abonnement Unibet Coolblue
pi_146006638
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.

.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146006667
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:46:16 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146006853
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
FHF op z'n best O+
pi_146006972
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of knoflook in de gaten had dat ze sloot dus ik ben zo vrij.
Ik had het eerlijk niet door maar ook geen zin meer in. :{w
:W
Waar het stinkt is het warm.
pi_146007467
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:33 schreef italianquaker het volgende:
Iedere keer dat gezeur van mensen die ook eens wat gedaan hebben over andere mensen in dit forum kap daar verdomme eens mee. Iedere keer dat welles nietes spelletje. Iedere keer die berg zure zooi. Dat is de reden dat FOK! voor mij langzaam echt vervelend werd. Je plaatst een topic gratis af te halen en je krijgt een berg zooi waar je geen kut mee aanhebt. En vraag je zelf eens iets word je compleet vernederd zo onderhand. Daar pas ik voor.

FOK! was leuk tot een jaar ofzo toen begon het na jaren van trouwe dienst flauw te worden nu ben ik weer een lurker heerlijk die rust en nu ben ik weer weg heb wel wat beters te doen :z

Toedels schatjes.
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat dus
Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou :+

Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"

Zoiets :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146008131
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou :+

Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"

Zoiets :7
Zoiets ja.

Heb ook genoeg gedaan in FHF en zelfs mensen in mensen in huis gehad die het even helemaal niet meer zagen zitten. Dat doe ik omdat ik dat graag doe, hoor je mij niet zo snel over want doe het graag. Kan ook gaan zitten zeuren dat spullen welke ik hier weg heb gegeven zijn verkocht. Of een volledige wagen vol spullen spoorloos zijn verdwenen. Vervelend zeker maar kan er niet echt wakker van liggen. Waar ik wel wakker van kan liggen zijn DM's dat moet je echt niet aan hem/haar geven want dat verdient zij niet omdat... En ja over mij is er ook genoeg geluld geweest en ben mij daar behoorlijk bewust van. Niet doen roddelen en halfdooie paarden uit de gracht trekken ben ik niet zo van. Aan de andere kant zou ik dan weer vaker eens mij bekje meten opentrekken als dat gebeurt, maar echt storen eraan kan ik niet.

Zo... weer 1 minuut van mijn leven erin gestopt wat heb ik er toch vele voor over niet? :+
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:12:53 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146008155
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef tombolafan het volgende:

Ok misschien ben ik gek, maar Knoflook, volgens mij doelt hij (oa) op jou :+

Mensen die hier blijven roepen "oh maar ik heb ditendat gedaan voor dieendie dus ik heb iets in te brengen en sinds toenentoen zusenzo gebeurde ben ik er zoooooo klaar mee, wat een gemisssssss voor FHF"

Zoiets :7
Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 20:12:55 #8
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146008159
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof _O_
En de reacties achteraf O+
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146008325
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is dan iig fijn dat de grond van de irritatie bevestigd wordt, zelfkennis is immers een groot goed.
_O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146008359
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof _O_
En de reacties achteraf O+
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind ;)
Het is ook gewoon leuk om dingen weg te geven O+ Maar goed, door al het gedoe krijg je dus angst dat je gift niet goed terechtkomt ofzo...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146009237
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor :{w .
Waar het stinkt is het warm.
pi_146009533
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van hier weer aan, je mag alles geven maar commentaar op wat later uitzuigers bleken mag niet? :r
Het gaat er meer om dat je in het verleden al vaker hebt geroepen dat je zoveel te geven hebt maar het niet meer hier geeft :) En lees ff terug, Yvonne geeft zelf ook aan dat bepaalde users niet meer zo geliefd zijn etc...

Dat heeft allemaal totaal geen zin (net als voor de 1000ste keer roepen dat je er nu echt klaar mee bent en weggaan)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146009872
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
Waar het stinkt is het warm.
pi_146009947
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor :{w .
Jij mag kritiek hebben (neem ik aan) maar anderen mogen ook kritiek hebben toch?

Er zijn nu eenmaal mensen die zichzelf zo op de borst kloppen omdat ze zoveel hebben bijgedragen aan FHF dat ze denken dat ze alle wijsheid in pacht te hebben wat ook deels bijdraagt aan het verzieken van FHF
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146010049
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
Hahahahaha je moet je bron dan toch echt eens vernieuwen _O-
roddelrubriek? over jou praten? kliekje?

:')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146010154
Girls, get a room :{
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:53:30 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010244
Nou volgens mij is FHF primair kapotgemaakt met de volgende 2 zinnen.
"Kijk eens hoe fantastisch ik geholpen heb"
en
"Wat een asociale graaiers, het zijn altijd dezelfden"

En die twee zinnen kun je op een heleboel personen plakken, maar het feit dat mensen dat deden en kennelijk blijven doen heeft het subforum vooral kapotgemaakt.

Wie de schoen past trekt hem maar aan, en als hij niet past is er vast wel een gegadigde voor, indien het een beetje een gangbare maat en leuk modelletje is, liefst ook nog een fatsoenlijk merk.
Je Scapinootjes mag je wat mij betreft linea recta in de kliko gooien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146010298
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Queller het volgende:
Girls, get a room :{
je hebt gelijk, sorry :@

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:53 schreef Leandra het volgende:
Nou volgens mij is FHF primair kapotgemaakt met de volgende 2 zinnen.
"Kijk eens hoe fantastisch ik geholpen heb"
en
"Wat een asociale graaiers, het zijn altijd dezelfden"

En die twee zinnen kun je op een heleboel personen plakken, maar het feit dat mensen dat deden en kennelijk blijven doen heeft het subforum vooral kapotgemaakt.

Dat denk ik ook :Y Maar de vraag is eigenlijk hoe we het weer goed krijgen nu -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146010322
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn bek viel open bij het lezen van een aantal posts, echt,kom op zeg, jullie doelen nu maar weer eens op mij? Hoe zielig en stoer, ik heb me nooit fier gemaakt op al die enorme hoeveelheid spullen die ik via FHF heb weggegeven en nu ben ik ineens de schopbal? Hij is lekker .
Geeft het gehalte van FHF aan, je mag alles weggeven maar commentaar op wat later een uitzuiger bleek mag niet? Ik vond het weggeven ook superleuk en dat ging altijd vanuit het hart en ik vind niet dat ik dit verdien, ik heb er van genoten maar mag geen beetje kritiek geven op wat FHF kapot heeft gemaakt? Dat valt nogal behoorlijk pijnlijk en nogal stevig. bedankt hoor :{w .
Ik weet gewoon niet wat je hoopt te bereiken met je posts.
Complimenten om wat je hebt bijgedragen? Of heb je het gevoel dat dit maakt dat jouw mening ook meetelt, wat anders niet zo zou zijn?
Bijval bij het noemen van bepaalde users die je noemt en die een slechte naam hebben op FHF? Zo nee, waarom haal je het dan op?
Nog maar weer eens met z'n allen kotsen op alles wat is misgegaan? Zo nee, zie vraag 2. De mensen die ik hier zie meeposten weten echt wel van de hoed en de rand, daarvoor hoef je de zaken uit het verleden ook niet te benoemen.

En hoe gaat dat helpen om FHF weer op de rails te krijgen?

Je wordt hier vast weer boos om en gaat het zien als een aanval, maar zo bedoel ik het écht niet. Ik snap gewoon niet hoe het grootste deel van de inhoud van je posts bijdraagt aan het oplossen van de kwestie 'FHF wat niet goed loopt'. Ik kan ook een bak ellende open trekken maar dat doe ik niet. Want daarmee zou ik weer de focus leggen op het verleden en zaken die daar zijn gebeurd, terwijl ik denk (mijn mening, mag je het mee eens zijn of niet) dat het beter is om naar de toekomst te kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:57:13 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010454
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef tombolafan het volgende:

Dat denk ik ook :Y Maar de vraag is eigenlijk hoe we het weer goed krijgen nu -O-
Ik denk om te beginnen door geen dingen meer uit de sloot te trekken, en alles wat stinkt mag er wat mij betreft blijven liggen.... zand erover en je hebt nergens last meer van.

Dan hebben we een mooie ingepolderde sloot, en nemen we dat vlakke landschap als nieuw begin.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146010487
Kunnen mensen die elkaar om welke reden dan ook niet liggen elkaar beter niet gewoon volledig negeren? Voor schermen, en achter schermen?
pi_146010501
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
Waar komt dit nu weer vandaan? :o

Anywho, tante Queller heeft gelijk, is niet voor hier, dus ik ga niet eens beginnen om hierover met je in dialoog te gaan in dit topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146010565
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:02:41 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146010765
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:03:51 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146010833
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja, in dat facebookkliekgroepje is het sinds de dood van de SC ook één roddelrubriek , dat weet ik want er is er altijd één die het mij ook laat weten.
Voor hier ben ik er zo klaar mee weer eens de pisang te zijn (en ik ben niet de enige pisang, julie halen er meer over de tong, hoe triest en dat terwijl ik tenminste eerlijk durf te zij tegen dat eeuwige gekwijl onderling dat i inderdaad de account wegga halen. ik verdom het jullie pestgeval te blijven in jullie o zo kneuterige kliekje :')
Het zuur gehalte is weer lekker in deze FB topics, wat mij betreft mag een groot deel van de 'oude' garde die de glorietijd van voor mijn modperiode zichzelf eens goed in de spiegel kijken en zij die zonder zonde zijn moge de eerste steen werpen. Wat een belachelijk gedoe dat men hier wel even komt vertellen wie er wel en niet door de ballotage komt om iets te mogen aanbieden/vragen in FHF.
Het liefst legt men wel even je hele hebben en houwen langs een de morele gutmensch meetlat om te bepalen of iemand wel noodruftig genoeg is. Beetje hier de schone schijn ophouden en zogenaamd positief kritiek geven en de boel verder onder schijten met steken onder water en lekker in het facebookgroepje lachen onder het genot van een wijntje.

Waar FHF het meest mee geholpen is als dit groepje notoire zeikerds hier eens mee ophoudt en gewoon constructief mee gaat helpen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_146010991
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
Kan ik in meegaan, met als aanvulling op de mods, misschien handig om die wel fris binnen te halen, dus als het even kan zonder enige history binnen FHF. Voorkom je namelijk wel kliekjes problemen mee (hij/zij is er 1 van hun, zal dus wel partijdig zijn)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 21:08:44 #27
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146011124
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
Het is niet alleen modereren maar ook een houding, een instelling van mensen hier.
Zolang dat niet veranderd kan je er tegenaan modden tot je een ons weegt maar veranderen gaat het niet.
Er moet een mentaliteitsverandering plaats vinden merk ik.
Maak een wall of fame voor mensen die geholpen hebben als daar behoefte aan is.
Dan zijn die ego's ook weer gestreeld en kan men verder gaan met de orde van de dag, mensen helpen die het nodig hebben.
En al komt iemand 10 keer terug, so what. Dan meld je dat bij de betreffende mods en dan kunnen die er mee aan de slag. Daar zijn ze voor. Zolang mensen zelf op blijven reageren en vooral ageren blijf je in deze vicieuze cirkel zitten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146011138
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef frederik het volgende:

[..]

Kan ik in meegaan, met als aanvulling op de mods, misschien handig om die wel fris binnen te halen, dus als het even kan zonder enige history binnen FHF. Voorkom je namelijk wel kliekjes problemen mee (hij/zij is er 1 van hun, zal dus wel partijdig zijn)
Dat is wel een goede, maar ze moeten zich er wel van bewust zijn dat het vooral in het begin heel belangrijk is dat ze er heel veel zijn :@

En Pharkus, je kan wel zeggen dat er geen mensen buitengesloten mogen worden maar zoals Yvonne zelf aangeeft zijn er inmiddels wel mensen die persona non grata zijn zeg maar
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:12:09 #29
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146011339
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is wel een goede, maar ze moeten zich er wel van bewust zijn dat het vooral in het begin heel belangrijk is dat ze er heel veel zijn :@

En Pharkus, je kan wel zeggen dat er geen mensen buitengesloten mogen worden maar zoals Yvonne zelf aangeeft zijn er inmiddels wel mensen die persona non grata zijn zeg maar
Ik zie liever iets via fhf gaan naar een 'persona non grata' dan dat in de kliko of buiten fhf verdwijnt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_146011356
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is niet alleen modereren maar ook een houding, een instelling van mensen hier.
Zolang dat niet veranderd kan je er tegenaan modden tot je een ons weegt maar veranderen gaat het niet.
Er moet een mentaliteitsverandering plaats vinden merk ik.
Maak een wall of fame voor mensen die geholpen hebben als daar behoefte aan is.
Dan zijn die ego's ook weer gestreeld en kan men verder gaan met de orde van de dag, mensen helpen die het nodig hebben.
En al komt iemand 10 keer terug, so what. Dan meld je dat bij de betreffende mods en dan kunnen die er mee aan de slag. Daar zijn ze voor. Zolang mensen zelf op blijven reageren en vooral ageren blijf je in deze vicieuze cirkel zitten.
Ja dat is waar. Maar die verandering bij de mensen moet denk ik wel komen doordat er een verandering in het subforum is...

