abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146292052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het krioelt hier van de zieners. :7
Misschien goed om dit soort reacties snel te vergeten en je vervolgens weer onmiddellijk te verdiepen in het verdwaal-scenario.

Ik hoor graag je bevindingen.
pi_146295984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat klopt, er is niets over hem te vinden. Baru zegt nu dat zijn koeien op de berg overnachten, wat ook heel gebruikelijk is in de Alpen, maanden achtereen.

De familie Serracin, met een finca na de top, zouden dan via een weg van Pata de Macho al hun verplaatsingen doen. Waar hij en Chani precies hun finca's hebben weet niemand, maar zeker is dat hij een groot kenner van het gebied is en dus ook vee drijft.
waar ligt die weg Perico? Heb al op Bing gekeken maar word er niet veel wijzer van.
pi_146296888
ik heb inmiddels wel de rivier Pata de Macho gevonden nr.4 op de kaart. Loopt daar dan ook een weg/pad?

1. First cable bridge-refugio de Inrenare
2. Second cable bridge- Flores
3. Third cable bridge
4. Pata de Macho river
5. Velorio river (just outside map)
bron post 1026 http://www.websleuths.com(...)-1-April-2014/page42
pi_146297756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:40 schreef gynaika het volgende:

[..]

Misschien goed om dit soort reacties snel te vergeten en je vervolgens weer onmiddellijk te verdiepen in het verdwaal-scenario.

Ik hoor graag je bevindingen.
Opmerkelijk om te zien dat men hier nog steeds bezig is met "als je misdaad twijfelachtig vindt dan claim je dat ze zijn verdwaald. Dat laatste kun je niet bewijzen, en daarom zijn ze vermoord."

Je zou toch verwachten dat men vroeg of laat de fouten in die gedachtegang ontdekt. :N
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146298235
Vrijdagavond as. is er een meet in cafe Oudaen in Utrecht, zie BNW thread van Poolbal,
"Kris en Lisanne FOK! meet 7/11"

Iedereen komt, jij toch ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 04-11-2014 20:05:04 ]
pi_146299992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het krioelt hier van de zieners. :7
:-) Veel (verschillende) inzichten kunnen je eigen kijk verrijken.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146302607
Ik dacht eerst dat dit filmpje alleen het begin van de Pianista weergaf maar ik denk dat ze de volle bijna 10 minuten over de Pianista rijden.

Op een gegeven moment zie je namelijk rechts weer een riviertje lopen en ik denk dat dat de Rio Pianista is.


Als dit klopt dan is het verdomd jammer dat t filmpje stopt na 10 minuten.
pi_146303072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is het vlakke eerste stuk van de Pianista. De foto's zijn van MeloD.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wouw, wat is het daar mooi zeg! En dat is het eerste vlakke stuk nog maar.
Make my day!
pi_146311748
http://olympiczion.nl/index.php/snatam-kaur/

nou het is stil hier,
met de nieuwe coördinaten van de 1e quebrada
plus de exacte tijd van de laatste foto van Kris, draait de computer volop
in Den Bosch, dat wordt nachtwerk voor die behulpzame man van 80
en nog gratis ook, en dan nog een hoop werk voor mij morgen
ach ja, we doen het voor het goede doel he ? We hebben de andere tijden
niet eens nodig....ondertussen nog een toepasselijk prachtig muziekje
om het Fokforum wat hoger op de `spirituele ladder `te krijgen
huppekee, we moeten naar de 5 e dimensie hier hahaha
pi_146314965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef suddenintuition het volgende:
http://olympiczion.nl/index.php/snatam-kaur/

