abonnement Unibet Coolblue
pi_146026110


Platform:Playstation 3, box 360, Playstation 4 en Xbox One

Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.


- Release datum: 9 september, 2014
- De Fok! clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
pi_146026430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:36 schreef Visserij het volgende:
Ik krijg langzaam wel de behoefte aan nieuwe content in de game. Kan nog wel een aantal keer de Raid doen, maar begin toch langzaam uitgekeken te raken.

Weet iemand hoe uitgebreid die DLC gaat zijn?
Even de reactie hier verder, volgens mij een gear upgrade naar 32 en 1 nieuwe raid. Dat zouden we in December mogen verwachten.

Maar ik raak ook uitgekeken, heb nu 3 chars op 29, nog geen VoG gedaan helaas doordat ik met mijn vrienden continue maar met 3 a 4 man online zijn. Ik word een beetje gek van de bounties, komt er op een maandag " compleet a weekly HC or Nightfall " wie moet er op maandag nog een hc of nightfall doen vraag ik me af. Ook dat je steeds vaker dezelfde bounties moet doen, 2 dagen achter elkaar dezelfde story bounties, zoals die op Mars, en dag later is de daily HC story wederom dezelfde story.

Tevens nightfall gedaan dit weekend, met z'n 2en was een makkie :) maar ik moest nog op mijn warlock fusion rifle kills voor de exotic bounty, heeft me uurtje per run gekost maar gewoon 2x nightfall gedaan en completed helemaal alleen :P Alleen niks van een achievement of loot :(

Ook was het weer flink ergeren op de loot, doe je een nightfall krijg ik 6 coins :') waarom een nightfall doen als ik 6 coins krijg, wij laten vaker een vriend de laatste secondes joinen omdat hij een beetje de skill mist en je werkelijk niets aan hem hebt, dus net voor de boss kill, hij krijgt altijd netjes exotics of legends, leuke dingen, en ik kreeg 6 coins :') kom er niet over uit.

PVP ook maar weer eens gedaan, toch een beetje onzin dat ook hier de loot random is, sta je bovenaan krijg je niets, krijgt de nummer laatst een legend, sta ik een na laatste en hoppa, een legend, waar 2 shards uitkomen, nee geen energy, 2 shards, met alle gear al maxed out :')

Nee Destiny, begint mij ook steeds minder te boeien, ik heb op mijn hunter, warlock en titan geen enkele strike gedaan deze week, maar elke dag 1 soms 2 events, Weekly HC en Nightfall, en ik ben gewoon maxed out met mijn marks, omdat je er maar 100 kunt verzamelen. Is natuurlijk fijn om ze snel te kunnen farmen, maar gooi dan het limiet omhoog naar 150 of 200 per week, of maak de marks wat je krijgt wat minder zodat je tenminste nog iets moet doen. Voor PVP is dit totaal anders, 2 voor een loss en 3 voor een winst, daarbij afhankelijk van je team. Stel dat je ongeveer 50% van je matches wint (ja ja ik weet dat er hier zitten en altijd winnen omdat ze een score van 7500 halen bla bla bla etc, vissertaaltje enz) maar dan moet je 40 matches spelen om te maxen voor je pvp marks zou je dus zo'n 6,5 uur mee bezig zijn, niet tellend de lange laadtijden.

Nee Destiny moet snel iets veranderen, deze week zal het HC en nightfall zijn en dan is het goed voor deze week, laat ik het spel eens liggen.
pi_146027645
Nou, ik heb net me 2e char op lvl 20 :')
pi_146028616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Even de reactie hier verder, volgens mij een gear upgrade naar 32 en 1 nieuwe raid. Dat zouden we in December mogen verwachten.

Maar ik raak ook uitgekeken, heb nu 3 chars op 29, nog geen VoG gedaan helaas doordat ik met mijn vrienden continue maar met 3 a 4 man online zijn. Ik word een beetje gek van de bounties, komt er op een maandag " compleet a weekly HC or Nightfall " wie moet er op maandag nog een hc of nightfall doen vraag ik me af. Ook dat je steeds vaker dezelfde bounties moet doen, 2 dagen achter elkaar dezelfde story bounties, zoals die op Mars, en dag later is de daily HC story wederom dezelfde story.

Tevens nightfall gedaan dit weekend, met z'n 2en was een makkie :) maar ik moest nog op mijn warlock fusion rifle kills voor de exotic bounty, heeft me uurtje per run gekost maar gewoon 2x nightfall gedaan en completed helemaal alleen :P Alleen niks van een achievement of loot :(

Ook was het weer flink ergeren op de loot, doe je een nightfall krijg ik 6 coins :') waarom een nightfall doen als ik 6 coins krijg, wij laten vaker een vriend de laatste secondes joinen omdat hij een beetje de skill mist en je werkelijk niets aan hem hebt, dus net voor de boss kill, hij krijgt altijd netjes exotics of legends, leuke dingen, en ik kreeg 6 coins :') kom er niet over uit.

PVP ook maar weer eens gedaan, toch een beetje onzin dat ook hier de loot random is, sta je bovenaan krijg je niets, krijgt de nummer laatst een legend, sta ik een na laatste en hoppa, een legend, waar 2 shards uitkomen, nee geen energy, 2 shards, met alle gear al maxed out :')

Nee Destiny, begint mij ook steeds minder te boeien, ik heb op mijn hunter, warlock en titan geen enkele strike gedaan deze week, maar elke dag 1 soms 2 events, Weekly HC en Nightfall, en ik ben gewoon maxed out met mijn marks, omdat je er maar 100 kunt verzamelen. Is natuurlijk fijn om ze snel te kunnen farmen, maar gooi dan het limiet omhoog naar 150 of 200 per week, of maak de marks wat je krijgt wat minder zodat je tenminste nog iets moet doen. Voor PVP is dit totaal anders, 2 voor een loss en 3 voor een winst, daarbij afhankelijk van je team. Stel dat je ongeveer 50% van je matches wint (ja ja ik weet dat er hier zitten en altijd winnen omdat ze een score van 7500 halen bla bla bla etc, vissertaaltje enz) maar dan moet je 40 matches spelen om te maxen voor je pvp marks zou je dus zo'n 6,5 uur mee bezig zijn, niet tellend de lange laadtijden.

Nee Destiny moet snel iets veranderen, deze week zal het HC en nightfall zijn en dan is het goed voor deze week, laat ik het spel eens liggen.
Een vriend van mij joinde een raid op level 30 toen een guy die eindbaas van de map aan het duwen was. Hij is 1 seconde voor het einde binnen en krijgt gewoon de Vex Mythoclast..

Doe het minste en je krijgt gewoon de beste rewards, echt te debiel voor woorden..

Daarnaast kreeg ik afgelopen week bij de Nightfall 9 shards en die andere guy 10 strange coins :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146031206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

*snip*
Ben er ook klaar mee.

Het speelt lekker weg , maar ik heb geen vast team van vrienden of wat dan ook om die raids mee te doen.
En dan ben je snel klaar gespeeld...

Elke keer via reddit een fireteam zoeken wordt ik ook simpel van.

Nu lekker bezig met SoM.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146031438
Ik heb gister ook voor het eerst VoG gedaan met een paar Amerikanen, 6 uur over gedaan ofzo. :D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:30:00 #7
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146031869
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
pi_146031926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
Voeg je vanavond even toe :)
pi_146033420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
Dit was een level 30 dude die het leuk vond om allemaal firsttimers uit te leggen hoe alles werkte. Was best wel leuk. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:42 schreef lipjes het volgende:

[..]

De raid van ons van vanavond zit volgens mij al vol.
Ik doe donderdag nog een raid met mijn alt, je kan mee als je wilt.

PSN: CrazyVin987
Cool, voeg je voor die tijd wel ff toe.

[ Bericht 15% gewijzigd door VMSDKR op 28-10-2014 15:30:26 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:30:46 #10
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146040878
Die raid is nogsteeds te glitchen :')

Dacht eerst dat je alleen atheon van die rand of kon duwen.. Gisteren erachter gekomen dat je dat ook met the templar kunt doen :') :')
Ik ben geil
pi_146040927
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Die raid is nogsteeds te glitchen :')

Dacht eerst dat je alleen atheon van die rand of kon duwen.. Gisteren erachter gekomen dat je dat ook met the templar kunt doen :') :')
haha ja, en dan krijg je ook nog is een extra chest omdat die niet teleport :')
pi_146043057
Ik en een homie willen ook wel een raidje doen deze week,
zoeken in principe nog 4 man.
Ik heb hem 3x gedaan en hij stuk of 8x dus we weten hoe en wat :P
(PS4)


Trouwens weer goeie rewards gekregen bij Nightfall:
- 7 energy op mijn titan :')
- 9 coins op mijn hunter :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Koenani op 28-10-2014 19:13:02 ]
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:09:56 #13
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146044347
halverwege de nightfall.
fucking connectie met de server kwijt.

Leuk hoor
pi_146044492
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef lipjes het volgende:
halverwege de nightfall.
fucking connectie met de server kwijt.

Leuk hoor
Jep heb ik ook al vaak gehad, maar gelukkig niet in de nightfall.
Wel echt hinderlijk!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:15:23 #15
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146044610
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef Koenani het volgende:

[..]

Jep heb ik ook al vaak gehad, maar gelukkig niet in de nightfall.
Wel echt hinderlijk!
2e keer, net servitors down, boot to orbit wegens d/c
ik wacht wel op mn maatje in de hoop dat we niet beide gekickt worden.

Gaat nog leuk worden met de raid vanavond......
pi_146046312
Ik was de nightfall net aan het solo'en. Kreeg ik ook onderin 'CONTACTING DESTINY SERVERS' toen ik Sekrion al halverwege af had en ineens zat ik weer in het 'Press X to play'-scherm :{
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:10:59 #17
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146047164
en toen werkte ook psn niet meer

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2185

[ Bericht 72% gewijzigd door lipjes op 28-10-2014 20:37:25 ]
pi_146050094
14 Shards uit Nightfall ^O^
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_146051555
Whoop, whoop. De 77 Wizard uit de crucible!
pi_146060493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
Ah, jou heb ik dus als friend op ps4 haha. Laat me wat weten wanneer je gaat raiden deze week. Heb tot nu toe alleen maar met Amerikanen geraid via reddit. Overigens zou woensdagavond me goed uitkomen.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 01:39:52 #21
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_146061069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
Ruimte voor nog een Koekwaus? :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_146061567
www.facebook.com/photo.ph(...)84441503900&__tn__=E

[ Bericht 27% gewijzigd door wiebel535 op 29-10-2014 10:07:52 ]
pi_146061700
quote:
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:43:24 #24
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146062673
Gisterenavond de Nightfall solo gehaald, gelukkig voordat PSN ermee stopte.
Helaasch alleen een of andere crappy Legendary scout rifle.

