abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 11 september 2017 @ 22:39:45 #251
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173722955
Donderdag 20:30 SBS6 de uitzending met Thijs zeeman :7

Edit 20:30 dus :@

[ Bericht 15% gewijzigd door ikweethetookniet op 11-09-2017 23:31:56 ]
pi_173723233
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Donderdag 23:30 SBS6 de uitzending met Thijs zeeman :7
_O_

TV / [TV-TIP] Documentaire Frank Masmeijer. Donderdag 14 sept. 20:30 SBS

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 20:21:50 #253
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_173738514
Toch even kijken. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 20:22:49 #254
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_173738540
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Veelzeggend.
Of: Mijn enige slechte eigenschap is dat ik zo bescheiden ben. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_173757525
Frank zit vanavond om 22:37 bij Humberto op rtl4 :7
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 21:00:58 #256
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_173759382
Ok! :)
pi_173762992
Frank in beeld :P
Zonder handboeien nog :+
pi_173764349
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank in beeld :P
Zonder handboeien nog :+
Herhaling waard ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173764646
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Herhaling waard ?

Mwa. Op zich was het wel vermakelijk. Een lang item ook. Hij werd wel redelijk aan de tand gevoeld door Humberto.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173764660
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mwa. Op zich was het wel vermakelijk. Een lang item ook. Hij werd wel redelijk aan de tand gevoeld door Humberto.
Morgen eens kijken. Het is nu 0:00 uur. :)

pi_173764679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Morgen eens kijken. Het is nu 0:00 uur. :)

Ik wacht je oordeel met smart af. Hier is het 00:01.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173764833
tong80 mag van mama niet zo laat opblijven :7
pi_173765877
Vandaag start nieuwe carrière Masmeijer

Vanmorgen zou FRANK MASMEIJER wakker zijn geworden in de wetenschap of hij nog terug de gevangenis in moet of niet. Maar opnieuw liet de Belgische rechter weten meer tijd nodig te hebben om tot een uitspraak te komen. Een handigheidje?

,,Al die negativiteit om mij heen in de media, ik ben er zo klaar mee’’, verzucht FRANK MASMEIJER (56) op een terras naast het Koninklijk Concertgebouw. De oud-presentator lijkt er toch mee te moeten dealen, nu de Belgische rechter heeft laten weten wederom meer tijd nodig te hebben om tot een vonnis te komen in de geruchtmakende cokezaak waarin hij sinds 2014 betrokken is en die hem niet alleen zijn reputatie maar ook zijn huwelijk kostte.

Gisteren werd duidelijk dat Frank op 13 oktober zal horen of en waartoe hij wordt veroordeeld. Op tafel ligt een eis van zeven jaar celstraf. Vandaag verschijnt ook zijn lang aangekondigde boek Frank en Vrij, waarin hij zíjn lezing geeft van alle geruchtmakende gebeurtenissen van de laatste jaren, en waarin hij ook terugkijkt op zijn ooit zo succesvolle tv-carrière.

De ’Golden Boy’ van de NCRV hoopt nog steeds op een doorstart daarvan. In elk geval is hij vanavond op SBS6 te zien in de lange documentaire die THIJS ZEEMAN maakte en waarvoor hij Masmeijer het afgelopen jaar op meerdere momenten volgde.

Zou het kunnen zijn dat de rechter iets meer tijd nodig heeft omdat hij nog even je boek wil lezen?

,,Ik heb begrepen dat het vonnis is uitgesteld omdat het zo’n ingewikkelde zaak is, zo complex omdat er zoveel dossiers aan elkaar zijn gekoppeld.’’

De rechter is je zo niet te slim af?

,,Dat denk ik niet. De uitgeverij en ik hebben besloten gewoon vast te houden aan de datum die we hadden gepland. Er is al veel vraag naar het boek en zeker na de SBS-docu zullen mensen wel willen weten hoe ik het allemaal heb beleefd. Er staat ook niets in dat boek wat de rechter nog niet weet.’’

Is bestsellerschrijver nu je nieuwe carrière?

,,Nou, het mag duidelijk zijn dat ik wel hoop dat er een paar boeken van verkocht worden, ja. Dat zou me zeer welkom zijn. Het is gewoon een lekker leesbaar boek vol anekdotes over vroeger in Hilversum, en veel aandacht voor de zaak. Met veel details uit het politiedossier ook.’’

Die je vrijpleiten?

,,Ik zou zeggen: lees het maar.’’

Hou je het allemaal nog vol?

