abonnement Unibet Coolblue
pi_146030872




GEZOCHT: onder het algemeen genoemde vieze man (Nee, niet deze) die vroeger bekendstond als bekend TV-persoonlijkheid was en nu als berucht TV-persoonlijkheid.


En tegenwoordig vooral bekend als gillend speenvarken:
(2:49, mocht de timecode niet werken)

"Soms gaat het niet, soms kan het niet..."
Nadat Peter Jan in de periode rondom 2006 al zijn vrouw inruilde voor een Thais avontuur en zijn ex met hoge schulden achterliet deden de wildste geruchten haar ronde. Een oplichter, een dromer, een aftroggelaar... Toch blijft Peter Jan terugkeren met steeds een ander project. Dan wil hij een publieke omroep starten, dan weer een eigen online zender genaamd Rens1, wil hij een nieuwe film van Meneer Kaktus opnemen, start hij met Johan Vlemmix een politieke partij...

Ook zijn opvoedkunsten (of vooral gebrek daaraan) zal in de media geen goed gevoel opwekken. Peter-Jan heeft namelijk al een dochter uit een eerdere relatie, de 33-jarige Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.

Dit alles is een peulenschil vergeleken bij zijn meest recente actie: een vriendin van 20 jaar die op haar 14e al moeder werd. Dronken gevoerd, zo schept hij er zelf graag voor de TV-camera's over op. Ontmoet 'de liefde van z'n leven', Virginia.


"U was aan de beurt maar het is over..."
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.

"En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?"
In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachtten. Virginia was ruim over de helft van haar zwangerschap en had een behoorlijke babybuik toen ze deze showde tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014. Dit na een mislukte poging en miskraam, begin vorig jaar.

Op 11 juni 2014 kwam hun dochter, Djelisa Annieta Rens, ter wereld.



"Krijg een prik van de kaktus!"
En toen vond Virginia het tijd voor een kort koppie:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:


Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
Het laatste nieuws:
Peter-Jan Rens has left the whale! Of, nou ja... Dat lijkt toch wel zo. Of toch?

Doen ze het of doen ze het niet?
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40 Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
:')
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Virgien 'communiceert', naar de maatstaven van P 'eerlijk', door op perscommando over een staafje te p*ssen :N



Nu ook een dikke half uur pret met de Kaktus!
http://www.npo.nl/de-week-van-filemon/08-09-2014/BNN_101369085



Sulleewantsall



Thais Paradijsje



Het nieuwe optrekje aan de Waal a 1150 Euri pm

  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:04:02 #2
22592 crew  Ole
pi_146030909
Zoete lieve Gerritje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146030920
http://www.bekendeburen.n(...)j-van-peter-jan-rens

MAURIK (GLD) - Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn helemaal in de wolken met deze woonboerderij, waar zij vanaf 1 november in gaan wonen. Hiermee is een droom in vervulling gegaan.

Peter Jan Rens en Virginia kunnen de dozen gaan inpakken en verhuizen naar deze knusse woonboerderij in het Gelderse plaatsje Maurik. Ze huren deze boerderij voor een bedrag van 1150,-- euro per maand.

De boerderij, waar Peter Jan al jaren van droomt, heeft een totale woonoppervlakte van 150 vierkante meter en beschikt over totaal 3 slaapkamers en 1 badkamer. Dit alles verdeeld over twee woonlagen en een provisiekelder.

De woonkamer heeft schitterend uitzicht over landerijen. Verder is er een woonkeuken met alle mogelijke inbouwapparatuur en een lichtkoepel. Het geheel wordt gestoffeerd gehuurd.
pi_146031062
1150¤ pm :')

Waarvan dan? Van die bierkist optredens op een uitgestorven marktplein in Kutteabbega aan de IJssel?
pi_146031071
Even de laatste 2 posts van #16 herhaald
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:15:38 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146031363
'euri' ;(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146031840
Iemand nog interesse in een digitaal kunstwerk waarvan er maar 7 zijn? Of moet ik het even op een torrent voor je zetten?
pi_146031915
Joran vander Sloot kreeg ook duizenden van wildvreemden puur en alleen omdat hij op TV komt.. Wellicht heeft PJR ook gewoon een suikeroma die hem een fijne woning gunt en dan misgunnen wij hem dat gewoon, het is niet eerlijk ;(
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:33:31 #9
22592 crew  Ole
pi_146031974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef NothingHappened het volgende:
1150¤ pm :')

dan? Van die bierkist optredens op een uitgestorven marktplein in Kutteabbega aan de IJssel?
van de Adidaspakken :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146032180
Zullen we de FOK! Stok bij hem in de achtertuin flikkeren?
pi_146032518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
'euri' ;(
Ach......is het weer niet conform de anti-nerd reglementen :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:53:16 #12
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146032798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:04 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.bekendeburen.n(...)j-van-peter-jan-rens

MAURIK (GLD) - Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn helemaal in de wolken met deze woonboerderij, waar zij vanaf 1 november in gaan wonen. Hiermee is een droom in vervulling gegaan.

Peter Jan Rens en Virginia kunnen de dozen gaan inpakken en verhuizen naar deze knusse woonboerderij in het Gelderse plaatsje Maurik. Ze huren deze boerderij voor een bedrag van 1150,-- euro per maand.

De boerderij, waar Peter Jan al jaren van droomt, heeft een totale woonoppervlakte van 150 vierkante meter en beschikt over totaal 3 slaapkamers en 1 badkamer. Dit alles verdeeld over twee woonlagen en een provisiekelder.

