abonnement Unibet Coolblue
pi_146163979
Mag ik even storen? cloupor m3, bho, ss nemesis, met een setje magneten,
ss cartel full set, ss plume veil, ss kayfun lite v2, AR-mod enz, enz, enz.
Ik ben een e-smoker maar gebruik al jaren gewoon de ego met z'n simpele dingen erbij.
Jullie zijn hier aan het praten over ingewikkelde e-sigaretten. Veel mensen die beginnen met e-smoken zullen dus hier niet mee lezen omdat ze er niets van snappen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:58:33 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146165507
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:20 schreef schuschuho het volgende:
Mag ik even storen? cloupor m3, bho, ss nemesis, met een setje magneten,
ss cartel full set, ss plume veil, ss kayfun lite v2, AR-mod enz, enz, enz.
Ik ben een e-smoker maar gebruik al jaren gewoon de ego met z'n simpele dingen erbij.
Jullie zijn hier aan het praten over ingewikkelde e-sigaretten. Veel mensen die beginnen met e-smoken zullen dus hier niet mee lezen omdat ze er niets van snappen!
Vertel eens dagelijks een nieuw verhaaltje over je Ego. Gaat je niet lukken. Ieder z'n ding he. Ik heb pook geen custommod met zelfgedraaide wicks, maar leer hier wel veel.
pi_146165824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:20 schreef schuschuho het volgende:
Mag ik even storen? cloupor m3, bho, ss nemesis, met een setje magneten,
ss cartel full set, ss plume veil, ss kayfun lite v2, AR-mod enz, enz, enz.
Ik ben een e-smoker maar gebruik al jaren gewoon de ego met z'n simpele dingen erbij.
Jullie zijn hier aan het praten over ingewikkelde e-sigaretten. Veel mensen die beginnen met e-smoken zullen dus hier niet mee lezen omdat ze er niets van snappen!
oh, maar die mensen helpen we ook wel op weg, hoor.
maar dat zal je op elk forum hebben.
of je het nou hebt over auto's, motoren, computers of een kookforum, je hebt er altijd mensen bij die al een paar stappen verder zijn dan 'de beginner'.
en ja, dan vliegen de termen je in het begin wel eens om je oren.

een forum is een medium voor gelijkgestemden.
maar dat wil nog niet zeggen dat een newbie er niet zijn voordeel kan doen.
we willen hem/haar (naar beste kunnen) best een zetje in de goede richting geven.
en dan echt niet met: "je moet een cartel mod kopen, met een 35A 18650 batterij, met een kayfun, waar je met 28 gauge kanthal een quad coil van elk 5 wraps in moet bouwen."

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 31-10-2014 21:14:40 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_146174347
Ik heb nu al een paar dagen mijn Kanger EMOW maar ik heb toch het idee dat het geen vervanging is van mijn waterpijp. Leuk ding voor rokers misschien maar voor mij..hmm, ik weet het niet :P
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:29:57 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146174363
Wat voor liquid heb je? Voltage al aangepast?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146174467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor liquid heb je? Voltage al aangepast?
Ik heb Sub Zero van Halo, Strawberry van Koko en Chocolate van Koko maar tis toch niet hetzelfde als met de waterpijp. Ik weet niet, misschien omdat er nicotine in zat dat het iets anders was maar ik heb het gevoel dat ik de rook echt voelde bij de waterpijp en bij de EMOW is het meer luchtig :P
pi_146185799
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb Sub Zero van Halo, Strawberry van Koko en Chocolate van Koko maar tis toch niet hetzelfde als met de waterpijp. Ik weet niet, misschien omdat er nicotine in zat dat het iets anders was maar ik heb het gevoel dat ik de rook echt voelde bij de waterpijp en bij de EMOW is het meer luchtig :P
Tsja, alleen als je echt wilt lukt het. Zelf wil ik het blijkbaar ook niet graag genoeg, want na een week of wat zit ik weer iets te vaak sigaretten te roken. Toch niet helemaal 'echt', die e-sigaret.
pi_146186936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:53 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Tsja, alleen als je echt wilt lukt het. Zelf wil ik het blijkbaar ook niet graag genoeg, want na een week of wat zit ik weer iets te vaak sigaretten te roken. Toch niet helemaal 'echt', die e-sigaret.
als je het 1:1 gaat vergelijken met een analoge sigaret, kom je altijd bedrogen uit.

