abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 november 2014 @ 16:15:07 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146501542
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef Ole het volgende:
Straks blijkt Ted de Braak een drugsbaron te zijn.
Toi, toi, toi!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146502757
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef Ole het volgende:
Straks blijkt Ted de Braak een drugsbaron te zijn.
Die snor heb ik nooit vertrouwd
pi_146504679
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef Ole het volgende:
Straks blijkt Ted de Braak een drugsbaron te zijn.
Na zoveel jaren in SHO verbaast niks me meer :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146526526
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Peter Jan Rens Frank Masmeijer :( Wat gebeurd er allemaal met mijn jeugdhelden. Ik keek hier als kind met de familie naar :(
dit :(

Ik vond beiden leuk! :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146538298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dacht Frank niet ooit ook carriere in Duitsland te kunnen maken? Man, wat een sneuneus.
Als zanger ja:

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_146540094
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Peter Jan Rens Frank Masmeijer :( Wat gebeurd er allemaal met mijn jeugdhelden. Ik keek hier als kind met de familie naar :(
Dat is niet zo gek hoor.. televisie is oppervlakkig en een illusie. Wat achter die schijnwereld zit weten we vaak niet.
pi_146540247
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef tong80 het volgende:
Voormalig NCRV-televisiepresentator Frank Masmeijer zou in de haven van Antwerpen zó specifiek naar een bepaalde container bananen hebben gezocht, dat het verdacht werd, meldt een ingewijde. Tussen de bananen zat cocaïne. Masmeijer (53) zit al twee weken vast voor drugssmokkel en blijft nog minimaal twee weken in voorarrest.

Dat de 400 kilo coke verstopt in bananendozen via Antwerpen België binnenkwam, is niet verrassend. De stad geldt als de belangrijkste Europese importhaven voor bananen uit Zuid-Amerika. Bijna maandelijks onderschept de douane wel een partij drugs. Soms passeren de verboden verdovende middelen de grenspolitie wél, maar slagen criminelen er niet in ze uit het transport te halen.

De Belgische supermarktketen Colruyt komt elk jaar wel een paar keer zakjes drugs tegen bij het uitpakken van de bananendozen. Dat gebeurde onder meer nog in ferbuari van dit jaar, toen zelfs in zes filialen van Colruyt. Dat gebeurde nog vóórdat de bananen in de winkel lagen.

Ook in Nederland werden een keer kilo's coke in bananendozen aangetroffen. Frank Masmeijer kwam samen met een groentehandelaar en een chauffeur bananen ophalen bij het bedrijf Belgian New Fruit Wharf. De groentehandelaar is een relatie van Masmeijer uit de tijd dat zijn horecazaken draaiden. Maar dat hij en zijn twee kompanen specifiek op zoek waren naar een bepaalde container, viel op. Het trio zou zelfs naar bepaalde pallets in die container hebben gevraagd. Bij een extra controle ontdekte de douane vervolgens de drugs. Of dat het gevolg was van een tip, is niet bekend.

Belgian New Fruit Wharf wil er niks over zeggen. Justitie in Antwerpen denkt dat er nog meer personen bij de smokkel betrokken zijn en hield de aanhouding van de ooit populaire BN'er geheim. Masmeijer én zijn Belgische advocaat ontkennen dat de vroegere NCRV-coryfee bij drugssmokkel betrokken is: hij moet er zijn ingeluisd. Feit is dat Masmeijer na zijn televisiecarrière (die na 1994 snel doodbloedde) niet altijd even succesvol was in de Belgische horeca waar hij zich instortte. Masmeijer zou nog een schuld van 250.000 euro hebben.

:P
Als je dit verhaal zo eens leest met je handen achter je hoofd gevouwen, dan is je eerste gedachte toch wel dat Masmeijer dit niet heel erg slim heeft aangepakt. :')
pi_146587021
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

We missen wat jaartjes. Om precies te zijn de jaren tussen 1994 en 2012. Heeft-ie toen zijn drugsimperium opgezet? Of een meth-lab à la Breaking Bad? :9
Hij presenteerde iets bij Sport7, dat maakt dat gat al vier maanden kleiner.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_146587435
Ach ja het is moeilijk he met de bananenhandel.. :')
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:03:17 #110
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_146655750
quote:
ANTWERPEN - Frank Masmeijer blijft nog een maand vastzitten. Dat heeft de Antwerpse Raadkamer vrijdag besloten. Masmeijer krijgt de kans hoger beroep aan te tekenen tegen de beslissing

De voormalige tv-showmaster moest vrijdag voor de rechtbank in Antwerpen verschijnen na een een voorarrest van een maand. De raadkamer besloot de voorlopige hechtenis van Masmeijer te verlengen.

