abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:25:16 #1
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145880430
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

[ Bericht 6% gewijzigd door Gert op 24-10-2014 10:31:53 ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:26:10 #2
241662 Jian
Well, well, well
pi_145880446
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
Het is imo ook geen SC versus COS-iets. Ik zit amper in de SC.
Is het ook niet, het is in mijn optiek vooral een strijd van normen, waarden en grenzen!
pi_145880452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef PeZu het volgende:
De FAQ vind je hier.
Nog steeds niet clickable.
pi_145880591
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nog steeds niet clickable.
Dat komt omdat nooit iemand wat vraagt
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:32:13 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145880596
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nog steeds niet clickable.
kijk, dat zijn de betere probleempjes. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145880612
Het was gisteren echt schandalig in de Cos. Een kind dat via Facebook aangepakt wordt.

Vooralsnog lijkt dat hier niet het grootste probleem. Jammer.
pi_145880637
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef mootie het volgende:
Het was gisteren echt schandalig in de Cos. Een kind dat via Facebook aangepakt wordt.

Vooralsnog lijkt dat hier niet het grootste probleem. Jammer.
Heb duidelijk wat gemist gister...maar eens even teruglezen...
pi_145880640
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef mootie het volgende:
Het was gisteren echt schandalig in de Cos. Een kind dat via Facebook aangepakt wordt.

Vooralsnog lijkt dat hier niet het grootste probleem. Jammer.
Tja
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:39:48 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_145880760
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef mootie het volgende:
Het was gisteren echt schandalig in de Cos. Een kind dat via Facebook aangepakt wordt.

Vooralsnog lijkt dat hier niet het grootste probleem. Jammer.
Tsja, wat moet mijn gekrenkte ego daar nu eens over zeggen ..
pi_145880795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Gert het volgende:
kijk, dat zijn de betere probleempjes. ;)
Tussen alle sociale problematiek door leek me een klein praktisch probleempje oplossen wel een prettige afwisseling. Thnx. 14.gif
pi_145882049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dahag. Ik ben niet debiel., en de SC'ers die superieurderig de COS induiken om daar voor de zoveelse keer schuimpjes 'een koekje van eigen deeg te geven' (om er daarna triomfantelijk over te doen in de SC) ook niet.
Willens en wetens wordt daar dagelijks de boel op scherp gezet. Zogenaamd "uit protest", maar jongens wat een lol onderling.
Soms geeft iemand het ook gewoon toé. "Ik zit daar puur en alleen voor mijn eigen lol te stangen" krijg ik dan als reply op een dm. Ook dát is niet de bedoeling, maar dat is beter te hachelen dan dat sausje van morele verontwaardiging als zogenaamd motief. Schei uit.

En hier laat ik het weer bij voor wat betreft 'de SC', net als ik al jouw dagelijkse sneertjes aan mijn adres sinds ik je ego krenkte verder negeer. Ik heb meer te doen dan dat te voeden met nieuwe teksten. Dus leef je uit op deze.
Gert je hebt het precies verwoord ^O^ ^O^ ,er zit idd een kliek die de boel ligt te stangen vaak is er normaal een gesprek en wordt er door een trol wel even een opmerking geplaatst om het vuur op te stoken .
Ik ben blij dat jij het als Mod gelukkig helder ziet .
Je merkt ook ook als er bepaalde ;) niet zijn de sfeer echt leuk is. ^O^
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:42:57 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_145882295
Dan denk ik, soms wil je bepaalde steun ook niet, gewoon omdat het je standpunt niet echt sterker maakt, soms hè :+ _O-
pi_145882364
Trol = iemand met een afwijkende mening. Toch?
pi_145882384
Ondertussen gaat het gelul over het Fb-gedoe in de Cos gezellig door, ondanks aanwezige mod.
  One tough cookie vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:52:35 #15
169210 liesje1979
pi_145882597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 06:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Sorry, "We zijn een beetje klaar met" Dat klinkt alsof het nu eens afgelopen moet zijn met (georganiseerde) collectieve "aanvallen op de cos" Ik heb ze verder niet gezien. Ik heb vooral mensen gezien die uiteindelijk ageerden tegen gedragingen en uitingen in een cos die op Fok niet gewenst/verboden zijn. Dat dat gisterenavond min of meer zo collectief gebeurde was volgens mij de 1e keer anders hadden deze berichten wel eerder in de FB gestaan, me dunkt.

Weet je wat ik vooral heb gezien en dat sneeuwt hier een beetje onder door het wijzende vingertje dat anderen toch vooral komen om de boel te verzieken. Mensen die in een cos, deels collectief, veel te ver gaan op verschillende terreinen die op Fok gewoon niet gewenst of verboden zijn en een moderatie die daar faalt door de grenzen niet of nauwelijks te bewaken, wat daar dan verder ook de redenen van mogen zijn. That's it eigenlijk in een nutshell, meer is het niet.
Wat mij betreft hulde voor degenen die er tegenin zijn blijven gaan ook om de boel wakker te schudden, ook al was het met (Foks) vilein en sarcasme of zelfs wel eens met een "gestrekt been".

[..]

Goede zaak, het is nodig.
Ik denk dat er nu een paar dingen door elkaar gaan.
Allereerst, ja we schieten te kort met moderatie in de COS, daarom willen we er ook graag een mod bij. Als ik (en ik denk dat ik ook voor andere mods kan spreken) bijvoorbeeld online was geweest bij dat Facebook gebeuren had ik ook ingegrepen want inderdaad dat is niet wenselijk. Dat daar dan tegen geageerd wordt begrijp ik wel en vind ik ook terecht.

Daarnaast is het, laten we eerlijk zijn, ook een beetje een sport geworden in de SC om "schuimpjes te laten schuimen",

quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
Het is imo ook geen SC versus COS-iets. Ik zit amper in de SC.
In dit geval misschien niet maar in de SC heerst wel een beetje die sfeer. Ik doelde niet op jou.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:55:24 #16
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145882695
Gelukkig ervaar ik, en met mij anderen in de SC, die sfeer niet als zodanig, en komt het gewoon ter sprake als we toevallig in de COS op hetzelfde stuiten, ik ervaar bij de meeste geen bewuste opschuim actie's etcs

[ Bericht 2% gewijzigd door PeZu op 24-10-2014 12:02:16 ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:06:42 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_145883050
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat er nu een paar dingen door elkaar gaan.
Allereerst, ja we schieten te kort met moderatie in de COS, daarom willen we er ook graag een mod bij. Als ik (en ik denk dat ik ook voor andere mods kan spreken) bijvoorbeeld online was geweest bij dat Facebook gebeuren had ik ook ingegrepen want inderdaad dat is niet wenselijk. Dat daar dan tegen geageerd wordt begrijp ik wel en vind ik ook terecht.

Daarnaast is het, laten we eerlijk zijn, ook een beetje een sport geworden in de SC om "schuimpjes te laten schuimen",

[..]

In dit geval misschien niet maar in de SC heerst wel een beetje die sfeer. Ik doelde niet op jou.
Hou toch op met die SC-verhalen, Pullup ageert, Scrut ageert, Cc. ageert, moet ik nog even doorgaan en dat zijn allemaal geen reguliere SC bezoekers. Ze ageren, net als anderen, ook niet omdat ze in de SC komen, maar (hoogst waarschijnlijk) omdat naar hun mening grenzen (structureel) overschreden worden. Voor de rest zie ik niet waar zaken "door elkaar heen gaan"
En dat jullie mods te weinig aanwezig zijn en dat dat een belangrijke reden is waarom zaken uit de klauwen gieren, daar zijn we het over eens en is het dan ook goed dat daar nu wat aan gedaan gaat worden.
pi_145885454
Ik denk niet dat het probleem is cos tegen Sc.
Meer dat er bepaalde fans zijn van Isa die overal op klappen mits je iets naars zeg over Isa.
Dat wordt door bepaalde mensen niet geaccepteerd.
Isa mag niet negatief aangepakt worden maar zelf gaan ze los op bepaalde utopianen.
Het fb gebeuren van gister was respectloos.
Een kind werd hier de dupe van en hadden de gene die daar wat van zeiden in mijn ogen groot gelijk.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:21 #19
2651 svann
night-hawk
pi_145885933
Een extra moderator zou mooi zijn.
Als vaste incidentele COS-lezer valt het me ook op dat het de laatste tijd meer om het SC-spel gaat dan om COS.
Mensen die daar zowat wonen, maar te beroerd zijn een paar regeltjes streamverslag te schrijven.

Kunnen posts met dat sfeeropschuimende woord niet gewoon automatisch gedeletet worden? ;)
Succes met de mod-jacht, Gert en Lies!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_145887461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk niet dat het probleem is cos tegen Sc.
Meer dat er bepaalde fans zijn van Isa die overal op klappen mits je iets naars zeg over Isa.
Dat wordt door bepaalde mensen niet geaccepteerd.
Isa mag niet negatief aangepakt worden maar zelf gaan ze los op bepaalde utopianen.
Het fb gebeuren van gister was respectloos.
Een kind werd hier de dupe van en hadden de gene die daar wat van zeiden in mijn ogen groot gelijk.
Je hebt gelijk, maar je vergeet dat er mensen zijn die telkens naar de COS komen om te melden dat Isabella een 'hoer' is en dan weer vertrekken.
De Isa-fans gaan dan inderdaad klagen, wat zij eigenlijk niet kunnen doen omdat ze dit inderdaad ook doen bij andere Utopianen.
Het is vrij kinderachtig van beide 'partijen'.

De andere kwestie dat de zoon van Vannessa wordt aangevallen op Facebook is te walgelijk voor worden, die mensen mogen van mij gebanned worden.

Er is inderdaad geen strijd tussen de SC en COS.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 24-10-2014 14:25:07 ]
SOONY
pi_145888090
'Vroeger' was het leuk om een RLS te volgen op FOK! De originaliteit, inventiviteit en creativiteit van de users, denk bijvoorbeeld aan de series fake-pics bij BB's en DGK, waren voor mij reden om FOK! te bezoeken en me uiteindelijk te registreren als user. Van die creativiteit is nog maar weinig te bespeuren.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:40:47 #22
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_145888597
Trollen en zich al scheldend uitlaten over mensen is alleen leuk als men daar reactie op krijgt. Negeren is de beste optie anders werk je zelf eraan mee dat de sfeer in de cos niet al te gezellig is.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:34:17 #23
2651 svann
night-hawk
pi_145890604
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef Alocanda het volgende:
Trollen en zich al scheldend uitlaten over mensen is alleen leuk als men daar reactie op krijgt. Negeren is de beste optie anders werk je zelf eraan mee dat de sfeer in de cos niet al te gezellig is.
Dat werkt nog wel als het slechts om een enkeling gaat.
De posts over met name Isa zijn nogal gepolariseerd en overheersend.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_145890665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef svann het volgende:

[..]

Dat werkt nog wel als het slechts om een enkeling gaat.
De posts over met name Isa zijn nogal gepolariseerd en overheersend.
Precies. Over Lot of Vanessa hoor je nooit iemand iets negatiefs zeggen 8)7
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:43:09 #25
2651 svann
night-hawk
pi_145890951
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:

Precies. Over Lot of Vanessa hoor je nooit iemand iets negatiefs zeggen 8)7
Dat zeg ik niet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_145891344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
'Vroeger' was het leuk om een RLS te volgen op FOK! De originaliteit, inventiviteit en creativiteit van de users, denk bijvoorbeeld aan de series fake-pics bij BB's en DGK, waren voor mij reden om FOK! te bezoeken en me uiteindelijk te registreren als user. Van die creativiteit is nog maar weinig te bespeuren.
^O^
Helemaal mee eens!
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_145891951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef Pavement het volgende:
^O^
Helemaal mee eens!

