abonnement Unibet Coolblue
pi_146664889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor zijn ontwikkeling is het in elk geval beter als hij niet verder komt dan een wedstrijd of 10-15 in deze competitie
Waarom? Is ie daarna opgebrand?
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 22:48:37 #202
9859 crew  Karina
Woman
pi_146665225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie stond er in de goal?

Leuke wedstrijd?
bij nijmegen? Vermeulen. Nijmegen is iets te ver voor mij vanaf sheet gevolgd via deze site http://live.ijshockeynu.nl
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146665696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Namen en nummers kijk je niet naar?
Jawel hoor, maar wie dan bij wie in de lijn staat let ik zo niet echt op. Bij Eaters dan weer wel maar da's natuurlijk anders bij je eigen club.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 23:09:58 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_146666043
2e goal bij Amstel Tijgers was blijkbaar van ome John Versteeg vogens de sheet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146666213
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
2e goal bij Amstel Tijgers was blijkbaar van ome John Versteeg vogens de sheet.
Da's toch ook net een dieseltje die Versteeg... Hoe oud is hij eigenlijk?
pi_146667149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Waarom? Is ie daarna opgebrand?
Die kans zit er dik in, daarom hebben teams overal op de wereld een nummer 1 met meer ervaring en een jonge keeper die zo nu en dan kan spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146667179
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Da's toch ook net een dieseltje die Versteeg... Hoe oud is hij eigenlijk?
Een jaar of 15 ouder dan Don, maar volgens jou 20 jaar te oud
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 23:47:30 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146667342
dat zegt hij niet, doe niet zo vervelend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146667461
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
dat zegt hij niet, doe niet zo vervelend
Leeftijd maakt in Nederland gewoon geen fuck uit, iemand met talenten en spirit kan gewoon tot rond zijn 40e in de eredivisie spelen. Dat eerste heeft Don voldoende in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146668877
Zo, nog even de goals bekeken van de wedstrijd tussen Herenveen en Tilburg. De derde periode had ik al helemaal bekeken. Mooi combinatiespel van de Flyers en een wat minder sterk weerwoord van de Tilburgers. Had ik niet verwacht. Misschien toch nog last van de twee potjes tegen Herentals eerder deze week. Ik vind het toch wel tof dat we zulk beeldmateriaal kunnen bekijken hoor. Dan maar zonder die &%$#@-NOS of SBS. Commentaar was ook weer goed, vond ik. Maar ik heb er niet zoveel verstand van en al helemaal niet van de hybride icing-shit.

The sun will come out tomorrow, oftewel: Morgen Hanendag. Ben benieuwd wat ze ervan bakken tegen de Flyers. Ik hoop dat ze niet worden gebakken door diezelfde Flyers. Voor het gevoel van eigenwaarde zou een overwinninkje zeer welkom zijn.

Gute Nacht Freunde :Z
pi_146669519
Hibryd icing = aanvallende partij is eerder bij de denkbeeldige lijn tussen de face off dots = geen icing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 10:15:50 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_146673409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Da's toch ook net een dieseltje die Versteeg... Hoe oud is hij eigenlijk?
43. En als je hem zo ziet spelen nog superfit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 15 november 2014 @ 12:49:12 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146676906
wesley hendriks deed weer mee bij nijmegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146680947
Kan hij op dat niveau ook nog steeds niet verdedigen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:44:48 #215
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_146689134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hibryd icing = aanvallende partij is eerder bij de denkbeeldige lijn tussen de face off dots = geen icing
Das wel heel erg kort door de bocht. Het gaat er niet om wie t eerste bij welke denkbeeldige lijn is, maar welke speler als eerste bij de puck kan zijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_146691675
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Das wel heel erg kort door de bocht. Het gaat er niet om wie t eerste bij welke denkbeeldige lijn is, maar welke speler als eerste bij de puck kan zijn.
In 99 van de 100 gevallen gaat het daar wel om.