Masmeijer, die in België woont, wordt verdacht van drugssmokkel. Volgens diverse media gaat het om honderden kilo's cocaïne. De ex-ster van de NCRV zou met de opbrengst forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.

Hoger beroep
De voormalige tv-showmaster kan de beslissing van de raadkamer aanvechten door hoger beroep aan te tekenen. De beroepsinstantie zal dan binnen 14 dagen uitspraak doen, legt een woordvoerder uit. In Nederland bestaat die mogelijkheid niet bij verlenging van voorarrest.

Geblindeerde bus
Weekend schrijft dat Masmeijer in een geblindeerde bus met tralies werd vervoerd van de gevangenis naar de rechtbank in Antwerpen. Na de zitting werd hij met andere gevangenen teruggebracht naar de gevangenis.

ANTWERPEN - Frank Masmeijer (53) gaat niet in hoger beroep tegen het besluit van de raadkamer in Antwerpen die het voorarrest van Masmeijer vrijdag voor de 2de maal met een maand verlengde. Zijn advocaat heeft na de zitting laten weten dat Masmeijer het verdere onderzoek van justitie afwacht.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2014 @ 00:25:13 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146668414
Zo, voorarrest van een maand en dan ook nog gewoon een maand verlengen. Daar moet je in Nederland minimaal alle inwoners van 3 volledige dorpen voor uitroeien.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 november 2014 @ 01:09:02 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_146669535
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:25 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, voorarrest van een maand en dan ook nog gewoon een maand verlengen. Daar moet je in Nederland minimaal alle inwoners van 3 volledige dorpen voor uitroeien.
Op een stoomboot zonder riemen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147537743
Tja, zo'n deal mislukt weleens hè ;)

http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_geslagen___.html

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-drugssmokkel.dhtml

[ Bericht 26% gewijzigd door glasshole op 13-12-2014 10:31:49 ]
  zaterdag 13 december 2014 @ 14:45:43 #114
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_147542175
Frank kan beter een goede advocaat hebben, want hier gaat ie zich echt niet onderuit lullen (als ik moet afgaan op deze informatie). Al vind ik het wel maf dat er nu al informatie uit de verhoren weglekt.
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:12:13 #115
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_147543846
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:25 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, voorarrest van een maand en dan ook nog gewoon een maand verlengen. Daar moet je in Nederland minimaal alle inwoners van 3 volledige dorpen voor uitroeien.
Ex- of inclusief asielzoekers? Ouwe pvv-ert ;)
love & heet
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 20:23:09 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147550461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ex- of inclusief asielzoekers? Ouwe pvv-ert ;)
Denk jij bij bananen meteen aan asielzoekers? :o
Dan bij jij dus de echte PVV-ert. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 december 2014 @ 15:46:00 #117
22592 crew  Ole
pi_147744271
quote:
Frank Masmeijer met kerst in de cel

Ex-showmaster Frank Masmeijer zit nog een maand langer in de Belgische gevangenis.
De raadkamer van de rechtbank in Antwerpen besloot vrijdag de voorlopige hechtenis van Frank Masmeijer te verlengen. Hij zit al ruim twee maanden in voorarrest, omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel.
De raadkamer had eigenlijk vorige week vrijdag de knoop moeten doorhakken, maar op verzoek van Masmeijers is het besluit een week uitgesteld.
Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.
Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2014 @ 17:49:04 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147747892
3 Maanden vóórarrest? :o :o :o

Is het echt menens in België of is er veel meer aan de hand? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:12:14 #119
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_147748581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:46 schreef Ole het volgende:

[..]
Frank Masmeijer met kerst in de cel
Merry Xmasmeijer!
pi_147778899
Desi Bouterse op zoek naar Frank:

  Trouwste user 2022 zaterdag 20 december 2014 @ 21:55:45 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_147787224
quote:
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 21 december 2014 @ 02:44:37 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_147792265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Merry Xmasmeijer!
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 08:18:09 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_149751274
Oud-presentator Frank Masmeijer (53) zit nog een maand langer in voorarrest in België. Het openbaar ministerie heeft de verlenging aangevraagd en een onafhankelijke rechter heeft dat verzoek vandaag gehonoreerd. De voormalige NCRV-showmaster zit nu alweer bijna vier maanden achter de tralies van de gevangenis in Antwerpen.

