abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 2 november 2014 @ 20:17:27 #51
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146226880
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef SuperFood het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, sorry.

Volgens mij was ze ooit wel een mooie vrouw :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146226914
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 14:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het viel echt onwijs mee. In vergelijking met mijn andere tattoo, zie hieronder, die deed echt kolere veel pijn :'(

[ afbeelding ]
mooi!!!

Zucht.. ik wil ook weer... eerst maar eens sparen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 2 november 2014 @ 20:26:22 #53
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_146227324
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 2 november 2014 @ 20:38:06 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146227938
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Die van de pin-up?

Ik snap sommige gewoon echt niet.. als je een tattoo op je lichaam wilt, dan wil je toch alleen maar de beste kwaliteit? Zou dr liever jaartje meer voor sparen, dan dat ik naar een derderangsprikker ga omdat ie zo lekker goedkoop is of omdat ik daar direct terecht kan. Sommige tattoos zijn gewoon foeilelijk en om van te janken.

En dan nog serieus dat ding mooi vinden ook :X
Dat is dus het gekke, ik heb er ook een van hem en die is wel goed, tevens een vriendin, haar man en zijn zoon, ook allemaal goed gezet.
Misschien is dit ook zo'n geval?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 2 november 2014 @ 20:53:25 #55
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146228769
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is dus het gekke, ik heb er ook een van hem en die is wel goed, tevens een vriendin, haar man en zijn zoon, ook allemaal goed gezet.
Misschien is dit ook zo'n geval?
Geen idee.. ik weet enkel dat ik deze verre van fraai vind :/ Mja, de ene is wat makkelijker, maar als ik sommige zie dan valt deze naar mijn idee absoluut onder het kopje 'prutswerk'.

Pin-up vond ik ook niet geweldig om reeds eerder door anderen genoemde redenen. Had veel beter gekund..

Tenzij ze het zo wilde natuurlijk.. maar ik hoop dat ze er blij mee is.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zondag 2 november 2014 @ 22:28:08 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146234693
Laat ik even vooropstellen dat mijn artiest geen goedkope thuisprikker is, ze is niet duur maar ook niet goedkoop naar Engelse maatstaven. Ze behoort tot de middenmoot. Het is voor mij geen kwestie van sparen trouwens, ik kan me morgen nog vol laten zetten door Kat von D of wie dan ook als ik dat zou willen. Ik snap dat mensen moeite hebben het eindresultaat te visualiseren. En eerlijk is eerlijk: die ringen zijn echt niet goed gelukt, er zijn meer schoonheidsfoutjes dan dat (haar lijnwerk is niet echt goed, te bibberig zoals we al besproken hebben bij mijn vorige update).

Even los van de kwaliteit: ik ben de enige hier die close-up foto's van onaf en onconventioneel plaatst, ik denk dat dat ook wel een rol speelt in de kritiek. Een sleeve die onaf is, kun je doorgaans makkelijk in context plaatsen doordat het ontwerp een geheel vormt. In mijn geval is het in feite een grote verzameling van losse tattoos die pas later een samenhangend geheel gaan vormen.

quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 17:51 schreef Take2 het volgende:
Zo'n achtergrond is volgens mij supermoeilijk om te doen, heeft jouw artist daar ervaring mee?
Het wordt geen realistische achtergrond, het wordt watercolour. En nee, daar heeft ze niet veel ervaring mee dus ik ben me daar wel degelijk over achter de oren aan het krabben ;) . De eerste resultaten heb ik wel gezien en die zijn dan wel weer veelbelovend. Maar het zou inderdaad zomaar kunnen dat ik een andere artiest benader voor de achtergrond. Ik ben erg gecharmeerd van watercolour maar het is een gewaagde keus want watercolour is nu eenmaal een abstracte stijl. Een realistische achtergrond is een optie die ik wel in mijn achterhoofd hou, maar de rest van mijn tattoo is abstract en realisme zou juist ook als een tang op een varken kunnen slaan.