Vanavond maar eens wat raiden dan?
pi_146063899
Gisteren kom je lekker thuis, denk je lekker gamen, niet dus :') nja we zijn het wel gewend met PSN is een zekerheidje aan het worden :P

Nightfall solo? op wat voor een char? Warlock of toch iets anders, en zo ja hoe doen jullie dat met de laatste boss? safespot achter de muur? Gister was ik even een uurtje online, maar was meer bezig met een vriend te ressen die continue doodging achter het muurtje dan dat ik zelf kon schieten :P
pi_146064574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
raaaar. Misschien ist nu goed?
pi_146065472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gisteren kom je lekker thuis, denk je lekker gamen, niet dus :') nja we zijn het wel gewend met PSN is een zekerheidje aan het worden :P

Nightfall solo? op wat voor een char? Warlock of toch iets anders, en zo ja hoe doen jullie dat met de laatste boss? safespot achter de muur? Gister was ik even een uurtje online, maar was meer bezig met een vriend te ressen die continue doodging achter het muurtje dan dat ik zelf kon schieten :P
Je moet gewoon bovenop blijven staan en die minotaurs beneden snipen en opletten op die minotaur die achter je spawnt.
Maar als je met 1 of 2 man bent met void wapen (aetheons epilogue) moet dat wel lukken op level 29!
Tussendoor ook ff de nexus snipen natuurlijk
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:58:28 #28
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146068079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gisteren kom je lekker thuis, denk je lekker gamen, niet dus :') nja we zijn het wel gewend met PSN is een zekerheidje aan het worden :P

Nightfall solo? op wat voor een char? Warlock of toch iets anders, en zo ja hoe doen jullie dat met de laatste boss? safespot achter de muur? Gister was ik even een uurtje online, maar was meer bezig met een vriend te ressen die continue doodging achter het muurtje dan dat ik zelf kon schieten :P
Warlock level 28 ja, met een void sniper en machine gun boven blijven staan. Alles beneden snipen en op je radar letten voor de Mino achter je.
pi_146068172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:58 schreef Visserij het volgende:

[..]

Warlock level 28 ja, met een void sniper en machine gun boven blijven staan. Alles beneden snipen en op je radar letten voor de Mino achter je.
Hmm dat eens proberen, gisteren al op mijn hunter gedaan maar zijn naar beneden gesprongen. Maar bovenop lijkt natuurlijk makkelijker.
pi_146071721
The Dark Below komt 9 December.

The expanded story will apparently focus on new character Eris, who has spent years hiding among the Hive only to come forward bearing a warning. The Hive are apparently trying to summon a god, Crota, to destroy Earth. Eris will be found in the Tower where she'll offer you special quests including three new missions where you can increase your Light and get new rewards.

Other additions include a new co-operative Strike, The Will of Crota, which pits you against Omnigul as she works to expand Crota's Hive army, and a new six-player Raid, Crota's End, where you enter the Hellmouth presumably to take the deity on.

On the PvP front, there are three new arenas: Pantheon, set in the Black Garden inside a Vex temple with tight corridors; Skyshock, an old interplanetary defense array; and The Cauldron, an abandoned Hive ritual site focused on close combat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:53:30 #31
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146072585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
The Dark Below komt 9 December.

The expanded story will apparently focus on new character Eris, who has spent years hiding among the Hive only to come forward bearing a warning. The Hive are apparently trying to summon a god, Crota, to destroy Earth. Eris will be found in the Tower where she'll offer you special quests including three new missions where you can increase your Light and get new rewards.

Other additions include a new co-operative Strike, The Will of Crota, which pits you against Omnigul as she works to expand Crota's Hive army, and a new six-player Raid, Crota's End, where you enter the Hellmouth presumably to take the deity on.

On the PvP front, there are three new arenas: Pantheon, set in the Black Garden inside a Vex temple with tight corridors; Skyshock, an old interplanetary defense array; and The Cauldron, an abandoned Hive ritual site focused on close combat.
Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
pi_146072593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
$20,- of de season pass hebben :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146072633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden.. -O- }:|
pi_146072721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden.. -O- }:|
Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146072789
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...
De Xbox One bezitters krijgen deze ook, alleen pas ergens in februari (lees; als iedereen het spel al lang en breed in de kast heeft liggen..)
pi_146073753
Net 5 strange coins van een nightfall gekregen :')

Moet alleen nog raidjes doen deze week dus als iemand nog 2 man nodig heeft voor op de PS4 voeg me dan maar ff toe in je friendslist.
GT: Eekhoornleger
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146073873
Nou, die 77 Wizard fusion rifle gaat lekker. Net de daily heroic gedaan en de eindbaas kapot in de eerste wave. :D
pi_146073991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:41 schreef Koenani het volgende:

[..]

Je moet gewoon bovenop blijven staan en die minotaurs beneden snipen en opletten op die minotaur die achter je spawnt.
Maar als je met 1 of 2 man bent met void wapen (aetheons epilogue) moet dat wel lukken op level 29!
Tussendoor ook ff de nexus snipen natuurlijk
Thanks trouwens. _O_
pi_146074016
Pvp is trouwens een stuk spannender als je die 500 punten met void damage moet halen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_146074212
Die eerste DLC is 20 dollar los?!?! Dan ga ik mijn Destiny spelen tot ik het zat ben zonder DLC.
pi_146076955
quote:
8s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef Appelknaller het volgende:
Pvp is trouwens een stuk spannender als je die 500 punten met void damage moet halen.
En nu alleen nog Xyor nakken :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:12:25 #42
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146077444
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:57 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

En nu alleen nog Xyor nakken :7
Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!
pi_146077889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef videonatic het volgende:
Die eerste DLC is 20 dollar los?!?! Dan ga ik mijn Destiny spelen tot ik het zat ben zonder DLC.
tegen die tijd ben ik wel weer met gta 5 bezig.... no dlc for me.
pi_146078969
No problem man, konden je hulp goed gebruiken aangezien ik op mijn warlock class was :P
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146079826
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach (ps4)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mestreech1990 op 29-10-2014 18:22:06 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:37:26 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146080369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach
Moet je wel je console hier zeggen he :P
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:38:04 #47
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146080391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:12 schreef Visserij het volgende:

[..]

Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!
Je kan beter helemaal links achter gaan staan bij de rotsen :P
pi_146081384
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
pi_146082037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
Ligt eraan. Ik moet dan dan eerst de triple jump nog vrijspelen voor de gunslinger aangezien ik die klasse nog steeds niet helemaal vrij gespeeld omdat ik direct met lvl 16 naar de bladedancer ben gegaan. Dan kun je bij die eindbaas op een erg handige plek gaan zitten maar dat haal ik niet met de dubbeljump.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:06:45 #50
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146083435
Vanavond mensen zin om Nightfall te doen op PS4?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:26:58 #51
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146084583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach (ps4)

Ik kan wel, maar rond 20.00
pi_146084609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach (ps4)

Ben je al bezig of klaar met een raid?
Anders willen ik en een maat van mij wel joinen!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146085776
DESTINY - THE DARK BELOW DLC

"The Dark Below" (19.99$) - Destiny - 09 december 2014

• 3 PVE Story Missions
• 3 PVP Crucible Maps
• 1 or 2 PVE Strike Mission(s)
• 1 PVE Raid Mission
• Maximum Light Level increased to 32
• New Weapons, Armor and Exotics


Omnigul, boss of the new Will of Crota strike.


A chief underling for Crota, Omnigul looks like an advanced form of Wizard.


Did she come from the moon?


One of the new story areas: another Hive-held area of the moon.


Another new story area. Zoom in on that map and you'll see the Cosmodrome.


The Crota's End raid takes place inside the Hellmouth, on the moon.


A dashing new cloak for Hunters.


Shiny new armour for Titans.


New chest gear for Warlocks.


A new rocket launcher, Dragon's Breath.


The Dark Below's new fusion rifle.


A new Hive-themed shotgun.

http://www.eurogamer.net/(...)campaign=socialoomph

http://www.eurogamer.net/(...)campaign=socialoomph
pi_146088907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
Wil wel een poging doen, vandaag de daily gemakkelijk gedaan. Weekly is a different cookie natuurlijk.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:02:16 #55
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146093733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:02:40 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146093764
Vandaag uit de Nightfall Crest of Alpha lupi, die ik helaas al had ;(
pi_146095140
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.
Verhalender als in: De verhaallijn loopt via een vendor in de tower. Net als met exotic bounty's. Heb jij gemerkt dat er een verhaal in de exotic bounty's zat? Ik niet. :D

Ik verwacht er niet teveel van. Alleen die nieuwe strike en raid zie ik wel naar uit.
pi_146098855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ben je al bezig of klaar met een raid?
Anders willen ik en een maat van mij wel joinen!
Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:52:23 #59
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146099137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:46 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.
Welke handgun :o
pi_146103323
Gisteren de Weekly heroic, Weekly nightfall en de Vault off glass allemaal achter elkaar gehaald. En wat is de buit. Serieus zo'n 20 strange coins, 9 anchedent chards en te veel energy. Geen enkel wapen of stukje armor, echt bizar slecht eigenlijk.
Oh ja en de legendary shader chatterwhite, die is op zich wel vet.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 07:11:05 ]
pi_146103473
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
volgens bungie.
Wij van wc eend...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146103495
Zelf ga ik er extreem rustig doorheen. Ik ben pas level 21, krijg amper light shit waardoor die kunstmatig gemaakte 'hogere' strikes te lastig zijn. Dus dan maar continue grinden op patrols en matige strikes. Ach, ik vermaak me wel, met een vast clubje wat afspreken en aankloten in The Crucible.

Al kom je daar alleen high-levels tegen die al al hun vaardigheden hebben geunlocked, dus echt eerlijk voelt het niet aan, maar als we maar lol hebben :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:03 #63
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146104844
Ik ben ook nog op zoek naar Raid Armor inderdaad, voor de rest zwem ik in shards, exotics en legendary.
Begin ze nu zelfs in de kluis op te stapelen...

