abonnement Unibet Coolblue
pi_154413973
Ik denk dat het ook belangrijk is om je bewust te zijn hoeveel informatie je over jezelf geeft met zo'n levensverhaal. Dat is heel wat anders dan vertellen wat je baby heeft gegeten ofzo ;) ik denk dat dat topic heel veel lurkers heeft en kan me mede daarom ook juist wel heel goed voorstellen dat mensen het weer weghalen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:58:43 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154415407
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:02 schreef Heliotrope het volgende:
Ik denk dat het ook belangrijk is om je bewust te zijn hoeveel informatie je over jezelf geeft met zo'n levensverhaal. Dat is heel wat anders dan vertellen wat je baby heeft gegeten ofzo ;) ik denk dat dat topic heel veel lurkers heeft en kan me mede daarom ook juist wel heel goed voorstellen dat mensen het weer weghalen.
Ik kan me vooral goed voorstellen dat je het dan dus gewoon niet plaatst. Wat ik al zei, niks online zetten wat je niet online wilt hebben. Overigens is er niks echt weg, ik heb alle verhalen nog gewoon in mijn Google Drive staan. En vele anderen (ook lurkers) met mij.
KuikenGuppy
pi_154422373
Maar crumpette was zich mi erg bewust van wat ze online zette. En er weer af haalde. En hell, misschien kreeg ze cold feet? Moet kunnen toch?
En als je het mist-jammerbammer. Ik mis ook de helft van de foto's.

En troel, als jij de bus mist ondat je te laat bent, vind je dan at de chauffeur je pest? Pesten is écht van heel andere orde. Dit heeft niets met kliekjes te maken of het uitkiezen van bepaalde mensen.

Misschien in de op een zin opnemen dat voor de leesbaarheid aangeraden wordt om de verhalen te laten staan. Maar wmb geen regel. Ik wil (binnen edittijd) kunnen doen met mijn posts wat ik wil).
pi_154422411
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kan me vooral goed voorstellen dat je het dan dus gewoon niet plaatst. Wat ik al zei, niks online zetten wat je niet online wilt hebben. Overigens is er niks echt weg, ik heb alle verhalen nog gewoon in mijn Google Drive staan. En vele anderen (ook lurkers) met mij.
Dat is jouw keus. En het was Crumps keus om het kort online te zetten en de risico's van docs te nemen. Dat is dan toch haar verantwoordelijkheid, voor haar verhaal?
pi_154422680
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kan me vooral goed voorstellen dat je het dan dus gewoon niet plaatst. Wat ik al zei, niks online zetten wat je niet online wilt hebben. Overigens is er niks echt weg, ik heb alle verhalen nog gewoon in mijn Google Drive staan. En vele anderen (ook lurkers) met mij.
Kun je onze verhalen nu nog lezen? Nouja idd, ieder z'n keuze, dat is toch gewoon hoe de wereld werkt?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:07:05 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154423188
Blijft dat van Google docs bij iedereen die het gelezen heeft leesbaar :o

Ik kan me bij beide kanten wat voorstellen . Behalve bij die pestvergelijking :|W
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:09:38 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_154423242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar crumpette was zich mi erg bewust van wat ze online zette. En er weer af haalde. En hell, misschien kreeg ze cold feet? Moet kunnen toch?
En als je het mist-jammerbammer. Ik mis ook de helft van de foto's.

En troel, als jij de bus mist ondat je te laat bent, vind je dan at de chauffeur je pest? Pesten is écht van heel andere orde. Dit heeft niets met kliekjes te maken of het uitkiezen van bepaalde mensen.

Misschien in de op een zin opnemen dat voor de leesbaarheid aangeraden wordt om de verhalen te laten staan. Maar wmb geen regel. Ik wil (binnen edittijd) kunnen doen met mijn posts wat ik wil).
Ik vind het vooral erg mooi om te zien dat er ook mensen zijn die op een andere manier laten weten dat ze blij zijn dat ik mijn mond open durf te trekken omdat ze zich inderdaad buitengesloten voelen.
Dat jij pesten van heel andere orde vindt, maakt voor de persoon die zich buitengesloten voelt niets uit, die voelt zich echt wel rot, ook al zie jij het anders. Dat maakt het hele pestgebeuren vaak zo lastig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:12:05 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154423304
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het vooral erg mooi om te zien dat er ook mensen zijn die op een andere manier laten weten dat ze blij zijn dat ik mijn mond open durf te trekken omdat ze zich inderdaad buitengesloten voelen.
Dat jij pesten van heel andere orde vindt, maakt voor de persoon die zich buitengesloten voelt niets uit, die voelt zich echt wel rot, ook al zie jij het anders. Dat maakt het hele pestgebeuren vaak zo lastig.
Ik heb hier serieus geen woorden voor. Ik vind het echt stúitend dat je het niet kunnen lezen van een verhaal gelijk stelt met de heftige verhalen van users die vreselijke dingen hebben meegemaakt. Echt. No words. Hoezo "let's make this all about Troel"?