nou het is stil hier,
met de nieuwe coördinaten van de 1e quebrada
plus de exacte tijd van de laatste foto van Kris, draait de computer volop
in Den Bosch, dat wordt nachtwerk voor die behulpzame man van 80
en nog gratis ook, en dan nog een hoop werk voor mij morgen
ach ja, we doen het voor het goede doel he ? We hebben de andere tijden
niet eens nodig....ondertussen nog een toepasselijk prachtig muziekje
om het Fokforum wat hoger op de `spirituele ladder `te krijgen
huppekee, we moeten naar de 5 e dimensie hier hahaha
Ik lees alleen maar mee, alle delen. Ik voel eigenlijk ook niets voor het verdwaalscenario. Hoewel jij ook veel rare dingen zegt heb ik best veel vertrouwen in dit. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik voel ook dat ze niet dood zijn maar hun ziel hier nog is. Ik voel het gewoon..
pi_146315831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef suddenintuition het volgende:
Zowel Domnivoor als ik kwamen uit op dezelfde tijd, dat er iets gebeurd moet zijn, om 14,30 u
en ik om 14,28 u
daar ga ik van uit, bij een vertrek van 11.00 / 11.05 u
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef suddenintuition het volgende:
Zowel Domnivoor als ik kwamen uit op dezelfde tijd, dat er iets gebeurd moet zijn, om 14,30 u
en ik om 14,28 u
daar ga ik van uit, bij een vertrek van 11.00 / 11.05 u
voor mij geldt 16.06h
pi_146315918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef suddenintuition het volgende:
Zowel Domnivoor als ik kwamen uit op dezelfde tijd, dat er iets gebeurd moet zijn, om 14,30 u
en ik om 14,28 u
daar ga ik van uit, bij een vertrek van 11.00 / 11.05 u
16.06h al van bij het prille begin, maar ik ben nog niet helemaal klaar met alle onderzoekingen, het zou wel eens december kunnen worden eer alles in vaste vorm kan worden gegoten en kenbaar worden gemaakt
pi_146315976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar mee, alle delen. Ik voel eigenlijk ook niets voor het verdwaalscenario. Hoewel jij ook veel rare dingen zegt heb ik best veel vertrouwen in dit. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik voel ook dat ze niet dood zijn maar hun ziel hier nog is. Ik voel het gewoon..
maar, ik zeg nooit rare dingen, hooguit de wat minder bekende taboe-dingen
en dat maakt mij soms wat raar, maar in het echt valt het reuze mee
en ik lach veel hahaha ik heb altijd gehouden van taboe-dingen onderzoeken
als ik iets tegenkom, van heeee das raar, dan ga ik dat meteen onderzoeken
wanneer ik dat gedaan heb, is het plotseling niet raar meer.....en zo wordt
een mens steeds wijzer. En dat zij nog hier zijn, tja, das wel duidelijk VOLOP
pi_146316212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef holebeer het volgende:

[..]

16.06h al van bij het prille begin, maar ik ben nog niet helemaal klaar met alle onderzoekingen, het zou wel eens december kunnen worden eer alles in vaste vorm kan worden gegoten en kenbaar worden gemaakt
das interessant, we wachten af.....jij tot december, ik tot vannacht of morgen.
maar het kan best zo zijn, dat ook die tijd van 16.06 belangrijk kan zijn, wie zal het zeggen
De eerste noodoproep was om 16.39, das 33 minuten later...zou best kunnen
we kunnen niks uitsluiten, ik zal er op letten
Dus, jij bent een bekende van de meisjes, of een `onderzoeker ` ?
MET of ZONDER uniform ??
pi_146317543
okee, ...dit was ook r a a r ....of niet ? WIE ?
Wat gebeurde hier ?

a. iemand reageert in maar 2 zinnen
b. heeft het over 16.06 u
c. heeft het over `onderzoekingen `
d. heeft het over `december `
Het waren maar 2 zinnen, die toch veel zeiden
onder andere leek het wel, alsof mij gevraagd werd, als het ware, om ( ook )
op die 16.06 te letten ( uiteraard, ga ik dat doen, een goed verstaander.....)
Dan, aan de zinsbouw te zien, komt het toch op mij over als iemand die
serieus meent, wat ie zegt ! Met het laatste woord : onderzoeker
en mijn vraag : MET of ZONDER uniform ? Sloeg ik de plank RAAK
ik keek naar links boven zijn post, en hij was meteen `offline `
ik keek op de `geschiedenis ` en ik zag dat hij NOOIT gepost heeft
alleen maar NU......

