abonnement Unibet Coolblue
pi_146387338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Miniem het volgende:
Downie, kun je de Landvo eens naast je Neo leggen?
En is het een grote verbetering?
Enorme verbetering qua scherm!
Ook qua snelheid natuurlijk.

Camera van Neo n002 is nog wel beter dan de L200G.
Dat dan weer wel

Een foto van beide heb ik momenteel niet, sorry.
pi_146400222
Die Honor 6 ziet er goed uit. Qua specificaties wel wat minder dan de One Plus One.

Het loont gezien de specificaties van de Honor 6 eigenlijk niet meer de One Plus One uit het buitenland te laten komen i.v.m. de garantie die de Honor 6 in Nederland biedt.

Komt Android 5 ook naar Honor 6?
pi_146400331
Ondanks dat het geen china phone is, wat vinden jullie van de MotoG?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:50:53 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_146400514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:43 schreef Gruj0 het volgende:
Die Honor 6 ziet er goed uit. Qua specificaties wel wat minder dan de One Plus One.

Het loont gezien de specificaties van de Honor 6 eigenlijk niet meer de One Plus One uit het buitenland te laten komen i.v.m. de garantie die de Honor 6 in Nederland biedt.

Komt Android 5 ook naar Honor 6?
Rechtstreeks uit China bedoel je? Bij opo zelf bestellen Is mijn inziens de moeite nog wel waard.
Al is het maar om de community en de chipset. Zou mij niets verbazen als voor de kirin chipset veel minder ROMS gaan uitkomen zoals je ook wel eens bij de de Samsung chipsets zag.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_146400954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:46 schreef Miniem het volgende:
Ondanks dat het geen china phone is, wat vinden jullie van de MotoG?
Welke MotoG? De 2014 variant met 5 inch, sd mogelijkheid en dual sim, of de 2013 variant met 4,5 inch en 3G of 4,5 inch en 4G + sd mogelijkheid? Ik heb zelf nu een Moto G 4G voor 54 euro, voor die prijs vond ik geen betere chinaphone. Hoe kom je aan zo'n nieuwe voor 54 euro? Welnu: ik zit in het Ziggo-gebied voor internet/tv enzo. Ben naar een mediamarkt in de buurt gegaan (Groningen, Breda of Amersfoort hebben allemaal zo'n Ziggostand) naar de Ziggo experienceshop. Ik had alleen internet + tv, besloot te upgraden naar internet/tv/telefonie voor een meerprijs van 5 euro. In ruil daarvoor kon ik tot eind oktober 200 euro waardebonnen bij de MM krijgen bij een jaarcontract > Moto G 4G kost 194 euro > ik hield 6 euro over.

Na een jaar downgrade ik bij Ziggo weer naar enkel internet + tv, totaal 60 euro extra betaald om 200 euro aan bonnen te krijgen waardoor ik voor 54 euro een gloednieuwe Moto G 4G nu heb. :) 4G gebruik ik nog niet, want ik zit bij Choozze (betaal niks voor 100min/sms/MB) die dat niet ondersteunt. De Moto 4G is weinig boeiends, 4,5 inch, 720p schermpje, Snapdragon 400, 1GB, best standaard. Voor de 194 euro die hij grofweg moet kosten haal je heel wat leukers uit China. Maar voor 54 euro ;) toch niet echt. Zeker niet met zulke specs èn omdat Motorola ex-Google is na de overname door Lenovo heb ik indirect toch een soort Chinaphone :P Voordeel van die Moto G varianten > ze krijgen sowieso een upgrade naar Android Lollipop / 5.0. Dat voordeel heb ik niet bij Chinaphones voor 54 euro, laat staan zulke specs.
mag het weten
pi_146401061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Welke MotoG? De 2014 variant met 5 inch, sd mogelijkheid en dual sim, of de 2013 variant met 4,5 inch en 3G of 4,5 inch en 4G + sd mogelijkheid? Ik heb zelf nu een Moto G 4G voor 54 euro, voor die prijs vond ik geen betere chinaphone. Hoe kom je aan zo'n nieuwe voor 54 euro? Welnu: ik zit in het Ziggo-gebied voor internet/tv enzo. Ben naar een mediamarkt in de buurt gegaan (Groningen, Breda of Amersfoort hebben allemaal zo'n Ziggostand) naar de Ziggo experienceshop. Ik had alleen internet + tv, besloot te upgraden naar internet/tv/telefonie voor een meerprijs van 5 euro. In ruil daarvoor kon ik tot eind oktober 200 euro waardebonnen bij de MM krijgen bij een jaarcontract > Moto G 4G kost 194 euro > ik hield 6 euro over.

