abonnement Unibet Coolblue
pi_146062133
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit dus, he. Het is nou al tig keer voorgekomen dat een walker stilletjes aan komt schuifelen en dat die walker, of groep, en pas lawaai maakt wanneer ze ontdekt worden. Laatst nog met die walker die achter Carol en Tyreese aankwam op het spoor. Die horde die erna kwam liep ook niet te brullen.

Of ik moet nu al 4 seizoenen hebben zitten slapen en het continue walker gekrijs en gestamp hele afleveringen door hebben gemist.
Aan de andere kant hoorden Rick & co de vorige aflevering die walkers in die kelder wel van afstand. Ze lijken altijd een beetje een kreunend geluid te maken, behalve bij schrikmomenten. Dus het is toch een beetje hoe het de schrijvers uitkomt :P.
Amen.
pi_146062851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef Remqo het volgende:
Dat denk ik dus ook. Er werd bij de seizoenopener meteen gehint naar toen en nu, dat Terminus-bewoners gevangen waren door indringers. En dat ze het terug hebben veroverd.
Mary zei tegen Carol dat ze niet altijd zo waren en Gareth zei het tegen Rick.
En dat honger hun gedreven heeft naar kannibalisme.

Er wordt dus wel gezinspeeld met de historie van Terminus, wat zeker in de loop van het seizoen uitgediept gaat worden. Ook al zijn de kannibalen nu dood, ik vermoed zeker nog een paar flashbacks met Gareth en de indringers.

Hoe de Terminus-bewoners hun kamp wisten heroveren op de indringers, weten we niet.
Wie de indringers waren, weten we ook (nog) niet.
Wat er met de indringers gebeurd is, weten we ook niet, op eentje na die een poos in een container werd gehouden, en meteen gegrepen werd toen die gillend naar buiten liep.
Lijkt mij sterk dat we daar nog wat van gaan horen. Het lijkt me logischer dat de Termites ze allemaal hebben gedood/gevangen genomen en op hebben gegeten. Dat de leider van die groep bevrijd wordt en vervolgens direct door een walker wordt gegrepen is direct de afsluiting van het hele verhaal van de indringers.

quote:
Verder, wie zou Daryl naar voren roepen?

- Beth, in wat voor toestand dan ook? Het zou kunnen, maar dat lijkt net te voorspelbaar... of er is nog iemand bij haar.
- Carol? Om eerlijk te zijn, ik denk het niet, volgens mij wou ze de groep juist ontvluchten (om later weer op te duiken)
- Morgan? Dat zou ik raar vinden, die twee kennen elkaar niet en Morgan zou ze pas later op het spoor komen.

Ik denk aan een vreemdeling, die meer weet over de verdwijning van Beth.
Beth, Carol en Morgan klinken inderdaad niet logisch. Zal een nieuw personage zijn die meer van Beth af weet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Mooi dat die kannibalenflikkers dood zijn. Maar waarom moest die ginger nou per se meteen vertrekken met Glenn, Maggie en aanhang? Toen er nog gevaar was van die kannibalen kon ik het best begrijpen - nu is het nutteloos om op te splitsen en de rest lekker naar Washington te laten lopen. Wacht dan samen af tot Daryl, Carol en Beth terug zijn.
Abraham wilde altijd al zo snel mogelijk richting DC vertrekken. Zodat eugene bezig kan met een "cure". Hij heeft geen tijd om op Dary en Carol te wachten en ze zijn notabene op eigen houtje vertrokken. Wie zegt dat ze terug komen?

quote:
Volgende ep zal dus wel gaan over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat alleen Beth nog achter Daryl aankomt in de bosjes, Carol zal wel niet levend terug zijn gekeerd gezien zijn verdrietige blik toen Michonne ernaar vroeg. Plus dat Carol badass as fuck was en dus niet als een bang konijn achter Daryl aan hoeft te lopen in een omgeving die ze al kent.
Carol is niet dood. Die laat zich gevangen nemen om van binnenuit Beth te bevrijden. Daryl gaat terug naar de kerk om de groep op de hoogte te stellen zodat ze met zijn allen Beth en Carol kunnen bevrijden. Het nieuwe personage weet vast meer over hoe ze ongezien dat gebouw in kunnen komen.

