abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:42:12 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_146019199
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:38 schreef ScarFace- het volgende:

Telefoon afgemeld ..huh!?
Find my iPhone remote uitzetten, dus niet op de telefoon.
Dat bedoelde ik.
F_H bedoelde iets anders, hij kan niet via wifi op Internet en heeft geen passende sim. ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146019367
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:42 schreef APK het volgende:

[..]

Find my iPhone remote uitzetten, dus niet op de telefoon.
Dat bedoelde ik.
F_H bedoelde iets anders, hij kan niet via wifi op Internet en heeft geen passende sim. ;)
Klopt.

Via iCloud heb ik de telefoon afgemeld. Maar ik heb inmiddels door dat die 10x verkeerde code, ook inhoudt dat je telkens langer mag wachten. Op dit moment staat de wachttijd op 60 minuten. Morgen weer een nieuwe poging om een verkeerde code in te voeren :P
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:53:40 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146022928
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Pfff je neemt op, is het een telemarketeer zeg je dat je geen interesse hebt en gooi je hem weer op de haak. Veel beter dan in "spanning" te zitten wie het geweest zou kunnen zijn.
Welke spanning? Ik heb gewoon weinig trek in telemarketeers die dat hele bel me niet register niet volgen maar er ondanks discussie erover aan het eind van het gesprek vrolijk naar verwijzen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:57:56 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146022966
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk zelf een "fucking" lossless bron kiezen. Om een of andere reden maak jij de foutieve aanname dat de bron niet lossless kan zijn.
Mein.
Gott.

Dicussie ontstond over de koppeling iPhone->versterker ipv een random speakercradle, alternatieven zijn irrelevant. Ik val airplay dan ook niet aan, ik geef slecjts aan waarom die versterkerbouwer het er niet standaard erin heeft zitten :')
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Juist voor zulke fabrikanten is AirPlay bij uitstek geschikt. Één van de weinige manieren om draadloos muziek te streamen zonder kwaliteitsverlies.
maar dat ontken ik dan ook nergens :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146023358
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Welke spanning? Ik heb gewoon weinig trek in telemarketeers die dat hele bel me niet register niet volgen maar er ondanks discussie erover aan het eind van het gesprek vrolijk naar verwijzen.
Gewoon op de haak gooien klaar. Het kan anders ook zijn dat een goede maat of familie belt, maar goed misschien heb ik wel gewoon veel meer telefonisch contact dan anderen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:02:12 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146025011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Gewoon op de haak gooien klaar. Het kan anders ook zijn dat een goede maat of familie belt, maar goed misschien heb ik wel gewoon veel meer telefonisch contact dan anderen.
Ik wil áls ik dan opneem ook gewoon normaal met mensen om kunnen gaan, anders wordt er uit wraak gewoon een terugbelreminder achter het nummer geketst :')
Familie en vrienden zijn nooit afgeschermd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146025161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik wil áls ik dan opneem ook gewoon normaal met mensen om kunnen gaan, anders wordt er uit wraak gewoon een terugbelreminder achter het nummer geketst :')
Familie en vrienden zijn nooit afgeschermd.
Ik snap eigenlijk niet dat je zoveel telemarketeers aan de lijn krijgt, ik heb dat eigenlijk vrijwel nooit op mijn mobiel besef ik mij net.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:11:08 #233
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_146025206
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Heb hier een 4s met een defecte WiFi-chip. Deze heb ik verkocht en probeer ik te wissen. Find-my-iPhone staat aan (heb ik online iCloud al verwijderd, maar die synchroniseert natuurlijk niet met deze telefoon, aangezien deze geen contact maakt met internet.

Nu dacht ik handig te zijn door er een code op te zetten en de optie aan te zetten om de telefoon na tien verkeerde pogingen te wissen, maar hij blokkeert de telefoon alleen maar voor een steeds langere periode :').

