abonnement Unibet Coolblue
pi_145664151



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2 en inmiddels ook Teen Mom 3 !
Inmiddels hebben 16 & Pregnant en Teen Mom hun vierde, laatste seizoen gehad en wordt van Teen Mom 2 het vijfde en laatste seizoen uitgezonden. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Elke dinsdag, :Y).

[ Bericht 48% gewijzigd door Ole op 18-10-2014 13:59:49 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:53:41 #2
382129 crew  Donna
pi_145664267
Jaaa OP volgt wel hoor. Vind ik haha.

Jenelle en Nathan waren gisteren nog naar Disney, kan me niet voorstellen dat ze uit elkaar zijn.

Anyway, wat een verhaal van Leah. Ik geloof het ook direct, maar heb stiekem wel hoop dat het niet zo is.
En een seizoen 6 dus. Weet niet meer of ik dat al wist, maar als ze nu aan het filmen zijn is er iig genoeg drama!
pi_145664335
Ik ben btw wel benieuwd wat voor dirt ze over Jeremey hebben :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145664346
Zo even de fb-page opzoeken waar de moeders tegen elkaar te keer gaan :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145664860


[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 18-10-2014 13:32:38 ]
pi_145664895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo even de fb-page opzoeken waar de moeders tegen elkaar te keer gaan :D


pi_145664898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lqas dus ergens in de comment dat in disney de bom is gebarsten en dat nathan er van tussen is gegaan
Waarom verbaast mij dit ook niet? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145664946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En bedankt :D
Leah's moeder is geloof ik ook niet verder dan de basisschool gekomen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145665025
gaat lekker met editten de laatste dagen O-)
maar hier nog even dat stukje wat ik tussen de comments las over jenelle en nathan
quote:
Murphy
October 17, 2014 at 12:40 pm

Jenelle must be so psyched that this is taking the heat off her mid-Disney break up that she’s trying to hard to cover up.
Reply

Guest
October 17, 2014 at 1:10 pm

Jenelle and Nathan broke up?
Reply

Nora
October 17, 2014 at 1:48 pm

What mid-Disney breakup? Please let us know!
Reply

tina
October 17, 2014 at 6:41 pm

her and Nathan got in a fight and he took off back home
pi_145665038
oh enne, ik vind ook dat er een OP moet komen!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:00:30 #11
22592 crew  Ole
pi_145665739
Klodder kan de OP verder wijzigen en anders roep maar in het FB topic :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145666279
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef JaneDoe het volgende:
oh enne, ik vind ook dat er een OP moet komen!
Ik had het al in het FB-topic gevraagd ;)
Tnx Ole!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:18:04 #13
382129 crew  Donna
pi_145667668
Ohjee, ruzie in Disney. Drama drama drama. Zal wel gauw meer over bekend worden. Had op Jenelle's twitter gekeken, maar weinig bijzonders te vinden daar.

Hebben jullie The Reunion ook al gezien? Woendag komt unseen moments, altijd leuk :9
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:23:21 #14
382129 crew  Donna
pi_145667814
Gary van Amber krijgt geloof ik nu een kindje met zijn nieuwe vriendin. Farrah zit niet in het nieuwe seizoen, want wat zij doet past niet bij de serie. Catelynn is zwanger nu en Maci weinig bijzonders, wel al een tijdje een relatie. Nieuwe seizoen begint in 2015.

Jenelle is uiteraard niet meer zwanger (Kaiser geboren op 30 juni 2014). Leah nu in drama.
Misschien heb je er wat aan voor de OP. Oh en seizoen 6 dus, zal nu wel opgenomen worden denk ik.
pi_145668522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ohjee, ruzie in Disney. Drama drama drama. Zal wel gauw meer over bekend worden. Had op Jenelle's twitter gekeken, maar weinig bijzonders te vinden daar.

Hebben jullie The Reunion ook al gezien? Woendag komt unseen moments, altijd leuk :9
ik ga morgen ofzo even alles binnenhengelen. Heb maar 2 afl gezien nog geloof ik.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145668542
Oh en dan heb ik de laptop toch aan dus zal ik gelijk de OP updaten. Suggesties zijn welkom ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145684560
Nummer vijf alweer!
Aids.
pi_145684596
Zo, vanmiddag de Dr Drew episodes gezien, maar ik blijf die Nathan zo'n engerd vinden. Ook jammer dat die ene aflevering met Jace niet meer aan bod is gekomen.
Aids.
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:59:06 #19
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_145730389
Wat een sappige ontwikkelingen!

Van Nathan en Jenelle zal het wel gewoon een standaard ruzie zijn als ik het zo lees.
Van Leah en Jeremy daarentegen...ik neem het hem niet kwalijk dat hij zo'n verhaal gelooft, dat doe ik namelijk ook!
Blood for breakfast, blood for lunch
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 14:53:53 #20
382129 crew  Donna
pi_145734380
Hebben we nog ergens updates van Leah & Jeremy?
pi_145765370
Robbie Kidd Speaks Out About His Alleged Affair with ‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert

Robbie Kidd, the man in the middle of the Leah Calvert cheating scandal, has finally spoken out! After Leah’s husband Jeremy Calvert broke the news on his Twitter account on Friday morning that he had caught his wife cheating with Robbie, things exploded. Leah has not publicly denied the claim that she cheated on Jeremy with Robbie (except for one tweet in response to a fan that was asking), and Robbie has stayed totally silent on the entire story…until now.

Radar Online has obtained the first statement from Robbie in regard to the cheating scandal.

“Nothing has happened between Leah and I,” Robbie told the site. “I am currently dealing with my own family issues.”

As we told you over the weekend, Robbie is actually part of Leah’s family, as his sister is married to Leah’s cousin. He recently became a father for the first time; however he and his baby-momma are no longer together. Robbie told Radar that he had no idea where the rumors started.

“Hard to tell around here,” he added.

Well…the “rumors” started because Robbie attended an out-of-town funeral with Leah and her family, and the whole gang ended up staying over in the same house. That’s where the sexy time allegedly happened.

Robbie has also been living with Leah’s brother, Isaac (who is going through his own mess of problems at the moment). Robbie has been driving Leah’s “extra car” around town, which surely got the rumor mill swirling down in The WV.

Stay tuned, y’all! This story just keeps getting better….
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:12:19 #22
382129 crew  Donna
pi_145766177
Leah's zusje heeft ook gesproken;

Although it seems MTV has ordered Teen Mom 2‘s Leah Calvert and Jeremy Calvert to stop talking about their relationship, Leah’s sister, Victoria Messer, was ready to dish all the details on an Internet talk show this weekend.

In a series of tweets last Friday, Jeremy accused Leah of cheating on him with Robbie Kidd, the same man she slept with the week before her wedding to Corey. Victoria quickly fired back at Jeremy by claiming he made the story up to get sympathy. She also said he’s wanted out of his marriage from Leah for a while. But, by the time she spoke with West Virginia-based “4 S**ts and Giggles” podcast on Saturday, Victoria seemed to have changed her story.

“They’re trying to work it out, just like any other married couple,” Victoria said. (The radio hosts mentioned they talked with Leah and implied she told Victoria what to say.) “I talked to Jeremy last night and he told me, ‘I love Leah and I love the kids. I did post stuff on Twitter but I was upset.’”

Victoria also explained in detail how the whole situation came to be.

“Robbie got himself into some trouble. He was going through a lot of stuff,” she said of Leah’s ex-boyfriend from high school, referencing his recent charges for trespassing, possession of a controlled substance without a prescription and resisting arrest. “His family reached out to my sister. Just as a friend, nothing more. She did talk to him a couple of times, but it wasn’t anything as what people are portraying it to be. She was just trying to be a friend and help him to where he could get back up again. He needed someone to be there. He didn’t have anybody else.”

Victoria said the families were still in touch because Robbie’s sister is married to one of Leah’s cousins. She added that Robbie and her brother, Isaac Messer (a soon-to-be teen dad), are also good friends.

“My brother let him stay with him and my brother had allowed him to drive my sister’s car one time,” Victoria said, explaining Robbie needed a place to live in order to see his baby daughter. “My brother at the time was using my sister’s extra car. Well, I guess people had seen him and people started rumors and stuff started to blow up.”

To make the situation even more complicated, apparently Leah and Robbie slept in the same house after her uncle’s funeral earlier this month… But Victoria was adamant that no “sexual intentions have happened” between her sister and Robbie during Leah’s marriage to Jeremy. Robbie also told Radar Online today that “nothing has happened” between him and Leah and said he’s dealing with his own family issues.

Victoria admitted Leah’s track record doesn’t really inspire confidence in her ability to remain loyal, but said Leah and Jeremy’s situation is different than Leah and Corey’s was during their marriage.

“I understand they have a past, especially with everything that happened with Leah and Corey. Everyone already knows what happened there. But the difference is that Corey wasn’t showing my sister affection… Mentally, physically, sexually, he wasn’t there. At the time, Robbie was there for her. But with her and Jeremy’s situation, Jeremy takes care of his family,” Victoria said, although she later added that Jeremy is only home on Saturday nights and recently tried to stay away even longer than that. “The situation between her and Corey and her and Jeremy are totally different… Just because it happened once does not mean it happened again. She would never.”

Still, Jeremy thought the worst when one of his friends told him about the rumors. Victoria said Leah and Jeremy have since talked things through a bit more — but other reliable sources tell The Ashley’s Reality Roundup that Jeremy definitely still plans to file for divorce. What’s more, his Facebook relationship status remains “divorced” and he unfollowed Leah’s official Twitter account. It seems he also spent his one day home from work at the tattoo parlor.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:14:11 #23
382129 crew  Donna
pi_145766208
Leah's 18 jarige broertje krijgt trouwens ook een kind met zijn vriendin Maddy. Waarschijnlijk zal dit in Teen Mom 2, season 6 ook wat screentime krijgen. Juicy! >:)
pi_145769203
Ik geloof er niks van dat ze niet vreemd is gegaan :@
Waar Jeremey en Corey op mij overkomen als goedzakken is Robby een badguy en dat trekt die trailerslut gewoon aan als suffe huismoeder van 3 kinderen.