Toch klopt het niet. Je geest houdt je voor de gek. Heb laatst nog eens wat cos-topics uit DGK doorgelezen en dat was net zo extreem en mss nog wel erger, maar dat is zo lang geleden dat het vergeten is. De waan van de dag regeert Pave. ;)

Btw....dit is in de kern waar het misgaat:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Gert het volgende:
Mensen die al 10 maanden 10 uur per dag streams kijken, worden gewoon een beetje... apart. Dat was bij DGK ook zo.
Gert verwoord het heel netjes met zijn "apart", maar ik durf wel te stellen dat het psychisch niet gezond is voor een mens om zolang en zovaak elke dag 10 uur lang naar streams te kijken. Dan gaan mensen soms hele gekke dingen doen en zeggen, omdat het streams kijken hun leven is geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145892160
Maar mensen mensen toch.. Neem het allemaal niet zo serieus.. :') Het is al triest dat we al maanden naar die bagger kijken.. De combinatie met de COS met al haar gezeik maakt het juist wel leuk..

Ik word volkomen terecht weggezet als troll, maar daarmee impliceren sommige dat ze wel serieus bezig zijn met deze bagger. Kom op zeg..

Hou je zieke geest en adoratie wat onder controle, voor de rest gewoon volkotsen die COS! Als je niet tegen wat gebash kan, hoor je hier niet thuis.. Neem het niet zo persoonlijk en kweek dat schild. De mods kunnen hier bij uitschieters wat mate in aanbrengen, maar er hoeft echt geen nieuwe bij :')
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:19:11 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145892177
Even wat opgeschoond. Vierde mod is er nog niet. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:20:53 #30
241662 Jian
Well, well, well
pi_145892233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
Maar mensen mensen toch.. Neem het allemaal niet zo serieus.. :') Het is al triest dat we al maanden naar die bagger kijken.. De combinatie met de COS met al haar gezeik maakt het juist wel leuk..

Ik word volkomen terecht weggezet als troll, maar daarmee impliceren sommige dat ze wel serieus bezig zijn met deze bagger. Kom op zeg..

Hou je zieke geest en adoratie wat onder controle, voor de rest gewoon volkotsen die COS! Als je niet tegen wat gebash kan, hoor je hier niet thuis.. De mods kunnen hier wat mate in aanbrengen, maar er hoeft echt geen nieuwe bij :')
Yup en als alle mensen zich keurig aan de regels houden hebben we ook geen politie nodig, top ^O^
pi_145892300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Toch klopt het niet. Je geest houdt je voor de gek. Heb laatst nog eens wat cos-topics uit DGK doorgelezen en dat was net zo extreem en mss nog wel erger, maar dat is zo lang geleden dat het vergeten is. De waan van de dag regeert Pave. ;)

De COS bij DGK was inderdaad niet bepaald hoogstaand maar de subfora DGK en de BB waren veel diverser dan die van Utopia. UTO bestaat bijna alleen nog maar uit COS en SC. In andere topics wordt nauwelijks gepost.
pi_145892382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Toch klopt het niet. Je geest houdt je voor de gek. Heb laatst nog eens wat cos-topics uit DGK doorgelezen en dat was net zo extreem en mss nog wel erger, maar dat is zo lang geleden dat het vergeten is. De waan van de dag regeert Pave. ;)

Btw....dit is in de kern waar het misgaat:

[..]

Gert verwoord het heel netjes met zijn "apart", maar ik durf wel te stellen dat het psychisch niet gezond is voor een mens om zolang en zovaak elke dag 10 uur lang naar streams te kijken. Dan gaan mensen soms hele gekke dingen doen en zeggen, omdat het streams kijken hun leven is geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je zo wat terug leest is het idd niet veel anders :D
Deze serie loopt gewoon te lang, en het heeft qua rellen het lang uitgehouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:32:00 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145892579
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef Gert het volgende:
Even wat opgeschoond. Vierde mod is er nog niet. ;)
Waarom haal je mijn post weg waarin ik aangeef dat juist de commentaren hier mijn punt onderstrepen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145892609
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom haal je mijn post weg waarin ik aangeef dat juist de commentaren hier mijn punt onderstrepen?
Omdat je punt niet te onderstrepen is
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:34:33 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145892663
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom haal je mijn post weg waarin ik aangeef dat juist de commentaren hier mijn punt onderstrepen?
Commentaren die er niet meer stonden omdat ik ze verwijderde, dacht ik, Maar je statement staat bij deze alsnog in de FB.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:36:30 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145892722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:34 schreef Gert het volgende:

Commentaren die er niet meer stonden omdat ik ze verwijderde, dacht ik, Maar je statement staat bij deze alsnog in de FB.
Nee, ik reageerde daarmee eerder en op de posts waarin de 'oplossing' werd aangedragen niet te reageren op zgn trollen die, buiten Joezie, geen trollen zijn.
Bij dezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:29:56 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145894344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De COS bij DGK was inderdaad niet bepaald hoogstaand maar de subfora DGK en de BB waren veel diverser dan die van Utopia. UTO bestaat bijna alleen nog maar uit COS en SC. In andere topics wordt nauwelijks gepost.
en wat doet dat er toe dan?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_145894887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef Alocanda het volgende:
Trollen en zich al scheldend uitlaten over mensen is alleen leuk als men daar reactie op krijgt. Negeren is de beste optie anders werk je zelf eraan mee dat de sfeer in de cos niet al te gezellig is.
Maar men ziet praktisch iedereen met een andere mening als trol. En zo werkt het natuurlijk niet.
Neem bijv. een Miertje. Die wordt minstens 3 keer per week door een horde afgezeken, alleen maar omdat ze Lot geen afschuwelijk mens vindt.
pi_145894920
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

en wat doet dat er toe dan?
Dat men ook eens andere topics kan gebruiken ipv maar alles in de Cos te plempen. Tot pagina's vol met huisdieren aan toe?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:49:21 #40
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145894953
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat men ook eens andere topics kan gebruiken ipv maar alles in de Cos te plempen. Tot pagina's vol met huisdieren aan toe?
ooh ja natuurlijk maar ik dacht het meer om wat anders ging :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_145895194
lol toch maar niet _O-

[ Bericht 47% gewijzigd door Joezi op 24-10-2014 18:06:25 ]
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:59:20 #42
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145895265
Godkolere...

  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:07:24 #43
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_145895515
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar men ziet praktisch iedereen met een andere mening als trol. En zo werkt het natuurlijk niet.
Neem bijv. een Miertje. Die wordt minstens 3 keer per week door een horde afgezeken, alleen maar omdat ze Lot geen afschuwelijk mens vindt.
Je kan je eigen lijst trollen hebben. Ik negeer ook een aantal mensen ook als ze me quoten. Geeft minder irritatie en eindeloze discussies wat de algemene sfeer in de cos ten goede komt.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_145895543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Je kan je eigen lijst trollen hebben. Ik negeer ook een aantal mensen ook als ze me quoten. Geeft minder irritatie en eindeloze discussies wat de algemene sfeer in de cos ten goede komt.
Een trol is een trol. Je kunt gewoon niet iedereen met een andere mening als trol zien.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:09:11 #45
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_145895572
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Een trol is een trol. Je kunt gewoon niet iedereen met een andere mening als trol zien.
Nee, die zie ik ook niet als trol.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_145896111
Serieus een mod erbij? Ik zie zelfs een mod posten in de ellende van de cos.
En een user die er terecht wat van zegt wordt afgescheept met "Doe eens lief" :z
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_145896275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Soury het volgende:
Serieus een mod erbij? Ik zie zelfs een mod posten in de ellende van de cos.
En een user die er terecht wat van zegt wordt afgescheept met "Doe eens lief" :z
Jep ze hebben mij net gevraagd, maar ik heb daar geen zin in. Ze gaan het nu aan mootie vragen begreep ik.
pi_145896336
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jep ze hebben mij net gevraagd, maar ik heb daar geen zin in. Ze gaan het nu aan mootie vragen begreep ik.
Lijkt me een prima plan btw
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:37:41 #49
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145896342
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jep ze hebben mij net gevraagd, maar ik heb daar geen zin in. Ze gaan het nu aan mootie vragen begreep ik.
we hebben gestemd, het wordt Jian :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_145896446
mootie als mod voor een weekje zou wel een keer mooi zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_145896627
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef iBenny het volgende:

[..]

^O^
Lees hier anders even ipv LS thumbs up te geven als hij de sc-coshetze aanhaalt.
pi_145896689
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jep ze hebben mij net gevraagd, maar ik heb daar geen zin in. Ze gaan het nu aan mootie vragen begreep ik.
^O^ Ik stem voor
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:51:38 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145896704
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef mootie het volgende:

Lees hier anders even ipv LS thumbs up te geven als hij de sc-coshetze aanhaalt.
Dat deed mijn linkerwenkbrauw ook een centimeter liften.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:58:44 #54
241662 Jian
Well, well, well
pi_145896903
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat deed mijn linkerwenkbrauw ook een centimeter liften.
En ik stond net de aardappeltjes uit de oven te halen en dacht, ... nou ja, la maar :)
pi_145897167
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Lees hier anders even ipv LS thumbs up te geven als hij de sc-coshetze aanhaalt.
Doe eens lief :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_145897268
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat deed mijn linkerwenkbrauw ook een centimeter liften.
Pics.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:21:27 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145897663
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

Pics.


Spiegelbeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145901784
Het gekloot in de Cos begint weer -O-
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:58:54 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145905758
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het gekloot in de Cos begint weer -O-
Nou niet gelijk gaan duwen als de bal per ongeluk een beetje rolt..het is hier geen Modjes bestelkantoor }:|
pi_145905858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nou niet gelijk gaan duwen als de bal per ongeluk een beetje rolt..het is hier geen Modjes bestelkantoor }:|
Wat maakt het uit, er is geen mod geweest en mensen hebben zich weer lekker uit kunnen leven.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:02:34 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145905970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, er is geen mod geweest en mensen hebben zich weer lekker uit kunnen leven.
So what? het is weekend, het is feest in de Loods, mensen zijn uitgelaten.. ook in de COS ;)
pi_145906052
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

So what? het is weekend, het is feest in de Loods, mensen zijn uitgelaten.. ook in de COS ;)
Zo word alles goed gepraat.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:07:13 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145906247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Zo word alles goed gepraat.
Party pooper... je kan ook op spokenjacht gaan :{

Er zijn ook grenzen aan grenzen stellen ;)
pi_145908755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, er is geen mod geweest en mensen hebben zich weer lekker uit kunnen leven.
Als het je te erg wordt moet je een TR versturen. Dat heeft Gert al talloze keren aangegeven.
pi_145910614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, er is geen mod geweest en mensen hebben zich weer lekker uit kunnen leven.
Wat was er precies aan de hand dan? Niks noemenswaardiger dan de gebruikelijke bagger volgens mij.

Of doel je weer op dat de ene wel afgezeken dient te worden en de ander niet?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:21:45 #66
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_145912539
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wat was er precies aan de hand dan? Niks noemenswaardiger dan de gebruikelijke bagger volgens mij.