persoonlijk raak ik, na 26 jaar minstens 2 pakjes halfzwaar en een uitstapje van 3 jaar zwaar in de week, geen sigaret meer aan.
en dat was al na 3 dagen zo.
niet omdat ik het perse 'wilde', maar het gebeurde gewoon.

sigaretten vind ik nu gewoonweg smerig.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_146187202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef marc0871 het volgende:

[..]

als je het 1:1 gaat vergelijken met een analoge sigaret, kom je altijd bedrogen uit.

persoonlijk raak ik, na 26 jaar minstens 2 pakjes halfzwaar en een uitstapje van 3 jaar zwaar in de week, geen sigaret meer aan.
en dat was al na 3 dagen zo.
niet omdat ik het perse 'wilde', maar het gebeurde gewoon.

sigaretten vind ik nu gewoonweg smerig.
Blijkbaar was je er toch meer 'klaar mee' met die sigaretten dan ik. Nu heb ik ook dat ik elke dag in mijn thuissituatie rokers zie, en eentje is makkelijk gebietst, in mijn situatie is dat een vloeitje omdat ik ook shag rook voor andere doeleinden. En na een paar weken helemaal niets behalve de e-sig maakte het voor mij nog niet smerig, helaas, misschien was het dan wel gelukt. :P

Anyway, nieuwe poging, mijn pakje is snel genoeg op. Moet nu wel tegen twee verslavingen boksen though. :)

Trouwens, ik begon weer met roken door mijn andere verslaving, dus er zit inderdaad (vaker gehoord) additieve verslavende troep in die shag die niet in de e-sig zit. Moest er destijds ook een dagje doorheen voordat de trek in peuken weg was.
pi_146187702
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:52 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Blijkbaar was je er toch meer 'klaar mee' met die sigaretten dan ik. Nu heb ik ook dat ik elke dag in mijn thuissituatie rokers zie, en eentje is makkelijk gebietst, in mijn situatie is dat een vloeitje omdat ik ook shag rook voor andere doeleinden. En na een paar weken helemaal niets behalve de e-sig maakte het voor mij nog niet smerig, helaas, misschien was het dan wel gelukt. :P

Anyway, nieuwe poging, mijn pakje is snel genoeg op. Moet nu wel tegen twee verslavingen boksen though. :)

Trouwens, ik begon weer met roken door mijn andere verslaving, dus er zit inderdaad (vaker gehoord) additieve verslavende troep in die shag die niet in de e-sig zit. Moest er destijds ook een dagje doorheen voordat de trek in peuken weg was.
mja, ik heb ook een dag als een malloot aan mijn evod 2 zitten te lurken, omdat ik niet genoeg nicotine binnen kreeg.

maar in shag zitten idd additieven, die de opname verhogen, de werking versterken en de werkingsduur verkorten.
dus je wordt aan alle kanten verslaafd gehouden.

ik was in zoverre klaar met shag, dat het in eerste instantie zat was dat ik liep te hoesten en piepend en pruttelend ademhaalde.
de ene keer was het lekker en de andere keer had ik na 3 of 4 haaltjes ineens geen trek meer.
en de kosten, hè. die begonnen ook de pan uit te rijzen.

ik deed het echt om mijn gezondheid te verbeteren.
en als dat met zich meebracht dat ik nog wat geld kon besparen ook; zoveel te beter.

maar ik had echt niet verwacht dat ik zo snel al de peuken kon laten liggen.
het laatste 1/4 pakje shag, dat ik nog had toen mijn setje binnen kwam, heb ik na 1 1/2 maand maar weggegooid, omdat ik er echt niet meer naar omkeek.

laatst nog eens een shaggie van mijn vader gedraaid.
na 2 haaltjes heb ik hem afgegeven :r
had ik nog een half uur een gore nasmaak van ook ;( :r }:|

die vieze, kankerverwekkende stinkstokken raak ik echt niet meer aan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_146190550
Ik had niet eens de intentie om te stoppen maar mijn buurvrouw kocht een e-sig en omdat er dan niets meer te bietsen viel ben ik er ook maar mee begonnen, nu 7 maanden verder en op heel af en toe een trekje van een sigaret nooit meer gerookt en die trekjes smaken vies.
Ook met vrienden die stevig roken geen behoefte meer om een trekje te nemen.

