abonnement Unibet Coolblue
pi_146326183
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:04 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dat is toch wat ik zeg, ga je nou zitten mierenneuken om een juist woordje :')
Wat jij ziet als miereneuken, zie ik als verduidelijking. Penis en scrotum zijn verschillende dingen, en alleen om de eerste hoort een condoom.

Wat voor jou miereneuken is, is voor een ander het verschil tussen wel of geen herpes. ;)
  woensdag 5 november 2014 @ 13:09:31 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_146327135
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat jij ziet als miereneuken, zie ik als verduidelijking. Penis en scrotum zijn verschillende dingen, en alleen om de eerste hoort een condoom.[/b]

Wat voor jou miereneuken is, is voor een ander het verschil tussen wel of geen herpes. ;)
nee echt? :')
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_146327790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:09 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee echt? :')
Je schrijven deed anders vermoeden. ;)
  woensdag 5 november 2014 @ 13:28:37 #29
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_146327822
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Je schrijven deed anders vermoeden. ;)
:'(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_146351413
80% van de mensheid is drager van dit virus. Ik stel voor dus om je nooit meer te laten pijpen.
pi_146359088
Ik ben al bij de huisarts geweest, hij had het zelf ook.

Hij vertelde mij dat iedereen het virus al bij zich draagt en dat ik het ook al wel bij mij zou dragen.

Iedereen heeft het virus in principe al bij zich.
Als ik mij zou laten testen zou het eerder positief zijn dan negatief.

Ieder mens heeft hier anti-stoffen voor ingebouwd net zoals waterpokken, bof, etc.

Daarom breekt het bij de ander uit en de ander helemaal niet.
Het is zo enorm besmettelijk dat iedereen er op den duur mee in aanraking komt ( of al heeft).

De huisarts vertelde mij als zij geen klachten heeft de kans op overdracht nihil is.
Maar goed, aangezien iedereen het al bij zich draagt is het vechten tegen iets wat bij voorbaat al verloren is.

Hij zag ieder geval niet het nut er van in om mij ervoor te laten testen.
  donderdag 6 november 2014 @ 18:21:09 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146375386
The gift that keeps on giving. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_146704679
Update:

Heel toevallig heb ik sinds een aantal dagen dat ik om de haverklap mijn bed uit moet om te plassen.

Daarnaast heb ik lichte spierkrampen in mijn onderbuik en branderig/gespannen gevoel in mijn geslachtsdeel en teelballen. Ook voortdurend de drang om te plassen.

Ik ben naar huisarts geweest smiddags, urine bekeken en geen blaas ontsteking.

Nu moet ik volgende week bloed laten prikken op, chlaymdia, PSA waarde en algemeen bloedonderzoek.

Chlaymdia lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, aangezien het enige wat onveilig is gebeurt dat zij mij orale seks gaf.
Zij had geen herpes uitbraak op dat moment ( zegt zij ).

Ik ben als de dood dat het toch herpes is, maar ik zie verder geen blaasjes.
  zondag 16 november 2014 @ 10:30:10 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_146705026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:24 schreef tjah1234 het volgende:
Als ik haar echt leuk vind komt misschien toch het moment om het orale gebeuren zonder te gaan of willen doen en dan?
Eerst allebei een soa-test doen?
pi_146705030
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 10:30 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Eerst allebei een soa-test doen?
Ik maak mij momenteel meer zorgen om mijn laatste post.
Aangezien ik niet weet wat mijn klachten nu precies inhoudt.
pi_146705485
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 09:58 schreef tjah1234 het volgende:
Update:

Heel toevallig heb ik sinds een aantal dagen dat ik om de haverklap mijn bed uit moet om te plassen.

Daarnaast heb ik lichte spierkrampen in mijn onderbuik en branderig/gespannen gevoel in mijn geslachtsdeel en teelballen. Ook voortdurend de drang om te plassen.

Ik ben naar huisarts geweest smiddags, urine bekeken en geen blaas ontsteking.

Nu moet ik volgende week bloed laten prikken op, chlaymdia, PSA waarde en algemeen bloedonderzoek.

Chlaymdia lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, aangezien het enige wat onveilig is gebeurt dat zij mij orale seks gaf.
Zij had geen herpes uitbraak op dat moment ( zegt zij ).

Ik ben als de dood dat het toch herpes is, maar ik zie verder geen blaasjes.

Waarom zou dat onwaarschijnlijk zijn?
pi_146706909
quote:
5s.gif Op zondag 16 november 2014 11:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou dat onwaarschijnlijk zijn?
Omdat chlamydia praktisch alleen word overgedragen met de daad zelf zonder condoom en niet door orale handelingen.
pi_146706925
Wat een kuthoer, vertel dan niks in plaats van achteraf gelul.
pi_146706972
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Omdat chlamydia praktisch alleen word overgedragen met de daad zelf zonder condoom en niet door orale handelingen.
Zolang vocht aanwezig is met daarin pathogenen, kan je op veel verschillende manieren besmet raken. Als jij in haar doos hebt zitten roeren om vervolgens met je vochtige handen een condoom om te rollen, dan loop je risico.