quote:
Verder inderdaad wel vreemd dat Maggie geen neuk meer lijkt te geven om haar zusje. :D
Hier had ik op het reddit en YT ook met mensen over. De enige reden die wij konden bedenken is dat Daryl haar off-screen belooft heeft om op zoek te gaan naar Beth. Ik vind haar reacties dan nog steeds raar, maar misschien dat het in de komende afleveringen duidelijk wordt.
pi_146066781
Kan iemand nog even kort vertellen hoe dat precies is gegaan met Beth? Wanneer is zij meegenomen en hoe en door wie? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_146066837
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:21 schreef Biancavia het volgende:
Kan iemand nog even kort vertellen hoe dat precies is gegaan met Beth? Wanneer is zij meegenomen en hoe en door wie? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ontvoerd achter in een auto terwijl ze alleen met Darryl was. Meer is er nog niet bekend.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146067355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Max23 het volgende:
Nieuw-Zeelandse trailer van de volgende aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:09:58 #106
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146073229
Het lijkt wel of men bij TWD heeft geluisterd naar de kijkers en er iets meer vaart in stopt.

Tof ook hoe er even werd afgerekend met die kannibalen! Hoewel ik eigenlijk liever had gezien dat ze zouden doodgaan en turnen omdat ze van Bobs been geknabbeld hadden. No more Mr. Nice Guy voor Rick.

Enfin, als Bob dood is, is er dus statistisch gezien plek voor een nieuwe 'vaste' neger. Zouden ze Gabriel meenemen? Is dat eigenlijk een dominee of een pastoor? Hebben ze zijn kelder al gecontroleerd op koorknaapzombies?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:41:09 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146074396
Het lijkt me duidelijk dat Gabriel een vaste nieuwe kracht gaat worden, ze introduceren hem niet voor niets met zoveel mysterie. Zijn karakter kunnen ze nog flink uitwerken verder.

Net zoals dat Rosita dit seizoen nog de pijp uitgaat. Ze loopt al een paar afleveringen mee en heeft nog vrijwel geen tekst gehad.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_146074475
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Mythe87 het volgende:
[..]

Abraham wilde altijd al zo snel mogelijk richting DC vertrekken. Zodat eugene bezig kan met een "cure". Hij heeft geen tijd om op Dary en Carol te wachten en ze zijn notabene op eigen houtje vertrokken. Wie zegt dat ze terug komen?
Waarmee hij zijn eigen overlevingskansen verkleint en de groep wederom uit elkaar valt. Het is niet gezegd dat ze terugkomen, maar het zou ook totaal onlogisch zijn als ze zomaar zijn vertrokken om op zichzelf verder te gaan.

Daarnaast is er in en om de kerk geen gevaar meer, die dominee/priester heeft het daar al lang uitgehouden en de kannibalen zijn weg. Het lijkt mij logischer om daar nog even te blijven en met de hele groep naar Washington te rijden in de bus.

Al ben ik blij dat ze niet daar allemaal blijven wachten, dan krijg je weer zo'n langdradig tafereel als in seizoen 2.
pi_146074510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef zolderraam het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Waarmee hij zijn eigen overlevingskansen verkleint en de groep wederom uit elkaar valt. Het is niet gezegd dat ze terugkomen, maar het zou ook totaal onlogisch zijn als ze zomaar zijn vertrokken om op zichzelf verder te gaan.

Daarnaast is er in en om de kerk geen gevaar meer, die dominee/priester heeft het daar al lang uitgehouden en de kannibalen zijn weg. Het lijkt mij logischer om daar nog even te blijven en met de hele groep naar Washington te rijden in de bus.

Al ben ik blij dat ze niet daar allemaal blijven wachten, dan krijg je weer zo'n langdradig tafereel als in seizoen 2.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Zelf had ik nog een dag of twee gewacht, maar ik kan Abraham wel begrijpen. Hij heeft de missie al meerdere malen op het tweede plan moeten schuiven. Eerst Glenn die zijn vriendin wil zoeken, daarna wil iedereen een tussenstop maken in Terminus en vervolgens geeft hij zijn akkoord om de groep nog 12 uur te helpen in de kerk. Hij heeft er genoeg van en wil dat de missie om Eugene veilig in DC te krijgen weer hoofdzaak wordt.

[ Bericht 40% gewijzigd door Mythe87 op 29-10-2014 14:52:40 ]
pi_146077103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef zolderraam het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2014 @ 16:03:48 #111
88815 The_Emotion
98.3
pi_146077188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Mythe87 het volgende:

Lijkt mij sterk dat we daar nog wat van gaan horen. Het lijkt me logischer dat de Termites ze allemaal hebben gedood/gevangen genomen en op hebben gegeten. Dat de leider van die groep bevrijd wordt en vervolgens direct door een walker wordt gegrepen is direct de afsluiting van het hele verhaal van de indringers.
Daar ben ik het niet mee eens.
Er werd al een paar keer op hun geschiedenis gewezen, als ze er niet verder op in gaan was het THEN/NOW stukje uit de eerste aflevering ook een beetje zinloos geweest IMHO.

