abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:15:07 #51
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_145792357
Hij is blijkbaar niet wat je zoekt in een scharrel. Accepteren of verder kijken.
pi_145801047
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

ja maar is t niet raar dat ik dit erg vind?
Nee hoor. Waarschijnlijk heeft hij wel meer scharrels en heeft hij gewoon niet altijd zin in je. Zoek gewoon een scharrel waar je een iets emotionelere band kunt opbouwen.Moet niet al te lastig zijn, lijkt me?
pi_145808492
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef madeliefff het volgende:
waarom denken sommigen zo zwartwit? Er kunnen meerdere vormen bestaan. Jij wil blijkbaar alleen sex als je geen relatie van iemand wil maar iemand als TS zoekt blijkbaar sex EN intimiteit zonder overige verplichtingen die je in een relatie hebt. ( het niet willen van een relatie hoeft niet alleen met intimiteit te maken te hebben he)
Mss omdat je dan eigenlijk seks hebt om redenen die een signaal zijn voor hoe je bent als persoon?
Bedoel, als jij intimiteit zoekt in zulke seks en dat kunt met een "vreemde", tja, dan ligt de lat niet echt hoog hé. Mss moet TS maar zelf eens op zoek naar naar waarom ze intimiteit zoekt in zulke seks. Of is het weer zo een hypocriet persoon die denkt dat ze liefde en seks kan scheiden maar eigenlijk het niet kan? Natuurlijk, ge moet die vraag wel durven stellen aan uzelf en dat is nu niet echt iets voor mensen die bezig zijn met zulke seks hé, da is te diepzinnig :6
pi_145808644
Ik denk dat jullie beide iets anders willen. Brei er een eind aan want dat werkt toch niet.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:17:54 #55
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_145817893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:14 schreef conso888 het volgende:

[..]

Mss omdat je dan eigenlijk seks hebt om redenen die een signaal zijn voor hoe je bent als persoon?
Bedoel, als jij intimiteit zoekt in zulke seks en dat kunt met een "vreemde", tja, dan ligt de lat niet echt hoog hé. Mss moet TS maar zelf eens op zoek naar naar waarom ze intimiteit zoekt in zulke seks. Of is het weer zo een hypocriet persoon die denkt dat ze liefde en seks kan scheiden maar eigenlijk het niet kan? Natuurlijk, ge moet die vraag wel durven stellen aan uzelf en dat is nu niet echt iets voor mensen die bezig zijn met zulke seks hé, da is te diepzinnig :6
spreek je niet Nederlands? :P ik denk telkens dat ik een gedicht aan het lezen ben met je Belgisch taaltje haha

Maar ontopic Hoezo zou de lat dan niet echt hoog liggen?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_145819723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

spreek je niet Nederlands? :P ik denk telkens dat ik een gedicht aan het lezen ben met je Belgisch taaltje haha

Maar ontopic Hoezo zou de lat dan niet echt hoog liggen?
Ik heb aardig wat Belgen in mijn vriendenkring maar die schrijven geen van allen zo hoor.

Het lijkt idd meer op een gedicht uit de middeleeuwen ofzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145821455
Wel seks willen maar te beroerd zijn om te reageren op wat appjes? Exit. Weg ermee.
pi_145821507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:17 schreef madeliefff het volgende:
spreek je niet Nederlands? :P ik denk telkens dat ik een gedicht aan het lezen ben met je Belgisch taaltje haha
Lol, zal er wat op letten ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:17 schreef madeliefff het volgende:
Maar ontopic Hoezo zou de lat dan niet echt hoog liggen?
Hmm, wordt een moeilijke om uit te leggen, ik doe mijn best.
Voor mij komt intimiteit (of lees geborgenheid) echt wel dicht bij een vorm van liefde. Als je intimiteit zoekt in platte seks en dat lukt, dan komt het over alsof het niet veel uitmaakt wie u dat kan geven.
Bedoel, het is niet de andere persoon in kwestie die u die intimiteit/geborgenheid geeft, maar gij zelf die daar genoeg mee heeft.
Voor mij bv kan geen enkele vrouw mij intimiteit geven waar ik geen liefde voor voel. Dat wil niet zeggen dat ik er geen seks mee kan hebben, maar wel dat zij mij geen intimiteit kan geven.
Dus als iemand dat kan ervaren bij iemand waar die platte seks mee heeft, tja, dan denk ik toch dat de lat niet te hoog ligt.
pi_145821576
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef zeepjeh het volgende:
Of vinden jullie dan dat ik zeur? Ik zou het overigens van vrienden ook niet leuk vinden, van niemand eigenlijk :P
dit laatste vooral ja, heeft weinig met scharrels te maken, t is gewoon irritant als iemand niet reageert op je vraag.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:54:37 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145821803
Een scharrel is niet meer dan dat en hij ziet je ook niet als meer dan een zaadgleuf. Jij moet hem ook niet als meer zien dan een dildo met een mening.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_145822374
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef jogy het volgende:
Een scharrel is niet meer dan dat en hij ziet je ook niet als meer dan een zaadgleuf. Jij moet hem ook niet als meer zien dan een dildo met een mening.
Zalig hoe mensen zich graag verlagen tot zo iets voor wat oppervlakkige seks _O-
pi_145822412
quote:
9s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef zeepjeh het volgende:
wel kijken maar niet reageren
TS beantwoord haar eigen vraag in de FIPO. Je zeurt.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:14:35 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145822496
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:10 schreef conso888 het volgende:

[..]

Zalig hoe mensen zich graag verlagen tot zo iets voor wat oppervlakkige seks _O-
Mwoa, niks mis met wat loze seks. Dat hele anale (figuurlijk) gedoe erover is gewoon een restant van oude tijden toen er nog geen anticonceptie bestond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_145822705
quote:
17s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef jogy het volgende:
Mwoa, niks mis met wat loze seks.
Het gaat niet om die seks, het gaat om hoe ge uzelf ziet als ge zo bezig zijt.
Ik voel mij wel beter dan nen dildo met een mening hoor.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:24:18 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145822808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef conso888 het volgende:

[..]

Het gaat niet om die seks, het gaat om hoe ge uzelf ziet als ge zo bezig zijt.
Ik voel mij wel beter dan nen dildo met een mening hoor.
Het was iets overdreven neergezet natuurlijk maar voor gescharrel een goed beginpunt zodat je niet teleurgesteld bent wanneer het over gaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_145822895
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
Het was iets overdreven neergezet natuurlijk maar voor gescharrel een goed beginpunt zodat je niet teleurgesteld bent wanneer het over gaat.
Goh, mag overdreven zijn, maar het blijft wel gelijk: je bent niet meer dan een gebruiksvoorwerp voor de ander en veel mensen hebben er blijkbaar geen probleem mee om zich te verlagen tot dat, gewoon voor wat seks. Maar ja, ze mogen die andere ook zien als gebruiksvoorwerp dus is er geen vuiltje aan de lucht.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:29:37 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145822967
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef conso888 het volgende:

[..]

Goh, mag overdreven zijn, maar het blijft wel gelijk: je bent niet meer dan een gebruiksvoorwerp voor de ander en veel mensen hebben er blijkbaar geen probleem mee om zich te verlagen tot dat, gewoon voor wat seks. Maar ja, ze mogen die andere ook zien als gebruiksvoorwerp dus is er geen vuiltje aan de lucht.
Ik vind het in ieder geval geen 'verlagen' als de verwachtingen gelijk zijn. Zodra er één verliefd is op de ander en daarom maar gaat scharrelen om toch iets mee te krijgen van die persoon dan is het kut en is er sprake van 'verlagen'.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_145823161
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef zeepjeh het volgende:
Hoeveel accepteer je ? Ik scharrel met iemand waarmee ik naast het afspreken amper contact heb. De keren dat we whatsapp contact hebben reageert hij soms ineens niet meer na een vraag. Ik vind dat een beetje overkomen alsof ik niet boeiend ben en onrespectvol, hij is ook al niet knuffelig.

Nu weet ik dat we geen relatie hebben maar het irriteert mij wel want ik wil me wel gewild voelen natuurlijk. Dat hij soms pas een dag later reageert is tot daar aan toe, hij zal wel druk zijn maar helemaal niet meer reageren vind ik raar. Of vinden jullie dan dat ik zeur? Ik zou het overigens van vrienden ook niet leuk vinden, van niemand eigenlijk :P
Ik had een tijd een scharrel, maand of 4... En dat was allemaal hartstikke fijn, tot dat ze op vakantie ging:

De laatste paar weken was het niks... ze was weliswaar op vakantie, maar normaal praatte we dagelijks echt uren achter elkaar, en ze was vaak gewoon online op app of had een laatst gezien van 1 minuut geleden of zo, maar reageren deed ze uren NIET, dat was echt killing..

Dus nee, je bent niet de enige ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 17:40:18 ]
pi_145823267
Een scharrelrelatie is gebaseerd op seks en heb je een gelegenheidspartner, en dus geen verwachtingen en het emotionele?

Of...
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:41:17 #70
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_145825267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef conso888 het volgende:

[..]

Lol, zal er wat op letten ;).

[..]

Hmm, wordt een moeilijke om uit te leggen, ik doe mijn best.
Voor mij komt intimiteit (of lees geborgenheid) echt wel dicht bij een vorm van liefde. Als je intimiteit zoekt in platte seks en dat lukt, dan komt het over alsof het niet veel uitmaakt wie u dat kan geven.
Bedoel, het is niet de andere persoon in kwestie die u die intimiteit/geborgenheid geeft, maar gij zelf die daar genoeg mee heeft.
Voor mij bv kan geen enkele vrouw mij intimiteit geven waar ik geen liefde voor voel. Dat wil niet zeggen dat ik er geen seks mee kan hebben, maar wel dat zij mij geen intimiteit kan geven.
Dus als iemand dat kan ervaren bij iemand waar die platte seks mee heeft, tja, dan denk ik toch dat de lat niet te hoog ligt.
ik denk dat daar gewoon het verschil ligt. ik hoef niet verliefd te zijn om met iemand te knuffelen :)
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_145827110
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Met alle respect maar dan liggen jullie verwachtingspatronen mijlenver uit elkaar. Knuffelen en lieve woordjes tegen elkaar zeggen gebeurt doorgaans in een 'gewone' relatie. Seksrelaties zijn veel oppervlakkiger. Wel de lusten, niet de lasten en ander gedoe.

Je zou met hem erover kunnen praten, maar beter stop je dit zo snel mogelijk. Nog even en je ontwikkelt gevoelens voor hem die hij wellicht niet kan beantwoorden (al heb ik het vermoeden dat die gevoelens er ondertussen allang zijn).

Denk om jezelf :)
ik ben niet verliefd hoor, maar knuffelen helpt wat meer voor de stemming :@ het is wel zo dat je met knuffelen sneller verliefd kunt worden dus dat risico loop ik dan wel weer.
pi_145827171
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef enzo1291 het volgende:
Waarom vertel je dit hem niet?
Wel even vermelden dat je echt niet op een relatie uit bent voor hij schrikt, maar wel wat meer wil zijn dan een speeltje wat altijd maar klaar moet liggen...

Anders mag jij mij wel Pm-en voor die knuffel.
(A)
wel lief van je ( als je het echt zo bedoeld zonder bijbedoelingen dan :p)
pi_145827306
zo te zien zijn er dus verschillende meningen over hoe zoiets in elkaar hoort te steken en zijn er dus verschillende manieren mogelijk
pi_145828025
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:29 schreef jogy het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen 'verlagen' als de verwachtingen gelijk zijn.
Wel ja, dat is het altijd hé, als het wederzijds is, is er niks aan de hand. Je gaat akkoord dat die andere u gebruikt en aangezien jij die andere ook zo mag gebruiken,is er geen vuiltje aan de lucht. Maar hoe je het ook draait of keert, of het nu wederzijds is of niet, ge blijft een gebruiksvoorwerp voor de ander. Is gewoon grappig hoe mensen dat altijd verdraaien om toch niet die confrontatie aan te moeten gaan ...
Jij op zich, zonder te kijken naar die ander, verlaagt je gewoon tot een voorwerp van lust. En als je je daar goed bij voelt, doe gerust, ik voel mij gewoon beter dan dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef madeliefff het volgende:
ik denk dat daar gewoon het verschil ligt. ik hoef niet verliefd te zijn om met iemand te knuffelen :)
Ik hoef ook niet verliefd te zijn hoor om te knuffelen, maar ik hoef er ook geen seks voor te hebben ;).
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:31:32 #75
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_145832653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef conso888 het volgende:

[..]

Wel ja, dat is het altijd hé, als het wederzijds is, is er niks aan de hand. Je gaat akkoord dat die andere u gebruikt en aangezien jij die andere ook zo mag gebruiken,is er geen vuiltje aan de lucht. Maar hoe je het ook draait of keert, of het nu wederzijds is of niet, ge blijft een gebruiksvoorwerp voor de ander. Is gewoon grappig hoe mensen dat altijd verdraaien om toch niet die confrontatie aan te moeten gaan ...
Jij op zich, zonder te kijken naar die ander, verlaagt je gewoon tot een voorwerp van lust. En als je je daar goed bij voelt, doe gerust, ik voel mij gewoon beter dan dat.

[..]

Ik hoef ook niet verliefd te zijn hoor om te knuffelen, maar ik hoef er ook geen seks voor te hebben ;).
huh en ik wel volgens jou? Nee ik heb geen sex met mensen om te kunnen knuffelen maar als ik sex heb vind ik dat erbij horen. Als iem zijn piemel in me douwt moet hij echt niet gaan zeiken over een simpele knuffel , hallo zeg :p

De lat ligt laag omdat je knuffelt met zomaar iemand zegje...ik vind sex veel meer iets om kieskeurig over te zijn.
Als men iets ergs mee maakt en er zijn alleen vreemden om hem of haar heen laten ze zich ook vaak troosten (een knuffel etc) door een vreemde. Bij een scharrel is t niet echt een vreemde he. Maar goed ik denk dat dit gewoon voor iedereen persoonlijk anders ligt
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')