Of doel je weer op dat de ene wel afgezeken dient te worden en de ander niet?
Dit dus. ^O^
Wat wil jij, een lijst met mensen dje wel en niet in de COS mogen postten. Met regeltjes over wie je wel voor rotte vis uit mag maken en wie niet? Dit gaat helemaal nergens over!
En wederom waren er weer mensen die het kennelijk nodig vonden om bepaalde mensen voor troll of kinderachtig uit te maken. Haal a.u.b. eens die enorme balk uit je eigen oog i.p.v 'hunnie doen het weer', waar de 'hunnie' in feite niet eens bestond. :O
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:09:46 #67
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_145915301
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Hou toch op met die SC-verhalen, Pullup ageert, Scrut ageert, Cc. ageert, moet ik nog even doorgaan en dat zijn allemaal geen reguliere SC bezoekers. Ze ageren, net als anderen, ook niet omdat ze in de SC komen, maar (hoogst waarschijnlijk) omdat naar hun mening grenzen (structureel) overschreden worden. Voor de rest zie ik niet waar zaken "door elkaar heen gaan"
En dat jullie mods te weinig aanwezig zijn en dat dat een belangrijke reden is waarom zaken uit de klauwen gieren, daar zijn we het over eens en is het dan ook goed dat daar nu wat aan gedaan gaat worden.
Haha, nee, dat zijn dus gewoon reguliere idioten, anders volg je zo'n enorm triest programma toch niet, toch, toch? Elite-schuimpjes dus eigenlijk ^O^

love & heet
pi_145920198
En het leukste is.... nou komt ie ....... het zijn allemaal volwassen mensen hier :D
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:39:29 #69
241662 Jian
Well, well, well
pi_145920299
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:35 schreef Pavement het volgende:
En het leukste is.... nou komt ie ....... het zijn allemaal volwassen mensen hier :D
En die zijn per definitie verstandig, fatsoenlijk, hebben een "beschaafde" set aan normen en waarden? Wat zou de wereld dan mooi zijn. Welcome to the real world, met schuim en al!
pi_145920643
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:35 schreef Pavement het volgende:
En het leukste is.... nou komt ie ....... het zijn allemaal volwassen mensen hier :D
wat is volwassen?

ik vind dat wijzen verre van volwassenen.
ik vind het op het moment beetje basisschool achtig ^O^
pi_145920745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:53 schreef Oekaboe het volgende:

[..]

:Y is wel langs geweest en diegene waar het om ging is hier niet eens dat is nogal laf
Hier moet je zijn.
Ik denk ik wijs je maar even de weg. Dat gejengel hoort niet in de Cos.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:34:55 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145928447
Paar posts verwijderd. Laten we het hier maar weer on topic houden. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:51:39 #73
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145960450
Wie sloopte de sc!? :(
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_145960475
Interessant topic.
wooblabalurg
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:52:53 #75
241662 Jian
Well, well, well
pi_145960499
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:51 schreef PeZu het volgende:
Wie sloopte de sc!? :(
Geen idee en het was net zo'n leuke :?
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:54:28 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145960553
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Geen idee en het was net zo'n leuke :?
twas de nieuwe :*

Als ik 1 ding niet vertrouw dan zijn het wel users in het blauw :(
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  One tough cookie zondag 26 oktober 2014 @ 15:54:53 #77
169210 liesje1979
pi_145960566
Ik heb geen idee.
pi_145960579
Kan een mod hier misschien naar kijken. Of iemand. Hacker mag ook.
wooblabalurg
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:55:16 #79
241662 Jian
Well, well, well
pi_145960580
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

twas de nieuwe :*

Als ik 1 ding niet vertrouw dan zijn het wel users in het blauw :(
Ik kan ook geen nieuwe openen vanuit de voorlaatste, raar
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:56:44 #80
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145960632
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik kan ook geen nieuwe openen vanuit de voorlaatste, raar
hij lijkt meegenomen naar achter..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:57:08 #81
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145960648
quote:
11s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee.
haalnhulp dan anders gaan we hier verder :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:57:24 #82
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_145960662
ja!
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:57:31 #83
241662 Jian
Well, well, well
pi_145960667
quote:
11s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee.
Ik wel, maar dat ga ik nog niet uitspreken .....
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:58:06 #84
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_145960697
quote:
11s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee.
Niet zo onschuldig :D :P
  One tough cookie zondag 26 oktober 2014 @ 15:59:16 #85
169210 liesje1979
pi_145960733
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Niet zo onschuldig :D :P
Ik weet het echt niet, kan er zelf niet in dus kan ook niet kijken.
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:00:16 #86
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_145960764
quote:
11s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet, kan er zelf niet in dus kan ook niet kijken.
Er is al een nieuwe ^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:01:51 #87
241662 Jian
Well, well, well
pi_145960824
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:00 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Er is al een nieuwe ^O^
Nice, maar waar is de oude?
pi_145960853
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Nice, maar waar is de oude?
Relevante vraag!
wooblabalurg
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:03:07 #89
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_145960875
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Nice, maar waar is de oude?
Verdonkermaand! :o
pi_145960925
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:03 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Verdonkermaand! :o
Dan zit er niks anders op dan 'm letter voor letter te reproduceren. Kom op mensen, onthouden wat je typt. >:O
wooblabalurg
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:08:46 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_145961035
CENSUUR! resterende vraag, waarom, opdat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden!

groeten,
1984
pi_145961628
Kijk nou hoe schattig, het is net een mod.

wooblabalurg
  One tough cookie zondag 26 oktober 2014 @ 17:28:07 #93
169210 liesje1979
pi_145963590
Nou opgelost, LLSurge had hem per ongeluk gedelete.
pi_145963750
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou opgelost, LLSurge had hem per ongeluk gedelete.
Gelukkig :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 26 oktober 2014 @ 17:32:16 #95
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145963773
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou opgelost, LLSurge had hem per ongeluk gedelete.
ik zei het toch... schuld vd nieuwe
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2014 @ 17:47:45 #96
137949 Disana
pi_145964385
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou opgelost, LLSurge had hem per ongeluk gedelete.
Wie is dat, onze nieuwe mod?
pi_145964807
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie is dat, onze nieuwe mod?
Wie is LLSurge :P?
SOONY
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 18:02:35 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145964921
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wie is LLSurge :P?
Een mod die zich aangesproken voelde door "LS" in de TT. ;)
(Niet de nieuwe UTO-mod)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_145965009
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Een mod die zich aangesproken voelde door "LS" in de TT. ;)
(Niet de nieuwe UTO-mod)

^O^
SOONY
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:08:36 #100
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145965119
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Een mod die zich aangesproken voelde door "LS" in de TT. ;)
(Niet de nieuwe UTO-mod)

Dus mods mogen al ronddwarrelend topics deleten waar ze zin hebben.. ? :{

Waar is je gezag jôh ;)
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:10:08 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145965176
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef 5thencounter het volgende:

Dus mods mogen al ronddwarrelend topics deleten waar ze zin hebben.. ? :{

Waar is je gezag jôh ;)
Wat snap jij niet aan per ongeluk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 18:11:27 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145965240
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dus mods mogen al ronddwarrelend topics deleten waar ze zin hebben.. ? :{

Waar is je gezag jôh ;)
Vanmiddag in Drievliet. w/
En mods kunnen gedelete topics ook niet zien, zellfs niet als ze ze zelf gedelete hebben. Dus het was even onduidelijk wat er nu was gebeurd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:12:44 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145965334
Darn dit was odd.... ik zie Cc als laatste poster in het topic en bij een mouse-over lees ik dat ze in Drievliet was.

Dat was echt even een WTF-momentje :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:14:04 #104
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145965386
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Vanmiddag in Drievliet. w/
En mods kunnen gedelete topics ook niet zien, zellfs niet als ze ze zelf gedelete hebben. Dus het was even onduidelijk wat er nu was gebeurd.
Het kán dus wel? Ik dacht echt dat jullie vast zaten aan één "regio" ;)
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:14:32 #105
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145965406
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Het kán dus wel? Ik dacht echt dat jullie vast zaten aan één "regio" ;)
Gekkie :@
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:15:56 #106
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145965448
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gekkie :@
Jah.. en het gaat al maar gekker worden, blijf maar in de buurt :9
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:25:12 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145965757
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:
Darn dit was odd.... ik zie Cc als laatste poster in het topic en bij een mouse-over lees ik dat ze in Drievliet was.

Dat was echt even een WTF-momentje :')
Ik weet Drievliet niet eens te liggen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:28:03 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145965834
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet Drievliet niet eens te liggen ...
Daar ging ik al vanuit, vandaar m'n WTFOMGBBQ :')
Ik ook niet trouwens :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:30:58 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145965946
Maar even tussen alle gekkigheid door, nog geen nieuws omtrent de Abbo-site?

Ik mis m'n sterren ;)

  zondag 26 oktober 2014 @ 19:02:53 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_145967145
Dus, er drukt een mod per ongeluk op een deleteknop en wist daarmee een heel topic en pas ruim anderhalf uur later weet een andere mod in het feedback topic te melden dat daar sprake van is. Fascinerend! :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:09:16 #111
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_145967386
Don't you just hate it when u accidentally push the delete button on a topic and instantly forget that u clicked a button u shouldn't have? Ain't that a bitch? Well, believe it or not, not an urban legend, happens to the best of us.
wooblabalurg
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:13:11 #112
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145967533
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
Dus, er drukt een mod per ongeluk op een deleteknop en wist daarmee een heel topic en pas ruim anderhalf uur later weet een andere mod in het feedback topic te melden dat daar sprake van is. Fascinerend! :)
Nah, hij dacht dat hij dat had gedaan maar omdat hij dat zelf niet kan zien (want verwijderd), moest er gewacht worden op verificatie :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:18:44 #113
241662 Jian
Well, well, well
pi_145967718
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nah, hij dacht dat hij dat had gedaan maar omdat hij dat zelf niet kan zien (want verwijderd), moest er gewacht worden op verificatie :P
Users vonden onmiddellijk de Feedback. Stel dat een mod dat ook zou kunnen, dan zou je zoiets krijgen; "Mensen geen paniek, ik denk dat ik een verkeerd knopje heb ingedrukt, maar ik ga het nu uitzoeken, u hoort van mij" Wat ik zeg, Fascinerend! :)
pi_145970245
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dus mods mogen al ronddwarrelend topics deleten waar ze zin hebben.. ? :{

Waar is je gezag jôh ;)
Verkeerde knopje. Deed ik ook wel eens.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:58:21 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_145972891
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Verkeerde knopje. Deed ik ook wel eens.
En dan trok je daarna ook je wifi eruit en deed je je vingers in je oren .....
  maandag 27 oktober 2014 @ 00:04:14 #116
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145982271
Was inderdaad een verkeerd knopje, nieuwe mod he :@
En helaas terug zetten kon ik niet zelf :'( En toen moest ik haasten naar schoonouders etc.

#excuusjesokay
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 05:27:04 #117
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_145984529
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
pi_145988056
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 05:27 schreef Miek37 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
dit is wel heel offtopic
pi_145991177
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:36 schreef isax het volgende:

[..]

dit is wel heel offtopic
Aike heeft inderdaad niks te maken met een topic die per ongeluk is verwijderd :+
SOONY
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:29 #120
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145991274
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Een mod die zich aangesproken voelde door "LS" in de TT. ;)
(Niet de nieuwe UTO-mod)

Mijn cover, wat doe je :'(
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_146062970
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er wordt achter de schermen over gepraat, aan gewerkt en de opvallendste figuren worden er afgedonderd zodra het té bont wordt. We zijn ermee bezig (zie feedback), maar laten we de discussie hier niet voeren en ons gaan richten op de streams. Daar gaat het tenslotte nog steeds om.
Wat is dit? Laten we de discussie dan hier maar even voeren.
Go hard or go home
pi_146063056
quote:
5s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat is dit? Laten we de discussie dan hier maar even voeren.
wat is je punt? Zoals hierboven ook al meerdere keren is gezegd, zijn we ermee bezig
pi_146063235
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

wat is je punt? Zoals hierboven ook al meerdere keren is gezegd, zijn we ermee bezig
Wanneer je het over opvallendste figuren hebt dan heb je het dus specifiek over users die op dat moment posten. Hoef je er geen algemeneen lulverhaal van te maken en kun je ze ook rechtstreeks aanspreken. Daarbij vind ik dat modden meer is dan alleen maar:"doe lief!" te roepen. Eerst teruglezen en dan eens kijken wat de bron is ipv één opmerking te corrigeren met een tik over de vingers.