Tenslotte er kunnen indringers ontsnapt of gevlucht zijn en Rick's gang later tegenkomen.
Ik weet het eigenlijk wel zeker! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Beth, Carol en Morgan klinken inderdaad niet logisch. Zal een nieuw personage zijn die meer van Beth af weet.

of een terminus survivor ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_146077534
quote:
3s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef Remqo het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Er werd al een paar keer op hun geschiedenis gewezen, als ze er niet verder op in gaan was het THEN/NOW stukje uit de eerste aflevering ook een beetje zinloos geweest IMHO.
Dit is om te laten zien waarom ze in kannibalen veranderd zijn. Die groep wordt alleen gebruikt om de achtergrond van de Termites wat uit te diepen.

quote:
Tenslotte er kunnen indringers ontsnapt of gevlucht zijn en Rick's gang later tegenkomen.
Ik weet het eigenlijk wel zeker! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:15:14 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146077538
quote:
3s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Gabriel een vaste nieuwe kracht gaat worden, ze introduceren hem niet voor niets met zoveel mysterie. Zijn karakter kunnen ze nog flink uitwerken verder.

Net zoals dat Rosita dit seizoen nog de pijp uitgaat. Ze loopt al een paar afleveringen mee en heeft nog vrijwel geen tekst gehad.
Nee! Rosita moet blijven, net als Tara, want lekker. Dat liefje van Bob (zusje Tyreese) mag gewieberd worden. Vorige aflevering dacht ik even een vonkje tussen Rick en Tara te zien trouwens.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:19:57 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146077686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee! Rosita moet blijven, net als Tara, want lekker. Dat liefje van Bob (zusje Tyreese) mag gewieberd worden. Vorige aflevering dacht ik even een vonkje tussen Rick en Tara te zien trouwens.
Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2014 @ 16:31:19 #115
88815 The_Emotion
98.3
pi_146078116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef Mythe87 het volgende:

[..]

Dit is om te laten zien waarom ze in kannibalen veranderd zijn. Die groep wordt alleen gebruikt om de achtergrond van de Termites wat uit te diepen.
Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?
Dat claimer-clubje kreeg toch ook geen achtergrond mee en waren snel opgeruimd?
Ik denk dat die achtergrond bewust wordt meegegeven als een springplank naar een andere groep of persoon.

quote:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhip, dat kan ook nog!
Maar toch voelt het aan als een hidden clue..
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2014 @ 16:46:56 #116
88815 The_Emotion
98.3
pi_146078714
quote:
3s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij is Tara lesbisch, dus lijkt me sterk. Die geilt op Maggie (werd afgelopen afleveringen wel duidelijker in de kerk), maar díe is nu met Glenn mee.
Tara ging met ze mee ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_146079430
quote:
3s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Gabriel een vaste nieuwe kracht gaat worden, ze introduceren hem niet voor niets met zoveel mysterie. Zijn karakter kunnen ze nog flink uitwerken verder.
Ik weet het niet. Geen idee of hij iets met de ontvoerders van Beth te maken heeft, maar hij zou ook zomaar een tijdelijk personage kunnen zijn, net zoals Gareth maar 3 afleveringen heeft rondgelopen.

En dan is er ook nog deze gozer, van het eerste seizoen (met z'n enigszins onsubtiele hint);

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Net zoals dat Rosita dit seizoen nog de pijp uitgaat. Ze loopt al een paar afleveringen mee en heeft nog vrijwel geen tekst gehad.
Ik hoop het. Vind niet veel aan haar. Waar Michonne in eerste instantie weinig tekst had, had ze nog iets mysterieus, en een zwaard waarmee ze zich nuttig maakte. Rosita is... meh.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:05:53 #118
420777 Toiletgebruiker
pi_146079436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Remqo het volgende:

[..]

Tara ging met ze mee ;)
Lucky Glenn. _O-
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:35:33 #119
107238 YellowBlacks
pi_146080310
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Remqo het volgende:

[..]

Tara ging met ze mee ;)
I see a 3some :Y
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 17:44:11 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146080538
Waarom ging Maggie mee terwijl Beth nog vermist is?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPN
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:53:37 #121
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146080856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef Remqo het volgende:

[..]

Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?
Dat claimer-clubje kreeg toch ook geen achtergrond mee en waren snel opgeruimd?
Ik denk dat die achtergrond bewust wordt meegegeven als een springplank naar een andere groep of persoon.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het meer gewicht geven aan het verhaal zelf. Dus dat we niet zomaar gemene mensen hebben gezien die afgeschoten werden, maar dat er meer gewicht achter die instelling lag dan puur dat. Ze hebben het waarom uitgelegd.