Must have Raid Armor!
pi_146105045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef Visserij het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar Raid Armor inderdaad, voor de rest zwem ik in shards, exotics en legendary.
Begin ze nu zelfs in de kluis op te stapelen...

Must have Raid Armor!
Same here, mijn kluis zit al bijna vol -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 09:36:06 ]
pi_146106194
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:52 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Welke handgun :o
"The devil you know".

Ja Wiebeldak, i know. Het voordeel van die strange coins is wel dat je die kan inruilen bij Xur voor een exotic item. Het enige waar ik nog op zoek na ben, is raid gear voor mijn hunter. Ben ondertussen met mijn Warlock, level 19 en 90% haha. Had al een exotic chest armor "voidfang vestments" gekocht voor hem en heb nog wat leuke wapens klaar staan.
pi_146107574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren de Weekly heroic, Weekly nightfall en de Vault off glass allemaal achter elkaar gehaald. En wat is de buit. Serieus zo'n 20 strange coins, 9 anchedent chards en te veel energy. Geen enkel wapen of stukje armor, echt bizar slecht eigenlijk.
Oh ja en de legendary shader chatterwhite, die is op zich wel vet.
Mooi dat jullie het allemaal gehaald hebben! ^O^

Jullie hebben vast nog wel een keertje zin om het nog eens te doen voor de "Raiding Party " cheevo? *)

Zorg ik dat ik lvl 27/28 ben O-)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:41:01 #67
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146108178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mooi dat jullie het allemaal gehaald hebben! ^O^

Jullie hebben vast nog wel een keertje zin om het nog eens te doen voor de "Raiding Party " cheevo? *)

Zorg ik dat ik lvl 27/28 ben O-)
Ik moet m ook nog ergens doorspelen deze week... Waarschijnlijk in het weekend oid.
Voetbaltraining, feesstje nog enzo. Dat offline gebeuren gooit heel m'n Raiding life door elkaar.
pi_146108471
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:41 schreef Pheno het volgende:
Zelf ga ik er extreem rustig doorheen. Ik ben pas level 21, krijg amper light shit waardoor die kunstmatig gemaakte 'hogere' strikes te lastig zijn. Dus dan maar continue grinden op patrols en matige strikes. Ach, ik vermaak me wel, met een vast clubje wat afspreken en aankloten in The Crucible.

Al kom je daar alleen high-levels tegen die al al hun vaardigheden hebben geunlocked, dus echt eerlijk voelt het niet aan, maar als we maar lol hebben :')
Klopt wel ja. Na 20 zit op een duur een beetje een dood punt waar je nog geen legendary kunt kopen omdat je factionranks nog niet hoog genoeg zijn, maar ook amper wat krijgt (als je pech hebt)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:54:16 #69
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146108520
Ik zit al een tijdje op level 30, heb al een volledig geupgrade raidgearset, meerdere gemaxde exotic armors etc :P
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:13:17 #70
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146109060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

"The devil you know".

Ja Wiebeldak, i know. Het voordeel van die strange coins is wel dat je die kan inruilen bij Xur voor een exotic item. Het enige waar ik nog op zoek na ben, is raid gear voor mijn hunter. Ben ondertussen met mijn Warlock, level 19 en 90% haha. Had al een exotic chest armor "voidfang vestments" gekocht voor hem en heb nog wat leuke wapens klaar staan.
Beste legendary handgun die er is. Mijn go-to primary weapon.
pi_146109988
http://www.bungie.net/en/event/darkbelow

Crota is dus de nieuwe Atheon. Check die laatste afbeelding. _O_
pi_146111179
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:51 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Na 20 zit op een duur een beetje een dood punt waar je nog geen legendary kunt kopen omdat je factionranks nog niet hoog genoeg zijn, maar ook amper wat krijgt (als je pech hebt)
Valt mee toch? Ben tot lvl 24 gekomen met alleen maar blauwe gear, beetje light erbij per wissel van gear.

[ Bericht 2% gewijzigd door Reintji op 30-10-2014 13:31:29 ]
pi_146116813
Genieten hoor,
deze raid mijn 4e en 5e grips in 3 raids op de titan :')
Dat ze me dan gewoon de legs geven die ik nog nodig heb
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146117439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Koenani het volgende:
Genieten hoor,
deze raid mijn 4e en 5e grips in 3 raids op de titan :')
Dat ze me dan gewoon de legs geven die ik nog nodig heb
Lol, dat is wel lame.

Ik ben wel blij met m'n Monte Carlo en raidgauntlets. Ging best vloeiend.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:59:09 #75
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_146117950
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Lol, dat is wel lame.

Ik ben wel blij met m'n Monte Carlo en raidgauntlets. Ging best vloeiend.
Die monte Carlo is toch totaal niet speciaal? Ik heb hem ook maar je hebt legendary auto rifles die beter zijn?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_146119419
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:59 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Die monte Carlo is toch totaal niet speciaal? Ik heb hem ook maar je hebt legendary auto rifles die beter zijn?
Oh sorry, ik wist niet dat je niet blij mocht zijn met dingen die niet speciaal zijn. :P

Ik vind het wel een leuk ding, heb ook een maxxed Suros Regime maar een beetje afwisseling is nooit weg.
pi_146120076
Eris will provide you with quests and gear to prepare for the upcoming Hive invasion in Expansion I: The Dark Below. http://t.co/2Xgfz80uV1

Soort van Queens missies voor frisse gear?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:09:35 #78
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146125920
wij zoeken NU een 6e op de PS4, we zijn bij de gatekeepers.
Psn: CrazyVin987
pi_146127283
Gister "the truth" rocket launchers gekregen na een rumble match.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 23:41:41 #80
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_146136005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat je niet blij mocht zijn met dingen die niet speciaal zijn. :P

Ik vind het wel een leuk ding, heb ook een maxxed Suros Regime maar een beetje afwisseling is nooit weg.
Haha zo bedoelde ik het niet. Je mag er zeker blij mee zijn :)

Alleen voor een exotic vond ik die een beetje tegenvallen omdat er niets exotics aan is. Dat bedoelde ik vooral.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_146138415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:41 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Haha zo bedoelde ik het niet. Je mag er zeker blij mee zijn :)

Alleen voor een exotic vond ik die een beetje tegenvallen omdat er niets exotics aan is. Dat bedoelde ik vooral.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik had eigenlijk liever Atheons Epilogue gehad ofzo.
pi_146146089
Iemand zin en tijd om morgen VoG te doen? Zelf heb ik deze nog niet gedaan, maar zou graag eens VoG willen doen :) kan nog 2 man meenemen, maar hebben er ook geen ervaring mee. Wel allemaal 29, en kan komen op elke gewenste char/spec :P
pi_146149030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iemand zin en tijd om morgen VoG te doen? Zelf heb ik deze nog niet gedaan, maar zou graag eens VoG willen doen :) kan nog 2 man meenemen, maar hebben er ook geen ervaring mee. Wel allemaal 29, en kan komen op elke gewenste char/spec :P
Xdoos?

[ Bericht 98% gewijzigd door Reintji op 31-10-2014 13:42:21 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:30:25 #84
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146149338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iemand zin en tijd om morgen VoG te doen? Zelf heb ik deze nog niet gedaan, maar zou graag eens VoG willen doen :) kan nog 2 man meenemen, maar hebben er ook geen ervaring mee. Wel allemaal 29, en kan komen op elke gewenste char/spec :P
Morgen hoelaat?
pi_146150030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Reintji het volgende:

[..]

Xdoos?
Nee PS4, sorry :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:

[..]

Morgen hoelaat?
Rond 19:00/20:00 uur?
pi_146150382
Weet je wat ik niet snap trouwens, dat je mannetjes niet dood kunt rijden met je vliegende scooter.
pi_146150580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef videonatic het volgende:
Weet je wat ik niet snap trouwens, dat je mannetjes niet dood kunt rijden met je vliegende scooter.
Dat kan wél, en als je het goed doet dan kun je zelfs een Guardian dood "vliegen", is mij al meerdere malen gelukt namelijk :D
pi_146150770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef videonatic het volgende:
Weet je wat ik niet snap trouwens, dat je mannetjes niet dood kunt rijden met je vliegende scooter.
Kan wel :P al vaker gelukt, je kan ook je rijdend van je vehical afspringen een groepje mobs in, dan meteen erop schieten en dan ontploft hij :D

Guardians kan ook, mij 1x gelukt in PVP, kreeg ik zelfs een medal of achievement voor :) moest te hard lachen dus weet niet meer exact wat ik kreeg.
pi_146150863
Is die patience & time nog de moeite bij Xur? Of kan ik mijn strange coins beter in de zak houden?
pi_146154227
als je met een pompoen op je hoofd naar xur gaat heeft hij een leuke verrassing....
pi_146157624
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef wiebel535 het volgende:
als je met een pompoen op je hoofd naar xur gaat heeft hij een leuke verrassing....
Fuck, de moeite waard om me xbox voor op te starten? ;p
pi_146158692
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:08 schreef Reintji het volgende:
Is die patience & time nog de moeite bij Xur? Of kan ik mijn strange coins beter in de zak houden?
Zeker wel een lauwe sniper hoor, ik zou hem gewoon kopen..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146159194
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:50 schreef Koenani het volgende:

[..]

