abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:42:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_420682
Of het nou kinderachtig is van Ed of niet (een beetje wel natuurlijk) toch heb ik vanavond genoten

Had niet gedacht dat me dat bij deze Big-Brother zou overkomen. Geweldige avond

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_420698
quote:
Op 27 oktober 2000 00:42 schreef R@b het volgende:
Of het nou kinderachtig is van Ed of niet (een beetje wel natuurlijk) toch heb ik vanavond genoten

Had niet gedacht dat me dat bij deze Big-Brother zou overkomen. Geweldige avond


Ik heb nog nooit met zo'n grote grijns op de bank gezeten. Bloed in mijn mondhoeken gewoon. Acteur of niet, dit is brilliant
pi_420700
ouderwets weer .. FF wakkerschudden .. alleen de bewoners (op Robin na) begrijpen het niet.
Voelen zich geroepen 'BB' te verdedigen.

Meeeeeeeeeerrrrrrrr...!!!!

pi_420704
tijd geleden dat ik zo van een tv uitzending genoten heb.
En als ik er goed over nadenk is het hellemaal niet kinderachtig,ik heb zelfs bewondering voor ed.
pi_420708
Het is duidelijk de meest spraakmakende actie in het bestaan van BB. Hier is Veronica heel gelukkig mee.
pi_420710
-

Geweldig al die drukte hier!!! Ook voor mij een top BB avond!

-

pi_420712
Genoten? JA
Bewondering voor Ed? NEE
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_421354
Ik vind die Ed maar een gore *****,want ik vind dat hij ook de minste rechten heeft omdat hij er als laatste in is gekomen,en dat moet hij maar begrijpen.Ze hadden hem er eigenlijk met de ME d'r uit moeten schoppen.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:43:37 #9
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_421356
Genoten? JA
Bewondering voor Ed? Welzeker!
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_421387
ED is nu al DE MAN van BB2. Ik heb krom gelegen gisteren voor de TV.
pi_421410
Zelden met zo'n grote grijns en hardop lachend op de bank gezeten bij een t.v.-programma. Beter gezegd: nog nooit zelfs zo verschrikkelijk genoten van televisie.
Wat een heerlijke strakke tegendraadse aktie van Ed!!! Wow!

Niet als een schaap meehollen en zonder nadenken zich conformeren aan 'regeltjes', maar met enorm veel ballen een 'daad' stellen waarbij hij (vrijwel) iedereen tegen zich in het harnas jaagt omdat hij 'bij zijn gevoel' wil blijven. Of ik het er nou mee eens bent of niet is totaal onbelangrijk. Die man heeft LEF met hoofdletters..

Op zulke momenten wordt me weer duidelijk hoe een enorme hekel ik heb aan leeghoofdige meelopers die volautomatisch kruipen voor 'gezag'. Sorry dat ik de (misschien niet helemaal terechte) vergelijking trek; maar door zulke mensen zijn dictators en aanverwanten meestal in staat hun verderfelijke machtswellust te kunnen blijven uitoefenen. O.a. dankzij meelopers dus.

Verdr met enorme ergenis die Hieke door de mand zien vallen. Aha, de ware aard van deze dame komt boven. Ammehoela 'het gaat me niet om het geld'. Mens waar maak je je dan druk over! Of ze kan er niet tegen dat hij haar min of meer 'de liefde verklaart' heeft (een zeer onschuldig iets, want hij gaf meteen al aan er verder niets mee te doen, dus ze hoeft er niet zo onvolwassen op te reageren), of ze werpt zich volkomen misplaatst als orde-regelbewaker van de BB-regels op (waar bemoeit ze zich mee, deze taak is aan de BB-redactie), of ze is een hypocriete moralist omdat hij zijn zielige vrouw en pasgeboren kindje in de steek laat (terwijl madam zelf haar 4-jarige dochter een paar maanden zonder mammie laat zitten, wat vele malen erger is dan een pasgeboren, onwetende babie bij moeders borst achter te laten), of ze wil domweg gewoon winnen en ziet nu een concurrent minder vertrekken (daar moet ze dan gewoon voor uit komen).
Nee, ze komt met slappe smoesjes aan over 'is dit het waard en haar onprettige gevoel etc.' vager kan bijna niet..

Al met al een werelduitzending. Humor, ergenis en onverwachte ontwikkelingen; wat willen we nog meer (dit is toch veel leuker dan die oridinaire sex-troeven die ze in 'de Bus' erbij halen?).

