abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 23:33:19 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146098276
En zoals verwacht ben ik m'n max lvl char beu :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:47:15 #177
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146098912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zoals verwacht ben ik m'n max lvl char beu :+
Na 2 uur :?
pi_146100481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Serpent sting is niet meer...
Das niet helemaal waar, je hebt het schot niet meer, maar het effect van serpent sting treedt nog wel steeds in werking met arcane shot, tenzij ik me nu vreselijk vergis.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146100803
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das niet helemaal waar, je hebt het schot niet meer, maar het effect van serpent sting treedt nog wel steeds in werking met arcane shot, tenzij ik me nu vreselijk vergis.
De DOT van serpent sting is écht weg. Arcane shot doet alleen instant dmg.
Hetgene wat nog het meest in de buurt zal komen van het oude serpent sting is het 'special ammo' talent, beschikbaar op lvl 100. Een van de opties is poison munition welke een stacking DOT zullen veroorzaken ;)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 01:04:00 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_146101190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De DOT van serpent sting is écht weg. Arcane shot doet alleen instant dmg.
Hetgene wat nog het meest in de buurt zal komen van het oude serpent sting is het 'special ammo' talent, beschikbaar op lvl 100. Een van de opties is poison munition welke een stacking DOT zullen veroorzaken ;)
Serpent sting is een passive voor beastmastery vanaf lvl 68.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_146101821
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 01:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Serpent sting is een passive voor beastmastery vanaf lvl 68.
Heb speciaal mijn hunter gelogged omdat ik zeker wist dat dit niet zo was.
Serpent sting bestaat inderdaad nog, maar niet voor BM. Alleen voor survival is het er nog als passive spec (speelt iemand überhaupt nog als surv?)

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 30-10-2014 01:45:47 ]
pi_146101928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 01:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb speciaal mijn hunter gelogged omdat ik zeker wist dat dit niet zo was.
Serpent sting bestaat inderdaad nog, maar niet voor BM. Alleen voor survival is het er nog als passive spec (speelt iemand überhaupt nog als surv?)
Ahh...had ik het dus toch niet gedroomd. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 02:04:08 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146102255
Damn wat een verschil! Ik vlieg overal doorheen met m'n undead tankwarrior, véél beter te doen dan hunter en druid :D Ik begin het nu zelfs leuk te vinden in Pandaria!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146102561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 01:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb speciaal mijn hunter gelogged omdat ik zeker wist dat dit niet zo was.
Serpent sting bestaat inderdaad nog, maar niet voor BM. Alleen voor survival is het er nog als passive spec (speelt iemand überhaupt nog als surv?)
En ja, ik speel nog steeds SV, al vanaf WotLK.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146103481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De DOT van serpent sting is écht weg. Arcane shot doet alleen instant dmg.
Hetgene wat nog het meest in de buurt zal komen van het oude serpent sting is het 'special ammo' talent, beschikbaar op lvl 100. Een van de opties is poison munition welke een stacking DOT zullen veroorzaken ;)
Nee. De dot is er gewoon nog. Is gemerged met arcane shot in de survival spec. De insta damage is ook weer wen passive die % damage doet als je ST applied. Daarna tikt de dot gewoon door.

Killshot is overigens ook niet weg. Die hebben ze verhuist naar de BM spec.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146106782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, net voor het eerst 90 gedinged *O*
GZ :*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146106797
Eerste pet van Hallow's End binnen, vanavond of morgen de tweede maar doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146108877
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
25% korting op character transfers en faction changes deze week :)
Het word onderhand eens tijd dat zulk soort dingen gratis worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146108914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het word onderhand eens tijd dat zulk soort dingen gratis worden.
hahahhahha as if as if

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_146108915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zoals verwacht ben ik m'n max lvl char beu :+
Wat bevalt je niet dan?
pi_146108953
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nee. De dot is er gewoon nog. Is gemerged met arcane shot in de survival spec. De insta damage is ook weer wen passive die % damage doet als je ST applied. Daarna tikt de dot gewoon door.

