Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Ja, als zowel het uurloon als de auto's beter zijn dan bij EW, zou ik het ook wel wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Ja, groter dan een iPad zo'n beetje Reed heerlijk, mocht 'm bij de vestiging in Groningen laten aftanken dus kon lekker rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem aan dat die dingen erg lekker rijden ? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Betere auto's waar je 100m per auto in zit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Congrats!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Calomaris het volgende:
Vandaag ook aangenomen als PC ben benieuwd!
Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.
Als hiker zal het niet zoveel uitmaken. Die lui bij lease's zullen zoveel hikers zien dat ze niet elke gaan inspecteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef trolley het volgende:
[..]
Congrats!
Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen?
Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.
Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef Loxodonta het volgende:
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg...
Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Rzr101 het volgende:
Zouden ze het tolereren als je tijdens PC-intake een oortje van je telefoon in hebt/doet, subtiel aan de linkerkant ofcourse? (Die je de route influistert - dat is anders toch niet te doen zo, zonder GPS ).
Netjes, vooruitziend en met beleid rijden geen probleem, maar mentale gemakzucht is toch ff wat anders.
Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route.
Verder is het wel lichtelijk onzin aangezien je vrijwel alleen maar met autos met navigatie rijdt, maar dit is net voor die ene die geen navi heeft of zonder navi wil rijden.
Kan ook recent geïmporteerd zijn. Maar kans op nieuw is groter ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef underground1009 het volgende:
De 500 is hoogstwaarschijnlijk/hopelijk gloednieuw, heb alleen chassisnummer gekregen en dat het kenteken nog niet bekend is
Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.
Ik kan goed snappen dat sommige klanten evt. geen navigatie aan willen hebben staan. Maar ja, Sygic op mn telefoon doet het ook als ik die in mn binnenzak heb met spraak via n oortje aan. Hoop alleen dat ik geen fouten maak. Zie het al voor me dat ik op een van de in totaal 5 bestemmingen, opeens een korte blackout heb... Sta je dan, "Ja uhh - nu moesten we naar... even kijken" .
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).quote:Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Calomaris het volgende:
[..]
Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.
Onze roadtrip auto, een Chevy uit 2001, had inderdaad een pedaal helemaal links voor de handrem. In nieuwere automaten ben ik alleen nog maar knopjes tegengekomen (in de buurt van de pook).quote:Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik
Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |