abonnement Unibet Coolblue
pi_146069921


Welkom in het K&W Verhuis/klus/woon en natuurlijk ook voorpret en kriebels topic ! *O*

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!

Geef even aan in welk stadium van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer of makelaar nog moeilijk? Of is de gehele planning al rond ? Heb je in gedachten het huis of appartement al 100 keer ingericht ? Deel al je voorpret en kriebels hier samen met ons. :Y

Wijzigingen of vragen ?
Meldt het dan even in : K&W / [Klussen en Wonen] [FB] Feedback mag hier gemeld worden

Of stuur ML-tje of Vonkenboer even een berichtje

Klik hier om Vonkenboer een berichtje te sturen

Klik hier om ML-etje een berichtje te sturen
pi_146070261
Het ging over biedingen en fascinaties voor oude huizen ;)

PureEvil, spannend is dat he, die echte onderhandelingen! Ik was er af en toe best zenuwachtig van, vooral op het laatst, toen zat er opeens een weekend tussen dat we moesten wachten op een reactie van hun kant :X Bij ons gingen de biedingen zo: Vraagprijs was 125, ons openingsbod was 105, het tegenbod was 120, daarna boden wij 108,5 met een heleboel argumenten erbij, toen kwamen zij over de brug en boden 112,5 (!), maar wij probeerden er toen toch nog net wat meer uit te halen en boden 111. Daarmee gingen ze akkoord *O*

Onze bieding van 108,5 was best goed overdacht trouwens, 107,5 vonden we net te slap, met 1000 extra erbij dachten we dat het er zo uitzag dat we welwillend waren, maar toch ook afremde op hun patroon van biedingen met 5000 op en af. Dat werkte dus best goed, want daarna vertelde de tegenpartij dat zij eigenlijk 115 als minimum hadden, maar ons tegemoet wilde komen door 112,5 tegen te bieden. Toen dachten wij dat dat makelaar geneuzel was ;) en dat zij de koop niet gingen lieten schieten (het huis stond al even te koop) en probeerden dus toch nog net iets lager. We hadden gelijk en dat deden ze. Bij die bieding gaven we trouwens onze 'speerpunten' nog even duidelijk aan, zoals dat het van onze kant snel geregeld kon worden omdat de financiering al zo goed als rond was en dat ze alle spullen die er nog in het huis stonden (het staat al leeg) mochten laten staan als ze het niet wilden houden. Als ze het niet geaccepteerd hadden, dan waren we alsnog akkoord gegaan met 112,5 denk ik, maar elke 1000 euro is mooi meegenomen in de behoorlijke renovatie en verbouwing die wij voor ogen hebben. Kan ik toch weer net een iets luxere keuken of visgraatvloer of zo van bekostigen ;)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:15:19 #3
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146071017
ik had je trouwens helemaal nog niet gefeliciteerd, dus bij deze :P

ik denk dat je ook wel het voordeel hebt dat het al wat langer te koop stond. Huis waar wij op bieden staat net 2 weken op funda....
Maar idd, het is allemaal best spannend. Gelukkig reageren ze vrij snel, en ik moet deze week gewoon een akkoord hebben :@ Dan kan de rest geregeld worden met de hypotheekadviseur/bank ....duurt 4/6 weken werd er gezegd ;(

Nu kan ik nog ff nadenken wat we gaan bieden.....ik wil eigenlijk wel onder de 130 uitkomen...
pi_146071564
Je kunt ook als voordeel noemen, dat ze dan wel vlot het huis verkopen! Als ze nog 2 jaar moeten wachten voordat het verkocht wordt, is dat veel meer geld aan maandlasten dan die paar duizend euro die ze er nu misschien minder voor krijgen dan gehoopt bijvoorbeeld. En wellicht dat het anders heel lang te koop staat maar voor dezelfde prijs of zelfs minder wordt verkocht uiteindelijk.

Maar ik weet ook helemaal niet of het huis al scherp geprijsd is tov andere huizen uit de buurt en de staat waarin het is, dat ze er dus snel vanaf willen. Of dat het ook wel wat rustiger aan mag van ze, dan heb je kans dat ze wel bereid zijn om af te wachten of er nog een koper komt.

Wat mijn zwager deed was ook wel grappig. Die deed een bod en de makelaar zei: Nee de verkoper wil minstens *bedrag* hebben. Zwager zei: Okee. En ging toen 6 weken op vakantie. Toen ie terug kwam vroeg ie: En is het al verkocht? Makelaar: Nee. Zwager: Mijn bod staat nog steeds. Verkoper: Nou vooruit dan. En toen kocht ie het dus alsnog voor z'n 'eerste' bod :D

Als je dus niet per se haast hebt of dat het huis niet per se je droomhuis is, dan kun je dus ook zo hard-to-get spelen. Maar dan heb je dus wel kans dat het al weg is. Zeker als het pas zo kort te koop staat. Weet je toevallig of er veel interesse is in het huis? Veel andere kijkers?

Ik duim in ieder geval mee!
pi_146076993
Gefeliciteerd!!! :)

Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)

Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:33:13 #6
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146078183
PureEvil spannend! Hopelijk hebben jullie beet en kunnen jullie alsnog begin december verhuizen!
pi_146079987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd!!! :)

Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)

Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
Oeh, goeie tip, dankjewel!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:16:09 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146109150
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur :P

Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal *O* 130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.

* PureEvil is blij *O* *O*
pi_146109655
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef PureEvil het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur :P

Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal *O* 130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.

* PureEvil is blij *O* *O*
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146111731
*O* Gefeliciteerd PureEvil! Misschien kun je voor heel kort zo'n opslag fixen?
pi_146112857
Gefeliciteerd PureEvil!! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:31:31 #12
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146113313
Gefeliciteerd PureEvil! Wat een ontzettend goed nieuws!!! Nu maar hopen dat 1 december haalbaar is!
pi_146115197
Gefeliciteerd! :D *O*
pi_146115492
Gefeliciteerd *O*

Dat word 1 dec een pittig dagje :P
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:18 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146125644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Dat word 1 dec een pittig dagje :P
_O- Maar jij kwam me helpen toch :7
pi_146129554
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk! :o
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k... :o Die dakkapel sowieso later dus :P De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig ;(
pi_146129887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk! :o
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k... :o Die dakkapel sowieso later dus :P De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig ;(
Altijd belachelijk. 2,4 meter.. Jezus
pi_146130295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk! :o
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k... :o Die dakkapel sowieso later dus :P De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig ;(
Jemig wat een geld :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146132264
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jemig wat een geld :o
Belachelijk toch?
-O-
pi_146132580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:23 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Belachelijk toch?
-O-
Ja deze overstijgen wel wat ik al eerder heb gehoord denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146133465
Dat is inderdaad veel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146179881
Woensdag weer een afspraak met de hypotheek adviseur. Er moeten nog wat dingen aan het voorlopig koopcontract veranderd worden. Iemand daar ervaring mee of daar moeilijk over gedaan wordt?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146179904
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
pi_146179950
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
Hier gaat het om inbindende voorwaarden. Het gedrag moet omhoog. Want voor het bedrag die er nu staat komt het huis maar half af als in geen aanbouw geen keuken enz. En we willen het huis niet zonder aanbouw.

En verder vinden we dat NHG er ook in moet komen te staan. Nu zou dat geen breekpunt mogen zijn. Maar vinden wij wel belangrijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:11:43 #25
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146180175
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!

Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.

Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.

PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
pi_146180258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!

Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.

Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.

PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:29:19 #27
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146180452
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Ooh, op die fiets :+ ! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
pi_146180531
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:29 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ooh, op die fiets :+ ! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
Ik ook niet maar dat zou voor ons een no go zijn.. Je zou maar met een half huis blijven zitten :D
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 2 november 2014 @ 08:34:35 #29
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146207916
Gisteren concept akte van levering/hypotheekakte/afrekening binnen gekregen en we konden meteen aan de puzzel -O- .
We wisten dat de 2 percelen die wij gekocht hebben, vroeger uit meerdere kadastrale kavels bestond, maar wat ons vantevoren niet gezegd was (en ook niet terug te vinden was bij de gemeente), was dat op een van de oude kavels nogal wat restricties zaten. Dit komt nu pas naar boven in de akte van levering. Ik werd al even bang dat dit onze (garage)bouwplannen in de weg ging staan, maar na wat puzzel en opzoekwerk vermoed ik nu dat juist dat deel grotendeels onder het woonhuis ligt :). Pak van m'n hart dus :).
pi_146208285
Ohh wow, dat was even schrikken NotTheSame! Maar vooralsnog ziet het er wel goed uit nu? Als het bij de gemeente niet terug te vinden is, is het dan nog wel geldig? Lijkt me dat dan eigenlijk niemand daar verder meer iets van weet ook? Misschien is het sowieso allang verlopen of omgezet, maar doen alleen die papieren per ongeluk nog de ronde ergens!?
  zondag 2 november 2014 @ 10:25:12 #31
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146208775
Het zal nog wel gelden anders denk ik niet dat het in onze akte van levering genoemd hoeft te worden. Het gaat om een bebouwingsverbod ivm nutsvoorzieningen in de grond.
Maar aangezien er, naast ons huis, nog 6 huizen op dezelfde oude kadastrale kavel gezet zijn (en er toen dus ook overleg geweest moet zijn met de gemeente, waar deze kavel oorspronkelijk van was), ga ik er vanuit dat we er nooit problemen mee gaan krijgen. Het zou dan nu alleen nog gaan om de voortuin en oprit, maar we hebben geen plannen om daar (uit) te bouwen (garage komt achter in de tuin, valt onder een ander kadastraal nummer).

En jij Ela, al aan het inpakken?
pi_146213852
Ah kijk, dus toch een oude(re) situatie, maar dus wel nog half geldig onder de voortuin en oprit. In ieder geval wel fijn dat het voor jullie verder niet uitmaakt, toch een pak van je hart ja :D

Dat hele huis-kopen is echt een lesje in geduld vind ik hoor! Eerst hebben we al maaaaaanden gezocht naar een huis, toen moesten we telkens een week of zo wachten tot we konden bezichtigen omdat de makelaar het zo druk heeft. Vervolgens duurde het onderhandelen ook weer een volle week en daarna allerlei dingen regelen/opzoeken/doorgeven voor de koopakte. Nu wachten we op bericht wanneer we de koopakte kunnen tekenen en we hebben als oplever datum 24 november aangegeven. Dus na het tekenen moeten we de financiering fixen en dan nog weer een paar weken wachten tot we eiheiheindelijk de sleutel hebben :)

Dan kan het klussen beginnen en ik hoop eigenlijk dat we rond februari daar kunnen gaan wonen echt enzo!

Maar we gaan in de tussentijd wel alvast langzaamaan beginnen met dingen hier inpakken en vooral ook uitzoeken. Ons streven is zo min mogelijk spullen in ons huis, en dus ook zo min mogelijk spullen van hier verhuizen naar daar. Er valt nog wel wat uit te zoeken hier ;) We hebben een plek met overbodige dingen die we op een of andere manier gaan afvoeren (grofvuil, kringloop, marktplaats, pawnshop, etc) en de rest gaat dan dus gestaag in verhuisdozen. De spullen die we echt gebruiken (meubels, kleding, keukengerei) die kunnen natuurlijk pas helemaal op het laatst, maar het zou dan dus relaxed zijn als alle overige dingen al weg zijn of ingepakt.
pi_146324304
Geduld wat is dat? :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146325710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geduld wat is dat? :')
Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot :')
pi_146326133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot :')
Wanneer komt de uitslag?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146326151
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wanneer komt de uitslag?
Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik :+
pi_146326186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik :+
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146326223
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
14 ;(
pi_146326260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef Miezziej het volgende:

[..]

14 ;(
Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146326340
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
Oe :9

Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwens :+ Dat gaat toch niet lukken :')
pi_146326634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Oe :9

Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwens :+ Dat gaat toch niet lukken :')
Wat is de maat van de woonkamer?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146326756
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.

Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.

Iemand ervaring met renovlies?
pi_146326855
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Klaphark het volgende:
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.

Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.

Iemand ervaring met renovlies?
Nee maar info is welkom zaten aan hetzelfde te denken.

Alles wordt hier opgeleverd met een fun stuclaagje als in behangklaar. Nu hebben ze dat bij schoonouders ook gedaan en dat hebben ze altijd zo gelaten. Zie je niks van ook.

En oh ja en het is allemaal nog steeds onder voorbehoud :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146327227
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton :')
pi_146327557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Klaphark het volgende:
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton :')
Dat is wat de makelaar zei
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 november 2014 @ 13:27:13 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146327773
PureEvil, gefeliciteerd!!! *O*

Wij hebben een ander huis gevonden waar we interesse in hebben, wel iets boven ons budget, nou ja, we kunnen het op zich wel bekostigen maar dan zitten we aan onze top en dat willen we niet. ;)

Ze vragen er 1.495.000 kr. (200.862,57 euro) voor, maar het huis is in 2013 getaxeerd op 890.000 kr. (119.577,05 euro).
Dat is nogal een verschil. :o
Het staat wel in een super wijk, ook is alles binnen en buiten gerenoveerd en dat is ook helemaal in onze stijl, grote tuin er bij en dicht bij scholen, binnenstad, openbaar vervoer enz. Ook heeft het alles wat we willen, ruime keuken, 5 slaapkamers (we hebben 4 kinderen samen) en zelfs ruimte om een gastenverblijf te maken voor wanneer familie en vrienden langs willen komen.
Het staat wel pas een week op de markt.

