abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:39:20 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052000

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Voorgaande topics: Klik!



Er is nu een handige app waar je alle warme bakkers van Lidl heel snel mee kan vinden.
En dit alles zonder internet nodig te hebben!

Download nu de APP!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-T6RDCEWHELGV.apk
Alleen voor Android!
Deze versie is getest met een galaxy note 3. De app bugt waarschijnlijk bij kleinere schermen.

Laat in het topic achter of de app moeiteloos werkt, en wat je er van vind. En natuurlijk bugs, foutjes en opmerkingen/ideeën. Mogen ook per DM/PM eventueel.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146052116
Ben gaan lijnen ( :') ) en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:42:38 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052156
Saladekruiden gebruik ik al jaren.
Ook gewoon zoals bedoeld: sla, tomaat, ui, ei, augurk, zilverui, azijn, suiker, mayo en saladekruiden. Met nog wat afwisseling natuurlijk.

Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:44:01 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ben gaan lijnen ( :') ) en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146052243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland :')
Hee, jij ook pas aan de kruidnoten als De Intocht weer gelukt is? Ik ook! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_146052272
eclairs :P
Te kort.
pi_146052288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.
-O-
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:47:27 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146052399
Pure chocolade met cranberry's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146052987
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.

Pizza Inferno :'(
pi_146053082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.

Pizza Inferno :'(
Neeeeeeee ;(

Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwing :') Halloween editie ofzo

Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong? -O-

*edit*
Heb ze hier liggen (nog dicht)
De ene is "Very hot" (ingredienten zegt Jalapeno-smaak)
De andere "Extremely hot" (Habanero-smaak)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:04:02 ]
pi_146053245
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Neeeeeeee ;(

Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwing :') Halloween editie ofzo

Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong? -O-
Dat had ik bij de KFC, een vermeende saus dat ' Oh zoooooo heet' zou zijn dat niemand 'm kan handelen :') 't was godverdomme net jam op mijn hotwing :') _O-

Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.
pi_146053349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.
Heb hem toch maar even opengetrokken :')
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy -O- , mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup :')
Tijd om de hotsauce erover te kieperen *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:07:48 ]
pi_146053689
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Heb hem toch maar even opengetrokken :')
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy -O- , mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup :')
Tijd om de hotsauce erover te kieperen *O*
Dat stelt dus eigenlijk geen ruk voor :+ Kan je beter van die gele pepertjes erop doen.
( Ben de naam effe kwijt maar ze zijn zo heet dat als je ze aanraakt en dan je oog, dat je ogen uit je hoofd branden :P )
pi_146055128
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Heb hem toch maar even opengetrokken :')
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy -O- , mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup :')
Tijd om de hotsauce erover te kieperen *O*
Dan heb jij hele slechte sambal oelek want bestaat normaal uit 99% chili.
Overigens fan van pittig. Pizza lijkt me geen reet aan (lees dat t net karton is dus ik sla liever af) maar de Inferno chips die er af en toe is is geweldig! :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146055482
De roomboter was hier op :(
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:56:22 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146056249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.

Pizza Inferno :'(
2010 belde en ze willen hun klacht terug.
pi_146056604
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

2010 belde en ze willen hun klacht terug.
2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegen :P :P
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:05:51 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146056715
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

-O-
Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!

Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm

Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_146057404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!

Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm

Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.
Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
  woensdag 29 oktober 2014 @ 01:58:53 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146061303
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
Als je wilt gaan afvallen kun het beter vol houden als je compromis sluit. Je kan best vlees eten, maar beperkt en bepaalde soorten. Abrupt je voeding omgooien gaat in 95% van de gevallen niet werken en val je weer terug in je oude (slechte)gewoontes. Wil je afvallen dan zul je je hele lifestyle moeten veranderen. Je wilt ook niet een maand jezelf alles ontzeggen om vervolgens weer te snaaien en de kilotjes erbij te zien kruipen.

Maargoed dat is mijn visie. Biologisch vlees in Nederland is echt wel prima getest en er zijn ook hoge risico's. Je kan ook naar een locale boederij gaan voor je vlees. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe jij er voor kan zorgen dat je het betere voedingspatroon kan vasthouden. Want "geen tot weinig vlees eten" is voor iemand die vlees eet niet alleen heel moeilijk, maar ook heel erg ongezond.

Je kan beter eiwitten eten dan koolhydraten, er is absoluut geen rede om vlees te laten staan.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_146061577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegen :P :P
Dat ranzige ding komt elk jaar terug.
pi_146071313
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen :P
pi_146071487
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
Alsof er in ander vlees geen hormonen zitten...

Wel tof dat ze speciaal voor jou een koe dood maken :P
pi_146072414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen :P
Zegt de persoon die 30 repen chocola insloeg...
Spoilers!
pi_146072669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen :P
Ik wilde de aardbeien inslaan maar ze hadden alleen bosvruchten. En dan had ik ook doodleuk zes zakken meegenomen hoor :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')