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:06:19 #12
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_421413
Die gast roeleerd zwaar....Hij zet het complete BB concept in zijn hemd.... (vooropgesteld dat het niet in scene is gezet)
pi_421414
wereldse avond gehad
Ben letterlijk omgevallen van het lachen ....
"Pullin' the strings..."
pi_421419
Hummie was tevreden gisterenavond, ze geilde op dw kijkcijfers
pi_421423
quote:
Op 27 oktober 2000 11:05 schreef tiki het volgende:
(terwijl madam zelf haar 4-jarige dochter een paar maanden zonder mammie laat zitten, wat vele malen erger is dan een pasgeboren, onwetende babie bij moeders borst achter te laten),
Hoho, daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn. De eerste drie maanden van het leven van een kind zijn uiterst belangrijk voor de tot stand koming van een goede relatie met de ouders. Als je er dus (wat ik wel doe) vanuit gaat dat vader net zo belangrijk is als moeder, kan dit wel degelijk schadelijk zijn voor een kind. Ik denk dat Hieke's 4 jarige dochter er relatief minder schade van zal ondervinden. Ze beseft weliswaar beter dat haar moeder er niet is, maar zij heeft (als het goed is) al zo'n goede band met haar moeder opgebouwd dat ze weet dat mamma terug komt, bovendien kan ze haar moeder op televisie zien etc. (Wat niet wegneemt dat ik zelf ook geen 4-jarige zou achter willen laten)
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:12:25 #16
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_421428
ED is goed! Ik had vanaf dag een een grote hekel aan hem en heb dat eigenlijk nog steeds maar het zelf verlengen van zijn verblijf in het huis kan ik zeker waarderen!
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_421455
Nooit gedacht dat ik nog zoveel plezier van deze flapdrol kon hebben.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:34:33 #18
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_421474
Nou helemaal geweldig die ed
Hier heb iknou op zitten wachten
eindelijk goeie tv (in scene gezet of niet ik vin het geweldig!)
Toppie
pi_421602
quote:
Op 27 oktober 2000 11:09 schreef MiepMiep het volgende:
Hoho, daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn. De eerste drie maanden van het leven van een kind zijn uiterst belangrijk voor de tot stand koming van een goede relatie met de ouders. Als je er dus (wat ik wel doe) vanuit gaat dat vader net zo belangrijk is als moeder, kan dit wel degelijk schadelijk zijn voor een kind. Ik denk dat Hieke's 4 jarige dochter er relatief minder schade van zal ondervinden. Ze beseft weliswaar beter dat haar moeder er niet is, maar zij heeft (als het goed is) al zo'n goede band met haar moeder opgebouwd dat ze weet dat mamma terug komt, bovendien kan ze haar moeder op televisie zien etc. (Wat niet wegneemt dat ik zelf ook geen 4-jarige zou achter willen laten)
Eigenlijk is het denk ik beter deze discussie niet in dit topic te gaan voeren, maar kan het toch niet laten hier nog even op te reageren.
Ik weet dat er ouders zijn die er anders over denken, maar misschien ben ik op dit punt erg ouderwets. Pasgeborenen hebben m.i. echt vooral de moeder nodig. De vertrouwde geur, stem, speciaal op het kind afgestemde borstvoeding. Allemaal onMISbaar voor een babie. Een vader die de fles geeft is misschien een goed 'surrogaat', maar dat was het dan wel.
Met de vader kan welliswaar ook in die eerste weken een belangrijke band opgebouwd worden (geur, stem, contact tussen babiehuid en vaderhuid), maar essentieel is het die eerste weken nog niet.

Een 4-jarige heeft nog geen goed besef van tijd. In een goede ouder-kind-relatie begrijpen jonge kinderen wel dat als ma of pa even uit het oog verloren is, het nog niet wil zeggen dat zij/hij niet terug komt. Maar 3 MAANDEN WEG????????? Veel en veel te lang voor zo'n jong kind.

Waar het mij vooral om ging is dat Hieke haar bek moet houden met moralistisch commentaar op Ed's 'in de steek laten van zijn arme kindje' terwijl ze zelf.....etc. Voor de rest respecteer ik ieders eigen gevoel/mening hierover. Wat voor de een geldt hoeft immers niet voor de ander ook zo op te gaan.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')