abonnement Unibet Coolblue
pi_146278279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:36 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die eigenlijk alleen klaarkomen door orale sex. Ik ben nu al aardige tijd sexueel actief maar kom niet vaak klaar. Wanneer mijn vriend mij vingert of wanneer we sex hebben lukt dat eigenlijk (vrijwel) nooit. Hebben jullie tips om toch klaar te kunnen komen tijdens sex of vingeren? Wat werkt bij jullie (vrouwen) goed?
bah je woont toch niet in Goes he!!!
pi_146454872
Tsjah je kunt tijdens het neuken je eigen clit stimuleren, hij kan dat ook doen, maar niet bij elke vrouw kun je daar als man goed bij, tijdens het neuken.

Bij het vingeren is het de vraag of hij je vingerneukt of je clit bespeelt. In het eerste geval zeg dat hij het 2de doet. En geef dan aanwijzingen.

Elke vrouw wil het anders. Voorbeeld: ik heb een meisje gehad die wilde dat ik de clit tussen 2 vingers nam en hem daar tussen rolde, andere wilde met 1 vinger dat ik hard drukte onder de clit hood en dan rondjes draaien, of juist met 2 vingers en naar het orgasme toe in wisselend tempo etc etc.

Dus vertel, of beter laat hem zien, wat er van hem wordt verwacht.
pi_146461074
misschien moet je overwegen een man te vinden die wel dat kan wat je zoekt uhummm hint hint:P!
Ik ben mario 25 jaar, en ik ben 193m en op zoek naar een leuke dame!
pi_146473000
Kegel exercises, sowieso een aanrader voor elke vrouw. Voor haar plezier én de zijne.
pi_146473621
Ik had ooit een waterval in bed, ze kwam klaar.
En zo bijzonder heb ik niet gedaan. Was wel geil
pi_146474680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:36 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die eigenlijk alleen klaarkomen door orale sex. Ik ben nu al aardige tijd sexueel actief maar kom niet vaak klaar. Wanneer mijn vriend mij vingert of wanneer we sex hebben lukt dat eigenlijk (vrijwel) nooit.
Bowlen, duim erin en hand om de clitoris en schaamlippen. Als je vriend dat met een beetje gevoel doet en ritme vindt zal het wel werken.

quote:
Hebben jullie tips om toch klaar te kunnen komen tijdens sex of vingeren? Wat werkt bij jullie (vrouwen) goed?
Bij het neuken moet je het vooral zelf ontdekken denk ik, probeer eens uit wat je zelf allemaal met je spieren kunt, en dat dan in combinatie met verschillende standjes. Iets andere hoeken maken en wat meer 'draaiende' bewegingen ipv recht heen en weer kan ook veel verschil maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 9 november 2014 @ 21:12:17 #32
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_146477966
Klaarkomen zit voor een heel groot deel tussen de oren. Dus dat vingeren kan zeker lukken mits hij een beetje techniek heeft en jij je niet teveel laat afleiden. Klaarkomen door neuken is niet alle vrouwen gegeven. Dat elke vrouw zo klaarkomt is een fabeltje.
pi_146483663
gewoon lepeltje lepetlje en dan haar klit klit stimuleren terwijl je stoot, werkt altijd ^O^
pi_146485271
Ik kom vrijwel altijd klaar door gemeenschap, sneller als ik boven zit en tempo zelf kan bepalen, dan wanneer ik onder lig, want dan lukt het soms niet of duurt het te lang :P

Ook bij stimuleren van de clitoris met de vingers kom ik vrijwel altijd klaar.

Maar ja, ik denk dat het voor iedere vrouw anders is, het is vooral uitproberen en kijken wat werkt voor jou.
pi_146485456
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 23:03 schreef dopfles1 het volgende:
gewoon lepeltje lepetlje en dan haar klit klit stimuleren terwijl je stoot, werkt altijd ^O^
:')

Heeft voor jou tot nu toe dan altijd gewerkt...er is geen 1 handeling die elke vrouw gegarandeerd kan laten klaarkomen, daarvoor zijn we te verschillend.
TS, je zult er zelf achter moeten zien te komen wat jij lekker vindt en wat voor jou werkt.
pi_146485837
Gewoon een beetje helpen tijdens het neuken toch, m'n vrouw komt meestal wel klaar dan.
  maandag 10 november 2014 @ 00:45:34 #37
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146486757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 slechte grappen van FOK!kers die je het wel even willen doen voor je enzo. etc.
:D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 10 november 2014 @ 00:49:29 #38
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146486821
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:')

Heeft voor jou tot nu toe dan altijd gewerkt...er is geen 1 handeling die elke vrouw gegarandeerd kan laten klaarkomen, daarvoor zijn we te verschillend.
TS, je zult er zelf achter moeten zien te komen wat jij lekker vindt en wat voor jou werkt.
Vrouwen moeten gewoon niet zo fucking moeilijk doen. Beetje doen alsof ze allemaal echt heel apart zijn terwijl ze allemaal hetzelfde zijn
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146487419
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:36 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die eigenlijk alleen klaarkomen door orale sex. Ik ben nu al aardige tijd sexueel actief maar kom niet vaak klaar. Wanneer mijn vriend mij vingert of wanneer we sex hebben lukt dat eigenlijk (vrijwel) nooit. Hebben jullie tips om toch klaar te kunnen komen tijdens sex of vingeren? Wat werkt bij jullie (vrouwen) goed?
Waar on zeeland wordt er zo gebeft dan?
pi_146489402
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:')

Heeft voor jou tot nu toe dan altijd gewerkt...er is geen 1 handeling die elke vrouw gegarandeerd kan laten klaarkomen, daarvoor zijn we te verschillend.
TS, je zult er zelf achter moeten zien te komen wat jij lekker vindt en wat voor jou werkt.
Waar kom jij van klaar dan?

Volgens mij komen maar weinig vrouwen klaar van alleen stoten zonder enige andere vorm van stimulatie.

Zo erg verschillen ze niet. Enige is dat sommige vrouwen niet klaar kunnen komen en andere weer wat makkelijker.
pi_146805219
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen; je bent inmiddels 120 jaar oud :o

[ afbeelding ]

:')
Ze is wel lekker stevig. ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:40:46 #42
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_146809262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef whatdafuck het volgende:
Je moet je vriend leren neuken. Niet alleen maar ritmisch rechtdoor stoten als een autist.
Glimlach door deze post :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')