Na een jaar downgrade ik bij Ziggo weer naar enkel internet + tv, totaal 60 euro extra betaald om 200 euro aan bonnen te krijgen waardoor ik voor 54 euro een gloednieuwe Moto G 4G nu heb. :) 4G gebruik ik nog niet, want ik zit bij Choozze (betaal niks voor 100min/sms/MB) die dat niet ondersteunt. De Moto 4G is weinig boeiends, 4,5 inch, 720p schermpje, Snapdragon 400, 1GB, best standaard. Voor de 194 euro die hij grofweg moet kosten haal je heel wat leukers uit China. Maar voor 54 euro ;) toch niet echt. Zeker niet met zulke specs èn omdat Motorola ex-Google is na de overname door Lenovo heb ik indirect toch een soort Chinaphone :P Voordeel van die Moto G varianten > ze krijgen sowieso een upgrade naar Android Lollipop / 5.0. Dat voordeel heb ik niet bij Chinaphones voor 54 euro, laat staan zulke specs.
MotoG 2014 voor 120 euro. Doen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_146401173
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

MotoG 2014 voor 120 euro. Doen?
Das geen slechte prijs, je kunt voor 120 euro = 148 dollar ook wel een Xiaomi Redmi 1s halen, maar das praktisch dezelfde specs behalve het verschil in schermgrootte dan. Bovendien loop je kans op naheffing btw/inklaringskosten. En nogmaals.. voor de Redmi is Xiaomi niet zo scheutig, leuk al die Miui updates, maar als Kitkat nu pas een beetje doorkomt met Multi Language rom, hoe lang duurt het tot ze Lollipop via OTA doorsturen :?

Ik zou voor 120 euro die Moto G 2014 variant lekker halen. Krijg je sowieso Android 5 sneller want Moto-device is haast Google device, plus qua specs zit je gelijk aan wat je zo'n beetje uit China haalt. Maar je hebt wel in Nederland gewoon garantie bij de winkel waar die ooit gekocht is :)
mag het weten
pi_146401267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Das geen slechte prijs, je kunt voor 120 euro = 148 dollar ook wel een Xiaomi Redmi 1s halen, maar das praktisch dezelfde specs behalve het verschil in schermgrootte dan. Bovendien loop je kans op naheffing btw/inklaringskosten. En nogmaals.. voor de Redmi is Xiaomi niet zo scheutig, leuk al die Miui updates, maar als Kitkat nu pas een beetje doorkomt met Multi Language rom, hoe lang duurt het tot ze Lollipop via OTA doorsturen :?

Ik zou voor 120 euro die Moto G 2014 variant lekker halen. Krijg je sowieso Android 5 sneller want Moto-device is haast Google device, plus qua specs zit je gelijk aan wat je zo'n beetje uit China haalt. Maar je hebt wel in Nederland gewoon garantie bij de winkel waar die ooit gekocht is :)
Kan ook nog voor een Iphone 4 gaan voor dezelfde prijs.
Of toch een Jiayu G4S voor 140 euro met nog kans op douane..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_146401407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kan ook nog voor een Iphone 4 gaan voor dezelfde prijs.
Of toch een Jiayu G4S voor 140 euro met nog kans op douane..
Tja, ik zou het wel weten. Jiayu G4s is leuk want ik neem aan die met 3000mAh accu? Maarja, je moet jezelf afvragen wat je prettiger vind. Ze hebben allebei dualsim, G4s grotere accu, Moto Snapdragon chip en sowieso Android 5 binnen afzienbare tijd, G4s MTKchip en pas Android 5 over een jaar in de G8s o.i.d. ;) Zeker in het budgetsegment is het nog leuk shoppen in China (zeg <100 euro), rond de 200 euro kun je wat leukers halen in China met Snapdragon 800 chip, maar tussen 100-200 euro in volstaan die Moto G devices vind ik persoonlijk meer dan prima. Voor 300 euro heb je dan weer de OnePlus One, direct uit Engeland vandaan dus das fijner dan via DHL uit China.
mag het weten
pi_146405064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:43 schreef Gruj0 het volgende:
Die Honor 6 ziet er goed uit. Qua specificaties wel wat minder dan de One Plus One.