Of denk ik nu te slecht? :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145769362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze niet vreemd is gegaan :@
Waar Jeremey en Corey op mij overkomen als goedzakken is Robby een badguy en dat trekt die trailerslut gewoon aan als suffe huismoeder van 3 kinderen.

Of denk ik nu te slecht? :P
Nee hoor :D
Volgens mij heeft ze absoluut niet in de gaten wat ze heeft. Of ze waardeert het niet. Zo'n Robbie zal dan gauw interesse hebben, lekker spannend.
pi_145770573
Ik wil best geloven dat ze niet vreemd is gegaan en vind dat mensen haar wel erg gemakkelijk veroordelen. Oké, ze is (net als de meeste andere teen moms) geen groot licht. Natuurlijk is het niet handig om al zo jong zwanger te worden, te scheiden, een tweede man te nemen en met hem meteen weer een kind te krijgen. Wat dat betreft is het alsof ze nog steeds 16 is en zich van de ene romance in de andere stort zonder de consequenties van haar keuzes te overdenken.

Maar ik vind haar ook heel dapper. Ik volgde de eerste reeksen wat intensiever en daar is me van bijgebleven dat zij het elke keer was die, vaak in haar eentje, ziekenhuis in- en uitliep terwijl Corey probeerde zijn kop in het zand te steken omdat hij het te moeilijk vond om met de situatie om te gaan. Ik had in die tijd erg met haar te doen. En nog steeds eigenlijk. Het lijkt me verschrikkelijk om de zorgen te hebben die zij heeft om haar dochtertje. Corey komt de realiteit gelukkig al meer onder ogen, maar daar is veel aan voorafgegaan. En dat eist z'n tol.

Dat Leah dus wat verknipt en hier en daar onverantwoordelijk is, kan ik haar dan ook gemakkelijk vergeven. Die nieuwe man van haar is ook geen Mr Perfect. En nu moet ze zich verdedigen tegen roddels uit haar directe omgeving. Ik weet wel ongeveer hoe het is om in een dergelijke omgeving op te groeien, met simpele zielen die voorbarige conclusies trekken en zich graag beter voelen dan de rest, terwijl ze dat niet zijn. Ik gun Leah dus het voordeel van de twijfel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_145770778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze niet vreemd is gegaan :@
Waar Jeremey en Corey op mij overkomen als goedzakken is Robby een badguy en dat trekt die trailerslut gewoon aan als suffe huismoeder van 3 kinderen.

Of denk ik nu te slecht? :P
Jij ziet goedzakken, ik zie een stel initiatiefloze kerels die weglopen voor problemen en slecht communiceren. Als ik tegen mijn lief zeg dat ik het gevoel heb er alleen voor te staan en dat ik liever wil dat hij werk in de buurt zoekt zodat hij niet zoveel van huis is, dan zou hij naar me luisteren. We zouden samen een oplossing proberen te bedenken, zeker als we een ziek kind zouden hebben.

Nu krijgen wij een gemonteerd beeld van de gesprekken tussen Leah en Jeremy, maar ik zou hem wel door elkaar willen schudden zo nu en dan. Ja, het geld is fijn, maar je gezin heeft je nodig. Doe er iets aan. Sukkel.

Het ergst vind ik die momenten waarop Leah huilt om haar dochtertje en hij er als een zoutzak naast blijft zitten. Sla een arm om d'r heen, zeg iets liefs, doe iets. ARGH.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:09 #28
382129 crew  Donna
pi_145770937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

Het ergst vind ik die momenten waarop Leah huilt om haar dochtertje en hij er als een zoutzak naast blijft zitten. Sla een arm om d'r heen, zeg iets liefs, doe iets. ARGH.
Echt he? Hij komt zo gevoelloos over soms.
pi_145771697
Sorry hoor maar die knullen moeten toch gewoon werken? Dat wist ze van te voren.
Ik heb ook altijd alles alleen moeten doen. Het eerste jaar alleen al had mijn dochter 70 afspraken met artsen/peuten/logen/gogen. Denk dat haar vader hooguit met 10 afspraken mee is geweest.
Dat die muts ook nog zo bijdehand is om nr3 erbij te nemen is toch echt haar eigen keuze.
Voor de rest zit er in heel die Leah ook geen boe of bah.

Wat me trouwens opvalt bij al die meiden is dat ze wel heelveel tijd aan bankhangen/bedhangen besteden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145772281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij ziet goedzakken, ik zie een stel initiatiefloze kerels die weglopen voor problemen en slecht communiceren. Als ik tegen mijn lief zeg dat ik het gevoel heb er alleen voor te staan en dat ik liever wil dat hij werk in de buurt zoekt zodat hij niet zoveel van huis is, dan zou hij naar me luisteren. We zouden samen een oplossing proberen te bedenken, zeker als we een ziek kind zouden hebben.

Je vergeet even dat jouw partner (gok ik) geen tienervader is (geweest). Corey was dat wel.
Onverwachts papa worden, ook nog eens twee kinderen, ook nog eentje die van alles mankeert.

Ik zag gisteravond die update met dr. Drew (wat was er met zijn stem eigenlijk, verkouden?) en ja Jeremy is daar 'al' 25, maar is ook maar 'even' in die relatie gerold, kreeg een tweeling cadeau en voor hij het wist kwam daar baby nummer drie, die Leah graag wilde :')
25 is gewoon verdomd jong voor 3 kinderen.

Ja, die jongens hebben verantwoording af te dragen, ik heb ook een hekel aan passieve mensen, maar vergeleken de rest in het programma vind ik ook dat ze in haar handjes mag knijpen. Zowel Corey als Jeremy zijn echt goedzakken.

En idd, als hij voor eeuwig geen werk in de buurt zoekt, zou ik ook zeggen dat hij wat anders zou kunnen zoeken, maar hij had het over 5(?) weken in Mexico voor een flink bedrag.
Leah had na moeten denken. Zo jong een tweeling, en dan gewoon dubbel en dwars nog meer kinderen maken, voor wat? Had ze niet haar handen vol aan én een tweeling én een kind wat veel meer aandacht en zorg nodig heeft? En ze was net een paar maanden met Jeremy samen.
Ze klaagt nu dat ze ook wilt werken? Had ze geen derde kind moeten krijgen, dan had ze nu makkelijk kunnen werken, want de tweeling zit op school :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145772607
Ik vind Jeremy een baas die ervoor zorgt dat ook de flinke ziekenhuisrekeningen betaald kunnen worden. Die rolstoel van 20.000 dollar zal ook wel voor eigen rekening zijn. Hij behandeld de tweeling als die van zijn eigen. Ik vind dat Leah zich niet zo moet aanstellen. Dan moet ze ook maar eens gaan werken. Ik las ook dat ze verslaafd is aan bepaalde medicatie zoals meerdere sterren daar. En dat daarom Corey nu de volledige voogdij eist.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:28:07 #32
382129 crew  Donna
pi_145772855
Oh ik vind ook echt dat Leah in haar handjes mag knijpen. En ik vind het ook 'lullig' voor Corey dat ze ineens meer geld ging vragen. Ja, ze zijn samen maar $200 dollar overeen gekomen, veel minder dan wat Corey zou moeten betalen, maar als ze dan haar uitgavepatroon niet binnen de perken kan houden, moet Corey ineens met meer geld over de balk komen. Dan maar geen haarstukken en nepnagels. Ze neemt die ene van die tweeling zelfs mee naar de nagelsalon. Hallo, wat is er mis met een potje lak van $4?

Jeremy heeft inderdaad alles voor die kinderen over en hij behandeld ze stuk voor stuk als prinsessen, maar ik krijg niet altijd goed hoogte van hem. Hij komt soms heel gevoelloos en sullig over. Wij zien natuurlijk ook alleen maar wat MTV ons laat zien he. Wie weet hadden ze goede afspraken gemaakt over 'ver weg' werken en hield Jeremy zich er niet aan waardoor Leah er zo over doorzeurde. We weten het gewoon niet.

De rolstoel is uiteindelijk wel gewoon uit de verzekering gekomen toch?
pi_145775327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je vergeet even dat jouw partner (gok ik) geen tienervader is (geweest). Corey was dat wel.
Onverwachts papa worden, ook nog eens twee kinderen, ook nog eentje die van alles mankeert.

Ik zag gisteravond die update met dr. Drew (wat was er met zijn stem eigenlijk, verkouden?) en ja Jeremy is daar 'al' 25, maar is ook maar 'even' in die relatie gerold, kreeg een tweeling cadeau en voor hij het wist kwam daar baby nummer drie, die Leah graag wilde :')
25 is gewoon verdomd jong voor 3 kinderen.

Ja, die jongens hebben verantwoording af te dragen, ik heb ook een hekel aan passieve mensen, maar vergeleken de rest in het programma vind ik ook dat ze in haar handjes mag knijpen. Zowel Corey als Jeremy zijn echt goedzakken.

En idd, als hij voor eeuwig geen werk in de buurt zoekt, zou ik ook zeggen dat hij wat anders zou kunnen zoeken, maar hij had het over 5(?) weken in Mexico voor een flink bedrag.
Leah had na moeten denken. Zo jong een tweeling, en dan gewoon dubbel en dwars nog meer kinderen maken, voor wat? Had ze niet haar handen vol aan én een tweeling én een kind wat veel meer aandacht en zorg nodig heeft? En ze was net een paar maanden met Jeremy samen.
Ze klaagt nu dat ze ook wilt werken? Had ze geen derde kind moeten krijgen, dan had ze nu makkelijk kunnen werken, want de tweeling zit op school :')
Hear! Hear!