Dus hebben ze nu zoiets van, we hoeven het niet meteen kwijt dus we gaan er gewoon heel veel voor vragen?
Wij zouden wegens locatie (als alles in goede staat is) er wel 1.100.000 (147.791,86 euro) voor willen geven.

Maar eerst maar eens een bezichtiging aanvragen na de verhuizing.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146328219
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wat de makelaar zei
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
pi_146329029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
Ja precies en anders van dat behang eroverheen en dan komt dat stucen later wel een keer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146329188
Of spackspuiten? Dat is ook mooi :Y
pi_146329503
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef Puala het volgende:
Of spackspuiten? Dat is ook mooi :Y
Is dat een beetje budget proof?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146329571
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat een beetje budget proof?
Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.
pi_146348189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.
Is dat zelf te doen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146348217
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 november 2014 @ 21:56:30 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146348982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
Mooi!!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146349498
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mooi!!!
Ja nu nog zien of het echt zo gaat zijn :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146359214
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja nu nog zien of het echt zo gaat zijn :P
Komt goed, positief blijven! :D
pi_146359422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Komt goed, positief blijven! :D
Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146359708
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat zelf te doen?
Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
Nice :D
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoor O+ En het verwarmt zuiniger als radiatoren :)
pi_146359926
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinking :P) kost het beneden 2150 en boven 2850. Of dat normale prijzen zijn weet ik niet :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Miezziej op 06-11-2014 10:15:42 ]
pi_146360514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
*O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146360663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.

[..]

Nice :D

[..]

Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoor O+ En het verwarmt zuiniger als radiatoren :)
Ik wacht gewoon even af hoe de muren er aan toe zijn.

Mij is altijd verteld dat vloer verwarming iets onzuiniger is in totaal. Maargoed maakt niet zoveel uit. Eerst kijken wat het kost.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146360704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinking :P) kost het beneden 2150 en boven 2850. Of dat normale prijzen zijn weet ik niet :+

Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.

En idd positief blijven.

Heb je linkje van. Net nieuwbouw project? Ben nieuwsgierig als dat mag tenminste
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146360712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef Kirb het volgende:

[..]

*O*
Jeej *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146360772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.

En idd positief blijven.

Heb je linkje van. Net nieuwbouw project? Ben nieuwsgierig als dat mag tenminste
Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.
pi_146360822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146360839
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.
Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.
pi_146360883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.
Mij ook niet. Dus ben benieuwd wat ze voor de rest vragen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 november 2014 @ 11:16:28 #68
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146361565
Thinkk-Pinkk das wel goed nieuws!

Miezziej hopelijk word je ingeloot!

Wij hebben straks ook vloerverwarming in de badkamers, maar ik denk ik niet dat we het veel zullen gebruiken.

Vanmorgen om 7.45uur reed hier een verhuiswagen voorbij en wat schetst mijm verbazing: ze zijn 'ons' huis al leeg aan het halen *O* .
Alleen zagen wij net dus dat ze de vrachtwagen op de inrit hebben staan, dus manlief is er even heen om te vertellen dat de kosten bij verzakking van de inrit voor de oude bewoners gaat zijn, want die inritten zijn never nooit berekent op een trekker met oplegger :( .
pi_146361690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
Thinkk-Pinkk das wel goed nieuws!

Miezziej hopelijk word je ingeloot!

Wij hebben straks ook vloerverwarming in de badkamers, maar ik denk ik niet dat we het veel zullen gebruiken.

Vanmorgen om 7.45uur reed hier een verhuiswagen voorbij en wat schetst mijm verbazing: ze zijn 'ons' huis al leeg aan het halen *O* .
Alleen zagen wij net dus dat ze de vrachtwagen op de inrit hebben staan, dus manlief is er even heen om te vertellen dat de kosten bij verzakking van de inrit voor de oude bewoners gaat zijn, want die inritten zijn never nooit berekent op een trekker met oplegger :( .
Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen? :@
  donderdag 6 november 2014 @ 11:52:44 #70
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146362729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen? :@
Dat kan ook, maar we hebben in ieder geval alvast gewaarschuwd. Het is aan de oude bewoners om zich daar iets van aan te trekken (die zijn niet al te snugger dus ik ben benieuwd). En manlief heeft zichtbaar foto's gemaakt dat die vrachtwagen op de inrit staat, dus mocht het bij oplevering niet goed zijn, dan kunnen wij aantonen wanneer het is gebeurd zonder dat daar getouwtrek om gaat bestaan.
  zondag 9 november 2014 @ 11:22:48 #71
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146456997
Nog 5 dagen... Iedereen begint te zenuwpezen hier _O-.
Mijn vader en mijn stiefopa zijn al 2 dagen aan het grommen over het verwijderen van de bomen in de voortuin (wanneer, hoe, welke bomen precies, heb je vervoer... Sta 's middags nou maar klaar met je kettingzaag, er staan kruizen op de bomen die om gaan :( !)
De rolluikenboer had zich ook al in de week vergist dus die belde gisteren al voor de montage (Nee, vrijdag de 14e pas, ik bel wel zodra we de sleutel hebben :( !)
De cv-boer hing ook al aan de lijn of hij al wat moest bestellen (neehee, dop nou alleen vrijdag even die radiatoren af en dan kijken we wel wat er besteld moet worden :( !)
Manlief wil de hele huisraad al gaan halen (laat dat nou, we hebben de opslag toch tot 1 februari, fus tijd genoeg en het staat daar niemand in de weg :') )
Stucadoor wil ook een datum horen om te beginnen (gvd, dat kan ik niet geven totdat ik weet hoe het behang eraf gaat, kom vrijdag nou kijken wat je allemaal nodig denkt te hebben, dan zie je het zelf :( !)

En dan kan ik morgen zelf weer met de makelaar gaan bellen omdat er nog geen afspraak voor de opleverkeuring gemaakt is :(.

Kortom, tis gezellig hier hoor _O-!
pi_146457356
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:22 schreef NotTheSame het volgende:
Nog 5 dagen... Iedereen begint te zenuwpezen hier _O-.
Mijn vader en mijn stiefopa zijn al 2 dagen aan het grommen over het verwijderen van de bomen in de voortuin (wanneer, hoe, welke bomen precies, heb je vervoer... Sta 's middags nou maar klaar met je kettingzaag, er staan kruizen op de bomen die om gaan :( !)
De rolluikenboer had zich ook al in de week vergist dus die belde gisteren al voor de montage (Nee, vrijdag de 14e pas, ik bel wel zodra we de sleutel hebben :( !)
De cv-boer hing ook al aan de lijn of hij al wat moest bestellen (neehee, dop nou alleen vrijdag even die radiatoren af en dan kijken we wel wat er besteld moet worden :( !)
Manlief wil de hele huisraad al gaan halen (laat dat nou, we hebben de opslag toch tot 1 februari, fus tijd genoeg en het staat daar niemand in de weg :') )
Stucadoor wil ook een datum horen om te beginnen (gvd, dat kan ik niet geven totdat ik weet hoe het behang eraf gaat, kom vrijdag nou kijken wat je allemaal nodig denkt te hebben, dan zie je het zelf :( !)

En dan kan ik morgen zelf weer met de makelaar gaan bellen omdat er nog geen afspraak voor de opleverkeuring gemaakt is :(.

Kortom, tis gezellig hier hoor _O-!
Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 11:58:50 #73
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_146457810
Waarom zou je die bomen in week 1 direct al willen verwijderen ? Dat kan toch een week of twee later toch ook nog prima ?
  zondag 9 november 2014 @ 12:03:33 #74
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146457923
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?
Dat is het hem juist... IK maak me niet druk, maar de rest daarintegen :') _O- .
Die bomen gaan wel meteen weg, uitstel zou betekenen dat we tot de lente moeten wachten en dan bloeien ze weer.
En aangezien ik allergisch voor die bomen, ze al het licht uit m'n woonkamer halen en ze een vreselijke troep geven :+ .
Daarbij is het een half dagje werk dus dat komt wel goed ;) .
pi_146463934
Hihi, spannend ja NotTheSame! Het komt echt super dichtbij nu!
pi_146512733
Voorlopig koopcontract wordt aangepast. Deze week of volgende week tekenen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 10 november 2014 @ 21:54:50 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146514503
Leuk TP! :) Weer een stapje verder ;)
Wanneer gaan ze eigenlijk bouwen?

Wij hebben a.s. vrijdag weer een bezichtiging.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146516740
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Leuk TP! :) Weer een stapje verder ;)
Wanneer gaan ze eigenlijk bouwen?

Wij hebben a.s. vrijdag weer een bezichtiging.
Waarschijnlijk in Maart pas :') dus nu moet ik de bank zo gek zien te krijgen me een hypotheek te willen geven onder de voorwaarden van 2014 :')

En tof waar? Nieuwsgierig lol
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 10 november 2014 @ 23:12:22 #79
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146517917
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...

Roosendaal ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146518456
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...

Roosendaal ;)
Ja scheelt idd weer een hoop...

Maargoed morgen de adviseur maar weer eens bellen :')

En leuk rsdl. Beter dan die vorige?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146527475
Heb je wel vertrouwen in je adviseur T-P? Want dat is wel heel belangrijk vind ik, het gaat niet om zomaar iets natuurlijk..

Verder spannend! Weer wat dichterbij :)

Wij krijgen over precies drie weken de sleutel! *O* Nu druk bezig met uitzoeken, weggooien en inpakken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146527592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef Kirb het volgende:
Heb je wel vertrouwen in je adviseur T-P? Want dat is wel heel belangrijk vind ik, het gaat niet om zomaar iets natuurlijk..

Verder spannend! Weer wat dichterbij :)

Wij krijgen over precies drie weken de sleutel! *O* Nu druk bezig met uitzoeken, weggooien en inpakken.
In de adviseur die we nu hebben wel :)

En wat leuk. Alles inpakken enzo O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146528078
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In de adviseur die we nu hebben wel :)

^O^
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146531360
Aankomende vrijdag passeren bij de notaris :D :D
pi_146531376
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...

Roosendaal ;)
Waar in Roosendaal als ik vragen mag :o
pi_146531756
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Aankomende vrijdag passeren bij de notaris :D :D
Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146532000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?
Ja dat klopt :D :D jij ook dan?
pi_146532137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ja dat klopt :D :D jij ook dan?
Nee maar ik ben opgegroeid in Bosschenhoofd ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146532227
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee maar ik ben opgegroeid in Bosschenhoofd ^^
Bosschenhoofd ken ik wel ja :P woon je nog steeds in Brabant?
pi_146532274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef Xeor het volgende:

[..]

Bosschenhoofd ken ik wel ja :P woon je nog steeds in Brabant?
Ja zeker mij krijgen ze hier niet weg :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146532291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zeker mij krijgen ze hier niet weg :P
:D
Ben je bezig met de aankoop van een huis in Bosschenhoofd dan?
pi_146532349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Xeor het volgende:

[..]

:D
Ben je bezig met de aankoop van een huis in Bosschenhoofd dan?
Alsjeblieft niet :D

Ik woon in oost Brabant en blijf daar ook ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146532375
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet :D

Ik woon in oost Brabant en blijf daar ook ^^
Ahh oké laat mij maar lekker in west wonen ;)
pi_146532444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ahh oké laat mij maar lekker in west wonen ;)
Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzo :) en ben toch geboren en getogen in B'hoofd. Ouders wonen er nog steeds.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146532837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzo :) en ben toch geboren en getogen in B'hoofd. Ouders wonen er nog steeds.
Wat heb je gekocht en waar :D
  dinsdag 11 november 2014 @ 14:27:56 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146533538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Xeor het volgende:

[..]

Waar in Roosendaal als ik vragen mag :o
In het goede gedeelte van de Kroeven ;)
En jij?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146533983
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

In het goede gedeelte van de Kroeven ;)
En jij?
Ik heb een huis gekocht in de Kroeven :)
pi_146534769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef Xeor het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht en waar :D
Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146534809
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^
Lekker man alvast gefeliciteerd.... :D
pi_146535007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Xeor het volgende:

[..]

Lekker man alvast gefeliciteerd.... :D
Dankjewel :) maar ik ben pas gelukkig als die hypotheek rond is.


:@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146535074
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankjewel :) maar ik ben pas gelukkig als die hypotheek rond is.

:@
Moet wel goed komen toch :D
pi_146535296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef Xeor het volgende:

[..]

Moet wel goed komen toch :D
Hypotheek adviseur zegt het. Maar andere adviseur heeft het vertrouwen wat we erin hadden een beetje om zeep geholpen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146535648
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hypotheek adviseur zegt het. Maar andere adviseur heeft het vertrouwen wat we erin hadden een beetje om zeep geholpen.
Ik zou je eigen er niet te druk om maken ;)
pi_146535921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ik zou je eigen er niet te druk om maken ;)
Ja als ik dat eens kon he ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146536769
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hypotheek adviseur zegt het. Maar andere adviseur heeft het vertrouwen wat we erin hadden een beetje om zeep geholpen.
Komt goed! Positive thinking :P

Ik geloof dat ik ben ingeloot :o Appje gekregen van mijn vriend. Hij is nooit zo duidelijk, maar we hebben een afspraak met de verkoopmeneer, dus zal wel goed zijn dan? :+
pi_146537167
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:39 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Komt goed! Positive thinking :P

Ik geloof dat ik ben ingeloot :o Appje gekregen van mijn vriend. Hij is nooit zo duidelijk, maar we hebben een afspraak met de verkoopmeneer, dus zal wel goed zijn dan? :+
Aawweesooommmeeeee!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 november 2014 @ 15:55:46 #107
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146537430
Miezziej gefeliciteerd!!!!

