abonnement Unibet Coolblue
pi_146221570
Oké, wellicht gaan jullie mij heel raar aankijken bij het stellen van deze vraag. Maar is het waar dat mannen liever de voorkeur hebben aan een vrouw die strak is 'down there'?

Naar aanleiding van het volgende: wanneer ik mijn vriend pijp, geeft hij wel eens aan of ik "iets losser" wil pijpen. Hij bedoelt dan niet met mijn handen, want dat heb ik al gevraagd. Bovendien is het niet dat ik zijn ballen knijp totdat ze blauw worden. :') Als hij mij vaginaal penetreert is er verder niks aan de hand. Ik ben wel strak, daarom maakt het mij ook nieuwsgierig waarom hij gedurende orale seks het anders wilt hebben.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mening van jullie mannen. Ongetwijfeld kan het ook een naïeve gedachte zijn van mij, dat elke man van strak houdt :)
pi_146221699
Omdat je tanden een harde rand zijn en je kut niet :')
Because you know i'm all about that ass
  Beste/leukste mod 2022 zondag 2 november 2014 @ 18:12:09 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_146221871
Ik geef wel de voorkeur aan iets strakker ja. Geeft toch wat meer feeling.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_146221901
Misschien trek je wel een rare bek wanneer je te strak zuigt.
  zondag 2 november 2014 @ 18:17:34 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146222048
Tja, die voorkeur lijkt mij niet heel gek, het heeft tenslotte weinig zin om een knakworstje in de hal te gooien.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146222103
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef blow... het volgende:
Omdat je tanden een harde rand zijn en je kut niet :')
Precies. Dus eigenlijk net zoiets als gepenetreerd worden door vingers of met een penis. Aangezien ik gevingerd worden ook niet altijd even fijn vind (nagels, etc)
pi_146222116
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien trek je wel een rare bek wanneer je te strak zuigt.
_O- het is dust niet
Because you know i'm all about that ass
pi_146222137
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien trek je wel een rare bek wanneer je te strak zuigt.
Nee
pi_146222184
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Precies. Dus eigenlijk net zoiets als gepenetreerd worden door vingers of met een penis. Aangezien ik gevingerd worden ook niet altijd even fijn vind (nagels, etc)
Strak zuigen kan echter wél zonder je tanden in de weg te laten zitten. Maar dan krijg je, zoals ik vermoedde, dus een beetje een rare bek van, met ingetrokken wangen. Als het je tanden zijn, dan vraag ik mij af; waarom zei hij dat niet?
pi_146222209
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef blow... het volgende:

[..]

_O- het is dust niet
Mental image in m'n kop nu :{
pi_146222375
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mental image in m'n kop nu :{
sorry ;(
Because you know i'm all about that ass
pi_146222446
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strak zuigen kan echter wél zonder je tanden in de weg te laten zitten. Maar dan krijg je, zoals ik vermoedde, dus een beetje een rare bek van, met ingetrokken wangen. Als het je tanden zijn, dan vraag ik mij af; waarom zei hij dat niet?
Soms voelt hij wel mijn tanden (die ik natuurlijk onbewust gebruik) en dan let ik er ook nog beter op, dus dat zit verder wel goed
pi_146222472
Door laten glijden naar je keel. En streel zijn ballen.

Waarom vraag je niet om specifieker feedback?
pi_146222497
Zeg m dat hij zo hard tegen je huig mag beuken als hij wil en dan #yolo op je voorhoofd schrijven
Because you know i'm all about that ass
pi_146222499
Eigenlijk nooit over nagedacht. Vriendin doet het gewoon, nooit gelet op of ze strak doet of niet.
  zondag 2 november 2014 @ 18:31:29 #16
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_146222515
Pijpen, de gedachte alleen al... brrr.
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Als hij mij vaginaal penetreert is er verder niks aan de hand. Ik ben wel strak, daarom maakt het mij ook nieuwsgierig waarom hij gedurende orale seks het anders wilt hebben.
Hij vindt afwisseling fijn. Of hij vindt pijpen fijner als het wat losser gebeurd. Mooi dat hij dat zelf aangeeft toch :D? Anders moet je hem eens vragen waarom hij het fijner vindt op die manier.
pi_146222674
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:30 schreef zarGon het volgende:
Door laten glijden naar je keel. En streel zijn ballen.

Waarom vraag je niet om specifieker feedback?
Soms probeer ik het ook door te laten glijden naar mijn keel, maar heb dan al gauw last van een kokhalsreflex. :'(

Je hebt wel gelijk
pi_146222714
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Azorius het volgende:
Pijpen, de gedachte alleen al... brrr.

[..]

Hij vindt afwisseling fijn. Of hij vindt pijpen fijner als het wat losser gebeurd. Mooi dat hij dat zelf aangeeft toch :D? Anders moet je hem eens vragen waarom hij het fijner vindt op die manier.
Haha, neem aan dat je een man bent? ;) Hoewel, ik ken ook vrouwen die er niet aan moeten denken om een man te pijpen. Dat wat je zegt over afwisseling kan heel goed kloppen. Ik zou het eigenlijk eens moeten vragen. Maar schuif het dan al gauw af op mezelf, bang dat ik het verkeerd doe of hem pijn doe
pi_146222736
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef TheMechanic het volgende:
Eigenlijk nooit over nagedacht. Vriendin doet het gewoon, nooit gelet op of ze strak doet of niet.
Denk ook niet dat de gemiddelde man daarop let. Wellicht valt het mijn vriend gewoon op dat ik het op een bepaalde manier doe
pi_146222748
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:38 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Denk ook niet dat de gemiddelde man daarop let. Wellicht valt het mijn vriend gewoon op dat ik het op een bepaalde manier doe
Zal eens opletten deze week voor de gein.
  zondag 2 november 2014 @ 18:40:45 #21
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_146222813
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Haha, neem aan dat je een man bent? ;) Hoewel, ik ken ook vrouwen die er niet aan moeten denken om een man te pijpen. Dat wat je zegt over afwisseling kan heel goed kloppen. Ik zou het eigenlijk eens moeten vragen. Maar schuif het dan al gauw af op mezelf, bang dat ik het verkeerd doe of hem pijn doe
Ja, er bungelt wel iets geloof ik.

