abonnement Unibet Coolblue
pi_146052914
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik van de zomer ook tijdens krampeertrip hoor
ja maar jij bent geen BMW rijder
pi_146063432
Mijn walvis is gisteravond gestrand ;( Startte hem, ging gewoon, reed weg en na zo'n 200 meter merkte ik al dat hij moeite kreeg zodra ik gas gaf, maar hij ging nog wel door. Na een paar honderd meter meer kwam ik bij een verkeerslicht en daar sloeg 'ie af. Geprobeerd weer te starten, lukte, maar zodra ik gas gaf viel 'ie meteen uit. Snel de weg afgeduwd en iets verderop op de stoep aan het klooien geweest. Choke vol erop, choke dicht, draaidingetje voor hoeveel toeren hij stationair maakt beide kanten opgedraaid, benzinedop open, niks meer. Dus, teruggerold naar de parkeerplaats van m'n werk, vriendin gebeld om me op te komen halen en vanmorgen weer gebracht.

Zojuist weer geprobeerd en helemaal niks -O- Vrees dat ik de garage kan bellen om hem op te halen, kijken hoeveel hij nog waard is aan onderdelen :'(

En als klap op de vuurpijl heeft er vannacht nog een vogel op m'n zadel gescheten ook. }:|
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_146064181
Mooi ruk Tuna.. heb een soort gelijk probleem. Rijdend in de garage gezet en toen ik van het weekend wilde toeren wilde hij niet starten. Pomp hoor ik wel, enkel de startmotor draait niet meer rond. Die hoorde ik wel even maar geen volledige slag. Denk volgend seizoen laten ophalen en maken. Kan net even te veel verschillende oorzaken hebben om zelf preventief onderdelen te gaan vervangen.
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:09:54 #179
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146066404
Even de carbs laten schoonmaken ;)
Weet bijna zeker dat dat het probleem is.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146066424
ER6N als leenmotor. Naakte tweecilinder fun. :9

Meer broaap dan mweeep nu.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:12:32 #181
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_146066487
Een tweecilinder die broaap doet? :?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_146066527
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:12 schreef mstx het volgende:
Een tweecilinder die broaap doet? :?
Breepp dan. :P

Jonguh, ik ben gewoon niks gewend. Ding van mij klinkt als een 4 cilinder met astma. (Gewoon 2 kleine Wicky pakjes als motorinhoud.)
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:21:42 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146066787
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Breepp dan. :P

Jonguh, ik ben gewoon niks gewend. Ding van mij klinkt als een 4 cilinder met astma. (Gewoon 2 kleine danoontjes als motorinhoud.)
Danoontje powerrrrr
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146067329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
Even de carbs laten schoonmaken ;)
Weet bijna zeker dat dat het probleem is.
Mocht je het over mijn situatie hebben, ja, het zal vast zoiets zijn. Ik vraag me af of ik het nog de moeite waard vind om te laten doen, want er moet flink wat meer aan gebeuren; remschijven moeten nog steeds vervangen, klepdekselpakking lek, olie, filters, geen idee hoe het met de ketting en tandwielen staat, koppeling idem, enzovoorts. Ik denk dat 'ie dat niet meer waard is. Dan kan ik er nu wel voor zo'n duizend euro aan laten sleutelen en hem weer fatsoenlijk in orde hebben, maar dat geld zou ik ook kunnen besteden aan een andere motor.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_146067450
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:10 schreef Nero22 het volgende:
ER6N als leenmotor. Naakte tweecilinder fun. :9

Meer broaap dan mweeep nu.
Met nieuwe banden heb je straks geen excuus meer in de bochten he? ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146068111
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:40 schreef mjan het volgende:

[..]