Zeker wel een lauwe sniper hoor, ik zou hem gewoon kopen..
Oh een sniper? Vet, die heb ik nog niet. Heb toch te veel strange coins dus die koop ik dan wel denk ik.
pi_146160056
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:23 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Fuck, de moeite waard om me xbox voor op te starten? ;p
;) Ik hoop niet dat ik te hoge verwachtingen schep ^O^
pi_146161564
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:35 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

;) Ik hoop niet dat ik te hoge verwachtingen schep ^O^
Nog online vanavond? Wat heb jij trouwens allemaal uit die raid gekregen? Ik he-le-maal niets naast chards en energy en die shader.
pi_146162112
uurtje of half 2 vannacht hoop ik. Ik had ook shards, energy en die shader. en een chest piece.... maar had al een exotic exemplaar. volgende week weer? vond het super. En anderhalf uur is lang niet slecht toch? moet vannacht nog ff 5 strikes doen voor de exotic bounty. En dan ga ik de crucible in voor de 10.000 punten.
pi_146162505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:33 schreef wiebel535 het volgende:
uurtje of half 2 vannacht hoop ik. Ik had ook shards, energy en die shader. en een chest piece.... maar had al een exotic exemplaar. volgende week weer? vond het super. En anderhalf uur is lang niet slecht toch? moet vannacht nog ff 5 strikes doen voor de exotic bounty. En dan ga ik de crucible in voor de 10.000 punten.
Die chest piece is er waarschijnlijk wel 1 waardoor je lvl 30 kan worden ook? Maar staat dan idd wel gelijk aan een exotic. Op dat tijdstip heb je de kans dat ik nog online ben maar in wat voor een status.... :D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:20:01 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146163980
Ik zie nu pas dat de weekly(niet de nightfall) ook void burn heeft :o
pi_146164354
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die chest piece is er waarschijnlijk wel 1 waardoor je lvl 30 kan worden ook? Maar staat dan idd wel gelijk aan een exotic. Op dat tijdstip heb je de kans dat ik nog online ben maar in wat voor een status.... :D
geen idee. Maar die exotic is Veel beter. Mooi, spreek ik je dan.
pi_146164961
Hoe krijg je die pompoen op je schedel?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:51:48 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146165220
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoe krijg je die pompoen op je schedel?
Kon je van de week bij de postmaster halen
pi_146166253
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Kon je van de week bij de postmaster halen
Jam aar als ik die aanzet zit ie niet op mijn hasses.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:14:45 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146166267
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jam aar als ik die aanzet zit ie niet op mijn hasses.
Zou moeten
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:37:37 #104
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146170039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jam aar als ik die aanzet zit ie niet op mijn hasses.
Zelfde probleem hier ook, schijnt een nogal veel voorkomend probleem te zijn. Niks aan te doen.
pi_146176023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jam aar als ik die aanzet zit ie niet op mijn hasses.
wees blij, ik werd gek van al dat gegil en Halloween geluiden :')
pi_146178568
ik werd eerder vannacht geinvite Door iemand uit Zweden of zo. Ken hem verder niet, stond in mijn vriendenlijst. Heb er geen aandacht aan besteed want was met iemand anders aan het gamen. Toen ik wou stoppen om naar bed te gaan zag ik echter dat hij de raid aan het doen was. ff gejoined en zowaar het lukte. Ze waren met 5 man op hard aan het spelen en toevallig net voor een checkpoint midden in het spel. Natuurlijk ff de kistjes meegepakt *O* *O* _O_ _O_ w/

legendary shorgun en shards en energys... Toen weer gequit. half 6 is laat zat :).
pi_146185370
Haha lekker dan. Gister ook voor het eerst stukje VoG gedaan met oa Wiebeldak. Had niet meegekregen welke difficulty, maar was niet makkelijk.

Vanavond maar veel crucible bounties doen om legendary gear te kunnen kopen bij de quarter master. En de weekly heroic als het lukt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Reintji op 01-11-2014 15:23:55 ]
pi_146185857
3 exotic bounty's tegelijk hebben en daarom nog maar 2 slots over hebben om normale bounty's te grinden. #firstworldproblems
pi_146187336
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:36 schreef Reintji het volgende:
Haha lekker dan. Gister ook voor het eerst stukje VoG gedaan met oa Wiebeldak. Had niet meegekregen welke difficulty, maar was niet makkelijk.

Vanavond maar veel crucible bounties doen om legendary gear te kunnen kopen bij de quarter master. En de weekly heroic als het lukt.
Was op normal maar als maar 1 iemand weet wat je moet doen wordt het lastig. Plus dat ik niet kan uitleggen als ik stoned ben.
Ik ben er vanavond ook wel weer maar pas na Feyenoord dus rond 10 uur.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 16:02:00 ]
pi_146189882
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Was op normal maar als maar 1 iemand weet wat je moet doen wordt het lastig. Plus dat ik niet kan uitleggen als ik stoned ben.
Ik ben er vanavond ook wel weer maar pas na Feyenoord dus rond 10 uur.
Lastigste stuk is met de relics.
Verder is het niet heel ingewikkeld toch :P
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146192866
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wees blij, ik werd gek van al dat gegil en Halloween geluiden :')
En vooral blijven zeggen als ik weer eens doordraai hoor dat ik te druk ben :D Gebeurt nog al eens als ik knetter ben. Dan kan ik niet stoppen met praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 19:28:04 ]
pi_146194266
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:47 schreef Koenani het volgende:

[..]

Lastigste stuk is met de relics.
Verder is het niet heel ingewikkeld toch :P
Heb jij hardmode al gedaan deze week?
pi_146195056
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

En vooral blijven zeggen als ik weer eens doordraai hoor dat ik te druk ben :D Gebeurt nog al eens als ik knetter ben. Dan kan ik niet stoppen met praten.
lekker blijven praten... ik kan vaak een kleine glimlach niet onderdrukken als je weer eens los gaat :p. Je was afgelopen nacht trouwens wel erg stil in 1 keer ;).
pi_146195115
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

lekker blijven praten... ik kan vaak een kleine glimlach niet onderdrukken als je weer eens los gaat :p. Je was afgelopen nacht trouwens wel erg stil in 1 keer ;).
Omdat ik direct ff ging pissen, dan kom ik weer een beetje bij zinnen :D Hehe Sowieso was deze missie kansloos, want dit was nog het makkelijke stuk.

BTW half 10 is de wedstrijd afgelopen, dan kom ik ook meteen online.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 20:39:40 ]
pi_146196146
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Omdat ik direct ff ging pissen, dan kom ik weer een beetje bij zinnen :D Hehe Sowieso was deze missie kansloos, want dit was nog het makkelijke stuk.

BTW half 10 is de wedstrijd afgelopen, dan kom ik ook meteen online.
Ik bedoelde eigenlijk aan het eind. patje en ik stonden te wachten tot je meekwam maar je was in 1 x weg :p. Was ook laat zat :)
pi_146196168
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk aan het eind. patje en ik stonden te wachten tot je meekwam maar je was in 1 x weg :p. Was ook laat zat :)
Oh dan val ik in slaap. Dan moet ie ineens uit anders lig ik op de bank te pitten :D
pi_146196180
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Heb jij hardmode al gedaan deze week?
Nee man, maar ben nu niet op kamers dus kan ook niet eentje doen
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146203956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef Koenani het volgende:

[..]

Nee man, maar ben nu niet op kamers dus kan ook niet eentje doen
Oke, np. Ik heb nog nooit VoG op hard gedaan, geen idee of het verschil ook erg groot is trouwens tussen normal en hard dus was ff benieuwd.
pi_146224967
Lol, net 3 exotic bounty's afgemaakt omdat ik daar eerst te lui voor was maar 2 open bountyslots te weinig is.

Hi Invective
Hi SuperGoodAdvice
Hi Pocket Infinity

Daarna 77 Wizard uit een blue engram gekregen. Feels good man.

Ik wil Atheons Epilogue nu.
pi_146230506
Atheons Epilogue & Icebreaker zijn echt mijn favoriete guns. Vanaf het moment dat ik die twee kreeg, leek alles ineens tering easy haha.

Overigens, die "the devil you know" is inderdaad een chille handgun, niks mis mee.

Liep net met mijn level 24 warlock (2e character) te patrol'en, bam ineens legendary drop bij het neerknallen van een enemy. Ik dacht fucking niceee, is het een legendary gauntlet voor een titan. Ongelofelijk...ik moet legendary shit hebben met die warlock, nu maar bounties blijven spelen totdat ik rank 2 ben voor legendary gear.
pi_146232541
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Oke, np. Ik heb nog nooit VoG op hard gedaan, geen idee of het verschil ook erg groot is trouwens tussen normal en hard dus was ff benieuwd.
dat sowieso, level 26 naar level 30 en daarnaast kun je niet gerevived worden..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146247235


Dikke gauntlets :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_146248565
Mhoa, ochtendje strike playlist om de maximale week score te halen. Best lachen, tot twee keer toe via matchmaking ingedeeld bij de eindbaas, dat was snel verdiend :'). Bijna 20 blauwe engrams kunnen omwisselen voor evenveel blauwe wapens en gear. Krijg ik uit de laatste een exotic bounty, bad juju gekozen. Leek mij het best haalbaar. Die andere was een handcannon en een shotgun. Daar twijfelde ik nog aan, maar toch maar voor de primairy gegaan omdat ik al een legendary secondary heb. Moet natuurlijk niet klmend weekend de Suros Regime te koop zijn.
pi_146249364
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:00 schreef Reintji het volgende:
Mhoa, ochtendje strike playlist om de maximale week score te halen. Best lachen, tot twee keer toe via matchmaking ingedeeld bij de eindbaas, dat was snel verdiend :'). Bijna 20 blauwe engrams kunnen omwisselen voor evenveel blauwe wapens en gear. Krijg ik uit de laatste een exotic bounty, bad juju gekozen. Leek mij het best haalbaar. Die andere was een handcannon en een shotgun. Daar twijfelde ik nog aan, maar toch maar voor de primairy gegaan omdat ik al een legendary secondary heb. Moet natuurlijk niet klmend weekend de Suros Regime te koop zijn.
Moet je nu eerst de weekly heroic of nightfall halen?

Niet nodig, tiger strike is ook genoeg. scheelt weer een beetje tijd.
pi_146250151
Ik wilde sowieso de weekly nog, maar de tiger strike is ook voldoende idd.
pi_146250909
ik heb de bad juju gisteren gehaald. Wat een schijt ding. pve en pvp.
pi_146250938
hij ziet er dan wel weer gaaf uit.
pi_146251207
Ik ben nu eerst maar vangaurd level 3 aan het worden, hopelijk kan ik dan wat betere items kopen. Er dropt geen aars, dus ik blijf maar steken bij level 22. Dan is tiger strike ook niet echt te doen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146251483
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef wiebel535 het volgende:
ik heb de bad juju gisteren gehaald. Wat een schijt ding. pve en pvp.
Oh! :'(

quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu eerst maar vangaurd level 3 aan het worden, hopelijk kan ik dan wat betere items kopen. Er dropt geen aars, dus ik blijf maar steken bij level 22. Dan is tiger strike ook niet echt te doen :')
Je kunt tot lvl 24 komen met alleen blauwe gear.
pi_146251496
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Reintji het volgende:

Je kunt tot lvl 24 komen met alleen blauwe gear.
Het hoogste wat ik vind is +11 light of zo, dat moet dan nog wel een stuk omhoog :+ Dan maar kopen, ik wil ook wel wat strange coins voor als die agent ooit weer komt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 3 november 2014 @ 13:49:44 #131
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146251987
Dit weekend gelukkig wat Raid Set Gear geloot uit VoG... Kan weer even wat levelen.