In België kan het voorarrest telkens met een maand worden verlengd en moet het daarna opnieuw worden aangevraagd. Volgens een zegsman van het Belgische OM zou het 'gezien de ernst van de feiten' best kunnen dat het nog wel even duurt voordat Masmeijer weer op vrije voeten komt.

Uit onderzoek van het Belgische openbaar ministerie is gebleken dat Masmeijer geldt als voorname verdachte van cocaïnesmokkel. Volgens justitie heeft Frank geregeld dat een grote partij drugs ongezien de Antwerpse haven kon worden binnengesmokkeld in een partij bananen. Het zou gaan om in totaal 467 kilo coke met een straatwaarde van naar schatting 22 miljoen euro.

Masmeijer, die in oktober achter slot en grendel ging, zou met een deel van de opbrengst van de smokkel schulden hebben willen aflossen. Na zijn tv-loopbaan begon hij in Vlaanderen een horecazaak die in 2013 failliet ging. De Belgische politie doet al sinds januari vorig jaar onderzoek naar criminele 'uitzendbureautjes' die drugsbendes helpen bij het ophalen van gesmokkelde coke uit de Antwerpse haven. In totaal zijn al zestien mensen aangehouden, onder wie de Nederlandse presentator.

Kort na zijn aanhouding sprake Masmeijers vrouw Sandra de hoop uit dat haar echtgenoot onschuldig is. ,,Volgens Frank is alles één groot misverstand. Ik heb hem nog nooit op dit soort zaken kunnen betrappen,'' aldus Sandra in het AD.

Frank Masmeijer presenteerde vroeger onder meer de Holidayshow en de Helemaal alleen in je eentje show. Zijn tv-carrière liep halverwege de jaren '90 in de soep waarna hij in België een loopbaan als horecaondernemer begon, met wisselend succes. Hij zou in grote financiële problemen zijn gekomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149752119
quote:
de Helemaal alleen in je eentje show
Dat heeft hij dus nieuw leven ingeblazen sinds bijna vier maanden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 15:31:22 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_149762164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:24 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus nieuw leven ingeblazen sinds bijna vier maanden.
De ultieme Big Brother.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2015 @ 17:50:51 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149766526
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:18 schreef tong80 het volgende:
In België kan het voorarrest telkens met een maand worden verlengd en moet het daarna opnieuw worden aangevraagd. Volgens een zegsman van het Belgische OM zou het 'gezien de ernst van de feiten' best kunnen dat het nog wel even duurt voordat Masmeijer weer op vrije voeten komt.
Hij zit in voorarrest, dus dan komt er toch sowieso eerst nog een rechtszaak? :?
Ik vraag me trouwens af of-ie al ergens van beschuldigd is, al is dat in België misschien niet noodzakelijk binnen een bepaalde termijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 18:31:13 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_149767799
Zelfs Dutroux wist te ontsnappen uit een extra beveiligde gevangenis in België. Misschien heeft ie nog een mooie verrassing onder z'n in petto voor ons.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149767938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef tong80 het volgende:
Zelfs Dutroux wist te ontsnappen uit een extra beveiligde gevangenis in België. Misschien heeft ie nog een mooie verrassing onder z'n in petto voor ons.

:P
Die liep gewoon het gerechtsgebouw uit, de deur van zijn kamertje was niet op slot :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 18:41:39 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_149768189
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die liep gewoon het gerechtsgebouw uit, de deur van zijn kamertje was niet op slot :')
Alleen in België. :D Ze vonden 'm in een bos. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 09:28:29 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_151506774
Nog altijd zit hij vast, Frank Masmeijer, sinds oktober in een Belgische cel op verdenking van grootschalige drugssmokkel. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de smokkel van 400 kilo cocaine. Straatwaarde 25 miljoen euro! Masmeijer zelf en zijn vrouw hebben tot nu toe elke betrokkenheid ontkent, volgens de neef van Masmeijer is dit onzin, "Hij is een hele grote, hij zit achter de drugssmokkel." Aldus neef Yoshi in Privé.

Volgens Yoshi liet Frank zijn vrouw in het ongewisse over zijn handel en wandel, maar zou zij toch minstens een paar vraagtekens moeten hebben gehad. De 23-jarige havenarbeider, die zelf in verband met de zaak ook drie maanden vastzat. Hierdoor miste hij de geboorte van zijn dochtertje. Hij is nu vrij, maar wel met enkelband en mag zijn huis in Antwerpen niet uit.

