abonnement Unibet Coolblue
pi_147815077
Even het topic wat opleuken met een relevant nummertje:


*O*
pi_147832805
Dortmund gedeeld laatste dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 22 december 2014 @ 08:51:54 #253
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_147833446
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af of luhukay de kerst haalt in Berlijn.
Hertha heeft ook slechte spelers, staan waar ze horen qua materiaal. Hebben wel risico dat de teams onder hun sterker zijn. Echte degradatiekandidaten (koeln, paderborn) moeten ze nog voorbij.

Verbeek begint bij Bochum. gaaf!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_147833802
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 08:51 schreef XL het volgende:

[..]

Hertha heeft ook slechte spelers, staan waar ze horen qua materiaal. Hebben wel risico dat de teams onder hun sterker zijn. Echte degradatiekandidaten (koeln, paderborn) moeten ze nog voorbij.

Verbeek begint bij Bochum. gaaf!
Ik vind het ook grotendeels de schuld van Luhukay zelf. Wanneer je Ramos voor 9.000.000 verkoopt en er dan Kalou voor terughaalt dan heb je er toch weinig van begrepen. Kalou heeft zijn beste tijd wel gehad, net als John Heitinga die hij leiding wou laten geven aan de defensie.

Verbeek bij Bochum is inderdaad een prachtige zet. Ben er twee jaar geleden geweest in de 1/8 ste finale van de beker tegen 1860. Snap hem wel; ze hebben de ambitie om terug naar de Bundesliga te gaan en de accommodatie is vergelijkbaar met een goede Eredivisieclub.
Ben eens benieuwd wat ze bij VI hiervan vinden. Die kennen Bochum alleen nog van de wedstrijden tegen Ajax begin jaren 2000 en hebben toch altijd een mening over de club.....
Toont wel aan dat Verbeek niet te vuil is om een stapje terug te doen, op papier dan. 2. Bundesliga Duitsland blijft toch groter dan een Eredivisie.
U MAD?
  maandag 22 december 2014 @ 15:19:37 #256
181124 chufi
Hace frio o no?
  User die overal opduikt 2022 maandag 22 december 2014 @ 16:38:19 #257
186611 Haags
pi_147846652
quote:
Wat een held is het ook _O_
Genieten die vent :D
Zonder wrijving geen glans
pi_147850552
quote:
Ja zag hem gisteren voorbijkomen, sowieso zijn ze daar wel fan van hem.
pi_147850619
En Ji naar Augsburg.
pi_147852574
quote:
Kampl _O_. Geweldige aankoop.
pi_147852752
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Kampl _O_. Geweldige aankoop.
Want je ziet hem elke week spelen bij Salzburg? Of ga je af op de statistieken?
U MAD?
pi_147852884
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Want je ziet hem elke week spelen bij Salzburg? Of ga je af op de statistieken?
Ik kijk in ieder geval elke week naar uitgebreide samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga en ik zie genoeg wedstrijden van Salzburg in de EL.
pi_147853424
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 20:12 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Ik kijk in ieder geval elke week naar uitgebreide samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga en ik zie genoeg wedstrijden van Salzburg in de EL.
Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.

Ik heb bij dit soort transfers en mensen die lyrisch over een speler zijn altijd het idee dat ze een beetje doen alsof ze voetbalkenners zijn.
Beetje als van der Gijp, die doet ook net alsof hij elke wedstrijd heeft gezien.
U MAD?
pi_147854316
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.

Ik heb bij dit soort transfers en mensen die lyrisch over een speler zijn altijd het idee dat ze een beetje doen alsof ze voetbalkenners zijn.
Beetje als van der Gijp, die doet ook net alsof hij elke wedstrijd heeft gezien.
Ik kijk samenvattingen en wedstrijden van Salzburg en Austria Wien op livetv.ru/de.

Gijp roept maar wat. Ik heb hem al vaak genoeg ontmaskerd.
  maandag 22 december 2014 @ 20:50:37 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_147854553
osnabrück verkocht hem met 100.000 verlies voor 250.000 aan Aalen en Aalen verkocht hem twee maanden later (4 wedstrijden, want juli/aug) voor 3 miljoen aan Salzburg.

In de tweede bundesliga viel hij vooral op als 1 van elf, maar vaak hoorde hij ook daar niet bij.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_147854797
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef XL het volgende:
osnabrück verkocht hem met 100.000 verlies voor 250.000 aan Aalen en Aalen verkocht hem twee maanden later (4 wedstrijden, want juli/aug) voor 3 miljoen aan Salzburg.

In de tweede bundesliga viel hij vooral op als 1 van elf, maar vaak hoorde hij ook daar niet bij.
Ik zag dit ook staan op transfermarkt, vandaar dat ik me zo verbaasde dat iemand hem hier als soort van geweldenaar bestempelt.
Bij Dortmund ben ik nu een beetje bang voor paniekaankopen voor extreme bedragen.
U MAD?
  maandag 22 december 2014 @ 21:24:57 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_147856156
Ik denk ook dat het onzin is zoveel geld voor die speler neer te leggen. Ik ken salzburg niet, maar ik geloof dat het collectief daar sterk is. Hij is te snel veel geld waard geworden en speelt in Oostenrijk gewoon 2. BL niveau. 9 miljoen is idioot!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_147856735
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 21:24 schreef XL het volgende:
Ik denk ook dat het onzin is zoveel geld voor die speler neer te leggen. Ik ken salzburg niet, maar ik geloof dat het collectief daar sterk is. Hij is te snel veel geld waard geworden en speelt in Oostenrijk gewoon 2. BL niveau. 9 miljoen is idioot!
Voor dat bedrag haalden ze ook Ramos in de zomer. Die had al een boel BL ervaring. Nu haal je voor dat bedrag iemand die bij 2. Bundesliga clubs niet slaagde en het (schijnbaar) alleen liet zien bij RBS.....
U MAD?
pi_147868899
Precies, ze halen een talent van 24. Dat is gewoon roulette spelen met 9 miljoen. Ik krijg een heel sterk Feyenoord in 2008-gevoel bij BVB. Wanhoopsaankopen zonder beleid en dan niet alleen laag eindigen maar ook financiële problemen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147869068
Kampl > elke speler in de eredivisie
pi_147870221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef Anoonumos het volgende:
Kampl > elke speler in de eredivisie
Leuk.
pi_147871554
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Frapant. Ik ken niemand die voor z'n plezier afstemt op RB Salzburg en/of vrijwillig samenvattingen van de Oostenrijkse Bundesliga kijkt.
Ooit nog Mario Kempes in zijn nadagen zien spelen bij Kremser SC.
Daaar ging ik toen echt voor mijn plezier naartoe. :Y

Kijk tegenwoordig nog steeds de samenvattingen van de Oostenrijkse BL. Nostalgie enzo.
Ben het wel ermee eens dat die transfersom echt veel te hoog is.
pi_147871584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ooit nog Mario Kempes in zijn nadagen zien spelen bij Kremser SC.
Daaar ging ik toen echt voor mijn plezier naartoe. :Y

Kijk tegenwoordig nog steeds de samenvattingen van de Oostenrijkse BL. Nostalgie enzo.
Ben het wel ermee eens dat die transfersom echt veel te hoog is.
Je hebt een connectie met Oostenrijk of je woont er in de buurt? Dan kan ik me er uiteraard iets bij voorstellen.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')