En tja een wall of fame, er is al een topic waarin de succesverhalen staan, is dat niet genoeg? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146011460
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:12 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zie liever iets via fhf gaan naar een 'persona non grata' dan dat in de kliko of buiten fhf verdwijnt.
kliko is natuurlijk ook niet leuk :D Maar er zijn tussenwegen enzo he :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146011525
Nou is het sowieso overal gezeik hoor :) Ik kreeg laatst een verhaal van een vriendin te horen die iets gratis had weggegeven op een facebookgratisgroep, en datzelfde product zag ze niet veel later te koop op een verkoopfacebookgroep :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:15:39 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146011553
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Netsplitter het volgende:

Maak een wall of fame voor mensen die geholpen hebben als daar behoefte aan is.
Dan zijn die ego's ook weer gestreeld en kan men verder gaan met de orde van de dag, mensen helpen die het nodig hebben.
.
Wedden dat daar gezeik over komt, want iemand die mij heel hard geholpen heeft toen ik dat nodig had, wordt door mij dan echt wel genomineerd voor die wall of fame, maar sommige mensen doen liever alsof die persoon alleen maar graait.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146011673
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wedden dat daar gezeik over komt, want iemand die mij heel hard geholpen heeft toen ik dat nodig had, wordt door mij dan echt wel genomineerd voor die wall of fame, maar sommige mensen doen liever alsof die persoon alleen maar graait.
Ook waar :Y En daarbij, wie houdt het bij, wie op welke plaats etc etc _O-

En sowieso, het moet niet nodig zijn vind ik eigenlijk ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146011685
Wall of fame haalt allles onderuit waar FHF voor bedoelt is denk ik.
Geven moet gewoon zonder een virtueel schouderklopje zijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 21:18:29 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146011710
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Nou is het sowieso overal gezeik hoor :) Ik kreeg laatst een verhaal van een vriendin te horen die iets gratis had weggegeven op een facebookgratisgroep, en datzelfde product zag ze niet veel later te koop op een verkoopfacebookgroep :')
Dat soort uitschot hou je toch wel helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146011759
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat soort uitschot hou je toch wel helaas.
Ja, ik bedoel het ook meer om aan te geven dat het niet aan FHF op zich ligt ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 21:21:04 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146011890
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:18 schreef marsan het volgende:
Wall of fame haalt allles onderuit waar FHF voor bedoelt is denk ik.
Geven moet gewoon zonder een virtueel schouderklopje zijn.
Niks mis met een virtueel schouderklopje vind ik. Alleen de manier waarop.
Iedereen vind het leuk als je te horen krijgt dat het allemaal goed gegaan is en dat diegene reuze blij is met de spulletjes die hij/zij/het gehad heeft.
Daar krijgt iedereen een warm gevoel van.
Alleen mensen moeten daar niet continue mee te koop gaan lopen en doen alsof ze de helden van FHF zijn. Iedereen die helpt is een held van FHF, ook diegene die je niet hoort of ziet maar achter de schermen wel dingen voor elkaar krijgt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146011933
Er moet wmb helemaal niemand non grata zijn, want het is niemands plek om dat te bepalen. Laat de boel zichzelf reguleren wat dat betreft: iemand geeft wel, of iemand geeft niet aan [insert whoever]. En verder heeft niemand daar ene drol mee te maken.

Het zou al zoveel schelen als mensen die lást hebben van FHF gewoon lekker elders gaan gaarpruttelen.
Plek zat op FOK!
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:23:38 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146012066
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Queller het volgende:
Er moet wmb helemaal niemand non grata zijn, want het is niemands plek om dat te bepalen. Laat de boel zichzelf reguleren wat dat betreft: iemand geeft wel, of iemand geeft niet aan [insert whoever]. En verder heeft niemand daar ene drol mee te maken.

Het zou al zoveel schelen als mensen die lást hebben van FHF gewoon lekker elders gaan gaarpruttelen.
Plek zat op FOK!
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146012162
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ook waar :Y En daarbij, wie houdt het bij, wie op welke plaats etc etc _O-

En sowieso, het moet niet nodig zijn vind ik eigenlijk ;(
Virtueel programmaatje maken. Je voert je aanbod in, programma koppelt je aan een ontvanger en stuurt automatisch een gepersonaliseerd bedankje, inclusief geshopte foto. Iedereen blij! :+

Maar het zou FHF een stuk minder leuk maken. -O-
Het draait om en met mensen. Sommigen zullen als gever absoluut geen tegenprestatie verwachten, anderen rekenen daar iets meer op en kunnen dan mogelijk teleurgesteld worden.
Ik zou zo niet weten wat je daar als mod of collega-user aan kunt doen. Dat is meer een stuk zelfonderzoek wat iedere gever voor zich moet doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146012226
En persoonlijk - maar zo zit ik in elkaar - hoeft aan 'krijgen' nooit een morele schuld te kleven. Als je dat wél verwacht, moet je wegblijven uit FHF. Wil niet zeggen dat enige mate van fatsoen niet lekker is, maar ook waar dat uitblijft, zou zelfregulatie een hoop moeten oplossen. Maar bekvechten en moddergooien gaat het in elk geval nooit oplossen.
pi_146012319
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef Queller het volgende:
En persoonlijk - maar zo zit ik in elkaar - hoeft aan 'krijgen' nooit een morele schuld te kleven. Als je dat wél verwacht, moet je wegblijven uit FHF. Wil niet zeggen dat enige mate van fatsoen wel lekker is, maar ook waar dat uitblijft, zou zelfregulatie een hoop moeten oplossen. Maar bekvechten en moddergooien gaat het in elk geval nooit oplossen.
Volgens mij is zelfregulatie in de eckte wereld (waar men je met naam en toenaam kent) vaak een stuk makkelijker dan zelfregulatie op een toch wel anoniem forum.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146012463
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is zelfregulatie in de eckte wereld (waar men je met naam en toenaam kent) vaak een stuk makkelijker dan zelfregulatie op een toch wel anoniem forum.
Eerder andersom: lekker van achter je toetsenbord je eigen kuthumeur van je aftypen is online veel makkelijker. Ik zou best durven stellen dat die achterlijke en kinderachtige rellen die hier soms ontstaan IRL een stuk minder zouden voorkomen.

Téring wat zou het leven kut zijn als er in het echt ook zoveel kippenstront zou rondvliegen. Ik zou postnatale zelfabortus overwegen. Ik zweer het je :X

Ow wacht ff... we bedoelen het zelfde geloof ik _O-
pi_146012469
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef Queller het volgende:
En persoonlijk - maar zo zit ik in elkaar - hoeft aan 'krijgen' nooit een morele schuld te kleven. Als je dat wél verwacht, moet je wegblijven uit FHF. Wil niet zeggen dat enige mate van fatsoen niet lekker is, maar ook waar dat uitblijft, zou zelfregulatie een hoop moeten oplossen. Maar bekvechten en moddergooien gaat het in elk geval nooit oplossen.
Dat is wel zo ja :Y Je moet ook niet eeuwige dankbaarheid bv verwachten vind ik :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146012475
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niks mis met een virtueel schouderklopje vind ik. Alleen de manier waarop.
Iedereen vind het leuk als je te horen krijgt dat het allemaal goed gegaan is en dat diegene reuze blij is met de spulletjes die hij/zij/het gehad heeft.
Daar krijgt iedereen een warm gevoel van.
Alleen mensen moeten daar niet continue mee te koop gaan lopen en doen alsof ze de helden van FHF zijn. Iedereen die helpt is een held van FHF, ook diegene die je niet hoort of ziet maar achter de schermen wel dingen voor elkaar krijgt.
Ik heb ook weleens wat gegeven. Deed t anoniem.
Dat geven is waar t om gaat vind ik.

Maar goed, als mensen een wall of fame willen. So be it.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_146012549
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens wat gegeven. Deed t anoniem.
Dat geven is waar t om gaat vind ik.

Maar goed, als mensen een wall of fame willen. So be it.
Jij en ik bovenaan. Flink groot natuurlijk, want je wil wel wat hebben hangen *) :7
pi_146012561
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Queller het volgende:

[..]

Eerder andersom: lekker van achter je toetsenbord je eigen kuthumeur van je aftypen is online veel makkelijker. Ik zou best durven stellen dat die achterlijke en kinderachtige rellen die hier soms ontstaan IRL een stuk minder zouden voorkomen.

Téring wat zou het leven kut zijn als er in het echt ook zoveel kippenstront zou rondvliegen. Ik zou postnatale zelfabortus overwegen. Ik zweer het je :X

Ow wacht ff... we bedoelen het zelfde geloof ik _O-
Ja, doosch _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146012600
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Queller het volgende:

[..]

Eerder andersom: lekker van achter je toetsenbord je eigen kuthumeur van je aftypen is online veel makkelijker. Ik zou best durven stellen dat die achterlijke en kinderachtige rellen die hier soms ontstaan IRL een stuk minder zouden voorkomen.

Téring wat zou het leven kut zijn als er in het echt ook zoveel kippenstront zou rondvliegen. Ik zou postnatale zelfabortus overwegen. Ik zweer het je :X
Mwah ik denk dat als je irl iemand helpt en achteraf wellicht spijt krijgt je het makkelijker van je af zet en die persoon gewoon minder opzoekt... hier zie je dan weer (als je in dezelfde fora zit) wat die persoon nog meer doet/krijgt en dat steekt dan wellicht :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146012603
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Cat22 het volgende:

Ja, doosch _O-
Ow, gaan we zo beginnen? Zal ik binnenkort eens uitschieten met mijn gourmetpannetje?? Nou, nou??
pi_146012651
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat als je irl iemand helpt en achteraf wellicht spijt krijgt je het makkelijker van je af zet en die persoon gewoon minder opzoekt... hier zie je dan weer (als je in dezelfde fora zit) wat die persoon nog meer doet/krijgt en dat steekt dan wellicht :s)
Nou ja, dan ben je een grote meid of vent en neem je je voor dat het in elk geval de laatste keer was dat je dat deed. Op naar de volgende uitdaging van het leven O+
pi_146012662
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Queller het volgende:
Er moet wmb helemaal niemand non grata zijn, want het is niemands plek om dat te bepalen. Laat de boel zichzelf reguleren wat dat betreft: iemand geeft wel, of iemand geeft niet aan [insert whoever]. En verder heeft niemand daar ene drol mee te maken.

Het zou al zoveel schelen als mensen die lást hebben van FHF gewoon lekker elders gaan gaarpruttelen.
Plek zat op FOK!
Het zou alleen wel zo leuk zijn als bepaalde mensen niet zo vaak als eerste iets roepen om te krijgen.

Dat doet Frederik bv wel goed vind ik met zijn koffieacties: heb je al eens gehad, dan 24 uur wachten met een reactie zodat anderen ook een kans hebben.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_146012707
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Nou ja, dan ben je een grote meid of vent en neem je je voor dat het in elk geval de laatste keer was dat je dat deed. Op naar de volgende uitdaging van het leven O+
Ja heuj ik gaf alleen maar een voorbeeld o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146012717
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow, gaan we zo beginnen? Zal ik binnenkort eens uitschieten met mijn gourmetpannetje?? Nou, nou??
Jij kan dingen! :D :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146012748
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Het zou alleen wel zo leuk zijn als bepaalde mensen niet zo vaak als eerste iets roepen om te krijgen.