Ik neem aan dat jij immers niet een aanvaller voordeel geeft als hij een stap achter staat op die lijn maar wel aan de goede kant staat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146697826
Kemphanen weer verloren met een nog groter verschil dan de vorige keer tegen de Flyers. Als het zo moet is het in Eindhoven na de kerst weer ijzig stil. Holske stond trouwens niet op de sheet zag ik net. Contois heeft wel zijn eerste punt gemaakt. Morgen tegen een geladen Geleen. Die hebben zojuist verloren van Herentals. Het is te hopen dat Cumberbirch wederom regelmatig in de strafbank zit.
pi_146697849
Hybrid icing uitleg is verhelderend. Dank u mijne heren!
pi_146697946
Altijd pijnlijk om zo te verliezen in overtime. Aan de stream te zien een zeer matige pot overigens.
Flesje bier
pi_146698120
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef zomaareenmeneer het volgende:
Kemphanen weer verloren met een nog groter verschil dan de vorige keer tegen de Flyers. Als het zo moet is het in Eindhoven na de kerst weer ijzig stil. Holske stond trouwens niet op de sheet zag ik net. Contois heeft wel zijn eerste punt gemaakt. Morgen tegen een geladen Geleen. Die hebben zojuist verloren van Herentals. Het is te hopen dat Cumberbirch wederom regelmatig in de strafbank zit.
Met 3 imports ziet het er anders uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 16 november 2014 @ 01:13:15 #221
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_146700693
Net terug uit Herentals. Leuke/spannende wedstrijd gezien, helaas trokken de Belgen aan het langste eind.
Tics van je petten.
pi_146702042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met 3 imports ziet het er anders uit
Als je Holske, Nichols en Contois als imports betiteld heb je er drie. Of is Nichols een soort van reserve import omdat ie al in Nederland woonde?
pi_146702075
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef Gezicht het volgende:
Altijd pijnlijk om zo te verliezen in overtime. Aan de stream te zien een zeer matige pot overigens.
Met vlagen had ik tijd om te kijken, maar ik vond het toch echt wel een aardig potje ijshockey met in ieder geval genoeg spanning. Met name in het staartje. En Paul Vincent bleef redelijk rustig volgens mij. :Y
pi_146703131
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 02:18 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Als je Holske, Nichols en Contois als imports betiteld heb je er drie. Of is Nichols een soort van reserve import omdat ie al in Nederland woonde?
Iedere speler die niet speelgerechtigd is voor Oranje is een import
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146705064
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 02:20 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Met vlagen had ik tijd om te kijken, maar ik vond het toch echt wel een aardig potje ijshockey met in ieder geval genoeg spanning. Met name in het staartje. En Paul Vincent bleef redelijk rustig volgens mij. :Y
Aantrekkelijk wel enigszins ja, kwalitatief niet bepaald hoogstaand.
Flesje bier
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 13:17:45 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146707739
Dalhuisen heeft zijn eerste AHL goal.gescoort :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146708358
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:17 schreef sp3c het volgende:
Dalhuisen heeft zijn eerste AHL goal.gescoort :)
Goed bezig!
pi_146708738
Het was ook een hele knappe goal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146708994
Eerste in Nederland opgeleide speler in de AHL?

Al kan je van deze spelers zeggen dat ze ongeveer op het zelfde niveau spelen of gespeeld hebben

Hartogs - Frankrijk, del
Collard - ohl, oostenrijk
Leo - Italië, Frankrijk en del
K. Bruijsten - Frankrijk
Sprong - QMJHL
Hofland - DEL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146709428
Over opgeleid valt in het geval van Hartogs te twisten. Deze knaap had in de wieg al 'hockey hands' en in de jeugd waren er bij Kemphanen al toeschouwers om hem in de jeugd aan het werk te zien. Heel knap dat hij ook na zijn spelersloopbaan weet rond te komen van het ijshockey. Bij Kemphanen was hij als coach niet zo succesvol, al wist ie er meer uit te slepen als Visschers tot op heden.
pi_146710140
Volgens mij is het ook de eerste coach die in het buitenland aan de bak komt

Maar hij is natuurlijk wel gewoon in Nederland opgeleid, veel coaches(en ouders en/of vrijwilgers) hebben er hard aan gewerkt

Ben benieuwd naar de volgende spelers die in het buitenland aan de bak komen

Hoop

Mason - 2. Bundesliga of nlb maar die zal wel gewoon in Tilburg blijven
M. Bruinsten - Frankrijk, Engeland of Italië
Nagtzaam - echl of oostenrijk of del2
Brown - sphl
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 15:55:02 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146711190
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:46 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Goed bezig!
tegenstander was grand rapids Griffins