Kleine aanvulling: ook Jeremy wist dondersgoed wat hem te wachten stond toen hij een tienermoeder met tweeling ging daten.
Net zoals iemand die met mij een relatie begint weet dat ik een gehandicapt kind heb.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:09 #34
382129 crew  Donna
pi_145775404
Hoe kan je als je zelf geen kinderen hebt, weten wat je staat te wachten als je een relatie begint met iemand die wel kinderen heeft?
pi_145775616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe kan je als je zelf geen kinderen hebt, weten wat je staat te wachten als je een relatie begint met iemand die wel kinderen heeft?
Hij wist toch dat ze 2 kinderen heeft. Ga dan iemand daten zonder kinderen.
Ook wist hij dat eentje extra zorg nodig heeft. Hij heeft hier zelf voor gekozen m.i.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:54:26 #36
382129 crew  Donna
pi_145776050
Ja natuurlijk wist hij dat ze twee kinderen had, maar dan heb je toch nog geen idee wat je te wachten staat?
Ik snap zelf ook wel dat hij er voor gekozen heeft, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat hij wist wat hem te wachten stond. Hij was pas 20 en had zelf geen kinderen. Dan weet je dat toch niet? Je hebt toch geen idee waar je je in stort dan?

Misschien vat ik 'weten wat je te wachten staat' anders op dan jij haha.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:03:44 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776402
Ik vind dat de mensen hier Leah ook wel makkelijk veroordelen. Hoe kun je nou weten of ze vreemd is gegaan? We waren er niet bij.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145776600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:14 schreef DonnaRush het volgende:
Leah's 18 jarige broertje krijgt trouwens ook een kind met zijn vriendin Maddy. Waarschijnlijk zal dit in Teen Mom 2, season 6 ook wat screentime krijgen. Juicy! >:)
trouwens ook weer typisch dat isaac en robbie leah's extra auto tot hun beschikking hebben

leah die geen cent te makken heeft volgens eigen zeggen
pi_145776630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat de mensen hier Leah ook wel makkelijk veroordelen. Hoe kun je nou weten of ze vreemd is gegaan? We waren er niet bij.
laten we zeggen dat ze de schijn tegen heeft
pi_145777346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

laten we zeggen dat ze de schijn tegen heeft
Het is niet de eerste keer, en kennelijk met dezelfde gast.
pi_145778279
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

laten we zeggen dat ze de schijn tegen heeft
En we zitten hier in SHO :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145778617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hij wist toch dat ze 2 kinderen heeft. Ga dan iemand daten zonder kinderen.
Ook wist hij dat eentje extra zorg nodig heeft. Hij heeft hier zelf voor gekozen m.i.
Een jongen van +- 23 (even een schatting van hoe oud hij was toen hij Leah ontmoette) kan volledig voor de 100% inschatten wat het betekent om een meisje met 2 kinderen (en ook eentje met extra zorg) te daten? No way. :D Een knul van 23 praten we over.
De gemiddelde jongen van 23 is met hele andere dingen in het leven bezig, die geniet van het leven, gaat uit, viert feestjes, heeft dates, etc.

Hij kiest inderdaad, als hij niet meer wilde, had hij de relatie kunnen verbreken. Ja, hij moet zich inzetten, maar dat betekent niet dat het makkelijk is.
De gemiddelde jongen van 25 heeft toch geen 3 kinderen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe kan je als je zelf geen kinderen hebt, weten wat je staat te wachten als je een relatie begint met iemand die wel kinderen heeft?
Dat dus.

En ja het is een eigen keuze en hij is volwassen, dat betekent niet dat het makkelijk is.
En voor wat hij laat zien, hoeveel hij om die twee meisjes geeft, alsof het zijn eigen kinderen zijn, ik vind het best wel mooi en bijzonder. :)
Wat deed de vader van Jace bijvoorbeeld? Die kwam recent in beeld, na jaren, en werkte hij eigenlijk? Hij doet geen moer. Jeremy werkt kneiterhard voor kinderen die niet eens van hem zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 21-10-2014 16:07:07 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145784125
hier nog een stukje over t broertje van leah:

quote:
EXCLUSIVE: ‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert’s Little Brother to be a Teen Dad!

Let’s just say that it’s been a stressful few months for the Messer family.

Yesterday, Jeremy Calvert, the husband of Teen Mom 2 star Leah Messer-Calvert dropped a bombshell on his wife, blasting her on Twitter after claiming to have caught her cheating with her old flame, Robbie Kidd. Leah’s sister Victoria Messer and mother Dawn Spears were quick to jump to Leah’s defense and attack Jeremy. (Of course they ended up just making things worse. Click here to read the entire story! It’s juicy!)

While creeping around the Messer family’s social media accounts, we discovered that Leah’s brother, Isaac Messer, who is currently a senior in high school, is apparently about to become a teenage dad!

Isaac, who is the youngest child of Dawn, is following in his sister Leah’s footsteps and has allegedly gotten his high school girlfriend, Maddy, pregnant!

Isaac clearly didn’t visit itsyoursexlife.org, as his older sister’s TV show constantly suggests he and other teens do. His girlfriend, who he’s been with since about December of last year, is currently around 29 weeks pregnant with a baby girl that they plan to name Baily.

Isaac is rumored to be actually living with Robbie Kidd, the man his sister allegedly cheated on her husband with, making this even more scandalous! Neither Isaac nor Robbie have mentioned the cheating scandal on their social media accounts.

Maddy, the pregnant girlfriend, has been documenting her pregnancy on her Twitter account, posting photos of her growing baby bump and excitedly talking to Isaac about their baby and its birth. On Saturday, she posted a tweet with a link to her Instagram account, where there was a photo of her baby belly.




Isaac will have to “work” hard if he wants to have as many children and marriages as his oldest sister. Leah ,currently 22, is the mother of three children and is about to get her second divorce.
pi_145784423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Sorry hoor maar die knullen moeten toch gewoon werken?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat wil zeggen, ik weet niet hoe wij het zouden moeten rooien als we een ernstig ziek kind hadden. Ik weet alleen dat een vader ook bij zijn gezin hoort te zijn. Ik zou er ernstige problemen mee hebben als mijn lief lange tijden achtereen weg was. Zelfs al het zou noodzakelijk zijn, dan nog zou het voortdurend een onderwerp van gesprek zijn en zou ik niets minder verwachten dan dat hij zulke gesprekken serieus neemt en serieus voert. Dat doet Jeremy niet en dat wekt bij mij de indruk dat hij het ook wel best vindt om bij tijden weg te zijn van de dramatiek.

Kan ik dat een jonge knul kwalijk nemen? Nauwelijks, maar die meisjes hebben daar niet eenzelfde keuzevrijheid in. Alleen daarom al zou hier met veel meer mededogen over Leah gesproken mogen worden.

quote:
Wat me trouwens opvalt bij al die meiden is dat ze wel heelveel tijd aan bankhangen/bedhangen besteden.
Dat zegt mijn buurmeisje ook altijd over ons. :Y) Ik ben compleet uitgeput na mijn werk en het voortdurend met de kinderen bezig zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_145784590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je vergeet even dat jouw partner (gok ik) geen tienervader is (geweest). Corey was dat wel.
Onverwachts papa worden, ook nog eens twee kinderen, ook nog eentje die van alles mankeert.

Ik zag gisteravond die update met dr. Drew (wat was er met zijn stem eigenlijk, verkouden?) en ja Jeremy is daar 'al' 25, maar is ook maar 'even' in die relatie gerold, kreeg een tweeling cadeau en voor hij het wist kwam daar baby nummer drie, die Leah graag wilde :')
25 is gewoon verdomd jong voor 3 kinderen.

Ja, die jongens hebben verantwoording af te dragen, ik heb ook een hekel aan passieve mensen, maar vergeleken de rest in het programma vind ik ook dat ze in haar handjes mag knijpen. Zowel Corey als Jeremy zijn echt goedzakken.

En idd, als hij voor eeuwig geen werk in de buurt zoekt, zou ik ook zeggen dat hij wat anders zou kunnen zoeken, maar hij had het over 5(?) weken in Mexico voor een flink bedrag.
Leah had na moeten denken. Zo jong een tweeling, en dan gewoon dubbel en dwars nog meer kinderen maken, voor wat? Had ze niet haar handen vol aan én een tweeling én een kind wat veel meer aandacht en zorg nodig heeft? En ze was net een paar maanden met Jeremy samen.
Ze klaagt nu dat ze ook wilt werken? Had ze geen derde kind moeten krijgen, dan had ze nu makkelijk kunnen werken, want de tweeling zit op school :')
Ik vind dit een heel typische manier van redeneren die duidt op een dubbele moraal. Bij de jongens moeten we erbij stilstaan dat ze nog zo jong zijn en niet gevraagd hebben om zo'n leven. De meisjes daarentegen moeten we van alles kwalijk nemen.