Killshot is overigens ook niet weg. Die hebben ze verhuist naar de BM spec.
Toch best een rare gewaarwording, killshot heeft vanaf het begin in mijn rotatie gezeten. SV heeft als het ware geen finishingmove meer nu. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 12:11:48 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146109011
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat bevalt je niet dan?
XP bar weg en Timeless is net als Quel'Danas, maar dan saaier. Kan ook nog nergens naartoe omdat ilvl, etc :')

Lekker op undead tankwarrior in def stance lvlen. Is nu toch "al" halverwege lvl 87 :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146109016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

hahahhahha as if as if

[ afbeelding ]
Ik heb echt het idee dat er een hele hoop mensen nog steeds zouden spelen als ze hun chars van allerlei dooie realms gratis zouden kunnen transfereren naar realms waar ze het speelplezier weer terug kunnen vinden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:15:25 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146109129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

XP bar weg en Timeless is net als Quel'Danas, maar dan saaier. Kan ook nog nergens naartoe omdat ilvl, etc :')

Lekker op undead tankwarrior in def stance lvlen. Is nu toch "al" halverwege lvl 87 :+
Twee uurtjes rondlopen op timeless en je hebt genoeg gear om SoO LFR te doen. Beetje moeite doen alleen :P Al moet ik wel zeggen dat Timeless minder boeiend is geworden gezien niemand meer de celestials doet en er sowieso minder mensen rondlopen daar. Alleen bij de frogs is het hartstikke druk :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146109168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Twee uurtjes rondlopen op timeless en je hebt genoeg gear om SoO LFR te doen. Beetje moeite doen alleen :P Al moet ik wel zeggen dat Timeless minder boeiend is geworden gezien niemand meer de celestials doet en er sowieso minder mensen rondlopen daar. Alleen bij de frogs is het hartstikke druk :P
Ik ben elke dag wel even op het strand, om turtles te skinnen. :P
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146110804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Eerste pet van Hallow's End binnen, vanavond of morgen de tweede maar doen.
Welke? Heb van de week zo een doorzichtige kat gekocht :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146111552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

XP bar weg en Timeless is net als Quel'Danas, maar dan saaier. Kan ook nog nergens naartoe omdat ilvl, etc :')

Lekker op undead tankwarrior in def stance lvlen. Is nu toch "al" halverwege lvl 87 :+
Mja, opzich is het best goed te doen allemaal. Moest er ook ff aan wennen toen ik net 90 was op warrior, want je weet niet zo goed waar te beginnen :')

Ik had zelf nog wat plate timeless caches bewaard op een andere toon en die naar de warrior gestuurd, als 'beginnetje'. Heb daarna non-Ordos-groepen gezocht om rep te farmen op Timeless Isle (groep vinden kan ff duren want idd laag ilvl) en op die manier mijn ilvl verder omhoog gekrikt met meer plate drops. Kreeg toen nog de tip om naar de quartermaster van de Shado-Pan te gaan omdat die ilvl 522 gear verkoopt en daarvoor hoef je slechts friendly te zijn en wat gold neer te leggen. Hierna ben ik de raid finder ingegaan en heb ik systematisch ALLE lvl 90 raids gelopen, was slechts 2 middagen werk (inclusief wachttijden). In principe ben ik nu gereed voor normal SoO, ware het niet dat de warrior me niet langer kan boeien :')
pi_146111712
Timeless isles ben je zo doorheen. Ik had binnen no-time volledig geburdende timeless gear met een beetje rares farmen.
pi_146112216
Wat hebben ze die stat squish toch verschrikkelijk slecht uitgevoerd. Ben nu lvl 85 en nog steeds is het het niet waard om mijn lvl 80 heirlooms uit te trekken en te vervangen door MoP gear }:|
pi_146112397
*huilie* Ik vind de toevoeging van ilvl-requirement echt verschrikkelijk. Vooral als je niet zo veel gold hebt en lage crafting hebt kun je dus niet snel hogere ilevel gear kopen, en moet je maar geluk hebben dat er iets dropt zodat je naar de volgende raidfinder enzo kan gaan :/ en ilevel hoeft niet eens per se iets te zeggen over dps/healing. Mijn healing was voor patch 6.0 bijna gelijk/hoger aan mensen die zowat 80-90 ilvl hoger zaten, en er zitten bijna altijd mensen bij met ilvl 550 die gewoon zo slecht zijn met spelen dat hun dps tien keer niks is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')