Dat doet Frederik bv wel goed vind ik met zijn koffieacties: heb je al eens gehad, dan 24 uur wachten met een reactie zodat anderen ook een kans hebben.
Dan doet Frederik precies wat hij wil en heeft hij geen last van ikke-ikke-ikke-roepers. Doet ie goed ^O^

(ik hou een beetje van Frederik, dus misschien ben ik een beetje gekleurd)
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:34:30 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146012791
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow, gaan we zo beginnen? Zal ik binnenkort eens uitschieten met mijn gourmetpannetje?? Nou, nou??
Als je er dan toch mee gaat gooien weet ik misschien nog wel iemand die je er blij mee kunt maken...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146012808
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja heuj ik gaf alleen maar een voorbeeld o|O
En ik geef een optie om zoiets te benaderen. Als alternatief voor gifspuiten en wakker liggen *O*
pi_146012828
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Jij kan dingen! :D :9
Zo is het!
pi_146012871
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Leandra het volgende:
Als je er dan toch mee gaat gooien weet ik misschien nog wel iemand die je er blij mee kunt maken...
Met één los pannetje?
Kan ik regelen. Ik kán dingen 8-)
pi_146012895
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Het zou alleen wel zo leuk zijn als bepaalde mensen niet zo vaak als eerste iets roepen om te krijgen.

Dat doet Frederik bv wel goed vind ik met zijn koffieacties: heb je al eens gehad, dan 24 uur wachten met een reactie zodat anderen ook een kans hebben.
Dat valt ook alleen maar te doen omdat het een zich herhalende actie is. Als het een nieuw topic is ga je niet zo snel zeggen "personen a,b,c en d moeten 24 uur wachten"
pi_146012932
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Met één los pannetje?
Kan ik regelen. Ik kán dingen 8-)
En dan ga jij grillen. O+ Voor FHF ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:36:46 #62
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146012933
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat als je irl iemand helpt en achteraf wellicht spijt krijgt je het makkelijker van je af zet en die persoon gewoon minder opzoekt... hier zie je dan weer (als je in dezelfde fora zit) wat die persoon nog meer doet/krijgt en dat steekt dan wellicht :s)
Gewoon boven staan dunkt me.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_146012951
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef frederik het volgende:

[..]

Dat valt ook alleen maar te doen omdat het een zich herhalende actie is. Als het een nieuw topic is ga je niet zo snel zeggen "personen a,b,c en d moeten 24 uur wachten"
Klopt, dat zou t fatsoen van de mensen zelf moeten zijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_146012976
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Gewoon boven staan dunkt me.
Dat zei Elisa ook al ja ):O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146012984
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
En dan ga jij grillen. O+ Voor FHF ^O^
Ik heb nog een geweldig leuk dingetje aan te bieden voor FHF. Misschien ga ik dat wel grillen _O-
pi_146013004
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Met één los pannetje?
Kan ik regelen. Ik kán dingen 8-)
Ik heb er ook nog wel 1 O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:38:34 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013035
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Met één los pannetje?
Kan ik regelen. Ik kán dingen 8-)
Nee natuurlijk niet, de hele set natuurlijk.... wat is nou 1 pannetje op een gloeiende plaat :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013045
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
Dit dus.
Twiddel
pi_146013052
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb er ook nog wel 1 O-)
Misschien kunnen we er het nieuwe KPA-thema van maken: het mot in een pannetje passen!
pi_146013078
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef frederik het volgende:

[..]

Dat valt ook alleen maar te doen omdat het een zich herhalende actie is. Als het een nieuw topic is ga je niet zo snel zeggen "personen a,b,c en d moeten 24 uur wachten"
Lijkt me als mod dat je daar een dagtaak aan zou hebben. :X En ow wee als je er eentje vergeet, ik zou me niet in zo'n wespennest willen steken. En daarbij: zo gaat het op de lagere school, van volwassenen zou je meer mogen verwachten, en als ze dat niet kunnen dan komen ze zichzelf op andere plekken wel tegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:39:58 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013118
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Queller het volgende:

[..]

Misschien kunnen we er het nieuwe KPA-thema van maken: het mot in een pannetje passen!
Oh, dat is idd wel een leuke...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013120
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zei Elisa ook al ja ):O
Wie? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013123
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Nee natuurlijk niet, de hele set natuurlijk.... wat is nou 1 pannetje op een gloeiende plaat :{w
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik dénk dat ik een zolder weet waar nog drie complete sets staan. Want werkgever heeft jaren last gehad van gebrek aan fantasie. Het vierde jaar waren we teleurgesteld dat het niet wéér... etc.

Zal morgen eens gaan kijken. Nog voorkeur voor een kleur?
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:40:13 #74
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146013134
Dit topic _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146013189
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is idd wel een leuke...
En handig, want past door de brievenbus. Win-win; ik zeg het je!
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Wie? :?
Die kut met die grote bek van een paar jaar geleden. Ik mot heur niet :N
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:42:02 #76
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146013232
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zei Elisa ook al ja ):O
Ja ik zit mobiel maar ik zag het. (Later pas)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_146013241
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Queller het volgende:

[..]

Misschien kunnen we er het nieuwe KPA-thema van maken: het mot in een pannetje passen!
Ooooh of een thema kerstpakket O+

Zo leuk :Y
Ik heb een vriendin wel eens geholpen met kerstpakketten maken voor mensen van de voedselbank, zo leuk om dan de halve action leeg te kopen voor gezinnen met kinderen *O*

Dus, wellicht doe ik mee aan een eventuele KPA :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:42:23 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013251
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik dénk dat ik een zolder weet waar nog drie complete sets staan. Want werkgever heeft jaren last gehad van gebrek aan fantasie. Hiet vierde jaar waren we teleurgesteld dat het niet wéér... etc.

Zal morgen eens gaan kijken. Nog voorkeur voor een kleur?
Alsjeblieft niet, ik heb de gourmetmeuk een paar weken geleden naar de kringloop gebracht, maar zag in de besteklade vanmiddag nog een paar van die houten spateltjes liggen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013291
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic _O_
Hoe staat het met je KPA-program? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013367
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef Leandra het volgende:
Alsjeblieft niet, ik heb de gourmetmeuk een paar weken geleden naar de kringloop gebracht, maar zag in de besteklade vanmiddag nog een paar van die houten spateltjes liggen...
Ah! Jouw spateltjes zoeken pannetjes? Wat romantisch... Iets voor dinges. Hoe heet dat relatie-ding ook al weer? Lexa!!
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:44:27 #81
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146013381
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lijkt me als mod dat je daar een dagtaak aan zou hebben. :X En ow wee als je er eentje vergeet, ik zou me niet in zo'n wespennest willen steken. En daarbij: zo gaat het op de lagere school, van volwassenen zou je meer mogen verwachten, en als ze dat niet kunnen dan komen ze zichzelf op andere plekken wel tegen.
Nee dat gaat niet werken. Laat dat lekker aan de gever over. De een wil iets het liefst morgen weg hebben, de ander wil dat het een goed huisje krijgt waar het aura goudgeel gerand is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:45:00 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013412
Kunnen we al een KPA topic openen of kan dat pas na 26 oktober?
Oh wacht... komt dat even goed uit, het is na 26 oktober *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013426
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Queller het volgende:

[..]

Ah! Jouw spateltjes zoeken pannetjes? Wat romantisch... Iets voor dinges. Hoe heet dat relatie-ding ook al weer? Lexa!!
Fokkers Daten Fokkers *;
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:45:40 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013443
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Queller het volgende:

[..]

Ah! Jouw spateltjes zoeken pannetjes? Wat romantisch... Iets voor dinges. Hoe heet dat relatie-ding ook al weer? Lexa!!
Ja, maar alleen als ik ze niet meer terugkrijg, ik verzoek dus om een uithuisplaatsing voor m'n spateltjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013446
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we al een KPA topic openen of kan dat pas na 26 oktober?
Oh wacht... komt dat even goed uit, het is na 26 oktober *O*
Nou ja er moet een regelaar komen zeg maar, het ligt achter...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 21:46:30 #86
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146013482
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we al een KPA topic openen of kan dat pas na 26 oktober?
Oh wacht... komt dat even goed uit, het is na 26 oktober *O*
Mogen we dat nog even een paar daagjes achter laten sudderen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_146013484
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als ik ze niet meer terugkrijg, ik verzoek dus om een uithuisplaatsing voor m'n spateltjes.
Gynaecoloog een optie? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013491
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:

Ja, maar alleen als ik ze niet meer terugkrijg, ik verzoek dus om een uithuisplaatsing voor m'n spateltjes.
Ow... gooi ze over de schutting!
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:47:31 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013530
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja er moet een regelaar komen zeg maar, het ligt achter...
En dat kan niet op de manier waarop ze in OUD secret Santa doen?
Hoewel ik niet weet hoe dat gedaan wordt eigenlijk, maar het lijkt me dat je op die wijze ook gevers aan ontvangers kunt koppelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013556
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mogen we dat nog even een paar daagjes achter laten sudderen?
Zou er niet te lang mee wachten. Ik kan mobiel niet zo snel terugzoeken wanneer we normaliter begonnen, maar met aanmelden, inkopen en tijdig opsturen ben je best wat tijd kwijt.
Maar je moet het natuurlijk pas openen als goed is geregeld wie de kar trekt. Zou zonde zijn als mensen teleurgesteld raken. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:48:13 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013566
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mogen we dat nog even een paar daagjes achter laten sudderen?
Kweller heeft nog wel een paar gourmetpannetjes over, dus je suddert maar een eind raak, spateltje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013600
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat kan niet op de manier waarop ze in OUD secret Santa doen?
Hoewel ik niet weet hoe dat gedaan wordt eigenlijk, maar het lijkt me dat je op die wijze ook gevers aan ontvangers kunt koppelen?
mja nee denk ik :)

Dat is meer "iedereen doet mee voor een x bedrag" en er worden lootjes getrokken...

Hier heb je gevers en ontvangers, bepaalde bedragen, bepaalde pakketsamenstellingen etc etc, anonieme gevers en krijgers...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146013614
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zou er niet te lang mee wachten. Ik kan mobiel niet zo snel terugzoeken wanneer we normaliter begonnen, maar met aanmelden, inkopen en tijdig opsturen ben je best wat tijd kwijt.
Maar je moet het natuurlijk pas openen als goed is geregeld wie de kar trekt. Zou zonde zijn als mensen teleurgesteld raken. :Y
Begon altijd begin november dacht ik.
T topic kwam iig begin november.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_146013628
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mogen we dat nog even een paar daagjes achter laten sudderen?
Jullie zijn er wel over aan het praten dus? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:49:31 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013632
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow... gooi ze over de schutting!
Ik denk niet dat dat hier een optie is zonder dat opvalt waar het vandaan komt :X :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013658
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat kan niet op de manier waarop ze in OUD secret Santa doen?
Hoewel ik niet weet hoe dat gedaan wordt eigenlijk, maar het lijkt me dat je op die wijze ook gevers aan ontvangers kunt koppelen?
Je zit met een stuk anonimiteit van gevers en/of ontvangers. Sommige ontvangers weten niet eens dat ze opgegeven zijn. En sommige mensen hebben al zaken in huis waar ze een themapakket van bouwen.
Mensen met kinderen hebben vaak meer binding met ontvangers met kinderen (in OUD niet zo'n probleem :+ ) dus het ligt hier denk ik iets ingewikkelder dan in andere fora.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013666
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat hier een optie is zonder dat opvalt waar het vandaan komt :X :')
Loop een eindje de straat in en gooi ze *ergens* over de schutting *)
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:51:01 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013718
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mja nee denk ik :)

Dat is meer "iedereen doet mee voor een x bedrag" en er worden lootjes getrokken...

Hier heb je gevers en ontvangers, bepaalde bedragen, bepaalde pakketsamenstellingen etc etc, anonieme gevers en krijgers...
Ah okay, dus niet ik trek een lootje en moet dan cadeautjes naar user WXYZ sturen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013809
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef marsan het volgende:

[..]