Leah had na moeten denken? En wat te denken van Jeremy? Kom op, zeg. Alle betrokkenen hebben zo hun aandeel hierin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_145784801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat wil zeggen, ik weet niet hoe wij het zouden moeten rooien als we een ernstig ziek kind hadden. Ik weet alleen dat een vader ook bij zijn gezin hoort te zijn. Ik zou er ernstige problemen mee hebben als mijn lief lange tijden achtereen weg was. Zelfs al het zou noodzakelijk zijn, dan nog zou het voortdurend een onderwerp van gesprek zijn en zou ik niets minder verwachten dan dat hij zulke gesprekken serieus neemt en serieus voert. Dat doet Jeremy niet en dat wekt bij mij de indruk dat hij het ook wel best vindt om bij tijden weg te zijn van de dramatiek.
maar dat is ook t dubbele aan leah...aan de ene kant klaagt ze dat ze amper kunnen rondkomen en wil ze meer geld van corey (maar geeft wel geld uit aan allerlei rotzooi), maar tegelijkertijd klaagt ze over de verveling en eenzaamheid wanneer jeremy en destijds ook corey aan t werk zijn en wil ze dat ze klussen afslaan om bij haar thuis te blijven... die klus van 5 weken zou jeremy veel mee verdienen waardoor hij daarna wat langer thuis kon blijven, maar nee, dat wilde ze niet hebben

vermoed trouwens dat bovenstaande ook weer te maken heeft met de striptenten die jeremy zou bezoeken wanneer hij buiten de stad verblijft..daar hadden ze afgelopen seizoen ook ruzie over
pi_145784928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel typische manier van redeneren die duidt op een dubbele moraal. Bij de jongens moeten we erbij stilstaan dat ze nog zo jong zijn en niet gevraagd hebben om zo'n leven. De meisjes daarentegen moeten we van alles kwalijk nemen.

Leah had na moeten denken? En wat te denken van Jeremy? Kom op, zeg. Alle betrokkenen hebben zo hun aandeel hierin.
maar leah was op dat moment al moeder van de tweeling en wist dus al hoe zwaar t was uit ervaring, jeremy niet

en dan te bedenken dat ze vóór addy een miskraam had maar kostte wat kost nog een kind erbij wilde van jeremy in die fase van haar leven en zo vroeg in hun relatie
pi_145785045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel typische manier van redeneren die duidt op een dubbele moraal. Bij de jongens moeten we erbij stilstaan dat ze nog zo jong zijn en niet gevraagd hebben om zo'n leven. De meisjes daarentegen moeten we van alles kwalijk nemen.

Leah had na moeten denken? En wat te denken van Jeremy? Kom op, zeg. Alle betrokkenen hebben zo hun aandeel hierin.
Hij had er ook zijn aandeel in, maar zij had al twee kinderen en wist toch beter hoe zwaar het was. Zij had die ongeplande zwangerschap al achter de rug. Dat mislukte huwelijk. En toch weer als een blinde trouwen en tot twee keer toe snel zwanger willen raken.

En ik ben verder nooit negatief over Leah geweest, als ik alleen nu lees dat zij geld over de balk smijt (en ze krijgen per seizoen ook geen verkeerd bedrag), terwijl er belangrijke dingen nodig zijn, en Jeremy werkt zich uit de naad, dat snap ik niet. Hij is vaak weg, maar er komt wél geld voor háár dochter.

Verder vind ik ze eigenlijk gewoon een leuk stel. En hoop ik voor ze dat er geen scheiding komt. :) De relatie lijkt zo erg nog niet als je vergelijkt met andere stellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145785233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef JaneDoe het volgende:

en dan te bedenken dat ze vóór addy een miskraam had maar kostte wat kost nog een kind erbij wilde van jeremy in die fase van haar leven en zo vroeg in hun relatie
Zonder dat had ze nu zelf kunnen werken, wat ze graag wilt (logisch!) en had ze gewoon tijd met Jeremy alleen gehad, als de meisjes bij Corey zijn. Had ze na die ongeplande zwangerschap toch af en toe een beetje kunnen leven zoals meiden van twintig. Ze zit nu muurvast met drie kinderen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145785472
Eigenlijk zou je die meiden gewoon aan een vijf jaar werkende anticonceptie willen zetten, na een tienerzwangerschap.
(En de jongens zoals Adam :'))

Toen ik gister in de update zag hoe zwaar Kaylin het huwelijk met Javi vindt, ik moest bijna zuchten. :') Kind nummer twee van vader nummer twee.

En ook bij hun hoop ik dat ze het redden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145785747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zou je die meiden gewoon aan een vijf jaar werkende anticonceptie willen zetten, na een tienerzwangerschap.
(En de jongens zoals Adam :'))

Toen ik gister in de update zag hoe zwaar Kaylin het huwelijk met Javi vindt, ik moest bijna zuchten. :') Kind nummer twee van vader nummer twee.

En ook bij hun hoop ik dat ze het redden.
idd kail net zo, die had ook nog niet zo lang een relatie met javi voordat ze weer zwanger raakte en trouwde... terwijl ze WIST dat hij bij de luchtmacht zou gaan werken en dat dat zou betekenen dat hij veel van huis zou zijn

vanwaar die haast vraag ik me dan af
pi_145786035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat wil zeggen, ik weet niet hoe wij het zouden moeten rooien als we een ernstig ziek kind hadden. Ik weet alleen dat een vader ook bij zijn gezin hoort te zijn. Ik zou er ernstige problemen mee hebben als mijn lief lange tijden achtereen weg was. Zelfs al het zou noodzakelijk zijn, dan nog zou het voortdurend een onderwerp van gesprek zijn en zou ik niets minder verwachten dan dat hij zulke gesprekken serieus neemt en serieus voert. Dat doet Jeremy niet en dat wekt bij mij de indruk dat hij het ook wel best vindt om bij tijden weg te zijn van de dramatiek.

Kan ik dat een jonge knul kwalijk nemen? Nauwelijks, maar die meisjes hebben daar niet eenzelfde keuzevrijheid in. Alleen daarom al zou hier met veel meer mededogen over Leah gesproken mogen worden.

[..]

Dat zegt mijn buurmeisje ook altijd over ons. :Y) Ik ben compleet uitgeput na mijn werk en het voortdurend met de kinderen bezig zijn.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken. Jij bent nu eenmaal gewend dat je partner met regelmatig/op vast momenten thuis is en dat je de opvoeding kan delen. Bij Leah en Jeremy is de relatie vanaf het begin al heel anders geweest. Daar raak je aan gewend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145787067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

idd kail net zo, die had ook nog niet zo lang een relatie met javi voordat ze weer zwanger raakte en trouwde... terwijl ze WIST dat hij bij de luchtmacht zou gaan werken en dat dat zou betekenen dat hij veel van huis zou zijn

vanwaar die haast vraag ik me dan af
Gokje:
Compensatie voor dat kind dat soms bij de ex is. Nieuwe kans om het lege nest te vullen. Niet een groot leefdtijdsverschil tussen kinderen willen. Etc.

En het feit dat ze al een tienerzwangerschap en gebroken relatie achter de rug hebben, en een prille relatie hebben, negeren ze gewoon. Terwijl ze echt wel beter weten.

Echt jammer, ze zijn allemaal zo jong, genoeg jaren over voor nog een zwangerschap. Al zouden ze nou gewoon één jaar langer wachten..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145788520
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gokje:
Compensatie voor dat kind dat soms bij de ex is. Nieuwe kans om het lege nest te vullen. Niet een groot leefdtijdsverschil tussen kinderen willen. Etc.

En het feit dat ze al een tienerzwangerschap en gebroken relatie achter de rug hebben, en een prille relatie hebben, negeren ze gewoon. Terwijl ze echt wel beter weten.

Echt jammer, ze zijn allemaal zo jong, genoeg jaren over voor nog een zwangerschap. Al zouden ze nou gewoon één jaar langer wachten..
ik vroeg t, maar ik weet t antwoord ook wel... tis meer dat ik me er weinig bij kan voorstellen en je hoopt dat ze betere keuzes zouden maken
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:17:20 #55
382129 crew  Donna
pi_145788575
Ik hoop dat Chelsea wel nadenkt en niet binnen een paar maanden zwanger is nu ze een relatie heeft.
pi_145788820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat Chelsea wel nadenkt en niet binnen een paar maanden zwanger is nu ze een relatie heeft.
ach ja, van adam was ze ook bijna een tweede keer zwanger, erg veel moeite deed ze niet omdat te voorkomen
nu zit ze volgens mij aan de mirena dus dat scheelt
pi_145788948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat Chelsea wel nadenkt en niet binnen een paar maanden zwanger is nu ze een relatie heeft.
Dat hoop ik ook!
Volgens mij is ze ook niet altijd even blij met het moederschap geweest, moeite met het aanpassen en ook wat depressief in het verleden geweest, ik zie haar niet zo snel (bewust) zwanger raken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:26:36 #58
382129 crew  Donna
pi_145789045
Dat is waar, die Mirena moet ze dan wel laten verwijderen. Nou gelukkig maar dat die er in zit dan haha. Ze komt altijd wel heel verstandig over, maar als bij Dr. Drew dan weer blijkt dat ze nog maar enkele maanden geleden nog seks had met Adam. :X Ben wel heel benieuwd naar haar vriend en dus naar seizoen 6, leuk!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:49:57 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145790344
Weet iemand hoeveel die meiden verdienen met deze show? Ik heb ooit eens een bedrag gehoord waarbij ik dacht "waarom zou je dan moeten werken?" De meesten werken volgens mij ook helemaal niet. Jenelle heb ik nog nooit zien werken. Kaylin wel maar de laatste seizoenen ook niet. Chelsea ook nog nooit volgens mij. Leah heeft in het begin wel een baan gehad maar de laatste tijd ook niet.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:52:19 #60
382129 crew  Donna
pi_145790498
Chelsea werkt in een schoonheidssalon.

Ik heb ooit de bedragen 5k per episode / 50K per seizoen gehoord. Weet niet wat er van waar is.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:56:11 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145790839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
Chelsea werkt in een schoonheidssalon.

Ik heb ooit de bedragen 5k per episode / 50K per seizoen gehoord. Weet niet wat er van waar is.
Oh ja, dat van Chelsea heb ik laatst voorbij zien komen!