Alleen de Warlock wanten nog, dan kan ik doorrrr naar level 30.
  maandag 3 november 2014 @ 14:18:18 #132
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146252915
Hier wellicht nog 1 persoon voor vanavond VoG op de PS4
Zo rond (half) 8

Newbies welkom btw.
pi_146261012
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Visserij het volgende:
Dit weekend gelukkig wat Raid Set Gear geloot uit VoG... Kan weer even wat levelen.

Alleen de Warlock wanten nog, dan kan ik doorrrr naar level 30.
Ik precies andersom. Die gauntlets heb ik wel en de rest niet. :{
  maandag 3 november 2014 @ 17:46:34 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146261063
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef lipjes het volgende:
Hier wellicht nog 1 persoon voor vanavond VoG op de PS4
Zo rond (half) 8

Newbies welkom btw.
Je zoekt iemand?
Ik wil wel meedoen, half 8 moet ik denk ik wel redden.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146265443
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Visserij het volgende:
Dit weekend gelukkig wat Raid Set Gear geloot uit VoG... Kan weer even wat levelen.

Alleen de Warlock wanten nog, dan kan ik doorrrr naar level 30.
Wanten :D
pi_146279637
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Koenani het volgende:

Deze week weer raiden? :9
pi_146280778
Hai!

Ik wil graag raiden / nightfall / heroics / dailys / strikes met jullie doen. Ik zoek nieuwe vriendjes. Ben lvl 27 warlock. Ga deze week de 28 ook wel halen.

Heb vriendjes nodig voor die VoG!

PS4: Slagroombaard is mijn nick ;) Voeg me toe!
pi_146281687
Mooi dat ik eindelijk mijn exotic titan helm kan gebruiken aangezien ik gisteren met de titan lvl 20 heb gehaald en meteen 21 en half was na het opzetten van die helm die ik gekregen had tijdens het spelen met de hunter.
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:13:37 #139
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146282864
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ik precies andersom. Die gauntlets heb ik wel en de rest niet. :{
Ik heb de jas dubbel, maar zo kut dat je geen items kan ruilen of giften...
pi_146286439
Nightfall is Valus Ta'aurc deze week.
pi_146287021
Lekker, zie in de app weer iron banner bounties. Deze ook terug dus?
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:46:24 #142
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146288384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef VMSDKR het volgende:
Nightfall is Valus Ta'aurc deze week.
Die is niet makkelijk!
pi_146288573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Visserij het volgende:

[..]

Die is niet makkelijk!
kan je gewoon glitchen toch
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:03:18 #144
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146290871
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:52 schreef Roypsv het volgende:

[..]

kan je gewoon glitchen toch
Wist ik nog niet, maar nu wel... scheelt een stukje dan!
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:22:11 #145
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146291500
Moeilijk en nightfall in één zin. :')
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:35:21 #146
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146291896
Wauw, net m'n PvP hoogtepunt bereikt. 45 kills, 5x dood :D :D

Reward, niks :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:01:41 #147
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146292838
Ja dat had ik net ook, ontzettende stats en dan de rest van team helemaal kut. Vervolgens krijgen zij de harde items en ik helemaal niks :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146293556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Bartcoah het volgende:
Moeilijk en nightfall in één zin. :')
Cheesen kan iedereen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:39:31 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146294197
Hoeveel Fokkers doen er nog redelijk veel PvP?
Ik zelf regelmatig, alleen mis ik dus een beetje mensen om een volledig team te krijgen, dus als er meer mensen zijn met dit probleem please ad kneusteun op PS4 :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:43:40 #150
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146294324
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Cheesen kan iedereen.
Gewoon op de manier zoals het hoort.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146294335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Gewoon op de manier zoals het hoort.
Oke, bewaar de gameplay even als je Valus solo'ed dan. :9
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:44:41 #152
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146294360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Oke, bewaar de gameplay even als je Valus solo'ed dan. :9
Moet ik hem soloe'n? Is goed ik ga nu streamen
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146294373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Moet ik hem soloe'n? Is goed ik ga nu streamen
Cool, doe me ff een link dan. Ik ben wel benieuwd hoe.
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:45:54 #154
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146294398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Cool, doe me ff een link dan. Ik ben wel benieuwd hoe.
ff wapens overzetten etc.

http://www.twitch.tv/bartcoah
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146294522
Ik kijk, maar kan niks zeggen in die chatroom oid.
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:53:56 #156
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146294635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kijk, maar kan niks zeggen in die chatroom oid.
Meld het maar hier of PM
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146294652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:53 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Meld het maar hier of PM
Ik heb geen opmerkingen verder. Ik bekijk gewoon hoe jij het aanpakt. :D
pi_146295670
Noooo gast, dat zag ik aankomen. :D
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:28:28 #159
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146295686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Noooo gast, dat zag ik aankomen. :D
hahha kuuuut
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146295703
Wel keurige run verder. Volgens mij maakt een Icebreaker het wel significant makkelijker, bijv. bij die Tank.

Ik heb er alleen geen. :{
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:29:19 #161
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146295712
Ik zet nu me party open public dus iedereen kan me joinen.

Bartcoah.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:29:35 #162
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146295725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
Wel keurige run verder. Volgens mij maakt een Icebreaker het wel significant makkelijker, bijv. bij die Tank.

Ik heb er alleen geen. :{
Moa gewoon elke sniper voldoet wel
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146295747
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Moa gewoon elke sniper voldoet wel
Gewoon wat extra synthesis meenemen dan denk ik. Die Mythoclast is ook een beest, tering.
pi_146296721
Lol :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:33:35 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146298072
Is er geen bonus dmg in de nightfall deze week? :S
pi_146298269
Nop
pi_146298812
Mensen hier die vanavond gaan raiden om 18:30 ongeveer? Wil eigenlijk voor de CL wedstrijden klaar zijn. Met paar experienced guys lukt dat makkelijk binnen anderhalf uur.

add me iig, PSN: Etienne-Horbach, ben zelf een hunter 29. Overigens wil ik hem later deze week ook nog eens doorlopen met mijn warlock van level 26. Dat zal wel een iets moeilijker karwei worden.

Verder joinde ik gister een raid op Hard, bij atheon. Schoten hem neer binnen 20 minuten, bam raid helmet met hunter. Echt fantastisch haha. Normaal krijg je geen ene moer wanneer je complete raid speelt, nu 20 minuten en meteen raid armor.
  dinsdag 4 november 2014 @ 18:21:05 #168
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146299613
5 coins voor nightfall :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146300359
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef Bartcoah het volgende:
5 coins voor nightfall :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL.

Die PSN 2.00 update is ook dope trouwens, USB'tje met muziek erin rammen en lekker afspelen onder het gamen.
pi_146303794
Lol, kreeg net atheon epilogue voor de 2e keer en voor de 4e keer shatterwhite...@raid.

Helaas geen raid gear again :(
pi_146305703
Doe Atheons Epilogue maar over naar mij dan.
pi_146308734
The Chosen uit nightfall. Ascendant Shards uit weekly. :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 22:12:18 #173
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146311610
we zoeken er nog 2 voor VoG normal op de PS4 nu :)
Newbies mogen


[ Bericht 6% gewijzigd door lipjes op 04-11-2014 22:27:21 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 10:20:57 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_146322293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

LOL.

Die PSN 2.00 update is ook dope trouwens, USB'tje met muziek erin rammen en lekker afspelen onder het gamen.
Serieus? Dank voor de tip :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 5 november 2014 @ 10:42:29 #175
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146322795
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Serieus? Dank voor de tip :)
Dit is wel echt mooi nieuws ja! Hoe werkt dat precies?
pi_146322836
Vanavond nog recreanten voor de weekly/nightfall op de xbone?
  woensdag 5 november 2014 @ 11:55:16 #177
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146324800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:44 schreef Reintji het volgende:
Vanavond nog recreanten voor de weekly/nightfall op de xbone?
Als je PS4 had gezegd, had ik ja gezegd. Helaasch mocht het niet zo zijn.
pi_146329799
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Serieus? Dank voor de tip :)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:42 schreef Visserij het volgende:

[..]

Dit is wel echt mooi nieuws ja! Hoe werkt dat precies?
Het werkt nog niet helemaal vlekkeloos maar:

• Neem een USB-stick en maak daarin een mapje MUSIC
• Stop daar je muziek in, ondersteunde extensies zijn MP3, MP4, M4A en 3GP.
• Druk je USB-stick in je PS4 terwijl je in het 'hoofdmenu' zit
• Druk op de menuknop 'USB Music Player' die er in het hoofdmenu bijkomt en druk op 'Alles afspelen'
• Start game
  woensdag 5 november 2014 @ 15:39:39 #179
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_146332892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[..]

Het werkt nog niet helemaal vlekkeloos maar:

• Neem een USB-stick en maak daarin een mapje MUSIC
• Stop daar je muziek in, ondersteunde extensies zijn MP3, MP4, M4A en 3GP.
• Druk je USB-stick in je PS4 terwijl je in het 'hoofdmenu' zit
• Druk op de menuknop 'USB Music Player' die er in het hoofdmenu bijkomt en druk op 'Alles afspelen'
• Start game
Klinkt als een prima plan voor mijn lange fifa-sessies met vrienden *O*. Nu zet ik vaak via een ander medium een muziekje op maar zo kan de combi over mijn surround set. Ben wel even benieuwd hoe dat klinkt maar ga het proberen.

Dank! :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_146335995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:42 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Deze week weer raiden? :9
Speel nu CoD AW momenteel man, maar als je keertje team hebt voor raid wil ik best joinen :P
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  woensdag 5 november 2014 @ 17:42:39 #181
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146337653
Haha wow, in iets meer dan een uur VoG hard mode volledig gecleared met een groep Engelsen. Fatebringer gekregen :D _O_
pi_146338891
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Klinkt als een prima plan voor mijn lange fifa-sessies met vrienden *O*. Nu zet ik vaak via een ander medium een muziekje op maar zo kan de combi over mijn surround set. Ben wel even benieuwd hoe dat klinkt maar ga het proberen.