Iemand nog meer opties om de telefoon te wissen? Ik heb geen simkaartje dat past, helaas.... :{
Ik heb ook een 4S met een gammele Wifi-chip. Ik kan hem gelukkig nog repareren met de haardrogermethode, al komt het probleem elke 2-3 maanden weer terug. Is die van jou helemaal niet meer te herstellen?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:12:02 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146025224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet dat je zoveel telemarketeers aan de lijn krijgt, ik heb dat eigenlijk vrijwel nooit op mijn mobiel besef ik mij net.
Ik word haast nooit gebeld hoor, maar als ik dan gebeld wordt is het gewoon negen van de tien keer een telemarketeer die zich beroept op contact in het verleden waardoor ze een uitzonderingspositie in het bel-me-niet-register-zouden hebben.

Maar ik vind ze gewoon vervelend en als ze echt iets te vertellen hebben spreken ze maar een boodschap in. (ik neem op werk sowieso niet op en kijk er dan vooral tijdens pauzes en koffie even op).

Net als straatverkopers vind ik het nogal schofterig over het algemeen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146025242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:11 schreef Colonia het volgende:

[..]

Ik heb ook een 4S met een gammele Wifi-chip. Ik kan hem gelukkig nog repareren met de haardrogermethode, al komt het probleem elke 2-3 maanden weer terug. Is die van jou helemaal niet meer te herstellen?
Nope. Afgezien van het feit dat ikzelf al een tijdje een 5S heb en m'n oudste ook allang een andere heeft, ben ik wel klaar met het gedoe waarbij je niet van je telefoon op aan kunt.

Ding wordt dus verkocht. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_146029726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mein.
Gott.

Dicussie ontstond over de koppeling iPhone->versterker ipv een random speakercradle, alternatieven zijn irrelevant. Ik val airplay dan ook niet aan, ik geef slecjts aan waarom die versterkerbouwer het er niet standaard erin heeft zitten :')
Wie heeft het over alternatieven? Het gaat om het afspelen vanaf een iPhone via AirPlay op een versterker, waarbij jij stug blijft volhouden dat dat niet lossless mogelijk is, en dat klopt dus niet.
pi_146031251
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je hebt niets aan het vervangen van het scherm met waterschade. Wat dacht je van de hardware dat daarin zit? Voor om en nabij de 300 euro een refurb iPhone 6 kunnen kopen is schappelijk.
Het was een voorbeeld, dat die tarieven zo kunnen verschillen. :')

Man man man haal het zand eens uit je vagijn.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:28:03 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146036071
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wie heeft het over alternatieven? Het gaat om het afspelen vanaf een iPhone via AirPlay op een versterker, waarbij jij stug blijft volhouden dat dat niet lossless mogelijk is, en dat klopt dus niet.
Dat heb ik nooit gezegd gvd, dat moet ik dus blijven verdedigen :')
Nogmaals: de reden dat airplay waarschijnlijk niet ondersteund wordt door versterker X is omdat de maker de gebruikelijke bron (MP3) mogelijk inferieur acht. Das alles wat ik gezegd heb, vervolgens krijg ik allerhande randvoorwaarden onder mijn neus en dan heb ik het gedaan, ja, dank je de koekoek, kutjes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:02:42 #239
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146039948
De tering zeg, gaat het nog steeds over Airplay en al dan niet lossless audio? :P
pi_146041563
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn iPhone 5. Ik wil hem updaten (naar iOS 8.1) en wil dat dus via de kabel doen... maar wanneer ik hem op laptop aansluit, krijg ik een melding dat ie geen reservekopie kan maken omdat ik geen originele oplader heb en nog wat. Dat terwijl ik originele kabel heb, ik heb de oplader zelfs bij een Apple winkel gehaald.

Wat zeggen jullie? Even langs gaan of is dat makkelijk te verhelpen?
pi_146041787
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jouw versterker heeft ook geen AUX-ingang? Want een Airport kan je uiteraard ook via AUX aansluiten.
Mijn versterker heeft een AUX ingang maar om nu een Airport te kopen van 99,- euro voor iets wat een dock van 29,- ook doet vind ik een beetje belachelijk..

Net zo absurd dat mijn Iphone 5S niet mét hoesje in het dock kan. Iets wat met mijn 4S en ipod met de 30 pins dock echt nooit een probleem is geweest.