Met nieuwe banden heb je straks geen excuus meer in de bochten he? ;)
:@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_146071505
Zonet nog even poging zoveel gedaan met de tank op pri, toen ging 'ie na de nodige moeite wel aan. Even flink gas gegeven, ging met wat horten en stoten, maar ging uiteindelijk wel door naar hogere toeren, dus weer uit, tank op normaal, starten, lukte ook. Hopen dat het vanavond weer lukt en ik hem thuis kan krijgen, hoef ik hem in ieder geval niet nu al op te laten halen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:03:00 #188
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_146072931
Vanochtend gebeld door de reisverzekering. Hotelkosten moest ik bij de reisverzekering van mijn oom indienen, maar die zeiden weer dat dat bij mijn eigen reisverzekering moest en vice versa. |:(
Kleding + helm moest ik eerst bij mijn motorverzekering indienen. Dus ik even gebeld, nou dat vonden ze onzin dus die mevrouw van mijn motorverzekering gaat nu de reisverzekering bellen. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_146073317
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef mstx het volgende:
Vanochtend gebeld door de reisverzekering. Hotelkosten moest ik bij de reisverzekering van mijn oom indienen, maar die zeiden weer dat dat bij mijn eigen reisverzekering moest en vice versa. |:(
Kleding + helm moest ik eerst bij mijn motorverzekering indienen. Dus ik even gebeld, nou dat vonden ze onzin dus die mevrouw van mijn motorverzekering gaat nu de reisverzekering bellen. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk he verzekeringsmaatschappijen :') alles om maar niet uit te hoeven keren :r blij dat ik de rechtsbijstand had en er geen twijfel over schuldvraag was en ik getuigen had...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:14:50 #190
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_146073445
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef Salatrel het volgende:

[..]

leuk he verzekeringsmaatschappijen :') alles om maar niet uit te hoeven keren :r blij dat ik de rechtsbijstand had en er geen twijfel over schuldvraag was en ik getuigen had...
Rechtsbijstand is ideaal ja. Maar staat helaas los van de reisverzekering, zorgverzekering, anwb etc :P
Van de anwb krijg ik waarschijnlijk ook nog een dikke rekening voor het 13+ maanden stallen van de motor. Kan natuurlijk weer verhaald worden maar zal ik eerst wel moeten voorschieten. }:|
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_146073542
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

:@
Ach, bij mij betekende nieuwe banden het verschil tussen een schaamrand van 2cm of geen randje op m'n band te bekennen. Durfde veel soepeler te rijden :9 Jij klaagt ook al maanden over vierkante banden, dus zal best een groot verschil zijn.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146073606
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef mstx het volgende:

[..]

Rechtsbijstand is ideaal ja. Maar staat helaas los van de reisverzekering, zorgverzekering, anwb etc :P
Van de anwb krijg ik waarschijnlijk ook nog een dikke rekening voor het 13+ maanden stallen van de motor. Kan natuurlijk weer verhaald worden maar zal ik eerst wel moeten voorschieten. }:|
zit bij mij gewoon bij de motorverzekering
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:20:34 #193
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_146073670
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zit bij mij gewoon bij de motorverzekering
Rechtsbijstand zit ook bij mijn auto/motorverzekering, alleen reisverzekering zit bij een andere maatschappij. ;)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:03:19 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_146075206
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef mstx het volgende:
Vanochtend gebeld door de reisverzekering. Hotelkosten moest ik bij de reisverzekering van mijn oom indienen, maar die zeiden weer dat dat bij mijn eigen reisverzekering moest en vice versa. |:(
Kleding + helm moest ik eerst bij mijn motorverzekering indienen. Dus ik even gebeld, nou dat vonden ze onzin dus die mevrouw van mijn motorverzekering gaat nu de reisverzekering bellen. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering hey :')
pi_146080037
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef mjan het volgende:

[..]

