abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2014 @ 21:04:53 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_147260775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef PureEvil het volgende:
hoe is t eigenlijk met lady? nog gezeur gehad?
het gaat rustig hier :)
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2014 @ 21:06:18 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_147260831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Al gedaan, levert niksbijzonders op. Ik zie alleen maar goede reviews. Dus het zal wel vette pech zijn. maar ik heb al gemaild komt goed.
andere cd geprobeerd?
pi_147264495
Kan het zijn dat de cd speler nog verbonden moet worden met de versterker/het radio deel?
Was bij mij vroegah wel zo :+
  donderdag 4 december 2014 @ 09:23:44 #279
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_147271302
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef PM-girl het volgende:
Aaarghh!

De mini had een hele verlanglijst met cadeaus voor pakjesavond. Allerlei dingen gekozen, behalve hetgeen hij nu alleen maar noemt de laatste dagen. :')
Dus: Heeft iemand hier een pratende pop van buzzlightyear uit toy story te koop?
:+

O, en verder, sintstress: |:(
Lang leve marktplaats!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 4 december 2014 @ 15:02:47 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_147279677
Jeuj! *O*

Wij kregen gisteren de dvd met hetvideoberichtvansinterklaas binnen en hebben 'm 's avonds vast even bekeken. Pfff, een behoorlijk uitgebreid verhaal eromheen; ik ben een beetje bang dat 't aan de kinderachtige kant is voor die van ons, maar allez. Toch is 't ook best leuk gedaan hoor. Alleen nog even goed nadenken hoe we 'm precies gaan inzetten. Misschien toch Willem maar in 't complot betrekken, anders gaat die zich echt kapot ergeren. :D
in de haak.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:03:42 #281
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_147279700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm, jullie weten overal wat van, toch?

Ik heb voor mijn zoon een cd-speler besteld en nu test ik hem even, maar hij doet het niet. De stekker zit erin, de radio doet het, maarde cd doet niks. Ik heb uiteraard het knopje op cd gezet, de gebruiksaanwijzing doorgelezen. Het enige wat ik me afvraag is of er misschien sowieso batterijen in moeten? dat heb ik nu niet gedaan.
ik zou even teruggaan naar de winkel hiermee! klinkt als een kapot exemplaar.
in de haak.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:05:55 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_147279753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:13 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog iets vinden om Sinterklaasavond bij ons toch een beetje leuk te maken. Surprises met gedichten lukt bij ons niet, vanwege Job. Sinterklaasdobbelen vind ik zelf eigenlijk niks aan.

Zelf zat ik te denken om de cadeautjes te verstoppen en dan een soort speurtocht in huis te organiseren waarmee ik ze telkens via een gedichtje een hint geef, die dan leidt tot het volgende gedichtje met hint totdat ze uiteindelijk bij de cadeaus zijn.

Maar ik moet de cadeautjes zelfs nog kopen, dus ik vrees dat dit plan een beetje te ambitieus is. Lastig hoor.
speurtochten door 't huis roeleren! *O* en dat is niet zo heel erg moeilijk hoor, even goed voor gaan zitten en sytematisch aanpakken dan lukt het wel. Succes!
in de haak.
pi_147279769
Haha, trui. Het sintbericht hebben wij ook gisteravond bekeken. Er kwam geen eind aan :D
Maar wel leuk hoor. Ik denk dat de "oudere" heren het ook wel kunnen waarderen.
pi_147279830
Ik heb de buurvrouw gevraagd om op het raam te kloppen en de dvd daarna in de brievenbus te gooien.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:08:57 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_147279841
ja erg he lily. :D maar ach, we zullen 't wel doorstaan. en gezien de pakjes-aan-het-eind-van-de-tunnel zullen de kinderen zich ook wel enigszins blijven gedragen. ;)
in de haak.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:10:37 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_147279884
we twijfelen hier nog: of gewoon bij wijze van sinterklaasfilm op tv opzetten, of toch als post-van-de-sint inderdaad.
in de haak.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:45:28 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_147282382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef trui het volgende:
Misschien toch Willem maar in 't complot betrekken, anders gaat die zich echt kapot ergeren. :D
:D

Wij hadden vorig jaar ook een DVD Lily. Dat gezicht van Thies toen zijn naam genoemd werd...! :D :o

Wij hebben van oma een internetbericht van de Sint gekregen. Op zich best leuk, met foto's van Thies, in het grote boek. Alleen de Sint heeft zijn naam verkeerd doorgekregen blijkbaar. Hij spreekt Thies telkens aan met 'Ki' :? Mijn man en ik hebben besloten om maar druk te praten tijdens het bekijken, zodat hij hopelijk niet doorheeft dat hij wordt aangesproken met een verkeerde naam.
Nu nog verzinnen waar we de kado's laten neerzetten/verstoppen. Het is de eerste keer dat we het met ons drietjes vieren.

