abonnement Unibet Coolblue
pi_146448362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:04 schreef Gruj0 het volgende:
Ik denk nog steeds dat Martine of Nick achter dit hele gedoe met Ludo zit.

Ik acht de kans dat Nick het is echter klein omdat hij Nina nooit wat zou aandoen en Lucas evenmin.

Hoewel Inge aan heeft gegeven niet terug te kunnen/willen keren naar GTST, kan het ook een rookgordijn zijn.

Wilbert Gieske had volgens mij al eens aangegeven terug te willen keren naar GTST, maar die is er het type niet voor hoewel hij door zijn niet al te beste verstandshouding met Ludo (staat mij niet al te best bij) wellicht ook wel zijn redenen zou hebben.
Heeft Ludo niet ooit Noud aangereden? Is voor deze schrijvers de meest fenomenale reden om iemand wraak te laten nemen, dus het zou zomaar Robert kunnen zijn :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146448401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heeft Ludo niet ooit Noud aangereden? Is voor deze schrijvers de meest fenomenale reden om iemand wraak te laten nemen, dus het zou zomaar Robert kunnen zijn :P
Hehe of Dennis Puinman. :P
pi_146448565
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hehe of Dennis Puinman. :P
Zolang het maar niet zo ondraaglijk spannend wordt als hier:


:') :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146448722
.

Ik zie de overeenkomsten
  zaterdag 8 november 2014 @ 23:45:48 #280
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146449158
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef PeterKelder het volgende:
De hogere macht blijkt inderdaad een oude bekende...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146454982
Ik reageer al dagen niet meer en dat komt voornamelijk door het feit dat GTST me (naast de Sanders-verhaallijn) helemaal niks boeit. Dat hele flikflooi gedoe met Sjors en Bing is een herhaling van de tragisch slechte glorie uit de afgelopen 10 jaar van GTST. Sjors is een 'heilige' sloerie en ze gaat richting a la Charlie Fischer. En NietGoedSnikki is gewoon een verpest personage dat niks meer te zoeken heeft en net zo goed bij een gasexplosie kan omkomen samen met een aantal andere personages. Verder irriteer ik me mateloos aan Anna en vind ik het echt een nutteloos personage, afgezien van het feit dat ze er prachtig uit ziet, kan ze echt niet acteren en heeft ze een nutteloze rol gekregen.

Het enige wat mij dan nog boeit is de Sanders-verhaallijn. Al vind ik dat Aysen echt mag wegrotten met haar bemoeizucht. En natuurlijk de vraag: Wie is de hogere macht? Ik schat de kans dat het Martine is zeer klein, en ik zit er eigenlijk niet heel erg op te wachten. Het zou natuurlijk wel ontzettend leuk zijn, maar voor mij was ECHT Martine alleen aanwezig in de jaren 90, toen ze in 2004 (geloof ik) terug kwam vond ik het eigenlijk steeds meer een verpest personage worden. Ik schat mijn kansen op Frederik of op een totaal ander personage uit een onverwachtse hoek.

Zo, mijn geklaag is denk ik niet op prijs gesteld :') :') :') , maar ik vind het huidige GTST naast de Sanders-verhaallijn geen bal aan.
pi_146454995
Mensen die nog denken dat het Martine is..... Die komt echt niet terug :P
pi_146454999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef y8987 het volgende:
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]

Ik zie de overeenkomsten
hahahaha dat heb ik al vaker gezegd. 2 druppels :D
  zondag 9 november 2014 @ 10:16:15 #284
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146455926
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 08:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik reageer al dagen niet meer en dat komt voornamelijk door het feit dat GTST me (naast de Sanders-verhaallijn) helemaal niks boeit. Dat hele flikflooi gedoe met Sjors en Bing is een herhaling van de tragisch slechte glorie uit de afgelopen 10 jaar van GTST. Sjors is een 'heilige' sloerie en ze gaat richting a la Charlie Fischer. En NietGoedSnikki is gewoon een verpest personage dat niks meer te zoeken heeft en net zo goed bij een gasexplosie kan omkomen samen met een aantal andere personages. Verder irriteer ik me mateloos aan Anna en vind ik het echt een nutteloos personage, afgezien van het feit dat ze er prachtig uit ziet, kan ze echt niet acteren en heeft ze een nutteloze rol gekregen.

Het enige wat mij dan nog boeit is de Sanders-verhaallijn. Al vind ik dat Aysen echt mag wegrotten met haar bemoeizucht. En natuurlijk de vraag: Wie is de hogere macht? Ik schat de kans dat het Martine is zeer klein, en ik zit er eigenlijk niet heel erg op te wachten. Het zou natuurlijk wel ontzettend leuk zijn, maar voor mij was ECHT Martine alleen aanwezig in de jaren 90, toen ze in 2004 (geloof ik) terug kwam vond ik het eigenlijk steeds meer een verpest personage worden. Ik schat mijn kansen op Frederik of op een totaal ander personage uit een onverwachtse hoek.

Zo, mijn geklaag is denk ik niet op prijs gesteld :') :') :') , maar ik vind het huidige GTST naast de Sanders-verhaallijn geen bal aan.
Ik vind er al enkele jaren geen bal meer aan en daarom keek ik ook al tijden alleen de shorties. Dat was mede doordat Ludo geen goede verhaallijnen meer kreeg. Daarom ben ik nu ook zo enthousiast, want dit is de beste verhaallijn in jaren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146456002
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 08:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik reageer al dagen niet meer en dat komt voornamelijk door het feit dat GTST me (naast de Sanders-verhaallijn) helemaal niks boeit. Dat hele flikflooi gedoe met Sjors en Bing is een herhaling van de tragisch slechte glorie uit de afgelopen 10 jaar van GTST. Sjors is een 'heilige' sloerie en ze gaat richting a la Charlie Fischer. En NietGoedSnikki is gewoon een verpest personage dat niks meer te zoeken heeft en net zo goed bij een gasexplosie kan omkomen samen met een aantal andere personages. Verder irriteer ik me mateloos aan Anna en vind ik het echt een nutteloos personage, afgezien van het feit dat ze er prachtig uit ziet, kan ze echt niet acteren en heeft ze een nutteloze rol gekregen.

Het enige wat mij dan nog boeit is de Sanders-verhaallijn. Al vind ik dat Aysen echt mag wegrotten met haar bemoeizucht. En natuurlijk de vraag: Wie is de hogere macht? Ik schat de kans dat het Martine is zeer klein, en ik zit er eigenlijk niet heel erg op te wachten. Het zou natuurlijk wel ontzettend leuk zijn, maar voor mij was ECHT Martine alleen aanwezig in de jaren 90, toen ze in 2004 (geloof ik) terug kwam vond ik het eigenlijk steeds meer een verpest personage worden. Ik schat mijn kansen op Frederik of op een totaal ander personage uit een onverwachtse hoek.

Zo, mijn geklaag is denk ik niet op prijs gesteld :') :') :') , maar ik vind het huidige GTST naast de Sanders-verhaallijn geen bal aan.
Anna is de nieuwe hedwige en die was op ten duur ook best oke
  zondag 9 november 2014 @ 10:34:06 #286
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146456152
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef y8987 het volgende:

[..]

Anna is de nieuwe hedwige en die was op ten duur ook best oke
Nou, ik vind het helaas meer de nieuwe Charlie 3 en die was alles behalve oké.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146456185
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef y8987 het volgende:

[..]

Anna is de nieuwe hedwige en die was op ten duur ook best oke
hedwig vond ik 10000 keer leuker O+
  zondag 9 november 2014 @ 10:42:31 #288
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146456291

Bennie den Haan _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 9 november 2014 @ 12:07:44 #289
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146458021
Ik zie dat de biografie van Harmsen het eindelijk doet.

quote:
Heeft een hersentumor en wordt hieraan geopereerd. Peter en Dorothea steunen hem
_O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146462744
Anna zou best een soort "schurk" onder Clubje Huiliezeur kunnen zijn. Van mij mag ze Rikki bijvoorbeeld best flink laten zweten. Ik gun haar nog even de tijd. De manier dat ze zich gedroeg bij de Bouwhuisjes vond ik best grappig. :Y
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 9 november 2014 @ 17:46:54 #291
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_146469845
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:42 schreef Frey het volgende:

Bennie den Haan _O- _O- _O-
Verdomd, je hebt daar best wel bijzondere beelden. En Bennie Den Haan gedegradeerd tot voice-over in het altijd stille Showbiz City? Zucht. :P

Laat ik eens een voorbeeld geven van een 'voorstelling' met een volle bak (zie 2:04) aan publiek. 1994 klopt niet, ik zeg 1998/1999.