De woonkamer heeft schitterend uitzicht over landerijen. Verder is er een woonkeuken met alle mogelijke inbouwapparatuur en een lichtkoepel. Het geheel wordt gestoffeerd gehuurd.
schater.gif

Dit wordt weer een prachtig nieuw hoofdstuk in dit gestoorde verhaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_146032847
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit wordt weer een prachtig nieuw hoofdstuk in dit gestoorde verhaal.
Wat voor verhuurders zijn dit ook, bij de meeste particuliere verhuurders moet je gewoon een loonstrook/jaaropgave overleggen, werkgeversverklaring, evt. verklaring goed gedrag van je vorige huurbaas / hypotheeknemer, en toch al snel 3 a 4 de kale huur verdienen per maand.

Ik zie Vursjieen en PJR nou geen 4500 p/m binnenharken om eerlijk te zijn.
pi_146033646
Wie gaat dit betalen?
ADHD-C
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:22:16 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146033724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:19 schreef LazyDave het volgende:
Wie gaat dit betalen?
Gewoon een vraag voor doet hij het of doet hij het niet :+

Ik gok op niet :7 :D
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:24:58 #16
22592 crew  Ole
pi_146033822
Off-topic weg.
Gastmodden :(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146035003
Kunnen ze wel zoveel huur betalen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146035077
Die OP _O- :') . Die huizen allemaal :') Groot, groter, grootst.. _O-

Ik hoef geeneens mijn glazen bol erbij te pakken om te weten dat dit weer finaal mis gaat lopen.
Sterker nog; ik verwacht vandaag nog of morgen dat de verhuizing door 'omstandigheden' niet zal doorgaan.. ;)
´
pi_146035162
Van de facebook van Vigien:


Virginia van Eck
13 uur ·
Heerlijk als je van die jaloerse mensen om je heen heb ik wordt er beter van dan weet ik tenminste wat ik heb.
Delen
7 personen vinden dit leuk.

Myriam Roodenburg
Mensen die jaloers zijn, zullen zelf nooit iets hebben, omdat ze een ander niets gunnen. Echt walgelijk vind ik dat soort mensen. En die kan je maar beter links laten liggen!
6 uur

Virginia van Eck
Gisteren om 14:00 ·
Wat rotte eieren bestaan er jaloezie op ander mans auto de volgende keer geef ik meer gas.


Ehhhhhh...De laatste zin....iemand? :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:06:41 #20
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_146035181
Hij had zo'n groot huis toch niet nodig, getuige het interview van Filemon :')
With love :*
pi_146035349
PJR op FB;
Een prachtige dag met mooi weer! Daar gaan we wat mee doen.

En dan de reacties met de weersomstandigheden. Wat een wauzen! _O-
´
pi_146035503
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef NothingHappened het volgende:
Van de facebook van Vigien:

Virginia van Eck
13 uur ·
Heerlijk als je van die jaloerse mensen om je heen heb ik wordt er beter van dan weet ik tenminste wat ik heb.
Delen
7 personen vinden dit leuk.

Myriam Roodenburg
Mensen die jaloers zijn, zullen zelf nooit iets hebben, omdat ze een ander niets gunnen. Echt walgelijk vind ik dat soort mensen. En die kan je maar beter links laten liggen!
6 uur

Virginia van Eck
Gisteren om 14:00 ·
Wat rotte eieren bestaan er jaloezie op ander mans auto de volgende keer geef ik meer gas.

Ehhhhhh...De laatste zin....iemand? :')
Was toch iets in het nieuws over dat ze een andere / 'nieuwe' auto hadden? En ik dacht dat ze nu ergens op de 'Canarien' zaten ofzo? Ik kan het godverdomme allemaal niet meer volgen, en ik kijk iedere dag meerdere malen in dit topic :')
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:14:56 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146035515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hij had zo'n groot huis toch niet nodig, getuige het interview van Filemon :')
Maar als Willem-Alexander al een werkkamer van 4 ton krijgt dan wordt het ook tijd voor wat anders voor Koning Rens.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146035745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef NothingHappened het volgende:
Van de facebook van Vigien:

Virginia van Eck
13 uur ·
Heerlijk als je van die jaloerse mensen om je heen hebT! i Ik wordt er beter van. dDan weet ik tenminste wat ik heb.
Delen
7 personen vinden dit leuk.

Myriam Roodenburg
Mensen die jaloers zijn, zullen zelf nooit iets hebben, omdat ze een ander niets gunnen. Echt walgelijk vind ik dat soort mensen. En die kan je maar beter links laten liggen!
6 uur

Virginia van Eck
Gisteren om 14:00 ·
Wat rotte eieren bestaan er jaloezie op ander mans auto de volgende keer geef ik meer gas. :? :')

Ehhhhhh...De laatste zin....iemand? :')
Ach Virgien is niet vies van een dreiging meer of minder.
Ps; heb de zinnen aangepast w/
´
pi_146035752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hij had zo'n groot huis toch niet nodig, getuige het interview van Filemon :')
Neeeee......'toen' nog niet. Maar 'toen' wist hij nog niet dat er ergens in Nederland een droevige druif met een huurhuis onder een steen leefde, die als enige te lande niets wist van het veelbewogen verleden van de heer Rens.

Peter zal hem vast iets beloofd hebben in de trant van:" jongen....ik heb drie huizen in Thailand en daar is op dit moment, as we speak, interesse voor van een CEO van een internationaal zakenimperium. Geloof mij nou.....dat miljoen staat volgende week op mijn rekening, maar dat duurt ff he....internationaal bankieren enzo. Maak jij je nou maar niet druk, ik betaal een half jaar vooruit! Echt waar....kijk me aan! Deal?"

Zo iets?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')