Vooral vragen! Vinden de meeste mannen alleen maar fijn. Andersom natuurlijk ook gewoon duidelijk maken als je zelfs iets fijner vindt op een bepaalde manier.
pi_146222824
Misschien dat je teveel op een enkele zone focust, zoals de top? Als zoiets teveel kracht heeft wordt het irriterend.
pi_146222844
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:38 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Zal eens opletten deze week voor de gein.
Haha, ben benieuwd
pi_146222891
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ja, er bungelt wel iets geloof ik.

Vooral vragen! Vinden de meeste mannen alleen maar fijn. Andersom natuurlijk ook gewoon duidelijk maken als je zelfs iets fijner vindt op een bepaalde manier.
Precies. Vind vragen soms zo lastig, omdat ik het haat om onzeker over te komen en ik niet wil zeuren om bevestiging. Maar ik durf het wel, dus je hebt gelijk
pi_146222945
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:42 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Precies. Vind vragen soms zo lastig, omdat ik het haat om onzeker over te komen en ik niet wil zeuren om bevestiging. Maar ik durf het wel, dus je hebt gelijk
blinddoek m, pijp m, laat m een cijfer geven. de dag erna blinddoek je m, laat je je hond zn gang gaan en als dat cijfer hoger is vraag je je hond om tips.
Because you know i'm all about that ass
pi_146222961
Sommige mannen komen snel klaar als men te "strak" wordt gepijpt, dat zal wel de reden zijn.
pi_146223082
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Gray het volgende:
Misschien dat je teveel op een enkele zone focust, zoals de top? Als zoiets teveel kracht heeft wordt het irriterend.
Dat zou nog wel eens heel goed kunnen. Ik leg de focus voornamelijk op zijn eikel, omdat ik dat simpelweg ontzettend geil en lekker vind

Maar ondertussen wissel ik het wel af. Door hek bijvoorbeeld af te trekken, hem vanaf zijn ballen omhoog te likken en met zijn ballen te spelen
pi_146223117
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Soms probeer ik het ook door te laten glijden naar mijn keel, maar heb dan al gauw last van een kokhalsreflex. :'(
Blijven oefenen. Iets zegt me dat je vriend dat oefenen niet zo heel erg zou vinden.

Vergeet niet dat een man gewend is om op zijn eigen manier te rukken. Dat betekent ook dat een man zelf wel heel goed wat hij moet doen op zichzelf tot een hoogtepunt toe te werken. Net zoals een vrouw weet welke bewegingen enorm fijn zijn voor haar. Het kan dus 'raar' aanvoelen voor je vriend wanneer jij op jouw manier bezig bent (o.a. omdat hij zijn eigen hand gewend is)...

Enige manier om te ontdekken wat de ander lekker vindt is vooral doen en erover communiceren. Vragen is de enige manier van ontdekken wat nou fijn is voor je vriend...
pi_146223159
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef blow... het volgende:

[..]

blinddoek m, pijp m, laat m een cijfer geven. de dag erna blinddoek je m, laat je je hond zn gang gaan en als dat cijfer hoger is vraag je je hond om tips.
Vind je jezelf grappig? Ga lekker zelf met dieren seks hebben, malloot
pi_146223160
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:47 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens heel goed kunnen. Ik leg de focus voornamelijk op zijn eikel, omdat ik dat simpelweg ontzettend geil en lekker vind
Eikel is gevoelig, als je daar te veel op focust wekt dat eerder irritatie op. Maar het hangt natuurlijk af van wat je precies doet... :P.

Vergeet niet dat een vagina 'focust' op het geheel, alles tegelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 18:50:52 ]
pi_146223214
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Vind je jezelf grappig? Ga lekker zelf met dieren seks hebben, malloot
Mag ik ook even ondeugend zijn? :@.

Grapefruit!

Wel afkijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 18:51:59 ]
pi_146223243
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Blijven oefenen. Iets zegt me dat je vriend dat oefenen niet zo heel erg zou vinden.

Vergeet niet dat een man gewend is om op zijn eigen manier te rukken. Dat betekent ook dat een man zelf wel heel goed wat hij moet doen op zichzelf tot een hoogtepunt toe te werken. Net zoals een vrouw weet welke bewegingen enorm fijn zijn voor haar. Het kan dus 'raar' aanvoelen voor je vriend wanneer jij op jouw manier bezig bent (o.a. omdat hij zijn eigen hand gewend is)...

Enige manier om te ontdekken wat de ander lekker vindt is vooral doen en erover communiceren. Vragen is de enige manier van ontdekken wat nou fijn is voor je vriend...
Bedankt voor je begrip, Zargon. :) Je hebt gelijk, zal het aankomend weekend bespreekbaar maken en anders oefenen, hehe
pi_146223319
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Vind je jezelf grappig? Ga lekker zelf met dieren seks hebben, malloot
ik denk gewoon dat je verzuurd kijkt :')
Because you know i'm all about that ass
pi_146223408
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef blow... het volgende:

[..]

ik denk gewoon dat je verzuurd kijkt :')
Ik denk gewoon dat jij een psychopaat bent die thuis op de zolderkamer zit, zichzelf te rukken, en nog nooit een echte blowjob heeft mogen ervaren
pi_146223755
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:47 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens heel goed kunnen. Ik leg de focus voornamelijk op zijn eikel, omdat ik dat simpelweg ontzettend geil en lekker vind

Maar ondertussen wissel ik het wel af. Door hek bijvoorbeeld af te trekken, hem vanaf zijn ballen omhoog te likken en met zijn ballen te spelen
Probeer wat dieper te gaan, je lippen te sluiten en al zuigende terughalen.