NOU, was dit r a a r of niet ?
Dit was volgens mij een professioneel iemand, bij de zaak betrokken

maar goed, afijn wij gaan dus letten op die 16.06 uur !!!
alweer een aanknopingspunt, die we mee kunnen nemen
  woensdag 5 november 2014 @ 01:16:04 #291
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146318349
Er gebeuren hier rare dingen ;)

Maar voordat men een raar beeld van mij krijgt: ik zeg niet dat er precies om 14:30 iets gebeurd moet zijn.

Er zit een bepaald patroon in de fototijden waar je een statistische analyse op kan loslaten. Voor een nauwkeurige berekening zouden we meer fototijden moeten hebben. Maar mijn inschatting is dat er vóór 14:30 iets geweest is wat het patroon van de foto's heeft doorbroken. Dat kan van alles zijn. Ik heb hier een paar mogelijkheden genoemd:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #129 - Alles heet Culebra
pi_146318624
quote:
Domnivoor:
Een vervolg op mijn analyse van de fototijden. Dit zijn ze:
IMG_491: 12:03:08
IMG_493: 12:42:25
IMG_499: 13:01:44
IMG_500: 13:01:50
IMG_505: 13:20:33
IMG_507: 13:54:50
IMG_508: 13:54:58

Er zijn veel (11) foto's op of rondom de Mirador gemaakt en opvallend weinig ervoor en erna.
Gemiddeld 1 foto per 6:35 minuten. We hebben net te weinig fototijden om een standaarddeviatie te kunnen uitrekenen. Toch kun je vaststellen dat er een groot gat zit tussen de laatste normale foto (13:54:58) en de eerste noodoproep (16:39). Waarom zijn er geen foto's van dat stuk?

Er zijn een paar mogelijkheden:
1) Wat ik hierboven al aangaf: alle foto's na 508 zijn gewist en de geheugenkaart is gevuld met baggerfoto's zodat de gewiste foto's niet terug te halen zijn.
2) De camera liep vast, bv. omdat deze in 'burst'-modus stond (meer hierover). Maar dan zouden K & L foto's met hun telefoons hebben gemaakt. Voor zover we weten is dat niet gebeurd.
3) Bij de quebrada hebben ze hun camera opgeborgen en zijn ze omgekeerd.
In dat geval hadden ze na een kwartier weer in het bereik van een zendmast moeten komen en dat is uit het onderzoek niet gebleken.
4) Er zijn geen foto's gewist. De camera liep niet vast. En er is iets voorgevallen tussen foto 508 en de eerste noodoproep: (4a) ze zijn aangevallen, (4b) ze werden achtervolgd, (4c) ze werden onwel, (4d) ze kregen een ongeluk, (4e) ze zijn van het pad geraakt, of (4f) ze realiseerden zich dat ze de verkeerde kant op waren gelopen. Deze gebeurtenis moet vóór ca. 14:30 geweest zijn, vanwege de frequentie van de foto's. 2,5 uur zonder foto's past gewoon niet in het schema. En na de eerste quebrada kom je ook niet op een saai stuk waar niks te fotograferen valt.
1 acht ik zeer aannemelijk. Ik zit zoals je weet op de misdrijftrein en heb zelfs van de week een 1e klas ticket gekocht (incl. slaapcabine) omdat naarmate de tijd verstrijkt ik er steeds zekerder van ben dat ik in de goede trein zit. Dus bullshit foto's om alles te overschrijven en zo te wissen? ja zeer aannemelijk voor mij

Bij 3 maak je denk ik de fout dat je er dan vanuit gaat dat de telefoons aan waren.
Als deze wel uit waren en op de terugweg op de Pianista aan zijn gedaan ivm een noodsituatie zou het dus kunnen dat ze niet geregistreerd zijn door een zendmast omdat op de Pianista niet al;tijd bereik is zoals je weet

Ik denk persoonlijk dat er of iets is gebeurd op de terugweg plusminus een uur onder de mirador Boquetekant of dat ze zijn ontvoerd na de foto 1e quebrada naar een van de huisjes/finca's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146318663
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:

[..]