Ik begrijp echt wel dat de COS één vd meest lastige topics is om te modden ivm de snelheid maar juist dan moet je je verdiepen in wat er speelt.

Dan vind ik het gewoon stom :') dat je zo partij trekt of vraag gelijk een ban aan voor de opvallendste figuren. Lekker rustig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 29-10-2014 09:34:17 ]
Go hard or go home
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:20:26 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146063374
Modden is iig heel wat meer dan eens in een blauwe maandag proberen gezag uit te stralen. Dat wordt 'm niet en sorry, dan kan ik je echt niet serieus nemen. Temeer je door je reactie van een lukrake 'waarschuwing' uit te delen laat zien dat je niet doorziet wat er speelt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146065820
Ik vind juist dat de moderatie de laatste tijd beter is.
Complimenten!

Is mijn mening.
pi_146069102
Zelfs Pullup zie ik al 2 dagen uit zijn slof schieten, dan gaat het dus echt niet goed. :{w
pi_146081061
even vraagje.
wat is precies de regel met topics openen van de cos?
ik weet dat ik soms zit te kwallen en dan (sorry gert) teveel topics kaap.
maar dit is niet iets mega structureels.

echter ik merk als ik in de cos rond hang dat sommige structureel gewoon bijna iedere topic kapen.
ik vind dit erg jammer omdat andere ook een kans moeten krijgen.
het zou toch niet zo moeten zijn dat je als laatste post maar een seconden krijgt om een topic te openen?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:04:53 #128
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146081185
In de COS zijn er wat dat betreft geen regels... ASAP next topic volgens mij
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_146081325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
In de COS zijn er wat dat betreft geen regels... ASAP next topic volgens mij
nog niet eens zo iets van goh geef die ander een kans als er niet iets echt aan de hand is?
kijk bij zo'n live in de loods of stemming snap ik het.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:10:18 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146081364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:09 schreef isax het volgende:

[..]

nog niet eens zo iets van goh geef die ander een kans als er niet iets echt aan de hand is?
kijk bij zo'n live in de loods of stemming snap ik het.
Er zijn mensen die er op kicken idd en ja 30 sec of zo ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_146083543
"In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden."

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:01 schreef isax het volgende:
even vraagje.
wat is precies de regel met topics openen van de cos?
ik weet dat ik soms zit te kwallen en dan (sorry gert) teveel topics kaap.
maar dit is niet iets mega structureels.

echter ik merk als ik in de cos rond hang dat sommige structureel gewoon bijna iedere topic kapen.
ik vind dit erg jammer omdat andere ook een kans moeten krijgen.
het zou toch niet zo moeten zijn dat je als laatste post maar een seconden krijgt om een topic te openen?
SOONY
pi_146083596
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef DKUp het volgende:
"In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden."

pi_146083696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef isax het volgende:

[..]

Ik snap je punt :)
SOONY
pi_146084129
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik snap je punt :)
danku.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:25:12 #135
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_146084478
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:27 schreef mootie het volgende:
Zelfs Pullup zie ik al 2 dagen uit zijn slof schieten, dan gaat het dus echt niet goed. :{w
Het gaat inderdaad niet goed met Pullup en begrijp niet waar jij je dan ook mee bemoeit, oud wijf. :r

Hij is dus opgenomen op de crisisinterventie-afdeling en ivm z'n privacy kunnen kaarten (na dm) doorgestuurd worden naar het huisadres v. Scrut, die ze dan doorstuurt zelf houdt.


Get well soon!
love & heet
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:33:43 #136
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146088743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad niet goed met Pullup en begrijp niet waar jij je dan ook mee bemoeit, oud wijf. :r

Hij is dus opgenomen op de crisisinterventie-afdeling en ivm z'n privacy kunnen kaarten (na dm) doorgestuurd worden naar het huisadres v. Scrut, die ze dan doorstuurt zelf houdt.

[ afbeelding ]
Get well soon!
Ik begrijp dat de moderatie flink aangescherpt is.. ;)
  One tough cookie woensdag 29 oktober 2014 @ 20:54:03 #137
169210 liesje1979
pi_146089754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef isax het volgende:

[..]

Ja precies, in drukke tijden, Alleen wanneer is het druk he? Ik voel er niet zoveel voor om die regel aan te passen omdat er dan uiteraard welles en nietus discussies staan over: hij opende een nieuwe terwijl ik de laatste was en het was niet druk...
Naja je kan je er vast wat bij voorstellen.
Laten we het er op houden dat het wel zo fatsoenlijk is om iemand even de tijd te geven maar geen regel.
pi_146123418
nope toch niet
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146148283
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:57 schreef danaqui het volgende:
Oppertrol is weer onder de steen vandaan dus ik ben weer even weg :W
Dit soort posts, meerdere malen per dag,vind ik bijzonder opruiend en eigenlijk gewoon stomvervelend.
pi_146148684
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit soort posts, meerdere malen per dag,vind ik bijzonder opruiend en eigenlijk gewoon stomvervelend.
Yep die post is van mij en IK post zoiets niet meerdere keren per dag hoor, heel soms doe ik dat.

Kijk dan ook even naar die User wat die post, vele steken geven en daar mag ik niet op reageren?

Geeft niet hoor ik zal het niet meer doen.
pi_146148748
Maar weggaan ho maar.
Go hard or go home
pi_146148873
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:13 schreef Noek het volgende:
Maar weggaan ho maar.
Tja als je ineens (binnen 2 tellen) een link krijg dat iemand hier mijn reactie plaatst ga ik daar op reageren.

Nou meis ik ben nu wel even weg tot vanaaf. :P
  One tough cookie vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:21:52 #143
169210 liesje1979
pi_146149029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:11 schreef danaqui het volgende:

[..]

Yep die post is van mij en IK post zoiets niet meerdere keren per dag hoor, heel soms doe ik dat.

Kijk dan ook even naar die User wat die post, vele steken geven en daar mag ik niet op reageren?

Geeft niet hoor ik zal het niet meer doen.
Dat lijkt me een prima oplossing.
pi_146149099
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een prima oplossing.
^O^
pi_146149562
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:11 schreef danaqui het volgende:

[..]

Yep die post is van mij en IK post zoiets niet meerdere keren per dag hoor, heel soms doe ik dat.

Kijk dan ook even naar die User wat die post, vele steken geven en daar mag ik niet op reageren?

Geeft niet hoor ik zal het niet meer doen.
Ik zeg ook niet dat jij het meerdere keren per dag post, maar dit soort posts zie ik wel meerdere keren per dag.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:05:05 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146150728
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:36 schreef mootie het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij het meerdere keren per dag post, maar dit soort posts zie ik wel meerdere keren per dag.
Ben je niet idolaat van Isa, heb je een genuanceerde mening over andere bewoners, dan word je in de COS al snel als troll gebrandmerkt. Juist die ongefundeerde hokjesgeest zorgt voor tegenreactie op tegenreactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:23:30 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146151517
Maar gelukkig wordt de COS momenteel gebruikt als dependance voor de suffe bijnamen-verzingroep. De streams zullen wel op zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:25:13 #148
169210 liesje1979
pi_146151585
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig wordt de COS momenteel gebruikt als dependance voor de suffe bijnamen-verzingroep. De streams zullen wel op zijn.
Die pik ik nog even mee voor ik op de fiets spring.
pi_146155344
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Die pik ik nog even mee voor ik op de fiets spring.
Het zou mooi zijn Liesje als je wat vaker in de Cos zou zijn, zo ook andere Mods.
pi_146156398
Ik ben de nieuwe mod van UTO :)
Als je vragen hebt of iets anders, dan hoor ik het wel O-)
SOONY
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:51:17 #151
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_146156441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ik ben de nieuwe mod van UTO :)
Als je vragen hebt of iets anders, dan hoor ik het wel O-)
Geen vraag, maar een klacht.
Ga eens aan de slag :+
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_146156501
De campagnes zijn gesloten DKUp is de nieuwe mod w/ We heten je van harte welkom, je hebt het verdiend!

Graag willen we dat je je hier even voorstelt en je visie presenteert. Daarbij ook een naamverklaring (DKUp, wat betekent het.. hoe spreken we het uit?).

Tot slot stel ik voor je UI te veranderen, deze moet onpartijdig zijn en wat meer gezag uitstralen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:55:05 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146156579
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146156625
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ik ben de nieuwe mod van UTO :)
Als je vragen hebt of iets anders, dan hoor ik het wel O-)
Gefeliciteerd DKUP :)
pi_146156688
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:52 schreef Joezi het volgende:
De campagnes zijn gesloten DKUp is de nieuwe mod w/ We heten je van harte welkom, je hebt het verdiend!

Graag willen we dat je je hier even voorstelt en je visie presenteert. Daarbij ook een naamverklaring (DKUp, wat betekent het.. hoe spreken we het uit?).

Tot slot stel ik voor je UI te veranderen, deze moet onpartijdig zijn en wat meer gezag uitstralen.
Mijn nickname is DKUp en ik kom uit Den Haag.
Graag zou ik willen dat UTO leuk zou zijn voor iedereen, welke bewoner je ook als favoriet hebt (ook de mensen zonder favoriet natuurlijk ;)).
Heel de discussie over de SC VS COS neem ik totaal niet serieus. Van beide topics is veel plezier uit te halen.
Naam slaat nergens op, ik heb het vanuit het niets verzonnen.
Misschien wil jij (Joezi) wel een nieuwe UI voor me maken ^O^
SOONY
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:02:04 #156
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146156809
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef danaqui het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn Liesje als je wat vaker in de Cos zou zijn, zo ook andere Mods.
goed plan ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:48:33 #157
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_146158627
Hallo.

Ik had hier een zeer goedlopend Lingo topic geplaatst. Deze is echter verdwenen.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_146158675
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo.

Ik had hier een zeer goedlopend Lingo topic geplaatst. Deze is echter verdwenen.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Wil jij de COS even slopen net zo als de SC laatst, bij voorbaat dank!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:08:31 #159
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146159357
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wil jij de COS even slopen net zo als de SC laatst, bij voorbaat dank!
#neverforget
pi_146160055
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mijn nickname is DKUp en ik kom uit Den Haag.
Graag zou ik willen dat UTO leuk zou zijn voor iedereen, welke bewoner je ook als favoriet hebt (ook de mensen zonder favoriet natuurlijk ;)).
Heel de discussie over de SC VS COS neem ik totaal niet serieus. Van beide topics is veel plezier uit te halen.
Naam slaat nergens op, ik heb het vanuit het niets verzonnen.
Misschien wil jij (Joezi) wel een nieuwe UI voor me maken ^O^
Choose wisely!



of kom met een voorstel..
Top Joezi ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 31-10-2014 19:22:49 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:34:12 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_146162141
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Choose wisely!

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

of kom met een voorstel..
Top Joezi ^O^
Ik zou de derde nemen, ongetwijfeld de meest van toepassing zijnde voor het overgrote deel van de tijd in de COS. :P
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:34:30 #162
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_146162170
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wil jij de COS even slopen net zo als de SC laatst, bij voorbaat dank!
Top plan! Ik zeg doen! ^O^
pi_146171452
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo.