Hoe dan ook, zodra ik mijn vertrouwen verlies, ben ik de eerste die overstapt op een andere artiest.
Resistance is futile.
pi_146240558
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef Seven. het volgende:
Laat ik even vooropstellen dat mijn artiest geen goedkope thuisprikker is, ze is niet duur maar ook niet goedkoop naar Engelse maatstaven. Ze behoort tot de middenmoot. Het is voor mij geen kwestie van sparen trouwens, ik kan me morgen nog vol laten zetten door Kat von D of wie dan ook als ik dat zou willen. Ik snap dat mensen moeite hebben het eindresultaat te visualiseren. En eerlijk is eerlijk: die ringen zijn echt niet goed gelukt, er zijn meer schoonheidsfoutjes dan dat (haar lijnwerk is niet echt goed, te bibberig zoals we al besproken hebben bij mijn vorige update).

Even los van de kwaliteit: ik ben de enige hier die close-up foto's van onaf en onconventioneel plaatst, ik denk dat dat ook wel een rol speelt in de kritiek. Een sleeve die onaf is, kun je doorgaans makkelijk in context plaatsen doordat het ontwerp een geheel vormt. In mijn geval is het in feite een grote verzameling van losse tattoos die pas later een samenhangend geheel gaan vormen.

[..]

Het wordt geen realistische achtergrond, het wordt watercolour. En nee, daar heeft ze niet veel ervaring mee dus ik ben me daar wel degelijk over achter de oren aan het krabben ;) . De eerste resultaten heb ik wel gezien en die zijn dan wel weer veelbelovend. Maar het zou inderdaad zomaar kunnen dat ik een andere artiest benader voor de achtergrond. Ik ben erg gecharmeerd van watercolour maar het is een gewaagde keus want watercolour is nu eenmaal een abstracte stijl. Een realistische achtergrond is een optie die ik wel in mijn achterhoofd hou, maar de rest van mijn tattoo is abstract en realisme zou juist ook als een tang op een varken kunnen slaan.

Hoe dan ook, zodra ik mijn vertrouwen verlies, ben ik de eerste die overstapt op een andere artiest.
Ik snap wel dat je nog een beetje vertrouwen in haar hebt, want haar werk op haar site ziet er niet al te slecht uit. Maar ik zou haar echt niet nog een kans geven. Een goede artiest zet gewoon meteen rechte lijnen en rondjes.

Wat ik vaker heb gezien bij dit soort artiesten die een cartoon-achtige/new skool stijl hebben is dat ze gewoon niet goed symmetrisch kunnen werken. Ook lijkt het net dat ze met andere stijlen vaak slechter overweg kunnen. In jou geval raad ik het dan ook af om die water colour door haar te laten doen. Afgelopen jaar heb ik bij een gastartiest in een goed aangeschreven shop een tattoo laten zetten van iemand die ook zo'n soort stijl had. Ze werkt normaal met kleuren, maar ik vond dat ze ook goed met verschillende grijstinten kon werken en dat ze schattige dingen kon maken. Dat sprak me wel aan en ik dacht dan ook dat ze mijn idee wel goed kon uitwerken, maar moet zeggen dat ik toch teleurgesteld ben. Het is niet zo dat ik de tattoo afgrijselijk vind, maar het had symmetrischer/het schaduwwerk had wat beter gekund. Ik ga dan ook zeker niet meer terug naar haar om de tattoo te laten afmaken ;)

Het gaat trouwens om deze artiest: https://www.facebook.com/pernilla.hagerbro
pi_146242366
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef BloedendeVagina het volgende:

Overigens, die tekst in je plaatje klopt niet?
Oh, en mensen die niet tegen kritiek kunnen, maar dat terzijde :r
Er zit nogal wat verschil tussen een beetje kritiek en compleet afzeiken, wat hier nu dus gebeurd :{ Ook een van de redenen om hier geen foto's meer van mijn tattoo's te posten. Die 2e foto van seven waarop die paarse planeet te zien was, was wel degelijk goed gezet. Eerste foto was blijkbaar niet geheel recht genomen. Dat gebeurd nogal eens met een lichaam.... Is geen reden om compleet afgezeken te worden.. :{ En buiten dat, ook al was het niet goed, wie ben jij (of een ieder hier) om daar over te gaan zeuren terwijl de drager er wel blij mee is? :{w
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 november 2014 @ 07:59:22 #59
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_146242575
Zijn hier mensen met sugar skull tattoos? En zo ja; mag ik foto's zien?