1 acht ik zeer aannemelijk. Ik zit zoals je weet op de misdrijftrein en heb zelfs van de week een 1e klas ticket gekocht (incl. slaapcabine) omdat naarmate de tijd verstrijkt ik er steeds zekerder van ben dat ik in de goede trein zit. Dus bullshit foto's om alles te overschrijven en zo te wissen? ja zeer aannemelijk voor mij

Bij 3 maak je denk ik de fout dat je er dan vanuit gaat dat de telefoons aan waren.
Als deze wel uit waren en op de terugweg op de Pianista aan zijn gedaan ivm een noodsituatie zou het dus kunnen dat ze niet geregistreerd zijn door een zendmast omdat op de Pianista niet al;tijd bereik is zoals je weet

Ik denk persoonlijk dat er of iets is gebeurd op de terugweg plusminus een uur onder de mirador Boquetekant of dat ze zijn ontvoerd na de foto 1e quebrada naar een van de huisjes/finca's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt zij dan toch niet een beetje gelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml
pi_146318680
tja, rare dingen ja.....

op de 2e plaats, moet je nooit en te nimmer, je eigen storen aan wat andere mensen denken,
laat ze....en je leven wordt rustiger, jij bent jij, en jij bent nooit verantwoordelijk voor de gedachten van een ander, loslaten dus. Alleen het beeld dat je van jezelf hebt, is het juiste beeld

Ik heb die post van jou toen ook gelezen, en begrepen
al ben ik dan niet foto-technisch, ik snap dat allemaal, en ik was het 100% met jou eens
al was het dan vanuit mijn hoek, en nog....

En dan die professionele figuur van net hierboven HOLEBEER :
Iedereen snapt wel, dat als er een noodoproep plaatsvindt, dat daar vlak voor, IETS gebeurd
wat aanzet, TOT die noodoproep, logisch of niet ? Dat hadden wij ook wel begrepen.
Hij zegt met stelligheid 16.06 u....gezien het feit dat hij dat zooo zegt, op de minuut af
nauwkeurig, ( als gewoon mens zijnde, want iemand anders zou dat afronden ) betekent
voor mij al, dat dit iemand is `die meer weet ` . Maar ja, als dit weer een onderzoeker is, die alleen maar kijkt naar, wat er VLAK VOOR de noodoproep gebeurde en de rest van het plaatje wordt
door die lui met de losse hand ingevuld of vergeten....ja, ik hoop het niet, ik vind wel
dat Kris en Lisanne een gedegen onderzoek verdienen, met het gehele plaatje
en niet alleen maar die zogenaamd belangrijke 16.06 uur !
En voor mij is het zo logisch als wat, en ik denk voor iedereen wel hier, dat wanneer het contact
stopt om 13.54.58 sec. er ook op een redelijke tijds-afstand, niet al te lang daarna, iets gebeurd moet zijn, dat kan niet anders, gezien de frequentie van de foto `s die je al noemde.
Dus ik mag hopen, dat dergelijke dingen ook meegenomen worden, in zo `n onderzoek naar de toedracht, en dat er geen sprake is van een bepaalde beroeps-moeheid, die wel vaker voorkomt
in sommige functies van die lui. Want vergeet 1 ding niet, ZIJ GAAN NAAR HUN WERK `s OCHTENDS, en zijn op een bepaalde tijd AFGEWERKT...
Dit geldt niet voor ons hier, wij zitten hier te puzzelen, uit medeleven naar de ouders en de meisjes toe. EN HUN VAAK NIET het is hun werk ! Als hij alleen maar de tijd noemt van 16.06u en die belangrijk vindt, dan zegt mij dat ook al genoeg, eerlijk gezegd.
( ik heb trouwens al een vermoeden, wie het ZOU kunnen zijn...tja, intuitie he ? )