Ik had hier een zeer goedlopend Lingo topic geplaatst. Deze is echter verdwenen.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Ik ben mijn Tarzan topic ook kwijt.
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:32:55 #164
241662 Jian
Well, well, well
pi_146174450
Ik ben verbaasd, echt. Ik dit echt nog nooit meegemaakt. Iemand gaat als een idioot tekeer in de SC, wordt door een mod uiteindelijk ietwat gecorrigeerd waarbij toch vooral wordt aangegeven dat de betreffende poster als ie normaal doet gewoon welkom is??? Hij vertrekt ondertussen naar de COS gaat daar nog even flink tekeer over zijn nieuw verkregen notes, keert vervolgens terug naar de SC om te informeren waar dat klote wijf is...... En ..... ja en? Nou niks, de betreffende mod? Wifi eruit getrokken en vingers in de oren? Geen idee? Dit is Fok, zelfs ik ben verbaasd en ik heb heel wat gezien.
pi_146174662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
Ik ben verbaasd, echt. Ik dit echt nog nooit meegemaakt. Iemand gaat als een idioot tekeer in de SC, wordt door een mod uiteindelijk ietwat gecorrigeerd waarbij toch vooral wordt aangegeven dat de betreffende poster als ie normaal doet gewoon welkom is??? Hij vertrekt ondertussen naar de COS gaat daar nog even flink tekeer over zijn nieuw verkregen notes, keert vervolgens terug naar de SC om te informeren waar dat klote wijf is...... En ..... ja en? Nou niks, de betreffende mod? Wifi eruit getrokken en vingers in de oren? Geen idee? Dit is Fok, zelfs ik ben verbaasd en ik heb heel wat gezien.
Misschien krijgen 'spesjul' people wel iets meer speelruimte.
pi_146174805
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Misschien krijgen 'spesjul' people wel iets meer speelruimte.
Zoals u bedoelt u _O-
pi_146174864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:

[..]

Zoals jou bedoel je _O-
Jij, bedoel je. :6
pi_146174940
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij, bedoel je. :6
Sorry ik bedoelde u.
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:48:42 #169
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146174944
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo.

Ik had hier een zeer goedlopend Lingo topic geplaatst. Deze is echter verdwenen.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Nou je er toch over begint, ik mis ook een goed aantal topics over de afgelopen jaren... ;)
  One tough cookie zaterdag 1 november 2014 @ 00:52:18 #170
169210 liesje1979
pi_146175064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
Ik ben verbaasd, echt. Ik dit echt nog nooit meegemaakt. Iemand gaat als een idioot tekeer in de SC, wordt door een mod uiteindelijk ietwat gecorrigeerd waarbij toch vooral wordt aangegeven dat de betreffende poster als ie normaal doet gewoon welkom is??? Hij vertrekt ondertussen naar de COS gaat daar nog even flink tekeer over zijn nieuw verkregen notes, keert vervolgens terug naar de SC om te informeren waar dat klote wijf is...... En ..... ja en? Nou niks, de betreffende mod? Wifi eruit getrokken en vingers in de oren? Geen idee? Dit is Fok, zelfs ik ben verbaasd en ik heb heel wat gezien.
-O-
Ik zou er bijna toe in staat zijn de wifi er uit te trekken ja. Zoals eerder al aangegeven trek ik dit gewoon nu even niet. Maar goed, ik zal verantwoording afleggen. Volgens mij is er wel ingrepen, heb ik meerdere malen gevraagd om te kappen etc. En ja, ik meende wat ik zei, ik dacht dat hij zei nooit meer te komen maar dat is wat mij betreft niet nodig, Iedereen is wat mij betreft welkom als iemand gewoon normaal doet. En dat deed hij vanavond niet. Wij hebben niet de rechten om op zo'n moment zoiets gelijk te stoppen.
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:58:42 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_146175279
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

-O-
Ik zou er bijna toe in staat zijn de wifi er uit te trekken ja. Zoals eerder al aangegeven trek ik dit gewoon nu even niet. Maar goed, ik zal verantwoording afleggen. Volgens mij is er wel ingrepen, heb ik meerdere malen gevraagd om te kappen etc. En ja, ik meende wat ik zei, ik dacht dat hij zei nooit meer te komen maar dat is wat mij betreft niet nodig, Iedereen is wat mij betreft welkom als iemand gewoon normaal doet. En dat deed hij vanavond niet. Wij hebben niet de rechten om op zo'n moment zoiets gelijk te stoppen.
Sorry hoor, maar dit geloof je toch zelf niet hè. Het gaat nu zelfs gewoon door. En ik ga verder niets meer zeggen hier, want ik heb geen enkele intentie om jou te beschadigen, maar heb jij de reacties van anderen dan ook niet gezien, dit is niet normaal!
pi_146175359
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit geloof je toch zelf niet hè. Het gaat nu zelfs gewoon door. En ik ga verder niets meer zeggen hier, want ik heb geen enkele intentie om jou te beschadigen, maar heb jij de reacties van anderen dan ook niet gezien, dit is niet normaal!
En het werd in de Cos gebruikt als stok om de SC te slaan. Daar kan Lies verder niks aan doen, maar ik vond het wel opmerkelijk.
  One tough cookie zaterdag 1 november 2014 @ 01:02:22 #173
169210 liesje1979
pi_146175403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit geloof je toch zelf niet hè. Het gaat nu zelfs gewoon door. En ik ga verder niets meer zeggen hier, want ik heb geen enkele intentie om jou te beschadigen, maar heb jij de reacties van anderen dan ook niet gezien, dit is niet normaal!
Wat moet ik doen dan? Persoonlijk naar Zeeland of weet ik veel fietsen en zijn computer uitzetten?
pi_146175509
Ik hoop wel dat welke MOD dan ook de OP niet weer laat verpesten en die ten alle tijde in de originele staat terugbrengt.

Er is nu een compromis met voor en tegenstander van te veel (en te lange OP)
Ik heb er een standaard van gemaakt, waarbij ik positieve reacties heb gehad.

Dan hoop ik ook dat de MOD's iedere form van "OP-Verkloten"aanpakt, door de originele OP meteen weer terug te zetten.
  zaterdag 1 november 2014 @ 01:05:58 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_146175512
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat moet ik doen dan? Persoonlijk naar Zeeland of weet ik veel fietsen en zijn computer uitzetten?
Ik ga je niet adviseren wat jij (had) moet(en) doen, ik ben geen mod.
pi_146175555
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop wel dat welke MOD dan ook de OP niet weer laat verpesten en die ten alle tijde in de originele staat terugbrengt.

Er is nu een compromis met voor en tegenstander van te veel (en te lange OP)
Ik heb er een standaard van gemaakt, waarbij ik positieve reacties heb gehad.

Dan hoop ik ook dat de MOD's iedere form van "OP-Verkloten"aanpakt, door de originele OP meteen weer terug te zetten.
Dan heb ik ook nog wel een paar wensen. :)
pi_146175595
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog wel een paar wensen. :)
M.b.t. tot de OP?
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 01:14:25 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146175750
Zeg, doe gewoon naam en rugnummers, handiger voor de meelurkers en dan kan ik naar bed.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 01:17:09 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146175828
* ongeduldig met vingers op bureau trommelt*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146175841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:17 schreef yvonne het volgende:
* ongeduldig met vingers op bureau trommelt*
Nummer 17, doh.
  zaterdag 1 november 2014 @ 01:18:00 #181
241662 Jian
Well, well, well
pi_146175844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:14 schreef yvonne het volgende:
Zeg, doe gewoon naam en rugnummers, handiger voor de meelurkers en dan kan ik naar bed.
Hoi Yv, :*

Ik neem dat de betreffende mod wel een verslag heeft, want teruglezen gaat niet meer, de meeste posts zijn wel weg ondertussen.
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 01:19:47 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146175893
Nou goed, dan rammel ik er at random wat mensen vanaf *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 1 november 2014 @ 01:25:23 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_146176043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
Nou goed, dan rammel ik er at random wat mensen vanaf *O*
Nobody does it better O+

Sleep well :*
pi_146176088
Kan de OP van de COS weer in originele staat?
  zaterdag 1 november 2014 @ 01:28:20 #185
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146176125
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
Nou goed, dan rammel ik er at random wat mensen vanaf *O*
Eindelijk.. er zou eigenlijk meer Rood moeten komen :{
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 01:29:04 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146176149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de OP van de COS weer in originele staat?
Ja, als je dat topic ff leest }:| En zet hier de originele OP neer dat is makkelijker c/p-en
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 1 november 2014 @ 01:29:15 #187
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146176154
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, als je dat topic ff leest }:| En zet hier de originele OP neer dat is makkelijker c/p-en
ik fix 'm wel ff <3
edit: hoppa
pi_146176221
Van de COS ervoor kan je er toch weer inzetten?
Anders krijg je die TAG's die dan in "Afbeelding staan"

[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #2

Bewonerslijst

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Exits:
SPOILER: exits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste bezoekers
SPOILER: Vaste bezoekers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER: Standaard POLL's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:
SPOILER: Nominatieronde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nominatie november:

ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.

Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 01:32:05 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146176239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van de COS ervoor kan je er toch weer inzetten?
Anders krijg je die TAG's die dan in "Afbeelding staan"

[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #2

Bewonerslijst

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Exits:
SPOILER: exits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste bezoekers
SPOILER: Vaste bezoekers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER: Standaard POLL's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:
SPOILER: Nominatieronde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nominatie november:

ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.

Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Hugo heeft het al gefixed ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146176252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ik fix 'm wel ff <3
edit: hoppa
^O^
pi_146178078
Beetje flauw hoor.. onze cosvriend Rico heeft hier veel tijd en expertise in gestoken. Het was mooi gemaakt. Die mag er best een paar topics instaan als beloning vinden wij.

En LS jij hebt zelf ook vele OP's aangepast met je Woltertje Kroes :Y
pi_146178636


Geniaal gemaakt Rico, en absoluut te prefereren boven die saaie polls die me ondertussen zelfs onder een spoiler al behoorlijk vervelen.

Zou zonde zijn als dat gedram van LS ineens tot standaard verheven werd.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_146179251
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 06:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Geniaal gemaakt Rico, en absoluut te prefereren boven die saaie polls die me ondertussen zelfs onder een spoiler al behoorlijk vervelen.

Zou zonde zijn als dat gedram van LS ineens tot standaard verheven werd.
:D O+

Dat gekut over een OP. Dat een OP OPeens anders is, maakt het juist de moeite waard om eens te bekijken. Dat normale lange gedrocht leest toch geen hond meer. Het is belachelijk hoe serieus er wordt omgegaan met een openingspost. Lighten the fuck up.
Go hard or go home
  zaterdag 1 november 2014 @ 08:50:37 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146179290
En het notoire gekut en gezemel van zwaaien, kopjes koffie, goedemorgen en welterusten, wordt afgedaan met een niks als 'niet doen!'. En we zijn weer weg. Dat zet zoden aan de dijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:02:38 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_146179386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:46 schreef Noek het volgende:

[..]

:D O+

Dat gekut over een OP. Dat een OP OPeens anders is, maakt het juist de moeite waard om eens te bekijken. Dat normale lange gedrocht leest toch geen hond meer. Het is belachelijk hoe serieus er wordt omgegaan met een openingspost. Lighten the fuck up.
Nouwww, ik denk dat jij nu toch wel een beetje heel makkelijk over de importantie van een dergelijke OP heen stapt .....

Oké, ik lighthen wel the fuck up _O-
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 09:06:21 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146179426
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:50 schreef Copycat het volgende:
En het notoire gekut en gezemel van zwaaien, kopjes koffie, goedemorgen en welterusten, wordt afgedaan met een niks als 'niet doen!'. En we zijn weer weg. Dat zet zoden aan de dijk!
Lighten jij ook eens een kléin beetje the fuck up, zou fijn zijn. :*
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:08:06 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146179439
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:06 schreef Gert het volgende:
Lighten jij ook eens een kléin beetje the fuck up, zou fijn zijn. :*
Typische reactie. Krijg ik er ook een 'niet doen, hoor' achteraan?
Dit is nog altijd feedback. Dit is mijn feedback op de moderatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 09:08:28 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146179446
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:00 schreef mootie het volgende:

[..]

