abonnement Unibet Coolblue
pi_421350
Ik bedoel, nu klein kindje Ed erin blijft zit hij op de rest hun zak te teren, Ed moet eten, douchen etc. en zo komt volgens mij de rest straks in de geld problemen, het kost ze tenminste onnodig geld als altijd-zijn-zin-moeten-hebben-jongetje Ed blijft zitten.

Hoe zit dat Veronica? Ik dacht dat jullie dit jaar strenger zouden zijn maar je mag wel zelf de regels aan passen en blijven?

Is leuk wil ik er ook in en ga ik niet weg ook al ben ik niet geselecteerd, erin of eruit gestemt, etc etc.

Dit kost de rest geld, ben ik de enige die daarbij stil gestaan heeft?

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:42:36 #2
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_421355
Is dat slecht dan?

Kunnen we meteen kijken hoe solidair de anderen zijn. Klas 1, kleuterschool: "Dee-len"

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_421357


WACO...never again !!

pi_421361
Big Brother kan natuurlijk ook tegen Ed zeggen dat hij niet meer mee mag eten .. kijken hoe lang hij het dan volhoudt
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:46:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_421362
Hier dacht ik gisteren ook aan.
BB moet gewoon eten voor 1 man minder in het huis brengen, zoals zou zijn als Ed eruit zou zijn en als ik een van de bewoners was, zou ik de douchemuntjes confisceren en uitdelen als een van de rechtmatige bewoners erom vroeg.

Oh jammer, dat ik daar niet zit zeg!

***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:46:07 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_421363
quote:
Op 27 oktober 2000 10:43 schreef Koos Voos het volgende:

WACO...never again !!


Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_421364
ED = GOD!!!!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_421573
quote:
Op 27 oktober 2000 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hier dacht ik gisteren ook aan.
BB moet gewoon eten voor 1 man minder in het huis brengen, zoals zou zijn als Ed eruit zou zijn en als ik een van de bewoners was, zou ik de douchemuntjes confisceren en uitdelen als een van de rechtmatige bewoners erom vroeg.

Oh jammer, dat ik daar niet zit zeg!


Juist! Als Ed God was trouwens, had hij het "Satanistische" Big Brother allang genuked en Hieke allang geneukt.

Anyway, leuk dat jullie mijn Messiah-grapje op Seki van vorig jaar nog steeds leuk vinden en nu op Edje toepassen.

Ik vind het persoonlijk time to move on: Seki had persoonlijkheid en een goeie mening, Ed is alleen maar zielig en kinderachtig. Maargoed in een koninkrijk met idioten kan iedereen koning zijn.

  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:08:01 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421576
quote:
Op 27 oktober 2000 10:46 schreef bonnie het volgende:
Big Brother kan natuurlijk ook tegen Ed zeggen dat hij niet meer mee mag eten ..
staat genoeg in de tuin, bovendien zijn er altijd nog kippen.
pi_421687
quote:
[b]Op 27 oktober 2000 12:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:[/b
Ik vind het persoonlijk time to move on: Seki had persoonlijkheid en een goeie mening, Ed is alleen maar zielig en kinderachtig. Maargoed in een koninkrijk met idioten kan iedereen koning zijn.
Waaaaaaaaaaat Seki persoonlijkheid en een goeie mening tegenover Ed zielig en kinderachtig.
Seki was een gewoon een 'schreeuwer' met zijn overdreven gevoel voor 'rechtvaardigheid' (slechts zijn eigen rechtvaardigheid wel te verstaan dan).
Een echte goed onderbouwde mening heb ik tussen het geschreeuw, gescheld en gevloek door van Seki bepaald NIET kunnen ontdekken.