Alsof het hier even allemaal niet erger kan... Zojuist in onze opslagruimte geweest. Banken, stoelen, babyspullen, ALLES onder de schimmel :'(.
In 2 weken tijd heel onze huisraad naar de gvd...
pi_146537466
Wat voor opslagruimte is dat dan? :o

En wat klote. Sorry voor het woord. Maar jeetje. Daar zou ik echt een jankbui van jewelste van krijgen. Zo veel moeite om alles op te slaan, te verpakken etc. En dan dit.
pi_146537705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej gefeliciteerd!!!!

Alsof het hier even allemaal niet erger kan... Zojuist in onze opslagruimte geweest. Banken, stoelen, babyspullen, ALLES onder de schimmel :'(.
In 2 weken tijd heel onze huisraad naar de gvd...
Neeee dat is kut :o

Hopelijk kun je een flinke schadeclaim indienen want dit zou niet mogen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146538062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej gefeliciteerd!!!!

Alsof het hier even allemaal niet erger kan... Zojuist in onze opslagruimte geweest. Banken, stoelen, babyspullen, ALLES onder de schimmel :'(.
In 2 weken tijd heel onze huisraad naar de gvd...
Meen je niet? :o
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet zeggen -O-
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:55:51 #111
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146540063
Het is een officiele opslag voor goederen. Heb net de rechtsbijstand al aan de lijn gehad, in principe is dit volledig het probleem van de verhuurder.
Aangezien er net niemand bij de opslag was, gaan we zometeen even bellen met de verhuurder om te kijken hoe we dit financieel op gaan lossen.
Maar mijn bankstellen, eetkamerstoelen, hoofdbord van ons bed, maar het ergste is dat bijna 90% van de babyspullen is gewoon onbruikbaar geworden.
Tel daarbij op dat ik over 9 weken moet bevallen en het bestellen van alles minimaal 6 weken gaat duren (en dan heb ik Kerst en Nieuwjaar nog niet meegeteld), dan kun je je voorstellen dat ik dikke problemen heb :'( .
pi_146540176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef NotTheSame het volgende:
Het is een officiele opslag voor goederen. Heb net de rechtsbijstand al aan de lijn gehad, in principe is dit volledig het probleem van de verhuurder.
Aangezien er net niemand bij de opslag was, gaan we zometeen even bellen met de verhuurder om te kijken hoe we dit financieel op gaan lossen.
Maar mijn bankstellen, eetkamerstoelen, hoofdbord van ons bed, maar het ergste is dat bijna 90% van de babyspullen is gewoon onbruikbaar geworden.
Tel daarbij op dat ik over 9 weken moet bevallen en het bestellen van alles minimaal 6 weken gaat duren (en dan heb ik Kerst en Nieuwjaar nog niet meegeteld), dan kun je je voorstellen dat ik dikke problemen heb :'( .
Oh damn dat wordt wel heel krap dan :o ik hoop dat alles snel geregeld is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146540501
Lekker dan, wat is dat daar wel niet voor bende? Hoe kan dat zomaar.
  dinsdag 11 november 2014 @ 19:00:48 #114
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146544143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej gefeliciteerd!!!!

Alsof het hier even allemaal niet erger kan... Zojuist in onze opslagruimte geweest. Banken, stoelen, babyspullen, ALLES onder de schimmel :'(.
In 2 weken tijd heel onze huisraad naar de gvd...
Neeeee???? Damn....
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146544315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej gefeliciteerd!!!!

Alsof het hier even allemaal niet erger kan... Zojuist in onze opslagruimte geweest. Banken, stoelen, babyspullen, ALLES onder de schimmel :'(.
In 2 weken tijd heel onze huisraad naar de gvd...
Wat ontzettend klote zeg.
Waar woon je?
Ik heb nog een mc staan en heel veel kleertjes/lakentjes ed. En nog veel meer wat je kunt lenen.
pi_146544518
Hallooooo,

Ik mag eerder dan verwacht in een nieuwbouwwoning. Ik dacht mei, blijkbaar was het januari.
Oeps dus. Daarnaast heb ik de officiele kijkdagen gemist, maar bieden ze me deze week nog een kans daarvoor.

Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij zo'n kijkdag? Ik neem aan de ramen meten ivm gordijnen. En daarnaast de grond ivm laminaat? Geen idee hoe, maar dat lukt vast wel.

Heeft iemand verder nog een tip? Ik ben erg onvoorbereid nu. :@
pi_146544722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Hallooooo,

Ik mag eerder dan verwacht in een nieuwbouwwoning. Ik dacht mei, blijkbaar was het januari.
Oeps dus. Daarnaast heb ik de officiele kijkdagen gemist, maar bieden ze me deze week nog een kans daarvoor.

Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij zo'n kijkdag? Ik neem aan de ramen meten ivm gordijnen. En daarnaast de grond ivm laminaat? Geen idee hoe, maar dat lukt vast wel.

Heeft iemand verder nog een tip? Ik ben erg onvoorbereid nu. :@
Hoe kun je dat missen :D

Maar maten kijk of er nog loze leidingen getrokken kunnen worden, stopcontacten enzo
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146545029
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe kun je dat missen :D

Maar maten kijk of er nog loze leidingen getrokken kunnen worden, stopcontacten enzo
Er is iets misgegaan met het doorgeven van mijn postadres :( Ze heeft het niet goed verwerkt. Ik kreeg maar geen post en dacht, ahhh duurt vast nog lang.

Heb een iniminie budget en totaal geen ervaring met zelf alles doen. Could be cool.
Geen idee wat een loze leiding is, zal zo googlen :D
pi_146545184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er is iets misgegaan met het doorgeven van mijn postadres :( Ze heeft het niet goed verwerkt. Ik kreeg maar geen post en dacht, ahhh duurt vast nog lang.

Heb een iniminie budget en totaal geen ervaring met zelf alles doen. Could be cool.
Geen idee wat een loze leiding is, zal zo googlen :D
Loze leiding is vaak wel meerwerk en moet je voor bijbetalen. Wij doen er in iedere kamer 1 en op zolder twee. Je kunt ze beter maar hebben liggen zeg maar. Maar dat ze je niet eerder gebeld hebben :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146545294
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loze leiding is vaak wel meerwerk en moet je voor bijbetalen. Wij doen er in iedere kamer 1 en op zolder twee. Je kunt ze beter maar hebben liggen zeg maar. Maar dat ze je niet eerder gebeld hebben :o
Ja ze belde mij gisteren eindelijk :)
Owwwww, die loze leiding doen ze dan niet. Dit is een huurhuis en er zat niet veel bij aan opties wat betreft meerwerk. Echt bijna niets eigenlijk.
pi_146545405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja ze belde mij gisteren eindelijk :)
Owwwww, die loze leiding doen ze dan niet. Dit is een huurhuis en er zat niet veel bij aan opties wat betreft meerwerk. Echt bijna niets eigenlijk.
Weet niet wat er bij een huurhuis standaard in zit wat bij een koopwoning er niet in zit. Dan idd maten van ramen ook hoogte. Maten van vloeren altijd ruim inkopen wat je verzaagd aardig wat. Oh en kijken hoeveel meter muur je verf moet hebben enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146545497
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weet niet wat er bij een huurhuis standaard in zit wat bij een koopwoning er niet in zit. Dan idd maten van ramen ook hoogte. Maten van vloeren altijd ruim inkopen wat je verzaagd aardig wat. Oh en kijken hoeveel meter muur je verf moet hebben enzo.
En dan wat foto's schieten en dat is het wel denk ik, toch? :)
pi_146547720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En dan wat foto's schieten en dat is het wel denk ik, toch? :)
Ja foto's zijn handig. En kijk wat voor meubels er zullen passen enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:07:25 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146550969
OMG NTS.....Wat erg!!! spul van emotionele waarde ook? Het zit jullie echt niet mee zeg... :/

@Stimorol, je hebt toch een plattegrond gekregen neem ik aan? Daar staan toch de maten op van de vloer?

We hebben vandaag koopcontract getekend (onder voorbehoud) en een bouwkundige keuring laten doen, als het goed is krijgen we daar morgenavond een rapportje van via de mail.
We hebben nog niks gehoord van de bank, de hypotheekadviseur had nog niks gehoord, heb vandaag nog met m gebeld...wachten duurt dan lang hoor...
pi_146554697
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef PureEvil het volgende:
OMG NTS.....Wat erg!!! spul van emotionele waarde ook? Het zit jullie echt niet mee zeg... :/

@Stimorol, je hebt toch een plattegrond gekregen neem ik aan? Daar staan toch de maten op van de vloer?

We hebben vandaag koopcontract getekend (onder voorbehoud) en een bouwkundige keuring laten doen, als het goed is krijgen we daar morgenavond een rapportje van via de mail.
We hebben nog niks gehoord van de bank, de hypotheekadviseur had nog niks gehoord, heb vandaag nog met m gebeld...wachten duurt dan lang hoor...
Hypotheek aanvraag kan echt weken over heengaan heb ik gehoord :{

Hopelijk is de bouwkeuring goed :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:15:12 #126
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146554742
Niet bijgelezen, maar zoals gedacht trekt de verhuurder zich terug uit de aansprakelijkheid.
Zojuist heb ik het dossier aangemaakt en voorgelegd bij de rechtsbijstand, hopelijk kunnen ze snel ingrijpen.

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en aanbiedingen. Helaas mogen we vanaf nu niets meer uit de opslag halen ivm gezondheidsgevaar en er moet een schade-expert aan te pas komen in hoeverre alle spullen nog bruikbaar zijn. Gelukkig heeft manlief daarstraks nog gauw de MC en de kinderwagenbak eruit kunnen halen, deze zien er op het oog ongeschonden uit maar gaan voor de zekerheid nog schoongemaakt worden, zodat ik straks in ieder geval onze jongste ergens in kan laten slapen en kan vervoeren. Kleertjes en dekens had ik gelukkig al een paar weken geleden meegenomen.
Maar heel de babykamer en peuterkamer staan nog, speelgoed, box met toebehoren, badje, dat krijg ik voorlopig niet terug :'(.
pi_146554764
Ik miet eens op vloerenjacht. Voor de meerwerklijst moeten we een prijs weten. Ik heb echt geen idee waar ik aan moet denken bij natuursteen tegels ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146574512
Hoii,

Gefeliciteerd met jullie huizen! Ik zou ook wel willen. Ben net verhuisd naar een huurhuis, want ik verhuis misschien weer naar het buitenland.
Maar als ik 1 verhuistip mag geven; www.fok.nl . Echt goeie ervaringen mee. Ze hebben plastic verhuisdozen die ze bij je thuisbrengen. Stapelen goed en scheuren niet door. Veel handiger en was goedkoper ook nog.

Een vriendin tipte me erop, en nu zweer ik er ook bij.

[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 12-11-2014 16:37:19 ]
  woensdag 12 november 2014 @ 16:38:24 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146577340
Quoten= meer werk voor de mods.

Straks effe riool en waterleidingen verleggen! Ben benieuwd 😄
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146577756
NTS wat klote zeg :o :'(. Had je het evt. ook via je inboedelverzekering doorgegeven? Dat een gedeelte van je inboedel elders opgeslagen stond? Want dan zou je daar ook contact me kunnen opnemen. Verder hoop ik dat je met je rechtsbijstand snel resultaat krijgt. Waarom erkent die verhuurder geen aansprakelijkheid? Het is toch zijn verantwoording dat de opslag goed droog is lijkt me. Veel succes in ieder geval!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146578527
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
Quoten= meer werk voor de mods.

Straks effe riool en waterleidingen verleggen! Ben benieuwd 😄
Had hem al in het spam rapporteer topic gezet. Bij het rapporteer knopje kreeg ik geen toetsenbord mobiel dus vandaar zo :)

Woon je nog niet in je huis?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 12 november 2014 @ 17:57:01 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146580362
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had hem al in het spam rapporteer topic gezet. Bij het rapporteer knopje kreeg ik geen toetsenbord mobiel dus vandaar zo :)

Woon je nog niet in je huis?
Nee. Woon nog bij mijn ouders dus geen haast. Ik wacht tot de keuken geplaatst is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146580663
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee. Woon nog bij mijn ouders dus geen haast. Ik wacht tot de keuken geplaatst is.
Ah dacht dat je er al in zat :) maar leuk
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 12 november 2014 @ 18:40:22 #134
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146581755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef Kirb het volgende:
NTS wat klote zeg :o :'(. Had je het evt. ook via je inboedelverzekering doorgegeven? Dat een gedeelte van je inboedel elders opgeslagen stond? Want dan zou je daar ook contact me kunnen opnemen. Verder hoop ik dat je met je rechtsbijstand snel resultaat krijgt. Waarom erkent die verhuurder geen aansprakelijkheid? Het is toch zijn verantwoording dat de opslag goed droog is lijkt me. Veel succes in ieder geval!
Jep, inboedel was vanaf dag 1 verzekerd in de opslag. Alleen omdat deze schade door falen van de verhuurder ontstaan is, word het niet vergoed via je eigen inboedelverzekering maar moet dit via de bedrijfsaansprakelijkheidverzekering van de verhuurder. En dat word nog een getouwtrek, maar dat vecht de rechtsbijstand maar uit met hun.
pi_146641955
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef NotTheSame het volgende:
Jep, inboedel was vanaf dag 1 verzekerd in de opslag. Alleen omdat deze schade door falen van de verhuurder ontstaan is, word het niet vergoed via je eigen inboedelverzekering maar moet dit via de bedrijfsaansprakelijkheidverzekering van de verhuurder. En dat word nog een getouwtrek, maar dat vecht de rechtsbijstand maar uit met hun.
Vervelend! hoop dat er snel een oplossing komt.