En het werd in de Cos gebruikt als stok om de SC te slaan. Daar kan Lies verder niks aan doen, maar ik vond het wel opmerkelijk.
Inderdaad, want mods kunnen niet bannen, alleen aanvragen. En dat was vóór elf uur al gebeurd gisteravond, want er was duidelijk sprake van iemand die even de weg kwijt was. Dus hoe handig is het dan om die tijdelijk de postrechten te ontnemen. Maar soms is er ook even geen (F)A. Ken gebeure. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_146179462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ik ben de nieuwe mod van UTO :)
Als je vragen hebt of iets anders, dan hoor ik het wel O-)
Maak jij even hét protocol aan dat de OP flexibel op te vatten is en dat Polls eigenlijk stierlijk vervelend zijn en dat niemand een neuk geeft, op de pollmaker na dan. :D
Kthnxbai! :*

Want Liesje kan niet, die moet 3 dagen reizen naar fakking Groningen. :o
en Gert doet ook dingen.
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 09:18:26 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146179557
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Maak jij even hét protocol aan dat de OP flexibel op te vatten is en dat Polls eigenlijk stierlijk vervelend zijn en dat niemand een neuk geeft, op de pollmaker na dan. :D
Kthnxbai! :*

Want Liesje kan niet, die moet 3 dagen reizen naar fakking Groningen. :o
en Gert doet ook dingen.
Ik vind polls wel leuk. :o
En nadat OP's gebruikt werden als "politiek statement" voor of tegen bepaalde kandidaten, waar dan weer een enorme hoop ruzie over kwam, hebben we een hele tijd geleden besloten om de OP "neutraal" te houden.
Dus: doe met die OP wat je wilt, je zou als nuchter normaal mensen denken: dat moet toch kunnen, maar het geeft in de praktijk trammelant. En "ja dan pak je alle trammelantschoppers maar aan" is m.i wel erg makkelijk geroepen dus ik doe het zelf vast even, kost immers weinig moeite. ;)
Dat jezejd habbende: zo'n inwoners overzicht van Rico is zó superleuk, die zou de OP eens een een tijd moeten sieren. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 09:23:05 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146179602
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Typische reactie. Krijg ik er ook een 'niet doen, hoor' achteraan?
Dit is nog altijd feedback. Dit is mijn feedback op de moderatie.
Ik neem je normaal gesproken serieus, maar je bent sinds de discussie is geopend vrijwel alleen maar op een zure neerbuigende manier aan het "feedback geven". Probeer eens iets opnbouwender te zijn, en te accepteren dat het niet perfect is en niet perfect zal worden. Het heeft gewoon niet zoveel zin zoals je nu doet, behalve dan misschien dat je het zelf lekker vindt om te roepen maar ook dat betwijfel ik. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_146179605
Copy that. Polls zijn echt de ebola vd maatschappij Gert en datwidde!
Go hard or go home
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:30:41 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146179689
Sorry, ik zal het voortaan sugar coaten voor je. Nee, toch niet.
Er wordt imo met doorweekte doekjes voor het bloeden gemod. Niets constructiefs. Zoals ik al eerder zei is af en toe binnen komen rennen met 'niet doen!' en weer even snel verdwijnen geen beklijvende modtechniek. Dat zet geen zoden aan de dijk, heeft geen enkele zwaartekracht. Want het is net zo snel vervlogen als de mod gevlogen is. Hopelijk komt er met de modversterking ook meer daadkracht.
En dan niet in de vorm van een OP veranderen omdat een huilie daar om roept, maar meer constructief. Zodat de COS weer COS wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146179821
wtf gebeurt er allemaal, ik denk dat mensen ff een break moeten nemen van de streams, Volgens mij kan het nooit goed zijn zolang en intensief een programma te volgen.

Er zij hier weinig users die echt communiceren (zelfreflectie is in deze niet echt overbodig) de koppigheid is hier gigantisch.

Het ergste is dat de trollen in dit subforum zo makkelijk te herkennen zijn als trol. Niet door hun trolacties maar wel omdat ze gewoon butfucking normaler overkomen dan de reguliere users (uiteraard niet alle users, er zitten een hoop kanjers tussen)

En dat betweterige gezeik op de mods, kap daar mee. Als je het niet eens bent wat sommige hier nergens mee zijn, tief dan gewoon eens op en kap met je herhaaldelijke zelfde kut gezeik, of je geilt op de aandacht die je krijgt of je geilt op je eigen gezeik maar bedenk je ben je niet gelukkiger als je iets doet zonder ergernissen ? (ik heb het over herhaaldelijk gezeik en niet een keer een opmerking over een mod, freedom of speech je weets)

Tering mensen doe wat met jezelf want gelukkig wordt je hier niet van of wel ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146179879
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:30 schreef Copycat het volgende:
Sorry, ik zal het voortaan sugar coaten voor je. Nee, toch niet.
Er wordt imo met doorweekte doekjes voor het bloeden gemod. Niets constructiefs. Zoals ik al eerder zei is af en toe binnen komen rennen met 'niet doen!' en weer even snel verdwijnen geen beklijvende modtechniek. Dat zet geen zoden aan de dijk, heeft geen enkele zwaartekracht. Want het is net zo snel vervlogen als de mod gevlogen is. Hopelijk komt er met de modversterking ook meer daadkracht.
En dan niet in de vorm van een OP veranderen omdat een huilie daar om roept, maar meer constructief. Zodat de COS weer COS wordt.
Vrij lastig lijkt mij, het is geen klas meer die af en toe moet worden gecorrigeerd maar een groep mensen die doelbewust sarren aanvallen en proberen het te ontwrichten. Daarnaast heb je een clubje hyve tantes die totaal niet weten hoe ze met een forum moet omgaan en probeer die maar iets te leren.
Het ging hier heel lang goed totdat mensen dit gezeik begonnen te voeden, dezelfde mensen die het meeste klagen.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:22:49 #206
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_146180346
Kan er iemand even naar het volgende kijken: ik heb een nieuw topic aangemaakt, maar dat is alleen zichtbaar in Utopia en ik wil het ook graag in http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/102

Daar multiposten me niet de juiste weg lijkt, hierbij het verzoek om de boel even te synchroniseren.

Alvast bedankt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † zaterdag 1 november 2014 @ 10:24:21 #207
137949 Disana
pi_146180365
Mijn bescheiden vijf cent:

Ik vind polls leuk, graag laten blijven.

Een consistentere aanwezigheid van moderatie in de COS lijkt me prettig.

Een grap als de pinguin-OP moet van mij kunnen.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:29:49 #208
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_146180465
Best leuk om te zien dat Fok echt een soort mini-maatschappij inclusief al het bureaucratische geneuzel wat daarbij hoort.

Ik vind het echt hilarisch dat we hier als volwassen mensen serieus aan het discussiëren zijn over al dan niet toestaan van een roedel leipe penguins in de OP. Mijn dag kan nu al niet meer stuk _O_
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 10:30:37 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146180478
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan er iemand even naar het volgende kijken: ik heb een nieuw topic aangemaakt, maar dat is alleen zichtbaar in Utopia en ik wil het ook graag in http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/102

Toegevoegd aan UTO NL
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:32:16 #210
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_146180500
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Toegevoegd aan UTO NL
^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_146182507
deze discussie is zinvoller dan de zwarte piet discussie.
pi_146184210
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je niet idolaat van Isa, heb je een genuanceerde mening over andere bewoners, dan word je in de COS al snel als troll gebrandmerkt. Juist die ongefundeerde hokjesgeest zorgt voor tegenreactie op tegenreactie.
De echte trollen werken dat ook in de hand. Soms heb ik het idee dat als je maar consequent "grappig" trolt je op FOK! op een voetstuk wordt geplaatst. Het vervuilt de COS alleen maar meer.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:52:06 #213
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_146184370
Wat als we Isa nu eens helemaal niet meer ter sprake laten komen in de COS? Eindelijk van dat gezeik van voorstanders versus tegenstanders af met argumenten die keer op keer besproken worden. Ik hoop dat ze maandag naar huis moet. Wat een rust zal dat geven in de COS.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_146184717
Er wordt weer veel over de nieuwe single van Isabella gebaggerd, met de vele screenshots van hitlijsten en TT's. Dit is erg storend in de COS.

Ik heb een topic gemaakt waar over dit onderwerp los gegaan kan worden, graag naar verwijzen ^O^

UTO / Isabella's Hitparade - Post hier alles over haar nieuwe single!
pi_146185052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Alocanda het volgende:
Wat als we Isa nu eens helemaal niet meer ter sprake laten komen in de COS? Eindelijk van dat gezeik van voorstanders versus tegenstanders af met argumenten die keer op keer besproken worden. Ik hoop dat ze maandag naar huis moet. Wat een rust zal dat geven in de COS.
goed idee we verbieden gelijk autorijden zodat er geen verkeersongelukken meer gebeuren
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146185207
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:23 schreef Pavement het volgende:

[..]

goed idee we verbieden gelijk autorijden zodat er geen verkeersongelukken meer gebeuren
en ademen vanwege de co2 uitstoot
pi_146185225
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:29 schreef isax het volgende:

[..]

en ademen vanwege de co2 uitstoot
stimmt ik begin alvast
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146185281
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef Pavement het volgende:

[..]

stimmt ik begin alvast
succes. laat me weten hoe het afloopt.
pi_146189132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:46 schreef Pavement het volgende:

[..]

Vrij lastig lijkt mij, het is geen klas meer die af en toe moet worden gecorrigeerd maar een groep mensen die doelbewust sarren aanvallen en proberen het te ontwrichten. Daarnaast heb je een clubje hyve tantes die totaal niet weten hoe ze met een forum moet omgaan en probeer die maar iets te leren.
Het ging hier heel lang goed totdat mensen dit gezeik begonnen te voeden, dezelfde mensen die het meeste klagen.
Wat dacht je van: Jongens, dat zwaaien, trusten wensen, foto's van de hondjes en virtuele bakjes koffie doen jullie maar ergens anders.

Dat snappen ze vast wel. ^O^
pi_146189144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De echte trollen werken dat ook in de hand. Soms heb ik het idee dat als je maar consequent "grappig" trolt je op FOK! op een voetstuk wordt geplaatst. Het vervuilt de COS alleen maar meer.
Ik ben er nog steeds niet uit wie er nou als trol gezien wordt.
pi_146189247
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat dacht je van: Jongens, dat zwaaien, trusten wensen, foto's van de hondjes en virtuele bakjes koffie doen jullie maar ergens anders.

Dat snappen ze vast wel. ^O^
Daar moet gewoon een limiet op staan, 3 koffie is 3 dagen een ban tenzij in sc uiteraard daar deze voor bedoeld is
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146189534
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:26 schreef Pavement het volgende:

[..]