Het loont gezien de specificaties van de Honor 6 eigenlijk niet meer de One Plus One uit het buitenland te laten komen i.v.m. de garantie die de Honor 6 in Nederland biedt.

Komt Android 5 ook naar Honor 6?
Je moet maar eens voor de grap review van de Huawei Ascend Mate 7 lezen op Tweakers.net, want wat betreft specificaties is de Oneplus One gewoon een stuk beter. En daarnaast word de Oneplus One vanuit Europa verstuurd, en de garantie schijnt ook goed te zijn heb ik gelezen.

Maar goed als de Honor 6 koopt dan hoef je in iedere geval niet naar een uitnodiging te zoeken, want als ik die uitnodiging niet gekregen had dan had ik natuurlijk ook geen Oneplus One kunnen kopen.
pi_146406443
Voor de liefhebbers, mijn geweldige review ;)

Over de Elephone G6'


Veel lees- en kijkplezier gewenst ;)



1. Inleiding
2. Bijgeleverd
3. Vormgeving
4. Gebruiksgemak
5. Hardware
6. Bereik & gebruik
7. Foto / video
8. Accuduur
9. Benchmarks
10. Conclusie



Ik ben al sinds enige tijd eigenaar van deze Elephone G6. Het model draait op een octa-core SoC van Mediatek, de MT6592 die draait op maximaal 1.7Ghz. De telefoon draait op Android 4.4.2 met een kleine eigen schil van Elephone er over heen. Ik bezit al langere tijd meer "Chinaphones" en Deze zal ik in deze review dan ook soms vergelijken met de G6. Hij is te koop voor ongeveer 115-120 euro bij de Chinese Webshops, waaronder bij CooliCool voor 117 euro.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik heb het pakje binnengekregen in een mooi pakje van DHL, eenmaal open kwam er een mooi doosje van Elephone tevoorschijn, en ik moet zeggen, dat doosje ziet er luxe uit ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft die stikker daar geplakt?... :)
Toen ik het doosje eenmaal opende kwam meteen al de telefoon tevoorschijn in een zakje, maar ben toen eerst naar de accessoires gegaan om het spannend te houden, kwam toen een lader(1A), een micro-usb kabel, Engels boekje, en een extra screenprotector tegen. Gelukkig geen oortjes, want die zijn meestal toch prut, dus een goed besparing in mijn ogen.
Dit dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Vormgeving vind ik persoonlijk erg goed gelukt en ziet er behoorlijk luxe uit, zeker voor de prijs.
Het toestel houdt lekker vast door de bolling, maar de achterkant is wel wat aan de gladde kant en had dus wel wat stroever van mij mogen zijn.
Foto's spreken voor zich lijkt mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar meteen het rode detail bij de camera en de vingerafdrukscanner op valt. Ook zie je de mooie brede speakergrill, waar helaas maar op één plekje daadwerkelijk de speaker zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zitten op een mooie hoogte waardoor je ze goed kan indrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze knop vind ik erg laag zitten waardoor je je duim helemaal moet buigen, dit had naar mijn idee een stuk makkelijke gekund.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zit daar een erg luxe tekstuurtje wat niet alleen luxe aanziet, maar ook aan voelt.
Ook de microfoon zit daar en die functioneert goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier zie je weer de luxe afwerking en de 3.5mm plug voor de oortjes, die zit dus op een goede plek aan de bovenkant van de telefoon.
De micro-usb uitgang zie je ook, en persoonlijk vind ik het prettig dat die op de bovenkant zit, simpelweg omdat ik dat gewend ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dit vind ik er weer mooi uitzien, Mooi aluminium met daarin onder elkaar de camera, flitser en de vingerafdrukscanner.



Toen ik de telefoon kreeg heb ik meteen de simkaart in de telefoon gestopt, hiervoor moet je even de achterkant er vanaf halen, maar dat is zo gebeurd, daarna kan je met wat goed zoeken zien waar en hoe de simkaart er in moet. De batterij daarna er in gestopt en daar gaan we ;) .
De telefoon aangezet en heb toen maar als eerst de taal op Nederlands gezet, waardoor het grootste deel in het Nederlands staat, en zoals ik al zei, het grootste deel, helaas dus niet alles waar sommigen zich misschien aan gaan irriteren, zoals bij de instellingen de gesture controls en als je lang op de homeknop drukt zie je de "used" en "available" ram staan, wat dus helaas niet vertaald is.
Een ander minpunt aan het gebruiksgemak is de zogenaamde "double tap to wake" functie, zodat je met 2 keer kloppen het scherm kan aan zetten, maar helaas gat dit niet goed, als je van de slaap af wilt walen gaat dat niet lukken met de eerste 2 klopjes maar pas bij de tweede 2 klopjes, waardoor deze functie behoorlijk minder is geworden.
De vingerafdrukscanner vind ik daarentegen wel weer goed werken, gewoon rustig met je vinger over de scanner en in 90% van de gevallen gaat dat helemaal goed.