Begon altijd begin november dacht ik.
T topic kwam iig begin november.
Inderdaad, vorig jaar 5 november! FHF / Kerstpakkettenactie 2013.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013810
Ik ga ff een nieuw topic maken. Houden jullie het ondertussen een beetje netjes?
pi_146013842
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, dus niet ik trek een lootje en moet dan cadeautjes naar user WXYZ sturen.
Nee eigenlijk heel anders juist :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:54:37 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146013895
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee eigenlijk heel anders juist :D
Nou, ik ben benieuwd, kom maar op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146013920
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, dus niet ik trek een lootje en moet dan cadeautjes naar user WXYZ sturen.
Zover ik mij herinner is het ooit begonnen met een user die zijn of haar kerstpakket (van werkgever of zo) beschikbaar gesteld heeft aan iemand die het beter kon gebruiken.
Vervolgens is het groter geworden, door meer pakketten beschikbaar te stellen, en vervolgens ook zelf pakketten te gaan maken.
pi_146013936
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, dus niet ik trek een lootje en moet dan cadeautjes naar user WXYZ sturen.
Nee, want je krijgt ook niks terug he? :)
Het is handiger er een mens tussen te hebben staan, want die kan dan een beetje vogelen wie welk pakket maakt. Er zijn users die eerder een pakket ontvingen en nu net-aan zelf een pakket kunnen maken. Beetje sneu als zij dan bij voorbeeld een pakket zouden moeten maken voor een gezin met drie kinderen, waarbij je iedereen wat gunt.
Van sommige users weet je dat die meer mogelijkheden hebben (of je overlegt dat even en kunt eventueel twee gevers combineren) zodat ieder huishouden naar rato een mooi pakket krijgt.

Waarbij elk pakket natuurlijk toch uniek is O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146013984
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd, kom maar op.
Ga je meedoen? *O*
Zo ging het vorig jaar dus: FHF / Kerstpakkettenactie 2013.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146014017
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd, kom maar op.
Uitleg? :D

Nou er zijn mensen die hun eigen kerstpakket van bv de zaak willen doneren. Mensen die voor een bepaald bedrag of een bepaalde doelgroep iets willen kopen. Mensen die een gezin toegewezen willen krijgen en nav de wensen gaan shoppen...

en dan dus ontvangers. zelf opgegeven, door anderen opgegeven, met wensen, zonder specifieke wensen etc etc...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:57:03 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146014047
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga je meedoen? *O*
Zo ging het vorig jaar dus: FHF / Kerstpakkettenactie 2013.
Yep, nu ben ik wel door alle verhuizingen heen, dus het kan wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146014050
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Queller het volgende:
Ik ga ff een nieuw topic maken. Houden jullie het ondertussen een beetje netjes?
waar, waarover? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146014107
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

waar, waarover? :o
Heb nou maar een beetje geduld }:|
  Forum Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:00:53 #110
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_146014237
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zou er niet te lang mee wachten. Ik kan mobiel niet zo snel terugzoeken wanneer we normaliter begonnen, maar met aanmelden, inkopen en tijdig opsturen ben je best wat tijd kwijt.
Maar je moet het natuurlijk pas openen als goed is geregeld wie de kar trekt. Zou zonde zijn als mensen teleurgesteld raken. :Y
Precies, liever goed of niet, dan half en slecht.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:05:01 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146014442
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is wel een goede, maar ze moeten zich er wel van bewust zijn dat het vooral in het begin heel belangrijk is dat ze er heel veel zijn :@

En Pharkus, je kan wel zeggen dat er geen mensen buitengesloten mogen worden maar zoals Yvonne zelf aangeeft zijn er inmiddels wel mensen die persona non grata zijn zeg maar
Waar zeg ik dat, ik word dement hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146014496
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:05 schreef yvonne het volgende:

Waar zeg ik dat, ik word dement hoor.
Ik ben blij dat je het zelf inziet. Nu kunnen we het dáár tenminste ook over hebben!
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:07:28 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146014560
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk om te beginnen door geen dingen meer uit de sloot te trekken, en alles wat stinkt mag er wat mij betreft blijven liggen.... zand erover en je hebt nergens last meer van.

Dan hebben we een mooie ingepolderde sloot, en nemen we dat vlakke landschap als nieuw begin.
Volgens mij heb ik dat nu al twee keer gezegd hier, en dat je moet geven omdat je het leuk vindt en anders niet, zo makkelijk is het in feite..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:07:43 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146014571
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat, ik word dement hoor.
Ik denk dat eea verkeerd opgevat is ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146014720
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat nu al twee keer gezegd hier, en dat je moet geven omdat je het leuk vindt en anders niet, zo makkelijk is het in feite..
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat eea verkeerd opgevat is ;)
Oh dat zou kunnen :@ Ik las het 'DJMO is kut, Ingrid is kut' als zijnde persona non grata, als dat niet zo was dan mea culpa :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:12:24 #117
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146014787
Kunnen we nou al oliebollen gaan bakken of niet??? }:|
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:12:42 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146014803
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat eea verkeerd opgevat is ;)
Godsamme, ik vatte samen wat er in het vorige deel allemaal gezegd is, dat is kut, die is kut, klaar, streep einde.
Het is niet moeilijk, heb je een hekel aan elkaar blijf bij elkaar uit de buurt, wil je dat * insert een naam niks krijgt, biedt dan ook niks aan. Je geeft of je geeft niet.

Dan kennen mensen me toch na jaren wel erg slecht hoor als je denkt dat ík mensen buiten wil sluiten :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146014809
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we nou al oliebollen gaan bakken of niet??? }:|
dat kan altijd :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:15:16 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146014956
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef Queller het volgende:

[..]

Heb nou maar een beetje geduld }:|
Luister, ik weet geen ene hoer van dat kerstpakkettengedoe af, ik heb me er nooit in verdiept en als ik heel eerlijk ben ga ik dat nu ook niet doen, niet omdat ik niet wil, maar omdat ik op dit moment veel meer dingen aan m'n hoofd heb.

1) wie neemt het voortouw van de KPA? En dan kijk/wijs ik naar een van de ex-mods en wie helpt er mee.
Makkelijker kan ik het niet maken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146015019
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef yvonne het volgende:
Luister, ik weet geen ene hoer van dat kerstpakkettengedoe af, ik heb me er nooit in verdiept en als ik heel eerlijk ben ga ik dat nu ook niet doen, niet omdat ik niet wil, maar omdat ik op dit moment veel meer dingen aan m'n hoofd heb.

1) wie neemt het voortouw van de KPA? En dan kijk/wijs ik naar een van de ex-mods en wie helpt er mee.
Makkelijker kan ik het niet maken.
Zeg, lekkere demente, waarom quote je mij?
Gaan je heupen net zo hard achteruit?
:@
pi_146015117
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Queller het volgende:

[..]

Zeg, lekkere demente, waarom quote je mij?
Gaan je heupen net zo hard achteruit?
:@
ik begreep ook dat jij een kerstpakkettenactie voorpret topic ging openen eigenlijk :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146015138
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef tombolafan het volgende:
ik begreep ook dat jij een kerstpakkettenactie voorpret topic ging openen eigenlijk :@
Nou, dat heb je dan verkeerd *O*
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:19:22 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015158
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we nou al oliebollen gaan bakken of niet??? }:|
In gourmetpannetjes? Toe effe :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146015178
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Queller het volgende:

[..]

Nou, dat heb je dan verkeerd *O*
nou zeg _O- kon toch dat yvonne dat ook dacht :6
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:20:15 #126
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146015207
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe staat het met je KPA-program? *O*
Af, draait nu in private beta. Toegang is 5 euro per maand. Invite only.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146015230
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nou zeg _O- kon toch dat yvonne dat ook dacht :6
Die schijnt er geen ene hoer van te weten lees ik net... Dus het zou zomaar kunnen :o
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:21:03 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015254
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nou zeg _O- kon toch dat yvonne dat ook dacht :6
Er wordt wel meer verkeerd gedacht vandaag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146015267
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef Leandra het volgende:
In gourmetpannetjes? Toe effe :{w
Héle kleine bolletjes. Die we dan met jouw spateltjes omspatelen. Het lijkt me enig O+
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:22:32 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015328
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef Queller het volgende:

[..]

Héle kleine bolletjes. Die we dan met jouw spateltjes omspatelen. Het lijkt me enig O+
Krenten in deeg zeg maar....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:22:40 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146015341
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Queller het volgende:

[..]

Zeg, lekkere demente, waarom quote je mij?
Gaan je heupen net zo hard achteruit?
:@
Zoiets heet een lokquote, dan heb je volledige aandacht :')

Maar fftjes, tussen ons.
Wat ergens bovenin staat dat is mijn wens, mijn idee, en als iedereen, mods en users zich daar nou aan houdt is er niks aan de hand verder.
Maar mensen moeten aan het idee geen eigen draai gaan geven, of kicken op het buitensluiten van mensen of weetikveel wat, dan hoor je gewoon niet in FHF thuis.

Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...

Wat gaan we wel doen?
Kijken wat en waar we kunnen helpen,
het kan zijn aan spullen, het kan zijn aan je zomerhuisje een weekendje uitlenen aan die moeder of vader met kind die anders nooit eens wegkunnen, of eens iemand uitnodigen om eens goed te komen eten. En ja, voor mijn part kan dat ook aan een hongerende student die al maanden slecht eet.
Gewoon iets leuks.

( ik krijg in december een vreemde FOK!ker te eten, keileuk)

Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:

- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.

En, algemene noot: het is niet toegestaan om een financiële vergoeding te vragen voor zaken die je aanbiedt. Ondanks dat er geen geld gevraagd mag worden in FHF zijn er situaties te bedenken waarbij de gever de verzendkosten graag vergoed wil zien. Als dit het geval is, zet dit dan duidelijk in je OP en geef ook aan om hoeveel verzendkosten het zal gaan. Alleen het vragen van minimale, kale verzendkosten is toegestaan, hieronder vallen niet verpakkingskosten of kosten om bij het postkantoor te komen en dergelijke.

En op die hoerige hit and run enquetes moet gewoon eens streng op gemod worden.

Dat was het en dat zou mooi zijn als mensen hier weereens even over zouden willen nadenken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146015356
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Krenten in deeg zeg maar....
Ik denk dat het enig wordt O+
*;
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:23:27 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015380
Volgens mij is dit by far de beste FHF SC FB van dit jaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146015404
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Af, draait nu in private beta. Toegang is 5 euro per maand. Invite only.
Whut }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146015408
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef yvonne het volgende:

Zoiets heet een lokquote, dan heb je volledige aandacht :')

Aandacht? Je heupen zal je bedoelen :9~

Maar goed, we zijn het dus redelijk eens. Leuk toch :)
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:24:28 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146015425
Is die actie al begonnen? :+

En hélp Mark gewoon even, dit zijn zaken die je niet zomaar vanuit het niets op zet, hier zitten een heel stel met de ervaring hoe het moet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146015472
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:24 schreef yvonne het volgende:
Is die actie al begonnen? :+

En hélp Mark gewoon even, dit zijn zaken die je niet zomaar vanuit het niets op zet, hier zitten een heel stel met de ervaring hoe het moet.
Als Mark zich dan ook nog ff láát helpen, dan komt het vast goed :)
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:25:48 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146015493
En nu ga ik verder The Musketeers kijken, serie is prut, maar er speelt leuk spul in mee m/v *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:25:57 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015503
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Whut }:|
Misschien kun je iets in natura regelen? *)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146015538
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Als Mark zich dan ook nog ff láát helpen, dan komt het vast goed :)
Dat :@

Hij heeft vast een drukke dag vandaag, maar zonde dat hij daardoor niet hier kan meeposten, vragen, mening geven etc. Nu doen wij dat allemaal voor hem, terwijl het zijn forum is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146015551
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien kun je iets in natura regelen? *)
Hij heeft een ander ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:27:23 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015573
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij heeft een ander ;(
;( :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:28:21 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146015617
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat :@

Hij heeft vast een drukke dag vandaag, maar zonde dat hij daardoor niet hier kan meeposten, vragen, mening geven etc. Nu doen wij dat allemaal voor hem, terwijl het zijn forum is.
Het is een man, give him a break, hij krijgt het halve vrouwendom over zich heen _O-