Je kan het natuurlijk ook zien als iets wat je erbij doet zodat je minder gaat roken en al rook je maar de helft minder is dat toch mooi mee genomen, de rest komt vanzelf wel.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:14:51 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146192433
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:38 schreef Class het volgende:

[..]

Haha, door jou ben ik uberhaupt begonnen met dampen he O+

Je Taifun review op de FP.
:*

Ik heb er nog wel wat meer 'overgehaald' pas nog een Mech met een Nautilus voor een collega geregeld die al een starterding had maar daar niet tevreden over was, die dampt nu ook weer. En een andere collega die ook al een standaard dingetje had, zelfde verhaal, die loopt nu met een Vamo rond te sjouwen. En dan nog een dozijntje mensen aan lekkerdere liquids geholpen middels advies.

Ik snap sowieso nog steeds niet helemaal waarom mensen die dmv dampen willen stopen met roken steevast beginnen met tabakssmaken; die zijn eigenlijk helemaal niet lekker, en je gaat nooit diezelfde ranzige peukensmaak vinden die je krijgt van een analoge stinkstok. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:20 schreef schuschuho het volgende:
Mag ik even storen? cloupor m3, bho, ss nemesis, met een setje magneten,
ss cartel full set, ss plume veil, ss kayfun lite v2, AR-mod enz, enz, enz.
Ik ben een e-smoker maar gebruik al jaren gewoon de ego met z'n simpele dingen erbij.
Jullie zijn hier aan het praten over ingewikkelde e-sigaretten. Veel mensen die beginnen met e-smoken zullen dus hier niet mee lezen omdat ze er niets van snappen!
Jij mag even storen, net als alle andere mensen die dampen of willen beginnen, of die andere 'beginners'vragen hebben, of willen vragen waar we het bij vlagen in hemelsnaam over hebben. Geen enkel probleem, iedereen is hier welkom.

Maar als ik het goede begrijp wil je dus eigenlijk meelezen maar snap je de terminologie niet helemaal? OP een beetje doorgelezen? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:17:04 #188
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146192496
Zonet de Tugboat voor het eerst in gebruik genomen trouwens; had hem wel al opgebouwd, maar nog nooit gevuld.. fijn dingetje, ook al heeft ie geen flowcontrol ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:24:07 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146192736
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:53 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Tsja, alleen als je echt wilt lukt het. Zelf wil ik het blijkbaar ook niet graag genoeg, want na een week of wat zit ik weer iets te vaak sigaretten te roken. Toch niet helemaal 'echt', die e-sigaret.
Je hóeft het ook niet te willen; ik vond het allemaal maar onzin, maar ik kreeg een setje cadeau en ging het proberen om aan te tonen dat het niet werkte; boy was I wrong :|W

Na 3 dagen was ik helemaal over op elektrisch, en na 2 weken was het laatste halve pakje zware op. De slof shag die ik net een paar dagen ervoor had gekocht, staat nu nog steeds in het keukenkastje :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_146192970
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hóeft het ook niet te willen; ik vond het allemaal maar onzin, maar ik kreeg een setje cadeau en ging het proberen om aan te tonen dat het niet werkte; boy was I wrong :|W

Na 3 dagen was ik helemaal over op elektrisch, en na 2 weken was het laatste halve pakje zware op. De slof shag die ik net een paar dagen ervoor had gekocht, staat nu nog steeds in het keukenkastje :X
Dat sommige mensen blijkbaar wel zo makkelijk de switch kunnen maken vind ik best bijzonder. Helemaal in het begin stak mijn blowverslaving weer de kop op, omdat ik niet rookte. Rookte ik dan een shaggie, dan was het weer weg. Denk toch dat het de geestelijke verslaving is, en die is bij ieder persoon anders.
pi_146196823
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Sounddragon het volgende:

Ik snap sowieso nog steeds niet helemaal waarom mensen die dmv dampen willen stopen met roken steevast beginnen met tabakssmaken; die zijn eigenlijk helemaal niet lekker, en je gaat nooit diezelfde ranzige peukensmaak vinden die je krijgt van een analoge stinkstok. :')

Ik ben ook begonnen met shag/sigaret smaken omdat ik shag/sigaret rookte ;), de desertship, de palm, drum en usa red, ik heb nog een desert ship en 1 usa red liggen maar ik ga de desert maar mixen met bosbessen en de usa aan mijn buurvrouw geven. De enige tabakssmaak die ik nu nog lekker vind is ry4, voor de rest honing en aardbeien aan houden voorlopig.
pi_146203510
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Sounddragon het volgende:

Ik snap sowieso nog steeds niet helemaal waarom mensen die dmv dampen willen stopen met roken steevast beginnen met tabakssmaken; die zijn eigenlijk helemaal niet lekker, en je gaat nooit diezelfde ranzige peukensmaak vinden die je krijgt van een analoge stinkstok. :')

er zijn toevoegingen die een zogenaamde 'asbakkensmaak' of rooksmaak aan je liquids kan geven.

http://hadivape.nl/Flavou(...)avour?product_id=189

de dark fire flavour en dnb vlavour.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 02-11-2014 09:48:14 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 2 november 2014 @ 10:36:38 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146208908
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef marc0871 het volgende:

[..]

er zijn toevoegingen die een zogenaamde 'asbakkensmaak' of rooksmaak aan je liquids kan geven.

http://hadivape.nl/Flavou(...)avour?product_id=189

de dark fire flavour en dnb vlavour.
Dat is wel héél erg kansloos :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_146209013
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 10:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat is wel héél erg kansloos :D
dat zou je zeggen.
maar blijkbaar is er een markt voor.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 2 november 2014 @ 10:47:09 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146209059
Overal is een markt voor ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_146209100
Goed, nieuwe poging dag #1.

Zojuist heb ik mijn kayfun herbouwd, omdat ik nog meer smaak ervoer met mijn eGo-setje. De eerste hijs die ik had met de pre-coiled silica was hemels, mijn hele mond ervoer vanille. Dus, nu heb ik de rest van de bijgeleverde sillica gecoiled en ingebouwd. Was niet hetzelfde.

Waar moet ik op letten wil ik de smaak verbeteren? Behalve dan de liquid zelf? :)
  zondag 2 november 2014 @ 12:05:06 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146210464
Watten ipv silica gebruiken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146210498
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:05 schreef Catch22- het volgende:
Watten ipv silica gebruiken.
Dat deed ik dus ook in de tussentijd maar de smaak bleef tegenvallen. :) Sterker nog, met silica lijkt de damp meer en de smaak lijkt zelfs iets verbeterd. Maar niet genoeg. :P
  zondag 2 november 2014 @ 12:20:10 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146210786
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Dat deed ik dus ook in de tussentijd maar de smaak bleef tegenvallen. :) Sterker nog, met silica lijkt de damp meer en de smaak lijkt zelfs iets verbeterd. Maar niet genoeg. :P
Ik denk dat je hem niet goed opbouwde of je device niet goed is. De kayfun zou namelijk gewoon een goede smaak moeten geven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 november 2014 @ 12:44:11 #200
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146211365
Mijn ervaring met watten is dat het lastig is om de juiste hoeveelheid te gebruiken. Ik krijg het ook niet in een keer voor elkaar, bij silica is het makkelijker aangezien je een streng gebruikt die heeft normaal gesproken een vaste dikte.

Als mijn bestellingen uit China er zijn dan bouw ik wel een keer wat met silica in elkaar. Tot nu toe alleen met watten aan het spelen geweest.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')