Daar moet gewoon een limiet op staan, 3 koffie is 3 dagen een ban tenzij in sc uiteraard daar deze voor bedoeld is
eeej niet in de SC met die bagger he, denk eraan!
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:39:35 #223
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146189632
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds niet uit wie er nou als trol gezien wordt.
Nahh Mootje jôh nóg steeds niet? _O-
pi_146189813
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

eeej niet in de SC met die bagger he, denk eraan!
Naar de Turk gaan is natuurlijk geen bagger
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:46:44 #225
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146189860
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Naar de Turk gaan is natuurlijk geen bagger [ afbeelding ]
hihi joezi hep een fan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_146190007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Naar de Turk gaan is natuurlijk geen bagger [ afbeelding ]
Racist :{w hij heeft best goede producten hoor
pi_146190118
Op verzoek even de FB teruggelezen.
M.b.t. de OP in de COS.
Als die zo mooi is, waarom maken jullie daar niet de OP van de SC van?
Iedereen blij.
De COS gaat over de streams en niet over onzin, hoe grappig die plaatjes ook zijn.
pi_146190127
Kan er iets gedaan worden aan de diehard topickapers? Er zijn meer mensen die een topic willen openen en degene met de laatste post moet toch de gelegenheid krijgen daarvoor? Dank u.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:00:06 #229
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146190224
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op verzoek even de FB teruggelezen.
M.b.t. de OP in de COS.
Als die zo mooi is, waarom maken jullie daar niet de OP van de SC van?
Iedereen blij.
De COS gaat over de streams en niet over onzin, hoe grappig die plaatjes ook zijn.
waarom de sc er weer bij halen?
hou op hoor
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_146190235


[ Bericht 100% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 01-11-2014 18:01:50 ]
pi_146190258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:

[..]

Racist :{w hij heeft best goede producten hoor
Absoluut! Ik kom er ook regelmatig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:02:34 #232
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_146190290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op verzoek even de FB teruggelezen.
M.b.t. de OP in de COS.
Als die zo mooi is, waarom maken jullie daar niet de OP van de SC van?
Iedereen blij.
De COS gaat over de streams en niet over onzin, hoe grappig die plaatjes ook zijn.
Gast, je bent echt de ENIGE die er punt van maakt. Je lijkt wel een kleuter. 1 dag. Veel gevraagd? Het hele plezier is al weg, bedankt daarvoor! Zo nodigt het echt uit nog eens iets te doen, bijvoorbeeld met kerst ofzo. Of die bingokaarten, heb ik ook veel tijd ingestopt.

Wat heb jij eigenlijk toegevoegd, behalve zeiken dat de mods je oneerlijk behandelen, topics kapen om polls toe te voegenwat je ook even kunt vragen aan de TS en dat je geen mod mag worden? Je hebt nogal wat verbeelding.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:05:19 #233
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146190360
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:57 schreef 37metrijst het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan de diehard topickapers? Er zijn meer mensen die een topic willen openen en degene met de laatste post moet toch de gelegenheid krijgen daarvoor? Dank u.
Je refereert weer aan het goeie gedrag van de posters die braaf wachten tot de LAPO door heeft dat er een nieuwe OP aangemaakt moet worden..
Die topic-kapers zijn eigenlijk ehh.. van dát soort figuren dus

Raar dat daar nog nooit een Rood of Blauwe uitpraak over geweest is
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 18:07:58 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146190432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Raar dat daar nog nooit een Rood of Blauwe uitpraak over geweest is
Ik heb m'n leven lief :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146190433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je refereert weer aan het goeie gedrag van de posters die braaf wachten tot de LAPO door heeft dat er een nieuwe OP aangemaakt moet worden..
Die topic-kapers zijn eigenlijk ehh.. van dát soort figuren dus [ link | afbeelding ]

Raar dat daar nog nooit een Rood of Blauwe uitpraak over geweest is
Dat gaat er nu vast komen. Ik word natuurlijk niet voor niets door een kleurtje hier naar toe verwezen. ^O^
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 18:09:14 #236
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146190463
OP is leuk, kwam vannacht nét even op een verkeerd moment, maar moet kunnen toch?
Hij's hartstikke kunstig.
Er is al genoeg middelmaat tegenwoordig :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:09:18 #237
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146190464
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb m'n leven lief :o
Geen Wetten en geen Regels.. ik wist niet dat het ook hier zó simpel was
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 18:12:21 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146190556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geen Wetten en geen Regels.. ik wist niet dat het ook hier zó simpel was
Ergens in GC geloof ik had je weken ellende omdat iemand een topic opende terwijl het niet zijn/haar beurt was :{
Dat is doffe ellende.

Het is gewoon netjes dat degeen die de laatste post heeft ook de kans krijgt een nieuwe te openen.
Netiquette.
Moeten we daar echt regels en boetes aan gaan hangen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:13:12 #239
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_146190586
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:09 schreef yvonne het volgende:
OP is leuk, kwam vannacht nét even op een verkeerd moment, maar moet kunnen toch?
Hij's hartstikke kunstig.
Er is al genoeg middelmaat tegenwoordig :{
LEES JE DIT GOED LEKKERSIMPEL

;(

Bedankt Yvonne, ik snap hoe het gisteren ging met het overige gezeik ;)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:16:40 #240
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146190672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ergens in GC geloof ik had je weken ellende omdat iemand een topic opende terwijl het niet zijn/haar beurt was :{
Dat is doffe ellende.

Het is gewoon netjes dat degeen die de laatste post heeft ook de kans krijgt een nieuwe te openen.
Netiquette.
Moeten we daar echt regels en boetes aan gaan hangen?
Blijkbaar zijn er nog steeds enige "recalcitrante" die de regels van goed fatsoen weigeren te erkennen, protesteren leidt steevast tot hetzelfde flauwe excuusje, duur lang, ik heb een een betere TT enz :{
pi_146190761
Eens een keer openen terwijl je niet aan de beurt ben is iets heel anders dan hoe met name Baconbus en LekkerSimpel elke gelegenheid grijpen om een topickaap te plegen. Doe er ajb iets aan!
pi_146190845
Ik wacht meestal 2 minuten, als ik toevallig dan een TTtekst heb neem ik em over.
Misschien is dat wat, als er na 1 of 2 minuten nog geen nieuw topic is geopend, mag iedereen erom gaan vechten.

Scheelt misschien een hoop gezeur :)
pi_146190898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wacht meestal 2 minuten, als ik toevallig dan een TTtekst heb neem ik em over.
Misschien is dat wat, als er na 1 of 2 minuten nog geen nieuw topic is geopend, mag iedereen erom gaan vechten.[ link | afbeelding ]

Scheelt misschien een hoop gezeur :)
Ik heb begrepen dat dat de fatsoensregels zijn, maar daar houden een aantal zich niet aan. Ik vind 2 minuten nogal kort. Geef "nieuwelingen" ook de gelegenheid om te openen. ^O^
pi_146190979
Maar goed, geen antwoord is ook een antwoord. Dan ook geen hou es op meer over gemopper over de kapers. ^O^
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:30:00 #245
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146191009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:25 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat dat de fatsoensregels zijn, maar daar houden een aantal zich niet aan. Ik vind 2 minuten nogal kort. Geef "nieuwelingen" ook de gelegenheid om te openen. ^O^
^O^

Na 10 maanden en 4958 COS'en waar is de haast voor? elke dag 3 Cossen en nóg oorlog om 'm te kapen ;)

Triestheid ten top

Ik stop al met posten bij "Nog 5 posten te gaan" want ik weet al dat er een bijdehand klaarligt }:|
pi_146191013
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:25 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat dat de fatsoensregels zijn, maar daar houden een aantal zich niet aan. Ik vind 2 minuten nogal kort. Geef "nieuwelingen" ook de gelegenheid om te openen. ^O^
De cos schijnt ook snel door te moeten lopen, er staan geen tijden voor, in principe kan niemand er wat aan doen of er wat van zeggen.
Vaak hebben mensen het ook niet in de gaten dat ze de lapo hebben, heb ik ook wel eens. Dan is het best fijn als iemand anders het wel gezien heeft.
Alles heeft zijn voor en zijn nadelen :)
pi_146191068
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

^O^

Na 10 maanden en 4958 COS'en waar is de haast voor? elke dag 3 Cossen en nóg oorlog om 'm te kapen ;)

Triestheid ten top

Ik stop al met posten bij "Nog 5 posten te gaan" want ik weet al dat er een bijdehand klaarligt }:|
Dus dat ^O^
  Admin zaterdag 1 november 2014 @ 18:32:32 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146191081
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:28 schreef 37metrijst het volgende:
Maar goed, geen antwoord is ook een antwoord. Dan ook geen hou es op meer over gemopper over de kapers. ^O^
Volgens mij staat hier een antwoord: UTO / Feedback #6 Er is geen SC vs COS !
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146191091
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

De cos schijnt ook snel door te moeten lopen, er staan geen tijden voor, in principe kan niemand er wat aan doen of er wat van zeggen.
Vaak hebben mensen het ook niet in de gaten dat ze de lapo hebben, heb ik ook wel eens. Dan is het best fijn als iemand anders het wel gezien heeft.
Alles heeft zijn voor en zijn nadelen :)
Ja en als je hei vreet kan je bezem schijten. :{
pi_146191115
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij staat hier een antwoord: UTO / Feedback #6 Er is geen SC vs COS !
Dat is geen antwoord , dat is een vraag. :Y Mijn antwoord zou zijn ja. Helaas dat wel, maar het moet blijkbaar om een stel kleuters in het gareel te houden. :{
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:39:08 #251
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_146191240
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er nog steeds enige "recalcitrante" die de regels van goed fatsoen weigeren te erkennen, protesteren leidt steevast tot hetzelfde flauwe excuusje, duur lang, ik heb een een betere TT enz :{
Goed punt. Het meest irritant vind ik nog die éne user die zich als een ware zonnekoning in de COS gedraagt. De OP moet aangepast, en alleen HIJ kan dat. Niemand anders, die zijn kennelijk te dom.

Gun een user die niet zo snel een OP kan openen, ook eens wat. Is dát nou zo veel gevraagd?
En nee, dan heb ik het niet over mezelf. Mij boeit het geen reet of ik lapo heb of niet.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_146191257
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:33 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ja en als je hei vreet kan je bezem schijten. :{
Lijkt me vrij pijnlijk ;)
Ik geef een serieus antwoord, helaas staan er voor de cos geen tijden.
Maar ik ben het zeker met je eens dat het fatsoenlijk is om even te wachten. ^O^
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:43:57 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146191378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Goed punt. het meest irritant vind ik nog die éne user die zich als een ware zonnekoning in de COS gedraagt. De OP moet aangepast, en alleen HIJ kan dat. Niemand anders, die zijn kennelijk te dom.

Gun een user die niet zo snel een OP kan openen ook eens wat. Is dát nou zo veel gevraagd?
En nee, dan heb ik het niet over mezelf. Mij boeit het geen reet of ik lapo heb of niet.
LS heeft wel een puntje, en dat is alleen dat niet iedereen in staat is de OP te editten.. wat wél kwalijk is dat dergelijke figuren zich ook élke TT denken te moeten toe-eigenen

En dat is nou waar het om gaat hier
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:45:32 #254
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_146191426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

LS heeft wel een puntje, en dat is alleen dat niet iedereen in staat is de OP te editten.. wat wél kwalijk is dat dergelijke figuren zich ook élke TT denken te moeten toe-eigenen

En dat is nou waar het om gaat hier
Dan bedoelen we het zelfde, maar jij drukt je beter uit dan ik.
Maar het is nou ook weer niet zo dat hij de énige is, die daartoe in staat is.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:46:22 #255
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146191450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dan bedoelen we het zelfde, maar jij drukt je beter uit dan ik.
Verrék we zijn het eens ^O^
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:46:57 #256
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_146191474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Verrék we zijn het eens ^O^
Inderdaad. :)

Had alleen nog wel even een edit gedaan.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_146191523
Fijn dat we het eens zijn. ^O^ Nu de mods nog. O-)
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:50:06 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146191597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:47 schreef 37metrijst het volgende:
Fijn dat we het eens zijn. ^O^ Nu de mods nog. O-)
Ik ben ook benieuwd naar LS's reactie.. om hem gaat het met name ;)
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:52:34 #259
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_146191673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd naar LS's reactie.. om hem gaat het met name ;)
Daar hoef je geen reactie van te verwachten. Die zie je alleen als het hem uitkomt, en wat niet in z'n straatje past hoor je heb niet over of is gepest van de mods aan zijn adres.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:54:36 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146191743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:52 schreef rico80 het volgende:

[..]

