abonnement Unibet Coolblue
pi_145807981
Heh verdomme, tot 11 uur geen WoW.
pi_145808137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:29 schreef Silmarwen het volgende:
Was er toen ook niet die docu over Method? Dat is toch die US horde guild?
Method was sowieso alliance EU, misschien later horde gegaan maar sowieso geen US.

Kan me trouwens wel voorstellen dat er een docu was over die Horde guild van Kungen, hadden alle belangrijke world firsts tot ze geen zin meer hadden. Ben wel heel die naam kwijt.
pi_145808518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:52 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heh verdomme, tot 11 uur geen WoW.
Je kan al spelen nu
pi_145809720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Method was sowieso alliance EU, misschien later horde gegaan maar sowieso geen US.

Kan me trouwens wel voorstellen dat er een docu was over die Horde guild van Kungen, hadden alle belangrijke world firsts tot ze geen zin meer hadden. Ben wel heel die naam kwijt.
Oorspronkelijk Nihilum dacht ik, en daarna nog een of enkele oninteressante gesponsorde guildnames.
Comfortably numb
pi_145809928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:03 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Oorspronkelijk Nihilum dacht ik, en daarna nog een of enkele oninteressante gesponsorde guildnames.
Idd die ja
pi_145811826
Nostalgie!
Zit net het 'Silly Vanilla memories' topic op de WoW forums te lezen :D
Wat zijn voor jullie de betere herinneringen uit WoW? En dan bedoel ik niet alleen Vanilla :)
pi_145812150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef GlenSpey het volgende:

Lolwhut?
Ik heb nooit van dat hele Method gehoord in al die jaren WoW. Is het werkelijk zo'n begrip dat mensen er duizenden euro's voor neer zullen gaan leggen zodat de leden van die guild een paar gidsen en verhalen schrijven over het spel? :')
Dat ligt meer aan jou dan aan Method hoor :D http://www.wowprogress.com/ Ensidia werd gesponsord voor 1000'en dollars en ook Paragon is een gesponsord guild. En het gaat echt niet om tientjes.

Mijn vriend wilde solliciteren bij Method, maar dat mocht niet van mij want die hebben een apart guild voor vriendinnetjes :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145812888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef Isabeau het volgende:

Mijn vriend wilde solliciteren bij Method, maar dat mocht niet van mij want die hebben een apart guild voor vriendinnetjes :')
Wat is dat nou voor een onzin, dat vriendinnetjes in een ander guild moeten :D

Wel lief dat hij naar je geluisterd heeft ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145813022
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

Wat is dat nou voor een onzin, dat vriendinnetjes in een ander guild moeten :D

Wel lief dat hij naar je geluisterd heeft ;)
Dat hebben al die 'top guilds'. _O- En vriendlief had als eisen: leuke mensen (vielen er al een paar af zoals Envy en Scrubbusters), niet 7 dagen per week raiden, en liefst top 20. Helaas werd het wel een alliance guild, maar ja.

En natuurlijk luistert hij naar mij! Altijd *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145813083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:10 schreef GlenSpey het volgende:
Nostalgie!
Zit net het 'Silly Vanilla memories' topic op de WoW forums te lezen :D
Wat zijn voor jullie de betere herinneringen uit WoW? En dan bedoel ik niet alleen Vanilla :)
Zonder enige kennis en verwachtingen eraan beginnen en zo aankloten en alles ontdekken. Maarja, dat kan je maar 1 keer doen he.
pi_145813312
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:51 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Zonder enige kennis en verwachtingen eraan beginnen en zo aankloten en alles ontdekken. Maarja, dat kan je maar 1 keer doen he.
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 13:20:49 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145813940
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:51 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Zonder enige kennis en verwachtingen eraan beginnen en zo aankloten en alles ontdekken. Maarja, dat kan je maar 1 keer doen he.
Uiteraard als Hunter in strength/spirit-gear rondlopen en denken dat je goed bent _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145814068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend wilde solliciteren bij Method, maar dat mocht niet van mij want die hebben een apart guild voor vriendinnetjes :')
...

:')
pi_145814155
Zelfs nu in de prepatch krijg ik die green fire boss niet neer :') Ik geef die warlock maar op, wat een teringclass.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:30:05 #115
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_145814185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef Ratsnest89 het volgende:
Zelfs nu in de prepatch krijg ik die green fire boss niet neer :') Ik geef die warlock maar op, wat een teringclass.
:'( Niettus!
By the light of the moon! *poof*
pi_145814323
Ik herinner me nog goed dat ik in 2006 een klasgenoot hoorde vertellen over zijn grote hobby: World of Warcraft. Ik dacht nog van man, pleur op joh met je stomme spel :') ik kende het al wel van naam maar had het nog nooit zelf gespeeld. Vond het meer iets voor de échte nerds en daar stond ik natuurlijk ver vanaf :')
Een paar maanden later verschenen die commercials op tv van Mister T enzo, 'I'm mr. T. and I'm a nightelf mohawk', toen ben ik zelf ook gaan spelen.