Als die bedragen waar zijn dan is dat toch een aardig jaarinkomen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145833603
quote:
EXCLUSIVE: MTV is Delaying Filming of Season 6 Due to Leah Calvert’s Issues

Teen Mom 2 star Leah Calvert has seen her world crumble around her in the last week. On Friday, her husband, Jeremy Calvert, accused her (via Twitter) of cheating on him with her ex-boyfriend Robbie Kidd, igniting a firestorm that has escalated over the last few days.

Today, In Touch Weekly threw another bombshell at the 23-year-old mom of three in which they finally exposed Leah’s intense drug problem and even spoke to her supposed dealer. (We will address all of this later, don’t worry, in addition to the latest news in the Jeremy/Leah/Robbie situation).

For now, let’s talk about MTV’s role in all of this…

Currently, the ‘Teen Mom 2′ girls and their beaus are all signed up for Season 6…everyone except Leah and Jeremy, that is. A production source has told us that MTV and the show’s producers are very aware of all of the news that’s been circulating about Leah’s marriage and drug problems; however at this time there is no plan in place to get her into any type of rehab facility or treatment.

In the past, the girls’ drug use has been brushed under the rug until it couldn’t be denied any longer. While footage of Leah nodding off due to being in a pill stupor was shown during Season 5B, the episode clearly did not tell the whole story. Leah’s drugged-up state was blamed on her anxiety pills but, as many fans pointed out after the episode aired, that type of stupor Leah was in is more common when the person is using opiates, not anxiety pills.

The show’s producers don’t like to get involved in this type of issue, judging from their previous handling of Jenelle’s addiction to heroin. In December 2012, Kieffer Delp‘s mother, Vickie Delp, revealed on her Twitter account that MTV asked Jenelle’s mother to stage an intervention for her daughter after crew members witnessed alarming drug use by Jenelle. They themselves did not do an intervention.

While MTV may not be planning (at this time) to get Leah help, they have been effected by her alleged drug problem. Another source tells us that Leah is the reason that filming has not begun on Season 6. Despite the fact that this Leah/Jeremy/Robbie love triangle would be equal to ratings gold, they can’t capture it all on film because Leah has yet to return her contract. According to a show crew member, none of the ‘Teen Mom 2′ girls have filmed anything for Season 6 yet.

It is not known whether or not Leah’s ex-husband, Corey Simms, has signed on for Season 6, but a source tells that Jeremy is not planning on doing the next season, at least at this point. (This can change of course, especially if MTV throws more money at him.)

Anyway, many of the people that work with Leah on the show are very worried about her and have been for much longer than this story has been out in the public. One person says that several of the girls and other cast members were considering even staging an intervention for Leah to get her help; however, this has yet to take place.
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 22:18:29 #63
382129 crew  Donna
pi_145835029
Zo. Er is dus heel wat gaande.. :{
pi_145835487
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:18 schreef DonnaRush het volgende:
Zo. Er is dus heel wat gaande.. :{
jup...

quote:
EXCLUSIVE: ‘Teen Mom 2’ Star Leah Messer-Calvert’s Alleged Drug Dealer Claims Serious Drug Problem — “She’s Picked Up 30 to 40 Pills at a Time”

Teen Mom 2 fans often refer to Leah Messer-Calvert as “Super Mom” because she seems so devoted to her family. But a bombshell claim in the new issue of In Touch reveals the devoted mother could have a serious drug problem.

In Touch exclusively spoke to a man who claims to be her drug dealer, who says Leah’s been “getting high for years.”

“I used to give Leah the pills myself; she’s picked up 30 to 40 pills at a time from me,” the alleged drug dealer tells In Touch exclusively. The drug dealer says the 22-year-old is taking the painkillers Vicodin, Lortab, Percocet and oxycodone. “She was withdrawing $1,000 a week to buy pills,” says the dealer.

The dealer also claims that as she became more famous, Leah began using someone close to her to pick up her drugs. (In Touch is withholding the name of the middleman.) “She gives [the middleman] the money and he gets them for her. They’re in this together.”

Though Leah’s mom, Dawn, denies her daughter uses drugs, a Messer family insider says, “I’ve seen Leah pop a handful of pills, chew them like they were candy and swallow them. She doesn’t even need anything to wash them down with,” noting that Leah’s excuse has always been back pain from a botched spinal tap during her labor with Adalynn, 20 months. “But it’s [actually] the pain from withdrawal that bothers her, not her back. She can’t go a day without opiates.”

After Leah’s husband, Jeremy Calvert, took to Twitter releasing an accusation of Leah cheating with her bad boy ex Robbie Kidd, In Touch contacted his friend. “If Leah is hanging out with Robbie again, she’s definitely partying,” Robbie’s friend Nathan Mullins exclusively tells In Touch of his pal, who was arrested in September for possession of a controlled substance without a prescription.

For more from this story, including quotes from Jeremy’s friend and father discussing Leah’s mistakes and the strong possibility of Jeremy filing for divorce, pick up the new issue of In Touch Weekly, on stands now.
pi_145849619
Hmm, klinkt niet al te best dit.
Ik heb wel een beetje medelijden met Leah, maar het is een lastige situatie.
Lijkt me ook lastig voor de crew members van MTV. Ik denk dat die in de loop der jaren toch best close met die meiden zijn geworden. Lijkt me lastig wat te doen als je ziet dat het zo bergafwaarts gaat, moet je dan ingrijpen?
pi_145887381
quote:
‘Teen Mom 2′ Star Jeremy Calvert Taunts Wife Leah On Twitter Over Cheating Scandal

Teen Mom 2 star Jeremy Calvert has remained silent on Twitter in the days since he dropped a bombshell on his wife, Leah Calvert, and accused her on Twitter of cheating on him with her ex-boyfriend Robbie Kidd. (To be fair, he did make a few random tweets about Nickelback in the last few days but…silence would have been better. Who likes Nickelback anymore?)

Anyway, today Jeremy decided to stick it to his wife one more time (figuratively, not literally, as Robbie has allegedly been taking care of that lately.) In the early afternoon hours, Jeremy posted a photo of what appears to be his dirt bike loaded up onto his truck bed. While it seemed he wanted fans to know that he was packing up his stuff and taking it away from the home he shares with Leah by posting the photo, his caption was even more telling.

“Bet he can’t do this. LMAO You sure made a great choice. He can’t even buy a big Mac,” Jeremy wrote.

Obviously, this was referencing his wife’s “choice” to allegedly do “the sex” with Robbie. Jeremy, who makes good money working as a pipe layer, was hinting that Leah’s “new man” wouldn’t be able to support her the way he did. (Robbie is reportedly employed, according to his Facebook profile; however that may not be current information. His recent drug-related arrest and its resulting methy-looking mugshot doesn’t exactly paint him as a dignified career man.)

As we told you on Monday, Jeremy and Leah’s marriage is over. According to our sources, Jeremy has already filed for divorce. The split is already Facebook official: Jeremy currently lists his relationship status as “Divorced” and has defriended his wife. (Leah is now “following” Jeremy’s profile, however.)

Leah has also made some social media changes in the last 24 hours. She recently changed her Twitter profile background, which used to include a photo of her and Jeremy with friends. It now is a photo of Leah and her girlfriends. Her Twitter photo has also changed; it is no longer a photo of Leah and her husband. Instead, it now shows Leah’s twin daughters.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:25:22 #67
382129 crew  Donna
pi_145887988
Ik vind het wel echt heel erg. ;(
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:30:00 #68
382129 crew  Donna
pi_145888144
Ik ben trouwens heel benieuwd wat er nou waar is. Er gaan ook genoeg verhalen dat Jeremy al langer uit het huwelijk wilde stappen en dit is een mooie aanleiding natuurlijk. Of het nou waar is of niet dat ze hem bedrogen heeft.

Aargghh. Wanneer komt de waarheid haha?!
pi_145989297
Klopt het dat er 1 aflevering is met de meiden van teenmom 1 en 2 bij elkaar, en de volgende aflevering is de check up met dr drew?

Want waar ik de afleveringen kijk staat 2x de titel van dr drew, alleen de eerste is dus die met alle meiden bij 1....
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 11:27:48 #70
382129 crew  Donna
pi_145989482
Er is een episode met Teen Mom en TeenMom 2, die is niet met Dr.Drew, maar met ene chick.

En dan zijn er twee episodes met Dr.Drew.
pi_145992611
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
Er is een episode met Teen Mom en TeenMom 2, die is niet met Dr.Drew, maar met ene chick.

En dan zijn er twee episodes met Dr.Drew.
deel 2 met dr. drew kan ik nergens vinden trouwens
staat ook niet op mtv.com
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 13:58:21 #72
382129 crew  Donna
pi_145993752
Dit is de link;

http://www.mtv.com/shows/(...)-2/1731811/playlist/

De afgelopen episodes kon ik steeds niet op MTV.com vinden. Dus ik haalde de link van de TeenMom2 Facebook pagina (daar staat van van watch blablabla) en dan kom je gewoon op de goede episode op MTV.com.

Hier de link naar de unseen moments.
http://www.mtv.com/shows/(...)al/1731973/playlist/
pi_145995213
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef DonnaRush het volgende:
Dit is de link;

http://www.mtv.com/shows/(...)-2/1731811/playlist/

De afgelopen episodes kon ik steeds niet op MTV.com vinden. Dus ik haalde de link van de TeenMom2 Facebook pagina (daar staat van van watch blablabla) en dan kom je gewoon op de goede episode op MTV.com.

Hier de link naar de unseen moments.
http://www.mtv.com/shows/(...)al/1731973/playlist/
thanks!
unseen moments had ik al wel gevonden en gezien
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 15:10:53 #74
382129 crew  Donna
pi_145996248
Astu.