Daar hoef je geen reactie van te verwachten. Die zie je alleen als het hem uitkomt, en wat niet in z'n straatje past hoor je heb niet over of is gepest van de mods aan zijn adres.
Aha, bijdehand voor de domme blijven spelen.. leuke act idd ;)
pi_146191786
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Aha, bijdehand voor de domme blijven spelen.. leuke act idd ;)
En het lijkt nog te werken ook. -O-
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 19:00:35 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146191963
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:04:13 #263
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146192083
Mijn god. Echt?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:06:01 #264
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_146192141
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Ben zelf ook niet zo van de regeltjes, maar als het iemand een kans kan geven ook eens een topic te openen, zou het een optie kunnen zijn.
Maar loop je dan niet tegen de beperking aan, dat als iemand in dat tijdsbestek toevallig te vaak een lapo heeft, niet meer kan openen? Terwijl het geen kaper is?

En inderdaad, sneu dat dergelijke opties überhaupt overwogen zouden moeten worden.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_146192270
Crisis, het moet niet gekker worden..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146192272
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Ik denk dat je niet binnnen 5 minuten een nieuwe mag openen als je geen lapo hebt duidelijker is. :Y
pi_146192293
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet binnnen 5 minuten een nieuwe mag openen als je geen lapo hebt duidelijker is. :Y
Idioot gewoon. Dit. Gewoon idioot.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146192330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet binnnen 5 minuten een nieuwe mag openen als je geen lapo hebt duidelijker is. :Y
lol 5 minuten is wel lang..ga jij het timen? De lapo regel gelde niet voor een snelle doorloop tijd, en dan krijg je weer de bekende lapo hunters :')

Haal gewoon de excessen eruit, dat zijn er niet zo veel
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:11:27 #269
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_146192332
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Maar zo tref je ook de mensen die gewoon veel streamen.

Het is maar een handvol die het doen, die zijn toch op andere manieren wel op de rails te krijgen? Het is echt te triest voor woorden dat dit een discussie moet zijn eigenlijk.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_146192333
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op verzoek even de FB teruggelezen.
M.b.t. de OP in de COS.
Als die zo mooi is, waarom maken jullie daar niet de OP van de SC van?
Iedereen blij.
De COS gaat over de streams en niet over onzin, hoe grappig die plaatjes ook zijn.
Doe niet zo ontzettend verzuurd, is het echt een probleem voor je of zeik je hier nu over omdat je het lekker vind ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:11:36 #271
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146192336
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Sancties op topic kaap blijft altijd lastig dat weet je best, maar monitoren op de klagers die misgrepen en de dader zoeken lijkt me simpeler,.

Laten we eens een hard voorbeeld schetsen...

LS kaapt een Topic na x min .. de LAPO klaagt niet en zegt Thx niets aan de hand
LS kaapt een Topic na x min... de LAPO zegt WTF MIJN TOPIC???

LS pleitte voor 24 uur

Leuk scenario of niet? LS weet dan niet of 'ie goed of fout bezig is ;)
pi_146192377
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:10 schreef Voxs het volgende:

[..]

Idioot gewoon. Dit. Gewoon idioot.
Ja belachelijk dat het blijkbaar moet ja. :Y
pi_146192378
Maar dat je jezelf al druk kan maken of je een topic wel of niet opent..
Het is de COS. Die gaat zo snel, wat maakt het uit?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:14:00 #274
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146192406
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Maar dat je jezelf al druk kan maken of je een topic wel of niet opent..
Het is de COS. Die gaat zo snel, wat maakt het uit?
echt hoor... :{
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_146192418
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol 5 minuten is wel lang..ga jij het timen? De lapo regel gelde niet voor een snelle doorloop tijd, en dan krijg je weer de bekende lapo hunters :')

Haal gewoon de excessen eruit, dat zijn er niet zo veel
Dat zou helemaal mooi zijn, het gaat vooral om 2 personen. Maar misschien is het voor de mods te veel gevraagd voor de mods om dat in de gaten te houden.
pi_146192429
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Maar dat je jezelf al druk kan maken of je een topic wel of niet opent..
Het is de COS. Die gaat zo snel, wat maakt het uit?
Het gaat om een exces die het er overduidelijk om doet, angeltje eruit en er is niks aan de hand
pi_146192436
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet zo van de regeltjes, maar als het iemand een kans kan geven ook eens een topic te openen, zou het een optie kunnen zijn.
Maar loop je dan niet tegen de beperking aan, dat als iemand in dat tijdsbestek toevallig te vaak een lapo heeft, niet meer kan openen? Terwijl het geen kaper is?
Precies, daar dacht ik ook al aan.
Maar volgens mij zijn de regels voor de COS zo dat er geen wachttijd staat voor het openen van een nieuwe.
Vooral als het druk is dan hoeft men niet te wachten op de LAPO, maar mag een ieder een nieuwe een openen.
Dus lijkt mij moeilijk om er wat tegen te doen.
Misschien kan Gert nog even vertellen hoe dit precies zit, maar volgens mij is het fatsoensnorm, maar geen regel, dat de LAPO de nieuwe moet/mag openen.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:14:57 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146192437
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol 5 minuten is wel lang..ga jij het timen? De lapo regel gelde niet voor een snelle doorloop tijd, en dan krijg je weer de bekende lapo hunters :')

Haal gewoon de excessen eruit, dat zijn er niet zo veel
We hebben het hier over 20 tot 30 seconde hier hé... de tijd die nodig is voor het beseffen en een TT maken.. :{
pi_146192438
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Maar dat je jezelf al druk kan maken of je een topic wel of niet opent..
Het is de COS. Die gaat zo snel, wat maakt het uit?
dat zegt alles over het soort mens naar mijn idee, geen fok materiaal gewoon
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146192441
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
Een manier om er zonder lastig te checken regels voor te zorgen dat users zich niet re veel TT's toeëigenen, zou kunnen zijn: een dag-quotum. Bijv: max 3 tussen 0:00 en 23:59.
Terwijl ik het typ klinkt het al sneu.
Maar als een klein handjevol diehard kapers dat steeds weer voor irritatie zorgt daarmee afgeremd kan worden...
Het is makkelijk te controleren. Is dat wat, zo'n regel?
Wat als ik voor de 4de keer de lapo heb :)
pi_146192453
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Ja belachelijk dat het blijkbaar moet ja. :Y
Nee dat 'moeten' is geheel te wijten aan dat het belangrijk gemaakt wordt. Het 'moet' niet.

10 maanden lang nooit zoveel gezeik er over. Iedereen weet: je wacht even, duurt het te lang dan open je er eentje. Wordt er gekaapt? Swa, gewoon goedgehumeurd verder gaan.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146192456
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Maar dat je jezelf al druk kan maken of je een topic wel of niet opent..
Het is de COS. Die gaat zo snel, wat maakt het uit?
Die gaat niet altijd heel snel. 's Avonds laat meestal niet en ook dan gebeurt het.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:16:13 #283
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146192466
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Pavement het volgende:

[..]

dat zegt alles over het soort mens naar mijn idee, geen fok materiaal gewoon
maar er staan letters boven die ik niet leuk vind :(
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_146192481
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Pavement het volgende:

[..]

dat zegt alles over het soort mens naar mijn idee, geen fok materiaal gewoon
Wat bedoel je?
pi_146192482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Dat zou helemaal mooi zijn, het gaat vooral om 2 personen. Maar misschien is het voor de mods te veel gevraagd voor de mods om dat in de gaten te houden.
Je kunt dan een TRetje plegen als het weer gebeurt
pi_146192484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:15 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Die gaat niet altijd heel snel. 's Avonds laat meestal niet en ook dan gebeurt het.
Ja en? Ego-gedoetjes..dit.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:17:32 #287
138448 PeZu
Suspended animation
pi_146192510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:15 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Die gaat niet altijd heel snel. 's Avonds laat meestal niet en ook dan gebeurt het.
nou boehoe dan opent een ander hem. Stort je wereld dan in?

Christus te paard. Tis maar een topic op Fok hoor. over een loods vol devielen nb :{
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_146192525
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:

[..]

Je kunt dan een TRetje plegen als het weer gebeurt
Prima ^O^ Bedankt voor het meedenken.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:18:13 #289
241662 Jian
Well, well, well
pi_146192539
Als LS mod zou zijn zou hij deze hele discussie zo wegpoetsen!
pi_146192544
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja en? Ego-gedoetjes..dit.
Jij was anders zelf laatst ook behoorlijk overstuur toen in jouw topic kaapte, je vervloekte me!
pi_146192562
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef 37metrijst het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
precies zoals ik zeg, er zijn hier zelfs mensen die denken dat ze bepaalde rechten hebben.
WAKE UP Fok is geen democratie het gaat hier zoals de mods en admins het zeggen, kan je daar niet mee leven dan moet je een ander forum zoeken.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146192576
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:18 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij was anders zelf laatst ook behoorlijk overstuur toen in jouw topic kaapte, je vervloekte me!
Vertel me wanneer :D
Ik vervloek je nooit, ik was goedgehumeurd aan het mokken om je een plezier te doen :P
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146192588
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:18 schreef Pavement het volgende:

[..]

precies zoals ik zeg, er zijn hier zelfs mensen die denken dat ze bepaalde rechten hebben.
WAKE UP Fok is geen democratie het gaat hier zoals de mods en admins het zeggen, kan je daar niet mee leven dan moet je een ander forum zoeken.
Ja en dus, volgens mij stelde ik een vraag aan een mod, op verzoek. Niets meer niets minder.
pi_146192600
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Voxs het volgende:

[..]

Vertel me wanneer :D
Ik vervloek je nooit, ik was goedgehumeurd aan het mokken om je een plezier te doen :P
please meh bebe :D kaap meh topique owww yeah
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:21:06 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_146192622
Nou, Topic/kapers... nog 6 ;)
pi_146192627
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Pavement het volgende:

[..]

please meh bebe :D kaap meh topique owww yeah
lol :D

Maar werkelijk Gert, niet doen hoor die TT regels, echt. Niet doen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_146192629
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Pavement het volgende:

[..]

please meh bebe :D kaap meh topique owww yeah
Prima joh,leuter lekker verder. Stoer. ^O^
pi_146192631
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:18 schreef Pavement het volgende:

[..]

precies zoals ik zeg, er zijn hier zelfs mensen die denken dat ze bepaalde rechten hebben.
WAKE UP Fok is geen democratie het gaat hier zoals de mods en admins het zeggen, kan je daar niet mee leven dan moet je een ander forum zoeken.
Jij bent geen eens een cosser :{w
pi_146192636
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, Topic/kapers... nog 6 ;)
Wie zal het worden? *O*
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:22:34 #300
241662 Jian
Well, well, well
pi_146192680
Nog 2 posts, ik zit er klaar voor, het volgende topic is voor mij :P
pi_146192687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:11 schreef rico80 het volgende:
Het is maar een handvol die het doen, die zijn toch op andere manieren wel op de rails te krijgen?
Voor de lol heb ik eens even geteld en van de laatste 50 topics zijn er 19 gekaapt (bijna 40%)
10 verschillende users zijn daar verantwoordelijk voor, dus ietsje meer dan een handvol.

Als zoiets "gewoonte" is geworden en dus de heersende cultuur is geworden, dan is terugdraaien op welke manier dan ook bijna ondoenlijk, tenzij je structureel gaat bannen om zulke zaken....dan kun je het afdwingen.
Zeg het maar wat je voorkeur heeft en desnoods wil ik nog wel even verder terugtellen als de laatste 50 niet representatief zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')