Met de hardware wil ik graag beginnen met de CPU.
De SoC, een Mediatek MTK6592 Octa Core die draait op maximaal 1.7GHz.
Hij is gebaseerd op Cortex-A7, wat meteen al duidelijk maakt dat het in ieder geval geen High-End telefoon is maar meer een mid-range telefoon die je voor een mooie prijs koopt.
Nu dan de prestaties van de octa core op 1.7GHz, in gebruik voelt de telefoon gewoon goed en snel aan, apps openen snel, van de ene app naar de andere app gaat snel, internet pagina's laden binnen enkele secondes en de meeste games zijn goed af te spelen zonder (al te veel) lag dankzij de GPU die erbij zit, namelijk ARM MALI-450MP, die gewoon goed presteert bij games. Hierdoor is deze telefoon qua snelheid eigenlijk voor iedereen wel geschikt.

Het scherm is een HD scherm met dus 1280 bij 720 pixels wat het scherm gewoon erg goed maakt, al is het natuurlijk geen FHD. Het scherm heeft een erg goede kleurweergave valt mij vooral op, heb meerdere telefoons en beeldschermen thuis en die van de Elephone G6 ziet er echt goed uit, wit is ook echt wit vind ik, zeker in vergelijk met bijvoorbeeld de Elephone G5 en de leagoo Lead 1, waarbij de eerste een rozig scherm heeft en de tweede een behoorlijk blauw scherm heeft.
De kijkhoeken zijn ook erg goed dankzij het IPS paneeltje dat gebruikt is.
Ook de aanraakgevoeligheid van het scherm is gewoon erg goed te noemen en reageert goed op aanrakingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ten eerste zal ik beginnen met de aanwezige banden die de telefoon heeft.
De banden die de telefoon ondersteunt zijn:
2G:GSM:850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA:850/1900/2100MHz
Dit houdt meteen al in dat de Elephone G6 helaas geen 4G ondersteunt wat voor sommigen toch een behoorlijk nadeel zal zijn.
Maar ook ondersteund hij noet volledig de 3G, hij mist namelijk de 900MHz band, dat veel Chinese telefoons missen, waardoor je in gebouwen een minder goede internetverbinding zal hebben.
Het bereik zelf is goed van de telefoon en heeft altijd minimaal 2 streepjes bij T-Mobile.
De bel kwaliteit is gewoon goed alleen had het volume iets hoger gemogen van mij.

De GPS is erg goed, snel een fix en raakt die tijdens het navigeren ook niet kwijt.
De fix duurt wel langer bij Qualcomm telefoons maar is voor mij nog steeds snel genoeg, eigenlijk altijd binnen 30 seconden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Over de camere zal ik kort zijn: kijk maar wat je er van vindt ;)
Wel wil ik nog een ding zeggen en dat is dat de flitser niet fel genoeg is om in het donker genoeg licht te maken en de front camera is gewoon een leuke front camera die goed werkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


De accuduur is zo als het lijkt prima, hij staat nu al 4 dagen achter elkaar op stand-by met nog 40%, wel is de kalibratie nog niet zo goed waardoor af en toe nog rare sprongen kan maken, ook in gebruik de de batterij prima en haal dan bij mijn gebruik 4.5 uur scherm tijd over een hele dag en heb dan nog zo'n 30% over.

Screenshots volgen nog.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze telefoon vind ik een goed toestel waar wel wat kleine foutjes in zitten zoals de vertalingen en de double tap to wake, voor de rest echt een prachtig scherm en een snelwerkende telefoon, maar mist helaas wel wat banden al heb ik daar weinig last van.