Dank! :)
Zou ook een mooie xbox feature zijn aangezien ik altijd youtube heb aanstaan maar dat gebruikt toch weer band breedte, iets wat ik liever neit heb als ik game.
pi_146338893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:44 schreef Reintji het volgende:
Vanavond nog recreanten voor de weekly/nightfall op de xbone?
ligt eraan. Als mijn vriendin de kleine naar bed brengt kom ik wel ff online. Maar ben bang dat ik aan de beurt ben. extra tv staat iig boven aan de verlanglijst hier *O* *O* *O*
  woensdag 5 november 2014 @ 18:43:36 #184
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146339594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Zou ook een mooie xbox feature zijn aangezien ik altijd youtube heb aanstaan maar dat gebruikt toch weer band breedte, iets wat ik liever neit heb als ik game.
Kan het niet op xbox dan? Weet vrij zeker dat het vroeger op de 360 wel ging namelijk.
pi_146339729
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Kan het niet op xbox dan? Weet vrij zeker dat het vroeger op de 360 wel ging namelijk.
Er zijn nog niet eens voice berichten te versturen op de one.... Iets waar ik mij dood aan erger.

Tevens ontopic. Ik ben online vanavond voor de one spelers dan :)
pi_146339826
Helaas mijn Xbox weigert in te loggen op Live, straks nog maar eens proberen -O-
pi_146339928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Helaas mijn Xbox weigert in te loggen op Live, straks nog maar eens proberen -O-
Xbox one ook? Heb jou volgens mij nog nooit toegevoegd, mits je dat wilt natuurlijk.
pi_146340084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Xbox one ook? Heb jou volgens mij nog nooit toegevoegd, mits je dat wilt natuurlijk.
Haha. ik weet wel zeker dat jullie wel bij elkaar in de lijst staan. })
pi_146340286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Xbox one ook? Heb jou volgens mij nog nooit toegevoegd, mits je dat wilt natuurlijk.
Xbox One ook ja, en wij staan al bij elkaar in de lijst :D O+
pi_146340292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:54 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Haha. ik weet wel zeker dat jullie wel bij elkaar in de lijst staan. })
Oh dan weet ik het al :D

Zie het er nu ook onder staan :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 19:00:25 ]
pi_146340877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Oh dan weet ik het al :D

Zie het er nu ook onder staan :D
Haha. Ik kom nu online. begin wel solo aan de nightfall. Als iemand joinen wil.... wiebel535
pi_146341228
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:13 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Haha. Ik kom nu online. begin wel solo aan de nightfall. Als iemand joinen wil.... wiebel535
Ik over zo'n 15 min.

Ff bier halen, je weet zelluf :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 19:22:26 ]
pi_146341416
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:13 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Haha. Ik kom nu online. begin wel solo aan de nightfall. Als iemand joinen wil.... wiebel535
Ah geef me nog een half uurtje

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 05-11-2014 19:37:48 ]
pi_146345060
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:26 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ah geef me nog een half uurtje
ging mooi Reintji en Wiebeldak. Weethetevennietmeer bedankt voor de tip van dat mooie plekje voor de eindbaas. Misschien dat ik straks nog ff weer kom, maar denk het niet. Gtst staat nu mn beeldscherm te vervuilen :(.
pi_146345512
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:44 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ging mooi Reintji en Wiebeldak. Weethetevennietmeer bedankt voor de tip van dat mooie plekje voor de eindbaas. Misschien dat ik straks nog ff weer kom, maar denk het niet. Gtst staat nu mn beeldscherm te vervuilen :(.
:D
pi_146350014
Matige NM raid deze week. Alleen maar shards en energy. Enige lichtpuntje is Praedyths Revenge.

[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 05-11-2014 22:26:43 ]
pi_146350135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Matige NM raid deze week. Alleen maar shards en energy. Enige lichtpuntje is Preadyths Revenge.
Nightfall kreeg ik een legendary handcannon uit maar dat zijn niet echt mijn favoriete wapens.
pi_146350254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Nightfall kreeg ik een legendary handcannon uit maar dat zijn niet echt mijn favoriete wapens.
Ik wilde Shadow Price kopen omdat ik een legendary autorifle nodig had. Zit eigenlijk steeds op Atheons Epilogue te hopen maar die dropt niet.

Maar goed, toen kreeg ik een paar dagen geleden Shadow Price uit een engram. Op zich wel een aardig wapen maar magazijn is zo klein. Denk dat ik met m'n gespaarde Vanguardmarks gewoon The Devil You Know ga kopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door VMSDKR op 06-11-2014 00:09:42 ]
pi_146354959
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:44 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ging mooi Reintji en Wiebeldak. Weethetevennietmeer bedankt voor de tip van dat mooie plekje voor de eindbaas. Misschien dat ik straks nog ff weer kom, maar denk het niet. Gtst staat nu mn beeldscherm te vervuilen :(.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:D
Zeker heren! Thx! En een mazzel dagje vandaag, drie keer legendary engram en een exotic shotgun. Ook eindelijk vanguard legendary helm kunnen kopen en een stack strange coin erbij.

pi_146357417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef Reintji het volgende:

[..]


[..]

Zeker heren! Thx! En een mazzel dagje vandaag, drie keer legendary engram en een exotic shotgun. Ook eindelijk vanguard legendary helm kunnen kopen en een stack strange coin erbij.

[ afbeelding ]
lekker. ... Hoe bevalt de shotgun?
pi_146357529
Ik kreeg later nog een legendary helm weer voor de titan, jammer want daar had ik die exotic al voor. Die heb ik maar gedismanteld.
Die kwam uit een pakketje van de postmaster omdat ik vangaurd lvl 4 was geworden samen met een shard en een mote of light.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2014 07:00:07 ]
pi_146357538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ik wilde Shadow Price kopen omdat ik een legendary autorifle nodig had. Zit eigenlijk steeds op Atheons Epilogue te hopen maar die dropt niet.

Maar goed, toen kreeg ik een paar dagen geleden Shadow Price uit een engram. Op zich wel een aardig wapen maar magazijn is zo klein. Denk dat ik met m'n gespaarde Vanguardmarks gewoon The Devil You Know ga kopen.
Heb ook die shadowprice voor mn titan. Schiet best hard ook in pvp. Maar de suros regime blijft echt mn beste autorifle.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2014 07:01:49 ]
pi_146357569
Heb nu dit.





wel mooie schoenen voor mn titan ook :')
pi_146358037
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 06:11 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

lekker. ... Hoe bevalt de shotgun?
Even proberen in PvP.
  donderdag 6 november 2014 @ 09:43:17 #205
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146359370
Gisterenavond de nightfall drie keer geprobeerd. Niet gehaald.
Had ik nu maar gejoined op de Hard Mode Raid...
  donderdag 6 november 2014 @ 11:19:01 #206
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146361627
Wij zoeken voor vanavond op de PS4, 3 man voor de VoG normal run.
Newbies zijn welkom voor uitleg, tips & tricks en oefening met de relic.
We beginnen om 20:00.

-
-
-
pi_146364250
Lol, gisteren 2e keer hard mode raid gedaan. Kwamen tot Atheon, daarna door tijdsdruk moest iedereen hem peren helaas. In ieder geval kreeg ik twee keer raid chest armor en hezen vengeance rocket launcher. Overigens krijg je in een hard mode run echt veel meer raid gear. Hoef alleen nog de leg armor van de raid & ik ben eindelijk 30 met mijn hunter.
  donderdag 6 november 2014 @ 12:52:33 #208
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146364537
Servers hebben weer eens pittige ebola ofzo?
  donderdag 6 november 2014 @ 16:17:28 #209
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146371335
Wie willen er morgenavond allemaal Raiden / Weekly Nightfall proberen?
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:14:44 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146389348
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Servers hebben weer eens pittige ebola ofzo?
Nu nog steeds geloof ik
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:16:50 #212
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146389393
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nu nog steeds geloof ik
Man man man wat een drama. Ook zo fijn dat bijvoorbeeld de Daily Heroic, in tegenstelling tot 'campaign' missies geen checkpoint heeft. Dus als je connectie er uit kachelt, wat regelmatig gebeurt mag je weer van vooraf aan beginnen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:17:31 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146389401
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Man man man wat een drama. Ook zo fijn dat bijvoorbeeld de Daily Heroic, in tegenstelling tot 'campaign' missies geen checkpoint heeft. Dus als je connectie er uit kachelt, wat regelmatig gebeurt mag je weer van vooraf aan beginnen.
Hij doet het blijkbaar toch en dailies doe ik niet meer
pi_146389949
Ik heb vanavond nog een uurtje of twee gespeeld, nergens last van.
pi_146394299
Oeh lekker, Xur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146396373
Ik vind Xur deze week zwaar tegenvallen, hij verkoopt steeds hetzelfde.
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:13:17 #217
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146397193
Nog steeds geen Last Word bij Xur ;(
pi_146397389
Laat Icebreaker maar terugkomen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:00:20 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146400893
Kan niet wat kopen bij Xur omdat niet warlock is :( en al die andere shit is niet beter dan wat ik al heb....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:51:19 #220
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146402597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
Kan niet wat kopen bij Xur omdat niet warlock is :( en al die andere shit is niet beter dan wat ik al heb....
Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...
pi_146403664
nog xbox oners voor de glazen kluis vanavond? uurtje of 8 half 9 ben ik er hopelijk wel.
pi_146403725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef wiebel535 het volgende:
nog xbox oners voor de glazen kluis vanavond? uurtje of 8 half 9 ben ik er hopelijk wel.
Ff kijken! Ben inmiddels lvl 27, 77 Wizard bijna max en straks die dikke raketwerper kopen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:57:06 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146406447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Visserij het volgende:

[..]

Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...
Ligt er aan hoelaat, maar ik denk het wel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146407710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef wiebel535 het volgende:
nog xbox oners voor de glazen kluis vanavond? uurtje of 8 half 9 ben ik er hopelijk wel.
Ligt eraan of we 6 man / vrouw kunnen vinden.
pi_146407970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Visserij het volgende:

[..]