Kleine ergernis: Thies is de jongste aan beide kanten van de familie (ene kant zijn ze 11 en 14, andere kant een nichtje van 9). En dat is blijkbaar een reden voor de rest om toch maar gewoon al surprises te gaan doen. Ik vind dat zo raar. Wij hebben toch ook altijd meegespeeld toen hún kinderen nog geloofden? En nu alleen Thies nog gelooft wordt het samen vieren maar afgeschaft. Of ben ik nu te overgevoelig?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:45:42 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_147282387
Oh, en PM-girl! :W
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:48:03 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_147282445
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D

Wij hadden vorig jaar ook een DVD Lily. Dat gezicht van Thies toen zijn naam genoemd werd...! :D :o

Wij hebben van oma een internetbericht van de Sint gekregen. Op zich best leuk, met foto's van Thies, in het grote boek. Alleen de Sint heeft zijn naam verkeerd doorgekregen blijkbaar. Hij spreekt Thies telkens aan met 'Ki' :? Mijn man en ik hebben besloten om maar druk te praten tijdens het bekijken, zodat hij hopelijk niet doorheeft dat hij wordt aangesproken met een verkeerde naam.
Nu nog verzinnen waar we de kado's laten neerzetten/verstoppen. Het is de eerste keer dat we het met ons drietjes vieren.

Kleine ergernis: Thies is de jongste aan beide kanten van de familie (ene kant zijn ze 11 en 14, andere kant een nichtje van 9). En dat is blijkbaar een reden voor de rest om toch maar gewoon al surprises te gaan doen. Ik vind dat zo raar. Wij hebben toch ook altijd meegespeeld toen hún kinderen nog geloofden? En nu alleen Thies nog gelooft wordt het samen vieren maar afgeschaft. Of ben ik nu te overgevoelig?
Nee, ik zou er serieus gewoon wat van zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_147283122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D

Wij hadden vorig jaar ook een DVD Lily. Dat gezicht van Thies toen zijn naam genoemd werd...! :D :o

Wij hebben van oma een internetbericht van de Sint gekregen. Op zich best leuk, met foto's van Thies, in het grote boek. Alleen de Sint heeft zijn naam verkeerd doorgekregen blijkbaar. Hij spreekt Thies telkens aan met 'Ki' :? Mijn man en ik hebben besloten om maar druk te praten tijdens het bekijken, zodat hij hopelijk niet doorheeft dat hij wordt aangesproken met een verkeerde naam.
Nu nog verzinnen waar we de kado's laten neerzetten/verstoppen. Het is de eerste keer dat we het met ons drietjes vieren.

Kleine ergernis: Thies is de jongste aan beide kanten van de familie (ene kant zijn ze 11 en 14, andere kant een nichtje van 9). En dat is blijkbaar een reden voor de rest om toch maar gewoon al surprises te gaan doen. Ik vind dat zo raar. Wij hebben toch ook altijd meegespeeld toen hún kinderen nog geloofden? En nu alleen Thies nog gelooft wordt het samen vieren maar afgeschaft. Of ben ik nu te overgevoelig?
Ik zou daar geloof ik erg verdrietig van worden en er wat van zeggen.

Jammer dat zijn naam niet goed word uitgesproken.

Ik was heel blij dat de namen van mijn kids goed gesproken waren en ben heel benieuwd naar de reactie van mijn oudste morgen bij het zien van de dvd.
pi_147284632
Ik ben ook wel erg benieuwd, Moonah...als ze hun naam op tv zien. Eigenlijk wel bij alledrie.
Maar natuurlijk voor Leah.. Ze vindt het echt prachtig allemaal. Ze leeft zo mee. Ze vindt het ook totaal niet eng ofzo. Alleen maar heel erg leuk.

En ik vind ik niet overgevoelig van je. Ze kunnen best nog even wachten met surprises totdat Thies oud genoeg is. Kom nou.
Mijn jongens zijn ook 13 en bijna 10 maar die doen nog vrolijk mee voor hun kleine zusje.

Net zei ze nog; ik wil wel met Sinterklaas mee naar Spanje. Oh oke; maar school dan? Nou, dan ga ik naar de pietenschool!
Ik schminck me wel zwart want de pieten zijn allemaal geschminckt dus dat maakt niet uit.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:16:28 #292
11682 Moonah
Jolie femme
pi_147284825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef lily het volgende:

Ik schminck me wel zwart want de pieten zijn allemaal geschminckt dus dat maakt niet uit.
O+ Het maakt die kinderen gewoon niets uit hè... Prachtig!!!

En tnx voor jullie begrip. Ik moest het even staven.
Ik zal eens een moment zoeken om het ter sprake te brengen (met Kerst?? >:) ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 18:31:55 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_147285209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D

Wij hadden vorig jaar ook een DVD Lily. Dat gezicht van Thies toen zijn naam genoemd werd...! :D :o

Wij hebben van oma een internetbericht van de Sint gekregen. Op zich best leuk, met foto's van Thies, in het grote boek. Alleen de Sint heeft zijn naam verkeerd doorgekregen blijkbaar. Hij spreekt Thies telkens aan met 'Ki' :? Mijn man en ik hebben besloten om maar druk te praten tijdens het bekijken, zodat hij hopelijk niet doorheeft dat hij wordt aangesproken met een verkeerde naam.
Nu nog verzinnen waar we de kado's laten neerzetten/verstoppen. Het is de eerste keer dat we het met ons drietjes vieren.