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146711230
Gewoon een knappe goal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146711251
Overigens wel een gevaarlijke move, want als het mislukt is het een 1 op 0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146719413
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar hij is natuurlijk wel gewoon in Nederland opgeleid, veel coaches(en ouders en/of vrijwilgers) hebben er hard aan gewerkt
Het heeft tot Doug Mason geduurd voordat Hartogs zelf het idee had dat 'm iets geleerd werd. Maar in de basis heb je gelijk.
pi_146720233
Jammer dan dat hij niet op zijn 12e naar DL, Canada of de VS is gegaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146720508
Mijn idee! Is ie op zijn 16de alsnog gaan doen. Seatle als ik me dat goed herinner. Dat was toch te hoog gegrepen achteraf. Of inderdaad te laat vertrokken. In datzelfde team zat destijds een andere menneke dat ook aardige hockeyen kon, Walter van Gerwen. Die is toen ook naar Noord-Amerika vertrokken maar ook hij heeft het daar niet gered. Was in de jeugd een mooi tweespan trouwens: Van Gerwen (jongere broer van Theo) gaf als defence aan op Hartogs die vervolgens afmaakte. Je zat er als toeschouwer gewoon op te wachten. Beetje Jonk en Bergkamp vroeger.
pi_146720618
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef zomaareenmeneer het volgende:
Mijn idee! Is ie op zijn 16de alsnog gaan doen. Seatle als ik me dat goed herinner. Dat was toch te hoog gegrepen achteraf. Of inderdaad te laat vertrokken. In datzelfde team zat destijds een andere menneke dat ook aardige hockeyen kon, Walter van Gerwen. Die is toen ook naar Noord-Amerika vertrokken maar ook hij heeft het daar niet gered. Was in de jeugd een mooi tweespan trouwens: Van Gerwen (jongere broer van Theo) gaf als defence aan op Hartogs die vervolgens afmaakte. Je zat er als toeschouwer gewoon op te wachten. Beetje Jonk en Bergkamp vroeger.
Bij welk team heeft Hartogs het geprobeerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146720636
Trappers en Eaters zijn overigens goed bezig: halverwege de wedstrijd is het 6-0 voor de Trappers tegen HYC en 3-0 voor de Eaters tegen de Kemphanen. Opnieuw Hamers in de goal bij de hanen.
pi_146720662
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef zomaareenmeneer het volgende:
Trappers en Eaters zijn overigens goed bezig: halverwege de wedstrijd is het 6-0 voor de Trappers tegen HYC en 3-0 voor de Eaters tegen de Kemphanen. Opnieuw Hamers in de goal bij de hanen.
Beeren lijkt me?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146720696
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij welk team heeft Hartogs het geprobeerd?
Ga ik proberen te achterhalen. Zijn moeder zit nog altijd bij de thuiswedstrijden en dan is het zo gevraagd. Kan ff duren.... maar komt goed.
pi_146720756
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beeren lijkt me?
Mitchel Hamers, Diego, die staat in de goal. Gisteren ookal een deel van de wedstrijd gekeept.
pi_146720812
http://www.eurohockey.com/player/13745-walter-van-gerwen.html

Geboren in Canada zie ik.

Theo van Gerven, Lester Brown, Dan Sprong en Tony Collard zijn volgens mij de enige spelers die in Nederland zijn opgeleid die de CHL gehaald hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146721093
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eurohockey.com/player/13745-walter-van-gerwen.html

Geboren in Canada zie ik.

Theo van Gerven, Lester Brown, Dan Sprong en Tony Collard zijn volgens mij de enige spelers die in Nederland zijn opgeleid die de CHL gehaald hebben
De Van Gerwen's hebben een tijd in Canada gewoond en kwamen hockey-verslaafd terug :)
  zondag 16 november 2014 @ 20:48:50 #245
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_146722743
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In 99 van de 100 gevallen gaat het daar wel om.

Ik neem aan dat jij immers niet een aanvaller voordeel geeft als hij een stap achter staat op die lijn maar wel aan de goede kant staat
Dus wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_146725710
Eaters trekt uiteindelijk aan het langste eind in een slordige pot tegen Eindhoven. Eaters heeft de overwinning naar mijn idee toch weer aan Sami te danken. De hele defence is zo lek als een mandje, maar dan staat Sami daar achter nog altijd. Don was overigens niet echt opvallend in de wedstrijd ofzo, zal nog even de flow te pakken moeten krijgen.
Flesje bier
  zondag 16 november 2014 @ 22:25:27 #247
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_146727554
Ballenwedstrijd. Gelukkig was er bier.
Tics van je petten.
pi_146728648
Nog mensen die vanavond naar de NHL kijken?
pi_146728814
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Nog mensen die vanavond naar de NHL kijken?
Is dat ergens via www te bekijken (niet als illegale oproep bedoeld!)
pi_146728916
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:52 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Is dat ergens via www te bekijken (niet als illegale oproep bedoeld!)
Snap ik. Ik heb een unibet account en kijk het via dat. Heb je dat? Anders weet ik ook nog wel een stream.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')