Wij zijn gisteren naar een borrel van ons project geweest en hebben toevallig onze toekomstige buurman ontmoet. het leek een aardige man. Ook nog wat gebabbeld met mensen die een fase eerder zitten en dus al aan het klussen zijn.... Word er wel ongeduldig van om hun al zo enthousiast bezig te zien :)
pi_146642549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Vervelend! hoop dat er snel een oplossing komt.

Wij zijn gisteren naar een borrel van ons project geweest en hebben toevallig onze toekomstige buurman ontmoet. het leek een aardige man. Ook nog wat gebabbeld met mensen die een fase eerder zitten en dus al aan het klussen zijn.... Word er wel ongeduldig van om hun al zo enthousiast bezig te zien :)
Leuk! En aan goede buren heb je veel :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146649126
Gister verkoopgesprek gehad, wat monsters van de tegels meegenomen e.d. :+
We krijgen nu een week bedenktijd om te beslissen of we tot koop willen overgaan of niet. We hebben alvast concept overeenkomsten gekregen, dus zal die van het weekend even nalezen :P

Helaas is onze hypotheekadviseur op vakantie tot 25 november }:|
pi_146649297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef Miezziej het volgende:
Gister verkoopgesprek gehad, wat monsters van de tegels meegenomen e.d. :+
We krijgen nu een week bedenktijd om te beslissen of we tot koop willen overgaan of niet. We hebben alvast concept overeenkomsten gekregen, dus zal die van het weekend even nalezen :P

Helaas is onze hypotheekadviseur op vakantie tot 25 november }:|
Monsters van tegels ja? Awesome. Dat geluk hadden wij niet.

Laat wel even iemand die er verstand van heeft naar dat contract kijken. Bij ons moesten bijv. Wat dingen aangepast worden omdat als het mis liep we weleens met een half af huis konden blijven zitten :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146649612
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Monsters van tegels ja? Awesome. Dat geluk hadden wij niet.

Laat wel even iemand die er verstand van heeft naar dat contract kijken. Bij ons moesten bijv. Wat dingen aangepast worden omdat als het mis liep we weleens met een half af huis konden blijven zitten :P
Oei, dat moeten we niet hebben natuurlijk :+
De woningen worden wel gebouwd onder de garantie van de Woningborg. Er was wel een dingetje wat ik nog even moet nazoeken, ben alleen vergeten hoe het heet :@. Maar het kwam erop neer dat de grond niet van de gemeente is en dat we het zelf moeten onderhouden :P
pi_146650959
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Oei, dat moeten we niet hebben natuurlijk :+
De woningen worden wel gebouwd onder de garantie van de Woningborg. Er was wel een dingetje wat ik nog even moet nazoeken, ben alleen vergeten hoe het heet :@. Maar het kwam erop neer dat de grond niet van de gemeente is en dat we het zelf moeten onderhouden :P
Ah ja dat soort regelingen hoor je wel vaker idd.

Ze hadden bij ons de aanschaf prijs plus 4% in het contract staan. Maarja dat zou betekenen als we alleen dat geld zouden kunnen krijgen dat we bijv. Geen uitbouw konden doen. Zonder willen we het niet. Maar heel veel meerwerk zouden we dan niet kunnen laten doen na een leuken had het wel klaar geweest. En dan blijf je mooi met de rest van de kosten zitten.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 november 2014 @ 17:33:45 #141
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146652949
tering hee...net hypotheekofferte gekregen via de mail...Staan aantal fouten in (mijn adres klopt niet, is nog mn oude adres? Terwijl mn man wel hier woont..... ) ze vragen ook allemaal stukken waarvan ik denk, wat moeten ze ermee? (scheidingspapieren van mn man en zn ex bijv.....) vaag :{
Vertrouwen is weer wat gedaald iig. oO/
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:26:19 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146654642
Oh bah! Dat is balen PureEvil!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146655857
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:33 schreef PureEvil het volgende:
tering hee...net hypotheekofferte gekregen via de mail...Staan aantal fouten in (mijn adres klopt niet, is nog mn oude adres? Terwijl mn man wel hier woont..... ) ze vragen ook allemaal stukken waarvan ik denk, wat moeten ze ermee? (scheidingspapieren van mn man en zn ex bijv.....) vaag :{
Vertrouwen is weer wat gedaald iig. oO/
Ook raar dat ze dat moeten hebben. Blijf vertrouwen hebben misschien zegt het wel helemaal niks
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 16 november 2014 @ 19:18:57 #144
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_146718406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:33 schreef PureEvil het volgende:
tering hee...net hypotheekofferte gekregen via de mail...Staan aantal fouten in (mijn adres klopt niet, is nog mn oude adres? Terwijl mn man wel hier woont..... ) ze vragen ook allemaal stukken waarvan ik denk, wat moeten ze ermee? (scheidingspapieren van mn man en zn ex bijv.....) vaag :{
Vertrouwen is weer wat gedaald iig. oO/
Scheidingspapieren hebben met eventuele alimentatie te maken. Zoiets maakt uit voor je besteedbaarinkomen en in de scheidingspapieren zijn dat soort zaken vastgelegd. (Ook al er zijn er misschien geen kinderen.) Net als aanspraak op een partnerpensioen.
  zondag 16 november 2014 @ 19:24:01 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146718646
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:18 schreef Klare het volgende:

[..]

Scheidingspapieren hebben met eventuele alimentatie te maken. Zoiets maakt uit voor je besteedbaarinkomen en in de scheidingspapieren zijn dat soort zaken vastgelegd. (Ook al er zijn er misschien geen kinderen.) Net als aanspraak op een partnerpensioen.
ah ok. duidelijk, tnx! ^O^
pi_146777331
Volgende week dinsdag langs de hypotheekadviseur. Ben benieuwd hoeveel meerwerk we kunnen doen :+
Alleen die mandeligheid is dus een dingetje. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, geen ervaring mee..
pi_146777358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef Miezziej het volgende:
Volgende week dinsdag langs de hypotheekadviseur. Ben benieuwd hoeveel meerwerk we kunnen doen :+
Alleen die mandeligheid is dus een dingetje. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, geen ervaring mee..
Wat staat er precies dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146777437
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat staat er precies dan?
De kopers worden voor 1/14e deel eigenaar van de omgeving, ik dacht eerst alleen het plein wat er zit, maar het gaat ook over de parkeerplekken, stoepen enzo.
Die moeten de kopers dus gezamenlijk onderhouden, de gemeente doet er niets aan.
pi_146777613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Miezziej het volgende:

[..]

De kopers worden voor 1/14e deel eigenaar van de omgeving, ik dacht eerst alleen het plein wat er zit, maar het gaat ook over de parkeerplekken, stoepen enzo.
Die moeten de kopers dus gezamenlijk onderhouden, de gemeente doet er niets aan.
Hm ja dat is echt aan jezelf of je dat wilt :) heb er wel vaker over gehoord.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146777741
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm ja dat is echt aan jezelf of je dat wilt :) heb er wel vaker over gehoord.
Hangt ook van de buren af natuurlijk :+ Of ze een beetje de handen uit de mouwen willen steken enzo :P
Mja, als je dat niet wil... Waarom zou je dan op dit project reageren denk ik dan. Ik vind het niet erg om zelf te onderhouden, maar dan wel samen :P
pi_146777817
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:19 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hangt ook van de buren af natuurlijk :+ Of ze een beetje de handen uit de mouwen willen steken enzo :P
Mja, als je dat niet wil... Waarom zou je dan op dit project reageren denk ik dan. Ik vind het niet erg om zelf te onderhouden, maar dan wel samen :P
Ja je zult altijd mensen er tussen hebben zitten die daar toch wat minder gedreven in zijn helaas. Als je daar tegen kunt is er geen probleem :)

Hebben jullie al vaker een gesprek gehad bij de adviseur?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146778062
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja je zult altijd mensen er tussen hebben zitten die daar toch wat minder gedreven in zijn helaas. Als je daar tegen kunt is er geen probleem :)

Hebben jullie al vaker een gesprek gehad bij de adviseur?
Een eerste gesprek, dus dat was meer oriënterend. Volgende week dus het eerste "echte" gesprek.
pi_146778106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Een eerste gesprek, dus dat was meer oriënterend. Volgende week dus het eerste "echte" gesprek.
Oke was hij positief enzo? Hoop dat jullie een mooi bedrag kunnen krijgen ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146778166
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke was hij positief enzo? Hoop dat jullie een mooi bedrag kunnen krijgen ^O^
Jawel, alleen mijn vriend maakt veel overuren dus we weten nog niet of dat volledig meegenomen mag worden. Op zijn werkgeversverklaring hebben ze het bedrag over de afgelopen 12 maanden ingevuld, we shall see.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:05:10 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146780410
Mijn overuren worden niet meegenomen. Ik werk 16uur vast en de rest extra. Ik vind het wel fijn, omdat ik dan weet dat alles extra is en met mijn 16uur komen we een heel eind :) Ik hoef ook geen mega duur huis.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146780571
Hier mogen overuren ook niet meegenomen worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 november 2014 @ 23:06:13 #157
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_146793161
Bij mij werd dat ook niet gedaan, terwijl het wettelijk wel zou moeten kunnen. Alleen boeide dat voor ons niet omdat we toch ver onder het maximum zijn gebleven.

We zijn nu sinds afgelopen vrijdag bezig in ons nieuwe huis en het valt ons niet tegen. We hebben zondag, gisteravond en vanavond de hele woonkamer plus alledrie de slaapkamers kunnen texen :D Morgen komt de nieuwe ketel, overmorgen laminaat leggen met mijn vader, vrijdag komen de nieuwe meubels al en zaterdag verhuizen. Het is me niet tegengevallen allemaal :)
Don't let my username fool you...
  woensdag 19 november 2014 @ 06:51:55 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146798550
De pvc vloer beneden word gelegd, boven ben ik bezig om de ondervloer te leggen voor het laminaat wat morgen komt.
Ondertussen is alles voor de keuken gereed en heb ik alles geschilderd.
#progress
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 november 2014 @ 08:22:14 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146799133
Plaatje ter ondersteuning van de bovenstaande beschrijving:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146799318
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
Plaatje ter ondersteuning van de bovenstaande beschrijving:
Mooi! Wij willen in ons nieuwe huis ook een pvc-vloer, omdat dit goed schijnt te kunnen met vloerverwarming. Mag ik vragen waar jullie hem vandaan hebben?
  woensdag 19 november 2014 @ 08:42:56 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146799381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 08:37 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Mooi! Wij willen in ons nieuwe huis ook een pvc-vloer, omdat dit goed schijnt te kunnen met vloerverwarming. Mag ik vragen waar jullie hem vandaan hebben?
Er is geen jullie in dit verhaal :+
Een vriend van me legt 'm. Deze is de Lifestyle rule my room buffalo van Gerfloor.
Het is wel eens tuk duurder dan laminaat :X
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:14:09 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146799775
Wij zitten aan een PVC vloer te denken voor op de trap (althans, bij het huis waar we nu interesse in hebben). Neef van mijn vriend heeft dat ook en is echt ideaal :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 19 november 2014 @ 09:14:40 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146799784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 08:37 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Mooi! Wij willen in ons nieuwe huis ook een pvc-vloer, omdat dit goed schijnt te kunnen met vloerverwarming. Mag ik vragen waar jullie hem vandaan hebben?
Er zijn best wat bedrijven die dat hebben. Ook een 'normale' tapijt/laminaat-winkel.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 19 november 2014 @ 09:24:40 #164
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146799976
Ik zal me ook nog maar even komen melden ;).
Afgelopen vrijdag de sleutel gekregen en sindsdien maken we dagen van 8.00uur tot 23.00uur. De eerste bossage werd al een half uur na de oplevering uit de voortuin gezaagd, tot hilariteit van de buurt aangezien manlief en ik nog niet eens terug waren van de notaris!
Inmiddels is ook de bovenverdieping gestript en gestuct. Vandaag komen ze het rolluik hangen en wat witgoed brengen en gaan we beginnen met texen *O* !
De niet aangetaste inboedel is zaterdag al verhuist en de eerste aanmaning is al richting het bedrijf gegaan.
Verder nog wat kleine opleverproblemen gehad (zeer smerig opgeleverd, stoep verzakt door vrachtwagen, expansievat kapot, mechanische ventilatie overleden) maar dat komt wel goed.