Unseen moments moet ik nog even kijken! :)
pi_145996328
Die dr. Drew. Pfff wat een nare vent vind ik dat. Gevalletje dr.Phil alleen dan 10x erger.
pi_146000374
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146009374
Ik begreep nooit waarom Nathan voor een meid als Jenelle koos, een meid met zoveel problemen. Maar ik zie nu pas dat hij zelf al een kind heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_146009736
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begreep nooit waarom Nathan voor een meid als Jenelle koos, een meid met zoveel problemen. Maar ik zie nu pas dat hij zelf al een kind heeft.
die wordt opgevoed door de ouders van haar moeder...
volgens mij mag nathan haar niet t eens zien
pi_146009751
Jenelle haar moeder is vrijgezel en ze danst van vreugde in de update _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 20:45:24 #80
382129 crew  Donna
pi_146009797
Leah heeft getweet.

pi_146009821
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die wordt opgevoed door de ouders van haar moeder...
volgens mij mag nathan haar niet t eens zien
Wat een situatie ook.
En hij heeft een PTSS.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 20:47:03 #82
382129 crew  Donna
pi_146009895
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die wordt opgevoed door de ouders van haar moeder...
volgens mij mag nathan haar niet t eens zien
Ze hebben wel cadeaus voor haar gekocht in Disney en konden niet wachten om haar gezicht te zien. Klinkt alsof ze dat meisje toch zo nu en dan zien.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:56:25 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146014012
Die aflevering die vanavond op de Nederlandse MTV was, die meet up met Dr Dre, is dat de meest recente aflevering of is er nog een seizoen in Amerika uitgezonden die wij nog niet hebben gezien?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_146014176
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
Die aflevering die vanavond op de Nederlandse MTV was, die meet up met Dr Dre, is dat de meest recente aflevering of is er nog een seizoen in Amerika uitgezonden die wij nog niet hebben gezien?
De afleveringen die afgelopen juli begonnen worden ergens in november hier uitgezonden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 22:03:48 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146014397
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De afleveringen die afgelopen juli begonnen worden ergens in november hier uitgezonden.
Dus er zijn nog uitzendingen die we nog niet gezien hebben? Yay *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_146015643
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dus er zijn nog uitzendingen die we nog niet gezien hebben? Yay *O*
Wij kijken allemaal met Amerika mee dus hebben het al gezien ;)
(Behalve ikke. Moet de laatste afleveringen nog en de dr drew shows )
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 22:33:29 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146015888
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wij kijken allemaal met Amerika mee dus hebben het al gezien ;)
(Behalve ikke. Moet de laatste afleveringen nog en de dr drew shows )
Blijkbaar niet iedereen want hierboven hebben een paar het over de uitzending van vanavond op de Nederlandse MTV ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:21:46 #88
382129 crew  Donna
pi_146022689
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Blijkbaar niet iedereen want hierboven hebben een paar het over de uitzending van vanavond op de Nederlandse MTV ;)
*nevermind*
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:24:59 #89
382129 crew  Donna
pi_146022704
Ik ben zo benieuwd of Jeremy weer terug is!
pi_146022906
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze hebben wel cadeaus voor haar gekocht in Disney en konden niet wachten om haar gezicht te zien. Klinkt alsof ze dat meisje toch zo nu en dan zien.
oh echt? dat is dan sinds kort
pi_146024626
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef DonnaRush het volgende:
Dit is de link;

http://www.mtv.com/shows/(...)-2/1731811/playlist/

De afgelopen episodes kon ik steeds niet op MTV.com vinden. Dus ik haalde de link van de TeenMom2 Facebook pagina (daar staat van van watch blablabla) en dan kom je gewoon op de goede episode op MTV.com.

Hier de link naar de unseen moments.
http://www.mtv.com/shows/(...)al/1731973/playlist/
Oke thanks, ja die op mtv kan ik niet zien, dan zeggen ze dat t hier nog niet beschikbaar is.

En ik heb dus blijkbaar deel 2 gezien met jenelle enz maar deel 1 dan nog niet. Want leah en chelsea heb ik niet gezien bij dr drew.
pi_146024690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oh echt? dat is dan sinds kort
Eens per maand, staat hier:

http://www.wetpaint.com/t(...)an-griffith-daughter
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:05:27 #93
382129 crew  Donna
pi_146025080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:46 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Oke thanks, ja die op mtv kan ik niet zien, dan zeggen ze dat t hier nog niet beschikbaar is.

En ik heb dus blijkbaar deel 2 gezien met jenelle enz maar deel 1 dan nog niet. Want leah en chelsea heb ik niet gezien bij dr drew.
Ik heb een MediaHint plug in geïnstalleerd in m`n browser. Zo kijk ik Amerikaanse content.
pi_146025497
Er klopt sowieso niet zo heel veel van het Nederlandse uitzendschema...
Naar mijn weten was de laatste gewone aflevering nummer 13, dat Javi weer gaat werken en Jo een nieuw appartement vind. Dan zouden er nog 12 afleveringen moeten komen, maar gisteren was 'ineens' de Dr Drew Special... En 2 afleveringen achter elkaar....
pi_146025665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:24 schreef Hilzillah het volgende:
Er klopt sowieso niet zo heel veel van het Nederlandse uitzendschema...
Naar mijn weten was de laatste gewone aflevering nummer 13, dat Javi weer gaat werken en Jo een nieuw appartement vind. Dan zouden er nog 12 afleveringen moeten komen, maar gisteren was 'ineens' de Dr Drew Special... En 2 afleveringen achter elkaar....
Het seizoen is altijd in 2en zeg maar. Dus na het eerste deel vh seizoen zijn nu ook dr drew afleveringen, afl 14 15 16 zijn dr drew en unseen moment, volgens mijn lijst dan.

@DonnaRush heb jij wel de afl gezien dan van dr drew met chelsea en leah?
pi_146025703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Het seizoen is altijd in 2en zeg maar. Dus na het eerste deel vh seizoen zijn nu ook dr drew afleveringen, afl 14 15 16 zijn dr drew en unseen moment, volgens mijn lijst dan.

@DonnaRush heb jij wel de afl gezien dan van dr drew met chelsea en leah?
Ik heb die ook gezien, die was vorige week en is gisteren herhaald voor de aflevering met Chelsea en Jenelle. Ik kijk ook alleen de Nederlandse en niet de Amerikaanse.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_146025873
Omdat Drew refereerde aan het geslacht van Jenelles baby, en er een aflevering is die nog later moet komen waar ze het geslacht uitvind.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:44:01 #98
382129 crew  Donna
pi_146025914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Chelle23 het volgende:

@DonnaRush heb jij wel de afl gezien dan van dr drew met chelsea en leah?
Ja, op MTV Amerika. In NL komt die nog niet op TV, ergens in 2015 pas.
pi_146081530
REPORT— Corey Simms Playing a Part in Leah & Jeremy Calvert’s ‘Teen Mom 2′ Divorce Drama

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146115372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, op MTV Amerika. In NL komt die nog niet op TV, ergens in 2015 pas.
Ja dat snap ik, ik kijk ook niet via tv maar normaal wanneer t in amerika op tv is geweest staat t op de site waar ik kijk, maar staat t dus niet, verder niet online te vinden afgezien van mtv. Beetje irritant hahaha
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 15:40:04 #101
382129 crew  Donna
pi_146115423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:38 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, ik kijk ook niet via tv maar normaal wanneer t in amerika op tv is geweest staat t op de site waar ik kijk, maar staat t dus niet, verder niet online te vinden afgezien van mtv. Beetje irritant hahaha
Ohzo, sorry haha. Ja ik kijk eigenlijk niks via sites (behalve MTV dan he) want heb zo ooit eens een enorm virus binnen geharkt die ik er nooit nooit nooit weer af kreeg. 8)7
pi_146115546
Ik dacht ga even kijken voor die mediahint maar dat is sinds kort een betaal ding, dus houdt t maar ff op haha
pi_146115748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:43 schreef Chelle23 het volgende:
Ik dacht ga even kijken voor die mediahint maar dat is sinds kort een betaal ding, dus houdt t maar ff op haha
Moet je de oude versie nemen: 0.1.13.1

Die heb ik altijd, maar ook Hola Unblocker.
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 19:53:26 #104
382129 crew  Donna
pi_146125222
Ik heb ook nog gratis MediaHint idd.

Maar uhm net Unseen Moments gekeken, beetje saai. Mocht wel lachen om Jeremy en de mystery pants.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 12:14:01 #105
382129 crew  Donna
pi_146804205
Zou MTV alweer aan het filmen zijn? :P
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 12:16:54 #106
382129 crew  Donna
pi_146804282
Leah & Jeremy

For the first time in weeks, it looks like Teen Mom 2‘s Leah Calvert and Jeremy Calvert are on the same page with their relationship: Jeremy Calvert changed his status on Facebook from “divorced” to “it’s complicated” while Leah changed her status to “it’s complicated” from “married.” They also re-followed each other on Twitter.

Although admitting “it’s complicated” isn’t exactly good news for anyone hoping Jeremy and Leah will reconcile, it isn’t a bad sign either… Now it seems they are at least communicating.

Other than making the profile change on Facebook, Jeremy was quiet on social media during the weekend. Leah, however, shared a number of astrology messages about how a taurus behaves in relationships.
pi_146809145
quote:
PHOTOS: Catelynn Lowell’s Baby Shower Filmed for ‘Teen Mom’: See What They’re Naming the Baby!

Teen Mom stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra are eagerly awaiting the arrival of their daughter! On Sunday the couple’s friends and family threw them a baby shower to help them prepare for their baby girl– and an MTV camera crew was there to film it all for the upcoming fifth season of ‘Teen Mom!’