Kwam deze tegen en vind 'm echt gaaf.

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 november 2014 @ 08:11:56 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_146242716
Nog maar twee weken en dan mag ik *O*

Eindelijk! Echt, geduld hebben is niet mijn sterkste kant zeg...

Overigens gaat Punktum (waar ik dus over 2 weken een afspraak heb) verhuizen naar Hamburg per januari. Oh en je kunt vandaag bellen voor afspraken eerste kwartaal 2015.
  maandag 3 november 2014 @ 08:22:22 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146242823
quote:
4s.gif Op maandag 3 november 2014 07:35 schreef theKiD het volgende:

[..]

Er zit nogal wat verschil tussen een beetje kritiek en compleet afzeiken, wat hier nu dus gebeurd :{ Ook een van de redenen om hier geen foto's meer van mijn tattoo's te posten. Die 2e foto van seven waarop die paarse planeet te zien was, was wel degelijk goed gezet. Eerste foto was blijkbaar niet geheel recht genomen. Dat gebeurd nogal eens met een lichaam.... Is geen reden om compleet afgezeken te worden.. :{ En buiten dat, ook al was het niet goed, wie ben jij (of een ieder hier) om daar over te gaan zeuren terwijl de drager er wel blij mee is? :{w
Het is en blijft fok, als je niet tegen kritiek kunt, dan post je hier beter niet ;) . Ik denk dat veel kritiek wel terecht is en de enkeling die niet kritisch is maar puur afzeikt, daar poep ik gewoon op.
Resistance is futile.
pi_146242934
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn hier mensen met sugar skull tattoos? En zo ja; mag ik foto's zien?

Kwam deze tegen en vind 'm echt gaaf.

[ afbeelding ]
Super vet inderdaad, Mad Science is daar heel goed in trouwens :D Waar woon je ergens?
Gewoon normaal doen ja.
pi_146243549
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn hier mensen met sugar skull tattoos? En zo ja; mag ik foto's zien?

Kwam deze tegen en vind 'm echt gaaf.

[ afbeelding ]
Ik, en nee. Hij is trouwens ook nog niet af.
Ook Cleansolid in Waalwijk is hier erg goed in. Al is hij sterker in niet realistisch zetten.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 november 2014 @ 09:30:46 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146243879
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:11 schreef Chell het volgende:
Nog maar twee weken en dan mag ik *O*

Eindelijk! Echt, geduld hebben is niet mijn sterkste kant zeg...

Overigens gaat Punktum (waar ik dus over 2 weken een afspraak heb) verhuizen naar Hamburg per januari. Oh en je kunt vandaag bellen voor afspraken eerste kwartaal 2015.
Ik mag volgende week woensdag al :D het duurde de hele tijd zoooo lang en nu is het gewoon al bijna O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_146244206
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn hier mensen met sugar skull tattoos? En zo ja; mag ik foto's zien?

Kwam deze tegen en vind 'm echt gaaf.

[ afbeelding ]
Ik heb er ook 1.
Mijne kun je vinden op fb van Underline.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 november 2014 @ 09:59:53 #66
95752 crew  Chell
Kluns
pi_146244594
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 09:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik mag volgende week woensdag al :D het duurde de hele tijd zoooo lang en nu is het gewoon al bijna O+.
Hoe lang moest jij ook alweer wachten? En wat wordt het en waar en door wie? :)

Ik was zo blij toen het ineens nog maar weken waren ipv steeds maanden. En nu nog maar 2 weekjes!
  maandag 3 november 2014 @ 11:09:48 #67
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_146246791
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Super vet inderdaad, Mad Science is daar heel goed in trouwens :D Waar woon je ergens?
Beetje objectief blijven hè, ik heb je nu al drie keer Mad Science zien roepen. :D

