abonnement Unibet Coolblue
pi_421618
In antwoord op dat andere topic, sluiten maar.
pi_421680
pi_421711
Koos kan je ook nog met wat anders reageren dan alleen die (overigens heel lelijk gemaakte) banner?
pi_421725
natuurlijk..als jij die reclame voor je eigen site verwijderd...regels zijn regels..TOCH ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:53:17 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_421726
Ik snap niet dat zo'n Seki-addept zo anti-Ed kan zijn...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_421751
quote:
Op 27 oktober 2000 12:53 schreef Doc het volgende:
Ik snap niet dat zo'n Seki-addept zo anti-Ed kan zijn...
Je moet dat anders zien, Doc, MHM houdt het noodzakelijk contrast in stand, en dat houdt typvoer/klikcijfers gaande op dit BB-Forum.
En daar gaat het toch om ?
Niet dan ? Ja, toch ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:00:09 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_421756
gezallich
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_421774
Nou ik vond die seki maar een eng ventje hoor met zijn vamos!! en zijn handbewegingetjes
pi_423068
ok, back to business;

Volgens mij zit die ED daar zijn jeugdtrauma te verwerken.
Ed is vroeger door moeders afgewezen en gaat daar nu tegen vechten, omdat HIJ zich niet laat wegsturen ofzo,(want dat is hetzelfde als afgewezen worden).
Kijk maar eens naar die huilbui nadat moeder de vrouw hem zei te begrijpen, .....hij stortte totaal in. En maar zeggen dat hij sterk moet blijven, en vooral niet zwak worden.
Ik citeer; "Het gaat om mijn gevoël, man!

oooooja!!! LB.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_423146
quote:
Op 27 oktober 2000 12:52 schreef Koos Voos het volgende:
natuurlijk..als jij die reclame voor je eigen site verwijderd...regels zijn regels..TOCH ?
Ik antwoord niet alleen met die reclame, dus Nee. Verder is het grapjes nivo van die banner vrijwel nihil, hem 46 keer zien voorbij komen helpt de grap niet, tenzij je part time ook voor de top 40 werkt en ons al die kutnummers zoals die van Jop door onze strotten duwt, dan begrijp ik je motivatie.
quote:
Op 27 oktober 2000 12:59 schreef Moor het volgende:
Je moet dat anders zien, Doc, MHM houdt het noodzakelijk contrast in stand, en dat houdt typvoer/klikcijfers gaande op dit BB-Forum.
En daar gaat het toch om ?
Niet dan ? Ja, toch ?
Zoals altijd heeft psycholoog Moor me weer helemaal door. Moor moet het toch ook met me eens zijn dat ik nog steeds niet de "zoals de wind waait waait mn schotse rokje" mentaliteit niet onder de knie heb en ook niet wens te hebben. Een eigen mening rules, zo respecteer ik ook die van Ed-aanhangers maar heb ik naast een "Ed Rules" en slecht gepixelde "Ed blablabla-banners" geen antwoord op mijn vragen waarom jullie in Godsnaam vinden dat die man rules.

Geen goeie argumenten welliswaar, terwijl stemmende meerderheid die tegen Ed is wel duidelijk is geweest waarom. Ed zuigt gewoon, is geen familieman, en vele mensen die het slechter hebben dan hem zouden hem benijden en graag thuis bij een fijn gezin zijn.

pi_423171
slecht gepixeld ? valt toch wel mee..

pi_425066
quote:
Op 27 oktober 2000 21:33 schreef Koos Voos het volgende:
slecht gepixeld ? valt toch wel mee..


Mja, die bek is een beetje gekarteld maar dat kan ook door Ed zijn verlopen bek komen....
pi_425102
ED is DE Man van BB2.
  zondag 29 oktober 2000 @ 02:16:07 #14
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_426122
Ik vind de melding van Koos wel gaaf eigenlijk...Ik bedoel zo is het leven..Gewoon gaaf weet je wel. Lekker die duimen EN pik omhoog.
Gewoon lekker gaaaaaf...dus Morrormin eet gewoon je boterhammenworst op en ga je niet meer storen aan die Gave Ed want die is thuis in Scheveningen....Gaaf plaatsje trouwens Scheveningen. Het gave van Scheveningen is dat de zee daar ook is en dat is onwijs gaaf. Trouwens die boterhammenworst van jouw Marrarmon is ook wel gaaf. LSD is SUPERGAAF Murrurmun en dat heeft Ed in de begin jaren zeventig een beetje veel gebruikt....Tja en daar wordt je een beetje gaaf van...Gaaf toch Marrermun
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')