abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:12:04 #1
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_146151046


Introductie
De dramaserie Sons of Anarchy wordt vanaf 2008 in de VS uitgezonden door FX in HD1080. In Nederland wordt Sons of Anarchy door RTL 7 uitgezonden.

Sons of Anarchy
Sons of Anarchy gaat over SAMCRO (Sons of Anarchy (SOA) Motorcycle Club, Redwood Original Chapter), een motorbende in het Amerikaanse stadje Charming (Californië). Naast legale activiteiten, zoals de Teller-Morrow garage, hebben de Sons ook illegale bezigheden zoals wapenhandel.

De Sons rivaliseren met andere gangs en de Amerikaanse autoriteiten, die op zijn beurt weer regelmatig corrupt blijken te zijn. De serie kent naast een hoog dramagehalte veel geweld, doden en manipulatie. Bij vlagen heeft Sons of Anarchy ook een dosis humor.


Sons of Anarchy-hoofdpersonen

SAMCRO

Jackson 'Jax' Teller

Vice-President (VP) van SAMCRO.

Clarence 'Clay' Morrow

President van SAMCRO.

Gemma Teller Morrow

Moeder van Jax en vrouw van Clay.

Tara Knowles

Arts bij de St. Thomas Hospital en (oude) liefde van Jax.

Piermont 'Piney' Winston, Harry 'Opie' / 'Ope' Winston, Filip 'Chibs' Telford en Robert 'Bobby' / 'Elvis' Munson


Alex 'Tig' Trageropie, Jean-Carlos 'Juice' Ortiz, Herman Kozik en Happy

SAMCRO-leden.

Andere gangs

Marcus Álvarez

President van de Mayans, een Mexicaans-Amerikaanse motorbende.

Laroy Wayne

Leider van de Afro-Amerikaanse bende de One-Niners (aka Niners).

Ernest Darby

Leider van de Nordics (aka Nords), een neonazistische bende.

Romero 'Romeo' Parada

Eén van de leiders van de invloedrijke Gallindo drug cartel.

De autoriteiten - Season 1-3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De autoriteiten - Season 4

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks
[USA] Sons of Anarchy

Links
Officiële site: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/soa/
IMDb: Sons of Anarchy (TV Series 2008– ) - IMDb
TV.com: http://www.tv.com/sons-of-anarchy/show/75303/summary.html
List of Sons of Anarchy episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sons_of_Anarchy_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_146157710
Beetje een luie opener, loopt een beetje achter..
pi_146173134
Lieve Unser trouwens op het einde
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146173383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef rubensanti het volgende:
Ik geloofde Jury trouwens wel toen die zei dat hij de rat niet was, ben benieuwd of het iemand is die aan de tafel zit.
Ik ook. Al is het wel raar dat Sutter die suggestie wel gewekt heeft door een boze Jury te laten zien nav die shotgun. Ik bedoel, daar moet Jury dan toch op handelen?
pi_146226597
De serie kan me gewoon bijna niet meer boeien.
Ik doe tegenwoordig echt andere dingen als ik hem aanzet.
Zo afgeleid.

Zelfs van Chibbs word ik moe en dat vond ik altijd een held.
pi_146234239
Nu Bobbi Eden op RTL 5 met een topje waar op de voorkant SAMCRO staat en op de achterkant een reaper.
Viel me op eens op tijdens het zappen :P
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146319347
Dat was weer een matige aflevering. :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:43:35 #8
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146326294
Matige aflevering inderdaad. De dood van Bobby lag in de lijn der verwachting, Abel blijft een raar ventje, Gemma sloeg weer door, die totaal niks toevoegende seksscene met Chibs en Jarry, Juice die iets in zijn reet steekt.

Het enige leuke aan de aflevering was die opmerking van Tig dat hij graag met Happy werkt omdat hij dan normaal lijkt.
pi_146326323
Ik vind die Jarry wel geil eigenlijk.
pi_146333896
Wel raar dat er amper wordt stilgestaan bij de dood van bobby. Hij wordt fftjes in de bosjes gedumpt en klaar is Kees.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146334594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef koenes het volgende:
Wel raar dat er amper wordt stilgestaan bij de dood van bobby. Hij wordt fftjes in de bosjes gedumpt en klaar is Kees.
Ik denk dat dat nog wel komt. Maar daar is nu even geen tijd voor.
pi_146336403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef koenes het volgende:
Wel raar dat er amper wordt stilgestaan bij de dood van bobby. Hij wordt fftjes in de bosjes gedumpt en klaar is Kees.
Vond ik dus ook raar. Dat zullen ze volgende week wel doen maar deze aflevering was zo warrig. Het ene moment word Bobby doodgeschoten en 5 minuten later zit je naar Chibs in z'n blote kont te kijken. Dat paste gewoon niet in het verhaal. Dat deed Sutter vroeger toch wel stukken beter.
pi_146351466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
Waarom die hoofdafhak aannaai actie eigenlijk? Ik begreep daar vrij weinig van... :@
Hoofd en armen van die priester naaiden ze aan een willekeurige andere vermoorde neger. Zodat Marcks dacht dat hij gewoon het hele lichaam van die priester had als hij even de tatoeages ging checken of het wel echt die priester is.
En met de overgebleven stukken van die priester die Jax nog had kon hij Marcks alsnog aangeven bij de popo.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146351646
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef koenes het volgende:

[..]

Hoofd en armen van die priester naaiden ze aan een willekeurige andere vermoorde neger. Zodat Marcks dacht dat hij gewoon het hele lichaam van die priester had als hij even de tatoeages ging checken of het wel echt die priester is.
En met de overgebleven stukken van die priester die Jax nog had kon hij Marcks alsnog aangeven bij de popo.
Ah op die manier.
pi_146357980
Vorige week was matig, dit was slecht. Wat een vreselijke, nietszeggende scene tussen Chibs en Jarry. En de dood van Bobby had ook 0,0 opbouw en impact. Gewoon hup dood en weer verder.

Het kostte Jarry en Unser 12 seconden om uit te vinden dat die vleesvork chinees niet in de staat was, had SAMCRO dat ook niet even kunnen checken?

Het wordt tijd dat duivel Abel zijn mond open gaat doen.
pi_146358947
Die scene tussen chibs en de sheriff was idd heel, heel slecht. Wat een bullshit. Als je me nog wil dan pak me hier op de auto. Wtf :')

Jammer van Bobby maar eigenlijk had hij sinds zijn terugkeer toch al weinig te doen binnen samcro behalve af en toe wat stoer knikken. Die beveiliging van Marks zal nu wel de volgende son gaan pakken om wraak te nemen, en zo blijven we bezig. Totdat een einstein eindelijk erachter komt dat alles gebaseerd is op een nooit gecheckte leugen van gemma.

Hoe Marks Jax erin trikt slaat eigenlijk ook nergens op want Jax zegt toch: laten we dit met zijn 2en oplossen, iedereen gaat weg en dan wordt Bobby alsnog neergeschoten door een verborgen pistool. Wat als Jax dat niet gezegd had en iedereen daar was gebleven, hoe had Marks dat dan willen oplossen? :')

Ik ben trouwens ff kwijt wat er op die video van de priester/marks stond?
pi_146359622
De priester werd van achter genomen door minderjarige jongens.
pi_146360895
Het was geen hoogstaand niveau deze week... Less is more zou ik willen zeggen.. Maar tenzij er de komende 5 eps nog iets legendarisch komt ga ik toch een nare nasmaak houden over SOA, zo jammer..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146361158
Die Marks was ook niet bijster slim zeg, als er twee Sons met machinegeweren in de bosjes hadden gelegen tijdens de meet en waren losgegaan ala met yellow dan was het ook einde oefening.
pi_146361295
sowieso slaat het nergens op dat hij jax laat leven, je weet dat jax daar wraak voor gaat willen nemen. Pope heeft het zijn kop gekost door niet door te hakken op de sons.

Maar in de discussie had hij wel gelijk: was naar mij gekomen met de problemen van Lin ipv als een gek tekeer te gaan. Marks had vast wél even gecheckt of het lulverhaal van Gemma klopte
pi_146361304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Marks was ook niet bijster slim zeg, als er twee Sons met machinegeweren in de bosjes hadden gelegen tijdens de meet en waren losgegaan ala met yellow dan was het ook einde oefening.
Marks oogt in ieder geval slimmer/krachtiger dan Tyler, ik kan me het maar moeilijk voorstellen dat dat knuppeltje de baas is van een keiharde gang. Hij oogt altijd zo onzeker en totaal niet daadkrachtig.. bizare performance vind ik dat...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146362451
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Marks oogt in ieder geval slimmer/krachtiger dan Tyler, ik kan me het maar moeilijk voorstellen dat dat knuppeltje de baas is van een keiharde gang. Hij oogt altijd zo onzeker en totaal niet daadkrachtig.. bizare performance vind ik dat...
hier kan ik niet aan meedoen jax dat wordt te leip.
>> maar tyler komop we zitten hier samen in
(5 sec denken) oh ok nee is goed lets do this

:')
pi_146362653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

hier kan ik niet aan meedoen jax dat wordt te leip.
>> maar tyler komop we zitten hier samen in
(5 sec denken) oh ok nee is goed lets do this

:')
precies, dat bedoel ik.. Wat ik wel overigens heel opmerkelijk vond bij de ontmoeting met Marks, dat hij heel erg zenuwachtig hoopte te ogen door dat gedoe met die zonnebril.. Maar goed.. Uiteindelijk schieten ze elkaar vast allemaal dood, einde serie, dat is de enige manier om alles nog snel af te ronden :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146362793
Misschien schieten die andere Sons uit Tacoma etc nav die stemming hem wel dood ivm de moord op die vader van Kip :P

Of doet Gemma het... Of zijn eigen problem child :7
pi_146362862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien schieten die andere Sons uit Tacoma etc nav die stemming hem wel dood ivm de moord op die vader van Kip :P

Of doet Gemma het... Of zijn eigen problem child :7
Nou de verhaallijn is wel zo dat de kinderen uiteindelijk wel met Nero en de CrackHo op de boerderij gaan wonen, misschien die vingerloze er nog bij voor het melken van de koeien, tenminste zo ervaar ik het...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 6 november 2014 @ 22:03:48 #27
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146384494
het wordt allemaal een beetje triest he?

Ik kan m'n aandacht er al niet eens meer bijhouden -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146388618
Persoonlijk zou ik het een goed einde van deze serie vinden als Gemma de laatste is die het allemaal overleeft. Dat haar eigen daden ernstige gevolgen hebben voor haar familie (Jax en haar kleinkinderen). Ik zou het dan ook niet erg vinden als Jax het niet overleeft en als er ook iets met Abel gebeurd. Alleen op die manier kun je Gemma echt raken. Haar familie is alles voor haar en dan zal ze moeten leren leven met het feit dat ze zelf haar eigen familie helemaal kapot gemaakt heeft.

Ik denk niet dat Sutter deze weg zal kiezen en dat het uiteindelijk een confrontatie word tussen Gemma en Jax. Maar dat zou ik te "genadig" vinden.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:37:37 #29
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146393360
Ik zag het eerder gebeuren dat Gemma juist overleeft met de kleinkinderen.
Dat het einde is dat je haar ziet zitten met Abel en Thomas aan tafel zoals ze eerder aan tafel zat met JT (waarschijnlijk), Jax en Thomas en later met Clay en Jax.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:41:08 #30
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146393438
De OP mag ook wel eens vernieuwd worden trouwens..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146401139
Laatste twee afleveringen waren niet om aan te gluren. Zit ook veel onnodige shit in, zoals dat verhaallijntje met die prospect en zijn chick en Chibs met die sherrif :').