Verder kan je nog afwisselen, bijvoorbeeld door spugen, likken, met je lippen langs de schacht, zwaffelen tegen je mond, spuugdraden bungelen en weet ik wat niet.
pi_146223893
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat jij een psychopaat bent die thuis op de zolderkamer zit, zichzelf te rukken, en nog nooit een echte blowjob heeft mogen ervaren
moet je vriend ook eens doen.
Because you know i'm all about that ass
pi_146224825
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer wat dieper te gaan, je lippen te sluiten en al zuigende terughalen.

Verder kan je nog afwisselen, bijvoorbeeld door spugen, likken, met je lippen langs de schacht, zwaffelen tegen je mond, spuugdraden bungelen en weet ik wat niet.
Bedankt, Gray. Zal wat in de praktijk proberen van je tips. "Letterlijk" spuug ik nooit, omdat ik bang ben dat het vies gevonden word, maar ik kan het wel proberen.

O ja, wat ik ook doe: als ik hem aftrek, leg ik zijn eikel op mijn tong. Dat vindt hij wel erg fijn :)
  zondag 2 november 2014 @ 19:35:39 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146224973
Los pijpen, met veel speeksel, slurpgeluidjes omdat je je mond niet goed om zijn lul krijgt, je tong die moet helpen om zijn pik stevig tegen je gehemelte te drukken, losse flebberige kwijlerige halen ... ik ben vrouw, maar het idee alleen al maakt mij erg geil.
Prrrrr
pi_146225004
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Bedankt, Gray. Zal wat in de praktijk proberen van je tips. "Letterlijk" spuug ik nooit, omdat ik bang ben dat het vies gevonden word, maar ik kan het wel proberen.

O ja, wat ik ook doe: als ik hem aftrek, leg ik zijn eikel op mijn tong. Dat vindt hij wel erg fijn :)
Dat kan ik me voorstellen; het lijkt dan alsof je het ook daadwerkelijk wil. Voor mij is dat het meest opwindende element van gepepen worden. Een dame die pijpt zonder dat ze het wil vind ik een afknapper.
Voor mij hoeft een dame het niet te doen namelijk, aangezien ik er nooit van kom. Het is lekker, jazeker, maar iets anders heb ik net zo lief. Slechts één dame heeft me ooit zover gekregen, mét condoom om nog wel. Ik wist niet wat me overkwam! Zij was dus echt zo'n liefhebber. O+
pi_146225488
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Los pijpen, met veel speeksel, slurpgeluidjes omdat je je mond niet goed om zijn lul krijgt, je tong die moet helpen om zijn pik stevig tegen je gehemelte te drukken, losse flebberige kwijlerige halen ... ik ben vrouw, maar het idee alleen al maakt mij erg geil.
O, maar dat hindert niet. Ik waardeer het ook om het idee te horen van een vrouw. Super, dank je wel! :)
pi_146225554
Voor deepthroat op je rug met je nek op de rand van het bed gaan liggen. Zo kun je het leren.
pi_146225611
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen; het lijkt dan alsof je het ook daadwerkelijk wil. Voor mij is dat het meest opwindende element van gepepen worden. Een dame die pijpt zonder dat ze het wil vind ik een afknapper.
Voor mij hoeft een dame het niet te doen namelijk, aangezien ik er nooit van kom. Het is lekker, jazeker, maar iets anders heb ik net zo lief. Slechts één dame heeft me ooit zover gekregen, mét condoom om nog wel. Ik wist niet wat me overkwam! Zij was dus echt zo'n liefhebber. O+
Is dat zo? Nou, ten eerste pijp ik mijn vriend nooit met condoom en ten tweede laat ik hem zo'n 3 - 4 keer komen op een dag. Echter wil ik het gewoon graag goed blijven doen. Ik schrik soms, wanneer hij aangeeft mijn tanden te voelen (dit komt zelden voor) of als ik het dus te strak doe. Vandaar dat ik dus graag meningen en/of ervaringen van een man wil horen
pi_146225653
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:48 schreef Mylene het volgende:
Voor deepthroat op je rug met je nek op de rand van het bed gaan liggen. Zo kun je het leren.
Hoor dat vaker, is dat echt zo? Vind het eerlijk gezegd nooit prettig als mijn vriend zelf beweegt of probeert te stoten in mijn mond. En volgens mij ga je dat met dat standje geheid krijgen
pi_146225733
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Hoor dat vaker, is dat echt zo? Vind het eerlijk gezegd nooit prettig als mijn vriend zelf beweegt of probeert te stoten in mijn mond. En volgens mij ga je dat met dat standje geheid krijgen
Ja, dat is wel waar. Ik vind het wel geil.
  zondag 2 november 2014 @ 19:54:15 #45
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146225835
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Hoor dat vaker, is dat echt zo? Vind het eerlijk gezegd nooit prettig als mijn vriend zelf beweegt of probeert te stoten in mijn mond. En volgens mij ga je dat met dat standje geheid krijgen
Idem. Als hij mijn haar vastpakt en in mijn mond stoot doe ik mijn best niet te kokhalzen. Heel prima.
Prrrrr
pi_146226173
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Idem. Als hij mijn haar vastpakt en in mijn mond stoot doe ik mijn best niet te kokhalzen. Heel prima.
Is er een manier om het kokhalsreflex tegen te houden?
pi_146226866
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:01 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Is er een manier om het kokhalsreflex tegen te houden?
oefenen.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 2 november 2014 @ 20:38:38 #48
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146227969
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:01 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Is er een manier om het kokhalsreflex tegen te houden?
Slikken.
Prrrrr
pi_146232030
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Is dat zo? Nou, ten eerste pijp ik mijn vriend nooit met condoom en ten tweede laat ik hem zo'n 3 - 4 keer komen op een dag. Echter wil ik het gewoon graag goed blijven doen. Ik schrik soms, wanneer hij aangeeft mijn tanden te voelen (dit komt zelden voor) of als ik het dus te strak doe. Vandaar dat ik dus graag meningen en/of ervaringen van een man wil horen
omfg 3-4x.
pi_146232389
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef klupez het volgende:

[..]

omfg 3-4x.
:D
pi_146235838
Ik heb er vanmiddag eens opgelet en moet zeggen dat afwisseling gewoon het lekkerste is. Wanneer mijn vriendin te strak gaat pijpen is het wel fijn maar niet om de hele tijd strak gepijpt te worden. Dan gaat het inderdaad irriteren.
pi_146241936
Als n chick me teveel op mn eikel concentreert, vind ik dat ook niet flex.. word overgevoelig enzo..
Verder vind t het zelf fijner als ik het tempo mag aangeven >:)

Uiteraard rekening houden met dingen als kokhalzen...

qua deepthroat: oefenen oefenen oefenen! zo heb ik t mn ex ook geleerd... ~O>
Keep on Tripp'n
  maandag 3 november 2014 @ 08:02:25 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146242611
Tsja het is meer de focus op de eikel, vooral de zijde naar de man toe waar ik daar soms last van heb.

Maar verder als ze eenmaal drijfnat zijn voel je toch stukken minder. Dus daar maakt het minder uit, als krijg ik bij de gang van iemand als Anouk nog steeds horrorgedachtes :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146242770
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Prickie het volgende:
Ik heb er vanmiddag eens opgelet en moet zeggen dat afwisseling gewoon het lekkerste is. Wanneer mijn vriendin te strak gaat pijpen is het wel fijn maar niet om de hele tijd strak gepijpt te worden. Dan gaat het inderdaad irriteren.
Oké. Bedankt dat je er nog even op gelet hebt voor me, hehe. :) Ik weet nu dst ik (hoe graag ik het zelf ook wil) niet de focus opneem plek moet leggen. Uit eerdere reacties heb ik ook een aantal tips meegekregen, hoe ik de afwisseling er goed in kan houden :)
  maandag 3 november 2014 @ 09:08:55 #55
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146243463
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef nailpolishjunkie het volgende:
wanneer ik mijn vriend pijp, geeft hij wel eens aan of ik "iets losser" wil pijpen.
Je vriend wil een 'Sloppy Blowjob'.
Google voor tips, maar nsfw.
pi_146244499
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:42 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Precies. Vind vragen soms zo lastig, omdat ik het haat om onzeker over te komen en ik niet wil zeuren om bevestiging. Maar ik durf het wel, dus je hebt gelijk
Hier geef je het antwoord zelf al aan ;) Iedere man is anders. Dus moet je het aan die specifieke man (je vriend) zelf 'durven' vragen. Op die manier wordt de seks leuker voor jullie.

De meeste mannen (niet allemaal) vinden pijpen zeer leuk. Maar de één houdt meer van strak (van druk te houden op de ketel, zijn eikel in jouw greep). Een ander man houdt van meer los. Nog anderen van afwisseling (maar in welke mate ? hoeveel strak, hoeveel los). Ieder man heeft ergens zijn tempo (weerstand en overgave).

De ene man wil meer controle (bv in je mond neuken, op je gezicht spuiten), de ander wil de controle meer afstaan (jij deepthroat hem, gaat strak, etc).

De enige oplossing is vragen. Waarheid is een subjectief gegeven :)
Ieder mens is anders.

Wat niet wegneemt, dat het leuk is, om zo eens (op een forum) ook de mening van andere mannen (of vrouwen) te horen. Maar die vrouwen of mannen, zijn je vriend niet. Of hun tips bij hem ook goed zullen werken, weet je niet.

Je kan het alvast proberen. Aan je vriend om dan aan te geven, of dit beter voor hem is. En jij het ook nog leuk vindt om te doen natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Sommige mannen komen snel klaar als men te "strak" wordt gepijpt, dat zal wel de reden zijn.
Mogelijks. Maar is dat de reden ? Geen idee. Is snel klaarkomen leuk. Of leuker van niet. De ene keer wel, de ander keer niet.

quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef zarGon het volgende:
Vergeet niet dat een man gewend is om op zijn eigen manier te rukken. Dat betekent ook dat een man zelf wel heel goed wat hij moet doen op zichzelf tot een hoogtepunt toe te werken. Net zoals een vrouw weet welke bewegingen enorm fijn zijn voor haar. Het kan dus 'raar' aanvoelen voor je vriend wanneer jij op jouw manier bezig bent (o.a. omdat hij zijn eigen hand gewend is)...

Enige manier om te ontdekken wat de ander lekker vindt is vooral doen en erover communiceren. Vragen is de enige manier van ontdekken wat nou fijn is voor je vriend...
Zeer goede bijdrage dit (vind ik).

- Klaarkomen (genot) zit in de eigen geest van een man (met zijn eigen tempo, weerstand en overgave moment is hij het best vertrouwd). Idem voor een vrouw, lijkt me. Het is gemakkelijker om jezelf tot een hoogtepunt te brengen, dan dat een ander dit voor je doet. Zie in deze context ook de grappige film met Mel Gibson: What Women Want. De seks met hem was zalig. Want hij voelt (doordat hij de gedachten van vrouwen kan lezen) zeer goed aan, hoe het met hun "hoogtepunt momentum" spelen kan.

- Communiceer erover. Alleen zo kun je dieper en beter te weten komen, wat de ander leuk vindt en wat niet. Tenzij je Mel Gibson bent in de film ;)

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef nailpolishjunkie het volgende:
"Letterlijk" spuug ik nooit, omdat ik bang ben dat het vies gevonden word.
Dit is jouw angst. Maar is ze terecht ? Vind je vriend dat vies. Misschien helemaal niet. Maar denk (geloof jij) van wel. Enige manier om dit geloof te bevestigen of ontkrachten, is het te vragen. Je angst en geloof daarin uit te spelen. Net zoals je kleren. Of houdt je die ook aan ;)

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Hoor dat vaker, is dat echt zo? Vind het eerlijk gezegd nooit prettig als mijn vriend zelf beweegt of probeert te stoten in mijn mond. En volgens mij ga je dat met dat standje geheid krijgen
Als je dit zelf niet leuk vindt (misschien omdat je de pijp controle hiermee afgeeft, jij wordt dan eerder in je mond gepijpt door je vriend, dan dat jij je vriend klaar pijpt), zou ik het laten. Laat het zoveel mogelijk leuk blijven voor beide.