Hij leest mee :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146015657
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:23 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is dit by far de beste FHF SC FB van dit jaar....
Dit is by far het beste topic van het jaar... 8-)
pi_146015667
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is een man, give him a break, hij krijgt het halve vrouwendom over zich heen _O-

Dat vinden wij mannen niet altijd vervelend hoor.
pi_146015694
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is een man, give him a break, hij krijgt het halve vrouwendom over zich heen _O-

Hij leest mee :)
Frederik, Loveless, :o Scorpie :o ?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146015696
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is een man, give him a break, hij krijgt het halve vrouwendom over zich heen _O-

Hij leest mee :)
Ik zou graag met hem ruilen :o
Echt járen geleden dat ik een half vrouwendom over me heen kreeg :9~

Ik draaf door hè -O-
pi_146015766
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is een man, give him a break, hij krijgt het halve vrouwendom over zich heen _O-

Hij leest mee :)
Yvonne mag ik anders hulp-mod worden? Om Mark te helpen?
Twiddel
pi_146015802
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik zou graag met hem ruilen :o
Echt járen geleden dat ik een half vrouwendom over me heen kreeg :9~

Ik draaf door hè -O-
Je zit er wel.... vol van ja. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:37:55 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146016106
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Yvonne mag ik anders hulp-mod worden? Om Mark te helpen?
Euhm, geen idee eik, ben jij een beetje van de kerstpakketactie op de hoogte?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146016109
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Yvonne mag ik anders hulp-mod worden? Om Mark te helpen?
_O- Je wil wel erg graag in de crewtopics lezen he :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:44:48 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146016468
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O- Je wil wel erg graag in de crewtopics lezen he :')
Ik mis de grap blijkbaar, geeft niks, ik ben dement.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:47:25 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146016590
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb altijd heel erg genoten van het maken en weggeven van de kerstpakketten. Hier zijn de pakketten ook nog eens afgehaald, dat was helemaal tof _O_
En de reacties achteraf O+
Daarnaast al die leuke initiatieven, het wat voor elkaar over hebben.
Nu alleen nog een stukje tolerantie en we zijn een heel eind ;)
Ah, we hebben een helper! ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146016614
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik mis de grap blijkbaar, geeft niks, ik ben dement.
Die mensen moeten er ook zijn O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146016663
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, we hebben een helper! ;)
Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.

Ah, djkoelkast wordt weer blauw. Maak jij de MED of zal ik het doen?
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 22:49:47 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146016723
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Queller het volgende:

[..]

Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.

Ah, djkoelkast wordt weer blauw. Maak jij de MED of zal ik het doen?
Die is nog steeds blauw mede-demente :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146016774
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die is nog steeds blauw mede-demente :')
kleurenblind =/= dement
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146016775
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:
Die is nog steeds blauw mede-demente :')
Ow, poep :@ 8)7

Yv, we moeten praten.... >:O
pi_146016791
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm, geen idee eik, ben jij een beetje van de kerstpakketactie op de hoogte?
Ik ben zelf vorig jaar aan iemand gekoppeld die mij een pakketje stuurde. Ik weet niet echt wat er achter de schermen gebeurd bij zo'n actie, maar wil FHF enorm graag helpen!
Twiddel
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:51:36 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146016819
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Queller het volgende:

[..]

Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.

Ah, djkoelkast wordt weer blauw. Maak jij de MED of zal ik het doen?
Die koelkast is toch blauw?
Zal wel een Smeg zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146016846
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
Die koelkast is toch blauw?
Zal wel een Smeg zijn...
Het gaat gewoon niet goed met mee...
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:52:36 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146016870
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow, poep :@ 8)7

Yv, we moeten praten.... >:O
Ach, als jullie allebei dementeren kun je telkens opnieuw hetzelfde gesprek voeren.... thee, koekje erbij, en de volgende keer weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:53:23 #163
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146016904
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Whut }:|
Wat? Alsof ik voor noppes aan het werk ga. Pftu.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:53:32 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146016914
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Het gaat gewoon niet goed met mee...
Och popje toch, moeten we een inzamelingsactie houden zodat je je eigen blauwe Smeg kunt krijgen? :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146016933
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Och popje toch, moeten we een inzamelingsactie houden zodat je je eigen blauwe Smeg kunt krijgen? :*
Het zou verdomd lekker zijn!
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:56:00 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017053
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat? Alsof ik voor noppes aan het werk ga. Pftu.
Hallo, dit is FHF, heb je de regels van Yvonne niet gelezen?
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef yvonne het volgende:
[knip]
En, algemene noot: het is niet toegestaan om een financiële vergoeding te vragen voor zaken die je aanbiedt.
[knip]
:6 dus niks in de [knip] voor jou, het is verboden }:| }:| }:| }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146017076
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat? Alsof ik voor noppes aan het werk ga. Pftu.
Scheer je weg uit FHF! ~O>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:57:24 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017121
quote:
16s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hallo, dit is FHF, heb je de regels van Yvonne niet gelezen?

[..]

:6 dus niks in de [knip] voor jou, het is verboden }:| }:| }:| }:|
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Scheer je weg uit FHF! ~O>
Haters, allemaal.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017122
#BringbackCat22
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:57:59 #170
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146017146
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Krenten in deeg zeg maar....
En toen verslikte ik me in mijn twix (die naar mijn mening veel lekkerder smaakten toen het nog Raiders waren.... }:| )
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:58:34 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017188
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Queller het volgende:

[..]

Het zou verdomd lekker zijn!
Ik kijk wat we kunnen doen.... het kan even wat tijd nodig hebben tot medio 2078, maar ik doe m'n best :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146017225
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kijk wat we kunnen doen.... het kan even wat tijd nodig hebben tot medio 2078, maar ik doe m'n best :*
-O-
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 22:59:13 #173
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146017230
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die koelkast is toch blauw?
Zal wel een Smeg zijn...
Ik ben nog net zo blauw als toen ik net blauw werd :9
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:59:21 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017238
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Ireth het volgende:

[..]

En toen verslikte ik me in mijn twix (die naar mijn mening veel lekkerder smaakten toen het nog Raiders waren.... }:| )
* Leandra klopt Ireth even op haar rug....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146017285
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
#BringbackCat22
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 23:00:37 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146017302
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:01:14 #177
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146017341
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen :o
Hoezo kon komen? Daar zitten we toch al?? :P :+ 8-)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:01:15 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017342
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen :o
Okay, nu heb ik zelfs twijfels of je het meent of sarcastisch bent ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146017343
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen :o
Ik hecht nogal aan mijn voortanden, dus ik neem het risico niet :N
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 23:02:26 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146017403
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, nu heb ik zelfs twijfels of je het meent of sarcastisch bent ;(
Ik meen het :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 23:02:49 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146017423
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik hecht nogal aan mijn voortanden, dus ik neem het risico niet :N
Het schijnt dat zonder tanden hè...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146017438
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef yvonne het volgende:
Ik meen het :o
Zoek eerst even een hulpmod. Voor de zekerheid ;)
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:03:27 #183
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017452
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
#BringbackCat22
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017457
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef yvonne het volgende:
Het schijnt dat zonder tanden hè...
Kolere zeg :o

* ben ff weg! Doekje!!!
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 23:03:38 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146017466
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Queller het volgende:

[..]

Zoek eerst even een hulpmod. Voor de zekerheid ;)
_O- eerst zien dat we de kerstactie door komen ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146017483
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

_O- eerst zien dat we de kerstactie door komen ;)
Eerst zien dat we de kerst halen... -O-
pi_146017507
Komt er weer een SC?
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:04:44 #188
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017519
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen :o
Ik eis een SC, en wel nu. Dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn. Ik, nee, wij hebben recht op een SC.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017541
quote:
15s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik eis een SC, en wel nu. Dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn. Ik, nee, wij hebben recht op een SC.
Het enige recht dat jij hebt is het aanrecht
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:05:18 #190
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017547
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Queller het volgende:

[..]

Zoek eerst even een hulpmod. Voor de zekerheid ;)
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:05:51 #191
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017573
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het enige recht dat jij hebt is het aanrecht
We waren er toch al over uit wie de bitch in onze relatie was, met je gay-ass roze tutu.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017583
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Komt er weer een SC?
En jawel, daar gaan je voortanden :D
pi_146017594
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Queller het volgende:

[..]

En jawel, daar gaan je voortanden :D
:X
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 23:06:30 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146017608
Bank :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146017611
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Dat was ons geheimpje, zei je! :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:06:51 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017624
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Nou, eigenlijk zou ik dat wel een hele interessante modkeuze vinden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:07:23 #197
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017650
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat was ons geheimpje, zei je! :o
Ik heb besloten dat de wereld recht heeft op meer van Scorpie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017663
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Zolang ze maar <21 en vrouw zijn?
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:07:40 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017669
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk zou ik dat wel een hele interessante modkeuze vinden....
"Interessant". Ik moest lachen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017680
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat de wereld recht heeft op meer van Scorpie.
*zich niet meer speesjaal voelt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:08:23 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017700
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zolang ze maar <21 en vrouw zijn?
Ho ho, cat22 is toch al gauw.........eh......... 22?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:09:06 #202
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017738
quote:
9s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*zich niet meer speesjaal voelt*
Ik ook niet toen je vorige week voor de 35252e keer zei dat je hoofdpijn had toen ik aan je pyjama begon te frunniken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:09:08 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017740
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"Interessant". Ik moest lachen.
Note to self: potentiële blauwe laten lachen: +1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:09:47 #204
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146017789
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Note to self: potentiële blauwe laten lachen: +1
Ik zal nooit blauw worden. yvonne is een racist.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146017793
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ho ho, cat22 is toch al gauw.........eh......... 22?
Ehh... Natuurlijk
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:09:54 #206
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146017797
Scorpie voor President Mod!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:10:44 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146017838
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zal nooit blauw worden. yvonne is een racist.
Zeur niet zo en neem een nog een drankje, of twee.... dan komt het vanzelf goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146017867
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet toen je vorige week voor de 35252e keer zei dat je hoofdpijn had toen ik aan je pyjama begon te frunniken.
Ja, na een half uur was ik het gefriemel wel zat ja :{w
Ik zal de gebruiksaanwijzing nog eens voor je opzoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146017889
Okey doe ik het wel.
Kan er weer een SC komen?
Twiddel
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:15:25 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146018104
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef summer2bird het volgende:
Okey doe ik het wel.
Kan er weer een SC komen?
Ik zou het er niet op wagen zonder ruim aanwezig blauw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146018185
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou het er niet op wagen zonder ruim aanwezig blauw.
Deze vrouw weet ^O^
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:27:45 #212
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146018615
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Ireth het volgende:
Scorpie voor President Mod! [ afbeelding ]
Ireth _O_

Eerste daad zou zijn iedereen te bannen die tegen jou begint })
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146019223
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ireth _O_

Eerste daad zou zijn iedereen te bannen die tegen jou begint })
Mods kunnen heul niet bannen. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146019864
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
#BringbackCat22
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:09:39 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146020269
Zo, inhaalslag gemaakt qua lezen, en vooral deze vond ik interessant:

quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Hij heeft vast een drukke dag vandaag, maar zonde dat hij daardoor niet hier kan meeposten, vragen, mening geven etc. Nu doen wij dat allemaal voor hem, terwijl het zijn forum is.
Nee dus, het is jullie forum, en ik mag dat een beetje in goede banen proberen te leiden.

Dat gezegd hebbend: ik ben het eens met Yvonne dat er een dikke streep moet onder wat er geweest is, wil je verder kunnen. Zowel negatief als positief: geweest is geweest (al hebben we natuurlijk wel het geslaagde actie-topic om na te genieten).
En hoe dan verder? Achter de schermen (en ook hier) is er al wat in gang gezet met betrekking tot de kerstpakkettenactie en hulp daarbij. Ik geef eerlijk toe dat ik (net als Yvonne) daar weinig van afweet, maar ik ga me zeker inlezen. Hulp is dus zeer welkom!
Naast de KPA valt er m.i. weinig af te dwingen om weer "net als vroeger" te worden. Je kunt dingen aanbieden en/of er om vragen, maar als dat niet gebeurt dan houdt het gewoon een keer op. De tijd zal het leren.
Er is in dit topic (of was het alweer de vorige?) ook al gemeld dat je mij en andere mods kunt helpen door gewoon te wijzen op iets dat je tegenkomt en volgens jou niet klopt, middels FB of TR of DM/PM. Klinkt raar na dit weekend, maar ik ben best veel aanwezig.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146021404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:09 schreef Mark het volgende:
Zo, inhaalslag gemaakt qua lezen, en vooral deze vond ik interessant:

[..]