Yoshi vertelt hoe hij door Frank betrokken raakte bij de cocaïnesmokkel, een van de grootste cocaïnetransporten die de Belgische politie ooit wist te onderscheppen. Het begon met een klein klusje maar al snel wilde Frank volgens Yoshi van alles van hem weten over de haven. Hij zegt hierover: "Daarna begon hij zijn plan uit te leggen en vroeg of ik een lading coke uit de haven wilde halen. Ik wilde daar niet aan meedoen. Tegen mijn vriendin heb ik gezegd dat ik haar oom Frank even niet meer wilde zien."

Maar Frank liet hem niet met rust. "Hij bleef me bellen." Volgens Yoshi is Frank een behoorlijk grote meneer in de organisatie rond de smokkel, die bovendien koste wat kost de buit binnen wilde halen. "Ik heb op een zeker moment tegen ’nonkel Frank’ gezegd: ’Als ge mij wilt vermoorden, doe dat maar’.”

Masmeijer zit nog altijd vast en is afwachting van zijn proces.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151525281
Zo jammer dat Boudewijn Büch er niks leuks meer over kan schrijven.
Die was zo gek op "het gebit".
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 22:26:42 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_151532843
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:53 schreef quirina het volgende:
Zo jammer dat Boudewijn Büch er niks leuks meer over kan schrijven.
Die was zo gek op "het gebit".
Weet je nog dat het Büch werd verweten het op Masmeijer te hebben. Dat ie een interessantere slachtoffer moest zien te vinden ?

Jammer idd

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151535878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Weet je nog dat het Büch werd verweten het op Masmeijer te hebben. Dat ie een interessantere slachtoffer moest zien te vinden ?

Jammer idd

:P
Ja
En toen werd het "de zingende coltrui" ( Marco Borsato).
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 23:44:24 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_151536022
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 06:52:16 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151538840
Maar je kunt iemand toch niet op verdenking bijna 7 maanden (!) in voorarrest laten zitten zonder hem in staat van beschuldiging te stellen? Zonder aankondiging van een rechtszaak?

Of kan dat wel in België? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_151538857
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 06:52 schreef Cynix ® het volgende:

Of kan dat wel in België? :?
Je kent Frankrijk nog niet?
pi_151539942
Zoals het er nu naar uitziet doet Frank M. iig niet mee aan 'jouw vrouw mijn vrouw VIPS' :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151539960
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 06:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je kent Frankrijk nog niet?
Wat heeft Frankrijk hier mee te maken? Hij zit in Belgie vast.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 21:19:25 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151561964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet doet Frank M. iig niet mee aan 'jouw vrouw mijn vrouw VIPS' :')
Nope. Hij krijgt hooguit een bezoekje van Jan Kooijman. Maar ja, of je dáár nu beter van wordt... :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:36:43 #140
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_151562635
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nope. Hij krijgt hooguit een bezoekje van Jan Kooijman. Maar ja, of je dáár nu beter van wordt... :o
Of Buch in de Bajes. _O-
pi_154031122
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2015 @ 15:26:28 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154032342
Hmm, wordt het weer zo'n Badr Hari-nachtkaars? -O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 juli 2015 @ 15:52:06 #143
22592 crew  Ole
pi_154033000
Het is wel erg lang voorarrest. Dat zal toch niet zonder reden zijn?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:43:25 #144
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_154569577
quote:
Verklaring Frank Masmeijer slecht nieuws

Frank Masmeijer zou zijn verrassende thuiskomst te danken hebben aan het feit dat hij na negen maanden eindelijk iets losgelaten heeft over zijn rol in de poging tot smokkel van maar liefst 467 kilo cocaïne, verpakt in tientallen bananendozen.

De Portugees Peter S.G. en de Albanese misdaadfamilie Z. zouden de mensen zijn met wie Frank zich heeft ingelaten. Wat er gebeurt wanneer hij niet naar hun pijpen danst, ondervond hij al in een afgelegen gedeelte van de haven toen hij daar in de nacht van 7 op 8 oktober vorig jaar tussen een paar containers in elkaar werd geslagen.