Lijkt wel of ze tijd willen vullen, terwijl er nog genoeg op te lossen is. De afleveringen zijn extra lang, maar er gebeurt geen fuck ;(.
Amen.
pi_146402129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Marks was ook niet bijster slim zeg, als er twee Sons met machinegeweren in de bosjes hadden gelegen tijdens de meet en waren losgegaan ala met yellow dan was het ook einde oefening.
Sowieso slaat het nergens op dat Marks daar feitelijk met drie gasten staat die tegen hem zijn. Bobby heeft misschien niets te brengen (al werkt dit op TV anders), maar dan zijn er alsnog twee.

Maar met die eervolle afspraken wordt sowieso heel opportunistisch omgegaan. De ene keer houden ze zich wel aan afspraken, en de andere keer weer niet. Dat die Chinees die ze vermoord hebben toevallig in Vegas die dag opgepakt was, is ook črg makkelijk.

Het is alsof ze er gewoon plichtmatig een einde aan het breien zijn. Dat Bobby dood ging boeide me overigens geen klap. Geldt eigenlijk voor iedere andere character uit deze serie. Niemand is interessant of heeft een bepaalde sympathie. Alleen Juicy had dat een tijdje, maar dat is nu ook niet meer zo, aangezien het in deze vorm een vrij lege character is.
pi_146402185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:06 schreef Jivis het volgende:
Laatste twee afleveringen waren niet om aan te gluren. Zit ook veel onnodige shit in, zoals dat verhaallijntje met die prospect en zijn chick en Chibs met die sherrif :').

Lijkt wel of ze tijd willen vullen, terwijl er nog genoeg op te lossen is. De afleveringen zijn extra lang, maar er gebeurt geen fuck ;(.
dat zal allemaal nog wel een rol van betekenis gaan spelen.

Wat het seizoen een beetje verpest heeft zijn de massamoorden die in zeker 3/4 vd afleveringen begaan zijn. Dan is de shock van een dode bobby totaal niet aanwezig en de doden die komen gaan zullen dat effect ook niet meer hebben vrees ik. Maar we gaan het zien, de laatste afleveringen zijn meestal wel de goedmakertjes van deze serie
pi_146404080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat Bobby dood ging boeide me overigens geen klap. Geldt eigenlijk voor iedere andere character uit deze serie. Niemand is interessant of heeft een bepaalde sympathie. Alleen Juicy had dat een tijdje, maar dat is nu ook niet meer zo, aangezien het in deze vorm een vrij lege character is.
Dat ben ik niet met je eens. Vond het erg schokkend dat Tara doodging (hoewel ze behoorlijk irri was) en ook hoe Opie en zijn pa eraan gingen was zielig. Maar die laatste twee waren ook sympathieke personages.
Amen.
pi_146405047
Nero is de enig die mijn sympathie nog kan krijgen ondanks zijn erbarmelijke smaak qua vrouwen.
pi_146406110
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Vond het erg schokkend dat Tara doodging (hoewel ze behoorlijk irri was) en ook hoe Opie en zijn pa eraan gingen was zielig. Maar die laatste twee waren ook sympathieke personages.
Tara was vorig seizoen nog

Ik werd ook totaal niet geraakt door de dood van Bobby, en meer dan de helft van de scenes zijn nu gewoon opvulling en loze onnodige plotlijntjes (zoals met Rat en dat kind). De boel wordt zolang opgerekt..

Ben nu voor de grap weer begonnen aan de Sopranos, ik weet dat je niet mag vergelijken maar man wat een verschil, bijna elke scene is werkelijk fenomenaal en draagt ergens aan bij, kijk je SoA en dan ben je de halve aflevering wat anders aan het doen :')
pi_146419381
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Vond het erg schokkend dat Tara doodging (hoewel ze behoorlijk irri was) en ook hoe Opie en zijn pa eraan gingen was zielig. Maar die laatste twee waren ook sympathieke personages.
Ja, klopt. Die inderdaad wel. Behalve Tara. Daarvan had ik gewoon niet verwacht dat ze dood zou gaan. Eli had op de een of andere manier ook wel iets. Ik had het meer over de laatste seizoenen. Het is van een heel goede serie naar een serie afgezakt waar het eea erg opportunistisch afgehandeld wordt door de schrijvers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Nero is de enig die mijn sympathie nog kan krijgen ondanks zijn erbarmelijke smaak qua vrouwen.
Klopt, dat is inderdaad de enige. Was ik vergeten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:45 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Tara was vorig seizoen nog

Ik werd ook totaal niet geraakt door de dood van Bobby, en meer dan de helft van de scenes zijn nu gewoon opvulling en loze onnodige plotlijntjes (zoals met Rat en dat kind). De boel wordt zolang opgerekt..

Ben nu voor de grap weer begonnen aan de Sopranos, ik weet dat je niet mag vergelijken maar man wat een verschil, bijna elke scene is werkelijk fenomenaal en draagt ergens aan bij, kijk je SoA en dan ben je de halve aflevering wat anders aan het doen :')
Sutter heeft het ook beter gedaan met The Shield...
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:47:11 #39
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146419620
Ik gun ze allemaal een The Shield einde. Één van de drie opties die ze daar hebben gekregen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146562418
Abel :')
Kind gaat krassen op de wc en niemand checkt hoe vers z'n wonden zijn :')
pi_146562432
Deze aflevering had een van de slechtste opening scenes die ik ooit gezien heb. Dat sloeg werkelijk nergens op. _O-

Het einde zag je aankomen maar goed, het is EINDELIJK zover.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146562834
pi_146562928
Tiggie met die tranny _O-


Ik vermaak me nog steeds kostelijk met deze serie.
pi_146562931
quote:
Zij kan echt wel zingen.
pi_146564597
Nou, The Shit is On! Ik vond de openingscene hoe slecht ook, wel een bijzondere paradox, op het eind zijn ze natuurlijk allemaal Fucked... Wel opmerkelijk dat de ariers toelieten dat een paar negers hun hielpen.. Maar goed, kennelijk is neit alles zwart of wit :)

En abel, nou ben benieuwd naar volgende week... Hij gaat het vast niet geloven, en Wellicht dat Nero Jax nog wel neerschiet als hij Gemma aanvalt.. Je weet het niet :) Maar na al die pulp van de afgelopen episodes gaat het heel misschien toch nog ergens op lijken.. Nog 3 te gaan..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146564889
Volgende week een aflevering, dan een week niet, dan twee weken wel. En dan NOOIT meer.
  woensdag 12 november 2014 @ 11:08:11 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146566347
Wel leuk dat arie boomsma een rol in sons of anarchy heeft weten te bemachtigen.

Of ben ik de enige die de gelijkenis met die redneck zag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2014 @ 12:42:06 #48
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146569319
Ik dacht echt dat Abel ook een oog ging uitprikken met die vork.

De personages hebben nog maar weinig diepgang. Op de openingsscene na dan :')
  woensdag 12 november 2014 @ 12:43:09 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146569347
Woehoe eindelijk gaat Gemma eraan! *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 november 2014 @ 12:46:38 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146569448
Nee joh, na dat gekras in zijn arm geloven ze Abel niet meer.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:17:11 #51
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146572352
Wat een opening zeg. |:(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146572471
Holy sweet jesus, wat een aflevering! :o
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_146573845
Ze zullen Abel ook niet meteen geloven na wat hij op school gedaan had. Maar in de promo van volgende week was al te zien dat Unser eindelijk aan Jax verteld dat Gemma gelogen heeft over de dader (dat hij dus niet eens in California was tijdens Tara's moord).

Ik vermoed ook dat Wendy aan Jax gaat vertellen dat ze Gemma en Unser heeft geholpen met Juice en wat er allemaal gebeurd is. Je hoort haar al zeggen in de trailer dat ze geen geheimen meer wil hebben nadat Jax Abel de waarheid heeft verteld over Wendy.

[ Bericht 17% gewijzigd door The_Playmaker op 12-11-2014 15:10:04 ]
  woensdag 12 november 2014 @ 15:33:58 #54
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146575059
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef RanTheMan het volgende:
Wel opmerkelijk dat de ariers toelieten dat een paar negers hun hielpen.. Maar goed, kennelijk is neit alles zwart of wit :)
Dat maakte die gasten die deze aflevering dood gingen wel uit, net zoals de Nordics die ook niet de slimste waren. De wat slimmere personages maakt het volgens mij geen reet uit wanneer ze iets te baten hebben van samen werken met iemand met een kleurtje.

En zwart dat zwart vermoord zullen ze vast ook geen problemen mee hebben.

Tijd dat ze Unser en Abel een patch geven. ^O^
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146575260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze zullen Abel ook niet meteen geloven na wat hij op school gedaan had. Maar in de promo van volgende week was al te zien dat Unser eindelijk aan Jax verteld dat Gemma gelogen heeft over de dader (dat hij dus niet eens in California was tijdens Tara's moord).

Ik vermoed ook dat Wendy aan Jax gaat vertellen dat ze Gemma en Unser heeft geholpen met Juice en wat er allemaal gebeurd is. Je hoort haar al zeggen in de trailer dat ze geen geheimen meer wil hebben nadat Jax Abel de waarheid heeft verteld over Wendy.
spoilertags?
pi_146577227
Toen die redneck die Sheriff wilde vermoorden en daarom de douche in liep had ik eigenlijk gedacht dat hij Unser en die sherrif onder de douche zag staan ketsen.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146577505
De scenes met Chibs en die sheriff :')

Die luitenant van Marks die wordt voorgesteld als een of andere doorgewinterde ex-Blackwater operative die in een hinderlaag loopt die je al van mijlen zag aankomen :') :')

Unser die al vijf jaar terminaal ziek is maar wel even nonchalant een Aryan Brotherhood hoofdman de baas is in een close quarters combat :D

Gelukkig werd de aflevering gered door Tig en Venus _O_ Walton Goggins _O_
pi_146577874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef Gambetta het volgende:


Unser die al vijf jaar terminaal ziek is maar wel even nonchalant een Aryan Brotherhood hoofdman de baas is in een close quarters combat :D
Ja die Unser zegt in seizoen 1 al dat hij met een paar maanden of misschien een jaar de pijp uitgaat. En 7 seizoenen verder is je nog gewoon present. En je hoort ook niemand meer over z'n ziekte.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146581132
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

spoilertags?
De promo komt toch meteen na de laatste scčne dus ik ga ervan uit dat iedereen die gezien heeft?
pi_146581338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:19 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De promo komt toch meteen na de laatste scčne dus ik ga ervan uit dat iedereen die gezien heeft?
Promo's horen in spoilertags, staat in de FAQ. Kijk ze zelf expres ook nooit.
pi_146581396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:19 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De promo komt toch meteen na de laatste scčne dus ik ga ervan uit dat iedereen die gezien heeft?
Ga daar maar niet van uit. Zit er bij mijn download niet bij.
pi_146582956
Ik zal wel een labiele emo trut wezen maar ik vond de scene met Tig en Venus echt zoooo lief *;
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 12 november 2014 @ 20:47:06 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146587031
Eindelijk!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Spellchecker woensdag 12 november 2014 @ 23:51:07 #65
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_146597032
Dat belooft wat voor volgende week :9
Tevens -purist.
pi_146600188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze zullen Abel ook niet meteen geloven na wat hij op school gedaan had. Maar in de promo van volgende week was al te zien dat Unser eindelijk aan Jax verteld dat Gemma gelogen heeft over de dader (dat hij dus niet eens in California was tijdens Tara's moord).

Ik vermoed ook dat Wendy aan Jax gaat vertellen dat ze Gemma en Unser heeft geholpen met Juice en wat er allemaal gebeurd is. Je hoort haar al zeggen in de trailer dat ze geen geheimen meer wil hebben nadat Jax Abel de waarheid heeft verteld over Wendy.
spoilers
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_146600597
Verder kan ik alleen zeggen: EINDELIJK!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_146600942
Gelukkig ontbreekt het Juice in die koude, kille omgeving niet aan een zekere basale genegenheid van een ander O+
  donderdag 13 november 2014 @ 09:35:57 #69
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146602690
Laten we vooral de spoilers ook gaan quoten...