Overigens kan het ook zijn dat je uit nervositeit klachten hebt gekregen, maar wat het ook is, je zal toch de uitslag af moeten wachten. Op papier, of op je geslachtsdeel.
pi_146706998
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 09:58 schreef tjah1234 het volgende:
Update:

Heel toevallig heb ik sinds een aantal dagen dat ik om de haverklap mijn bed uit moet om te plassen.

Daarnaast heb ik lichte spierkrampen in mijn onderbuik en branderig/gespannen gevoel in mijn geslachtsdeel en teelballen. Ook voortdurend de drang om te plassen.

Ik ben naar huisarts geweest smiddags, urine bekeken en geen blaas ontsteking.

Nu moet ik volgende week bloed laten prikken op, chlaymdia, PSA waarde en algemeen bloedonderzoek.

Chlaymdia lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, aangezien het enige wat onveilig is gebeurt dat zij mij orale seks gaf.
Zij had geen herpes uitbraak op dat moment ( zegt zij ).

Ik ben als de dood dat het toch herpes is, maar ik zie verder geen blaasjes.

Stiekem had ze nog 3 andere soa's maar wou ze je alvast voorbereiden op wat jeuk :')
pi_146707001
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 12:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Zolang vocht aanwezig is met daarin pathogenen, kan je op veel verschillende manieren besmet raken. Als jij in haar doos hebt zitten roeren om vervolgens met je vochtige handen een condoom om te rollen, dan loop je risico.

Overigens kan het ook zijn dat je uit nervositeit klachten hebt gekregen, maar wat het ook is, je zal toch de uitslag af moeten wachten. Op papier, of op je geslachtsdeel.
Ja ik heb nu dus klachten na 2wk die ik eerst niet had.
En herpes word dus niet getest, huisarts vond dit niet nodig.

Ik heb verder geen blaasjes.
Wel pijnlijke testikels, kramp in onderbuik, constante drang om te plassen, vaak uit bed.

Ik maak me zorgen, eerst komende tijd geen ONS weer voor mij.
pi_146707158
Mensen kiezen eerder voor het eigen genot en de ander laten opzadelen met een levenslang virus.

Met de motto van: als er geen zichtbare klachten zijn is het ook niet besmettelijk.

Lekker makkelijke gedachtegang, ik zit hier nu hartstikke in de stress thuis met alle mentale gevolgen van dien.

Had het haar ook nog laten weten, kwam ze met het verhaal dat zij het niet durfde te vertellen en pas naderhand bij stil stond. Wat voor slecht mens ben je dan?

Kut wijf ....
pi_146707208
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef tjah1234 het volgende:
Ik heb gister een date gehad met een leuke meid en daar intiem mee geweest.

Zonet op de app vertelde zij mij dat ze het Herpes type1 virus bij zich draagt.

Ik heb het veilig gedaan, alleen heeft zij mij wel orale seks gegeven zonder een condoom.
Ik ben als de dood dat ik het virus nu ook heb op gelopen.

Op het moment had zij verder geen klachten vertelde ze.
Maar nu zit ik alsnog met de gebakken peren.

Het kan best wezen dat ik het nu ook heb maar nooit klachten krijg.
Vind het wel naief dat ze mij het achteraf vertelde en straks mij laat zitten met een levenslange virus, vrij egoistisch.

Nu kan ik vervolgens dagenlang gaan lopen piekeren en ijsberen in de hoop dat ik niks onder de leden heb.
Was ze lekkker?
pi_146707214
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:38 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ja ik heb nu dus klachten na 2wk die ik eerst niet had.
En herpes word dus niet getest, huisarts vond dit niet nodig.

Ik heb verder geen blaasjes.
Het schijnt dat de primaire aanval zo heftig is, dat je niet eens hoeft te raden of je wel of geen herpes hebt. :D

quote:
Wel pijnlijke testikels, kramp in onderbuik, constante drang om te plassen, vaak uit bed.
Tsja, kan chlamydia zijn, maar ook stress. Gewoon even geduld hebben.

quote:
Ik maak me zorgen, eerst komende tijd geen ONS weer voor mij.
Doe maar eerst genezen/bijkomen, en neem dan deze ervaring als wijze les mee naar een volgende keer. ;)
pi_146711768
Ik heb aan de binnenkant lip in de hoek, een heel klein wit plekje zitten zo groot als een punt van een balpen. Het doet ook zeer, heb ik nu herpes?
pi_146716684
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:13 schreef tjah1234 het volgende:
Ik heb aan de binnenkant lip in de hoek, een heel klein wit plekje zitten zo groot als een punt van een balpen. Het doet ook zeer, heb ik nu herpes?
:')
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_146722644
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:13 schreef tjah1234 het volgende:
Ik heb aan de binnenkant lip in de hoek, een heel klein wit plekje zitten zo groot als een punt van een balpen. Het doet ook zeer, heb ik nu herpes?
nee dat is een aft. w/
maar ik zou alvast je begrafenis regelen ^O^
pi_146728686
Huilen om een koortslip...

Dat je die nog niet hebt zegt alleen dat je te weinig seks hebt gehad en niet katholiek bent..
pi_146733158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:34 schreef snakelady het volgende:
Aangezien 80% van de bevolking Herpes type 1 of 2 heeft zou ik me er nog niet al te druk om maken, de kans is heel groot dat je het al hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_146733169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:00 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Heb mij laten testen ...
Soa test is niet voor herpes type 1. Dat heeft bijna iedereen.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')