,,Het duurt allemaal wel lang, ja. Graag had ik gisteren gehoord waar ik aan toe zou zijn. Maar nu hoor ik dus vandaag pas wanneer het vonnis komt. Dan kan ik eindelijk een nieuwe start maken en deze zaak achter me laten.’’

http://www.telegraaf.nl/p(...)ere_Masmeijer__.html

:D :P
pi_173767160
Eerst zegt Frank Masmeijer dat hij niets te maken heeft gehad met de import van 476 kilo (!) cocaïne. Dat is in 2014. Ontkennen tot je erbij neervalt, lijkt zijn tactiek te zijn. De vermoorde onschuld uithangen. Later zegt hij dat hij 'alleen maar mensen bij elkaar heeft gebracht'. Er zijn blijkbaar teveel bewijzen tegen hem boven water gekomen om totale onschuld vol te kunnen houden. Maar: hij kan natuurlijk wel zijn rol zo klein mogelijk maken. Dan, op 10 mei (na drie jaar liegen) laat hij zijn advocaat voor de rechtbank van Antwerpen verklaren dat hij wel degelijk betrokken is geweest bij de invoer van die grote hoeveelheid drugs. Eerlijkheid at last. Hij is zelf niet bij die rechtszaak aanwezig omdat hij zich teveel schaamt.

Maar nu is meneer weer boos omdat hij vindt dat hem onrecht wordt aangedaan. Hij is boos op documentairemaker Thijs Zeeman, die een documentaire over hem maakte (aanstaande donderdag op SBS6) en ook op RTL Boulevard en Shownieuws omdat ze hem teveel neerzetten als een maffiabaas en een cokemonster terwijl hij (en we zijn weer terug bij af, zucht) 'alleen maar mensen bij elkaar heeft gebracht'. Geachte meneer Masmeijer/beste Frank: je bent in de haven van Antwerpen herkent, zenuwachtig zoekende naar een hele specifieke doos bananen uit een hele specifieke lading. Dat wekte zoveel argwaan dat de politie is ingeschakeld.

Hoezo is dat 'alleen maar mensen bij elkaar brengen'? Weet je op wie je lijkt? Op een bolletjesslikker waar net een röntgenfoto van is gemaakt waarop te zien is dat hij helemaal vol drugs zit en die dan toch tegen beter weten in blijft volhouden dat hij geen drugskoerier is. Liegen tot je erbij neervalt. Je had beter Frank Struisvogel kunnen heten. Was toepasselijker geweest.

Mylène de la Haye

http://panorama.nl/mannen(...)it-bij-elkaar-liegen
**!Power 2 the Pinda!**
pi_173773142
Itempje bij Humberto teruggezien. Toch nog een dik kwartier!

Al met al komt Frank er niet geweldig uit. Het is allemaal nou eenmaal zo gelopen, en hij heeft wat onhandige dingetjes gedaan, en hij is geen lieverdje, maar ook zeker geen Escobar. Humberto vraagt hem een keer of drie of het boek nou eigenlijk niet een soort halve bekentenis is, maar zo moeten we dat dan weer niet zien.

Anekdote: "Als er bij mij twee mannen aan de bar zaten en ik hoorde ze uitvoerig praten over het beramen van een bankoverval, ja dan ga ik niet de politie bellen, dat moeten ze toch zelf weten wat ze doen?"

Ik trek mijn conclusies.
Op het voorhoofd van Frank Masmeijer staat gewoon heel groot geschreven: S C H U L D I G !
pi_173773556
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gezien. Was wel leuk. :)

donderdag 14 september 2017 @ 15:37:23 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_173773578
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Donderdag 20:30 SBS6 de uitzending met Thijs zeeman :7

Edit 20:30 dus :@
Ik kijk niet.
pi_173773608
quote:
99s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:

Anekdote: "Als er bij mij twee mannen aan de bar zaten en ik hoorde ze uitvoerig praten over het beramen van een bankoverval, ja dan ga ik niet de politie bellen, dat moeten ze toch zelf weten wat ze doen?"

Deze ja. :D

donderdag 14 september 2017 @ 15:39:31 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_173773612

[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 14-09-2017 15:40:43 (Edit. Te snel beoordeeld.) ]
pi_173773949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerst zegt Frank Masmeijer dat hij niets te maken heeft gehad met de import van 476 kilo (!) cocaïne. Dat is in 2014. Ontkennen tot je erbij neervalt, lijkt zijn tactiek te zijn. De vermoorde onschuld uithangen. Later zegt hij dat hij 'alleen maar mensen bij elkaar heeft gebracht'. Er zijn blijkbaar teveel bewijzen tegen hem boven water gekomen om totale onschuld vol te kunnen houden. Maar: hij kan natuurlijk wel zijn rol zo klein mogelijk maken. Dan, op 10 mei (na drie jaar liegen) laat hij zijn advocaat voor de rechtbank van Antwerpen verklaren dat hij wel degelijk betrokken is geweest bij de invoer van die grote hoeveelheid drugs. Eerlijkheid at last. Hij is zelf niet bij die rechtszaak aanwezig omdat hij zich teveel schaamt.
Ja, wat denk je dan in een strafzaak, Mylène. :')
pi_173777012
Frank Masmeijer vlucht voor confrontatie met Peter R. de Vries bij Boulevard :D