Ach, bij mij betekende nieuwe banden het verschil tussen een schaamrand van 2cm of geen randje op m'n band te bekennen. Durfde veel soepeler te rijden :9 Jij klaagt ook al maanden over vierkante banden, dus zal best een groot verschil zijn.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_146080618
quote:
9s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:23 schreef Tunafish het volgende:
Mijn walvis is gisteravond gestrand ;( Startte hem, ging gewoon, reed weg en na zo'n 200 meter merkte ik al dat hij moeite kreeg zodra ik gas gaf, maar hij ging nog wel door. Na een paar honderd meter meer kwam ik bij een verkeerslicht en daar sloeg 'ie af. Geprobeerd weer te starten, lukte, maar zodra ik gas gaf viel 'ie meteen uit. Snel de weg afgeduwd en iets verderop op de stoep aan het klooien geweest. Choke vol erop, choke dicht, draaidingetje voor hoeveel toeren hij stationair maakt beide kanten opgedraaid, benzinedop open, niks meer. Dus, teruggerold naar de parkeerplaats van m'n werk, vriendin gebeld om me op te komen halen en vanmorgen weer gebracht.

Zojuist weer geprobeerd en helemaal niks -O- Vrees dat ik de garage kan bellen om hem op te halen, kijken hoeveel hij nog waard is aan onderdelen :'(

En als klap op de vuurpijl heeft er vannacht nog een vogel op m'n zadel gescheten ook. }:|
Zooi in de carbs. Je had hem weer lopend zag ik, giet ff een flesje van die carb cleaner door de tank. Ultrasoon schoon laten maken is beter maar die cleaner, Forte MotoPower ofzo, doet ook wonderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef Freezer het volgende:
Mooi ruk Tuna.. heb een soort gelijk probleem. Rijdend in de garage gezet en toen ik van het weekend wilde toeren wilde hij niet starten. Pomp hoor ik wel, enkel de startmotor draait niet meer rond. Die hoorde ik wel even maar geen volledige slag. Denk volgend seizoen laten ophalen en maken. Kan net even te veel verschillende oorzaken hebben om zelf preventief onderdelen te gaan vervangen.
Mag ik een gokje wagen? Haal de bougies er eens uit en start hem dan. Wel ff een veiligheidsbril opzetten en niet roken ondertussen :+ klinkt alsof ie gigantisch verzopen is en er een cilinder vol benzine staat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146086207
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zooi in de carbs. Je had hem weer lopend zag ik, giet ff een flesje van die carb cleaner door de tank. Ultrasoon schoon laten maken is beter maar die cleaner, Forte MotoPower ofzo, doet ook wonderen.

Die ga ik binnenkort even ophalen inderdaad. Schijnt dat mijn broer het een tijdje geleden ook had, die had allemaal zooi in de tank. Schoongemaakt, liters aan rommel eruit en vervolgens liep 'ie als een zonnetje. Zondag maar even kijken hoever ik overal mee kom.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_146104375
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mag ik een gokje wagen? Haal de bougies er eens uit en start hem dan. Wel ff een veiligheidsbril opzetten en niet roken ondertussen :+ klinkt alsof ie gigantisch verzopen is en er een cilinder vol benzine staat.
Klinkt als iets wat ik nog kan proberen inderdaad. Maar ik gok dat er meer aan de hand is. Want de eerste keer dat ik wilde starten stond ook mijn klok na het starten op 0:00 te knipperen en na de 2de keer proberen weer gewoon weer op tijd.

zal wel weer een duur BMW probleempje zijn. draadbreuk ergens in de boom of HALL sensor }:|
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_146108860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef Freezer het volgende:

[..]

Klinkt als iets wat ik nog kan proberen inderdaad. Maar ik gok dat er meer aan de hand is. Want de eerste keer dat ik wilde starten stond ook mijn klok na het starten op 0:00 te knipperen en na de 2de keer proberen weer gewoon weer op tijd.

zal wel weer een duur BMW probleempje zijn. draadbreuk ergens in de boom of HALL sensor }:|
Ohja, da waar een BMW inderdaad. Sterkte in dat geval :')


Net nog even een stukkie gereden met nieuwe olie. Stuk soepeler weer. Als het meezit maandag nog even de koppelingsplaten en anders moet dat maar na de rit..

Is trouwens nog vrij prima te doen met een windstopper in mijn zomerjas :) krijg alleen gruwelijk kouwe poten met deze laarzen, daar moet ik nog even wat op verzinnen
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146109732
Dikkere sokken.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')