Succes!

Groetjes,
JTL

[ Bericht 1% gewijzigd door JustTalkLove op 03-11-2014 14:03:15 ]
pi_146248989
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef blow... het volgende:
Omdat je tanden een harde rand zijn en je kut niet :')
En je mond vacuum zuigen is ook weer anders dan een kut die zich strak spant.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 3 november 2014 @ 12:18:10 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_146249183
Als ie 3-4x per dag klaarkomt is zijn pik waarschijnlijk gewoon schraal en wil hij daarom dat je niet te hard zuigt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_146252673
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef speknek het volgende:
Als ie 3-4x per dag klaarkomt is zijn pik waarschijnlijk gewoon schraal en wil hij daarom dat je niet te hard zuigt.
Dat zou best wel eens kunnen, ja.
pi_146253250
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Idem. Als hij mijn haar vastpakt en in mijn mond stoot doe ik mijn best niet te kokhalzen. Heel prima.
Haar vastpakken, forceren, in het gezicht slaan ter correctie en uitschelden. Ik vind het geil. Eigenlijk meer iets voor het Keldertje.
pi_146256026
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef blow... het volgende:

[..]

blinddoek m, pijp m, laat m een cijfer geven. de dag erna blinddoek je m, laat je je hond zn gang gaan en als dat cijfer hoger is vraag je je hond om tips.
Ik moest lachen :@
pi_146256818
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:42 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Precies. Vind vragen soms zo lastig, omdat ik het haat om onzeker over te komen en ik niet wil zeuren om bevestiging. Maar ik durf het wel, dus je hebt gelijk
Het verdient sowieso aanbeveling om dat soort gesprekken lekker luchtig te maken, ook gewoon vanwege de lol om erover te praten. Bovendien hoeft niet alle communicatie over wat het lekkerst is in gesprekken achteraf te geschieden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146259844
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

Haar vastpakken, forceren, in het gezicht slaan ter correctie en uitschelden. Ik vind het geil. Eigenlijk meer iets voor het Keldertje.
pi_146388438
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:47 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens heel goed kunnen. Ik leg de focus voornamelijk op zijn eikel, omdat ik dat simpelweg ontzettend geil en lekker vind

Maar ondertussen wissel ik het wel af. Door hek bijvoorbeeld af te trekken, hem vanaf zijn ballen omhoog te likken en met zijn ballen te spelen
ga door
pi_146490244
Ten eerste, ja liever wat strakker. Maar niet zó strak dat de dame in kwestie dan weer pijn heeft.

Daar naast kan hij misschien bedoelen dat je wat losser of zachter moet zuigen. Sommige vrouwen zuigen echt hard op een lul wat "als minder prettig" ervaren kan worden.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 10 november 2014 @ 09:16:23 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146490447
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef klupez het volgende:

[..]

omfg 3-4x.
ja lijkt mij dat hij al niets te klagen heeft :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146490513
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:03 schreef Leer2eK het volgende:
Ten eerste, ja liever wat strakker. Maar niet zó strak dat de dame in kwestie dan weer pijn heeft.

Daar naast kan hij misschien bedoelen dat je wat losser of zachter moet zuigen. Sommige vrouwen zuigen echt hard op een lul wat "als minder prettig" ervaren kan worden.
Begrijpelijk. Wel een goeie van je. :) Hoewel ik niet altijd de focus zo zeer leg op het zuigen. Vaak vind hij het ook prettig als ik het in mijn mond laat glijden en om zijn eikel rondjes draai met mijn tong, terwijl ik met zijn ballen speel.

Wat meestal wel zo is: als hij voor de tweede keer is gekomen en ik nog even doorga met zachtjes sabbelen aan zijn eikel, dat hij het minder prettig vindt. Omdat het dan erg gevoelig is
pi_146490558
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ja lijkt mij dat hij al niets te klagen heeft :P
Nou, hij klaagt soms dat het "te vaak" achter elkaar is. :P Ik laat hem wel eens tweemaal komen binnen een half uur. Een keer is het gelukt om hem zeven keer te laten komen op een dag, maar toen had hij drie dagen pijn.

Het punt is, is dat ik geiler word naarmate een man is klaargekomen gedurende orale seks. Dan ben ik gauw geneigd om nog langer en vaker door te gaan, wat mijn vriend niet altijd kan waarderen. :') Soms klaagt hij wel daarover, dat niet elke man zo vaak kan klaarkomen en het ook gevoelig gaat worden op een gegeven moment
pi_146490770
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Wel een goeie van je. :) Hoewel ik niet altijd de focus zo zeer leg op het zuigen. Vaak vind hij het ook prettig als ik het in mijn mond laat glijden en om zijn eikel rondjes draai met mijn tong, terwijl ik met zijn ballen speel.

Wat meestal wel zo is: als hij voor de tweede keer is gekomen en ik nog even doorga met zachtjes sabbelen aan zijn eikel, dat hij het minder prettig vindt. Omdat het dan erg gevoelig is
Zo te horen ligt het probleem niet bij jou maar is hij er op dat moment gewoon even letterlijk klaar mee. (snap t niet maar goed....) Gun hem gewoon even rust en verwen hem of jezelf op een andere manier. Of laat hem je nemen terwijl jij een dildo in je mond neemt ofzo
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 10 november 2014 @ 09:43:38 #70
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146490932
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Nou, hij klaagt soms dat het "te vaak" achter elkaar is. :P Ik laat hem wel eens tweemaal komen binnen een half uur. Een keer is het gelukt om hem zeven keer te laten komen op een dag, maar toen had hij drie dagen pijn.