Frank Masmeijer zou vandaag in de studio van RTL Boulevard praten over het boek en de documentaire die over hem verschijnen. De gevallen quizmaster besloot echter te vertrekken toen hij erachter kwam dat hij geconfronteerd zou worden met Peter R. de Vries. :D

Frank Masmeijer is de laatste tijd flink in het nieuws. Er loopt een geruchtmakende rechtszaak waarin hij verdacht wordt van betrokkenheid bij de smokkel van 476 kilo cocaïne. Daarnaast zendt SBS 6 vanavond een documentaire over hem uit. Ook komt het boek Frank en Vrij over Masmeijer uit. Daarin vertelt hij over drugszaak, ook gaat het over zijn opkomst en afgang als televisiester, zijn horecaverleden en zijn gezin.

Reden genoeg voor RTL Boulevard om Masmeijer uit te nodigen in de studio. Volgens presentator Beau van Erven Dorens had hij echter geen zin in een confrontatie met Peter R. de Vries. Toen de oud tv-ster begreep dat hij met de misdaadjournalist te maken zou krijgen, heeft hij het pand verlaten.

De Vries reageerde in de uitzending: ,,Ik denk dat hij bang is. Ik denk dat iemand hem in heeft gefluisterd dat hij dat beter niet kan doen. Ik vind hem een schijterd. Als ik hem kritische vragen ga stellen, gaat hij met de staart tussen de benen weg."

RTL Boulevard-sidekick laat weten dat Frank Masmeijer wel van de komst van De Vries wist. _O- _O-

https://www.ad.nl/show/fr(...)-boulevard~a15648b3/

_O- _O- _O- _O-
pi_173777354
Peter R is dan ook een nare man en een maffiamaatje.
pi_173777839
Terug kijken doen we hier ;)

Vanaf min 9 en ja Peter R de Vries is ook in de studio, vanaf het begin

Peter: Hij doet er goed aan om de titel van het boek te veranderen :D

Hij is niet helemaal Frank en Vrij :D

https://www.rtl.nl/video/67d4b8fd-1c8a-3868-a69d-387041d9c899/
pi_173778122
Frank Masmeijer: ‘De gevangenis in Antwerpen is mensonterend

Frank Masmeijer staat deze week vol in de schijnwerpers. Zijn biografie Frank en Vrij verschijnt, maar er hangt hem ook een nieuwe celstraf boven het hoofd op verdenking van grootscheepse drugshandel. In het boek, waaruit in dit artikel enkele passages zijn opgenomen, vertelt de gevallen tv-ster onder meer over het leven in de gevangenis. ‘Tijdens het douchen besefte ik pas de werkelijke omvang van de situatie: ik zat flink in de problemen.’

‘Het bed stond links in de hoek. Ik denk dat de kamer 2,5 bij 5 meter groot was. De wastafel zat meteen rechts naast de deur, daartegenover hing het toilet. Rechts in de hoek stonden twee kasten. Voordat ik de complete cel in me kon opnemen, hoorde ik de deur achter me in het slot vallen. Ik liep verder naar binnen om de kasten te bekijken. De verste bleek voor de kleding, en de andere voor wat persoonlijke spullen. Ik liep naar het raam, van waaruit ik kon neerkijken op de binnenplaats – de plek waar iedereen werd gelucht en de nieuwe gevangenen, of de jongens die naar de raadkamer moesten, werden gebracht of gehaald. Ik weet nog goed dat ik er de eerste dagen niet voor koos gelucht te worden, maar op dat moment ervoor koos naar buiten te kijken. Mijn medegevangenen waren bijna allemaal islamitisch van afkomst.’

‘Er spookte van alles door m’n hoofd. Hoe is het met Sandra? En de meiden? Hoelang moet ik hier blijven? Wat weet de politie van me? Loop ik gevaar? Die vragen bleven maar terugkomen. Met de zwerver heb ik geen woord gewisseld. Hoe hij heette? Geen idee, niet naar gevraagd ook. Die gast vrat verschrikkelijk en rookte de hele nacht door. De nacht gebruikte hij om zeker een keer of twee te pissen, maar op een manier dat je de urine langzaam in de pot hoorde druppelen. Het was trouwens een onafgedekt toilet, dus als hij zat te poepen, was het helemaal vreselijk. Die stank, mensonterend! Ik besloot dat zelf niet te doen – poepen waar hij bij was. Ik sloeg de eerste wandeling de eerste dagen dan ook over, zodat ik mijn behoefte kon doen op het moment dat de zwerver buiten was.’ :D

http://revu.nl/nieuws/fra(...)pen-is-mensonterend/

Goh wat raar zeg :P
pi_173779086
Cocaine
Drugsmokkel
Bananendoos
*O*
**!Power 2 the Pinda!**
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: