abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145995188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:15 schreef Frag_adder het volgende:

Bij lesbiennes, ik heb werkelijk geen flauw idee.

_O-
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:51:49 #127
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145995538


Je vliesje is gescheurd, je bent geneukt.
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:43:00 #128
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_145997408
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:41 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

_O-
Ja maar hoe zie jij het dan? 1e keer voorbind is ook weer zo niet natuurlijk :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_145997466
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja maar hoe zie jij het dan? 1e keer voorbind is ook weer zo niet natuurlijk :+
Nee, ik ben het helemaal met je eens! Ik vond dat je het gewoon zo mooi neerzette ^O^
pi_146006004
Voor zover dit serieus is:
Vind dat je ontmaagd bent, met zn lul erin is erin en wat houdt ontmaagding in? Dat er een lul in je kut zit.. Verder als je m zo strest om of je nog maagd bent of niet omdat je maagd zijn zo belangrijk vind, had m dan niet gepijpt? Het religieuze 'maagd voor het huwelijk' is niet letterlijk alleen maar het maagd zijn, het gaat erom dat je gewoon geen seksuele dingen verricht met iemand waarmee je niet getrouwd bent. Als je dit echt echt zo belangrijk had gevonden had je al veel eerder twee keer na moeten denken en gewoon echt 100% puur moeten blijven.
Rookworst zonder R is ook worst .
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:43:42 #131
54680 Trol
Carpe Diem
pi_146063913
En wat zegt de dokter?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:47:26 #132
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146064008
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:30 schreef Rolleboller het volgende:
Voor zover dit serieus is:
Vind dat je ontmaagd bent, met zn lul erin is erin en wat houdt ontmaagding in? Dat er een lul in je kut zit.. Verder als je m zo strest om of je nog maagd bent of niet omdat je maagd zijn zo belangrijk vind, had m dan niet gepijpt? Het religieuze 'maagd voor het huwelijk' is niet letterlijk alleen maar het maagd zijn, het gaat erom dat je gewoon geen seksuele dingen verricht met iemand waarmee je niet getrouwd bent. Als je dit echt echt zo belangrijk had gevonden had je al veel eerder twee keer na moeten denken en gewoon echt 100% puur moeten blijven.
Lul erin was ik ook altijd van overtuigd en de nodige hand en mond arbeid telde ik nooit mee. Maar eigenlijk als ik er nu zo tegen aan kijk (10 jaar later) is dat ook seks. Op het moment dat ze hem voor het eerst pijpte, voerde ze al een seksuele daad uit. Dus had ze vanaf toen al seks gehad.
Immers als alleen penetratie telt, blijft een lesbienne altijd maagd :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146094721
Het gebrek aan empathie is wel episch in deze draad.
Maar goed, de reden dat in veel culturen maagdelijkheid belangrijk is, is niet om het maagdenvlies alswel omdat het dom is om kinderen te krijgen voordat je getrouwd bent. Vroeger bestonden dingen als pillen en condooms niet, en was geen seks de enige mogelijkheid om geen kinderen te krijgen als je nog niet getrouwd was.
Dat gezegd hebbende, als TS onveilige seks heeft gehad moet ze zich zorgen maken. Of gewoon binnen nu en negen maanden met haar vriendje trouwen. Op de huwelijksnacht gewoon in je linkerpink prikken dan bloedt dat ook en kun je je familie laten zien dat je echt gebloed hebt. Veel goedkoper en makkelijker dan een maagdenvlieshersteloperatie.
pi_146095383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef jaha het volgende:
Het gebrek aan empathie is wel episch in deze draad.
Maar goed, de reden dat in veel culturen maagdelijkheid belangrijk is, is niet om het maagdenvlies alswel omdat het dom is om kinderen te krijgen voordat je getrouwd bent. Vroeger bestonden dingen als pillen en condooms niet, en was geen seks de enige mogelijkheid om geen kinderen te krijgen als je nog niet getrouwd was.
Dat gezegd hebbende, als TS onveilige seks heeft gehad moet ze zich zorgen maken. Of gewoon binnen nu en negen maanden met haar vriendje trouwen. Op de huwelijksnacht gewoon in je linkerpink prikken dan bloedt dat ook en kun je je familie laten zien dat je echt gebloed hebt. Veel goedkoper en makkelijker dan een maagdenvlieshersteloperatie.
Ik denk dat dat tegenwoordig maar heel weinig voorkomt, dat je je laken aan je familie moet laten zien. Hoe zit dat dan met mannen? Dom gedoe. Meeste moslims weten dat maagdelijkheid iets tussen god en jouw partner is.
pi_146099069
Het is nou eenmaal een realiteit voor veel mensen. Vergeet ook niet dat we pas slechts sinds de jaren '60 in Nederland het begrip vrije liefde kennen. Je mag met iedereen naar bed zolang beide partners instemmen, wilsbekwaam en seksueel volwassen (16+) zijn. Maar dat is lang niet altijd zo geweest, en dat is in grote delen van de wereld nog steeds niet het geval.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')