In the photos below, the camera crew is clearly visible in many of the shots. While the MTV crew attended the shower, several other important people in Catelynn and Tyler’s lives did not. Their ‘Teen Mom’ co-stars, Maci Bookout and Amber Portwood were not there, nor were Brandon and Teresa, the adoptive parents of Tyler and Catelynn’s first daughter, Carly. (Cate and Ty did, however, just visit with Carly and her parents. Brandon and Teresa gifted the couple with a few items they had saved from when Carly was a baby!)

From her registry, we also learned that Catelynn is planning to breastfeed, as she registered for a breast pump, nursing cover and other breastfeeding supplies. As for the baby’s nursery, it appears that Catelynn and Tyler will be decorating the room in a pink princess and butterfly motif!

This has been a much happier pregnancy for Catelynn than her first one. Back in 2008 when Catelynn was 16 and pregnant with Carly, she did not have a baby shower, as she knew she was placing the baby for adoption. In the photos below, you can see that both she and Tyler appear thrilled to be able to parent this baby.

Catelynn and Tyler have been calling the baby “Baby V,” leading many to believe they will name their daughter “Violet,” due to the colors used at the baby shower. However, the name they’ve chosen is actually Nova (it does have a “V” in it!)

Check out the photos of the shower below!







pi_146819504
Nova? :')

Zo heette die ene uit TM3 toch ook? Met die schoenengooioma?
Aids.
pi_146846850
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:08 schreef Mss het volgende:
Nova? :')

Zo heette die ene uit TM3 toch ook? Met die schoenengooioma?
Ik vind Nova wel leuk :) Zou zelf mijn kind niet zo noemen maar t is beter dan een hoop andere namen die koters tegenwoordig hebben. T kind van brianna ofzo heet ook nova idd!
pi_146863933
quote:
‘Teen Mom’ Leah Calvert Tweets of “Failure” as her Husband Jeremy Disappears From Social Media

The relationship saga of Teen Mom 2 stars Jeremy and Leah Calvert has taken another strange turn…and, as always, it’s via social media.

Earlier this week, Leah took to her Twitter and Facebook to give her followers some insight on what’s been going on in her life lately. Leah, as per usual, did so by posting cryptic tweets and Facebook messages that hinted she was “making big decisions.”


“#LessonLearned: Stop watering things that were never meant to grow in your life,” she tweeted on Saturday, and then followed it up with a few tweets asking fans for prayers.

“Going to lunch with someone very special to me! Keep me in your thoughts and prayers!” she wrote.

“Good morning ! Everyone keep me in your thoughts and prayers today! #Nervous #BigDecisions,” she tweeted on November 17.

This came just days after she posted a “marriage tip” to her Facebook page: “Great marriages are the result of two people who struggle through a challenge but find a way to stay together in the process.” (Regardless of whatever is going on between her and Jeremy, let’s just say that Leah probably isn’t the best person to take marriage advice from…just sayin’!)

“Failure does not mean that you’ll never get what you want, sometimes failure means that you have to fight harder for something better,” her latest tweet reads.

Anyway, Leah did not reveal what all the cryptic tweets were about (of course). Jeremy, however, has yet to ever respond to any of her tweets proclaiming her love for him. In fact, a few days ago, he deleted all of his social media accounts– Facebook and Twitter!

Days before, he had posted a photo of a camper trailer with the caption “Home sweet home.” Of course, a bunch of sites jumped on the photo, writing articles that claimed Jeremy had moved out and was now living in a trailer. (Sigh.) They failed to mention, however, that he works out of town and is on the road all the time, hence the need for a trailer. Leah confirmed this by informing a fan that Jeremy’s parents bought the trailer for him to stay in when he’s out of town.

According to one of our sources, Leah’s tweets about her preserving her marriage are in vain. As late as last week, the source says that Jeremy was still done with the marriage. He has not, however filed for divorce in Putnam or Kanawha Counties.
pi_146883618
Leah doet niet meer mee met Teen Mom.

Lees hier meer: Why Leah Left: The Real Reason Messer Suddenly Quit ‘Teen Mom 2′
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 23:17:56 #112
382129 crew  Donna
pi_146886863
Jammer. Maar wel begrijpelijk. ;(
pi_147521481
die nieuwtjes omtrent leah

ten eerste heeft ze besloten toch mee te doen aan het zesde seizoen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarnaast heeft robbie nu toch eindelijk toegegeven een affaire te hebben gehad met leah

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tot slot kan oma dawn nog trotser zijn op haar kroost, het broertje van leah is een teen dad geworden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147521889
oh en nog een nabrander over adam... hij is weer eens gearresteerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147579331
Wel tof dat Leah toch nog mee doet. Ze zal wel geld nodig gehad hebben :P.

In ieder geval, MOAR drama!
Aids.
pi_147841771
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef Mss het volgende:
In ieder geval, MOAR drama!
:Y

EXCLUSIVE: Leah Calvert’s Lover Robbie Kidd is Getting Married
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert Goes on Facebook Rant About Ex Corey Simms’ Marriage

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 15:26:25 #117
382129 crew  Donna
pi_147843990
Hahaha, ik begin al te lachen als ze over de banjo's beginnen in de stukjes tekst!
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 15:27:35 #118
382129 crew  Donna
pi_147844039
Wanneer gaan ze weer filmen. Juicy dit! *O*
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:48:03 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147854438
Waarom hebben al die lui ook kinderen :') als ze dan weer met een ander gaan heeft die ook wel weer een kind ergens :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 29 december 2014 @ 19:56:57 #120
382129 crew  Donna
pi_148108256
Maci is zwanger!! :D
pi_148112235
idd en ook nog eens ongepland...

quote:
‘Teen Mom’ Maci Bookout Confims She’s Pregnant With Second Child: ‘It Was a Huge Shock!’

The upcoming new season of Teen Mom is going to be full of babies! Catelynn Lowell is expecting a baby any day now, but she’s not the only one carrying a bundle of joy–her co-star Maci Bookout is pregnant too!

There have been rumors circulating for the last few weeks that Maci, who is undoubtedly the most-popular of all the ‘Teen Mom’ girls, was expecting, and today Maci confirmed the news to In Touch Weekly. The magazine spoke with Maci about the unexpected pregnancy. According to the magazine, Maci (and her live-in boyfriend Taylor McKinney) learned she was pregnant this summer.

“We still can’t believe it,” Maci told In Touch. “It was a huge shock but we are very excited.”

Maci, who is also the mom of six-year-old Bentley with ex Ryan Edwards, is currently about 16 weeks pregnant and due in June. She said she was surprised to have gotten pregnant, given that she suffers from Polycystic Ovary Syndrome and was told that she may not be able to conceive any more children.

‘This baby is such a blessing. I’m calling her my miracle baby,” Maci said. “I knew my chances of getting pregnant were very low.”

(Maci referred to the baby as “her,” so apparently, it’s a girl!?)

Maci said that when she started to experience signs of pregnancy, she took a test.

“We got a test and it said I was pregnant,” Maci told the magazine, adding that she took four more tests afterward to make sure, and they all came out positive.

Filming for the fifth season of ‘Teen Mom’ is pretty much complete, and since ‘Teen Mom’ is set to premiere in January 2015, it makes sense that Maci would reveal the big news now. After all, if she’s known since the summer that she is pregnant, the pregnancy will likely be covered in the upcoming season.

Maci told In Touch that this pregnancy is very different from her pregnancy with Bentley, which occurred when she was only 16.

“Last time there was a lot of worry and concern,” she said. “It was just me and Bentley facing the world together and I had to figure things out as I went. This time I’m able to be excited because I’m older and able to give my baby the stability of the relationship that Taylor and I have.”

In July, Taylor moved from Texas to Tennessee to be with Maci. They have been living together ever since.

Teen Mom Junkies was the first to report that Maci was likely pregnant. A few days ago, the site posted that Maci was seen coming out of a OB/GYN appointment. The site also noticed that Maci had not posted about drinking or partying in quite some time, which is odd for the liquor-loving reality star.

This will be Maci’s second child and Taylor’s first.
pi_148114153
verder lijkt leah er nog steeds een zooitje van maken

‘Teen Mom 2′ Star Leah Calvert Accused of Taking Daughter Ali’s Trust Fund Money: Is This Possible?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Teen Mom’ Leah Calvert Says She’s Writing Tell-All Book, Explains Where Daughter’s Money Went

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 09:16:14 #123
382129 crew  Donna
pi_148128365
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
idd en ook nog eens ongepland...

[..]

Ja dit dus. Ik dacht, oh leuk voor ze. En toen las ik dat en toen dacht ik... |:(
pi_148128426
Leuk voor Maci wel, maar idd weer ongepland.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 09:24:05 #125
382129 crew  Donna
pi_148128517
Ja, beetje raar, maar idd wel leuk voor ze!
pi_148131684
Ik lees het stukje niet echt als ongepland? Ik zie er alleen staan dat ze verbaast zijn omdat Maci niet makkelijk zwanger wordt, misschien dat ze al tijd van de pil af is omdat ze al eerder aangegeven heeft een tweede kindje te willen en dat ze toch sneller zwanger is geworden dan gedacht?

"She said she was surprised to have gotten pregnant, given that she suffers from Polycystic Ovary Syndrome and was told that she may not be able to conceive any more children."
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 11:24:02 #127
382129 crew  Donna
pi_148131774
Ja, het is misschien maar net hoe je het op vat.

“We still can’t believe it,” Maci told In Touch. “It was a huge shock but we are very excited.”

Dit vatte ik wel op alsof het niet in de planning lag.
pi_148180765
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lees het stukje niet echt als ongepland? Ik zie er alleen staan dat ze verbaast zijn omdat Maci niet makkelijk zwanger wordt, misschien dat ze al tijd van de pil af is omdat ze al eerder aangegeven heeft een tweede kindje te willen en dat ze toch sneller zwanger is geworden dan gedacht?