En nou ga ik nog gauw een rondje kitten ;).
  woensdag 19 november 2014 @ 09:26:46 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146800029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Wij zitten aan een PVC vloer te denken voor op de trap (althans, bij het huis waar we nu interesse in hebben). Neef van mijn vriend heeft dat ook en is echt ideaal :)
Ideaal als in? Ik zie hier geen groot voordeel tov laminaat. Sterker nog, zonder vloerverwarming was ik voor laminaat gegaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146800093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ideaal als in? Ik zie hier geen groot voordeel tov laminaat. Sterker nog, zonder vloerverwarming was ik voor laminaat gegaan.
Is het niet duurzamer dan laminaat? Dat is mij altijd verteld. Mijn ouders hebben ook een pvc-vloer en deze heeft een aardige garantie-periode.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:32:27 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146800124
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:30 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Is het niet duurzamer dan laminaat? Dat is mij altijd verteld. Mijn ouders hebben ook een pvc-vloer en deze heeft een aardige garantie-periode.
Het is ook, bij mij dan, 4 keer zo duur als het laminaat. En ik denk niet dat het 4 keer zo lang meegaat :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:58:04 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146800578
Herstel, Laminaat, plinten etc komen vanmiddag ipv morgen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146800739
Goed bezig Kano
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146807399
Mijn vriend zou in januari toch naar een groter contract gaan (zodat hij minder meer/overuren heeft), dus wellicht kan dat ook wat eerder, mocht dat nodig zijn.
Sowieso zullen wij ook niet aan onze max zitten, ze nemen bijvoorbeeld mijn tweede baan niet eens mee in de berekening :P

Goed bezig kano ^O^ Hoop dat het de hoge prijs meer dan waard maakt ;)
  woensdag 19 november 2014 @ 14:38:00 #171
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146809178
Lekker bezig Kano, mooie kleur vloer ^O^

NTS ook al lekker bezig. Fijn he, dat je nou eindelijk wat kan gaan doen. *O* Hopelijk komt er snel een oplossing voor je beschimmelde inboedel. :{

Hier zijn we nog niet veel verder. We hebben wel hypotheekofferte getekend en nog wat papieren gebracht bij de hypotheekadviseur, nu wachten we nog op taxatierapport en dan gaat het hele zooitje naar de bank.
We hebben nog een kleine lening en die moet ik ook nog laten oversluiten waarschijnlijk, want volgens de hypotheekadviseur is het krediet te hoog, maar wij lossen alleen maar af, dus ik zie het probleem niet zo, maar goed....Ik heb geen tijd voor gezeik, dus denk dat we die lening maar ff gauw oversluiten.....ben er zowiezo met een jaar vanaf. (eindelijk)

Ben er zo klaar mee!

Afgelopen zaterdag bus vol spullen naar mijn ouders gebracht, daar staat nu de zolder al een aardig eindje vol. Hier is de zolder leeg :P Straks de kledingkasten alvast uit elkaar halen
  woensdag 19 november 2014 @ 15:41:33 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146811063
Thanks people
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 november 2014 @ 17:34:43 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146814422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:30 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Is het niet duurzamer dan laminaat? Dat is mij altijd verteld. Mijn ouders hebben ook een pvc-vloer en deze heeft een aardige garantie-periode.
Juist, dat is het.
En met water etc. hoef je niet uit te kijken en bij laminaat wel.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 19 november 2014 @ 17:35:15 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146814443
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146815378
Ik wil misschien wel zo'n pvc vloer boven.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 november 2014 @ 18:22:18 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146815642
Prijzig grapje hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146816150
Wellicht een domme vraag maar ik snap niet zo hoe je berekent hoeveel m2 verf je nodig hebt..

Neem ik gewoon de totale lengte van alle muren x hoogte van de muren? Kan dat als totaal of doe ik dit per muur?
  woensdag 19 november 2014 @ 18:47:04 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146816298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
Wellicht een domme vraag maar ik snap niet zo hoe je berekent hoeveel m2 verf je nodig hebt..

Neem ik gewoon de totale lengte van alle muren x hoogte van de muren? Kan dat als totaal of doe ik dit per muur?
In principe is dat de manier ja. Je hoeft alleen niet te verfen bij je deuren, maar erboven weer wel. En je hebt weer meer nodig in het trapgat bijvoorbeeld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146816341
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In principe is dat de manier ja. Je hoeft alleen niet te verfen bij je deuren, maar erboven weer wel. En je hebt weer meer nodig in het trapgat bijvoorbeeld.
Thanks :)
pi_146816430
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
Prijzig grapje hoor.
Weten we. Schoonouders hebben het ook laten leggen afgelopen zomer.

Vast niet duurder dan de tegels beneden ;)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 november 2014 @ 19:19:04 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146817493
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Thanks :)
Heb je een tekening?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146817521
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je een tekening?
Jazeker :@ Wil je dat ik het hier plaats of?
  woensdag 19 november 2014 @ 19:26:23 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146817722
:Y of via dm
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146817792
Hier is leuker
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146818332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
:Y of via dm
quote:
Heb de zolder eruit gelaten, mij gaat het vooral om 1e en 2de verdieping :)
pi_146818422
Mijn (huur)huis is trouwens wel klein... Doelend op begane grond. Schrok daar wel een beetje van. Hoe wonen hele gezinnen in zulke huizen?
pi_146819890
Als je in mijn topic kijkt zie je dat mijn koop woning niet heel veel groter is zonder uitbouw. Jouw badkamer is bijv. Al stukken groter.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 november 2014 @ 20:19:25 #188
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146819956
Valt toch wel mee Stimorol? Vind het niet klein lijken hoor. En boven kunnen ipv 2, ook 3 slaapkamers volgens mij. Maar nu heb je wel 2 grote :)
pi_146820673
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef PureEvil het volgende:
Valt toch wel mee Stimorol? Vind het niet klein lijken hoor. En boven kunnen ipv 2, ook 3 slaapkamers volgens mij. Maar nu heb je wel 2 grote :)
Ja, mijn slaapkamer was een halve orgasme gevoel. Kan het niet beter beschrijven. Ooooooh serieus, het is groot en heeft zoveel ramen en lichtval. Daarnaast kijk ik uit op het water en zie ik allemaal groen.

Echt, ik kom mijn slaapkamer niet meer uit!
pi_146821190
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, mijn slaapkamer was een halve orgasme gevoel. Kan het niet beter beschrijven. Ooooooh serieus, het is groot en heeft zoveel ramen en lichtval. Daarnaast kijk ik uit op het water en zie ik allemaal groen.

Echt, ik kom mijn slaapkamer niet meer uit!
Dan maakt de grote van de woonkamer ook niet meer uit lol.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146821262
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan maakt de grote van de woonkamer ook niet meer uit lol.
Nu je het zo brengt... Nee.

Moet wel zeggen dat ik alles vluchtig heb gezien, Op mijn kijkdag waren ze volop aan het werk. Zag er allemaal prima uit.
pi_146821434
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nu je het zo brengt... Nee.

Moet wel zeggen dat ik alles vluchtig heb gezien, Op mijn kijkdag waren ze volop aan het werk. Zag er allemaal prima uit.
Als je de indeling goed doet komt het echt wel goed en is er weinig mis mee. In dat smalle stuk kun je mooi je tv meubel kwijt enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146821520
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je de indeling goed doet komt het echt wel goed en is er weinig mis mee. In dat smalle stuk kun je mooi je tv meubel kwijt enzo.
Ja, heb daar namelijk geen trapkast genomen, er is dus zat ruimte :9

Anyway, als ik er weer in mag plaats ik wel wat foto´s. Dat is over 7 weken.
pi_146821626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, heb daar namelijk geen trapkast genomen, er is dus zat ruimte :9

Anyway, als ik er weer in mag plaats ik wel wat foto´s. Dat is over 7 weken.
Oké leuk. Waarom geen trapkast? Ik zweer er bij. Plek om de stofzuiger op te bergen en andere zooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146821708
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké leuk. Waarom geen trapkast? Ik zweer er bij. Plek om de stofzuiger op te bergen en andere zooi.
Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo goed bij nagedacht.. ;( Ik dacht, oh nee is niet zo belangrijk, maar ik heb nu inderdaad geen plek beneden voor een stofzuiger bijv. Echt heel stom van mij.

Als het echt drama is dan wil ik het nog wel laten doen.
pi_146821759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo goed bij nagedacht.. ;( Ik dacht, oh nee is niet zo belangrijk, maar ik heb nu inderdaad geen plek beneden voor een stofzuiger bijv. Echt heel stom van mij.

Als het echt drama is dan wil ik het nog wel laten doen.
Ik zou toch kijken of die nog geplaatst kan worden :@ al is het maar om je lege boodschappen krat, stofzuiger, dweil enzovoorts in te bewaren.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 november 2014 @ 21:01:49 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146821761
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké leuk. Waarom geen trapkast? Ik zweer er bij. Plek om de stofzuiger op te bergen en andere zooi.
+1

Ideaal zo'n kast. Vooral voor zo'n hamsteraar als ik :P Lekker voor je voorraad pleepapier en drinken enzo :+ (heb nu een bijhok, da's ideaal! Ga ik wel missen hoor :'( )
  woensdag 19 november 2014 @ 21:02:17 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146821782
Ik heb een cliënt zonder trapkast en die loopt alleen maar te miepen dat ze er geen heen en dat ik écht een huis moet kopen met een trapkast _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146821844
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

+1

Ideaal zo'n kast. Vooral voor zo'n hamsteraar als ik :P Lekker voor je voorraad pleepapier en drinken enzo :+ (heb nu een bijhok, da's ideaal! Ga ik wel missen hoor :'( )
Ik heb een grote kelder.. Hallo mede hamsteraar.. Ik ga die ook zoon missen. Maja.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146821846
Ik kan wel mijn stofzuiger erin kwijt.... Het is wat vaag uitgelegd, maar je hebt de trap en daarnaast heb je een muur. Daar tussenin kan bijv wel een stofzuiger.

Qua boodschappen doen is het natuurlijk een en al rukheid dit. 8)7
Zo dom van mij. Echt.
pi_146821901
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan wel mijn stofzuiger erin kwijt.... Het is wat vaag uitgelegd, maar je hebt de trap en daarnaast heb je een muur. Daar tussenin kan bijv wel een stofzuiger.

Qua boodschappen doen is het natuurlijk een en al rukheid dit. 8)7
Zo dom van mij. Echt.
Ha maar dan zou hij altijd in zicht staan toch?

Maar morgen. Even bellen en misschien kan het nog wel veranderd worden :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146822005
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ha maar dan zou hij altijd in zicht staan toch?

Maar morgen. Even bellen en misschien kan het nog wel veranderd worden :)
Ze vertelden mij dat ik dat zelf kon doen. :@ Zij veranderen niets meer.
Ik plaats tzt wel foto´s. Dat is duidelijker dan in tekst. Ik ben daar niet zo goed in.
pi_146822243
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze vertelden mij dat ik dat zelf kon doen. :@ Zij veranderen niets meer.
Ik plaats tzt wel foto´s. Dat is duidelijker dan in tekst. Ik ben daar niet zo goed in.
Oh dat is balen.. Ik zou het gewoon proberen ^^

Maar ben benieuwd naar je foto's :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 november 2014 @ 07:23:17 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146832782
Op hoeveel kom jij uit stimorol?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146832804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:23 schreef kanovinnie het volgende:
Op hoeveel kom jij uit stimorol?
Heb nog niet berekend :@ ik dacht iig 60 liter. Wilde gok.

Qua laminaat dacht ik toch op 116m2 te zitten.
  donderdag 20 november 2014 @ 07:33:54 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146832826
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb nog niet berekend :@ ik dacht iig 60 liter. Wilde gok.

Qua laminaat dacht ik toch op 116m2 te zitten.
Even grof gerekend voor je laminaat, Je kamer is 4,9*8,6. Dat is dus 42.14 m2. Boven hetzelfde dus dan kom je uit op 84.3 m2. Daar gaat 5m2 voor je badkamer vanaf, dan zit je op 80 m2 laminaat. Je hebt altijd snij/zaagverlies, daar word in de regel 10% voor gerekend dacht ik (zou ik even checken op internet als ik jou was), dus als je iets van 85-88 m2 koopt zou het goed moeten gaan.

Als je je zolder ook doet heb je 80+41.14=121.14, plus 10%=130-133 m2 nodig.

Met 116m2 red je beneden+boven heel ruim, maar beneden+boven+zolder niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146832874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Even grof gerekend voor je laminaat, Je kamer is 4,9*8,6. Dat is dus 42.14 m2. Boven hetzelfde dus dan kom je uit op 84.3 m2. Daar gaat 5m2 voor je badkamer vanaf, dan zit je op 80 m2 laminaat. Je hebt altijd snij/zaagverlies, daar word in de regel 10% voor gerekend dacht ik (zou ik even checken op internet als ik jou was), dus als je iets van 85-88 m2 koopt zou het goed moeten gaan.

Als je je zolder ook doet heb je 80+41.14=121.14, plus 10%=130-133 m2 nodig.

Met 116m2 red je beneden+boven heel ruim, maar beneden+boven+zolder niet.
Thanks! Verf ga ik deze week nog berekenen :P
  donderdag 20 november 2014 @ 07:48:37 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146832882
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Thanks! Verf ga ik deze week nog berekenen :P
Ga je op je zolder ook laminaat leggen?

Ik heb een berekeningetje gemaakt over je verf, maar dat krijg je wel nadat je 't zelf uitgerekend hebt >:)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146832957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ga je op je zolder ook laminaat leggen?