Dat claimer-groepje bestond gewoon uit een stel gasten die gemeen genoeg zijn om met zijn allen te overleven en zich als beesten te gedragen. De Terminus mensen zijn later zo geworden omdat ze niet anders konden. En wellicht dat dat voor een hoop anderen die ze tegenkomen ook geldt en dat je dat achterliggende verhaal nooit weet.

Zoiets dus.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:07:42 #122
428813 Mythe87
pi_146081276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef Remqo het volgende:

[..]

Waarom zouden de schrijvers Terminus een achtergrond geven, als iedereen binnen 3 afleveringen afgemaakt wordt?
Sympathie kweken bij / duidelijkheid geven aan de kijker. De flashback samen met Mary's en Gareth's woorden tonen aan dat ze niet altijd zo waren, maar die gebeurtenissen heeft ze veranderd. De claimers hebben toch niet echt een background story nodig. Dat zijn gasten die spullen jatten van andere survivors en orde houden in de groep met een paar simpele regels.

Stelen en kannibalisme liggen toch wel ver uit elkaar. Stelen om te overleven lijkt me redelijk normaal, maar kannibalisme is wel iets wat heel ver gaat. Dat doe je niet zomaar. Je moet wel heel erg wanhopig of uitgehongerd zijn om tot zulke praktijken over te gaan, dus is er in mijn optiek wel degelijk achtergrond nodig. Daarnaast hoor je eigenlijk al sinds S4E04 over Sanctuary en gedurende de hele tweede seizoenshelft van S4. Achtergrond verhaal is wel op zijn plaats lijkt mij.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:11:43 #123
428813 Mythe87
pi_146081401
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef OMG het volgende:

En dan is er ook nog deze gozer, van het eerste seizoen (met z'n enigszins onsubtiele hint);
Las dat het voor ComicCon was of voor een andere conferentie. Het schijnt dat hij het vorig jaar ook gedaan heeft. Ik denk niet dat we Morales nog te zien krijgen. Ik denk eerder aan een nieuw personage.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:29:42 #124
77632 OMG
omg
pi_146082008
Even snel op Twitter gekeken, en hij heeft wel de hashtag in het verleden gebruikt, maar die foto niet, voor zover ik kan zien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2014 @ 19:03:38 #125
88815 The_Emotion
98.3
pi_146083255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef Mythe87 het volgende:

[..]

Sympathie kweken bij / duidelijkheid geven aan de kijker. De flashback samen met Mary's en Gareth's woorden tonen aan dat ze niet altijd zo waren, maar die gebeurtenissen heeft ze veranderd. De claimers hebben toch niet echt een background story nodig. Dat zijn gasten die spullen jatten van andere survivors en orde houden in de groep met een paar simpele regels.

Stelen en kannibalisme liggen toch wel ver uit elkaar. Stelen om te overleven lijkt me redelijk normaal, maar kannibalisme is wel iets wat heel ver gaat. Dat doe je niet zomaar. Je moet wel heel erg wanhopig of uitgehongerd zijn om tot zulke praktijken over te gaan, dus is er in mijn optiek wel degelijk achtergrond nodig. Daarnaast hoor je eigenlijk al sinds S4E04 over Sanctuary en gedurende de hele tweede seizoenshelft van S4. Achtergrond verhaal is wel op zijn plaats lijkt mij.
Point taken.
Het is dan ook waar dat Joe en z'n boevenbende geen achtergrondinfo nodig hadden.
Ook waar dat er al een half seizoen naar Terminus is toegewerkt, zonder eerst te weten wat die plek nou werkelijk was. Voor TWD begrippen is dat al snel opgeruimd.
Ik ben in ieder geval blij dat het tempo opgeschroefd is.
De achtergrond van Terminus, hun motivatie om over te stappen naar kannibalisme vind ik zelf ook zeker een toevoeging.
Maar het werd 3x uitgelegd, eerst aan de kijker dmv de flashbacks.
Mary zei het tegen Carol, en Gareth legde het nog even aan Rick uit.
Carol en Rick hadden wat minder sympathie (logisch) maar hebben deze info wel meegekregen.
Het laat een deurtje open om te speculeren wie die indringers waren.
Want het is niet bekend of al die indringers op de grill zijn beland, er kunnen een paar ontkomen zijn.

Zo vraag ik me nog steeds af waarom die kampbeul weken/maanden levend in die wagon werd gehouden, terwijl nieuwe binnenkomers meteen naar de slachtbank gebracht werden.

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Emotion op 29-10-2014 19:18:42 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')