Mijn allereerste character was een gnome. Weet niet zeker meer welke class het was, dacht warlock. Ik speelde toen tijdens de les op de laptop. Diezelfde klasgenoot die ik er eerder over hoorde praten zat me telkens te whisperen ingame, maar ik wist niet hoe ik terug moest replyen :P

---

Mijn eerste raid was BWL met een guildgroep. Ik had toen net Ventrilo geinstalleerd omdat ze daar de tactics door gingen nemen. Mijn instellingen stonden verkeerd dus ik kreeg vrijwel niets mee van wat er gezegd wordt. Uit pure verveling en omdat het nogal lang duurde liep ik dus door die room te springen waar die draak lag. Die draak was geel dus ik dacht dat ik zonder probleem dichtbij kon komen omdat ie me toch niet aan zou vallen. Deed ie dus wel en het werd een wipe. Werd toen de groep uit gekicked door een officer van 14 en dat vond ik toch wel zo'n belediging dat ik de guild ben uitgestapt.

---

Tijdens de eerste dagen van WOTLK was iedereen druk bezig met een death knight. Ik liep destijds rustig een mage altje te levelen in de Hillsbrad Foothills. Ik was eigenlijk een beetje te laag lvl nog voor die zone maar een vriendelijke female belf warlock van een paar levels hoger schoot me te hulp. Dacht nog 'wat een vriendelijke gozer dat ie me bij al die quests helpt'
Een paar dagen en vele quests later kwam ik er pas achter dat het helemaal geen gozer was :') uiteindelijk nog een tijdje met haar gedate ook :) fun times. Dat mage altje ben ik overigens nooit meer mee verder gegaan. Heb haar geparkeerd in de inn van de Hillsbrad foothills en daar staat ze tot op de dag van vandaag nog steeds, lvl 27.
pi_145814432
Wat een faal, wil graag mijn lvl 85 mage restoren, kan alleen niet omdat ik die nickname al gebruikt heb bij een nieuwe andere toon :') :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:42:47 #118
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_145814534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:38 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat een faal, wil graag mijn lvl 85 mage restoren, kan alleen niet omdat ik die nickname al gebruikt heb bij een nieuwe andere toon :') :')
Is het dan niet zo dat je wordt geflagged voor een namechange? :o
By the light of the moon! *poof*
pi_145814610
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef BlikjeFris het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat je wordt geflagged voor een namechange? :o
Nee gewoon een error :D
pi_145814623
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:38 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat een faal, wil graag mijn lvl 85 mage restoren, kan alleen niet omdat ik die nickname al gebruikt heb bij een nieuwe andere toon :') :')
Waarom delete je een lvl 85 ? :')
pi_145814676
quote:
15s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom delete je een lvl 85 ? :')
Geen plaats meer toen :') Paar weken later kwam er een slot bij :')
pi_145814717
Meer dan 1 toon hebben. :')
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 13:52:04 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145814817
Leuk, Glen :D

Even kijken, ik begon ook ergens in 2006 te spelen. Maat van me speelde al sinds de release en zat al dik een jaar tegen me aan te zeuren dat ik ook WoW moest aanschaffen. Toen ik er achter kwam dat een gemeenschappelijke vriend óók al speelde ben ik overstag gegaan. M'n eerste char was een human paladin. Vriend stond met z'n lvl 20 ofzo op me te wachten en gaf me, heel genereus, 3 silver om dingen van te kopen. Ik was blij, extatisch, ik was rijk! :')

Heb een tijdje met de paladin gespeeld, daarna een nelf rogue, dwarf hunter en dwarf paladin en zeker een jaar bij Orions Horde (Alliance guild op Khadgar) gezeten voordat ik besloot naar de Horde over te stappen. Ik maakte een undead warlock, kwam tot lvl 4 á 5 in Tirisfal en ging daarna met een vreemde mee naar Orgrimmar waar ik compleet verdwaalde _O- Snapte er de ballen niet meer van en maakte maar een undead warrior. Die is tot op heden nog altijd mijn main, ookal staat 'ie op 85 geparkeerd.

Tegen de tijd dat TBC uitkwam was de warrior nog maar mid-40 en besteedde er weinig aandacht aan, behalve dat ik een tijdje belf paladin heb gespeeld. Ergens in 2009 stapten we ineens naar de Tarren Mill-server over omdat de chick van m'n vriend daar speelde en Khadgar een beetje dood was (de guild, Misfits, was helaas uit mekaar gevallen ;( :'( ). Tarren Mill was zo mogeljik nóg leger en een maand of 3 later waren we weer terug.

Van 2009 tot 2012 heb ik behoorlijk wat altjes gemaakt die allen max lvl 40 werden voordat ik weer wat anders wilde en was het vervolgens beu genoeg om er 2 jaar vanaf te blijven. Sinds een week of 3 ben ik weer terug bij m'n oude liefde Khadgar EU en heb in 3 weken tijd het volgende gedaan:

- Naschtokh, undead warrior, van 84,5 tot 85;
- Skarrgan, orc hunter, van 85 tot 88;
- Kimek, tauren druid, van 56 tot 85;
- Naschrakh, undead warlock, van 1 tot 65;
- Naschtere, undead rogue, van 1 tot 62 (speel ik nu veel mee);

en nog wat altjes tussen de 10 en 35 staan :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:59:02 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145817156
Je leven om WoW heen bouwen , dat gaat echt te ver. Ik vond 4 dagen per week al redwlijk hardcore.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 15:00:04 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145817213
Tja, ik zit wegens ziekte al jaren thuis, dan moet je iets te doen hebben, he?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')