abonnement Unibet Coolblue
pi_146159929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik ben bruidsmeisje/getuige dit weekend :)
Pics *O*
pi_146163477
Is iemand hier fan van / goed met photoshop? Ik kwam een leuke uitdaging tegen:
Los deze 'Photoshop-moord' op tijdens Halloween http://www.bright.nl/los-(...)op-tijdens-halloween
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:09:35 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146163617
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Even voor het praktische, welke versie van office gebruik je? De knoppen willen nog wel eens verschillend zitten namelijk ;)
Zie t nu pas ;) Maar volgens mij zat t precies zoals je zei hoor :Y
pi_146173625
*O* Otje jarig! Gefeliciteerd! *O*
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 00:20:20 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146174066
quote:
en dat is de reden dat we dus volgend weekend naar Berlijn gaan O+ Had ik dat hier niet verteld trouwens?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 1 november 2014 @ 01:32:32 #206
39237 crew  H_T
2733
pi_146176250
Slapies doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 1 november 2014 @ 04:02:44 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146178162
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:53 schreef LadyBlack het volgende:

Allerheiligen. Dat hebben ze in Amerika ook hoor ;) Halloween is allerheiligenavond, dus de avond ervoor. Al die enge dingen zijn dan de geesten die voor het nieuwe jaar (landbouwtechnisch gezien) bezit willen nemen van een nieuw lichaam :D Mooi samenvloeisel van heidense en christelijke gebruiken.
In Amerika is Halloween gewoon een trick or treat festijn voor de kids en voor de volwassenen een soort van carnaval waarbij je je verkleed te goed kan doen aan veel drank. Alsof ze hier in de USA daarvoor trouwens een excuus moeten hebben... :')
Er worden hier weinig doden vereerd dan, integendeel...
Maar ik ken de historie rond Halloween wel, vroegâh zal dat misschien meer het geval zijn geweest.

Gisteren weer een mooi voorbeeld meegemaakt van Yanks en drank in een restaurant.
Een stelletje bezopen, veel te hard pratende (lees: schreeuwende) truffels wisten het zo bont te maken dat ze door de manager de tent uit werden gezet, na betaald te hebben uiteraard. Krijsen, gillen, rechtszaken werden aangekondigd, maar uiteindelijk keerde de rust wel terug.
Daarvoor kon niemand zich aan zijn/haar tafel verstaanbaar maken.

Vanmiddag op de prairie in Texas ook een oud fort bezocht.
Mooie plek met een enorme expositie van oude wapens van een privé verzamelaar.
Op de vraag hoe het met onze geweren, pistolen en revolvers in Nederland zat, moest ik antwoorden dat wij die normaal gesproken niet hebben. Ongeloof alom, hoe verdedigden wij ons dan? Euh, ja, 112 bellen of zo.
Madam begreep er niks van. Hoe moesten we dan jagen? Euh, dat doen we ook niet of nauwelijks. Ik zei dat als wij dat massaal gingen doen de kans iets te aanwezig is dat we elkaar neerknallen in ons kleine, overvolle landje. Leg het maar eens uit aan een Yank die miljoenen acres ongebruikt jachtgebied om zich heen heeft en geen idee heeft wat het verschil is tussen Nederland en, pak 'm beet, Denemarken...

Madam was een verbeten republikein (niet vreemd hier), iedereen moet hier zoveel mogelijk wapens in huis hebben om zich te wapenen tegen de bad guys. Obama is ook niks volgens haar, gelukkig hoefde ze nog maar 2 jaar te wachten op de ommekeer. Obama laat o.a. de leraren op school namelijk niet toe om een wapen te dragen tijdens de lessen om zich te verdedigen tegen diezelfde bad guys.

We hebben ze veel succes gewenst met de restauratie van het fort dat al sinds 1851 in handen van de familie was nadat ze honderden Comanche indianen vermoord hadden om het land in handen te krijgen en zijn niet zo heel lang gebleven...
  zaterdag 1 november 2014 @ 04:24:12 #208
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_146178302
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 04:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

In Amerika is Halloween gewoon een trick or treat festijn voor de kids en voor de volwassenen een soort van carnaval waarbij je je verkleed te goed kan doen aan veel drank. Alsof ze hier in de USA daarvoor trouwens een excuus moeten hebben... :')
Er worden hier weinig doden vereerd dan, integendeel...
Maar ik ken de historie rond Halloween wel, vroegâh zal dat misschien meer het geval zijn geweest.

Gisteren weer een mooi voorbeeld meegemaakt van Yanks en drank in een restaurant.
Een stelletje bezopen, veel te hard pratende (lees: schreeuwende) truffels wisten het zo bont te maken dat ze door de manager de tent uit werden gezet, na betaald te hebben uiteraard. Krijsen, gillen, rechtszaken werden aangekondigd, maar uiteindelijk keerde de rust wel terug.
Daarvoor kon niemand zich aan zijn/haar tafel verstaanbaar maken.

Vanmiddag op de prairie in Texas ook een oud fort bezocht.
Mooie plek met een enorme expositie van oude wapens van een privé verzamelaar.
Op de vraag hoe het met onze geweren, pistolen en revolvers in Nederland zat, moest ik antwoorden dat wij die normaal gesproken niet hebben. Ongeloof alom, hoe verdedigden wij ons dan? Euh, ja, 112 bellen of zo.
Madam begreep er niks van. Hoe moesten we dan jagen? Euh, dat doen we ook niet of nauwelijks. Ik zei dat als wij dat massaal gingen doen de kans iets te aanwezig is dat we elkaar neerknallen in ons kleine, overvolle landje. Leg het maar eens uit aan een Yank die miljoenen acres ongebruikt jachtgebied om zich heen heeft en geen idee heeft wat het verschil is tussen Nederland en, pak 'm beet, Denemarken...

Madam was een verbeten republikein (niet vreemd hier), iedereen moet hier zoveel mogelijk wapens in huis hebben om zich te wapenen tegen de bad guys. Obama is ook niks volgens haar, gelukkig hoefde ze nog maar 2 jaar te wachten op de ommekeer. Obama laat o.a. de leraren op school namelijk niet toe om een wapen te dragen tijdens de lessen om zich te verdedigen tegen diezelfde bad guys.

We hebben ze veel succes gewenst met de restauratie van het fort dat al sinds 1851 in handen van de familie was nadat ze honderden Comanche indianen vermoord hadden om het land in handen te krijgen en zijn niet zo heel lang gebleven...
Wij hebben dan weer het zwarte piet dilemma.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  zaterdag 1 november 2014 @ 04:36:27 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146178349
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 04:24 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Wij hebben dan weer het zwarte piet dilemma.
Da's geen dilemma, dat is niet eens een issue.
Gewoon negeren ( :P ) die jankerds...

Over Zwarte Piet gesproken:
V.w.b. Obama hoorde we dit ook nog: 'It has nothing to do with his black color, but...'

Right! :P
pi_146179399
Een cultuurschok op het westelijk halfrond. :D
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:05:43 #211
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146179418
Moguh :W
De croissantjes liggen in de oven :Y)

Daarna ff naar de winkel voor chips en andere vreterij voor vanmiddag :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_146179548
Sta voor het eerst in tijden weer eens op een trein te wachten. Omdat mijn fiets niet in mijn auto past ga ik die maar op deze manier ophalen :)

Goedemorgen :W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:25:37 #213
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146179630
Je was gister zo lam dat ook fietsen niet meer ging?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_146179725
Ik vind 80 km te ver :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:45:27 #215
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146179865
Op een gewone fiets vind ik dat ook
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_146180239
Ik heb een fietsconditie van -5 jaar :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:15:42 #217
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146181141
Op die leeftijd gaat zwemmen je het beste af
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Redactie Frontpage zaterdag 1 november 2014 @ 11:41:28 #218
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_146181616
:W

We waren boodschappen aan het doen, kwamen langs de juwelier, en E. zei: 'hier ook nog even binnen kijken zeker?' :D O+ Ik had een tijdje terug geroepen dat ik wel iets wilde uitzoeken daar voor m'n verjaardag en dat heb ik dus vandaag mogen doen *O* :D nee geen verlovingsring, het is een armbandje geworden. Geen foto's ook want het ding is ingepakt en in bezit van E. nu _O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_146182756
^O^

en wat heb je voor hem gekocht?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Redactie Frontpage zaterdag 1 november 2014 @ 12:36:22 #220
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_146182781
Toen hij jarig was? Een nieuwe portemonnee :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_146183856
Wat een verhaal MM :D
En Otje gefeliciteerd *O*
Leuk cadeau Etc O-)
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:44:06 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146184227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:29 schreef iamredleader het volgende:
Wat een verhaal MM :D
Ja, beetje lang, zag ik achteraf pas...

Maar ik hoop dat het een beeld geeft hoe sommige zaken hier beleefd worden.
Ik verbaas me elke dag weer hier...
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:49:03 #223
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146184312
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, beetje lang, zag ik achteraf pas...

Maar ik hoop dat het een beeld geeft hoe sommige zaken hier beleefd worden.
Ik verbaas me elke dag weer hier...
door dat soort verhalen trekt het me niet zo om die kant op te gaan voor een vakantie. Ik heb hetbidee dat er alleen maar debielen wonen daar. En PS natuurlijk.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_146184420
Ik wil dat nog wel eens een keer zelf zien. Dat soort mensen zijn an sich al een toeristische attractie :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:55:35 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146184444
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

door dat soort verhalen trekt het me niet zo om die kant op te gaan voor een vakantie. Ik heb hetbidee dat er alleen maar debielen wonen daar. En PS natuurlijk.
Nee, debielen zijn het niet. Ze hebben alleen vaak hun eigen beperkte view op dingen.
Soms grappig, soms bijna ongeloofwaardig, soms irritant.

De wereld is Amerika. Hier geven ze vaak ook echt toe dat ze niets anders kennen dan Texas.
Ze hebben daardoor eigenlijk maar 2 meningen, afhankelijk van voor welke politieke stroming ze zijn.
De meeste papegaaien maar wat na...

Het went wel, PS is er immers ook blijven hangen, hoewel ik ook weer graag naar NL ga.
En het land is echt erg mooi...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')