Bij mijn download zit ook geen promo. Zelfs geen aftiteling.
pi_146609890
idd ook niet blij met dat gebazel over wat in de spoiler te zien is. Als ik die wil kijken dan zoek ik hem zelf wel op :(

De beginscčne vond ik wel humor eigenlijk, vooral toen Juice in beeld kwam. Wat een loser is dat toch

Het uitschakelen van de huurlingen van Marks ging wel weer makkelijk, ze clearen het huis maar de kelder vergeten ze voor het gemak natuurlijk. Maar de wraak met dat oog en die hand was natuurlijk wel leuk. Vond het wel een vermakelijke aflevering, en kwa niveau voor dit seizoen nog wel aardig
pi_146618720
Gezeur over de spoilers.. Nu hier ook al.. Het is toch uitgezonden, zeur niet zo..
pi_146623600
Die achterlijke scene met Tig was gewoon zinloze tijdopvulling. Maar de aflevering dan maar 45 minuten. En die scene dat ze allemaal aan het neuken zijn in het begin gaat ook nergens over. Te veel onzin die geen meerwaarde heeft in deze serie. De manier waarop ze die crew van Marks afmaakten ging ook nergens over. Waar was het dan goed voor dat ze zo getraind waren als ze gewoon op dezelfde manier afgemaakt worden als ze iedereen hadden kunnen afmaken? Het hadden net zo goed een stel straatfiguren kunnen zijn. Ze hebben niets gedaan waaruit blijkt dat ze een meerwaarde hadden.

Hopelijk duurt het niet te lang dat Jax Gemma confronteert.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Spellchecker donderdag 13 november 2014 @ 20:28:42 #73
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_146624961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:56 schreef Luuksor het volgende:
Gezeur over de spoilers.. Nu hier ook al.. Het is toch uitgezonden, zeur niet zo..
Lezen is ook best wel moeilijk hč? Het gaat over promo's voor de volgende aflevering. Die is dus nog niet uitgezonden en veel mensen willen daar dan ook nog niets van weten.

Terecht dus, dat men vindt dat dat soort info wel in een spoiler mag.

Overigens ben ik al lang blij dat deze serie niet op 1 of andere boekenserie gebaseerd is, want het gaat hier op Fok! traditioneel mis in dergelijke serie-topics :')
Tevens -purist.
  vrijdag 14 november 2014 @ 11:14:29 #74
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_146640121
Seizoen 1, wat was toen alles nog simpel!
pi_146641268
Eindelijk dan de cliffhanger waar we al afleveringen lang op wachten, Abel die zijn oma verlinkt. Voor een laatste seizoen weten ze de boel goed te rekken zeg :').

Verder niet heel denderend. Black Ops zijn geweest en dan in zo'n simpele truc trappen, wat een faalhaas was die security-gast :'). Wel nasty hoe die werd toegetakeld :D.
Amen.
pi_146641301
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef RanTheMan het volgende:
Wel opmerkelijk dat de ariers toelieten dat een paar negers hun hielpen.. Maar goed, kennelijk is neit alles zwart of wit :)
Ze mochten ook negers doodschieten, dat compenseert :P.
Amen.
pi_146641954
is ook opmerkelijk dat er maar steeds wat gasten doodgeschoten worden om niets en dat hun gangleden dat zomaar pikken. Nu ook weer met die gast die tig uitdaagde. Even 2 nazi's dood en we gaan verder tot de orde van de dag. Zijn dat steeds de loners uit die groepen ofzo :P
  Spellchecker zaterdag 15 november 2014 @ 01:21:05 #78
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_146669823
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:01 schreef Jivis het volgende:
Eindelijk dan de cliffhanger waar we al afleveringen lang op wachten, Abel die zijn oma verlinkt. Voor een laatste seizoen weten ze de boel goed te rekken zeg :').

[..]
Daar is Juice ook wel achtergekomen inmiddels...
Tevens -purist.
pi_146669946
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 01:21 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Daar is Juice ook wel achtergekomen inmiddels...
*proest*

HAHahaha
pi_146671056
Eindelijk verlinkt die Abel zijn oma. Zat ik echt op te wachten.

Dat die bitch maar snel gestraft wordt.
Oh.
pi_146671428
Goede aflevering

Werd ook tijd
pi_146671735
Die Abel kan trouwens echt niet acteren, maar dat kan je zo'n jochie natuurlijk niet kwalijk nemen.
Oh.
pi_146680309
Was trouwens helemaal vergeten dat Wendy de moeder is :') :D
pi_146680496
Adrianna / Drea blijft toch wel een goede actrice

Nu tegelijkertijd bezig met de Sopranos
  zaterdag 15 november 2014 @ 15:18:56 #85
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146681412
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef planethugo het volgende:
is ook opmerkelijk dat er maar steeds wat gasten doodgeschoten worden om niets en dat hun gangleden dat zomaar pikken. Nu ook weer met die gast die tig uitdaagde. Even 2 nazi's dood en we gaan verder tot de orde van de dag. Zijn dat steeds de loners uit die groepen ofzo :P
Vraag en antwoord in één post.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:10:44 #86
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146682728
Oh, dat oog van Moses :o :r :r :r
Ik vond nog wel dat ze hem relatief snel uit zn lijden hebben verlost. Hij had nog een oog, een lading tanden, een hand en 2 voeten over 8-)


of moet ie onder een spoiler? :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146683104
Ben nu wel echt fucking benieuwd naar de volgende aflevering _O_

Hopelijk toch nog een mooi einde.

En Wendy & Jax <3
pi_146684411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Abel kan trouwens echt niet acteren, maar dat kan je zo'n jochie natuurlijk niet kwalijk nemen.
Gelukkig hebben ze er 2 ook al maakt dat ze niet beter :)

- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_146684456
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef RPG het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze er 2 ook al maakt dat ze niet beter :)

[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat Happy in het echt niet net zo'n creep is als in de serie :+
Oh.
pi_146684471
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:44 schreef Ties02 het volgende:
Adrianna / Drea blijft toch wel een goede actrice

Nu tegelijkertijd bezig met de Sopranos
Dat lijkt me echt heel erg verwarrend om twee series door elkaar te kijken.
Oh.
pi_146684507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt heel erg verwarrend om twee series door elkaar te kijken.
Nee hoor, kan ik prima van elkaar scheiden.

Jij studeert zeker ook maar 1 vak op school.
pi_146684530
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee hoor, kan ik prima van elkaar scheiden.

Jij studeert zeker ook maar 1 vak op school.
Wat ik doe op school is geen studeren te noemen.
Oh.
pi_146684579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat ik doe op school is geen studeren te noemen.
Je komt uit 93 toch? Wordt het toch wel een keer tijd he
pi_146684588
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je komt uit 93 toch?
Nee uit 1993*
Oh.
pi_146684592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee uit 1993*
Hihaho
pi_146684608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hihaho
Jij komt uit 2002?
Oh.
pi_146684649
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:10 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat oog van Moses :o :r :r :r
Ik vond nog wel dat ze hem relatief snel uit zn lijden hebben verlost. Hij had nog een oog, een lading tanden, een hand en 2 voeten over 8-)

[ afbeelding ]
of moet ie onder een spoiler? :Y)
Zijn andere oog had er ook wel uit gemogen.
Oh.
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:33:55 #99
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_146685045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Happy in het echt niet net zo'n creep is als in de serie :+
Hij is lid van de Hells Angels.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Labrava
Bedankt Hans.
pi_146685226
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef bascross het volgende:

[..]

Hij is lid van de Hells Angels.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Labrava
Badass
Oh.
pi_146697570
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:44 schreef Ties02 het volgende:
Adrianna / Drea blijft toch wel een goede actrice

Nu tegelijkertijd bezig met de Sopranos
Wie?
pi_146697585
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wie?
Wendy
Oh.
  zaterdag 15 november 2014 @ 23:46:33 #103
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146697641
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wendy
Die kennen wij van Desperate Housewives
:P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146697659
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Die kennen wij van Desperate Housewives
:P
Ze speelde ook een keertje mee in Californication.

Toen was ze echt heel dik.
Oh.
pi_146697716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wendy
Ah ja, lekker makkelijk om dat niet in ene te zeggen.
pi_146697744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ah ja, lekker makkelijk om dat niet in ene te zeggen.
Hij was in de war met haar rol in the Sopranos.

Ik denk ook altijd aan Adriana als ik haar zie hoor :D
Oh.
pi_146703784
Ik denk aan Joey, da's helemaal triest :').
Amen.
pi_146735035
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 07:00 schreef Jivis het volgende:
Ik denk aan Joey, da's helemaal triest :').
_O_ :o
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146738980
voor mij blijft ze ook Adriana :P
De serie Joey was ik allang vergeten, tot nu
:{w
pi_146798435
Ondanks dat er weinig actie was, mijn favoriete aflevering van dit seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146798905
We need to patch another jew _O-
pi_146800458

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dat muziekje tijdens die high speed chase.. maar verder bizar goeie aflevering..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_146801010
Enige dat ik me nog wel afvraag is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 19 november 2014 @ 14:06:50 #114
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146807980
Dat muziekje onder die achtervolging was echt belachelijk slecht. Verder wel leuk hoe zijn wereld in elkaar stortte door de waarheid.

Juice aka The Riddler. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 19 november 2014 @ 16:33:43 #115
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146812625
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Abel kan trouwens echt niet acteren, maar dat kan je zo'n jochie natuurlijk niet kwalijk nemen.
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is voor die kleine ventjes om die emoties, dat verknipte echt goed neer te zetten.

Eindelijk weer eens een aflevering die ik heb gekeken zonder ondertussen 5 andere dingen te doen.

Maar hoe ze alle losse eindjes in 2 afleveringen, ook al zijn die bij elkaar goed voor 2.5 uur, willen gaan proppen is me nog een raadsel.
pi_146814317
Trouwens wel een beetje opmerkelijk dat er borstzakken in die gevangenispakjes zitten
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146814626
Geweldige aflevering
pi_146815632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is voor die kleine ventjes om die emoties, dat verknipte echt goed neer te zetten.
En toch zie je het wel, vooral in films. Maar goed, dat soort kinderen liggen nu eenmaal niet voor het oprapen. Verder is het volgens mij ook wel een vak apart om dat soort kinderen te begeleiden.

Ik heb ook het idee dat veel van die kinderen veel verder ontwikkeld zijn dan hun leeftijdsgenoten. Wanneer je bijv. die meisjes in The Walking Dead (zijn wel een stuk ouder) hoort praten, zo was ik op die leeftijd čcht niet.

quote:
Eindelijk weer eens een aflevering die ik heb gekeken zonder ondertussen 5 andere dingen te doen.
Dit was inderdaad de beste aflevering van de afgelopen weken. Echter, doordat die mij niet vast konden houden, was ik ook vandaag weer minder gefocust en heb ik de boel niet op pauze gezet toen ik wat anders wilde doen. En feitelijk was het allemaal wel redelijk voorspelbaar.

Die achtervolging was overigens ruk. Waarom zou een politiewagen op dat busje rijden? En de bestuurder van dat busje is natuurlijk morsdood. Daar geeft Jax nu niets om? En inderdaad die muziekkeus. Ik snap wel dat er soms voor contrast gekozen wordt (Good Morning Vietman-scčne met What a Wonderful World van Louis Armstrong wellicht als beste voorbeeld), maar in dit geval kan ik niet zien hoe het paste.