Heb hem zelf gekocht bij CooliCool.com voor 117 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door krissie100 op 09-11-2014 17:37:28 ]
pi_146407296
Als je tijd hebt draai dan eens PCMark, dat is een soort batterij benchmark en neemt dus erg veel tijd wanneer je de volledige benchmark laat lopen.
pi_146407820
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als je tijd hebt draai dan eens PCMark, dat is een soort batterij benchmark en neemt dus erg veel tijd wanneer je de volledige benchmark laat lopen.
Die ga ik inderdaad nog draaien, maar ben nu bezig met het kijken naar de stand-by tijd, dus zonder ook maar iets te doen, en neemt nog meer tijd in beslag ;)
pi_146407974
Bij Pdashop hebben ze nu een leuke actie met Tele2, die je na een maand kunt opzeggen: klik voor een nieuwe Motorola G 2014 (dualsim 5 inch) totaal 115 euro (22 euro voor 1 maand abonnement, 83 euro voor bijbetaling, 10 euro aansluitkosten)
mag het weten
pi_146408816
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:48 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Die ga ik inderdaad nog draaien, maar ben nu bezig met het kijken naar de stand-by tijd, dus zonder ook maar iets te doen, en neemt nog meer tijd in beslag ;)
Nette review :)
pi_146458681
Ja dat denk ik ook, alleen ik heb zo'n vermoeden dat je toch krijgt waar je voor betaald ;)

Dus dat toestel zal vast wat imperfecties hebben ;) Maar voor het geld zeker een zeer goede deal ondanks de minder wisselkoers.
  zondag 9 november 2014 @ 14:21:47 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146462793
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:57 schreef krissie100 het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn geweldige review ;)

Over de Elephone G6'

[..]
:) Goed bezig.
Maar... bedankt, nu is m'n databundel leeggetrokken. Hoe kom ik nu de rest van de maand door? ;(
Het forum is 640px wide, dus gelieve normale plaatjes schalen naar 640px breedte. En als je uit de camera foto's het getrokken en die in volle glorie wilt laten zien, ff in een spoilertje zetten... wel zo prettig. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_146463035
Ah, thx voor de goede tips ;)
Ben spoilers idd niet gewend, zal even kijken wat ik kan doen ;)
Nou moet ik zeggen dat de reviewfoto's van downstar ook niet in een spoiler staan, maardat ter zijde :)
pi_146463172
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:) Goed bezig.
Maar... bedankt, nu is m'n databundel leeggetrokken. Hoe kom ik nu de rest van de maand door? ;(
Het forum is 640px wide, dus gelieve normale plaatjes schalen naar 640px breedte. En als je uit de camera foto's het getrokken en die in volle glorie wilt laten zien, ff in een spoilertje zetten... wel zo prettig. ;)
Hier ook, dat is echt fucking irritant want telkens als ik dit topic open worden al die afbeeldingen weer geladen.

Is het niet mogelijk om of de afbeeldingen te verkleinen? Of gewoon naar die review blog linken? Ik zal beloven in iedere geval geen topic report in te dienen :+

Naja mijn review van de Oneplus One staat in iedere geval in mijn signature.
  zondag 9 november 2014 @ 14:35:08 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_146463229
Spoiler is niet nodig, meer de plaatjes verkleinen tot iets wat wel behapbaar is :D
Uploaden op Imgur en dan de large tumbnail pakken :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 november 2014 @ 14:35:30 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146463243
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef krissie100 het volgende:
Ah, thx voor de goede tips ;)
Ben spoilers idd niet gewend, zal even kijken wat ik kan doen ;)
Nou moet ik zeggen dat de reviewfoto's van downstar ook niet in een spoiler staan, maardat ter zijde :)
Ja, daar word ik zelf ook niet zo vrolijk van, maar hij had ze gelukkig wel verkleind, dus dat scheelt al behoorlijk natuurlijk. ;) Jouw 4160x3120 was echter wel een beetje té. :P
Maar zelf ben ik voorstander van zoiets: DIG / [Chinese Smartphones] #42 - Android Phone uit china . :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_146463590
het beginnetje is gemaakt, sorry voor het ongemak ;)
nu kan je zelf beslissen wanneer je de foto's wilt zien :P

[ Bericht 35% gewijzigd door krissie100 op 09-11-2014 14:57:29 ]
  zondag 9 november 2014 @ 15:21:16 #74
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_146464618
quote:
Kan nog mooier: etotalk aanbieding voor ¤55 :)
pi_146464778
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Kan nog mooier: etotalk aanbieding voor ¤55 :)
Ik zou er bijna een kopen, alleen al vanwege de belachelijke lage prijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')