Nee dus, het is jullie forum, en ik mag dat een beetje in goede banen proberen te leiden.

Dat gezegd hebbend: ik ben het eens met Yvonne dat er een dikke streep moet onder wat er geweest is, wil je verder kunnen. Zowel negatief als positief: geweest is geweest (al hebben we natuurlijk wel het geslaagde actie-topic om na te genieten).
En hoe dan verder? Achter de schermen (en ook hier) is er al wat in gang gezet met betrekking tot de kerstpakkettenactie en hulp daarbij. Ik geef eerlijk toe dat ik (net als Yvonne) daar weinig van afweet, maar ik ga me zeker inlezen. Hulp is dus zeer welkom!
Naast de KPA valt er m.i. weinig af te dwingen om weer "net als vroeger" te worden. Je kunt dingen aanbieden en/of er om vragen, maar als dat niet gebeurt dan houdt het gewoon een keer op. De tijd zal het leren.
Er is in dit topic (of was het alweer de vorige?) ook al gemeld dat je mij en andere mods kunt helpen door gewoon te wijzen op iets dat je tegenkomt en volgens jou niet klopt, middels FB of TR of DM/PM. Klinkt raar na dit weekend, maar ik ben best veel aanwezig.....
^O^
S. 2014
J. 2016
pi_146038293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:09 schreef Mark het volgende:
Zo, inhaalslag gemaakt qua lezen, en vooral deze vond ik interessant:

[..]

Nee dus, het is jullie forum, en ik mag dat een beetje in goede banen proberen te leiden.

Jaja, de users maken het forum etc, zo werkt het.
Maar het is wel fijn als je meepraat om die 'goede banen' mee vorm te geven. Want jij bent degene die het moet gaan handhaven als wij users er anders over denken. En het is wel zo leuk als we je wat beter leren kennen. Kunnen we elkaar mooi aanvullen, want volgens mij liggen onze ideeën echt niet ver uiteen.

Wat vind je van de ideeën die tot dusver zijn gespuid? Tombo had een leuk lijstje volgens mij (en werd in de posts erna nog aangevuld):

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee als ik mee zou mogen denken over hoe FHF te redden:

* 1 of liever zelfs 2 extra mods
* de kerstpakkettenactie meteen opstarten (je zorgt dat de mods feeling krijgen met de users, en het is gewoon leuk O+ )
* heel strak modereren op alles wat niet FHF is (buurvrouw van zusje, enquete over onzindingen) etc.

Vanuit de rest van FOK! forum ook steun (als in acties doorlinken als het raakvlakken heeft met je subforum etc)

:7
En ik quote mezelf nog even (want zo hip :+ ):

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe zie jij FHF?
Waar loop je tegenaan?
Welke kansen zie je nog?
Wat (of wie) heb je nodig om het op de rails te krijgen?

En vooral ... vind je het modden hier leuk? Zeer belangrijk, het blijft immers vrijwilligerswerk. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 oktober 2014 @ 00:48:19 #218
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146060193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat vind je van de ideeën die tot dusver zijn gespuid? Tombo had een leuk lijstje volgens mij (en werd in de posts erna nog aangevuld):
De eerste twee zijn zoals gezegd in gang gezet. Het streng modden is vanaf het begin mijn uitgangspunt geweest: ik vind die enquêtes ook niks, maar zolang ze aan de regels voldoen kan ik er weinig tegen doen. Mijn advies daarover is dan ook: blijf er af, laat het wegzakken. Iedere keer dat iemand meent er een opmerking over te moeten maken, wordt zo'n topic weer gekickt en zorgt het weer voor irritatie. Just my 2 cents.

En dan jouw vragen:
ik zie FHF als een mooie mogelijkheid om iets voor een ander te kunnen doen. Over de valkuilen van FHF is inmiddels wel genoeg gezegd, maar het uitgangspunt staat wat mij betreft nog steeds.
Waar je tegenaan loopt zijn zaken uit het verleden (waar hopelijk nu een punt achter staat), en de afname in aanbod en vraag, al dan niet door soortgelijke mogelijkheden in social media. Dat hoeft niet erg te zijn, als het kwalitiatief goed is blijft m.i. het idee ook overeind.
Qua kansen wil ik voor nu nog niet verder kijken dan de KPA: het lijkt mij een goede graadmeter hoeveel animo er onder de users is, en kan dienen als vliegwiel. Even aankijken dus.
Zoals gezegd is alle hulp welkom: niet alleen bij de KPA maar ook door via PM, TR of Feedback aan de bel te trekken als er volgens jou iets niet OK is. Ik probeer alles in de gaten te houden, maar er kan altijd iets aan mijn aandacht ontsnappen.

Zo goed? ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146061870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef Mark het volgende:

[..]

De eerste twee zijn zoals gezegd in gang gezet. Het streng modden is vanaf het begin mijn uitgangspunt geweest: ik vind die enquêtes ook niks, maar zolang ze aan de regels voldoen kan ik er weinig tegen doen. Mijn advies daarover is dan ook: blijf er af, laat het wegzakken. Iedere keer dat iemand meent er een opmerking over te moeten maken, wordt zo'n topic weer gekickt en zorgt het weer voor irritatie. Just my 2 cents.

En dan jouw vragen:
ik zie FHF als een mooie mogelijkheid om iets voor een ander te kunnen doen. Over de valkuilen van FHF is inmiddels wel genoeg gezegd, maar het uitgangspunt staat wat mij betreft nog steeds.
Waar je tegenaan loopt zijn zaken uit het verleden (waar hopelijk nu een punt achter staat), en de afname in aanbod en vraag, al dan niet door soortgelijke mogelijkheden in social media. Dat hoeft niet erg te zijn, als het kwalitiatief goed is blijft m.i. het idee ook overeind.
Qua kansen wil ik voor nu nog niet verder kijken dan de KPA: het lijkt mij een goede graadmeter hoeveel animo er onder de users is, en kan dienen als vliegwiel. Even aankijken dus.
Zoals gezegd is alle hulp welkom: niet alleen bij de KPA maar ook door via PM, TR of Feedback aan de bel te trekken als er volgens jou iets niet OK is. Ik probeer alles in de gaten te houden, maar er kan altijd iets aan mijn aandacht ontsnappen.

Zo goed? ;)
Nee }:|

Of je het modden ook leuk vindt, dat heb je nog niet beantwoord :P

Verder helder en veel succes! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:58:47 #220
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146066059
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:30 schreef Cat22 het volgende:
Of je het modden ook leuk vindt, dat heb je nog niet beantwoord :P
Ja hoor :) Ik zal best fouten maken, maar ik doe mijn best dat tot een minimum te beperken O-)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:01:49 #221
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146131181
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146131735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Mark het volgende:
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
Ik denk dat je een redelijke kans hebt dat dingen onoverzichtelijk gaan worden.
Vooral als er meer gepost mag worden dan alleen die code.

Kijk bijvoorbeeld naar die wijnactie, als je 2 of 3 van dat soort kortingsacties tegelijk, in 1 topic neerzet kan de bijbehorende praat het zeer onoverzichtelijk maken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:15:21 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146131854
Ja, heb je ook gelijk in.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146132020
Als overzicht zou zo'n topic wel wat zijn, maar dan zou er denk ik alleen maar codes ed gepost mogen worden, en zou er zeer strak gemodereerd moeten worden (als in, alles wat geen code of vergelijkbaar is weer verwijderen)
pi_146132296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Mark het volgende:
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
Is dat er eigenlijk al niet?

FHF / Post hier winkels die speciale kortingen weggeven
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:28:38 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146132552
Wel een beetje, al worden daar ook andere kortingen gegeven. Maar dat topic is een beetje comateus, vroeg me af of we dat nieuw leven in kunnen blazen ipv steeds een topic met een enkele code.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146132806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef Mark het volgende:
Wel een beetje, al worden daar ook andere kortingen gegeven. Maar dat topic is een beetje comateus, vroeg me af of we dat nieuw leven in kunnen blazen ipv steeds een topic met een enkele code.
Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Het nodigt niet echt uit om naar onderen door te scrollen, vooral als 3/4 van de open topics al als gelezen staan (dan moet je dus echt op zoek of er verderop de pagina nog wat nieuws bijgekomen is).
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 oktober 2014 @ 22:33:53 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146132870
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

}:|
:(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:34:56 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146132932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:
Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Klopt, vind ik ook niet echt handig. Zal achter eens vragen of die hoger kunnen komen te staan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:36:40 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146133022
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

:(
Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:39:11 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Mark het volgende:
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
Zou ik persoonlijk niet zo handig vinden, zo'n apart topic valt bij mij beter op, ik weet niet hoe dat bij anderen is?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146133226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Dat is inderdaad ook een lastige. De posten in dat topic worden immers regelmatig gemaakt door mensen die niet de aanbieder zijn van de goederen (de poster weet dus ook niet altijd dat dingen op een gegeven moment weg zijn, en de aanbieder weet weer niet dat zijn/haar aanbieding in dit topic staat).
Aan de andere kant, heeft dat hele topic wel zin?
1) er wordt vrijwel nooit in gepost
2) veel gratis dingen uit V&A krijgen een schop naar FHF (en horen op dat moment dus al niet meer in dat topic)
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:41:24 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:

[..]

Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Het nodigt niet echt uit om naar onderen door te scrollen, vooral als 3/4 van de open topics al als gelezen staan (dan moet je dus echt op zoek of er verderop de pagina nog wat nieuws bijgekomen is).
Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.
Open topics
Centrale
Gesloten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146133380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.
Open topics
Centrale
Gesloten.
Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.

Sticky topics bovenaan omdat dat belangrijke topics zijn, vervolgens de centrale omdat dat meestal wel bij een maximaal 10 stuks stopt (te overzien op je scherm), en daarna de open en gesloten topics
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:44:57 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.

Sticky topics bovenaan omdat dat belangrijke topics zijn, vervolgens de centrale omdat dat meestal wel bij een maximaal 10 stuks stopt (te overzien op je scherm), en daarna de open en gesloten topics
dat gaat niet :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146133459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

dat gaat niet :o
Ik roep dan ook maar wat zonder de technische beperkingen te kennen :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:49:32 #237
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146133637
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik roep dan ook maar wat zonder de technische beperkingen te kennen :)
Het leek mij ook een goede volgorde :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:44:10 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146141284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Of je aanstaande collega mod indien deze er komt?
Of inderdaad gaan afvragen of het topic nog wel een bestaansrecht heeft. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:16:33 #239
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146166335
Ik sleur even een gesloten topic naar hiero....

FHF / Sinterklaas Actie

Is het anders een idee om het min of meer te koppelen aan de KPA en te zorgen voor bijvoorbeeld kadootjes (voor de kinderen) van die gezinnen die een KP krijgen voor onder de kerstboom?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:08:48 #240
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146173710
Hoe bedoel je dat precies?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:05:32 #241
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146179414
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef Mark het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_146179508
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Oh leuke! Gewoon een snelle Sint actie voor mensen met kinderen. En dan cadeautjes, chocoladeletters e.d. voor de kinderen ipv dat je moet shoppen voor het hele gezin.
pi_146179654
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Waren er vorig jaar ook al niet enkele kerstpakketten die eventueel die insteek hadden?
(pakket 5, pakket 6 van scorpie/jaleesa, pakket 13 van SushineEva/Dekkered).
Misschien dat de vragers met kinderen kunnen vragen om een pakket naar keuze, een keuze waar wat meer de nadruk zou kunnen komen te liggen op kadootjes voor de kinderen. En aan de aanbieders om aan te geven dat een pakket naar keuze ook een keuze mag inhouden tussen een kerstpakket (in de vorm van voedsel ed), of kadootjes voor onder de boom.