Ik hoop trouwens dat Juice het in tegenstelling tot alles gewoon allemaal overleeft. Het zou te goed passen wanneer ze hem uiteindelijk ook afmaken, aangezien dat helemaal volgens het plan is. En dat Jax door Chinezen afgemaakt wordt aangezien hij iets gestart heeft op basis van onwaarheden. Of door de club, dat zou ook wel aardig zijn.
pi_146815856
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:19 schreef RanTheMan het volgende:
Enige dat ik me nog wel afvraag is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_146815926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:32 schreef rubensanti het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat die niet in een andere gevangenis? Daar was iets mee, volgens mij. Maar goed, we zullen zien. Juice is half zwart, dus... :)

En zaken die al uitgezonden zijn hoeven toch niet in spoilertags?
pi_146817419
Ik had eindelijk weer eens het oude Sons of Anarchy gevoel bij deze aflevering. Sutter gaf zijn acteurs weer eens de ruimte om echt te acteren, iets wat hij dit seizoen niet vaak heeft gedaan. Ik irriteerde me zelfs niet aan Gemma. Het is dit seizoen te vaak een en al actie geweest. De scčnes tussen Jax en Juice en Jax en Nero waren sterke scčnes. De show had dit nodig want het ging dit seizoen erg hard bergafwaarts.Je leest overal op internet alleen maar positieve kritiek op deze aflevering en dat is dit seizoen nog niet vaak voorgekomen.

Ik ben wel benieuwd wat Sutter met de laatste 2 afleveringen gaat doet. Gaat hij weer terug naar het niveau van de voorgaande afleveringen dit seizoen of gaat hij verder met wat hij in deze aflevering liet zien?

Jammer dat we vanwege Thanksgiving nu 2 weken moeten wachten op de volgende aflevering.
pi_146822423
Inderdaad een topaflevering. Sterk hoe je Jax langzaam de waarheid ziet beseffen en hem stuk ziet gaan bij Juice/Nero.
  Spellchecker woensdag 19 november 2014 @ 23:57:28 #124
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_146829650
Sodeknetter wat een aflevering was dit... Iets met een puntje en een stoel :Y
Tevens -purist.
pi_146829665
quote:
Dat was een van mijn favoriete scčnes. Vooral wanneer Jax aan Nero uitlegt wat Gemma gedaan heeft. Eerst horen we nog Jax's stem maar daarna horen we helemaal niks meer, geen enkel geluid, en je ziet alleen maar Nero's reactie. Je ziet gewoon dat hij het echt niet kan geloven en dat werd nog eens versterkt door het ontbreken van geluid.
pi_146829923
Heerlijke aflevering _O_

Mooi die emotie bij Jax en Nero :) En hopelijk gaat Gemma eraan :r

Juice mag het wel overleven van mij trouwens.
Oh.
  donderdag 20 november 2014 @ 08:55:15 #128
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_146833447
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:58 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat was een van mijn favoriete scčnes. Vooral wanneer Jax aan Nero uitlegt wat Gemma gedaan heeft. Eerst horen we nog Jax's stem maar daarna horen we helemaal niks meer, geen enkel geluid, en je ziet alleen maar Nero's reactie. Je ziet gewoon dat hij het echt niet kan geloven en dat werd nog eens versterkt door het ontbreken van geluid.
Inderdaad, hele sterke scene. Ook mooi gespeeld dat Nero vervolgens toch er voor kiest om niet toe te geven dat Gemma naast hem staat en de breakdown nadat ze weg is.

Ook de laatste scene met Jax en Nero was erg goed gedaan. Jax wist wel dat Nero meer wist van Gemma, maar in plaats van wéér agressief te reageren, reageerde hij begripvol. Om vervolgens te bekennen dat hij ook nog steeds van z'n moeder houdt, ondanks alle shit die ze veroorzaakt heeft. Ik denk dat dat wel een realistische houding is. Ouders kunnen een hoop verkloten voordat kinderen echt klaar zijn met ze (en andersom waarschijnlijk nog meer).

Ik denk trouwens dat Jax een mayhem vote tegen zich krijgt van de andere chapters en dat zijn club (Chibs, Tig, Happy, etc.) dat vonnis dan voltrekt. In de categorie "niemand slaat m'n broer, behalve ik", zeg maar.

Ik hoop dat de laatste twee afleveringen net zo sterk zijn als deze, dan sluit SoA af op een manier die de serie waardig is. Maar ik vermoed dat er ook nog wel een orgie van geweld zal volgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijke aflevering _O_

Mooi die emotie bij Jax en Nero :) En hopelijk gaat Gemma eraan :r

Juice mag het wel overleven van mij trouwens.
Juice gaat het overleven, maar wel als bitch van Tully. Lekker iedere avond poëzie lezen en dan een beetje kontneuken :+
  donderdag 20 november 2014 @ 09:02:59 #129
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_146833544
Ik vind helemaal mooi deze!
  donderdag 20 november 2014 @ 11:10:22 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146836067
Toch ook wel bijzonder dat Tiggy weer helemaal terug is in de circle of thrust van Jax. Ook de scene aan de tafel deed wel ff beseffen dat er een hoop gasten dood zijn. Die nieuwe gasten heb ik niks mee eigenlijk. Zeker Montez en die reus met die lange haren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 20 november 2014 @ 11:48:33 #131
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146837082
Maar die kennen we ook helemaal niet. Montez en Quinn (en West) worden erbij gehaald door Bobby omdat de tafel wel erg leeg raakt, maar daar houdt het ook op. Ze hebben helemaal geen rol van betekenis. Ze hebben amper tekst.
pi_146843108
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Toch ook wel bijzonder dat Tiggy weer helemaal terug is in de circle of thrust van Jax. Ook de scene aan de tafel deed wel ff beseffen dat er een hoop gasten dood zijn. Die nieuwe gasten heb ik niks mee eigenlijk. Zeker Montez en die reus met die lange haren.
Idd. Ik vond de tafel scene ook wel mooi omdat je nu ook goed kon zien dat er veel veranderd is voor SAMCRO en niet in positieve zin. We waren altijd gewend dat ze aan hun mooie tafel zaten in hun clubhuis maar die werd opgeblazen. Nu kunnen ze zelfs ook niet meer in hun tijdelijk clubhuis zitten. Ze zaten nu aan een aantal krakkemikkige tafels, ergens in een afgelegen pakhuis. Het is alleen maar bergafwaarts gegaan voor SAMCRO.
  donderdag 20 november 2014 @ 15:47:33 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146843498
ik vond dat muziekje onder die achtervolgingsscene wel grappig, eigenlijk, beetje benny hill achtig :D

maar goed, goede afleveringvweer eens, ik snap alleen niet of bij Unser nou het kwartje al is gevallen en waarom hij zo boos was ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 november 2014 @ 16:06:46 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146844065
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Toch ook wel bijzonder dat Tiggy weer helemaal terug is in de circle of thrust van Jax.
Is toch niet zo bijzonder? Het is de wilde hond van de groep en dat lijkt Jax te accepteren voor wat het is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 20 november 2014 @ 16:14:13 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146844279
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Is toch niet zo bijzonder? Het is de wilde hond van de groep en dat lijkt Jax te accepteren voor wat het is.
2 seizoenen geleden ofzo stond ie op de lijst om afgemaakt te worden. Om maar in hondentermen te blijven :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 20 november 2014 @ 16:27:32 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146844747
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef fathank het volgende:

[..]

2 seizoenen geleden ofzo stond ie op de lijst om afgemaakt te worden. Om maar in hondentermen te blijven :D
Nee joh, dat was een misleiding van Jax om die oppergangster in een afgelegen kamertje te lokken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146845093
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee joh, dat was een misleiding van Jax om die oppergangster in een afgelegen kamertje te lokken.
Haha oh man dat was zo'n mooie twist toen _O_
pi_146851800


Foto van de set voor de volgende aflevering. Helaas pas over 2 weken ivm thanksgiving. Er is nog zoveel uit te leggen in 2 afleveringen...
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_146851891
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door Carmy op 20-11-2014 20:46:26 ]
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_146851997
Even in een spoiler graag
pi_146852022
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Carmy het volgende:

Spoilertag?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_146852092
Done, sorry guys. Overigens misschien wel leuk om te vermelden dat ik afgelopen zaterdag avond gedineerd heb met kim coates ( tig in de serie) wat een ongelofelijk lieve man is dat zeg!
I won't cross these streets until you hold my hand.
  donderdag 20 november 2014 @ 21:04:55 #143
419856 Steinerized
&#1057;&#1082;&#10
pi_146852627
Waarom belde Juice Gemma aan het eind? Vooral omdat laatstgenoemde Juice nog dood wilde hebben vond ik het nogal een vreemde scčne.
  donderdag 20 november 2014 @ 21:06:50 #144
419856 Steinerized
&#1057;&#1082;&#10
pi_146852706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:48 schreef GimmeGore het volgende:
Maar die kennen we ook helemaal niet. Montez en Quinn (en West) worden erbij gehaald door Bobby omdat de tafel wel erg leeg raakt, maar daar houdt het ook op. Ze hebben helemaal geen rol van betekenis. Ze hebben amper tekst.
Quinn vind ik wel echt een baas en heeft van de drie toch wel de meeste screentijd gekregen. Montez zien we amper en bij West leek het niemand te boeien dat hij werd gedood.. :')
pi_146854286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef Carmy het volgende:
Done, sorry guys. Overigens misschien wel leuk om te vermelden dat ik afgelopen zaterdag avond gedineerd heb met kim coates ( tig in de serie) wat een ongelofelijk lieve man is dat zeg!
WHUT
pi_146856467
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Carmy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146861115
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Een van de vele foto's, links is z'n vrouw Diana, rechts is scott wilson, herstel van the walking dead.
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_146862969
Uitstekend acteerwerk in die eindscene tussen Jax en Nero _O_.
Amen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:26:58 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146887116
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:54 schreef Carmy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Een van de vele foto's, links is z'n vrouw Diana, rechts is scott wilson, herstel van the walking dead.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_146887364
In 3 weken tijd 7 seizoenen SoA erdoorheen gejaagd, en dan nog dit topic vinden ook O+ O+

Wat een serie, wat een acteurs. Maar mijn favoriet: Nero. Die scene in de laatste aflevering waar hierboven een picca van staat, goosebumps all. over. the. place. WOW!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146891913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh. Autocorrect. Hershell, uiteraard. :p
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_146892080
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Blistering het volgende:
In 3 weken tijd 7 seizoenen SoA erdoorheen gejaagd, en dan nog dit topic vinden ook O+ O+

Wat een serie, wat een acteurs. Maar mijn favoriet: Nero. Die scene in de laatste aflevering waar hierboven een picca van staat, goosebumps all. over. the. place. WOW!
Ja, Nero wordt inderdaad door het verhaal heen steeds van hot naar her geschopt, steeds weer teleurgesteld en probeert er iedere keer maar weer het beste va te maken, steeds afstand zoeken, om uiteindelijk gewoon weer meegesleurd te worden in al het drama ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_146893648
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Blistering het volgende:
In 3 weken tijd 7 seizoenen SoA erdoorheen gejaagd, en dan nog dit topic vinden ook O+ O+

Wat een serie, wat een acteurs. Maar mijn favoriet: Nero. Die scene in de laatste aflevering waar hierboven een picca van staat, goosebumps all. over. the. place. WOW!
Blistering :7
pi_146895799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:11 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Blistering :7
Ties _O_

En inderdaad ace_eleven. Ik kan zeer veel sympathie voor hem opbrengen.

Voor Jax daarentegen meer en minder. Wat een gewetenloze zak is dat geworden, bah.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146898407
Jax is een enorme lul :')
Oh.
pi_146957221
wat een aflevering, echt heel erg goed acteerwerk van eigenlijk iedereen maar vooral van Jax en Nero. Als de laatste 2 ook van dit niveau zijn dan maakt dat de matigheid van de rest vh seizoen wel goed voor mij
  maandag 24 november 2014 @ 15:57:35 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146957701
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jax is een enorme lul :')
Zou jij dat niet worden als je vrouw op zulke wijze vermoord zou worden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Admin maandag 24 november 2014 @ 16:47:14 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146959316
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 07:51 schreef Carmy het volgende:

[..]