Kleine ergernis: Thies is de jongste aan beide kanten van de familie (ene kant zijn ze 11 en 14, andere kant een nichtje van 9). En dat is blijkbaar een reden voor de rest om toch maar gewoon al surprises te gaan doen. Ik vind dat zo raar. Wij hebben toch ook altijd meegespeeld toen hún kinderen nog geloofden? En nu alleen Thies nog gelooft wordt het samen vieren maar afgeschaft. Of ben ik nu te overgevoelig?
wat ongelooflijk slap van jouw familie zeg :o
ik zou daar inderdaad ook wel iets van zeggen. misschien staan ze er niet eens bij stil dat het voor jullie zo lullig is.
pi_147285564
Nee, ze zullen er wel niet bij stil staan. Dat denk ik ook.
Maar hun kinderen hebben het ook meegemaakt. Het kind zijn, de betrokkenheid bij sinterklaas.

Ik vind het Sint feest echt best speciaal en ondanks dat ik me heus wat kan voorstellen van de mensen die het maar onzin vinden, en gelieg, en noem maar op (ik heb daar natuurlijk ook vaak genoeg over nagedacht) heb ik het vroeger als kind anders ervaren en zie ik het ook nu, bij mijn eigen kinderen, dat ze het maar wat leuk vinden allemaal.

Onze oudste van 13 zegt het zelf. dat ie het nu wel jammer vindt dat hij geen klein kind meer is. Omdat het zo leuk was en dus doet hij het voor zijn zusje allemaal graag. Dat zij ook die tijd krijgt.
pi_147285691
Oh, en wat raar trouwens...dat de Sint Thies uitspreekt met een Ki :?
pi_147285848
hier werden de oudere kinderen juist betrokken in het sinterklaas gebeuren zodat het voor de jongere kinderen een geheimpje bleef.
zo mochten ik als oudste bijvoorbeeld stiekem aanbellen en op het raam kloppen zonder dat de kleintjes het merkten. super spannend!!
pi_147286168
Hehe, Leah vroeg net of zwarte piet ook zwarte billen had.
Nadat ik zei; wel als hij zijn billen ook gesminckt heeft; zei ze; ooh, zwarte piet is nep? Wat een gekkerd.
pi_147288695
S is eigenlijk vanaf de dag na de intocht dit jaar op de hoogte van het feit dat het nep is. Ze is nog nooit zo opgegaan in het hele feest :D Ze is idolaat van Sinterklaas, heeft een engelengeduld en actieve ellebogen als hij in de buurt is om hem een hand te kunnen geven en heeft bij de Bijenkorf zelfs bij hem op schoot gezeten.
Haar cadeauwensen bespreekt ze echter expliciet met ons, wat wij verzorgen immers de cadeaus.

Geweldig, dit <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_147288720
Moonah, ik vind het niet overgevoelig hoor. Ik kan me voorstellen dat als het al jaren zo gaat dat je dan zoiets blijft vieren op die manier totdat ook het jongste kind de leeftijd heeft voor surprises...
Ik zou het ook niet zo goed kunnen begrijpen eigenlijk...
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 4 december 2014 @ 20:28:19 #300
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_147288947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D

Wij hadden vorig jaar ook een DVD Lily. Dat gezicht van Thies toen zijn naam genoemd werd...! :D :o

Wij hebben van oma een internetbericht van de Sint gekregen. Op zich best leuk, met foto's van Thies, in het grote boek. Alleen de Sint heeft zijn naam verkeerd doorgekregen blijkbaar. Hij spreekt Thies telkens aan met 'Ki' :? Mijn man en ik hebben besloten om maar druk te praten tijdens het bekijken, zodat hij hopelijk niet doorheeft dat hij wordt aangesproken met een verkeerde naam.
Nu nog verzinnen waar we de kado's laten neerzetten/verstoppen. Het is de eerste keer dat we het met ons drietjes vieren.

Kleine ergernis: Thies is de jongste aan beide kanten van de familie (ene kant zijn ze 11 en 14, andere kant een nichtje van 9). En dat is blijkbaar een reden voor de rest om toch maar gewoon al surprises te gaan doen. Ik vind dat zo raar. Wij hebben toch ook altijd meegespeeld toen hún kinderen nog geloofden? En nu alleen Thies nog gelooft wordt het samen vieren maar afgeschaft. Of ben ik nu te overgevoelig?
Dat is hier dus precies hetzelfde gegaan dit jaar en wij vieren het dus morgenavond met mijn ouders/zus/zwager en wij met zijn viertjes. Onze dames zijn de jongste in Nl wonende en onze jongste is er nog heilig van overtuigd en dat wij wel mee moesten gaan in hun Sintvieringen word hier ook vergeten.
If you can dream it, you can do it...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')