En mensen die per dm en pm aan je laten weten dat ze zich ook.zo buitengesloten voelen raad ik van harte aan een andere hobby te kiezen -O-
Kwak
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:12:37 #234
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154423319
Serieus. Jij krijgt PBs van mensen die zich persoonlijk aangevallen/gepest voelen omdat Crump haar verhaal te snel weghaalt? Het klinkt alsof je een hobby moet zoeken.
pi_154423350
Maar niemand sluit jou buiten troel, jij was te laat om te lezen. Ik heb eerder aangegeven dat ik echt begrijp dat mensen het irritant vinden, maar mi is dat het beetje het risico van hier lezen. Buitensluiten is van heel andere orde. Daar kies je bewust mensen uit die je ergens niet bij wil hebben, en dat is hier absoluut niet aan de orde. Ik vind het zelfs grof dat je Crumpette indirecht van pesten beticht.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:14:11 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_154423355
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb hier serieus geen woorden voor. Ik vind het echt stúitend dat je het niet kunnen lezen van een verhaal gelijk stelt met de heftige verhalen van users die vreselijke dingen hebben meegemaakt. Echt. No words. Hoezo "let's make this all about Troel"?
Daar ben jij op dit moment wel mee bezig ja. Het enige waar het mij om gaat is dat ik het jammer vind dat er posts zo snel verdwijnen en dat mensen zich wel degelijk buitengesloten voelen. En nee, dat gaat niet eens over mijzelf. Sorry :D

Maar net zoals er mensen pm's sturen naar een ander om alsnog het verhaal te mogen lezen, zijn er ook mensen die mij laten weten dat ze het ook jammer vinden dat het verhaal weg is en voelen alsof ze er niet bijhoren, ze blijkbaar niet voldoende vertrouwd worden en het verhaal niet mogen lezen. En ja, dat trek ik mij aan, omdat ik de hele discussie begonnen ben. En die mensen sturen het waarschijnlijk naar mij juist omdat ik de discussie begonnen ben.

En fitten jullie maar lekker allemaal op mij, dat zal me worst wezen eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:15:53 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154423399
Alsof ze ook maar ENIGSZINS invloed heeft gehad op wie haar verhaal wel en niet heeft kunnen lezen in die -wat was het- 14 uur :D
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:17:14 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154423434
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar ben jij op dit moment wel mee bezig ja. Het enige waar het mij om gaat is dat ik het jammer vind dat er posts zo snel verdwijnen en dat mensen zich wel degelijk buitengesloten voelen. En nee, dat gaat niet eens over mijzelf. Sorry :D
Zie edit. Ik vind die mensen bijzonder sneu. Als je het verhaal wilt weten dan ga je niet met Troel PM'en, dan stuur je geeoon een berichtje naar Crumpette.
Kwak
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:19:35 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_154423493
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zie edit. Ik vind die mensen bijzonder sneu. Als je het verhaal wilt weten dan ga je niet met Troel PM'en, dan stuur je geeoon een berichtje naar Crumpette.
Het is jammer dat je niet snapt dat het voor die mensen niet zozeer om het verhaal gaat, maar om het nare gevoel dat er is gekomen.
En verder fitten jullie maar lekker verder, hoeven jullie tenminste geen hobby te zoeken :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:21:06 #240
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154423528
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is jammer dat je niet snapt dat het voor die mensen niet zozeer om het verhaal gaat, maar om het nare gevoel dat er is gekomen.
Dat zit dan echt in hun eigen hoofd. Daar gaat het nou juist over, dat er begrip is als iemand het irritant vindt, maar dat het zwaar overtrokken en eerlijk gezegd nogal egocentrisch en wereldvreemd is om dat als buitensluiten te zien.
Kwak
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:22:13 #241
73386 Fazz
onderweg
pi_154423554
Wow ik ben echt verbaasd dat er dus serieus mensen zijn die een 'naar gevoel' hebben of zich buitengesloten voelen omdat ze iets niet hebben kunnen lezen. :')