Ik heb een berekeningetje gemaakt over je verf, maar dat krijg je wel nadat je 't zelf uitgerekend hebt >:)
Hahah dat is goed! O+

Ik dacht op zolder meer aan zeil ofzo. Ik ga alleen wonen en de zolder zal niet gebruikt worden. Dus wilde wat kosten besparen :@
  donderdag 20 november 2014 @ 08:05:56 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146833010
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hahah dat is goed! O+

Ik dacht op zolder meer aan zeil ofzo. Ik ga alleen wonen en de zolder zal niet gebruikt worden. Dus wilde wat kosten besparen :@
Niets mis mee toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146833039
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Niets mis mee toch?
Oke nvm. Zeil is sws net zo duur/goedkoop als laminaat zie ik :o
  donderdag 20 november 2014 @ 08:10:39 #212
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146833053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke nvm. Zeil is sws net zo duur/goedkoop als laminaat zie ik :o
Dat is afhankelijk van je zeil en laminaat. Je kan ook tapijt leggen eventueel
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146833057
Kwantum heeft vaak leuke aanbiedingen op zeil ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 november 2014 @ 08:12:28 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146833064
Oja en zeil/tapijt gaat per strekkende meter, niet per vierkante meter. Als je 14 euro voor een strekkende meter betaald van een rol die 4 meter breed is, is je prijs per m2 eigenlijk 3.5 euro/m2
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146833271
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Stimorol-! Grappig, qua plattegrond en afmetingen lijkt het echt superveel op mijn vorige huis, op een paar kleine details na.
pi_146833299
Al deze tips _O_ O+
pi_146833362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:37 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Stimorol-! Grappig, qua plattegrond en afmetingen lijkt het echt superveel op mijn vorige huis, op een paar kleine details na.
Dit is trouwens een zijwoning *O*
pi_146833409
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is trouwens een zijwoning
Oh, dat is heel fijn!
  donderdag 20 november 2014 @ 10:01:01 #219
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146834639
hoi :W

ik kom me ook maar hier melden.
even een stukje voorgeschiedenis.

nadat we hier nog net geen 2 jaar wonen hebben we besloten om ons appartement te koop te zetten.
wel met pijn in ons hart want aan het huis ligt het niet.
de buurt valt me heel erg tegen en hoewel de buren allemaal 50+ zijn zijn het stuk voor stuk aardige mensen maar valt er als VVE niks mee te beginnen ( alles moet gezellig en zo en waarom zou je sparen voor de vervanging van je lift over 15 jaar als je er dan toch niet meer woont)
we zijn hier komen wonen met 1 kind inmiddels hebben we er nog 2 bijgekregen.
ons appartement was binnen 3 weken verkocht met winst *O*

en het nieuwe huis is ook gekocht.
een nieuwbouw eensgezinswoning in een blok dat al een jaar geleden is opgeleverd maar het verkocht niet, zal vast ook met de locatie te maken hebben, heel eerlijk zou het ook niet mijn 1e keuze zijn geweest, maar de brandweerkazerne ligt op 2 minuten lopen, een aangezien (8> bij de brandweer zit had het 2 streepjes voor 1 het is nieuw en 2 de brandweer
(8> zit nu nog bij de brandweer in de gemeente waar hij werkt maar deze kazerne word binnenkort gesloten en de brandweer in onze woonplaats wilde hem wel hebben
de woning word op 2 februari aan ons opgeleverd *O*

nu dus druk bezig met van alles uitzoeken en offertes aanvragen want integenstelling tot de vorige keer gaan we nu helemaal niks zelf doen, we hebben 2 dochters van bijna 2 en 3 maanden ik wil gewoon iet steeds m'n kinderen ergens moeten brengen om te gaan klussen.

schilder voor het behangen en verven, spuiten en trap schilderen hebben we al gevonden.
keuken is uitgezocht.
voor de vloer nemen we door het hele huis pvc ( hebben we nu ook en dat bevalt goed)
we moeten hem alleen nog even bestellen.

verder moet er nog een dakkapel komen , van de 6 offertes die zijn aangevraagd hebben er maar 2 gereageerd :?
via de bouwer koste een dakkapel met de afmeting van 3.20 slecht 10.000 euro

en we zijn nog bezig met verhuisbedrijven.

en dit alles gaat plaatsvinden in het altijd gezellige
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
pi_146835954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:01 schreef rebel-angel het volgende:
hoi :W

ik kom me ook maar hier melden.
even een stukje voorgeschiedenis.

nadat we hier nog net geen 2 jaar wonen hebben we besloten om ons appartement te koop te zetten.
wel met pijn in ons hart want aan het huis ligt het niet.
de buurt valt me heel erg tegen en hoewel de buren allemaal 50+ zijn zijn het stuk voor stuk aardige mensen maar valt er als VVE niks mee te beginnen ( alles moet gezellig en zo en waarom zou je sparen voor de vervanging van je lift over 15 jaar als je er dan toch niet meer woont)
we zijn hier komen wonen met 1 kind inmiddels hebben we er nog 2 bijgekregen.
ons appartement was binnen 3 weken verkocht met winst *O*

en het nieuwe huis is ook gekocht.
een nieuwbouw eensgezinswoning in een blok dat al een jaar geleden is opgeleverd maar het verkocht niet, zal vast ook met de locatie te maken hebben, heel eerlijk zou het ook niet mijn 1e keuze zijn geweest, maar de brandweerkazerne ligt op 2 minuten lopen, een aangezien (8> bij de brandweer zit had het 2 streepjes voor 1 het is nieuw en 2 de brandweer
(8> zit nu nog bij de brandweer in de gemeente waar hij werkt maar deze kazerne word binnenkort gesloten en de brandweer in onze woonplaats wilde hem wel hebben
de woning word op 2 februari aan ons opgeleverd *O*

nu dus druk bezig met van alles uitzoeken en offertes aanvragen want integenstelling tot de vorige keer gaan we nu helemaal niks zelf doen, we hebben 2 dochters van bijna 2 en 3 maanden ik wil gewoon iet steeds m'n kinderen ergens moeten brengen om te gaan klussen.

schilder voor het behangen en verven, spuiten en trap schilderen hebben we al gevonden.
keuken is uitgezocht.
voor de vloer nemen we door het hele huis pvc ( hebben we nu ook en dat bevalt goed)
we moeten hem alleen nog even bestellen.

verder moet er nog een dakkapel komen , van de 6 offertes die zijn aangevraagd hebben er maar 2 gereageerd :?
via de bouwer koste een dakkapel met de afmeting van 3.20 slecht 10.000 euro

en we zijn nog bezig met verhuisbedrijven.

en dit alles gaat plaatsvinden in het altijd gezellige
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nemen jullie vliesbehang met vervolgens verfspuiten? Wat ben jij daarvoor kwijt per m2 ongeveer als ik vragen mag?
  donderdag 20 november 2014 @ 11:09:15 #221
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146836057
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:04 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Nemen jullie vliesbehang met vervolgens verfspuiten? Wat ben jij daarvoor kwijt per m2 ongeveer als ik vragen mag?
:Y ja vliesbehang inc verven 11 euro per m2
W
Z
E
pi_146838452
Wauw, wat fijn dat jullie appartement zo snel verkocht is! Gefeliciteerd :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146838517
Gefeliciteerd!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 november 2014 @ 12:48:41 #224
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146838603
Dat is snel Rebel! Gefeliciteerd *O*

10.000 euro voor een dakkapel is wel een beetje gortig :P
pi_146839324
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke nvm. Zeil is sws net zo duur/goedkoop als laminaat zie ik :o
Tip voor zeil: niet compleet laten verlijmen (drama als je het er ooit uit wil halen) maar de hoeken/randen wel laten lijmen/plakken. Anders komt je zeil omhoog als de stofzuiger iets te enthousiast aan het zuigen is :+. En spullen niet schuiven maar tillen, het kan aardig wat hebben, maar als het scheurt is het ook meteen heel erg lelijk. Bij de kwantum/leenbakker hebben ze vaak acties met gratis leggen.

Voorpret: na maanden zonder succes staan er opeens 4(!) huurhuizen tegelijk online die geschikt zouden zijn qua locatie en formaat, dus nu maar hopen dat we ook mogen bezichtigen (kijkend naar het verleden zou dat over 3 weken moeten zijn).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 20 november 2014 @ 13:54:12 #226
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146840160
Zeil zou ik zowiezo niet doen. Laminaat is meestal goedkoper.....

Net ff gekeken voor een alles in 1 pakket, (telefoon/internet/tv) , lijkt me wel handig :P Kwam in de gauwigheid op KPN uit. 1e 6 maanden voor 35 euro, daarna 45 of 59, afhankelijk van pakket....(maargoed, spotify vind ik onnodig en opnemen doen we ook nooit eigenlijk....dus dan beter voor die van 45,- gaan denk ik) Of heeft iemand nog een ander (beter) alternatief? Ik kan het nu iig nog lekker makkelijk aanvragen. (ga ik natuurlijk pas doen als het allemaal rond is ;) )

Vandaag nog niks gehoord van de hypotheekadviseur of notaris...
  donderdag 20 november 2014 @ 14:04:50 #227
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146840423
rot is dat he dat wachten.

wij gaan zo even de hypotheek afsluiten op de bank *O*
W
Z
E
pi_146840587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:54 schreef PureEvil het volgende:
Zeil zou ik zowiezo niet doen. Laminaat is meestal goedkoper.....

Net ff gekeken voor een alles in 1 pakket, (telefoon/internet/tv) , lijkt me wel handig :P Kwam in de gauwigheid op KPN uit. 1e 6 maanden voor 35 euro, daarna 45 of 59, afhankelijk van pakket....(maargoed, spotify vind ik onnodig en opnemen doen we ook nooit eigenlijk....dus dan beter voor die van 45,- gaan denk ik) Of heeft iemand nog een ander (beter) alternatief? Ik kan het nu iig nog lekker makkelijk aanvragen. (ga ik natuurlijk pas doen als het allemaal rond is ;) )

Vandaag nog niks gehoord van de hypotheekadviseur of notaris...
Upc , Ziggo? Ik weet niet in welk van de twee gebieden je gaat wonen :) al maakt het binnenkort toch niet meer uit omdat ze samen gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146840828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tip voor zeil: niet compleet laten verlijmen (drama als je het er ooit uit wil halen) maar de hoeken/randen wel laten lijmen/plakken. Anders komt je zeil omhoog als de stofzuiger iets te enthousiast aan het zuigen is :+. En spullen niet schuiven maar tillen, het kan aardig wat hebben, maar als het scheurt is het ook meteen heel erg lelijk. Bij de kwantum/leenbakker hebben ze vaak acties met gratis leggen.

Voorpret: na maanden zonder succes staan er opeens 4(!) huurhuizen tegelijk online die geschikt zouden zijn qua locatie en formaat, dus nu maar hopen dat we ook mogen bezichtigen (kijkend naar het verleden zou dat over 3 weken moeten zijn).
Dank je wel :P

Goede tip! ^O^
pi_146850874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:23 schreef kanovinnie het volgende:
Op hoeveel kom jij uit stimorol?
Oke.. Ik kom uit op:
102m2, minus 2 deuren: 2,11m x 98 cm.
Hoogte muren ging ik uit van 2,6m..
Dit is voor de eerste verdieping :@

KLOPT HET?!

Niet minus de ramen, heb daar geen berekening van..
  donderdag 20 november 2014 @ 20:07:52 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146850981
Ik kwam heel grof gerekend op 170 m2 in totaal. Ik zal morgen nog even goed kijken. Ik had volgens mij 2,2 aangehouden
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146851199
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam heel grof gerekend op 170 m2 in totaal. Ik zal morgen nog even goed kijken. Ik had volgens mij 2,2 aangehouden
Als je de behoefte voelt mij te helpen, heel graag :@
pi_146851938
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Upc , Ziggo? Ik weet niet in welk van de twee gebieden je gaat wonen :) al maakt het binnenkort toch niet meer uit omdat ze samen gaan.
Nee, echt?!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146851982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, echt?!
Hoeft alleen of door de aandeelhouders goedgekeurd te worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 20 november 2014 @ 23:25:21 #235
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146857672
Ik zit ff te snuffelen op MP, ik wil portugese tegeltjes in de gang/wc O+ (of iets wat erop lijkt)
  vrijdag 21 november 2014 @ 07:45:21 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146861055
quote:
9s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke.. Ik kom uit op:
102m2, minus 2 deuren: 2,11m x 98 cm.
Hoogte muren ging ik uit van 2,6m..
Dit is voor de eerste verdieping :@

KLOPT HET?!

Niet minus de ramen, heb daar geen berekening van..
Ik kom uit op 108 maar dat is met ramen en deuren, dus je doet 't goed
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146865853
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kom uit op 108 maar dat is met ramen en deuren, dus je doet 't goed
Applaus voor mezelf *O*
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:00:15 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146865857
Of we hebben het allebei fout :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146866047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Of we hebben het allebei fout :D
Ik vertrouw op jouw kennis. ):O
pi_146866120
Agh in dat geval fa je haar de bouwmarkt en haal je bij ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146875940
Maar eens even langs wat tegelboeren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146893485
Wij ook ja, de badkamer tegelen we tot het plafond gewoon. Toilet beneden weten we nog niet, misschien ook wel.

Duur geintje via meerwerk laten tegelen.
pi_146893598
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:00 schreef Klaphark het volgende:
Wij ook ja, de badkamer tegelen we tot het plafond gewoon. Toilet beneden weten we nog niet, misschien ook wel.

Duur geintje via meerwerk laten tegelen.
Mja bij ons zit er een standaard badkamer bij. Als we dat niet doen krijgen we maar ¤2500,- terug. Dus we doen wat aanpassingen en laten het de komende jaren zo veel mogelijk standaard en dan maken we er nog wel eens iets moois van.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 november 2014 @ 20:13:37 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146907257
Ik heb ook een standaard badkamer. Vind het wel prima zo.

Vandaag laminaat gelegd boven. Mijn toch al tere ruggetje vind 2 avonden plinten leggen en een dag laminaat leggen niet leuk. Morgen nog even, ben nu op 60%.

Vandaag een paar keer onophoud gehad.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146907488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ook een standaard badkamer. Vind het wel prima zo.

Vandaag laminaat gelegd boven. Mijn toch al tere ruggetje vind 2 avonden plinten leggen en een dag laminaat leggen niet leuk. Morgen nog even, ben nu op 60%.

