quote:
Dat moet ik toegeven. Ik het nooit problemen gehad met Ziggo.
Alleen nu ze een nieuw systeem hebben (zenders van frequentie gewisseld en dergelijke) hebben we wel problemen met de TV. De bekende strepen en blokken in beeld.
Vooral RTL- en SBS-zenders hadden last, nu minder/niet. Maar ga ik naar wat minder bekeken zenders dan weer wel (gisteren bijv. bij NPO Doc).
quote:
recorders doe ik niet aan,
Wij wel. Al een paar keer geweest dat familie op TV kwam of een of andere interessant programma/documentaire wat je wilt bewaren.
Terugkijken via internet is kwaliteit bedroevend en bovenal het is dan niet in eigen bezit.
Zoals bijv. KPN doet met opnames in de cloud wil ik niet aan; ik wil het in eigen bezit hebben.
En de gewenste programma's/docu's downloaden is vaak niet mogelijk omdat die simpelweg niet op internet te vinden zijn.
quote:
CI+ is genoeg.
Juist, en dat is ook juist het zotte; straks 'mag' je maar 2 CI+ modules huren bij Ziggo.
quote:
Als je een Horizon TV-Abonnement hebt dan lenen we je maximaal het volgende aantal Mediaboxen specifiek voor Horizon TV uit:
• 1 Horizon Mediabox
• 2 Horizon Extra Mediabox
Daarnaast mag je nog maximaal het volgende extra in bruikleen bestellen:
• 2 Extra Standaard Mediaboxen of
• 2 CI+ modules of
• 1 Extra Standaard Mediabox en 1 CI+ module
Toch van de zotte; je 'mag' het lenen.
Rot toch een eind op. Anno 2015 nog dergelijke eisen gaan stellen. De huidige generatie kijkt nauwelijks meer TV op de 'ouderwetse' manier en ze zouden er juist alles aan moeten doen om het nog te kunnen verkopen aan de klanten.
En wat doen ze; ze maken het duurder en onaantrekkelijker en gaan eisen stellen aan je apparatuur.
quote:
En de kosten maken me ook weinig uit, als het maar werkt.
Tja, daar denkt niet iedereen zo over.
Ziggo heeft de laatst tijd vaak prijzen verhoogt en wat daar tegenover staat verminderd (denk aan het vervallen van gratis bellen tussen Ziggo-klanten).
Jammer dat het ooit gehypet glasvezel ook al gedoemd is.
quote:
Op maandag 13 april 2015 14:28 schreef Catch22- het volgende:Ik heb een 2.4+5Ghz router (voor, 2 SSID's) en een 2.4Ghz router (achter in het huis voor de gameroom en tuin, zelfde SSID en pw als het 2.4ghz netwerk voor). Dat werkt prima. Apparaten schakelen automatisch over.
Dat is het probleem dus juist, bij hun wil dat maar niet goed werken.
Telefoons die op de verkeerde AP blijven hangen enzo.
En waarom die repeater (die ik dus als AP heb proberen in te zetten) ook totaal niet werkte snap ik ook niet.
Theorie en praktijk is bij Wifi zo verschillend