Wat zullen die een zwaar leven hebben :X
pi_154423563
Maar waardoor dan?? Door het uberhaupt weghalen of door het *al* na een halve dag te doen? Gaat het om het delen van je verhaal met mensen die 't lezen, er vanuit gaande dat dat in elk geval deels mensen zijn die je soort van kent, of om het voor altijd online pleuren van je levensverhaal? Want dan had ik ook wat anders geschreven nl.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:23:15 #243
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154423576
Het issue is voor mij niet dat ik niet kan lezen, want ik bekijk het topic al even niet meer door de bijsmaak die er bij zat. het issue is ook dat er in het verleden niets uit weggehaald mocht worden, en dat nu dus wel gebeurd.
En of dat iets is wat de posters aangerekend moet worden, vast niet,

Maar er zijn een boek mensen die hun post graag weg zien.. en die hem niet weg mochten halen.
En dit issue is er ook al geweest met iemand die te laat was met editten omdat er een topicsloot.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154423689
Maar toen is er gezegd dat je kan editen tot de tijd uitloopt of het topic sluit. En dat is gebeurd. Niets meer-niets minder. En men is docs gaan gebruiken om zelf de regie te kunnen houden, ook na topicsluit. Net als de fotoalbums.

Ik denk dat het het topic vermoordt door mensen verplicht te stellen alles voor altijd te laten staan.
pi_154423694
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:23 schreef Moppert het volgende:
Het issue is voor mij niet dat ik niet kan lezen, want ik bekijk het topic al even niet meer door de bijsmaak die er bij zat. het issue is ook dat er in het verleden niets uit weggehaald mocht worden, en dat nu dus wel gebeurd.
En of dat iets is wat de posters aangerekend moet worden, vast niet,

Maar er zijn een boek mensen die hun post graag weg zien.. en die hem niet weg mochten halen.
En dit issue is er ook al geweest met iemand die te laat was met editten omdat er een topicsloot.
oh god ja die rel :D dat was ik al weer bijna vergeten. Als je het in dat licht bekijkt is het wel wat zurig ja.
:)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:28:14 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_154423698
Nouja, dat dus. Er speelt echt veel meer mee dan alleen die weggehaalde post van Crumpette, maar misschien moet je daarvoor wat langer meegelopen hebben (en nee, dat is niet vervelend bedoeld, maar de mensen die hier al jaaaaaaaaren zitten kunnen zich vast nog wel een aantal discussies herinneren).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:28:15 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154423701
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:23 schreef Moppert het volgende:
Het issue is voor mij niet dat ik niet kan lezen, want ik bekijk het topic al even niet meer door de bijsmaak die er bij zat. het issue is ook dat er in het verleden niets uit weggehaald mocht worden, en dat nu dus wel gebeurd.
En of dat iets is wat de posters aangerekend moet worden, vast niet,

Maar er zijn een boek mensen die hun post graag weg zien.. en die hem niet weg mochten halen.
En dit issue is er ook al geweest met iemand die te laat was met editten omdat er een topicsloot.
Dat was toch iets heel anders . Dat ging om mensen die buiten de standaard fok regels wilden editten of verwijderen. Dit gaat om mensen die gewoon met gezond verstand hun levensverhaal niet voor eeuwig op fok willen hebben staan en daar gewoon volgens de policy naar handelen. Of het irritant of onhandig is, is een tweede.
pi_154423772
Ah ja, in dat licht is het irritant, dat snap ik. De nieuwe lichting is denk ik niet op de hoogte van die discussies en regels en volgt 'gewoon' wat er nu gebeurt. Onwetend van evt oude zere benen :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:30:59 #249
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154423773
En daar zijn toen uitzonderingen voor gemaakt en anderen hadden het nakijken..
En daarna zijn de regels strenger geworden ook mbt foto's in het fototopic.

En dat is prima.. ik snap wel dat het gewoon wat zurig voelt deze ontwikkeling.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:31:29 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154423785
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef Troel het volgende:
Nouja, dat dus. Er speelt echt veel meer mee dan alleen die weggehaalde post van Crumpette, maar misschien moet je daarvoor wat langer meegelopen hebben (en nee, dat is niet vervelend bedoeld, maar de mensen die hier al jaaaaaaaaren zitten kunnen zich vast nog wel een aantal discussies herinneren).
Ja nu voel ik me dus buitengesloten, omdat ik er niet was bij de vorige rel :'(

Edit: voor mij valt het extern hosten van foto's en dit soort texten onder verstandig internetgebruik begint bij jezelf. Jammer joh voor de mensen die dat vroeger nog niet deden ;)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')