Vandaag een paar keer onophoud gehad.
Balen zeg hopelijk krijg je er niet teveel last van. Succes morgen. :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 23 november 2014 @ 10:02:22 #246
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146920070
bij ons is het toilet standaard tot bovenaan getegeld, (8> vindt het maar zo zo
ik heb er geen problemen mee.

succes nog met je laminaat en je plintjes
W
Z
E
pi_146920361
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ook een standaard badkamer. Vind het wel prima zo.

Vandaag laminaat gelegd boven. Mijn toch al tere ruggetje vind 2 avonden plinten leggen en een dag laminaat leggen niet leuk. Morgen nog even, ben nu op 60%.

Vandaag een paar keer onophoud gehad.
Doe je t helemaal zelf? Nice.
pi_146922448
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 10:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doe je t helemaal zelf? Nice.
Laminaat is goed zelf te leggen hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146922613
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Laminaat is goed zelf te leggen hoor :)
Mn vader gaat t voor mij doen. Mag hem niet helpen.

Verven wil ik samen doen, maar ook daar wil hij vast geen hulp bij..
pi_146922664
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mn vader gaat t voor mij doen. Mag hem niet helpen.

Verven wil ik samen doen, maar ook daar wil hij vast geen hulp bij..
Haha oké lekker makkelijk. Maar het heeft ook wel wat als je dat gewoon ook zelf hebt gedaan voor je eigen huis hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146922710
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha oké lekker makkelijk. Maar het heeft ook wel wat als je dat gewoon ook zelf hebt gedaan voor je eigen huis hoor :)
Ik ga ook gewoon helpen met verven. Daar heb ik een discussie wel voor over met die koppige man :X
  maandag 24 november 2014 @ 07:58:15 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146946623
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 10:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doe je t helemaal zelf? Nice.
Neuh, stelt niet zo veel voor hoor. Probleem met laminaat leggen is dat het zagen van de planken veel tijd in beslag neemt. Zeker alle hoekjes bij de deuren etc. In de tijd dat ik 1 plank op maat zaagde had een vriend van me alweer 10 andere planken erin geklikt en zat hij weer op mij te wachten :')


Zondagochtend
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146946889
Mooie laminaat O+
  maandag 24 november 2014 @ 08:52:15 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146947087
Thanks. Heb jij al laminaat gekocht?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 november 2014 @ 10:50:48 #255
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146949071
vandaag even een rondje bellen naar van alles en nog wat
zag in de brief van de notaris dat we de leveringsakte op 30-1 tekenen ipv 2-2 *O*
dat is mooi want dan kan op maandag gelijk de dakkapel erop en op dinsdag begint de schilder.

vandaag ook nog 2 verhuisbedrijven op bezoek om een offerte uit te brengen.
en hopelijk ook deze week alle offertes voor de dakkapel binnen en dan kunnen we een keuze gaan maken.

en vrijdag dan maar de vloer bestellen, ik twijfel nog tussen 2 kleuren
of exact dezelfde vloer die we nu hebben of 1 tint donkerder.
lastige keuze.

en omdat plaatjes altijd leuk zijn

we gaan van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
  maandag 24 november 2014 @ 10:54:57 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146949148
Leuk rebel! En wanneer moeten jullie uit het appartement?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 24 november 2014 @ 10:56:46 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146949178
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:50 schreef rebel-angel het volgende:
en vrijdag dan maar de vloer bestellen, ik twijfel nog tussen 2 kleuren
of exact dezelfde vloer die we nu hebben of 1 tint donkerder.
lastige keuze.

Als de vloer die je nu hebt bevalt zou ik die doen. Twijfel je daaraan, dan 1 tint donkerder.
Als je niet zeker weet of je 1 tint donkerder mooier vind zou ik het niet doen. Dan lijkt het mij dat je altijd denkt "Had ik toch maar voor dezelfde als in het vorige huis gegaan"
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 november 2014 @ 10:57:07 #258
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146949184
2 maart moeten we eruit zijn.

wat betreft de vloer, toen we de vloer uitkozen die we nu hebben twijfelde ik ook al tussen die 2.
dus met zeeeer grote waarschijnlijkheid word het de vloer die we nu hebben :D
W
Z
E
pi_146949191
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:50 schreef rebel-angel het volgende:
vandaag even een rondje bellen naar van alles en nog wat
zag in de brief van de notaris dat we de leveringsakte op 30-1 tekenen ipv 2-2 *O*
dat is mooi want dan kan op maandag gelijk de dakkapel erop en op dinsdag begint de schilder.

vandaag ook nog 2 verhuisbedrijven op bezoek om een offerte uit te brengen.
en hopelijk ook deze week alle offertes voor de dakkapel binnen en dan kunnen we een keuze gaan maken.

en vrijdag dan maar de vloer bestellen, ik twijfel nog tussen 2 kleuren
of exact dezelfde vloer die we nu hebben of 1 tint donkerder.
lastige keuze.

en omdat plaatjes altijd leuk zijn

we gaan van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk huis en veel success met verhuizen.

Ik zou de andere laminaat doen. Gewoon zodat het weer helemaal anders is.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 november 2014 @ 11:02:19 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146949281
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:57 schreef rebel-angel het volgende:
2 maart moeten we eruit zijn.

wat betreft de vloer, toen we de vloer uitkozen die we nu hebben twijfelde ik ook al tussen die 2.
dus met zeeeer grote waarschijnlijkheid word het de vloer die we nu hebben :D
Kijk, dan heb je lekker wat speling! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146949706
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks. Heb jij al laminaat gekocht?
Nee, ik wil naar Kampen. Daar heb je een of andere laminaatboer die voordelig is en vele soorten heeft.

Ik ga over 3 weekjes wel kijken ofzo. Krijg eerste week jan pas mijn sleutel *O*
  maandag 24 november 2014 @ 11:25:38 #262
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146949861
Ziet er mooi uit Rebel!

En de laminaat van Kanovinnie vordert ook al gestaag zag ik!

PureEvil hopelijk weet je snel meer van de hypotheekadviseur.

Hier ook m'n belrondje gedaan vanmorgen. 2 horren voor de slaapkamers besteld, loodgieter opdracht gegeven om de radiatoren terug te hangen en nevenzaken klaar te maken, gemeente gebeld om een nieuwe pas voor het milieupark te laten maken want die had de oude bewoonster weggemikt :( . Plinten zijn ook in bestelling *O*, verwachting is dat ze eind deze week of begin volgende week geleverd gaan worden.
We gaan vandaag wel nog proberen boven de babykamer, Draak's kamer en de kast van onze eigen kamer in elkaar te zetten en dan gaan we morgen al beneden texen *O* !

Schimmel-gate lijkt op niks uit te draaien -O- . We moeten onomstotelijk aan kunnen tonen dat er sprake is van grove nalatigheid en de advocaat heeft ons al laten weten dat je dan bij wijze van spreke erbij had moeten zijn toen d eerste druppel naar beneden viel. Verder heeft hij zichzelf dusdanig ingedekt dat, al zou de hele unit instorten, hij nog steeds niet aansprakelijk is.
Onze inboedelverzekering dekt het ook niet omdat we onze meubels langer dan 3 maanden in de opslag hadden staan en ook zij zeggen dat water en schimmelschade niet gedekt is.
Ik heb inmiddels contact gehad met de babykamerproducent en deze wil kosteloos meewerken aan het in orde maken van de meubels zodat Piranha met een gerust hart kan komen. En de hele familie en vriendengroep is al dagen bezig het minst aangetaste deel van de inboedel schoon te krijgen. Het enige wat dan niet meer gered kan worden is ons bankstel maar gelukkig hadden we een bankstel overgenomen van de oude bewoonster dus we zitten niet op de grond.
  maandag 24 november 2014 @ 11:33:44 #263
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146950119
klote van je schimmel-gate zeg, soms vraag je je wel eens af waarom je je eigen nog verzekerd.
maar wel heel tof van de babykamermensen dat ze jullie kosteloos helpen *O*
W
Z
E
  maandag 24 november 2014 @ 11:35:11 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146950163
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef NotTheSame het volgende:
Ziet er mooi uit Rebel!

En de laminaat van Kanovinnie vordert ook al gestaag zag ik!

PureEvil hopelijk weet je snel meer van de hypotheekadviseur.

Hier ook m'n belrondje gedaan vanmorgen. 2 horren voor de slaapkamers besteld, loodgieter opdracht gegeven om de radiatoren terug te hangen en nevenzaken klaar te maken, gemeente gebeld om een nieuwe pas voor het milieupark te laten maken want die had de oude bewoonster weggemikt :( . Plinten zijn ook in bestelling *O*, verwachting is dat ze eind deze week of begin volgende week geleverd gaan worden.
We gaan vandaag wel nog proberen boven de babykamer, Draak's kamer en de kast van onze eigen kamer in elkaar te zetten en dan gaan we morgen al beneden texen *O* !

Schimmel-gate lijkt op niks uit te draaien -O- . We moeten onomstotelijk aan kunnen tonen dat er sprake is van grove nalatigheid en de advocaat heeft ons al laten weten dat je dan bij wijze van spreke erbij had moeten zijn toen d eerste druppel naar beneden viel. Verder heeft hij zichzelf dusdanig ingedekt dat, al zou de hele unit instorten, hij nog steeds niet aansprakelijk is.
Onze inboedelverzekering dekt het ook niet omdat we onze meubels langer dan 3 maanden in de opslag hadden staan en ook zij zeggen dat water en schimmelschade niet gedekt is.
Ik heb inmiddels contact gehad met de babykamerproducent en deze wil kosteloos meewerken aan het in orde maken van de meubels zodat Piranha met een gerust hart kan komen. En de hele familie en vriendengroep is al dagen bezig het minst aangetaste deel van de inboedel schoon te krijgen. Het enige wat dan niet meer gered kan worden is ons bankstel maar gelukkig hadden we een bankstel overgenomen van de oude bewoonster dus we zitten niet op de grond.
Mijn laminaat ligt er al in ;)

Wel lekker kut -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 november 2014 @ 11:37:48 #265
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146950246
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mijn laminaat ligt er al in ;)

Wel lekker kut -O-
Mooi zo ^O^ *O* !
  maandag 24 november 2014 @ 11:42:06 #266
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_146950357
Afgelopen zaterdag met wat vrienden alles verhuisd, ging erg snel, om half twee waren we met alles klaar :D Nu alleen nog alle zooi weer weggewerkt krijgen... De hele garage staat volgebouwd en ik ben mijn ondergoed kwijt :') Ze zijn ergens meeverhuisd, maar waar ze nu zijn :? Gelukkig moet er deze week veel gewassen worden :')

Is allemaal erg hard gegaan:
Vorige week vrijdag sleuteloverdracht, alles gaan texen, afgelopen donderdag laminaat op slaapkamers gelegd, afgelopen vrijdag de nieuwe meubels gekregen en zaterdag verhuisd...

Nu alleen nog internet... -O- Telfort had mijn verhuizing niet doorgekregen waardoor ik nu zonder internet zit... En dat hebben we beiden nodig voor ons werk aangezien we allebei nog eens wat thuis moeten doen.
Don't let my username fool you...
  maandag 24 november 2014 @ 11:42:49 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146950376
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef Metalfreak het volgende:
Afgelopen zaterdag met wat vrienden alles verhuisd, ging erg snel, om half twee waren we met alles klaar :D Nu alleen nog alle zooi weer weggewerkt krijgen... De hele garage staat volgebouwd en ik ben mijn ondergoed kwijt :') Ze zijn ergens meeverhuisd, maar waar ze nu zijn :? Gelukkig moet er deze week veel gewassen worden :')

Is allemaal erg hard gegaan:
Vorige week vrijdag sleuteloverdracht, alles gaan texen, afgelopen donderdag laminaat op slaapkamers gelegd, afgelopen vrijdag de nieuwe meubels gekregen en zaterdag verhuisd...