[ Bericht 9% gewijzigd door ArnieAlberts op 09-11-2014 17:58:35 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_146470588
Ik vind GTST nu best te pruimen en Anna ook. Ben alleen bang dat ze binnen een jaar doodgaat, want alle nieuwe familieleden bij de Bouwhuisjes gaan snel dood :o

Alleen Rikki mag van mij op wereldreis vertrekken. Dat kind komt echt overal mee weg. Iedereen kwam haar troosten toen haar leugen uitkwam terwijl niemand bij Anton op bezoek kwam.
pi_146472228
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:08 schreef hplaserjet het volgende:
Ik vind GTST nu best te pruimen en Anna ook. Ben alleen bang dat ze binnen een jaar doodgaat, want alle nieuwe familieleden bij de Bouwhuisjes gaan snel dood :o
Ja precies, Mike ging snel dood, en.... Dat was het :") Tim leeft nog. Bram leeft nog. Bianca 2 leeft nog. Je statement slaat nergens op.
pi_146472756
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Ja precies, Mike ging snel dood, en.... Dat was het :") Tim leeft nog. Bram leeft nog. Bianca 2 leeft nog. Je statement slaat nergens op.
Hij doelt denk ik op dat in het het begin van de bouwhuisjes Edwin sneuvelde. Daarna Mike.
pi_146473469
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Anna zou best een soort "schurk" onder Clubje Huiliezeur kunnen zijn. Van mij mag ze Rikki bijvoorbeeld best flink laten zweten. Ik gun haar nog even de tijd. De manier dat ze zich gedroeg bij de Bouwhuisjes vond ik best grappig. :Y
Ik vind dat "brutale" en onverschillige gedrag van Anna ook wel geinig. Hoop niet dat ze over een half jaar is afgezwakt tot een karakterloos personage. En ik zou haar eigenlijk graag als bitchy personage willen zien, zou wel een leuke ontwikkeling zijn op zich :9
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146473790
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:08 schreef hplaserjet het volgende:
Ik vind GTST nu best te pruimen en Anna ook. Ben alleen bang dat ze binnen een jaar doodgaat, want alle nieuwe familieleden bij de Bouwhuisjes gaan snel dood :o
Nou, ik zit al een jaar of twee op het einde van Tim te wachten, maar dat komt maar niet :( :P
Overigens vind ik Anna wel het leukste Bouwhuis/Brandt-familielid sinds Mike. Zit er toch iets goed bij de familie van Bianca :D

quote:
Alleen Rikki mag van mij op wereldreis vertrekken. Dat kind komt echt overal mee weg. Iedereen kwam haar troosten toen haar leugen uitkwam terwijl niemand bij Anton op bezoek kwam.
Er mogen van mij wel meer op wereldreis :P Ik denk aan Tim, Sjors, Bing, Lucas, Nina, Maxime, Sjoerd...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146474345
Ben trouwens wel benieuwd hoe Wiet nu gaat reageren :P vooral als Anna ineens met Thijs gaat flirten
  zondag 9 november 2014 @ 20:34:02 #298
436222 Japepk
Padvinder
pi_146476422
Jaah, zo'n nieuw triootje, net als Pascal/Yasmin/Dennis destijds ghehe
't Echte en 't ware!
pi_146476727
Ik vind Anna hellemaal top .
Ricky Is uitgespeeld en had moeten overlijden na het polsen doorsnij verhaal .
Vind Lucas echt super
Ik kots op Janine .
En Sjors is de slet op de set .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_146477809
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef Japepk het volgende:
Jaah, zo'n nieuw triootje, net als Pascal/Yasmin/Dennis destijds ghehe
Gezien 't gezicht dat Wiet in de voorbeschouwing trekt denk ik niet dat ze in is voor een trio :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')