De oplossing zal dus worden dat ik mijn jack-kabel van mijn oude dock ga gebruiken icm met een lightning kabel om mijn Iphone van stroom te voorzien. Het enige nadeel hiervan is dat ik de afstandbediening niet kan gebruiken maar goed dat is mij geen 70,- euro waard.

De hele discussie Airplay etc mag dan ook gestopt worden van mij. _O-
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_146047241
Vandaag een iPhone 6 gekocht. Ik wilde een restore doen vanaf iCloud maar dat geeft na enkele uren aan nog steeds bezig te zijn :?

Nu maak ik een backup van mijn oude iPhone in iTunes. Misschien gaat dat beter en anders maar helemaal opnieuw beginnen.

Anderen hier met ervaringen met iCloud terugzetten en ging dat wel gewoon snel :?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:14:06 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_146047298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Lampje_ het volgende:
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn iPhone 5. Ik wil hem updaten (naar iOS 8.1) en wil dat dus via de kabel doen... maar wanneer ik hem op laptop aansluit, krijg ik een melding dat ie geen reservekopie kan maken omdat ik geen originele oplader heb en nog wat. Dat terwijl ik originele kabel heb, ik heb de oplader zelfs bij een Apple winkel gehaald.

Wat zeggen jullie? Even langs gaan of is dat makkelijk te verhelpen?
Ik gok dat er iets anders staat dan dat hoor. De kabel heeft niks te maken met de mogelijkheid tot backup.

Kan je de precieze foutmelding doorgeven?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_146047375
Werkt dat eigenlijk wel? Als ik een backup maak op een iPhone met iOS 7 en de nieuwe heeft 8 :? :@
pi_146048153
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:15 schreef Asa het volgende:
Werkt dat eigenlijk wel? Als ik een backup maak op een iPhone met iOS 7 en de nieuwe heeft 8 :? :@
Ja alleen van iOS8 naar iOS7 backup terugzetten gaat niet
pi_146048857
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Asa het volgende:
Vandaag een iPhone 6 gekocht. Ik wilde een restore doen vanaf iCloud maar dat geeft na enkele uren aan nog steeds bezig te zijn :?

Nu maak ik een backup van mijn oude iPhone in iTunes. Misschien gaat dat beter en anders maar helemaal opnieuw beginnen.

Anderen hier met ervaringen met iCloud terugzetten en ging dat wel gewoon snel :?
Doe je het via je wifi? Zou het sowieso niet via je data doen. Toen ik het via wifi deed gaf hij 4 uur aan, toen koppelde ik hem aan iTunes en was het zo gepiept.

Ik had overigens ook ios 7 en nu alles 8, gewoon goed gegaan :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_146049498
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:

Ik gok dat er iets anders staat dan dat hoor. De kabel heeft niks te maken met de mogelijkheid tot backup.

Kan je de precieze foutmelding doorgeven?
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone van ...., omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iPhone. Verwijder de reservekopie van deze iPhone en probeer het opnieuw."

Dat. Het was inderdaad niet precies wat ik zei, maar ik kreeg dat melding ook toen ik een neppe oplader voor iPhone 5 kocht. Ik heb de reservekopie al verwijderd en toch heeft het niet geholpen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:17:43 #248
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_146050851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Lampje_ het volgende:

[..]

"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone van ...., omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iPhone. Verwijder de reservekopie van deze iPhone en probeer het opnieuw."

Dat. Het was inderdaad niet precies wat ik zei, maar ik kreeg dat melding ook toen ik een neppe oplader voor iPhone 5 kocht. Ik heb de reservekopie al verwijderd en toch heeft het niet geholpen.
Heb je een Windows of een Mac?

Indien Windows, toets in de adresbalk in Explorer '%appdata%' in (zonder aanhalingstekens), ga dan naar de map 'Apple Computer', 'Mobile Sync', 'Backup'. Je bent dan hier:

C:\Users\Lampje_\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

Verwijder vervolgens alles wat in de map backup staat en probeer het opnieuw.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_146051635
*O* WhatsApp update nu! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:35:31 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146051776
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef RoW_0 het volgende:
*O* WhatsApp update nu! *O*
Rennen, rennen, rennen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')