Wat Frank en zij toen nog niet wisten, is dat zij al werden gevolgd door de politie, die de bananendozen met voor miljoenen aan coke vervolgens onderschepte...
Telegraaf di 07 jul 2015, 05:30
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 18:44:17 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_156354456
Kickje, Frank gaat het zelf allemaal even uitleggen.

quote:
Frank Masmeijer geeft exclusief interview aan SBS 6
Het SBS 6-programma Shownieuws heeft Frank Masmeijer gestrikt voor het eerste grote tv-interview sinds hij vorig jaar in opspraak raakte. Dat heeft SBS 6 vandaag laten weten. Masmeijer, die een decennium lang televisie maakte bij de NCRV, heeft aan Evert Santegoeds exclusief zijn verhaal verteld. Het gesprek wordt maandagavond om 23.15 uur uitgezonden in het ingelaste programma ‘Shownieuws special: exclusief interview met Frank Masmeijer’, direct na de reguliere Shownieuws.

Eind 2014 werd de voormalige showmaster en horecaondernemer door de Belgische politie van zijn bed gelicht op verdenking van grootschalige drugshandel. Na acht maanden voorarrest kwam hij onlangs op vrije voeten, eerst nog met een enkelband, in afwachting van het proces.

Aan Santegoeds vertelt Masmeijer onder meer over de arrestatie, de maanden achter de tralies, wat er volgens hem gebeurd is in de havens van Antwerpen en de staat van zijn huwelijk met Sandra.

“Wat ik hen heb aangedaan is wel het allerergste, de kinderen voelen er tot de dag van vandaag de gevolgen van.”

Evert Santegoeds is vaste deskundige van Shownieuws en deed voor SBS 6 eerder het veelbesproken interviews met Gerda Smit en Estelle Cruijff.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156360242
Zoooooo die foto op de telegraaf site van evert s en frank m, Frank m ziet eruit als een lid van de Italiaanse maffia. Zo stel ik mij zware criminelen voor
pi_156373671
quote:
99s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
Kickje, Frank gaat het zelf allemaal even uitleggen.

[..]

Godver dan slaap ik al. Ahwell hij zal Gerda toch nooit kunnen overtreffen.

Tenzij hij vertelt dat ook de gastendoekjes weg zijn :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_156376668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Godver dan slaap ik al. Ahwell hij zal Gerda toch nooit kunnen overtreffen.

Tenzij hij vertelt dat ook de gastendoekjes weg zijn :')
zou frankie een witte keukentafel hebben?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 september 2016 @ 08:35:15 #149
862 Arcee
Look closer
pi_165488227
quote:
Masmeijer was brein cokezaak

Voormalig NCRV-presentator Frank Masmeijer wacht geduchte tegenstand in de Antwerpse cocaïnezaak, waarvoor hij gisteren voor het eerst moest voorkomen.

De Belgische justitie heeft belastende verklaringen, waarin hij wordt aangewezen als coördinator van de smokkel van 467 kilo coke. Ook telefoongegevens ten tijde van de smokkel spreken niet in zijn voordeel, blijkt uit het onderzoeksdossier, deels in bezit van De Telegraaf.

Masmeijer krijgt onder meer te maken met de verklaring van medeverdachte Marc W., de bedrijfsleider van een grote fruitleverancier in het Belgische Lier. „Ik ben bedreigd door Frank”, zo stelt W. Masmeijers neef Yoshi G. dicht hem een sturende rol toe. „Hij zei me dat ik 100.000 euro kon verdienen als ik honderd kilo cocaïne uit de haven haalde.”

Bron: De Telegraaf
  donderdag 22 september 2016 @ 19:28:41 #150
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_165498958
quote:
Masmeijer ontkent categorisch elke betrokkenheid bij de smokkel. „De partij werd aangetroffen op de fruitkaaien zijnde kaai 206-222. Heeft u daar belangen?”, zo vragen de rechercheurs. Daarop antwoordt Masmeijer: „Ik kom zelf nooit in de buurt van de kaaien.” Die bewering staat echter haaks op de feiten. Na controle van Masmeijers telefoongegevens noteert de politie: „Wat ook opvalt, is dat de gebruiker van dit nummer (Masmeijer) op 06-10-2014 bijna de ganse dag in de buurt van kaai 220 zit”, valt in de stukken te lezen.
Bron: De Telegraaf
Benieuwd hoe ze dat gaan spinnen.. Als die rlf soap er komt en Frankie toch ietwat schuldig blijkt..

[ Bericht 6% gewijzigd door Eg_Wel op 22-09-2016 19:43:37 ]
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 05:53:17 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165507715
Komt er een real life soap over de teloorgang van Frank M.? :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_165507716
Het enige goeie aan Frank Masmeier is het nummer dat Fratsen over hem geschreven heeft...
Feel the fuzz!
pi_165507719
Ik ben heel erg vredelievend
Ik zal nooit geweld gebruiken
Als ik ruzie heb loop ik hard weg
Verberg me in de struiken
Kan daar uren liggen wachten
Tot de boosheid is verdwenen
Er is slechts één persoon die ik heel graag
Een trap geef voor z'n schenen
Frank Masmeier

Over het algemeen blijf ik heel rustig
Kijk gelaten om me heen
Onnozelheid dat accepteer ik van
Bijna iedereen
Domme mensen, slechte mensen
Ze zijn me om het even
Maar er is er 1 die ik erg graag
Een doodschop zou willen geven
Frank Masmeier

Er zijn landen waar die Masmeier binnen een half uur
Geblinddoekt zonder advocaat aan een paal geknoopt
Tegen de muur wordt gezet en neergeschoten
Zonder dat er iemand rouwt
Hier houden we hem in leven
Hier is 'ie zelfs getrouwd
Frank Masmeier

Hij draagt altijd van die pakken
Waar zelfs de grootste lachebek
De tranen van in de ogen schieten
Ik vind het dus niet gek
Dat als we op tv die Masmeier voorgeschoteld krijgen
De pogingen tot zelfmoord alarmerend stijgen
Frank Masmeier

Heeft een kandidaat verloren
Roept Masmeier "Gezellig"
Wordt er een kalfje dood geboren
Roept Masmeier "Gezellig"
Drijft er dooie vis in de sloot
Roept Masmeier "Gezellig"
Gaan er in Afrika miljoenen dood
Roept Masmeier "Gezellig"

Het gebit van de heer Masmeier
Is zo verschrikkelijk groot
Dat geen tandarts hem nog helpen wil
Die gaan nog liever dood
En nu hoop ik dus dat Masmeier op een mooie dag
Zijn gezicht in tweeen scheurt in een allerlaatste lach
Gezellig
Feel the fuzz!
  woensdag 12 oktober 2016 @ 19:00:47 #155
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_165917165
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2016 05:53 schreef Cynix ® het volgende:
Komt er een real life soap over de teloorgang van Frank M.? :9
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)an-de-baan~acb3ecae/
Helaas, afgeblazen. Maar misschien volgend jaar? :)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_166100362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:52 schreef Ole het volgende:
Het is wel erg lang voorarrest. Dat zal toch niet zonder reden zijn?
Vrij normaal in België.
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2017 @ 19:16:17 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_169397447
Oei!



Voormalig showmaster Frank Masmeijer hangt 7 jaar cel boven het hoofd in België. Het OM eist die gevangenisstraf voor de smokkel van honderden kilo's cocaïne via de haven van Antwerpen.

Dat bevestigt Masmeijers advocaat. De 55-jarige Masmeijer ontkent zelf elke betrokkenheid.

Drugshandel
Eind 2014 werd de voormalige showmaster en horecaondernemer door de Belgische politie van zijn bed gelicht op verdenking van grootschalige drugshandel. Na acht maanden voorarrest kwam hij afgelopen zomer op vrije voeten, eerst nog met een enkelband, in afwachting van het proces.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_169398560
Die is nog verder afgezakt dan Peter Jan Rens!
standaarddrinker
pi_169399671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Die is nog verder afgezakt dan Peter Jan Rens!
Dit is wel meer badass.
pi_169399685
Ik vind dit een beetje Breaking Bad-achtig.
standaarddrinker
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2017 @ 20:48:51 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_169400144
Yep, he better call Saul! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:50:48 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169400214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dit is wel meer badass.
Maar minder love interest.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169400417
Heeft Frank ook jonge kinderen?
standaarddrinker
  vrijdag 10 maart 2017 @ 18:49:03 #164
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_169417017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Frank ook jonge kinderen?
Wie weet...? :-)
Maar met zijn vrouw in ieder geval niet, met die heeft hij 2 volwassen dochters.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_169425326
Dochter Masmeijer;


Het moment dat ze valt als ze het podium oploopt is weggeknipt, helaas. -O-
´
pi_170835796
Hij heeft bekend :D

quote:
De voormalige televisiepresentator Frank Masmeijer heeft voor het eerst bekend dat hij betrokken is geweest bij de invoer van 467 kilo cocaïne.
Hij deed dat woensdag voor de rechtbank in Antwerpen via zijn advocaat.

Masmeijer was niet aanwezig op de zitting. "Uit schaamte", zei advocaat Kris Vincke. Het Openbaar Ministerie eiste eerder zeven jaar cel en 24.000 euro boete tegen Masmeijer.