Vanavond mee raiden KneusTeun? Heb je al in mn lijst staan...
Nog meer nodig?
pi_146410464
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ligt eraan of we 6 man / vrouw kunnen vinden.
ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.
pi_146410596
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.
Kan niet lijkt mij omdat je sowieso 3 man moet hebben?
pi_146413529
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

ach... Zo niet, doen we m toch ff met zn 2en.
Kom je nog?
pi_146413582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kan niet lijkt mij omdat je sowieso 3 man moet hebben?
Alleen om uit de Gorgons Labyrinth te komen, rest kan wel met z'n 2en.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:38:57 #230
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146413859
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Nog meer nodig?
Ja....
pi_146414106
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:38 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ja....
Nu? Hoeveel nog?
pi_146417058
Jullie zaten trouwens onder de verkeerde ramp bij de nightfall, die andere is een stuk makkelijker.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:57:22 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146422060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie zaten trouwens onder de verkeerde ramp bij de nightfall, die andere is een stuk makkelijker.
We zaten onder beide.
Sorry was beetje kut met invite enzo, dat was niet handig.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146424242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

We zaten onder beide.
Sorry was beetje kut met invite enzo, dat was niet handig.
Geen probleem man, ik snap wel dat jullie daar niet uit kwamen om te reviven. Dus ging ff iron farmen.

Ik ging zelf een beetje rambo op Valus Ta'aurc maar had helemaal niet door dat het de nightfall was. :D
pi_146433207
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 01:42 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Geen probleem man, ik snap wel dat jullie daar niet uit kwamen om te reviven. Dus ging ff iron farmen.

Ik ging zelf een beetje rambo op Valus Ta'aurc maar had helemaal niet door dat het de nightfall was. :D
Je kan altijd naar orbit gaan en terugkomen. Dan kom je weer levend terug, daarna moet je sprinten like Usain Bolt richting de trappen.
pi_146433668
Vault off glass was gister niet zo'n succes.... :D

En al helemaal niet als ik het schild vast heb, maar dat was voor het eerst.

Maar toch nog een sniper rifle eruit gekregen al wil ik gewoon fucking armor. Ik krijg telkens wapens en maar geen armor.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 16:10:37 ]
pi_146435165
Mhoa, geen succes? Openen ging stuk sneller en we zijn verder gekomen dan de eerste keer. Ga vanavond eerst maar eens kijken of ik level 28 kan worden, dan weer een poging.
pi_146435925
bij mij vloog t fucking Internet eruit. En toen werd die kleine ook nog wakker. Maar zag dat er al iemand anders gejoined was... Toch niet gehaald? jammer.
pi_146436192
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:35 schreef wiebel535 het volgende:
bij mij vloog t fucking Internet eruit. En toen werd die kleine ook nog wakker. Maar zag dat er al iemand anders gejoined was... Toch niet gehaald? jammer.
We zijn niet verder gekomen, zelfs niet zo dichtbij als toen je er nog bij zat.
pi_146438118
Ik wil hem echt een keer halen hoor :')
Ik was über geconcentreerd bezig :P
pi_146438778
Volgens mij heeft Bungie The Templar nu ook gepatched. Hij bewoog niet meer achteruit bij het granaten gooien. Je kunt ook niet meer op die platforms aan de linkerkant gaan staan, krijg je dat TURN BACK-bericht.

Ik was vandaag als guide 5 gasten door de VoG aan het loodsen, we kwamen best snel best ver. Alleen The Templar moesten we dus ineens legit doen. Ging best wel lekker, we stonden gewoon aan de rechterkant. We hadden hem al voor z'n ENRAGE.

Zelfs de relics uit de portals halen ging goed, helaas moesten wat gasten toen weg dus helaas niet afgemaakt maar was best cool, zo'n raid guiden met nieuwelingen.
pi_146444455
We zoeken nog 2 man voor vault of glass

Psn: Dirtyrockers
In de ban van de mods.
  zaterdag 8 november 2014 @ 21:37:33 #243
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146444481
Awesome, Hawkmoon, Atheons Epilogue en Hezens Vengeance gekregen uit VoG normal :o :D _O_ *O*
pi_146445082
Hoe kan je het beste mote of light farmen?
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:09:31 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146445677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Goejedag het volgende:
Hoe kan je het beste mote of light farmen?
Strikes! Xp/reward/engramgs
pi_146445735
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Strikes! Xp/reward/engramgs
Aha thanks, dat deed ik al, dan komt et wel goed ;)
pi_146447479
Was van plan om heel de avond te spelen, maar we worden er steeds uitgetyft :( Ik ben er een beetje klaar mee :{
pi_146448240
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was van plan om heel de avond te spelen, maar we worden er steeds uitgetyft :( Ik ben er een beetje klaar mee :{
Had ik ook 3 keer vanavond achter elkaar. Nu al ee ntijdje niet meer.
pi_146448973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Reintji het volgende:
Mhoa, geen succes? Openen ging stuk sneller en we zijn verder gekomen dan de eerste keer. Ga vanavond eerst maar eens kijken of ik level 28 kan worden, dan weer een poging.
Ik heb ff een probleem met mijn controller.

Ik ging ff pissen maar doordat mijn controller op de bank lag is hij op de grond gevallen doordat ie wel bleef trillen waardoor de usb aansluiting is beschadigd omdat ik hem aan het opladen was. Hij laad nu alleen nog maar op als ie volledig stil ligt dus ben ff aan het laden nu :D
pi_146455825
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Had ik ook 3 keer vanavond achter elkaar. Nu al ee ntijdje niet meer.
relic ging flippen, stond met heeeeel veel kills bovenaan in crucible, wordt hij eruit gegooid :{

Was echt een lekker potje, zelfs ik had best veel kills :P
pi_146456106


Vond nog een picca van onze Vault of Glass briefing, whehehe
pi_146456246
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:31 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Vond nog een picca van onze Vault of Glass briefing, whehehe
:D zitten we dan :P
pi_146457707
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij heeft Bungie The Templar nu ook gepatched. Hij bewoog niet meer achteruit bij het granaten gooien. Je kunt ook niet meer op die platforms aan de linkerkant gaan staan, krijg je dat TURN BACK-bericht.
Je kan al heel lang niet meer op de linker platformen staan.

Welke granaten heb je gegooid? Je moet een bepaald type gooien namelijk..

Afgelopen donderdag werkte het nog prima :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 11:54:30 ]
pi_146457949
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je kan al heel lang niet meer op de linker platformen staan.

Welke granaten heb je gegooid? Je moet een bepaald type gooien namelijk..

Afgelopen donderdag werkte het nog prima :D
Ja, weet ik. Ik heb het al vaker gedaan maar nu ging hij niet achteruit. Bleef gewoon staan, alsof hij vastzat tussen die platformen ofzo. Solargrenades.

Maargoed, hem legit pakken met die relic enzo is veel toffer ben ik nu achter.
pi_146458472
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Ik heb het al vaker gedaan maar nu ging hij niet achteruit. Bleef gewoon staan, alsof hij vastzat tussen die platformen ofzo. Solargrenades.

Maargoed, hem legit pakken met die relic enzo is veel toffer ben ik nu achter.
Had ook niet anders verwacht van Bungie, dit soort shit fixen ze wel en echte problemen niet, trieste zaak }:| :r.

Legit verslaan lukt mij / ons ook wel, dat is het punt niet ;).

Overigens geen patch (notes) gezien of andere berichten dat het niet meer werkt. Wellicht granaten niet goed gegooid. Probeer het van de week wel even :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 12:35:28 ]
pi_146458984
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wellicht granaten niet goed gegooid.
Nah,

We zijn zelfs nog gewiped om het opnieuw te proberen. Of het is gepatched of het spel was gebugged. Hij wilde gewoon echt niet naar achteren. Ik vind het overigens niet zo erg dat ze het gefixed hebben. Maar er zijn inderdaad genoeg andere dingen die gefixed mogen worden ja.
pi_146462680
Geinige iOS Public Event tracker gevonden. http://t.co/qfxF9RvLjI
pi_146464431
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Reintji het volgende:
Geinige iOS Public Event tracker gevonden. http://t.co/qfxF9RvLjI
klopt die een beetje?

Ik gebruik nu http://www.destinypublicevents.com/ Maar die loopt 4/5 ,minuten voor.
pi_146464910
Ik gebruik deze, is wel aardig nauwkeurig: https://play.google.com/s(...)stinytimers&hl=nl_NL
pi_146482238
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik gebruik deze, is wel aardig nauwkeurig: https://play.google.com/s(...)stinytimers&hl=nl_NL
die gebruik ik ook sinds kort. werkt wel aardig.
pi_146482803
Iemand op PS4 die online is en ff snel wil helpen @ Atheon CP? Nog 1 iemand nodig ff snel.
pi_146486585
De tering..kreeg net voor de derde keer atheon epilogue en voor de 5e keer shatterwhite. Maar raid gear? Ho maaaar. (klaagmodus)
pi_146491680
Edit: Laat maar gaat niet door:P

[ Bericht 87% gewijzigd door SlevinX op 10-11-2014 11:35:36 ]
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  maandag 10 november 2014 @ 10:23:06 #264
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146491806
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:18 schreef SlevinX het volgende:
Zijn hier nog gegadigden die mij en een maat helpen om Atheon te verslaan? Zaterdag voor t eerst raid gedaan met 6 man maar niet gelukt. Zijn tot Atheon gekomen en misschien met 4 andere dat t wel lukt. Ik begreep dat we verder kunnen waar we waren gebleven?
Ik wilde vanmiddag 12 uur starten.
Ps4?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146491824
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ps4?
ja ps4 :)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  maandag 10 november 2014 @ 10:46:29 #266
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_146492297
Jongens heb zojuist mijn PS3 verkocht dus PS4 komt bijna :D

Alleen ik twijfel of ik deze game moet gaan halen of niet...hoor namelijk van veel vrienden dat het eentonig is en dus heb ik dalijk niemand om mee te spelen :{
Irene is bae <3
  maandag 10 november 2014 @ 10:58:10 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146492571
quote:
11s.gif Op maandag 10 november 2014 10:46 schreef Jiang153 het volgende:
Jongens heb zojuist mijn PS3 verkocht dus PS4 komt bijna :D

Alleen ik twijfel of ik deze game moet gaan halen of niet...hoor namelijk van veel vrienden dat het eentonig is en dus heb ik dalijk niemand om mee te spelen :{
Je vertrouwt je vrienden niet?
Kijk even op Youtube, misschien heb je daar wat meer aan dan aan allemaal verschillende meningen.
Denk dat je in dit topic toch wat sneller positieve en misschien minder objectieve antwoorden krijgt.
Je vraagt ook niet in een PS4 topic of je een PS4 of een Xbox One moet halen toch?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 10 november 2014 @ 11:07:50 #268
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_146492759
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je vertrouwt je vrienden niet?
Kijk even op Youtube, misschien heb je daar wat meer aan dan aan allemaal verschillende meningen.
Denk dat je in dit topic toch wat sneller positieve en misschien minder objectieve antwoorden krijgt.
Je vraagt ook niet in een PS4 topic of je een PS4 of een Xbox One moet halen toch?
Is het eentonig? Kan je veel doen zoals free roamen etc..?
Irene is bae <3
  maandag 10 november 2014 @ 11:11:56 #269
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146492830
Wie wil er een keer VoG op Hard proberen?