Ugh. Autocorrect. Hershell, uiteraard. :p
Stoere foto, hoe kwam je daar zo terecht?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 24 november 2014 @ 17:46:45 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146960932
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 15:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Zou jij dat niet worden als je vrouw op zulke wijze vermoord zou worden?
Ik vond hem in elk seizoen een enorme lul.
Oh.
pi_146965588
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond hem in elk seizoen een enorme lul.
In het begin viel dat wel mee, redde zelfs het leven van een getuige die van de club dood moest. Maarja, het zal me niets verbazen als hij nu ongeboren baby's doodschiet.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 24 november 2014 @ 20:05:48 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146965782
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef rubensanti het volgende:

[..]

In het begin viel dat wel mee, redde zelfs het leven van een getuige die van de club dood moest. Maarja, het zal me niets verbazen als hij nu ongeboren baby's doodschiet.
Hij is nu helemaal een tikkende tijdbom die heel vaak afgaat.
Oh.
pi_147045384
Ben na een lange pauze weer aan seizoen 7 begonnen. Maar wat heeft Juice ook weer misdaan?

Ben nu bij aflevering 3 en het schiet me niet te binnen :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_147045454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:37 schreef znarch het volgende:
Ben na een lange pauze weer aan seizoen 7 begonnen. Maar wat heeft Juice ook weer misdaan?

Ben nu bij aflevering 3 en het schiet me niet te binnen :D
Tegen Nero verteld dat hij Darvany (moeder van dat kind die op zijn school met een wapen in de weer is geweest) heeft vermoord onder orders van Jax.
pi_147053455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:46 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tegen Nero verteld dat hij Darvany (moeder van dat kind die op zijn school met een wapen in de weer is geweest) heeft vermoord onder orders van Jax.
Ohja! ^O^

Thanks! Hij was altijd al het probleemkindje natuurlijk dus was me even ontschoten :@
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_147146911
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stoere foto, hoe kwam je daar zo terecht?
Ben groot kim coates fan en hij kwam naar weekend of horrors in overhausen, we sliepen in hetzelfde hotel als hem en hij nodigde ons uit om met hun mee uit eten te gaan. Geweldige kerel!


Voor de mensen die geīnteresseerd zijn, er is een sons of anarchy conventie in Parijs eind februari, met 5 mensen uit de serie..
I won't cross these streets until you hold my hand.
  zondag 30 november 2014 @ 15:13:14 #166
236046 NotYou
tigerblood
pi_147148168
Kim Coates fan? Niet om je smaak te beledigen ofzo maar waarom in godsnaam?
Je suis Charlie Sheen
  Admin zondag 30 november 2014 @ 16:29:57 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147151340
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef Carmy het volgende:

[..]

Ben groot kim coates fan en hij kwam naar weekend of horrors in overhausen, we sliepen in hetzelfde hotel als hem en hij nodigde ons uit om met hun mee uit eten te gaan. Geweldige kerel!

Voor de mensen die geīnteresseerd zijn, er is een sons of anarchy conventie in Parijs eind februari, met 5 mensen uit de serie..
Ah een confentie, tof!

Lopen niet zo goed in Nederland helaas. Engeland heeft ook een stel grote!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 30 november 2014 @ 16:30:17 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147151352
quote:
11s.gif Op zondag 30 november 2014 15:13 schreef NotYou het volgende:
Kim Coates fan? Niet om je smaak te beledigen ofzo maar waarom in godsnaam?
Ik vind 'm ook leuk :o
Mooie ogen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage zondag 30 november 2014 @ 17:27:57 #169
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_147153352
Kim Coates is een baas! Altijd de bad guy in series. Zo kende ik hem al van 24 en CSI Miami
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 30 november 2014 @ 19:01:04 #170
148823 znarch
ondertitel
pi_147156367
Zijn acteerwerk is alleen belabberd af en toe :P En zijn vreemde sexuele voorkeuren beginnen af en toe lachwekkend te worden in het laatste seizoen.

Verder wel een tof figuur inderdaad ^O^
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_147163783
quote:
11s.gif Op zondag 30 november 2014 15:13 schreef NotYou het volgende:
Kim Coates fan? Niet om je smaak te beledigen ofzo maar waarom in godsnaam?
Z'n enige goede rol is tig, al z'n andere rollen zijn ver onder de maat, alleen goon was nog redelijk. Maar als persoon is ie zo ontzettend leuk en grappig, en fucking sexy natuurlijk!

Qua acteerwerk ben ik meer een spaceyfan!
I won't cross these streets until you hold my hand.
  zondag 30 november 2014 @ 21:53:08 #172
236046 NotYou
tigerblood
pi_147164014
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:48 schreef Carmy het volgende:

[..]

Z'n enige goede rol is tig, al z'n andere rollen zijn ver onder de maat,
Niet verwacht dat we het daarover eens zouden zijn. :D
Je suis Charlie Sheen
pi_147165390
Ik ben dan wel een fangirlie van t eerste uur, maar kan z'n acteerwerk erg goed relativeren ten opzichte van anderen haha! Kim is gewoon een ontzettend leuke kerel!
I won't cross these streets until you hold my hand.
  zondag 30 november 2014 @ 22:30:38 #174
148823 znarch
ondertitel
pi_147166504
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Carmy het volgende:
Ik ben dan wel een fangirlie van t eerste uur, maar kan z'n acteerwerk erg goed relativeren ten opzichte van anderen haha! Kim is gewoon een ontzettend leuke kerel!
In 6 was onze Tig ook af en toe om te huilen hoor. De scene waarin zijn dochter vermoord werd anyone?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_147167567
Ik vond dat eigenlijk nogal meevallen, kijk voor vergelijkmateriaal eens naar z'n rol in resident evil, tenenkrommend!
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_147175630
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef znarch het volgende:

[..]

In 6 was onze Tig ook af en toe om te huilen hoor. De scene waarin zijn dochter vermoord werd anyone?
Hier waren de meningen destijds ook al erg verdeeld over. Ik vond die bijna kalmheid juist goed bij zijn personage passen.
pi_147180250
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:17 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Hier waren de meningen destijds ook al erg verdeeld over. Ik vond die bijna kalmheid juist goed bij zijn personage passen.
idd ik vond het ook absoluut niet slecht, beetje in een shock hoe hij reageerd. Onvoorspelbaar dus
  Admin dinsdag 2 december 2014 @ 00:04:54 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147206720
Oké, ik ben nu helemaal bij, maar sjezus, wat erger ik me aan Jax, scheef hoofd, zelfde blik, dat loopje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 2 december 2014 @ 00:06:32 #179
236046 NotYou
tigerblood
pi_147206763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
Oké, ik ben nu helemaal bij, maar sjezus, wat erger ik me aan Jax, scheef hoofd, zelfde blik, dat loopje.
http://jaxwalking.tumblr.com/
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 2 december 2014 @ 00:10:27 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147206857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
Oké, ik ben nu helemaal bij, maar sjezus, wat erger ik me aan Jax, scheef hoofd, zelfde blik, dat loopje.
Eens. Jax is echt een irritant personage, net als zijn moeder :r
Oh.
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:58:05 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147211255
Ed Sheeran- make it rain themesong van de finale
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Admin dinsdag 2 december 2014 @ 10:52:34 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147212422
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147213742
quote:
Gorilla walk _O_
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_147238587
Nu moet Jax nog de kogel krijgen en dan zijn we klaar.
pi_147238697
Aflevering van gisteren was te zwaar voor m'n hart.
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_147238896
Jax overleefd het denk ik. Maar man, wat een aflevering dit. Zelfs Unser. Wow.
pi_147239126
Wow...meer kan ik er nog niet over zeggen pffffff.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_147239227
Ook wel erg duidelijk dat er niet nog een seizoen komt. Allerlei regulars die dood gaan :D
  woensdag 3 december 2014 @ 10:23:02 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147241150
Ik vond het kleine gastrolletje van Vic/michael chiklis wel even geestig. Nu hebben ze echt iedereen van The Shield gehad geloof ik.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 december 2014 @ 10:24:04 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147241172
Wat zou die bylaw zijn die Jax geschrapt wilde hebben? Mijn geld zet ik op 'buitenlanders mogen geen pres. worden.' Weg vrijmaken voor Chibs
Laffe huichelaar
pi_147241180


..... speachless....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_147241198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat zou die bylaw zijn die Jax geschrapt wilde hebben? Mijn geld zet ik op 'buitenlanders mogen geen pres. worden.' Weg vrijmaken voor Chibs
jah, wellicht, maar mogelijk ook dat negers lid mogen worden van de club, paar afleveringen terug refereerde hij daar na..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_147241660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat zou die bylaw zijn die Jax geschrapt wilde hebben? Mijn geld zet ik op 'buitenlanders mogen geen pres. worden.' Weg vrijmaken voor Chibs
Ik denk geen negers in de club zodat de Grim Reapers opgenomen kunnen worden.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:18:36 #195
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147248919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond het kleine gastrolletje van Vic/michael chiklis wel even geestig. Nu hebben ze echt iedereen van The Shield gehad geloof ik.
Godver, ik heb nog geen half jaar geleden The Shield helemaal gekeken en heb ook redelijk opgelet bij die scene maar het was mij helemaal niet opgevallen dat hij dat was. Misschien toen niet zo aandachtig gekeken als ik zelf dacht. :') Al verandert een mens ook wel in een jaar of 6, en die stoppels natuurlijk, door mijn herinnering hoort hij zo kaal te zijn als een biljartbal. :D

Juice: Jammer maar dat moest ondertussen wel, denkt wel tot aan het einde aan de club
Unser: Nee, gewoon nee.
Gemma: Doei!!

Wat doet Wendy trouwens met een bh aan onder haar nachtkleding? :{w
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147248988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:18 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Godver, ik heb nog geen half jaar geleden The Shield helemaal gekeken en heb ook redelijk opgelet bij die scene maar het was mij helemaal niet opgevallen dat hij dat was. Misschien toen niet zo aandachtig gekeken als ik zelf dacht. :') Al verandert een mens ook wel in een jaar of 6, en die stoppels natuurlijk, door mijn herinnering hoort hij zo kaal te zijn als een biljartbal. :D
Ik herkende de acteur direct aan zijn stem (niet van The Shield, dat ken ik niet)
  woensdag 3 december 2014 @ 15:24:00 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147249122
Zag trouwens een dikke spoiler promo foto voorbij komen dus ik heb nu wel een redelijk idee hoe het gaat eindigen.

Blij dat Gemma eindelijk dood is maar het kon me eigenlijk niet veel meer boeien, de show heeft 2 seizoenen te lang geduurd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147252133
edit: doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Mike op 03-12-2014 18:01:30 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_147253781
-edit: compleet offtopic-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mike op 03-12-2014 18:02:50 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_147260548
Goed dat het nu afgesloten is en dat Jax het zelf deed. Wat er met Unser gebeurde was plotseling maar ergens logisch. De uitkomst was bekend en naast Gemma had hij niks meer. Wel vreemd dat ze naast het lijk van een goede vriend gaan babbelen.

Juice was natuurlijk allang dood, maar matst Tully ook nog even. Nu Marks en Jax zelf nog.