Nu alleen nog internet... -O- Telfort had mijn verhuizing niet doorgekregen waardoor ik nu zonder internet zit... En dat hebben we beiden nodig voor ons werk aangezien we allebei nog eens wat thuis moeten doen.
Ik ben ook van alles en nog wat kwijt. Staat allemaal in dozen bij m'n ouders ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146957467
Even met de woningcorporatie gebeld, we mogen komende donderdag 3(!) huisjes bezichtigen waar we interesse in hebben. Met een beetje geluk hebben we komende vrijdag een nieuwe woning :o.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 24 november 2014 @ 19:43:12 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146964765
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef Chicolate het volgende:
Even met de woningcorporatie gebeld, we mogen komende donderdag 3(!) huisjes bezichtigen waar we interesse in hebben. Met een beetje geluk hebben we komende vrijdag een nieuwe woning :o.
Oh wauw, spannend!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 24 november 2014 @ 21:22:48 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146969588
Zo. Beneden alle plinten erin. Morgen hopelijk boven alles afmaken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 november 2014 @ 22:45:18 #271
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_146973053
Wow 3 huizen bekijken
Veel plezier, hopelijk zit er wat goeds bij *O*
W
Z
E
pi_146979237
Wij hebben weer gedoe met de hypotheekverstrekker :( Ze hadden het verkeerde bedrag aan de notaris betaald (hele koopsom ipv eerste termijn). Dit zou toen zijn opgelost, en dat is het qua geld ook wel, maar hun interne administratie gaat blijkbaar nog uit van de eerste situatie. Hierdoor betalen we alsnog de hele hypotheekrente en lopen we bouwdepotrente mis. De adviseur zou er weer achteraan, maar kan wel weer even duren... Als ik de bank zelf opbel word ik ook niet wijzer want ze willen alleen maar via de adviseur communiceren. Ondertussen hebben we nog nooit een overzicht ontvangen van ons bouwdepot, geleende bedrag, etc.... Dat gaat leuk worden als we straks de volgende termijn moeten betalen....
pi_146979333
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:05 schreef lunamatic het volgende:
Wij hebben weer gedoe met de hypotheekverstrekker :( Ze hadden het verkeerde bedrag aan de notaris betaald (hele koopsom ipv eerste termijn). Dit zou toen zijn opgelost, en dat is het qua geld ook wel, maar hun interne administratie gaat blijkbaar nog uit van de eerste situatie. Hierdoor betalen we alsnog de hele hypotheekrente en lopen we bouwdepotrente mis. De adviseur zou er weer achteraan, maar kan wel weer even duren... Als ik de bank zelf opbel word ik ook niet wijzer want ze willen alleen maar via de adviseur communiceren. Ondertussen hebben we nog nooit een overzicht ontvangen van ons bouwdepot, geleende bedrag, etc.... Dat gaat leuk worden als we straks de volgende termijn moeten betalen....
Wat een gedoe zeg :o maar het us toch hun fout? Hoe kunnen jullie daar nou de dupe van worden? Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Maar echt heel rot dit voor jullie.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146979525
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een gedoe zeg maar het us toch hun fout? Hoe kunnen jullie daar nou de dupe van worden? Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Maar echt heel rot dit voor jullie.
Het is inderdaad hun fout. Er gaat administratief gezien weinig goed bij de bank. Laatst kregen we bijvoorbeeld ook al een brief met de mededeling dat we 30 november gaan verhuizen naar ons nieuwe adres. Geen idee hoe ze daarbij kwamen, want ons huis wordt pas in juli opgeleverd. Bovendien dachten ze dat we gingen verhuizen naar ons bouwnummer, ipv het daadwerkelijke huisnummer. Misschien denken ze hierdoor ook wel dat ze een heel ander appartement als onderpand hebben, ik weet het allemaal niet meer en krijg ook weinig inzicht in wat daar achter de schermen allemaal gebeurt...

In principe hebben ze alle documenten natuurlijk, dus zouden ze best kunnen weten dat het niet om een bestaande woning gaat, maar er moet vanuit hun kant gewoon eens iemand goed naar kijken....
pi_146979634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:22 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Het is inderdaad hun fout. Er gaat administratief gezien weinig goed bij de bank. Laatst kregen we bijvoorbeeld ook al een brief met de mededeling dat we 30 november gaan verhuizen naar ons nieuwe adres. Geen idee hoe ze daarbij kwamen, want ons huis wordt pas in juli opgeleverd. Bovendien dachten ze dat we gingen verhuizen naar ons bouwnummer, ipv het daadwerkelijke huisnummer. Misschien denken ze hierdoor ook wel dat ze een heel ander appartement als onderpand hebben, ik weet het allemaal niet meer en krijg ook weinig inzicht in wat daar achter de schermen allemaal gebeurt...

In principe hebben ze alle documenten natuurlijk, dus zouden ze best kunnen weten dat het niet om een bestaande woning gaat, maar er moet vanuit hun kant gewoon eens iemand goed naar kijken....
pfff wat een rotzooi zeg. Welke bank is dat? Mag uiteraard ook privé.

Zit je adviseur maar goed achter zijn jasje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146979826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:22 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Het is inderdaad hun fout. Er gaat administratief gezien weinig goed bij de bank. Laatst kregen we bijvoorbeeld ook al een brief met de mededeling dat we 30 november gaan verhuizen naar ons nieuwe adres. Geen idee hoe ze daarbij kwamen, want ons huis wordt pas in juli opgeleverd. Bovendien dachten ze dat we gingen verhuizen naar ons bouwnummer, ipv het daadwerkelijke huisnummer. Misschien denken ze hierdoor ook wel dat ze een heel ander appartement als onderpand hebben, ik weet het allemaal niet meer en krijg ook weinig inzicht in wat daar achter de schermen allemaal gebeurt...

In principe hebben ze alle documenten natuurlijk, dus zouden ze best kunnen weten dat het niet om een bestaande woning gaat, maar er moet vanuit hun kant gewoon eens iemand goed naar kijken....
Wat slecht allemaal zeg.

Welke verstrekker is dat? Wij zitten nu voor ons nieuwe huis bij de Rabo, ging allemaal prima en ook snel. Duidelijk overzicht bij internetbankieren etc als ik nu inlog. Ik had alles al bij Rabo, en mijn vorige hypotheek bij Sns vond ik drama. Nu tevreden.
pi_146979929
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:22 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Het is inderdaad hun fout. Er gaat administratief gezien weinig goed bij de bank. Laatst kregen we bijvoorbeeld ook al een brief met de mededeling dat we 30 november gaan verhuizen naar ons nieuwe adres. Geen idee hoe ze daarbij kwamen, want ons huis wordt pas in juli opgeleverd. Bovendien dachten ze dat we gingen verhuizen naar ons bouwnummer, ipv het daadwerkelijke huisnummer. Misschien denken ze hierdoor ook wel dat ze een heel ander appartement als onderpand hebben, ik weet het allemaal niet meer en krijg ook weinig inzicht in wat daar achter de schermen allemaal gebeurt...

In principe hebben ze alle documenten natuurlijk, dus zouden ze best kunnen weten dat het niet om een bestaande woning gaat, maar er moet vanuit hun kant gewoon eens iemand goed naar kijken....
Wat een gepruts :o. Je zou bijna spijt krijgen dat zij je hypotheek verstrekken ... maar het zal vast allemaal wel goed komen :).

Ik heb gewoon slecht geslapen vannacht door het idee dat we deze week wellicht een nieuw 'huis' hebben :') (gaat om 1 appartement en 2 eengezinswoningen met variërende staat van onderhoud). En er gaat een belangrijke keuze gemaakt moeten worden: een ruim appartement op een goede locatie met goed onderhoud, of een wat verjaarde eengezinswoning met tuin( O+ ) iets verder van het station en centrum.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_146980745
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
pfff wat een rotzooi zeg. Welke bank is dat?
De ABN amro. We hebben ook onze lopende rekeningen bij hun, en daarmee zijn we altijd prima behandeld, maar dit is administratief natuurlijk wat moeilijker...
pi_146980862
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:17 schreef lunamatic het volgende:

[..]

De ABN amro. We hebben ook onze lopende rekeningen bij hun, en daarmee zijn we altijd prima behandeld, maar dit is administratief natuurlijk wat moeilijker...
Eigenlijk toch niet normaal dat dat zo'n potje is. Je zou toch beter verwachten van zo'n bank.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146981351
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eigenlijk toch niet normaal dat dat zo'n potje is. Je zou toch beter verwachten van zo'n bank.
Ja inderdaad. Het is natuurlijk wel een lastiger geval dan normaal (bestaand gebouw, maar wordt wel gezien als nieuwbouw omdat het een kluswoning is). Maar als ze gewoon alles netjes hadden gelezen, zou dit geen probleem moeten zijn geweest omdat dit duidelijk in alle contracten vermeld staat...
pi_146981685
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Het is natuurlijk wel een lastiger geval dan normaal (bestaand gebouw, maar wordt wel gezien als nieuwbouw omdat het een kluswoning is). Maar als ze gewoon alles netjes hadden gelezen, zou dit geen probleem moeten zijn geweest omdat dit duidelijk in alle contracten vermeld staat...
Ja ze doen hun werk gewoon niet goed. Maar vraag me ook af hoeveel hiervan te danken is aan die rare snuiter van een hypotheek adviseur.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:08:04 #282
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_146982044
Ik ben in elk geval heel blij met de Rabobank :) Kreeg afgelopen vrijdag de melding dat we toch de betaalpakketkorting van 0,2% krijgen terwijl we al eerder de offerte hadden laten maken voordat dat pakket beschikbaar was. Ik had die vraag gesteld aan onze financieel adviseur en hij heeft een officiële klacht ingediend bij Rabobank Nederland die uiteindelijk in ons voordeel heeft uitgepakt. 0,2% rentekorting scheelt wel over zo'n looptijd...
Don't let my username fool you...
pi_146985206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben in elk geval heel blij met de Rabobank Kreeg afgelopen vrijdag de melding dat we toch de betaalpakketkorting van 0,2% krijgen terwijl we al eerder de offerte hadden laten maken voordat dat pakket beschikbaar was. Ik had die vraag gesteld aan onze financieel adviseur en hij heeft een officiële klacht ingediend bij Rabobank Nederland die uiteindelijk in ons voordeel heeft uitgepakt. 0,2% rentekorting scheelt wel over zo'n looptijd...
Dat is wel netjes!

Het zou inderdaad ook nog deels aan de hypotheekadviseur kunnen liggen. Inmiddels ben ik zo ge-irriteerd door het hele verhaal dat ik mijn vriend het contact met de adviseur maar laat afhandelen...
pi_146985369
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Dat is wel netjes!

Het zou inderdaad ook nog deels aan de hypotheekadviseur kunnen liggen. Inmiddels ben ik zo ge-irriteerd door het hele verhaal dat ik mijn vriend het contact met de adviseur maar laat afhandelen...
Soms is het voor de lieve vrede idd beter als je maar even afstand neemt ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146989345
We laten waarschijnlijk een douchemuurtje als meerwerk neerzetten, inloopdouche in onze badkamer wordt wat lastig. Er ontstaat dan een douchegedeelte met glazen deur van 1 meter bij 90 cm. Is dat te klein voor zo'n ruimte denken jullie?
  donderdag 27 november 2014 @ 21:03:55 #286
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147067955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat een gepruts :o. Je zou bijna spijt krijgen dat zij je hypotheek verstrekken ... maar het zal vast allemaal wel goed komen :).

Ik heb gewoon slecht geslapen vannacht door het idee dat we deze week wellicht een nieuw 'huis' hebben :') (gaat om 1 appartement en 2 eengezinswoningen met variërende staat van onderhoud). En er gaat een belangrijke keuze gemaakt moeten worden: een ruim appartement op een goede locatie met goed onderhoud, of een wat verjaarde eengezinswoning met tuin( O+ ) iets verder van het station en centrum.
En hoe waren de huizen?
W
Z
E
pi_147070502
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

En hoe waren de huizen?
Interessant, een viel meteen af, twee waren er wel prima maar hadden allebei goede en minder goede punten. Toen ik online nog even de adressen wilde opzoeken (om te accepteren), zag ik dat er sinds vandaag een andere woning in dezelfde wijk aangeboden wordt die een combi is van de goede punten van beide woningen. Dus het wachten is weer begonnen, hopelijk mogen we die binnen 1.5 week bezichtigen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147078643
Gisteren gekeken naar laminaat en meubilair en het duizellltttttt. Wat enorm veel keuze qua laminaat en wat weinig keuze aan meubilair.. alles leek op elkaar :X
pi_147078854
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
Gisteren gekeken naar laminaat en meubilair en het duizellltttttt. Wat enorm veel keuze qua laminaat en wat weinig keuze aan meubilair.. alles leek op elkaar :X
Wat voor iets vind je mooi?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147078888
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat voor iets vind je mooi?
Ik zal later wat foto's posten van waar ik van hou. O+
pi_147078906
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zal later wat foto's posten van waar ik van hou. O+
Oke :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:03:38 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147079005
Dit is wel een mooie bank:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147079007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is wel een mooie bank:
[ afbeelding ]
Krijg je die chick er ook bij?
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:05:11 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147079021
Sorry, flauw grapje.
Ik wil zoiets:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147079257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry, flauw grapje.
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Ik zag gisteren een bijzonder ruime bank. Het was geen hoekbank, maar had wel zo'n uitsteeksel. Zat zo lekker. O+

Ik ben lang, het duurt even voor ik een bank vind die echt lekker zit.
pi_147083192
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry, flauw grapje.
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zoiets idd.

En grijs eiken meubelen. En en en en
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147084616
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry, flauw grapje.
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets dat je uit kan bouwen naar een tweepersoonsbed. Bij gebrek aan een logeerkamer :+. Die zijn gelukkig niet zo duur bij Jysk en dergelijke.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:58:41 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147084631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil zoiets dat je uit kan bouwen naar een tweepersoonsbed. Bij gebrek aan een logeerkamer :+. Die zijn gelukkig niet zo duur bij Jysk en dergelijke.
Slaapbanken zitten over het algemeen niet zo heel lekker.... Ik zou gewoon een echte bank kopen en een opblaasbed :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147084712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Slaapbanken zitten over het algemeen niet zo heel lekker.... Ik zou gewoon een echte bank kopen en een opblaasbed :P
Nee geen slaapbank, maar zoiets:



Hebben al op zn broertje van de Ikea gezeten (Ektorp?), en dat zat niet slechter dan een normale bank.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:02:44 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147084740
Ik zit aan een Kivik te denken. Niet te duur, mooi en hopelijk op voorraad
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147085218
Protip: Kijk op marktplaats naar gebruikte Ikea banken, dan kan je een beetje zien hoe ze slijten :+

Als het goed is ga ik morgen de koopovk tekenen. (Stiekem ben ik supernerveus ofzo :')) Alleen is onze offerteduur van de hypo misschien te kort. En natuurlijk is onze hypo-adviseur vandaag niet bereikbaar }:|
Verder staat er in de aannemingsovk nog geen bedrag aan meerwerk. Denk dat het beter is als ik dat erin laat zetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')