Het punt is, is dat ik geiler word naarmate een man is klaargekomen gedurende orale seks. Dan ben ik gauw geneigd om nog langer en vaker door te gaan, wat mijn vriend niet altijd kan waarderen. :') Soms klaagt hij wel daarover, dat niet elke man zo vaak kan klaarkomen en het ook gevoelig gaat worden op een gegeven moment
Gewoon hem vastbinden en gek maken :P
Maar je hebt gelijk hoor, doorgaan naar een orgasme is lang niet altijd meet op het plezierige en gaat vaak over de grens van plezier heen. al zijn er genoeg die daar juist op kicken :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 10 november 2014 @ 12:37:40 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146494783
Van wat ik heb gehoord bestaat er wel iets als te strak, als in dat je hem er amper in krijgt, maar dat heeft denk ik meer te maken met weinig vocht.
Misschien iets meer spuug gebruiken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 10 november 2014 @ 12:38:49 #72
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146494816
Er is nooit genoeg spuug
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 10 november 2014 @ 12:42:05 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146494892
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:01 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Is er een manier om het kokhalsreflex tegen te houden?
In je linkerduim knijpen, dus een vuist maken met je duim in de vuist en dan knijpen gaat het kokhalsreflex ook vaak tegen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 10 november 2014 @ 13:12:56 #74
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146495605
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef snakelady het volgende:
Van wat ik heb gehoord bestaat er wel iets als te strak, als in dat je hem er amper in krijgt, maar dat heeft denk ik meer te maken met weinig vocht.
Misschien iets meer spuug gebruiken?
Vaak is het te weinig vocht. Spuug kan, glijmiddel is misschien practischer (al is het minder leuk)

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

In je linkerduim knijpen, dus een vuist maken met je duim in de vuist en dan knijpen gaat het kokhalsreflex ook vaak tegen.
Waarom weten jullie dit allemaal? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 10 november 2014 @ 13:36:47 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146496226
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vaak is het te weinig vocht. Spuug kan, glijmiddel is misschien practischer (al is het minder leuk)

[..]

Waarom weten jullie dit allemaal? :P
Ik heb een moeite gehad met tanden poetsen, of eigenlijk de tong wegens kokhals reflex, toen kwam mijn tandarts hier mee, en tja..blijkbaar is het in andere situaties soms ook wel handig. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 10 november 2014 @ 13:39:12 #76
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146496313
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb een moeite gehad met tanden poetsen, of eigenlijk de tong wegens kokhals reflex, toen kwam mijn tandarts hier mee, en tja..blijkbaar is het in andere situaties soms ook wel handig. :P
he jammer, -O- wat een brave uitleg.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146496550
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Oké, wellicht gaan jullie mij heel raar aankijken bij het stellen van deze vraag. Maar is het waar dat mannen liever de voorkeur hebben aan een vrouw die strak is 'down there'?

Naar aanleiding van het volgende: wanneer ik mijn vriend pijp, geeft hij wel eens aan of ik "iets losser" wil pijpen. Hij bedoelt dan niet met mijn handen, want dat heb ik al gevraagd. Bovendien is het niet dat ik zijn ballen knijp totdat ze blauw worden. :') Als hij mij vaginaal penetreert is er verder niks aan de hand. Ik ben wel strak, daarom maakt het mij ook nieuwsgierig waarom hij gedurende orale seks het anders wilt hebben.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mening van jullie mannen. Ongetwijfeld kan het ook een naïeve gedachte zijn van mij, dat elke man van strak houdt :)
Als je erg enthousiast pijpt en nogal hard zuigt is dat al snel veel gevoeliger dan een nauwe kut. Ik had vroeger ook een vriendin die in het begin zo ongeveer mijn ballen erdoorheen wilde zuigen, dat mag wel iets minder hard :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_146497049
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef snakelady het volgende:
Van wat ik heb gehoord bestaat er wel iets als te strak, als in dat je hem er amper in krijgt, maar dat heeft denk ik meer te maken met weinig vocht.
Misschien iets meer spuug gebruiken?
Bij het beffen? Doorgaans zal het te maken hebben met te weinig geduld/opwinding. Het lichaam werkt niet altidj perfect, maar in de regel zal een vrouw die toe is aan neuken een kut hebben die toe is aan neuken en dan ga je makkelijk naar binnen, hoe strak ze dan ook mag blijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 november 2014 @ 14:48:45 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146498515
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bij het beffen? Doorgaans zal het te maken hebben met te weinig geduld/opwinding. Het lichaam werkt niet altidj perfect, maar in de regel zal een vrouw die toe is aan neuken een kut hebben die toe is aan neuken en dan ga je makkelijk naar binnen, hoe strak ze dan ook mag blijken.
Nou ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen van een man die een vrouw had die gewoonweg niet makkelijk nat werd, gewoon nooit en dat het alles ook wat te strak aanvoelde, het was niet echt gemakkelijke seks.
Ik kan ook uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet aan hem lag. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146499743
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen van een man die een vrouw had die gewoonweg niet makkelijk nat werd, gewoon nooit en dat het alles ook wat te strak aanvoelde, het was niet echt gemakkelijke seks.
Ik kan ook uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet aan hem lag. :P
Dat geloof ik best. Het kan ook aan haar liggen, lichamelijk of geestelijk, maar dat is dan niet iets wat je met speeksel werkellijk oplost. Het valt mij alleen op dat als je een keer het neuken flink uitstelt, vrouwen een stadium van opwinding blijken te hebben waarbij die vanzelf naar binnen floept, zonder dat ze wijd is of zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 november 2014 @ 17:03:03 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146503259
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Het kan ook aan haar liggen, lichamelijk of geestelijk, maar dat is dan niet iets wat je met speeksel werkellijk oplost. Het valt mij alleen op dat als je een keer het neuken flink uitstelt, vrouwen een stadium van opwinding blijken te hebben waarbij die vanzelf naar binnen floept, zonder dat ze wijd is of zo.
Nee, de speeksel reactie was op het orale gedeelte.
Het niet vochtig/te strak gedeelte op de vraag of te strak een mogelijkheid is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 12 november 2014 @ 13:32:41 #82
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146570761
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Nou, hij klaagt soms dat het "te vaak" achter elkaar is. :P Ik laat hem wel eens tweemaal komen binnen een half uur. Een keer is het gelukt om hem zeven keer te laten komen op een dag, maar toen had hij drie dagen pijn.