En Vic Mackey _o_
pi_147262748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond het kleine gastrolletje van Vic/michael chiklis wel even geestig. Nu hebben ze echt iedereen van The Shield gehad geloof ik.
Normaal ben ik er best goed in met acteurs herkennen van andere series, maar het was me niet opgevallen dat die truckchaffeur Milo Micheal Chiklis was... 8)7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Spellchecker donderdag 4 december 2014 @ 00:51:53 #202
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_147268226
Geweldige aflevering, weer! Veel meer valt er niet over te zeggen.
Tevens -purist.
pi_147269637
Naast Vick Mackey ook leuk om Charisma Carpenter (Super MILF :9 ) uit oa Buffy en Veronica Mars weer eens te zien :)
pi_147269723
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik denk geen negers in de club zodat de Grim Reapers opgenomen kunnen worden.
Dit inderdaad

Jax zal wel ten onder gaan met de mayhem vote

Al met al een treurig bestaan
pi_147273869
Michael Chickles had ik meteen herkend, en al helemaal toen hij zijn mond open deed. Maar hij speelt ook tegenwoordig in American Horror Story (van dezelfde zender) dus hij zal wel even de set overgelopen zijn :) Wel vreemd want kan me een interview met Sutter herinneren toen Walton Goggins de eerste keer Venus speelde dat dit meer een grap was als oud Shield collega's. Maar Chickles zou een stap te ver zijn aldus Sutter. Venus kon nog net omdat het een compleet ander karakter was... blijkbaar heeft ie zijn woorden ingetrokken :P maar wel een geinige verrassing.

de dood van Unser deed me eigenlijk nog meer dan dan Gemma. Maar als je erover nadenkt was het ook de enige oplossing, hij zou dit nooit losgelaten hebben en de sons uiteindelijk erbij genaaid hebben. Als we het dan toch over The Shield hebbem, de laatste afleveringen daarvan hadden veel meer impact op me
  donderdag 4 december 2014 @ 11:38:52 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147274238
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:01 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dit inderdaad

Jax zal wel ten onder gaan met de mayhem vote

Al met al een treurig bestaan
Met dank aan Gemma.

Uiteindelijk heeft ze dan toch de club naar de klote geholpen door d'r gekonkel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147274351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef planethugo het volgende:
Michael Chickles had ik meteen herkend, en al helemaal toen hij zijn mond open deed. Maar hij speelt ook tegenwoordig in American Horror Story (van dezelfde zender) dus hij zal wel even de set overgelopen zijn :) Wel vreemd want kan me een interview met Sutter herinneren toen Walton Goggins de eerste keer Venus speelde dat dit meer een grap was als oud Shield collega's. Maar Chickles zou een stap te ver zijn aldus Sutter. Venus kon nog net omdat het een compleet ander karakter was... blijkbaar heeft ie zijn woorden ingetrokken :P maar wel een geinige verrassing.

de dood van Unser deed me eigenlijk nog meer dan dan Gemma. Maar als je erover nadenkt was het ook de enige oplossing, hij zou dit nooit losgelaten hebben en de sons uiteindelijk erbij genaaid hebben. Als we het dan toch over The Shield hebbem, de laatste afleveringen daarvan hadden veel meer impact op me
Een rol(letje) in de serie of een cameo is natuurlijk wel wat anders. Verder had The Shield inderdaad ook wel wat meer impact op mij, maar daar werd ook iets sterker en langer naar de climax opgebouwd. In SoA leiden de seizoen-storylines toch wel wat af voor het grotere plaatje :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:47:52 #208
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_147275999
Damn...
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_147277269
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Een rol(letje) in de serie of een cameo is natuurlijk wel wat anders. Verder had The Shield inderdaad ook wel wat meer impact op mij, maar daar werd ook iets sterker en langer naar de climax opgebouwd. In SoA leiden de seizoen-storylines toch wel wat af voor het grotere plaatje :)
venus was in eerste instantie ook alleen maar een cameo in seizoen 5 (geloof ik). Daarna hebben ze haar regelmatig laten opdraven. Achjah boeiend verder.

Hoewel deze ep helaas niet zo sterk was als de vorig ben ik wel benieuwd naar volgende week, de eis van Jax aan de presidenten zal natuurlijk een WTF bij ons en de Sons op moeten leveren.
pi_147277478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

venus was in eerste instantie ook alleen maar een cameo in seizoen 5 (geloof ik). Daarna hebben ze haar regelmatig laten opdraven. Achjah boeiend verder.

Hoewel deze ep helaas niet zo sterk was als de vorig ben ik wel benieuwd naar volgende week, de eis van Jax aan de presidenten zal natuurlijk een WTF bij ons en de Sons op moeten leveren.
Ja, dit was een beetje een te verwachten 'road to the end', voor Gemma en Juice in ieder geval, al had ik ook nog wel voorzien dat juist Gemma als een van de weinigen zou overleven, dat ze volledig tot de grond toe afgebroken was door het hele avontuur, alles en iedereen had verloren, terwijl ze daar zelf van begin af aan eigenlijk een leidende rol in had gehad.

Het is wel eenverdrietige side-note dat Unser het niet redde. Die heeft toch heel zijn leven in een balans geleefd met justitie en de Sons.

Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe ze deze serie afsluiten, en ik zit eigenlijk nog wel een wtf-je te wachten inderdaad :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2014 @ 17:16:20 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147283136
Seizoen 1, 2 en 3 gezien, maar eind van 3 vond ik t een soap worden, seizoen 4 en 5 ffw gekeken, seizoen 6 overgeslagen en nu bij seizoen 7 pik ik t op bij episode 12, maar man man man nog steeds blablablablabla, gewoon anderhalf uur gelul. Maar goed, volgende week seriefinale ook maar kijken.
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2014 @ 17:19:22 #212
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147283208
Vond de executie trouwens zinloos, ja ze heeft Tara vermoord, maar voel je je beter als je moeder dan doodschiet?
pi_147283292
En weer zeker tien mensen in 1x afgeslacht en wederom is er geen serieuze bedreiging van de FBI, politie etc.

Dit soort grootschalige moordpartijen zijn ook in de VS zeldzaam genoeg om meteen CNN te halen.


Maar het is een serie, I know :P
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 01:58:20 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147299185
Ook dat er niemand iets hoort van de moord op unser
pi_147300079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Vond de executie trouwens zinloos, ja ze heeft Tara vermoord, maar voel je je beter als je moeder dan doodschiet?
moet je FF het afgelopen seizoen terugkijken :6
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 december 2014 @ 08:22:11 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147300227
Nou ben benieuwd wie er de laatste aflevering nog allemaal afgeknald worden. Ik zet in op Marks, Jax, Connor en Rat.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147300956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:58 schreef SunChaser het volgende:
Ook dat er niemand iets hoort van de moord op unser
Unser ligt dood in een afgelegen huis, daarnaast zat er tussen de moord van Unser en de laatste scene maar enkele uren. Houdt daarbij rekening met het feit dan Unser alleen Gemma had is het niet verwonderlijk dat de dood van Unser niet opgemerkt gaat worden.. Al zal Jax het volgende week vast aan iemand vertellen :) Of Nero vind hem in dat huis o.i.d......
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:54:46 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147301397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Seizoen 1, 2 en 3 gezien, maar eind van 3 vond ik t een soap worden, seizoen 4 en 5 ffw gekeken, seizoen 6 overgeslagen en nu bij seizoen 7 pik ik t op bij episode 12, maar man man man nog steeds blablablablabla, gewoon anderhalf uur gelul. Maar goed, volgende week seriefinale ook maar kijken.
Tja als je zo na bijna twee seizoenen weer in de serie springt is er inderdaad geen kut aan en mis je aardig wat ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147301623
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Unser ligt dood in een afgelegen huis, daarnaast zat er tussen de moord van Unser en de laatste scene maar enkele uren. Houdt daarbij rekening met het feit dan Unser alleen Gemma had is het niet verwonderlijk dat de dood van Unser niet opgemerkt gaat worden.. Al zal Jax het volgende week vast aan iemand vertellen :) Of Nero vind hem in dat huis o.i.d......
ik vermoed idd Nero, die vervolgens het hele broeder geneuzel met Jax weer overboord gooit en los gaat. Of de politie inlicht
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 10:41:14 #220
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147302268
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja als je zo na bijna twee seizoenen weer in de serie springt is er inderdaad geen kut aan en mis je aardig wat ja.
Ik doel meer dat ze alleen maar praten

Ze zitten in het honk, ze staan op een fabrieksterrein, ze zitten in een huis. Blablabla
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:42:09 #221
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_147302290
Ik denk dat Jax dood gaat aan een ziekte. Hij loopt niet voor niets mank.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 10:47:43 #222
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147302411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat Jax dood gaat aan een ziekte. Hij loopt niet voor niets mank.
Ik denk dat Jax ziek wordt en een spinoff krijgt en meth gaat produceren
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:48:09 #223
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_147302416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik denk dat Jax ziek wordt en een spinoff krijgt en meth gaat produceren
O+ O+ O+
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:03:51 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147302763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik doel meer dat ze alleen maar praten

Ze zitten in het honk, ze staan op een fabrieksterrein, ze zitten in een huis. Blablabla
Mja dat is inderdaad extra vervelend als je ook totaal geen binding hebt met wat er gebeurd is de afgelopen anderhalf jaar. Elke aflevering wordt er wel iemand geweldadig afgemaakt, helaas praten ze er inderdaad wel tussendoor, best lastig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:05:11 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147302784
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik denk dat Jax ziek wordt en een spinoff krijgt en meth gaat produceren
Beter krijgt Chibbs een spin-off.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:14:38 #226
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147302984
Ze gaan toch niet nog een seizoen in elkaar kleien hč? Ik kan mn aandacht er nauwelijks nog bijhouden -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147303506
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja dat is inderdaad extra vervelend als je ook totaal geen binding hebt met wat er gebeurd is de afgelopen anderhalf jaar. Elke aflevering wordt er wel iemand geweldadig afgemaakt, helaas praten ze er inderdaad wel tussendoor, best lastig.
ja das idd vreemd als je seizoenen niet kijkt en dan de voorlaatste aflevering inschakelt. Maar natuurlijk mag je dan wel een mening erover hebben en het erg slecht en soapie vinden :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:14 schreef Vlindur het volgende:
Ze gaan toch niet nog een seizoen in elkaar kleien hč? Ik kan mn aandacht er nauwelijks nog bijhouden -O-
nee weest gerust dit is echt het allerlaatste. Het had eigenlijk al 1 of 2 seizoenen eerder moeten stoppen maar eigenlijk vind ik het toch best jammer, inmiddels toch al meer dan 5 jaar lang elk najaar vast prik om de avonturen van Jax, Clay, Chibbs, Opie, Tigg en al die andere te bekijken.
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:47:35 #228
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147303741
Ik mis Opie nog steeds O+ :9~
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:09:07 #229
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147304174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef planethugo het volgende:

[..]

ja das idd vreemd als je seizoenen niet kijkt en dan de voorlaatste aflevering inschakelt. Maar natuurlijk mag je dan wel een mening erover hebben en het erg slecht en soapie vinden :')

[..]

nee weest gerust dit is echt het allerlaatste. Het had eigenlijk al 1 of 2 seizoenen eerder moeten stoppen maar eigenlijk vind ik het toch best jammer, inmiddels toch al meer dan 5 jaar lang elk najaar vast prik om de avonturen van Jax, Clay, Chibbs, Opie, Tigg en al die andere te bekijken.
Ik vond t al slecht en soapie toen ik nog braaf alle afleveringen keek, ik constateer dat t er niet beter op is geworden en ik wil kijken hoe t afloopt. Maar je kan toch niet ontkennen dat 80 procent zich afspeelt in een decor en waar ze praten. Was in t 2e seizoen al zo, dat oeverloze gelul met Gemma en Tara in dat ziekenhuis
pi_147304195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vond t al slecht en slapie toen ik nog braaf alle afleveringen keek, ik constateer dat t er niet beter op is geworden en ik wil kijken hoe t afloopt. Maar je kan toch niet ontkennen dat 80 procent zich afspeelt in een decor en waar ze praten. Was in t 2e seizoen al zo, dat oeverloze gelul met Gemma en Tara in dat ziekenhuis
beter praten dan actie want dat ziet er meestal niet uit
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:10:32 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147304204
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vond t al slecht en slapie toen ik nog braaf alle afleveringen keek, ik constateer dat t er niet beter op is geworden en ik wil kijken hoe t afloopt. Maar je kan toch niet ontkennen dat 80 procent zich afspeelt in een decor en waar ze praten. Was in t 2e seizoen al zo, dat oeverloze gelul met Gemma en Tara in dat ziekenhuis
wat had je dan gewild? men praat nou eenmaal in series...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:11:33 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147304220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vond t al slecht en soapie toen ik nog braaf alle afleveringen keek, ik constateer dat t er niet beter op is geworden en ik wil kijken hoe t afloopt. Maar je kan toch niet ontkennen dat 80 procent zich afspeelt in een decor en waar ze praten. Was in t 2e seizoen al zo, dat oeverloze gelul met Gemma en Tara in dat ziekenhuis
Wat zijn dan series die jou wel trekken?
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:16:01 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147304293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat zijn dan series die jou wel trekken?
Volgens mij heb ik Sun nog nooit positief in een TV topic zien posten eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:16:12 #234
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147304298
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:10 schreef Re het volgende:

[..]

wat had je dan gewild? men praat nou eenmaal in series...
Ik had gehoopt op een sopranos op wielen

Bij SoA heb ik het gevoel naar een soap te kijken, het zijn vooral vaste decors waar alleen maar wordt gepraat. Ik heb niks tegen praten, ik hou van de West Wing daar wordt nog meer in gepraat. Maar daar gebeurt tenminste altijd wat anders, bovendien lopen en praten ze er tegelijk.