Ed daarintegen heeft overduidelijk persoonlijkheid en een eigen (soms goed onderbouwd, soms wat vage) mening. Die man laat anderen praten en nadenken over allerlei zaken waarbij ze zelf nog nooit stilgestaan hebben (Zie b.v. Hieke haar reactie op Ed's liefdesverklaring, alsof dat soort dingen niet heel vaak gebeuren). Hij gaat niet hysterisch (zoals Seki) tegen de gevestigde orde in, maar op uitermate originele en spraakmakende wijze (weigering te vertrekken na eruit gestemd te zijn).
Sorry Mirrorman, maar je uitspraken zijn in mijn ogen volkomen belachelijk.
Kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat het lijkt alsof je een beetje jaloers bent op Ed. De snelheid waarmee je een anti-topic over Ed opende zegt al genoeg. Dacht dat het gekscherend bedoeld was, maar je reactie hierboven komt toch wat serieus over.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_421719
quote:
Op 27 oktober 2000 12:44 schreef tiki het volgende:
Kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat het lijkt alsof je een beetje jaloers bent op Ed. De snelheid waarmee je een anti-topic over Ed opende zegt al genoeg. Dacht dat het gekscherend bedoeld was, maar je reactie hierboven komt toch wat serieus over.
Ja, dat zal het zijn. Je hebt me betrapt, ik wil graag als Ed zijn.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:20:19 #12
1829 Jewel
De enige echte!
pi_421819
quote:
Op 27 oktober 2000 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hier dacht ik gisteren ook aan.
BB moet gewoon eten voor 1 man minder in het huis brengen, zoals zou zijn als Ed eruit zou zijn en als ik een van de bewoners was, zou ik de douchemuntjes confisceren en uitdelen als een van de rechtmatige bewoners erom vroeg.

Oh jammer, dat ik daar niet zit zeg!


Helemaal mee eens.

Ed eet maar kliekjes.
En geen douchemuntjes, hij wast zich maar in de vijver.
Mag niet meer met de weekopdracht meedoen en het liefst zou ik zien dat hij slaapt in het geitehok. Maar das zielig voor de geit.
pi_421905
Jullie kunnen allemaal zeiken over Edje(die trouwens wel roeleert). Feit is wel dat ie wel leven in de brouwerij weet te brengen, dat moet je hem nageven. Er wordt vet over geluld. Dat zie je alleen al in dit forum, sinds gisteren aan een stuk door posts over Ed. Heb moeite het allemaal te lezen. En aangezien dit forum,BB2 deel, al een beetje aan het indutten was juich ik Ed toe....

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 27-10-2000 13:58]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_421915
De stelling van deze topic is onzin. Het is niet de schuld van de bewoners dat Ed er nog is. Als het zover komt zal er zeker kompensatie plaats vinden.
pi_423189
quote:
Op 27 oktober 2000 13:20 schreef Jewel het volgende:
Helemaal mee eens.
En geen douchemuntjes, hij wast zich maar in de vijver.
*LOL* Hele goeie.... tanjalies: Oh ja, wat voor oplossing hebben ze dan?

Ed rules niet, Hieke rules. Die heeft meer ballen dan alle mannen daar bij elkaar.

pi_423246
quote:
Op 27 oktober 2000 13:20 schreef Jewel het volgende:
Helemaal mee eens.

Ed eet maar kliekjes.
En geen douchemuntjes, hij wast zich maar in de vijver.
Mag niet meer met de weekopdracht meedoen en het liefst zou ik zien dat hij slaapt in het geitehok. Maar das zielig voor de geit.
Ben blij met jou verfrissende kijk op de zaak
Ben ook blij met MiRRoRMaN
pi_423277
quote:
Op 27 oktober 2000 21:54 schreef Cartman1 het volgende:
Ben blij met jou verfrissende kijk op de zaak
Ben ook blij met MiRRoRMaN
Thnx man.... naja ik ben dus wel van mening dat Ed klassieke TV oplevert, in de herhaling van die "Ik blijf" statement had ik zoiets van "Dit is er eentje voor de archieven" het is een soort blijvend monument voor dit TV tijdperk.... maar alleen als je door die hele schil heen prikt dan zie je dat er een hele zielige motivatie achter steekt en dat is (volgens mij) dat Ed gewend is ALTIJD zijn zin te krijgen in alles. Dat zie je aan zijn vrouw en vriend (die hem twee keer per maand? week? of wat dan ook ziet omdat ie het anders niet vol houdt), een vrouw, die het GOED vind dat hij zijn twee weken oude kind voor een tijd verlaat. Wat voor man doet dat? En hij kan gewoon botweg niet tegen zijn verlies. Zijn enige statement is dat hij eruit wil wanneer HIJ dat wil, dat zegt hij ook: "Wanneer ik er klaar voor ben."