Maar hun portfolio ziet er qua shading idd goed uit. Thanks.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 3 november 2014 @ 11:10:17 #68
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_146246807
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:46 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1.
Mijne kun je vinden op fb van Underline.
Thanks.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_146246845
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Beetje objectief blijven hè, ik heb je nu al drie keer Mad Science zien roepen. :D

Maar hun portfolio ziet er qua shading idd goed uit. Thanks.
Te enthousiast :') hahaha
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 3 november 2014 @ 11:16:15 #70
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146247011
Zijn hier mensen met voettattoo's?

Zo ja, hoe deden jullie dat met schoenen (of ander schoeisel) net na het zetten?
pi_146247304
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn hier mensen met voettattoo's?

Zo ja, hoe deden jullie dat met schoenen (of ander schoeisel) net na het zetten?
Ik heb een tattoo die van mijn kuit richting scheen gaat en een stuk op mijn voet.
Toentertijd heb ik constant UGGs gedragen, die zitten niet strak. Maar goed, die draag ik sowieso niet meer. Dus zou even niet weten wat je dan aan zou kunnen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 03-11-2014 11:32:54 ]
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 3 november 2014 @ 11:33:02 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146247618
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 09:59 schreef Chell het volgende:

[..]

Hoe lang moest jij ook alweer wachten? En wat wordt het en waar en door wie? :)

Ik was zo blij toen het ineens nog maar weken waren ipv steeds maanden. En nu nog maar 2 weekjes!
Uhm ik heb geloof ik eind juni de afspraak gemaakt?

Ga naar Desperado Tattoo, wordt geprikt door Candy Cane. Een ovaal schilderij op het bovenbeen, ongeveer 15x20 cm in kleur. Hierin een nagellakflesje, een pioenroos en opgevuld met luipaardprint. Ergens deze week het ontwerp, ben zoo benieuwd :).

En jij?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 november 2014 @ 11:34:07 #73
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_146247654
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn hier mensen met voettattoo's?

Zo ja, hoe deden jullie dat met schoenen (of ander schoeisel) net na het zetten?
Ik heb uiteindelijk nadat m'n wond best langzaam heelde door schoenen dragen, m'n legoblok laten bijwerken en daarna een paar extra dagen folie en zoveel mogelijk slippers gedragen tot de wond een beetje beter geheeld was. De eerste keer bleef hij ondanks schoonhouden en insmeren vrij vaak aan m'n sok zitten waardoor de wond niet mooi heelde.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 november 2014 @ 12:03:45 #74
95752 crew  Chell
Kluns
pi_146248692
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhm ik heb geloof ik eind juni de afspraak gemaakt?

Ga naar Desperado Tattoo, wordt geprikt door Candy Cane. Een ovaal schilderij op het bovenbeen, ongeveer 15x20 cm in kleur. Hierin een nagellakflesje, een pioenroos en opgevuld met luipaardprint. Ergens deze week het ontwerp, ben zoo benieuwd :).

En jij?
Oh Candy Cane O+ Nice!

Ik heb mijn afspraak al in mei gemaakt... zooooo lang :D

Het worden gerbera's op mijn linkeronderarm (binnenkant). Met lijnen/krullen erbij. In dotwork natuurlijk (want Punktum) en dan in roze en grijs O+
  maandag 3 november 2014 @ 13:26:12 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146251264
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef Chell het volgende:

[..]

Oh Candy Cane O+ Nice!

Ik heb mijn afspraak al in mei gemaakt... zooooo lang :D

Het worden gerbera's op mijn linkeronderarm (binnenkant). Met lijnen/krullen erbij. In dotwork natuurlijk (want Punktum) en dan in roze en grijs O+
Dat klinkt ook mooi zeg! Dotwork interesseert me ook wel erg, en heb het idee voor een blauw druifje aan de binnenzijde aan mijn bovenarm. Wie weet is dat wel te combineren!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')