ooh ja, en ik had dus weer gelijk, toen ik ooit aanhaalde hier, al een tijdje geleden, dat er hier
meegelezen wordt door professionels, ik mag barsten als wij hier niet de helft van hun werk doen, en zij met de EER gaan strijken, want het is voor hun veel goedkoper om hier de ideeen vandaan te halen, bij dat crisis-budget wat ze krijgen. hahaha toch grappig eigenlijk, we blijven maar lachen

[ Bericht 7% gewijzigd door suddenintuition op 05-11-2014 02:09:46 ]
pi_146319006
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:50 schreef suddenintuition het volgende:

ooh ja, en ik had dus weer gelijk, toen ik ooit aanhaalde hier, al een tijdje geleden, dat er hier
meegelezen wordt door professionels, ik mag barsten als wij hier niet de helft van hun werk doen, en zij met de EER gaan strijken, want het is voor hun veel goedkoper om hier de ideeen vandaan te halen, bij dat crisis-budget wat ze krijgen. hahaha toch grappig eigenlijk, we blijven maar lachen
Misschien. Ergens zou je je ook kunnen afvragen in hoeverre een persoon moet geven 'om de eer'. Als hier daadwerkelijk relevante informatie uit voortkomt die gebruikt kan worden voor een dergelijk onderzoek hoeft alleen de kleine man daar een applaus voor in de vorm van 'eer'.
Conscience do cost.
pi_146319049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:46 schreef vronie het volgende:

[..]

Krijgt zij dan toch niet een beetje gelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml
Mij valt deze zin meteen op: Smith Del Rio zegt geen idee te hebben welke van de twee meiden ze in haar dromen zag. 'Ik zie geen gezichten maar alleen lichtgekleurd haar.'

Die kun je vergelijken met de uitspraak van P dat hij niet zeker weet of hij K en L heeft gezien op de Pianista omdat ze allemaal op elkaar lijken die meiden.

Ik pik bij deze zinnen het signaal op dat de persoon zich probeert in te dekken wanneer hij ook wel weet dat hij leugentjes aan het vertellen is. Als hij toch ontmaskerd wordt, kan hij zich daar achter verschuilen. Ik zei toch dat ik niet wist over wie het ging?
pi_146321782


[ Bericht 100% gewijzigd door Pinpoint op 05-11-2014 10:02:51 ]
-- <br />Pinpoint
pi_146321931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:40 schreef gynaika het volgende:

[..]

Misschien goed om dit soort reacties snel te vergeten en je vervolgens weer onmiddellijk te verdiepen in het verdwaal-scenario.

Ik hoor graag je bevindingen.
Ik vind Gorraay's opmerking geheel terecht. Het is hier niet bepaald verbeterd, qua logisch redeneren. De fantasieën worden wilder en wilder. Waarom houden jullie er niet gewoon mee op? Of zet de boel op een zacht pitje.
-- <br />Pinpoint
pi_146323242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ik vind Gorraay's opmerking geheel terecht. Het is hier niet bepaald verbeterd, qua logisch redeneren. De fantasieën worden wilder en wilder. Waarom houden jullie er niet gewoon mee op? Of zet de boel op een zacht pitje.
Alleen met logisch redeneren kom je er met “deze zaak” niet.

In combinatie met intuïtie kun je verrassende inzichten krijgen voor zaken waar je eerder geen oplossing voor zag.
pi_146323328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:59 schreef gynaika het volgende:

[..]

Alleen met logisch redeneren kom je er met “deze zaak” niet.

In combinatie met intuïtie kun je verrassende inzichten krijgen voor zaken waar je eerder geen oplossing voor zag.
Maar valt het ook te controleren?
Make my day!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')