Enige dat hij dus wil kunnen zeggen, achteraf, is dat hij de man is geweest die Big Brother op zijn kop heeft gezet, zijn wil is wet. Wat hij zegt gaat. En als je het mij vraagt moet die vent eens een keer goed, maar dan ook heel goed tegengas van iemand krijgen. Echt een dot waar zijn kop van gaat tollen.

Zou hem goed doen denk ik, meen ik serieus want met zo'n karakter breng je het niet ver in deze wereld. Ed heeft het nog het moeilijkste met 1 persoon, en dat is Ed zelf. De rest van de wereld ziet hij niet eens, ga maar na hij dacht dat hij "trots zag in de ogen van de andere bewoners, die waren trots op hem." Naja, een psycholoog kan daar van alles uit halen. Ik ben eigenlijk benieuwd wat Moor daarover te zeggen heeft, Moor wat denk jij over Ed?

Maakt geen flikker uit of Moor het met me eens is hierin maar ben wel benieuwd naar zijn mening.... ik bedoel: denk eens na, wat dacht hij toen hij "trots" dacht te zien in de ogen van de andere bewoners, en wat moet er door hem heen gegaan zijn toen dat niet zo bleek te zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 27-10-2000 22:06]

pi_423315
Ed heeft duidelijk vreselijk veel moeite met autoriteit; heeft ook nooit van z'n leven voor een baas hoeven werken.
En hij is vreselijk overtuigd van zijn eigen gelijk; geeft hij een keer toe aan een ander dan is het puur omdat HIJ zich dan goed voelt over zichzelf.
En hij weet ook niet wat hij zoekt in het leven; hij heeft al zoveel ondernomen zonder er op de langere duur tevreden mee te zijn.
Vandaar zijn tegenstrijdige karakter.
Ed is op momenten een romanticus; zou graag eeuwige trouw beloven maar houdt er aan de andere kant het liefst een harem op na.
Wil graag aardig gevonden worden maar geniet als hij woede opwekt.
Ed is meelijwekkend
pi_423461
budg-ed?
pi_423523
Mirrorman: "Dit kost de rest geld, ben ik de enige die daarbij stil gestaan heeft?"

Nee hoor, was alleen te bescheiden er een topic voor te openen in de drukte van gisteravond:

quote uit Ik Ga Niet, Ik Blijf:
---------------------------------
Geplaatst door Lurky - donderdag 26 oktober 2000 23:58
...
Erg nijpend wordt wel:
-de voedselrantsoenen waarbij niet meer op 1 extra bewoners was gerekend
-De weekopdracht(en) tellen die wel als Ed blijft meedoen? Of wordt de groep dan gestraft doordat de opdracht wordt afgekeurd door BB?
-De douchemuntjes: Ed krijgt geen zakgeld meer lijkt mij.
De groep zal zich als ze het gaan voelen tegen hem keren
-De dames vrezen iets engs. "Ik ben hier nog niet klaar... nee Beau dat vertel ik niet nu mijn vrouw daar zit".
--------------------------------------

Als die man geen acteur is, is hij ENG! Tjeezes je zal maar zo'n gek in je omgeving hebben. Voor ons kijkers/lezers ROELT hij zo natuurlijk wel. Hoewel wel tenenkrommend toekijken hoe dit geroel gaat. Jammer als ie morgenochtend weggaat. Hij zou moeten vluchten voor de schuimbekkende uit douchmuntjesgebrek stinkende door honger tot waanzin gedreven groep. Net als die Belg over de schutting. (die Roelde!)