Het "probleem" van een sint die bepaalde kinderen overslaat blijf je wel houden, een "dubbelpakket" (een deel uit te pakken op 5 dec, de rest van de kadootjes met kerst) maakt het planmatig wel wat lastiger (voor een kerstactie heb je nog ongeveer 2 maanden, maak je er een dubbelpakket van dan halveer je die periode)
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:29:43 #244
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146179673
Bedoelde ook geen dubbelpakket, maar er was in dat topic over die sintactie best wel wat animo en misschien vonden diegene het wel leuk om het dan samen te voegen met de KPA. Dat waren min of meer mijn 2 centen :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_146179814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:29 schreef Ireth het volgende:
Bedoelde ook geen dubbelpakket, maar er was in dat topic over die sintactie best wel wat animo en misschien vonden diegene het wel leuk om het dan samen te voegen met de KPA. Dat waren min of meer mijn 2 centen :D
Mijn gevoel bij dat topic (heb er niets mee te maken gehad verder, ook niet achter schermen of zo, of dat gevoel klopt is dus de vraag) was juist dat enkelen het niet konden aanzien dat er kinderen op 5 dec overgeslagen worden puur omdat het er financieel niet aanzit. Kinderen die misschien zelfs wel zitten in de leeftijd van het heilige geloven.
Juist los van kerst dus. Bij een samenvoeging naar eind december blijf je houden dat sinterklaas aan bepaalde kinderen voorbij gaat, puur omdat pa en/of ma er minder goed bijzitten dan de ouders van andere kinderen.
quote:
Hier gelukkig niet nodig, wij hebben Klaas gedegradeerd tot het kijken van het Sinterklaasjournaal met pepernoten :)
Jouw dochter is een voorbeeld van bovenstaande (hoewel ik denk dat ze niet meer in de leeftijd van het heilige geloven zit, dan is de overstap van sint naar kerst wel iets makkelijker, en de ene aanvaart iets makkelijker dan een ander)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 november 2014 @ 09:48:32 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146179898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Ik kan me nog goed herinneren dat in het pakket wat ik kreeg, ook cadeautjes zaten voor de kinderen, omdat er gevraagd was wat ik graag zou willen. Daar hoef je deze acties niet voor samen te trekken dunkt me.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:19:37 #247
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_146181203
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt :P

Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_146181293
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt :P

Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
Dat laatste begreep ik ook, vraag is alleen of dat topic niet juist was opgezet voor wel sint + kerst.
Met deelnemers die misschien rustig aan beide zouden meedoen (ook als gever bedoel ik dan juist),
pi_146181526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren.
Ik had me opgegeven voor die Sint-actie en wil met alle plezier iets sponsoren, zolang ik maar niet zelf pakketten in elkaar moet gaan zitten te flansen en zolang het maar anoniem kan.
pi_146181912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt :P

Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
Dat komt vast wel goed, Ireth. Als ze het Sint topic hebben gezien, zullen ze het KPA topic ook niet over het hoofd zien ;). Daar zorgen we wel voor.
pi_146184424
Had het sint topic in andere vorm eigenlijk wel bestaansrecht gehad?

- er was sprake van geld inzamelen (wat niet mag in FHF), door dat geld was er geen direct verband meer tussen gever en ontvanger.
Dit zou op twee manieren opgelost kunnen worden, als eerste door de koppeling tussen gever en ontvanger net als bij de KPA te maken. Nadeel is dat het niet anoniem is. De tweede manier is hoe ik bijvoorbeeld bij de eerste bloemenactie te werk gegaan ben (daar kreeg ik een PM van iemand dat die net als Kingstown in het sint topic anoniem wou meedoen met mijn bloemenactie, dat is opgelost door mij geld te sturen waarna ik alle 4 de gelukkigen voorzag van hun prijs, iets wat overigens meerdere keren gebeurd is).
Vraag is alleen wel of je optie 2 als forum zou moeten willen promoten (het heeft toch een hele grote vertrouwensbasis nodig, en het is gelijk een geldinzameling)
- Er was opeens een tweede potentieel grote actie in zicht, waar toch op hetzelfde moment het idee was dat de KPA een graadmeter zou kunnen zijn voor de toekomst van FHF. Een beetje het idee van "loopt het nu niet te snel van stapel in een forum wat de laatste tijd wat minder liep" zeg maar, in combinatie met het gevoel dat 1 actie beter zou lopen dan 2 elkaar beconcurrerende (een aantal gevers zullen een keuze moeten en/of willen maken waaraan ze hun geld uitgeven)
- Organisatorisch zou het best wel eens heel zwaar kunnen zijn, er werd al aangegeven dat het best handig is als er bijstand van de ervaren mensen komt bij het organiseren van de KPA, en dan zou er nu opeens een organisatorisch vergelijkbare actie komen. Dan zou je of denken dat daar ook weer hulp bij nodig is, of dat daar juist talent loopt die je (als FHF) misschien juist kunt gebruiken bij de KPA. Twee acties die wat organisatie betreft vergelijkbaar zouden zijn, en die bovendien ook nog eens deels op hetzelfde moment lopen.

Als ik voor mezelf spreek denk ik dat twee van dat soort acties in dezelfde periode wat veel is, dat je beter maar 1 actie op hetzelfde moment kunt houden (waarbij pakket 13 van vorig jaar, met de keuze tussen kerst en sinterklaas een mooi compromis is).
Zelf organiseren (zoals ik in het verleden wel eens gedaan heb) met een beperkt aantal ontvangers is ook een optie (zoals ik wel eens gedaan heb). Je hebt dan alleen wel de kans dat er meer vragers komen dan jij aan wilt bieden (en dan zijn er alsnog kinderen waarbij sinterklaas doorloopt), of dat je alsnog veel mag gaan organiseren omdat er een hoop gevers bij je in PM komen met een uitbreiding van jouw actie.
Zelf een actie (beperkt) opstarten zou ik alleen niet doen, kans op moeten kiezen/loten is aanwezig (en dat wil je juist niet lijkt me), en openlijk oproepen om je bij je aan te sluiten als gever kan ook niet echt (vooral als dat in de vorm van geld gewenst wordt door de aanhaker).
pi_146210445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:54 schreef frederik het volgende:
Als ik voor mezelf spreek denk ik dat twee van dat soort acties in dezelfde periode wat veel is, dat je beter maar 1 actie op hetzelfde moment kunt houden.
En meer dan dat was het ook niet als ik kijk naar het slotje van Mark ;).
  zondag 2 november 2014 @ 20:02:01 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146226181
Ja, die post van frederik had ik niet beter kunnen doen ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 5 november 2014 @ 14:30:48 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146330380
Wat doet dit in FHF? Of is dat weer een gevalletje afvoerputje...? FHF / Collega moet niet met de fiets gaan
KuikenGuppy
  woensdag 5 november 2014 @ 14:49:41 #255
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146331171
TS vraagt om wat meedenken, zie er verder geen probleem in.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 5 november 2014 @ 14:50:39 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146331205
Valt meedenken tegenwoordig onder de scope van FHF? Even voor mijn beeldvorming.
KuikenGuppy
pi_146444216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:32 schreef vannelle het volgende:
heb écht gezocht maar zoals ik al zei mis ik meer reacties in dat topic.
Zal wel komen omdat het toen een SC was geworden.
Maar ik weet wat ik gelezen heb en TS weet ook heel goed met welke intentie ze dit topic gestart is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:28 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik weet donders goed wat ik heb gelezen en wil best via pm verder gaan, dit topic lijkt me niet de beste plek voor zo'n discussie.
Nou, succes met nalezen ^O^
Roep je even als je klaar bent voor je mea culpa??

[ Bericht 30% gewijzigd door Queller op 08-11-2014 21:36:31 ]
pi_146444773
Volgens mij baseert Vannelle zijn waanidee op deze post:

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Queller het volgende:
Ik ga ff een nieuw topic maken. Houden jullie het ondertussen een beetje netjes?
:')

En ik was tijdens de discussie ook gewoon hier, heb echt wel posts zien verdwijnen, maar er heeft echt niets gestaan van wat jij suggereert vannelle :N

Dus netjes je beloofde excuses aanbieden is wel het minste wat je kan doen :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_146445156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij baseert Vannelle zijn waanidee op deze post:

[..]

:')

En ik was tijdens de discussie ook gewoon hier, heb echt wel posts zien verdwijnen, maar er heeft echt niets gestaan van wat jij suggereert vannelle :N

Dus netjes je beloofde excuses aanbieden is wel het minste wat je kan doen :{w
Dank je ^O^

Hij gaat het niet vinden, want het heeft er niet gestaan. Ik zal namelijk toch zeker zelf wel weten hoe ik over FHF en de FHF'ers denk en wat ik daar dien ten gevolge over schrijf?
pi_146445324
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Dank je ^O^

Hij gaat het niet vinden, want het heeft er niet gestaan. Ik zal namelijk toch zeker zelf wel weten hoe ik over FHF en de FHF'ers denk en wat ik daar dien ten gevolge over schrijf?
Neeeee nu ben je toch echt abuis. o|O
Vannelle is alwetend en weet dat jij diep van binnen FOK! en FHF haat en stiekem bezig bent met een guerrilla oorlog om het onderuit te halen :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_146445482
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Neeeee nu ben je toch echt abuis. o|O
Vannelle is alwetend en weet dat jij diep van binnen FOK! en FHF haat en stiekem bezig bent met een guerrilla oorlog om het onderuit te halen :7
Zou dat het zijn? :o

Man, man, man, wat zit ie er naast.
Dat ie na de eerste hint niet nog even heel goed heeft nagedacht...
  zondag 9 november 2014 @ 01:11:42 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146452059
Zullen we gewoon stoppen met die hele discussie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146455360
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef Mark het volgende:
Zullen we gewoon stoppen met die hele discussie?
Nou, dat lijkt me niet. Ik word ten onrechte beschuldigd van iets akeligs. Daar hou ik niet zo van
  zondag 9 november 2014 @ 12:54:01 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146459470
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 09:23 schreef Queller het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me niet. Ik word ten onrechte beschuldigd van iets akeligs. Daar hou ik niet zo van
Dan vecht je het maar per PM uit, daar is dit topic niet voor.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146460748
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:54 schreef Mark het volgende:

[..]

Dan vecht je het maar per PM uit, daar is dit topic niet voor.
Daar heb je een punt maar de beschuldiging staat wel openbaar in het topic, is niet per PM geuit en wordt niet weerlegd dus dan blijft er een smet hangen op het onzettend lieve aanbod van Queller, kan dan die beschuldiging niet weggehaald worden ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 9 november 2014 @ 13:27:57 #266
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146460800
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:54 schreef Mark het volgende:

[..]

Dan vecht je het maar per PM uit, daar is dit topic niet voor.
Of je gaat gewoon je werk doen als mod en haalt die aantijging weg, tjap.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146461571
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:54 schreef Mark het volgende:
Dan vecht je het maar per PM uit, daar is dit topic niet voor.
Naar mijn idee toch wel enigszins. Het gesodemieter in FHF draait imho deels om dit soort gemoddergooi. Ik heb eigenlijk nooit geweten wat er nou werkelijk waar was van van alles en nog wat, maar nu ik zelf het mikpunt ben, weet ik het heel erg goed.

En verder wat indaha zegt.
pi_146462323
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon je werk doen als mod en haalt die aantijging weg, tjap.
Woef.
  maandag 10 november 2014 @ 09:38:53 #269
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146490845
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef indaha het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar de beschuldiging staat wel openbaar in het topic, is niet per PM geuit en wordt niet weerlegd dus dan blijft er een smet hangen op het onzettend lieve aanbod van Queller, kan dan die beschuldiging niet weggehaald worden ?
M.i. is in het topic vrij duidelijk dat het weerlegd is, het enige dat nog resteert is excuses daarvoor (en dat kunnen we helaas niet afdwingen). Iedereen die dat topic leest, zal duidelijk zijn wie er gelijk heeft.

Edit: zie dat er oprechte excuses gemaakt zijn ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Mark op 10-11-2014 09:44:52 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146869942
Ik was in de veronderstelling dat gratis, maar bruikbaar, spul hier aangeboden kon worden? Daar is nu in ieder geval in V&A wat onduidelijkheid over.