De ex-presentator werd in oktober 2014 van zijn bed gelicht in zijn woning in Antwerpen. Hij wordt verdacht van de import van ruim 400 kilo cocaïne uit Colombia, die hij tussen een zending bananen zou hebben verstopt. Eind juni 2015 werd hij vrijgelaten. Masmeijer ontkende tot nu toe alle betrokkenheid.
http://www.nu.nl/achterkl(...)bij-cokesmokkel.html
Bleuh.
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:06:36 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170837046
Darn, 467 kilo... dan heb je nog mazzel dat je hier (België) gepakt bent, en niet in een land waar dat levenslang oplevert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:08:02 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170837105
Je verwacht het niet he?
Spoilers!
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 23:00:05 #169
368283 ato
pi_170841008
Wat een smiecht ook he, eerst ontkennen en op tv komen omdat je dochter auditie doet bij The Voice.

Nu blijkt hij toch toe te geven dat hij betrokken was..sukkel.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 23:03:58 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170841107
Ik heb het een beetje gemist geloof ik, maar heeft-ie zijn straf nu al uitgezeten? :?

Hij zou er 7 jaar voor kunnen krijgen, maar werd in 2015 al vrijgelaten? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_170841136
In België zit je meestal maar 1/3 van de straf uit.
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 23:10:04 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170841232
Nee, iets klopt er niet:

quote:
Eind 2014 werd de voormalige showmaster en horecaondernemer door de Belgische politie van zijn bed gelicht op verdenking van grootschalige drugshandel. Na acht maanden voorarrest kwam hij afgelopen zomer op vrije voeten, eerst nog met een enkelband, in afwachting van het proces.
quote:
De ex-presentator werd in oktober 2014 van zijn bed gelicht in zijn woning in Antwerpen. Hij wordt verdacht van de import van ruim 400 kilo cocaïne uit Colombia, die hij tussen een zending bananen zou hebben verstopt. Eind juni 2015 werd hij vrijgelaten.
Komt het proces nou nog of was dit het? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_170842636
Hij werd vrijgelaten in afwachting van zijn proces.
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:03:39 #176
14505 OProg
A Life in Music
pi_170846680
quote:
'Masmeijer schaamt zich voor rol in Vlaamse cokezaak'
Hij schaamt zich dat het uit is gekomen. Als hij nu met de zakken poen ergens had gezeten was er geen moment van schaamte geweest.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:40:32 #177
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_170885558
quote:
99s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, iets klopt er niet:

[..]

[..]

Komt het proces nou nog of was dit het? :?
Dit was dus de zitting waarin de advocaten hun pleidooi mochten houden. In Juni volgt nu nog de uitspraak. Is dat langer dan hij in voorarrest gezeten heeft mag hij dus weer terug de bak in.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:36:04 #178
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_170886704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Leandra het volgende:
Darn, 467 kilo... dan heb je nog mazzel dat je hier (België) gepakt bent, en niet in een land waar dat levenslang oplevert.
Of Singapore, waar ze 'm gewoon zonder pardon afknallen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_170897241
En nog eentje in de categorie 'die zag je niet aankomen': Frank en Sandra gaan scheiden. Telegraaf zegt:

In gesprek met Shownieuws vertelt Frank dat hij en Sandra niet met ruzie uit elkaar gaan. Het huwelijk verkeert in zwaar weer sinds Frank verdachte is in een grootschalige Belgische drugszaak. Deze week bekende hij voor de rechtbank in Antwerpen voor het eerst dat hij betrokken is geweest bij de invoer van 467 kilo cocaïne.

