abonnement Unibet Coolblue
pi_146048696
hey mensen,

ik zit nu al een tijd met een probleem.
ik heb sinds al best lange tijd een zeer strakke voorhuid.
bij slappe stand of erectie krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen.
ook voelt mijn voorhuid erg uitgedroogd en is niet rekbaar meer, het is niet de hele huid maar een soort ring.

kan iemand mij vertellen wat ik kan proberen? huisarts schaam ik me toch best wel voor
pi_146048815
Hoe oud ben je
Because you know i'm all about that ass
pi_146048840
20 jaar
pi_146049244
Extremistisch gematigd.
pi_146049302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef P8 het volgende:
Moeilijk!
Dit. :)
pi_146049360
ja allang gedaan, maar kom ook klachten tegen maar allemaal net anders als ik heb
pi_146049555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef joeyr het volgende:
ja allang gedaan, maar kom ook klachten tegen maar allemaal net anders als ik heb
Er zijn anonieme chats die daar op gericht zijn. Daar kan je online je vraag neerleggen, wellicht dat je daar een antwoord krijgt die je wenst.
pi_146049616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Er zijn anonieme chats die daar op gericht zijn. Daar kan je online je vraag neerleggen, wellicht dat je daar een antwoord krijgt die je wenst.
Ja, dat zal luiden 'ga naar de huisarts'.
Mokkel met stuntstok
pi_146049686
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ja, dat zal luiden 'ga naar de huisarts'.
Dat lijkt me ook, dat advies is hier al gegeven maar ik heb het vermoeden dat de TS toch liever wat professioneler advies krijgt, maar uit een bepaalde vorm van onzekerheid toch hier iets wijzer wil worden.
pi_146049899
Ga gewoon naar huisarts en die zal je doorverwijzen. Ik had hetzelfde, ik kreeg eerst een zalf voorgeschreven die de huid zacht maakt, waardoor de huid verder kan oprekken. Bij mij had het uiteindelijk geen zin en moest onder het mes, maar dat ligt hoe erg de situatie is. Bij mij was het al vrij hopeloos, maar wilde desondanks eerst nog die zalf proberen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146050406
Er is maar 1 advies en dat is naar de huisarts gaan. Alsof de huisarts nog opkijkt van een piemel. In zijn carrière heeft ie er meer gezien dan je zusje aan zou kunnen....

Online kan iedereen adviezen geven maar wij hebben er niet voor gestudeerd en kennen de situatie niet, hoe veel info je ook geeft
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:04:47 #12
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146063078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef joeyr het volgende:
hey mensen,

ik zit nu al een tijd met een probleem.
ik heb sinds al best lange tijd een zeer strakke voorhuid.
bij slappe stand of erectie krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen.
ook voelt mijn voorhuid erg uitgedroogd en is niet rekbaar meer, het is niet de hele huid maar een soort ring.

kan iemand mij vertellen wat ik kan proberen? huisarts schaam ik me toch best wel voor
TS, krijg je in het strakke, droge deel van de voorhuid ook scheurtjes na seks?
Hoe lang speelt dit al?

Het is te simpel om te zeggen dat je besneden moet worden omdat je voorhuid te klein zou zijn en je een zogenoemde Spaanse Kraag hebt. Je kan ook een schimmelinfectie hebben. De huid op plekken van de voorhuid wordt dan strak, droog en rood. Dit kan geirriteerd of jeukerig aanvoelen, maar hoeft niet altijd. Je kan Googlen op plaatsen, maar daar vind je vaak alleen maar de extremen. Je kan naar de huisarts (is echt niet eng, valt reuze mee), die zal je een antischimmelcreme voorschrijven die je een kleine 2 weekjes 2 maal daags moet smeren.
Je kan als man een schimmelinfectie oplopen door zeep, seks, onbeschermde seks met iemand die het heeft, gepijpt worden door iemand met spruw. Vrouwen kunnen een schimmelinfectie ontzettend snel/gemakkelijk oplopen en kruisbesmetting is zeker niet vreemd. Heb je een vriendin?

Of je huid is gewoon gerriteerd, dan kun je zelf met bijv. CurAloe 98 (aloe vera) creme smeren. Even kijken of het daarvan beter wordt voordat je drastische maatregelen neemt.

Maar nogmaals, achteraf valt zo’n huisartsbezoek altijd mee. Ga gewoon eventjes heen.
pi_146154069
Ik had ook zo'n ring, bij mij was het een te nauwe voorhuid. Na lang aanmodderen met crèmes en rekoefeningen de knoop, of voorhuid, laten doorhakken.

Ik ben er tevreden mee.
pi_146167770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef joeyr het volgende:
hey mensen,

ik zit nu al een tijd met een probleem.
ik heb sinds al best lange tijd een zeer strakke voorhuid.
bij slappe stand of erectie krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen.
ook voelt mijn voorhuid erg uitgedroogd en is niet rekbaar meer, het is niet de hele huid maar een soort ring.

kan iemand mij vertellen wat ik kan proberen? huisarts schaam ik me toch best wel voor
het beste om je zo snel mogelijk te laten besnijden dan ben je van een hoop ellende af .als je het laat doen dan zo strak mogelijk zodat de eikel altijd ontboot is.het beste kan je gaan naar www.besnijdeniscentrum.nl en vragen naar dr.nathalie van amsterdam die heefd mij ook besneden zonder een centje pijn en heel mooi. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')