Heb normal nu al een aantal keer gedaan, wil graag 'tandje 'erbij
pi_146495977
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:11 schreef Visserij het volgende:
Wie wil er een keer VoG op Hard proberen?

Heb normal nu al een aantal keer gedaan, wil graag 'tandje 'erbij
Ik vind het best! Heb hard mode zelf twee keer compleet doorlopen. We hebben minstens drie level 30's nodig en iedereen moet zich beetje ingelezen hebben. Hard is echt een totaal ander niveau, echt moeilijk lastig. Vooral het eerste gedeelte met de confluxes & oracles. Bijvoorbeeld bij het eerste gedeelte, wanneer de confluxes weggaan moet je in het gat bij de spirit bloom chest gaan zitten met z'n allen. Zodat niemand doodgaat. Zo'n kleine dingen moet gewoon het hele team weten :).

Ik ben zelf een level 29.

Hit me up, psn: Etienne-Horbach
  maandag 10 november 2014 @ 15:04:17 #271
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146499125
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Ik vind het best! Heb hard mode zelf twee keer compleet doorlopen. We hebben minstens drie level 30's nodig en iedereen moet zich beetje ingelezen hebben. Hard is echt een totaal ander niveau, echt moeilijk lastig. Vooral het eerste gedeelte met de confluxes & oracles. Bijvoorbeeld bij het eerste gedeelte, wanneer de confluxes weggaan moet je in het gat bij de spirit bloom chest gaan zitten met z'n allen. Zodat niemand doodgaat. Zo'n kleine dingen moet gewoon het hele team weten :).

Ik ben zelf een level 29.

Hit me up, psn: Etienne-Horbach
Mooi man. Ik heet Boeman in je lijst...
pi_146527881
Nieuwe nightfall is Winters Run.

Epic, juggler, light switch, arc burn en nightfall
pi_146534648
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:39 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe nightfall is Winters Run.

Epic, juggler, light switch, arc burn en nightfall
Heh, alweer? Die was er twee weken geleden toch ook. In ieder geval heb je weer de opties om onder het platform te schuilen of in het beginstuk te campen met z'n drieën.

Mensen vanavond zin om te raiden? 19:00? (PSN: Etienne-Horbach)
  dinsdag 11 november 2014 @ 15:13:54 #274
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146535632
Die is wel te doen inderdaad, maar duurt met name lang.
Kan ook aan mijn wapens liggen natuurlijk....

Heb wel zin in Raid, maar moet even kijken hoe ik dat oplos met andere huisgenoten die ook tv willen staren enzo!
pi_146535896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
(PSN: Etienne-Horbach)
Een week geleden liep ik trouwens ineens achter jou in de Hellmouth. Ik herkende je PSN maar kon niet meer herinneren waarvan, nu weet ik het weer. Ik heb je niet eens als vriend, dus misschien was je toen met iemand anders van hier. Anders gewoon toeval.
pi_146537420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Heh, alweer? Die was er twee weken geleden toch ook. In ieder geval heb je weer de opties om onder het platform te schuilen of in het beginstuk te campen met z'n drieën.

Mensen vanavond zin om te raiden? 19:00? (PSN: Etienne-Horbach)
heb m eerder vandaag met weethetevennietmeer gedaan. nog geen half uur bezig geweest :). weekly heroic duurt stuk langer.
pi_146537546
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

heb m eerder vandaag met weethetevennietmeer gedaan. nog geen half uur bezig geweest :). weekly heroic duurt stuk langer.
Nightfall? :o Lekker, dus vanavond niet met Wiebeldak? :P
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:02:47 #278
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146537780
Ik ben denk ik ook wel down voor daily's weekly's etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146541066
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef Reintji het volgende:

[..]

Nightfall? :o Lekker, dus vanavond niet met Wiebeldak? :P
yep. doen jullie eerst die weeklys maar... kunnen we daarna mooi de raid doen :). Ik ga eerst ff voetbal trainen. uurtje of 9 half tien ben ik er wel.
pi_146542580
Nightfall is makkelijker dan de weekly.
pi_146545481
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

heb m eerder vandaag met weethetevennietmeer gedaan. nog geen half uur bezig geweest :). weekly heroic duurt stuk langer.
Zo snel alweer, moet je alweer een week wachten. Ik kijk wel wanneer ik hem doe ;) Wil ook mijn lvl 26 ranken zodat ik die dingen 2x kan doen telkens.
pi_146545503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VMSDKR het volgende:
Nightfall is makkelijker dan de weekly.
Alleen als je goede wapens met Arc damage hebt neem ik aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 19:29:09 ]
pi_146548753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Alleen als je goede wapens met Arc damage hebt neem ik aan.
Ja.

Eigenlijk zijn ze allebei niet echt moeilijk deze week.
pi_146549733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Zo snel alweer, moet je alweer een week wachten. Ik kijk wel wanneer ik hem doe ;) Wil ook mijn lvl 26 ranken zodat ik die dingen 2x kan doen telkens.
wij willen hem misschien vrijdag doen, dus we zoeken er dan nog 3 :P
pi_146550633
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wij willen hem misschien vrijdag doen, dus we zoeken er dan nog 3 :P
Waar kan ik mij opgeven?
pi_146550912
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef Reintji het volgende:

[..]

Waar kan ik mij opgeven?
hier :P

We willen hem wel een keer afmaken :')
pi_146562664
Nightfall gedaan met 3 man. 1 krijgt de icebreaker, de ander een suros regime en ik een kneuzen vangaurd wapen. Ik heb nog nooit iets moois uit die nightfall gekregen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2014 07:20:11 ]
pi_146562670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wij willen hem misschien vrijdag doen, dus we zoeken er dan nog 3 :P
Wil ook wel weer een poging wagen dan. Hoop dan ook lvl 29 te zijn.
pi_146562921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Nightfall gedaan met 3 man. 1 krijgt de icebreaker, de ander een suros regime en ik een kneuzen vangaurd wapen. Ik heb nog nooit iets moois uit die nightfall gekregen.
:@ vond dat wel lullig idd
pi_146564044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Nightfall gedaan met 3 man. 1 krijgt de icebreaker, de ander een suros regime en ik een kneuzen vangaurd wapen. Ik heb nog nooit iets moois uit die nightfall gekregen.
ging bij mij zo met de heroic. kregen allemaal 4 beloningen... de andere 2 paarse engrams een wapen en coins, ik een wapen die ik al had, coins en 2 blauwe engrams:(.
pi_146564332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Wil ook wel weer een poging wagen dan. Hoop dan ook lvl 29 te zijn.
masaka kan niet dus we zoeken 4 die met ons mee willen doen :+

Ben inmiddels weer level 29.
pi_146564413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Nightfall gedaan met 3 man. 1 krijgt de icebreaker, de ander een suros regime en ik een kneuzen vangaurd wapen. Ik heb nog nooit iets moois uit die nightfall gekregen.
Maar!...

Met die ice breaker heb ik net wel solo de weekly heroic gedaan zonder dood te gaan en nu was de beloning alleen de coins en een blauwe engram. ;-)

En vanguard 3 gehaald, daar heb ik de unfriendly giant met void damage uit gekregen.
pi_146565314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Nightfall gedaan met 3 man. 1 krijgt de icebreaker, de ander een suros regime en ik een kneuzen vangaurd wapen. Ik heb nog nooit iets moois uit die nightfall gekregen.
Ik kreeg The Comedian, ook leuk. :')

Kut, ik wilde donderdagavond met een paar maten gaan raiden maar Destiny gaat een paar uur offline. Van 18.00 tot 22.00 ofzo
  woensdag 12 november 2014 @ 11:18:54 #294
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146566662
Gisteren de Nightfall gehaald, solo met de tips van jullie. Klasse!

Heb Plan C gekregen. Ik wil echt moeilijk graag een Icebreaker, dan heb ik alle fijne snipers compleet. Ik zwem in exotic wapens nu *O*

Als bonus uit de Raid nog een Vision of Confluence (legendary scout) gescoord.

Het wordt nu wel tijd dat ik laatste stukjes raid armor krijg. Ik begin te twijfelen om nog een Warlock te ranken, zodat ik de raid tweemaal kan doen per week om die paar laatste stukjes te krijgen.
pi_146572292
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef Reintji het volgende:

[..]

Maar!...

Met die ice breaker heb ik net wel solo de weekly heroic gedaan zonder dood te gaan en nu was de beloning alleen de coins en een blauwe engram. ;-)

En vanguard 3 gehaald, daar heb ik de unfriendly giant met void damage uit gekregen.
unfriendly giant is een baas.
pi_146572312
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

unfriendly giant is een baas.
Haha past wel goed bij jou trouwens.
pi_146572609
Nightfall is echt kapot makkelijk. Ik had Aksor binnen een minuut ofzo. beetje lame, maargoed.
pi_146580619
1 minuut?
pi_146581648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Reintji het volgende:
1 minuut?
Ofzo betekent altijd dat je er wat minuten bij mag tellen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2014 18:37:43 ]
pi_146581750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Reintji het volgende:
1 minuut?
Ja, wil prima als je de goeie wapens hebt.

pi_146581764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ofzo betekent altijd dat je er wat minuten bij mag tellen ;)
Nee hoor, 1.10. Ik zat misschien op 1.30 ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')