abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_420969
Oke, Ed heeft een punt... een nieuwe bewoner heeft eigenlijk geen kans, dus kun je het spel zodoende niet winnen. Waarom dan een nieuwe bewoner plaatsen?

Dit kan straks weer een probleem zijn, want wie weet wie straks weer vrijwillig vertrekt...(Hieke bijvoorbeeld) en dan? Edje terug ofzo!?

Maar wat zou Veronica moeten bedenken om dit probleem op te lossen? Welke spelregel zou de oplossing bieden, of moet het zo blijven?

= Boefje =
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:29:20 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_420974
De spelregel dat het spel over is en Edje heeft gewonnen...

Even serieus...helemaal niks...Ik denk dat het voor een nieuwe bewoner een megagrote uitdaging is, en dus zullen er hele sterke mensen in moeten komen, die sterk in hun schoenen staan, om door te dringen naar de laatste drie...

Veronica zal niets veranderen aan de spelregels...

pi_420979
Dat ze uitgesloten worden van de eerste nominatieronde?
Rock 'n' roll, deal with it.
pi_420985
Natuurlijk kan Veronica zich niet laten kennen door de spelregels te veranderen.... het is geen WeakBrother.

Maar er zijn natuurlijk vele truuken mogelijk zoals meer zendtijd aan de nieuwe besteden, weekopdracht gericht op de nieuwe, een super familie en vrienden achtergrond reportage, etc.

Waarom anders steeds die nieuwe bewoners? Puur kijkcijfers?

= Boefje =
pi_421087
Ik denk inderdaad dat de nieuwkomer de eerste keer niet genomineerd mag worden.
Als er dan iemand vrijwillig uit gaat, komen er discussies. Want degene die dat doet, benadeeld dan de rest. Ik denk dat er dan niet meer (zoals nu het geval is) positief op het vertrek gereageerd wordt!
Degene die in het huis komt, krijgt echt de kans om zich te profileren.
Het is logisch dat er in zo'n korte tijd na binnenkomst op de nieuwkomer gestemd wordt. Als dit de nieuwe regel is, is dit verleden tijd!
Van alles is weer waardeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')