Ik vond het SOA wereldje te klein. Problemen met het kind, problemen met Tara en Gemma, problemen onderling en problemen met de mexicanen. Dat was t wel zon beetje
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:18:16 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147304344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat zijn dan series die jou wel trekken?
Sopranos
Good Wife (eerste 5 seizoenen, nu ook een soap)
Mr Selffridge
The Americans
Person of Interest
West Wing
Eerste 5 seizoenen Entourage (daarna werd t kut)
Eerste 4 seizoenen Dexter (daarna werd t kut)
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:18:28 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147304348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op een sopranos op wielen

Bij SoA heb ik het gevoel naar een soap te kijken, het zijn vooral vaste decors waar alleen maar wordt gepraat. Ik heb niks tegen praten, ik hou van de West Wing daar wordt nog meer in gepraat. Maar daar gebeurt tenminste altijd wat anders, bovendien lopen en praten ze er tegelijk.

Ik vond het SOA wereldje te klein. Problemen met het kind, problemen met Tara en Gemma, problemen onderling en problemen met de mexicanen. Dat was t wel zon beetje
Ah op die fiets, te kleinschalig dus. Al zijn er de laatste jaren nog wel wat problemen met Ieren, negers en Chinezen bij gekomen maar oké.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:25:29 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147304517
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah op die fiets, te kleinschalig dus. Al zijn er de laatste jaren nog wel wat problemen met Ieren, negers en Chinezen bij gekomen maar oké.
Terwijl je een serie hebt over een motorclub. Maar ze zitten verdraaid weinig op de motor.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:28:21 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147304591
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Terwijl je een serie hebt over een motorclub. Maar ze zitten verdraaid weinig op de motor.
Mwoah, niet helemaal mee eens, ze lullen wat af inderdaad maar ondertussen liggen er hele volksstammen onder de grond door hun kogels en zie je elke aflevering wel een aantal motoren voorbij razen.

Dat het wat kleinschalig is moet ik je op zich wel gelijk in geven maar dat is dan ook de hele setting van die club, ze wonen ook in een achtergesteld gebied gevuld met heikneuters zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:28:48 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147304604
Anyway, over smaak valt niet te twisten natuurlijk :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:42:11 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147304963
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef jogy het volgende:
Anyway, over smaak valt niet te twisten natuurlijk :@.
Ik ben ook een van de weinige mensen die Breaking Bad ontzettend kut vind
pi_147305116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat Jax dood gaat aan een ziekte. Hij loopt niet voor niets mank.
op het eind liep hij niet meer mank, toen die zijn moeder een level verder hielp.
En ook toen hij met wendy mee liep was het allemaal erg soepeltjes.. Geen idee hoe of wat dat zit....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:52:14 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147305179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben ook een van de weinige mensen die Breaking Bad ontzettend kut vind
Dan doe je het er gewoon om.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:53:22 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147305204
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan doe je het er gewoon om.
Ja want iedereen vind breaking had goed
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:54:48 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147305233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:53 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja want iedereen vind breaking had goed
Iedereen behalve jij, normaal valt er over een mening niet veel af te dingen maar die mening is gewoon verkeerd en zou strafbaar gesteld moeten worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:05:43 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147305488
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter krijgt Chibbs een spin-off.
Chibbs die ergens een Irish Pub opent, een soort Cheers zie ik voor me.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147305813
Ik zie de serie nu meer als een auto ongeluk zeg maar

Dat het eigenlijk verschrikkelijk is maar je toch blijft kijken
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:50:40 #247
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147306631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie de serie nu meer als een auto ongeluk zeg maar

Dat het eigenlijk verschrikkelijk is maar je toch blijft kijken
:o _O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:10:16 #248
404617 koenes
Linkmichel
pi_147321099
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Terwijl je een serie hebt over een motorclub. Maar ze zitten verdraaid weinig op de motor.
Dit inderdaad!!!!!

Maar aan de andere kant toont het ook wel een beetje aan wat er van de Sons terecht is gekomen. Het is helemaal een gewelddadige vechtmachine aan het worden, die weinig meer met motoren te maken heeft.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:20:04 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147321488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op een sopranos op wielen

Bij SoA heb ik het gevoel naar een soap te kijken, het zijn vooral vaste decors waar alleen maar wordt gepraat. Ik heb niks tegen praten, ik hou van de West Wing daar wordt nog meer in gepraat. Maar daar gebeurt tenminste altijd wat anders, bovendien lopen en praten ze er tegelijk.

Ik vond het SOA wereldje te klein. Problemen met het kind, problemen met Tara en Gemma, problemen onderling en problemen met de mexicanen. Dat was t wel zon beetje
west wing was briljant natuurlijk, nu bezig met the news room, van dezelfde makers. .

Maar goed, Sons is natuurlijk geen hoogstaand politieke intrige, het is over the top kleinschalig over een club die zichzelf te slim vindt voor een motorclub, en alle fouten die daardoor gemaakt worden. Het is leuk in elkaar gezet en vond het allemaal wel lekker wegkijken maar ja, na het vork incident kon het alleen maar uitlopen op mayhem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Spellchecker zaterdag 6 december 2014 @ 00:01:17 #250
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_147324839
Ah, Sun is weer eens lekker aan het trollen geslagen :+
Tevens -purist.
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:47:35 #251
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_147332916
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, niet helemaal mee eens, ze lullen wat af inderdaad maar ondertussen liggen er hele volksstammen onder de grond door hun kogels en zie je elke aflevering wel een aantal motoren voorbij razen.

Dat het wat kleinschalig is moet ik je op zich wel gelijk in geven maar dat is dan ook de hele setting van die club, ze wonen ook in een achtergesteld gebied gevuld met heikneuters zeg maar.
Het lult dan ook zo lastig als je met 20motoren aan het toeren bent :P
pi_147333999
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vermoed idd Nero, die vervolgens het hele broeder geneuzel met Jax weer overboord gooit en los gaat. Of de politie inlicht
Weet ik niet. Hij geeft nog om Gemma maar toen bij de club met Unser ging het niet om Gemma maar het beschermen van Jax.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:52:30 #253
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_147336539
Ik vond het moment dat Unser die sleutel achter laat in het huis van Gemma (en Clay) wel een mooi terugblik moment.

In eerdere seizoenen kwam de club daar bij elkaar met Gemma die voor iedereen zorgde alsof het voetbalelftal van haar zoontje was wat door haar man getraind wordt.
Samen eten, drinken en lachen.

En nu laat Unser de sleutel achter in een verlaten huis.
  zaterdag 6 december 2014 @ 19:00:43 #254
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_147338017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:52 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vond het moment dat Unser die sleutel achter laat in het huis van Gemma (en Clay) wel een mooi terugblik moment.

In eerdere seizoenen kwam de club daar bij elkaar met Gemma die voor iedereen zorgde alsof het voetbalelftal van haar zoontje was wat door haar man getraind wordt.
Samen eten, drinken en lachen.

En nu laat Unser de sleutel achter in een verlaten huis.
Iedereen dood in 7 jaar, best triest. Maarja, gangsters hé.
pi_147338810
Ik ben erg blij dat komende week de finale van deze serie is, want ik vind dit bij uitstek een show die de afgelopen jaren compleet is afgeweken van het veelbelovende pad van de eerste jaren. Zeker de laatste twee seizoenen is het veranderd van een serie met een helder overkoepeld thema (Jax die de club wil hervormen) naar een serie die je enkel nog kan boeien door shockerende gebeurtenissen. Dat voeren ze overigens redelijk knap uit, maar op een gegeven moment kunnen gewelddadige moorden, gruwelijke verkrachtingen en vernietigende bendeoorlogen de zwaktes van de serie niet meer verbergen.

Om een voorbeeld te noemen: de manier waarop binnen de club nooit iemand aan Jax twijfelt vind ik niet geloofwaardig. Hij heeft tientallen (onschuldige) doden op zijn geweten, heeft talloze mensen bedrogen en toch blijft iedereen slaafs achter hem aan lopen en vertrouwen in hem houden. Ook dit seizoen waar hij op basis van foutieve informatie een massale bendeoorlog begint die eenvoudig voorkomen had kunnen worden als hij zich wat diplomatieker had opgesteld is dat goed zichtbaar. Ik besefte me laatst dat ik als Son veel liever Clay als president had gehad, die maakte er veel minder een puinhoop van. :P

Ik snap best dat 'trouw' en 'loyaliteit' belangrijke elementen zijn binnen de club, en dat zijn ook hele interessante thema's om te onderzoeken. Maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat er niemand is die af en toe eens tegengas geeft. Alles wordt afgedaan met 'It's allright Jackieboy' en 'We love ya brotha'. Zelfs wanneer hij een chapter president in koelen bloede executeert probeert zn club hem nog te verdedigen :')

En als ik die blinde loyaliteit toch moet zien als trouw aan de club zit ik alsnog met het probleem dat eigenlijk ieder personage tegenwoordig geen langetermijngeheugen meer heeft. Hoe vaak heeft Jax Nero wel niet genaaid? De moord op Darvany is volledig met de mantel der liefde bedekt, Nero noemt Jax nog altijd zijn 'mano' en alles is pais en vree.

En dat Wendy besluit met hem het bed in te duiken, of om überhaupt bij hem in de buurt te zijn, gaat ook mijn pet te boven. Jax heeft in de tijdlijn van de show een paar maanden geleden nog heroine in haar aderen gespoten zodat ze haar baan kwijt zou raken en zich weer moest laten opnemen in een kliniek. Maar goed, dat was vast romantisch bedoeld.

Ik vind het erg jammer dat het de afgelopen jaren meer in een soap opera is veranderd, want met name het tweede seizoen met Zobelle was echt subliem. Daar was ook niet alles rationeel en realistisch, maar dat kan ik dan nog onder suspension of disbelief scharen, omdat de personages herkenbaar en menselijk waren. Dat zijn ze m.i. helaas kwijtgeraakt, ik kijk alleen nog om te zien hoe iedereen aan zn einde komt :P

Wat denken jullie ervan?
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:30:25 #256
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147345776
Wat mist vergeleken met het begin is dat ze toen nog iets voor moraliteit hadden wat tot uiting kwam met Pedo de clown bijvoorbeeld, ze waren (uit eigenbelang) de beschermengeltjes op motoren van Charming. In plaats van de confrontaties creëren deden anderen dit voor ze, aangezien je Zobelle aanhaalde die naar hun terrein kwam in plaats van andersom. Darby die altijd een doorn in hun zij was (in mijn ogen dan, of heb ik dat fout?) Verder had je natuurlijk hun beste vriendin Stahl die ze zo hard heeft genaaid een aantal seizoenen lang. Voor mijn gevoel is het vooral helemaal heuvelafwaarts gegaan (hoe het kan weet ik niet) toen Clay eenmaal geëxecuteerd werd door Jax.