Het punt is, is dat ik geiler word naarmate een man is klaargekomen gedurende orale seks. Dan ben ik gauw geneigd om nog langer en vaker door te gaan, wat mijn vriend niet altijd kan waarderen. :') Soms klaagt hij wel daarover, dat niet elke man zo vaak kan klaarkomen en het ook gevoelig gaat worden op een gegeven moment
Jouw vriend is een lucky bastard :o Al kan ik me voorstellen dat 7 x misschien iets teveel van het goede is :P
pi_146574754
Tighter is better!!

weet je waarom ik dat denk..

Omdat ik zeer zelden in t nieuws zie dat er een omatje verkracht is.
pi_146579453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef hoechst het volgende:
Tighter is better!!

weet je waarom ik dat denk..

Omdat ik zeer zelden in t nieuws zie dat er een omatje verkracht is.
Echt grappig...
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_146598274
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:32 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Echt grappig...
Rot op dat is niet grappig bedoeld man
ik constanter alleen feiten...

Denk ff na voordat je hier iets zegt...
pi_146601233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Jouw vriend is een lucky bastard :o Al kan ik me voorstellen dat 7 x misschien iets teveel van het goede is :P
Haha, het is ook maar eenmalig gebeurd dat ik mijn vriend 7x liet klaarkomen. :) Toch vindt hij mijn hoge libido niet altijd even fijn. Voor hem is 1x per dag voldoende. Zeker na een lange werkdag
  donderdag 13 november 2014 @ 07:46:57 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146601486
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:26 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Haha, het is ook maar eenmalig gebeurd dat ik mijn vriend 7x liet klaarkomen. :) Toch vindt hij mijn hoge libido niet altijd even fijn. Voor hem is 1x per dag voldoende. Zeker na een lange werkdag
Ik moet wel zeggen ik had de interpretatie van een hoog libido andersom verwacht. Jij wilt graag seks dan hoefje hem toch geen 5 keer te laten komen als hij maar 1 keer wilt. Bij een hoog libido wil jij toch juist komen of mis ik iets?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146601661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 07:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen ik had de interpretatie van een hoog libido andersom verwacht. Jij wilt graag seks dan hoefje hem toch geen 5 keer te laten komen als hij maar 1 keer wilt. Bij een hoog libido wil jij toch juist komen of mis ik iets?
Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 08:16:03 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146601667
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:15 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
Ja oke maar als je als vrouw geil bent kan je toch wel meer doen dan hem maar keer op keer laten komen als hij daar geen behoefte aan heeft?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146602269
Ja dat wel. Maar als hij het écht niet had gewild had hij het ook na de derde keer al aan kunnen geven.. ;)
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 11:29:34 #91
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146605355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:10 schreef Leer2eK het volgende:
Ja dat wel. Maar als hij het écht niet had gewild had hij het ook na de derde keer al aan kunnen geven.. ;)
Precies. Waarschijnlijk stribbelde hij in het begin tegen, maar toen TS eenmaal weer zijn penis in haar mond nam, verdween het verzet ;)
pi_146612815
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:15 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
pi_146612926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 07:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen ik had de interpretatie van een hoog libido andersom verwacht. Jij wilt graag seks dan hoefje hem toch geen 5 keer te laten komen als hij maar 1 keer wilt. Bij een hoog libido wil jij toch juist komen of mis ik iets?
Tuurlijk. Echter kom ik heel gemakkelijk (vaak en heftig) klaar. Zowel met als zonder penetratie. Gedurende een vrij partij kom ik zo'n 6 à 8 keer. Meestal nog vaker :)

En volgens mij heb ik ergens ook al aangegeven dat ik van orale seks houd. En slikken ook. Dus nee, als mijn vriend eenmaal is gekomen heb ik niet genoeg ;)
pi_146614072
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Tuurlijk. Echter kom ik heel gemakkelijk (vaak en heftig) klaar. Zowel met als zonder penetratie. Gedurende een vrij partij kom ik zo'n 6 à 8 keer. Meestal nog vaker :)

En volgens mij heb ik ergens ook al aangegeven dat ik van orale seks houd. En slikken ook. Dus nee, als mijn vriend eenmaal is gekomen heb ik niet genoeg ;)
Waarom geef je in een ander topic aan dat je nog maagd bent? Zomaar een vraag hoor..
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 15:55:44 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146614223
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:15 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
Lekker generaliserend. Ik hoef echt niet per se een orgasme te hebben om de seks lekker te vinden en ik ben toch echt een man.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146614327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:55 schreef yats het volgende:

[..]

Lekker generaliserend. Ik hoef echt niet per se een orgasme te hebben om de seks lekker te vinden en ik ben toch echt een man.
Ik zeg niet dat seks niet lekker is zonder klaar te komen maar een voor een man is het meer essentieel dan voor een vrouw.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_146614328
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Waarom geef je in een ander topic aan dat je nog maagd bent? Zomaar een vraag hoor..
Inderdaad.

quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 06:16 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Heftig maar bovenal herkenbaar. Dus je bent na je ontmaagding als het ware "dichtgeklapt"? Ik heb een soortgelijk probleem. Echter, ik heb nog nooit seks gehad. Ben vroeger (18) gemanipuleerd en onder druk gezet, waardoor ik ook op slot zat, als het ware. Ben bijna 3 jaar naar de bekkenbodemfysiothetapeut geweest, waarvan de eerste mij continu (ja, alweer) onder druk zette om een vinger bij me naar binnen te brengen.