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Niet alles wat gratis is hoeft naar FHF? Gewoon even een linkje in het daarvoor bestemde topic?
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 15:01:23 #271
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146869982
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat gratis, maar bruikbaar, spul hier aangeboden kon worden? Daar is nu in ieder geval in V&A wat onduidelijkheid over.

[..]

Het mag, maar niet alles wat gratis is moet gelijk naar FHF en niet alles wat in FHF gratis wordt aangeboden moet naar V&A.
Wel leuk dat als je een gratis artikel in V&A ziet je in het FHF-topic een linkje zet ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146870005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:01 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het mag, maar niet alles wat gratis is moet gelijk naar FHF en niet alles wat in FHF gratis wordt aangeboden moet naar V&A.
Wel leuk dat als je een gratis artikel in V&A ziet je in het FHF-topic een linkje zet ;)
Maar dat maakt het toch NOG onduidelijker? FHF is al niet het meest duidelijke subforum, en dan heb je dus iets voor de weggeef, en dan mag het in FHF, of in V&A met een linkje naar dát topic in FHF?

Haha, ja, dat topic wat anderhalf jaar loopt en 15 posts heeft. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 15:03:06 ]
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 15:05:07 #273
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146870061
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar dat maakt het toch NOG onduidelijker? FHF is al niet het meest duidelijke subforum, en dan heb je dus iets voor de weggeef, en dan mag het in FHF, of in V&A met een linkje naar dát topic in FHF?

Haha, ja, dat topic wat anderhalf jaar loopt en 15 posts heeft. :+
Heb je iets gratis aan te bieden mag dat in FHF of in V&A, net wat je wil.

Kom je als willekeurige user in V&A een gratis-topic tegen zet dan even een linkje in dat topic (in plaats van een TR dat het naar FHF moet ;) )
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 22 november 2014 @ 01:19:36 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146890021
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat gratis, maar bruikbaar, spul hier aangeboden kon worden? Daar is nu in ieder geval in V&A wat onduidelijkheid over.

[..]

Zoals je zelf al zegt: het kan. Maar het MOET niet. Of zoals mijn collega al opmerkte:

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:01 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het mag, maar niet alles wat gratis is moet gelijk naar FHF en niet alles wat in FHF gratis wordt aangeboden moet naar V&A.
Wel leuk dat als je een gratis artikel in V&A ziet je in het FHF-topic een linkje zet ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146908384
FHF / Next gen

GAM ofzo? Wat is dit nou? :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_146935719
User snapt FHF en slotjes niet :')
http://forum.fok.nl/user/history/437031
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 november 2014 @ 20:45:32 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146936865
Echt een aanwinst :{
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Spellchecker maandag 24 november 2014 @ 17:46:38 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 3 december 2014 @ 23:21:16 #279
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147265897
Ik trek hem even naar hiero want ik vind dit toch best wel even enorm flauw....

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Gewoon even denken aan de mensen die hier niet alles lezen, die kunnen het verkeerd opvatten.
Coolguy en Scorpie zijn de voorgaande 2 jaren tegen elkaar in gaan bieden en elkaar over de streep gaan trekken om maar te doneren. Ze hadden allebei een persoonlijke shopper en de heren waren degene die dat sponsorden. De een daagde de ander uit waarna ze elkaar probeerde de troef loef af te steken (of hdf dat spreekwoord ook gaat) om maar als winnaar uit de bus te komen. Menig Fok!ker is zelf oud en wijs genoeg om zelf in te kunnen schatten hoe iets opgevat moet worden en anders kunnen ze er ook nog gewoon naar vragen. Nu dit de kop in drukken voor er uberhaupt iets is of zal worden vind ik lichtelijk overdreven en overbodig. Ken je pappenheimers, zelfs Cat en Lies gingen vorig jaar mee in de 'war' tussen Scorp en CG, gewoon 2 heren bomvol testosteron die elkaar probeerden af te troeven op een leuke manier. Met als resultaat 2x 2 prachtige kerstpakketten en 4 blije gezinnen/ontvangers. En dát verhoogde de sfeer in het topic. Dát was het ultieme kerstgevoel! Maar neuh, we houden het deze keer lekker neutraal en koetje en kalfje en kusknufkroel...

Dat waren mijn 2 centen, morgen gaan we shoppen voor ons kerstpakket.... Wat mij betreft is dit het laatste wat ik hierop te zeggen had, wou toch even duidelijk maken waarom ik reageerde zoals ik reageerde op djkoelkast-zonder-hoofdletters :P Waarom ik min of meer opkwam voor Scorp en GC. Want dat zijn toch wel mijn 2 kerstpakkettenmaak-helden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ireth op 03-12-2014 23:32:18 ]
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 3 december 2014 @ 23:29:39 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147266149
Loef afsteken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 december 2014 @ 23:31:47 #281
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147266219
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:29 schreef Copycat het volgende:
Loef afsteken.
Dankje :P O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 23:37:28 #282
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147266426
Gewoon een beetje opletten met elkaar 'leuk bedoeld' uitschelden in zo'n topic.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 3 december 2014 @ 23:40:58 #283
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147266526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon een beetje opletten met elkaar 'leuk bedoeld' uitschelden in zo'n topic.
Maar daar kan je men ook (naar mijn idee) gewoon op wijzen ipv de boel te editten en direct te 'verbieden'. We zijn volwassenen (geloof ik) en voor velen van ons is dit niet de eerste kerstpakkettenreeks... Cat en Lies waren er in meegegroeid en voor jullie is het het eerste jaar.. elkaar helpen en wijzen op dingen zou ook kunnen helpen :)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 23:43:14 #284
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147266595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar daar kan je men ook (naar mijn idee) gewoon op wijzen ipv de boel te editten en direct te 'verbieden'. We zijn volwassenen (geloof ik) en voor velen van ons is dit niet de eerste kerstpakkettenreeks... Cat en Lies waren er in meegegroeid en voor jullie is het het eerste jaar.. elkaar helpen en wijzen op dingen zou ook kunnen helpen :)
Ik heb niet direct geëdit, het was al een hele tijd een stempel op de sfeer in het topic aan het drukken, zeker voor mensen die geen insider zijn en het dus niet snappen, dat vergeten jullie steeds. Het ziet er heel raar uit voor een buitenstaander en daarom heb ik het bericht geëdit, want dat ging er wat mij betreft over, de rest staat er allemaal nog gewoon.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 3 december 2014 @ 23:47:33 #285
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147266727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:43 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb niet direct geëdit, het was al een hele tijd een stempel op de sfeer in het topic aan het drukken, zeker voor mensen die geen insider zijn en het dus niet snappen, dat vergeten jullie steeds. Het ziet er heel raar uit voor een buitenstaander en daarom heb ik het bericht geëdit, want dat ging er wat mij betreft over, de rest staat er allemaal nog gewoon.
Ik geef toe, ik heb niet gezien wát er ge-edit is, dus daarover kan ik niets zeggen, maar het ging mij er meer om dat er daarna direct gezegd werd dat het gewoon helemaal moest stoppen. Dat vond ik dus jammer. Nogmaals, wat er ge-edit is heb ik niet gezien, maar je kan iemand ook terugfluiten en vragen of ze zachter willen lopen ipv ze stil te zetten (volgens mij wordt het tijd dat ik de hond ga uitlaten en mijn bed ga opzoeken, begin nu wel de meest vreemde vergelijkingen en spreekwoorden en gezegden uit de kast te halen geloof ik...)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 23:55:13 #286
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147266934
Ik vond het wel genoeg geweest, vandaar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 3 december 2014 @ 23:57:16 #287
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147266986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het wel genoeg geweest, vandaar.
Aha.

Ik nog niet, vandaar mijn reactie nog ff hier :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ging. Hond en slapen enzo. Dus.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_147610652
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Mag FHF weer alsjeblieft FOK!kers helpen FOK!kers zijn ipv Ikregistreermealleenomeenflutenquetetedroppenenommedaarnanooitweertelatenzien-afvoerputje?
Danku!
Deze enquête is wel echt de druppel wat mij betreft hoor :{
  Spellchecker maandag 15 december 2014 @ 19:17:21 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147610949
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Deze enquête is wel echt de druppel wat mij betreft hoor :{
Eens! Alleen geregistreerden moeten daarin kunnen lezen/posten.
En nieuwelingen moeten minstens een maand geregistreerd staan alvorens topics te openen.
pi_147611012
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef maily het volgende:

[..]

Eens! Alleen geregistreerden moeten daarin kunnen lezen/posten.
En nieuwelingen moeten minstens een maand geregistreerd staan alvorens topics te openen.
Inderdaad :Y Het is sowieso FHF, geen FH..... Die enquêtes komen veelal van scholieren die niks met FOK! te maken hebben, maar denken hier een groot publiek te kunnen scoren. Vervuiling van dit mooie subforum.
Kunnen de moderators zich hier eens over buigen?
  maandag 15 december 2014 @ 20:37:22 #291
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_147614263
Ik ben er zelf ook niet happy mee, al zit er veel verschil in de enquêtes. We hebben deze week een enquete gehad, die iedereen prima vond, en een paar keer rommel.
Ik zal het nog eens aankaarten achter, maar ik zou nergens op rekenen, dan kan het in ieder geval niet tegenvallen...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_147614523
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Mark het volgende:
Ik ben er zelf ook niet happy mee, al zit er veel verschil in de enquêtes. We hebben deze week een enquete gehad, die iedereen prima vond, en een paar keer rommel.
Ik zal het nog eens aankaarten achter, maar ik zou nergens op rekenen, dan kan het in ieder geval niet tegenvallen...
Kunnen de enquêtes niet naar GC? Daar staat general voor toch?
  maandag 15 december 2014 @ 20:42:55 #293
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_147614589
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef maily het volgende:

En nieuwelingen moeten minstens een maand geregistreerd staan alvorens topics te openen.
Dat is wel een ultiem goed idee als je wil dat FOK binnen een paar jaar dood is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_147615363
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat is wel een ultiem goed idee als je wil dat FOK binnen een paar jaar dood is.
Laat het dan een eis zijn om enquêtes hier neer te gooien, dat je een enigszins actieve member moet zijn.
  maandag 15 december 2014 @ 21:07:30 #295
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_147615916
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laat het dan een eis zijn om enquêtes hier neer te gooien, dat je een enigszins actieve member moet zijn.
Waarom? Alsof actieve leden geen slechte enquêtes kunnen posten. Mods kunnen enquêtes gewoon sluiten, ongeacht van wie ze zijn.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_147616051
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom? Alsof actieve leden geen slechte enquêtes kunnen posten. Mods kunnen enquêtes gewoon sluiten, ongeacht van wie ze zijn.
Lijkt me niet. Je houdt het hier alleen vol als actief lid als je fatsoenlijk ABN kunt schrijven, anders word je finaal naar de piep gegrammarnazied.
Maar het is voor nu wel weer helder :)
  maandag 15 december 2014 @ 21:15:18 #297
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_147616371
De regels staan overigens hier:
MED / Enquetes op FOK!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_147633614
Iemand heeft de deur open laten staan, er druppelen vervelende pubertjes binnen:

FHF / zoek mattie 2e kerstdag
  zondag 4 januari 2015 @ 12:45:38 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148313201
FHF / Hypotheekrente aftrek. Niets voor hier...
KuikenGuppy
pi_148324224
Is de naam van FHF wel goed gekozen?
Het lijkt er op dat elke nieuwe op FOK bij elke vraag, opgave of probleem denkt "ik hoop dat een fokker mij hierbij kan helpen, welk forumdeel zal er zijn voor de behulpzame fokker"
pi_148328714
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:43 schreef frederik het volgende:
Is de naam van FHF wel goed gekozen?
Het lijkt er op dat elke nieuwe op FOK bij elke vraag, opgave of probleem denkt "ik hoop dat een fokker mij hierbij kan helpen, welk forumdeel zal er zijn voor de behulpzame fokker"
Niks ten nadele van jou hoor, maar dit is echt al zó vaak gezegd, maar 'men' vindt het schijnbaar niet storend?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')