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 27-10-2000 23:16]

pi_425059
quote:
Op 27 oktober 2000 22:21 schreef Cartman1 het volgende:
Ed heeft duidelijk vreselijk veel moeite met autoriteit; heeft ook nooit van z'n leven voor een baas hoeven werken.
En hij is vreselijk overtuigd van zijn eigen gelijk; geeft hij een keer toe aan een ander dan is het puur omdat HIJ zich dan goed voelt over zichzelf.
En hij weet ook niet wat hij zoekt in het leven; hij heeft al zoveel ondernomen zonder er op de langere duur tevreden mee te zijn.
Vandaar zijn tegenstrijdige karakter.
Ed is op momenten een romanticus; zou graag eeuwige trouw beloven maar houdt er aan de andere kant het liefst een harem op na.
Wil graag aardig gevonden worden maar geniet als hij woede opwekt.
Ed is meelijwekkend
Jij zegt het ik denk het inderdaad.... je slaat de spijker met die woorden wel keihard op zijn kop.
quote:
Op 27 oktober 2000 23:12 schreef Lurky het volgende:
Mirrorman: "Dit kost de rest geld, ben ik de enige die daarbij stil gestaan heeft?"

Nee hoor, was alleen te bescheiden er een topic voor te openen in de drukte van gisteravond:

quote uit Ik Ga Niet, Ik Blijf:
---------------------------------
Geplaatst door Lurky - donderdag 26 oktober 2000 23:58
...
Erg nijpend wordt wel:
-de voedselrantsoenen waarbij niet meer op 1 extra bewoners was gerekend
-De weekopdracht(en) tellen die wel als Ed blijft meedoen? Of wordt de groep dan gestraft doordat de opdracht wordt afgekeurd door BB?
-De douchemuntjes: Ed krijgt geen zakgeld meer lijkt mij.
De groep zal zich als ze het gaan voelen tegen hem keren
-De dames vrezen iets engs. "Ik ben hier nog niet klaar... nee Beau dat vertel ik niet nu mijn vrouw daar zit".
--------------------------------------

Als die man geen acteur is, is hij ENG! Tjeezes je zal maar zo'n gek in je omgeving hebben. Voor ons kijkers/lezers ROELT hij zo natuurlijk wel. Hoewel wel tenenkrommend toekijken hoe dit geroel gaat. Jammer als ie morgenochtend weggaat. Hij zou moeten vluchten voor de schuimbekkende uit douchmuntjesgebrek stinkende door honger tot waanzin gedreven groep. Net als die Belg over de schutting. (die Roelde!)


Ik zei al van te voren: Zaterdagmiddag gaat 'ie weg, ik zei ook al dat die zou blijven al dacht ik dan dat Annet eruit zou gaan.... tsja het is gewoon echt een zielige psychopatische freak die denkt dat mensen trots op hem zijn en dat vrouwen vereerd moeten zijn om zijn aandacht....

"HAD JE DAT NIET DOOR DAN?" (Met nepglimlach.

Hieke droog: "Had ik wat door?"

Hij weer als een klein kwijlend kind "HAD JE DAT ECHT NIET DOOR DAN?"

Oh man wat een droplul.... castreren, met pek en veren het huis uit, klaar.

Het is maar goed dat ie weg gaat anders had hij zich nog vergrepen aan dat geitje. Alhoewel geiten eten wel alles, misschien kan die hem wel castreren.

"AAAAAAAAAAARGGGHHHHHHH!!!!"

"Wat is er met Ed aan de hand?"

"Behehehehehe...."

pi_425064
hoe verzin je ze weer ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')