Uiteindelijk bij een andere terecht gekomen, maar recent mee gestopt ivm studeren buiten mijn eigen stad en ik even rust nodig had. Ook heb ik een half jaar bij een seksuoloog gezeten, dit heb ik twee jaar geleden stop gezet. Ze beweerde dat ik depressief was en uiteindelijk werd de focus niet meer gelegd op het probleem waarvoor ik werkelijk kwam.

Inmiddels loop ik dus bij geen van beide meer, maar ben wel van plan om het ooit weer op te pakken. Ik zit nu ruim een jaar in een relatie met iemand die mijn vaginisme accepteert en de seks geweldig vind. :) Inmiddels ben ik zo "open" geworden dat er twee vingers in passen. Soms nog wel met moeite, maar voor ons al een hele grote stap.

Als je behoefte hebt om erover te praten, mag je mij gerust een PM sturen. O, ik ben nu trouwens 22. :) En om even in-topic te gaan: maagd.
Misschien wil ze interessant doen door zich voor te doen als nymphomaan?
Niks mis met van seks genieten hoor en ook niet met vaak seks willen, maar het komt allemaal wel een beetje overdreven over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146614491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

Misschien wil ze interessant doen door zich voor te doen als nymphomaan?
Niks mis met van seks genieten hoor en ook niet met vaak seks willen, maar het komt allemaal wel een beetje overdreven over.
Dat dus. En ook van het ene uiterste (op slot zitten, therapie) naar 7 keer per dag.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 16:14:22 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146614810
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Dat dus. En ook van het ene uiterste (op slot zitten, therapie) naar 7 keer per dag.
En deze OP is van 2 november, waarin ze aangeeft dat ze als hij haar penetreert ze geen problemen heeft, en bovenstaand bericht dat ze nooit seks heeft gehad is van 8 dagen later :?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146614938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En deze OP is van 2 november, waarin ze aangeeft dat ze als hij haar penetreert ze geen problemen heeft, en bovenstaand bericht dat ze nooit seks heeft gehad is van 8 dagen later :?
We wachten haar reactie in spanning af!! *tromgeroffel*
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 16:21:38 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146615064
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

We wachten haar reactie in spanning af!! *tromgeroffel*
Een vriendin/zusje/buurmeisje/de schoonmaakster zat op haar computer?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146615255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een vriendin/zusje/buurmeisje/de schoonmaakster zat op haar computer?
Zou kunnen maar echt geloofwaardig vind ik dat niet. Maar goed.. als ze wel zegt dat het zo is vind ik het ook prima. Vroeg het me alleen af.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_146615520
Ironisch dat iedereen 'seks' ook daadwerkelijk definieert als 'neuken'. Ter informatie, jullie hebben niks verkeerds gelezen. Ik ga er verder ook niet op in, want vervelende reacties mogen achterwege blijven.

Het is psychisch
pi_146615663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En deze OP is van 2 november, waarin ze aangeeft dat ze als hij haar penetreert ze geen problemen heeft, en bovenstaand bericht dat ze nooit seks heeft gehad is van 8 dagen later :?
Ik heb geen problemen als hij mij penetreert met zijn vingers. Maar verder ga ik wel als het ware "op slot". Dus ja, ik ben nog maagd. Wie zegt dat je niet kan genieten van seks zonder penetratie met een penis? :)
  donderdag 13 november 2014 @ 16:39:01 #105
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146615777
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen als hij mij penetreert met zijn vingers. Maar verder ga ik wel als het ware "op slot". Dus ja, ik ben nog maagd. Wie zegt dat je niet kan genieten van seks zonder penetratie met een penis? :)
Nouja deze zin insinueert toch wel degelijk dat hij je penetreert met zijn piemel. Want je topic gaat erover of mannen de voorkeur hebben voor strak beneden.

quote:
Als hij mij vaginaal penetreert is er verder niks aan de hand. Ik ben wel strak, daarom maakt het mij ook nieuwsgierig waarom hij gedurende orale seks het anders wilt hebben.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146616007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Nouja deze zin insinueert toch wel degelijk dat hij je penetreert met zijn piemel. Want je topic gaat erover of mannen de voorkeur hebben voor strak beneden.

[..]

Mijn excuses. Dan weet je nu wat ik bedoel. ;) Dit topic heb ik geopend uit nieuwsgierigheid. Omdat ik inderdaad nog nooit seks heb gehad/nog niet kan hebben. En mocht het wel zo ver zijn, weet ik dat ik strak ben. :')

Aangezien mijn vriend dat aangeeft, wanneer hij mij vingert
pi_146616051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een vriendin/zusje/buurmeisje/de schoonmaakster zat op haar computer?
Ik doe niet stoer. Lees even mijn reactie op je voorganger, misschien dat je het dan begrijpt. Ik sprak mezelf inderdaad onbewust tegen, maar niet voor aandacht :)
pi_146617480
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Mijn excuses. Dan weet je nu wat ik bedoel. ;) Dit topic heb ik geopend uit nieuwsgierigheid. Omdat ik inderdaad nog nooit seks heb gehad/nog niet kan hebben. En mocht het wel zo ver zijn, weet ik dat ik strak ben. :')

Aangezien mijn vriend dat aangeeft, wanneer hij mij vingert
Hopelijk gaat het je in de toekomst wel gewoon lukken! Ik wens je alvast heel veel plezier toe, maar zo te horen vermaak je je sowieso wel ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door Leer2eK op 13-11-2014 18:09:30 ]
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 13 november 2014 @ 18:04:45 #109
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146618966
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Mijn excuses. Dan weet je nu wat ik bedoel. ;) Dit topic heb ik geopend uit nieuwsgierigheid. Omdat ik inderdaad nog nooit seks heb gehad/nog niet kan hebben. En mocht het wel zo ver zijn, weet ik dat ik strak ben. :')

Aangezien mijn vriend dat aangeeft, wanneer hij mij vingert
Oke, ik hoop voor je dat het op niet al te lange termijn wel een keer gaat lukken ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146621768
Gouden-tip. Vraag het hem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')