De beslissing van het stel komt een aantal dagen na de onthulling van Privé, die Frank op de gevoelige plaat vastlegde toen hij met een nieuwe liefde in een Amsterdams hotel verbleef. "Ik denk dat we allebei ons best hebben gedaan. Maar alles wat er is gebeurd, al die maanden in de gevangenis, de tijd erna met de enkelband. Het heeft een enorme impact gehad. Dat valt niet te ontkennen en dat heeft natuurlijk het een en ander aangericht", zei Masmeijer eerder over zijn huwelijk.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 06:51:58 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170897804
Het zou me niets verbazen als eventueel vermogen inmiddels overgeheveld is naar Sandra.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170897910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 06:51 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als eventueel vermogen inmiddels overgeheveld is naar Sandra.
Denk dat de fiscus daar wel een stokje voor zou steken.
Zou Boef Frankie die 'minnares' hebben betaald? Wie gaat er nou vrijwillig op stap met iemand die diezelfde dag eigenlijk in de rechtszaal had moeten verschijnen?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 12:16:02 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_170901259
Frank M., wat een zak hooi. Keihard beweren op TV dat-ie onschuldig is... en nu zat er toch coke tussen de bananen...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 mei 2017 @ 13:26:21 #183
22592 crew  Ole
pi_170902578
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
Frank M., wat een zak hooi. Keihard beweren op TV dat-ie onschuldig is... en nu zat er toch coke tussen de bananen...
eerder bananen tussen de coke...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 mei 2017 @ 16:17:07 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_170906298
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
Frank M., wat een zak hooi. Keihard beweren op TV dat-ie onschuldig is... en nu zat er toch coke tussen de bananen...
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 14 mei 2017 @ 11:37:18 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_170932225
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:26 schreef Ole het volgende:

[..]

eerder bananen tussen de coke...
Frankie kijkt wel even de andere kant op.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:30:29 #186
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171333771
Hij eet nogal sjiek aan de Amstel volgens de FP :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 22:11:51 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_171336461
Frank Masmeijer is beroofd in Amsterdam. Dieven gristen een tas van zijn achterbank met daarin geld, creditcards, iPad, telefoon en andere persoonlijke spullen, zo vertelt de oud-presentator tegen RTL Boulevard.

De beroving gebeurde in de Sarphatistraat nadat Masmeijer een etentje had in het Amstelhotel. De voormalig quizmaster zou foto's van de daders hebben gemaakt. Hij gaat woensdag aangifte doen.

Masmeijer is de laatste maanden veel in het nieuws vanwege zijn mogelijke betrokkenheid bij grootschalige cocaïnesmokkel via de haven van Antwerpen. Tegen hem werd zeven jaar cel en een boete van 24.000 euro geëist.

Frank Masmeijer beroofd in Amsterdam

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:28:01 #188
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171336896
:') _O-
´
pi_171338579
Hoe kan je een foto hebben gemaakt van de misdadigers als de misdadigers je ipad en telefoon hebben meegenomen? :')
pi_171340970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:36 schreef Deckard het volgende:
Hoe kan je een foto hebben gemaakt van de misdadigers als de misdadigers je ipad en telefoon hebben meegenomen? :')
Ja drugsbaronnen zoals frank M. Hebben altijd een tweede zakentelefoon toch?
*) ^O^
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:17:01 #191
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171344093
ik vind het zielig voor zijn dochters :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2017 @ 08:37:09 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171413188
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind het zielig voor zijn dochters :'(
Tsja, dat geldt dan voor elke crimineel. Voor pa zelf was dat niet belangrijk genoeg om op het rechte pad te blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:20:57 #193
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_171547091
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:42:40 #194
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171550101
Hij heeft wel lef trouwens.

Bijna 500 kilo coke van een drugskartel kwijtraken maar toch en plein public op stand uit eten gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † vrijdag 9 juni 2017 @ 23:27:25 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171586713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:42 schreef VeX- het volgende:
Hij heeft wel lef trouwens.

Bijna 500 kilo coke van een drugskartel kwijtraken maar toch en plein public op stand uit eten gaan.
Ja, dan ben je dus een hele grote in dat wereldje. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 08:27:39 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171906825
Er was onlangs in het nieuws dat hij bekend zou hebben, maar dat klopt niet. Er klopt wel meer niet, aldus Frank in het interview dat vandaag in Volkskrant Magazine staat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_171907206
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 06:35 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja drugsbaronnen zoals frank M. Hebben altijd een tweede zakentelefoon toch?
*) ^O^
*newsflash*
Er bestaan nog steeds camera's 📸
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:06:10 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171907278
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 08:27 schreef Lienekien het volgende:
Er was onlangs in het nieuws dat hij bekend zou hebben, maar dat klopt niet. Er klopt wel meer niet, aldus Frank in het interview dat vandaag in Volkskrant Magazine staat.
Ik heb vooral het idee dat Franks visie niet helemaal waarheidsgetrouw is. Vooralsnog ongelezen, trouwens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 17:44:20 #199
207727 Smallish
Kleintje!
pi_171994183
"Mensen zeggen, waar rook is, is vuur. Maar ik rook helemaal niet." :|W
Is dat zo?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 17:46:28 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171994240
Best een raar interview. Alsof er helemaal niks aan de hand is. En die foto's.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')