Maar dat wat je zegt kan ik mij heel goed in vinden, met dat alles maar vergeten en vergeven is al snel. Al kennen (de oudere) members hem al zo lang dat het moeilijk zou zijn voor ze om hem te laten vallen. Zelfs de andere presidenten zullen dat niet zo makkelijk kunnen, de zoon van de grote JT.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147346976
Seizoen(en) met Stahl en Zobelle waren m.i. subliem. Daarna is het GTST geworden met Charming i.p.v. Meerdijk als main setting. Jammer, maar waar.

''Jackie Boy'' die alles kon flikken omdat de naīeve Sons hem achterna liepen als blinde schoothondjes. Ik heb de laatste seizoenen gewoon een echte bad guy gemist.

Zobelle kon het bloed onder mijn nagels vandaan halen, dan weet je gewoon dat een acteur TOP is.

Clay idem dito.

Maarja ik blijf toch kijken, omdat je gewoon wil weten hoe het afloopt. Afgelopen aflevering was dan wel weer tof, hoewel je natuurlijk van mijlen ver kon zien aankomen wat er zou gaan gebeuren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147358986
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Blistering het volgende:
Seizoen(en) met Stahl en Zobelle waren m.i. subliem. Daarna is het GTST geworden met Charming i.p.v. Meerdijk als main setting. Jammer, maar waar.

''Jackie Boy'' die alles kon flikken omdat de naīeve Sons hem achterna liepen als blinde schoothondjes. Ik heb de laatste seizoenen gewoon een echte bad guy gemist.

Zobelle kon het bloed onder mijn nagels vandaan halen, dan weet je gewoon dat een acteur TOP is.

Clay idem dito.

Maarja ik blijf toch kijken, omdat je gewoon wil weten hoe het afloopt. Afgelopen aflevering was dan wel weer tof, hoewel je natuurlijk van mijlen ver kon zien aankomen wat er zou gaan gebeuren.
Heel seizoen drie was geniaal. Met als ultiem einde dat Opie die ATF-bitch door haar kop knalde.
  zondag 7 december 2014 @ 17:31:46 #259
148823 znarch
ondertitel
pi_147364131
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Heel seizoen drie was geniaal. Met als ultiem einde dat Opie die ATF-bitch door haar kop knalde.
Was dat met Hey Hey My My op het eind? De muziekkeuze is altijd geniaal geweest sowieso :9~
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_147374381
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef znarch het volgende:

[..]

Was dat met Hey Hey My My op het eind? De muziekkeuze is altijd geniaal geweest sowieso :9~
Volgens mij wel ja.
pi_147384304
Dat moment toen ik erachter kwam dat Ron Tully gespeeld wordt door Marilyn Manson :')


Wat een baas _O_ Ik herkende 'm serieus niet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 8 december 2014 @ 10:06:06 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147384504
Baas? :')
Hij speelt als een patatje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147385471
Vriendje van Sutter waarschijnlijk, kan inderdaad totaal niet acteren
  maandag 8 december 2014 @ 11:07:35 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147385527
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:04 schreef Ties02 het volgende:
Vriendje van Sutter waarschijnlijk, kan inderdaad totaal niet acteren
Alleen de scene dat hij versjes ging oplezen leek ergens op, maar dat is dan ook nog iets makkelijker dan tekst onthouden of een autocue
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 8 december 2014 @ 11:11:08 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147385610
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:06 schreef Szura het volgende:
Baas? :')
Hij speelt als een patatje
Mwoah, ik vond hem best goed voor de rol dat hij speelde. kwam niet heel nep over iig. Die zoon van Jackson is echt een totale derp, al kan je die kleine dat ook niet echt kwalijk nemen natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147386028
Ik heb denk ik nog nergens een goede kindacteur gezien
  maandag 8 december 2014 @ 11:36:23 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147386143
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb denk ik nog nergens een goede kindacteur gezien
Mwoah, valt wel mee. Niet veel Oscar-prestaties misschien maar die zoon heeft nog niet eens een sprankje talent. Nogmaals; hij kan er weinig aan doen en is er letterlijk ingerold sinds zijn geboorte dus tja.

Als je Jax vergelijkt met Ethan van Extant dan zie je wel wat extreme verschillen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2014 @ 11:54:04 #268
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147386573
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb denk ik nog nergens een goede kindacteur gezien
Niet?

  maandag 8 december 2014 @ 12:04:20 #269
28033 Pek
je moet wat
pi_147386807
Dit grietje dan, uit "Intruders". Steelt de show, naast John Simm en James Frain, zelden zo'n scary bitch gezien. :P

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_147386869
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Niet?

[ afbeelding ]
Ja die heeft zich later bewezen, kan je niet meer objectief naar kijken ;)

Natuurtalent ook
  maandag 8 december 2014 @ 12:13:00 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147386962
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 11:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, valt wel mee. Niet veel Oscar-prestaties misschien maar die zoon heeft nog niet eens een sprankje talent. Nogmaals; hij kan er weinig aan doen en is er letterlijk ingerold sinds zijn geboorte dus tja.

Als je Jax vergelijkt met Ethan van Extant dan zie je wel wat extreme verschillen.
en dan is het ook nog een tweeling :D

maar little Thomas heft idd meer talent al stoor ik me niet echt aan Abel hoor, het is gewoon niet anders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 december 2014 @ 12:18:23 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147387068
quote:
3s.gif Op maandag 8 december 2014 12:13 schreef Re het volgende:

[..]

en dan is het ook nog een tweeling :D

maar little Thomas heft idd meer talent al stoor ik me niet echt aan Abel hoor, het is gewoon niet anders
Nee precies, niets aan de hand en ik ben allang blij dat het gozertje niet resoluut gerecast is waardoor het weer een kindertrauma heeft. Hoop alleen niet dat hij later gaat denken dat hij kan acteren of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147387121
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee precies, niets aan de hand en ik ben allang blij dat het gozertje niet resoluut gerecast is waardoor het weer een kindertrauma heeft. Hoop alleen niet dat hij later gaat denken dat hij kan acteren of zo.
Als iemand op z'n 8ste niet kan timmeren, kan hij nooit een timmerman worden :+
  maandag 8 december 2014 @ 13:25:41 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147388636
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als iemand op z'n 8ste niet kan timmeren, kan hij nooit een timmerman worden :+
Er valt vast wel wat aan bij te spijkeren maar verder dan infomercials en c series zal hij niet komen zeg maar. Iedereen kan een plankje leren timmeren maar niet iedereen kan er iets moois afgewerkt van maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147388884
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb denk ik nog nergens een goede kindacteur gezien
:D
  maandag 8 december 2014 @ 13:40:16 #276
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147389036
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147443675
Nou dat was het dan. Een beetje voorspelbare laatste aflevering, met name het einde. Toch zal ik de show wel missen....
pi_147444623
Te verwachten einde inderdaad, maar toch erg mooi.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_147447366
Godverdomme, wat een slecht eindshot. Was dan gewoon afgesloten met alleen het geluid van de knal i.p.v. dat shot er nog achter plakken.
pi_147449133
Iemand al een HD torrent gevonden?

*houdt ogen dicht voor spoilers*
pi_147449597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:25 schreef Ties02 het volgende:
Iemand al een HD torrent gevonden?

*houdt ogen dicht voor spoilers*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet op de link klikken! ):
pi_147449616


[ Bericht 100% gewijzigd door psychedelicate op 10-12-2014 12:40:50 ]
pi_147449647
Lul :(

maar dit is geen HD

Ik bedoel echt 720P of hoger
pi_147449665
Ik denk niet dat dit mag op FOK!, eigenlijk.
pi_147449780
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk niet dat dit mag op FOK!, eigenlijk.
Met voetbal wedstrijden niet, dit wel dacht ik
pi_147449992
Het is afgelopen -O-
Het waren mooie jaren :P
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147450265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Met voetbal wedstrijden niet, dit wel dacht ik
Hou me niet langer in spanning...wat hebben jullie liever niet? :?
Vragen naar of aanbieden van zaken met copyrights zoals links naar divx-films, series, ondertitels of mp3's van filmmuziek. Vraag verder gewoon niet naar opnames van tv-programma's, daarvoor kun je bij de omroep terecht die het programma uitzond.

FOK! heeft een hele sterke mening over het downloaden van audio en video, maar zal zeker geen illegale zaken promoten :)
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2014 @ 13:20:44 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147450925
Krijgen we straks weer speculaties of ie wel dood is. Beetje zinloos allemaal dat eind
pi_147451201
Wie doet mij ff torrent link in de DM?

Eztv down. :{
pi_147451972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Krijgen we straks weer speculaties of ie wel dood is. Beetje zinloos allemaal dat eind
Nee hoor. Gewoon dood. Prachtig einde.
Dat overal iets achter zoeken slaat nergens op.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 10 december 2014 @ 13:59:41 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147452163
Voorspelbaar maar mooi einde van een mooie serie. Waren mooie jaren.

Jammer dat alles zo halverwege steeds meer en meer om Gemma ging draaien, het had m.i. nog veel meer potentie dan er nu uitgekomen is. Maar ja, dat wist je natuurlijk van te voren, het is ook wel gewoon zo'n beetje voor Sagal geschreven.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2014 @ 15:27:01 #293
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147455069
Ik dacht even dat Jax een Vic Mackey ging doen bij Patterson. :P

Prima einde zo ja, het vele bloed aan het eind was misschien iets te veel van het goede maar goed. Hoe zit het nu met die zwerfster? :')

Edit over dat laatste: staat wel op de SoA wiki zie ik dus nvm.

[ Bericht 30% gewijzigd door Catkiller op 10-12-2014 15:33:57 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 10 december 2014 @ 15:30:01 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147455158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht even dat Jax een Vic Mackey ging doen bij Patterson. :P

Gelukkig kreeg Mackey vandaag nog een laatste kill van Sutter :P
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2014 @ 15:34:12 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147455269
De interactie met Gemma voor ze op weg ging naar haar dood, het it's time tegen Jax. Ik denk dat ze de Dood moet belichamen. The Grim Reaper.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2014 @ 15:35:40 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147455317
Verklaart ook waarom ze eerder steeds te zien is (meestal op belangrijke momenten). Soort beschermengel. Is immers het symbool van de Sons
Laffe huichelaar
pi_147456295
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hou me niet langer in spanning...wat hebben jullie liever niet? :?
Vragen naar of aanbieden van zaken met copyrights zoals links naar divx-films, series, ondertitels of mp3's van filmmuziek. Vraag verder gewoon niet naar opnames van tv-programma's, daarvoor kun je bij de omroep terecht die het programma uitzond.

FOK! heeft een hele sterke mening over het downloaden van audio en video, maar zal zeker geen illegale zaken promoten :)
SoA is niet de enige serie waarvan ik geen 720p kan vinden.

Dit heeft te maken met die piratebay inval? (ik weet dat torrent sites en release groepen niet hetzelfde zijn, maar ik las het ergens en is toch wel enigszins "groot" nieuws)
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2014 @ 16:21:14 #298
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147456558
staat gewoon full hd usenet mensen

Verder ben ik van mening dat de serie veel eerder had moeten stoppen
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2014 @ 16:23:50 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147456659
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon dood. Prachtig einde.
Dat overal iets achter zoeken slaat nergens op.
Wacht maar af, elk serie-eind wordt betwist
BV bij Breakin Bad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147457330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:12 schreef schijffie het volgende:

[..]

SoA is niet de enige serie waarvan ik geen 720p kan vinden.

Dit heeft te maken met die piratebay inval? (ik weet dat torrent sites en release groepen niet hetzelfde zijn, maar ik las het ergens en is toch wel enigszins "groot" nieuws)
Nee, dit soort series downloaden is gewoon illegaal in Nederland en zelfs voor die tijd stond die disclaimer in de FAQ.
pi_147457361
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Verder ben ik van mening dat de serie veel eerder had moeten stoppen
Jahaaaa, kapotte LP :')


Edit: iemand anders ff nieuw deel, mobiel werkt niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')