"She said she was surprised to have gotten pregnant, given that she suffers from Polycystic Ovary Syndrome and was told that she may not be able to conceive any more children."
nou laat ik t zo zeggen; mensen met pcos zijn gewoon vruchtbaar, t zal misschien iets langer duren voor je zwanger bent, maar t is zeker niet onmogelijk

uit de woorden van maci kan je opmaken dat ze geen bescherming gebruikten, zij dacht waarschijnlijk dat het niet met zo'n vaart zou lopen en zie daar...

ik vind t eigenlijk best dom
fijn dat ze er uiteindelijk wel blij mee is, maar als t niet in de planning zit waarom dan onbeschermde sex...zeker omdat t al een keer eerder is gebeurd

en dan te denken dat zij en bv catelyn (die carly liet adopteren vanwege de onstabiele thuissituatie; ze wilde pas kinderen als ze een degelijke opleiding en baan had en beide heeft ze nog niet) nu lezingen geven aan jonge meisjes, terwijl ze zelf kennelijk zich niet houden aan hun eigen voornemen..

zo, dat moest ik even kwijt
  woensdag 31 december 2014 @ 12:28:30 #129
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_148180934
Farah blijft ook one classy lady

http://starcasm.net/archives/301437
pi_148181041
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:28 schreef Smash-it het volgende:
Farah blijft ook one classy lady

http://starcasm.net/archives/301437


:X
pi_148182181
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:24 schreef JaneDoe het volgende:

en dan te denken dat zij en bv catelyn (die carly liet adopteren vanwege de onstabiele thuissituatie; ze wilde pas kinderen als ze een degelijke opleiding en baan had en beide heeft ze nog niet) nu lezingen geven aan jonge meisjes, terwijl ze zelf kennelijk zich niet houden aan hun eigen voornemen..

Ik wist van Catelyn over die lezingen, maar niet van Maci. -O-

Ik vind het ook dom. 2e keer ongepland zwanger. Alles behalve een voorbeeld en weer eentje voor de statistieken :')
Maar omdat ze met die ene vriend al graag een tweede wilde, ben ik wel blij voor haar.

Hoe lang is ze eigenlijk samen met haar huidige vriend? Ze wonen dus sinds juli samen... :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze woensdag 31 december 2014 @ 13:14:10 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148182667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:X
Die wordt ook steeds onherkenbaarder
Your beauty never ever scared me.
pi_148184449
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wist van Catelyn over die lezingen, maar niet van Maci. -O-

Ik vind het ook dom. 2e keer ongepland zwanger. Alles behalve een voorbeeld en weer eentje voor de statistieken :')
Maar omdat ze met die ene vriend al graag een tweede wilde, ben ik wel blij voor haar.

Hoe lang is ze eigenlijk samen met haar huidige vriend? Ze wonen dus sinds juli samen... :X
wat ik ook jammer vind is dat de meiden die aan de teen mom-series meedoen niet of nauwelijks werken, maar wel in de duurste huizen en auto's wonen en rijden dankzij hun mtv salaris, maar dit is natuurlijk geen realistisch beeld van een tienermoeder meer, met die lifestyle kun je je makkelijk een 'ongeplande' zwangerschap veroorloven...begrijp me niet verkeerd, ik hou er van en volg alles, maar t is nu meer een soapserie dan een reality programma

de meisjes uit 16 and pregnant die niet meer gevolgd worden en dus echt moeten werken voor hun geld of afhankelijk zijn van familie en/of partner hebben t wat dat betreft een stuk zwaarder te verduren
pi_148184778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat ik ook jammer vind is dat de meiden die aan de teen mom-series meedoen niet of nauwelijks werken, maar wel in de duurste huizen en auto's wonen en rijden dankzij hun mtv salaris, maar dit is natuurlijk geen realistisch beeld van een tienermoeder meer, met die lifestyle kun je je makkelijk een 'ongeplande' zwangerschap veroorloven...begrijp me niet verkeerd, ik hou er van en volg alles, maar t is nu meer een soapserie dan een reality programma

de meisjes uit 16 and pregnant die niet meer gevolgd worden en dus echt moeten werken voor hun geld of afhankelijk zijn van familie en/of partner hebben t wat dat betreft een stuk zwaarder te verduren
Bij 16 and pregnant zag je wel hoe ze in het begin hadden (bv met Jenelle), maar na zoveel seizoenen tikt het geld inderdaad door. (Al vind ik dat ze niet in dure huizen wonen, maar ze hebben wel redelijk fijne auto's). Al vraag ik me af hoeveel tienermoeders in Amerika werken?

Wij hadden hier toch een programma over tienermoeders? Ik heb 1 aflevering gezien, met Leontien van Moorsel en een jong meisje in een flat. Maar dat scheelde weinig met 16 and pregnant.

Dr. Drew had het een tijd terug over de cijfers, dat het percentage tienermoeders daalt, ik ben benieuwd wat het aandeel van Teen Mom daarin is.
Ik zou ook wel willen weten wat het percentage tienermoeders met tweede kind en tweede partner is, hoeveel relaties daar ook weer verbroken worden, zoals bij het eerste kind en eerste partner.
Ik hoop heel erg dat Kailyn en Leah gelukkig blijven met hun huidige vriendjes mannen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148185846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij 16 and pregnant zag je wel hoe ze in het begin hadden (bv met Jenelle), maar na zoveel seizoenen tikt het geld inderdaad door. (Al vind ik dat ze niet in dure huizen wonen, maar ze hebben wel redelijk fijne auto's). Al vraag ik me af hoeveel tienermoeders in Amerika werken?

Wij hadden hier toch een programma over tienermoeders? Ik heb 1 aflevering gezien, met Leontien van Moorsel en een jong meisje in een flat. Maar dat scheelde weinig met 16 and pregnant.

Dr. Drew had het een tijd terug over de cijfers, dat het percentage tienermoeders daalt, ik ben benieuwd wat het aandeel van Teen Mom daarin is.
Ik zou ook wel willen weten wat het percentage tienermoeders met tweede kind en tweede partner is, hoeveel relaties daar ook weer verbroken worden, zoals bij het eerste kind en eerste partner.
Ik hoop heel erg dat Kailyn en Leah gelukkig blijven met hun huidige vriendjes mannen.
nou ja, de huizen huren ze allemaal (behalve kailyn en chelsea) maar zijn echt niet de goedkoopste appartementjes.. ook kan ik bijna niet bijhouden hoe vaak sommige wel niet verhuisd zijn de afgelopen jaren

maar goed, t zal allemaal wel, vanaf januari weer teen mom
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 23:14:09 #136
382129 crew  Donna
pi_148231829
Catelynn is vandaag bevallen!
pi_148237411
al barende het nieuwe jaar in :D
hebben ze haar ook echt nova genoemd?
pi_148237494
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:57 schreef JaneDoe het volgende:
al barende het nieuwe jaar in :D
hebben ze haar ook echt nova genoemd?
quote:
The news of the baby’s birth was confirmed a few hours later on Facebook by Catelynn’s father, who wrote, “Its official.. Grand baby born 01/01/15 at 15/15 [3:15} she’s Beautiful!!”

As for the baby’s name? We were correct in our predictions! MTV reports that the baby’s name is Nova Reign (Nova’s middle name is Baby Boy Disick’s first name!), and she weighed in at 6 lbs, 12 oz.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148237826
Ik vind die naam echt supertof!
pi_148305011
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou ja, de huizen huren ze allemaal (behalve kailyn en chelsea) maar zijn echt niet de goedkoopste appartementjes.. ook kan ik bijna niet bijhouden hoe vaak sommige wel niet verhuisd zijn de afgelopen jaren

maar goed, t zal allemaal wel, vanaf januari weer teen mom
Ze verdienen $75.000 per seizoen excl bonussen (die krijgen ze bijv. voor een nieuwe zwangerschap) en MTV betaald hun huur / hypotheek..
  zondag 4 januari 2015 @ 20:51:55 #141
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_148331254
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 00:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze verdienen $75.000 per seizoen excl bonussen (die krijgen ze bijv. voor een nieuwe zwangerschap) en MTV betaald hun huur / hypotheek..
Bron?
pi_148382568
Gister een aflevering gezien weer. Volg het niet meer zo, af en toe zap ik en blijf ik daarop hangen.

Wat had ik te doen met Jace. Moeder jankt in de auto waar hij bij zit, oma jankt in zijn bijzijn, wat een chaos. Ik vrees voor zijn toekomst. Hoop echt dat hij stevig in zijn schoenen staat en er wat van kan maken.
pi_148382621
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister een aflevering gezien weer. Volg het niet meer zo, af en toe zap ik en blijf ik daarop hangen.

Wat had ik te doen met Jace. Moeder jankt in de auto waar hij bij zit, oma jankt in zijn bijzijn, wat een chaos. Ik vrees voor zijn toekomst. Hoop echt dat hij stevig in zijn schoenen staat en er wat van kan maken.
Ik keek gister ook op Mtv omdat ik er voorbij zapte. Ik vrees ook hoe Jace gaat worden als hij in de puberteit raakt. Arm jongetje -O-

Wel gaat het met Jenelle beter dan we in jaren hebben gezien (al moet er nog een hoop gebeuren ;)).

Ik snap dat gezeik van Leah haar ex over de alimentatie nooit. Mannen vinden het altijd oneerlijk. Blijft een aparte kwestie. Dat je kind niet 24/7 bij je woont, betekent niet dat je enkel speelgoed voor ze hoeft te kopen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 10:33:01 #144
382129 crew  Donna
pi_148382775
Jenelle is anders lekker bezig op social media met de ruzie met haar zusje.

Haar zusje (al moeder van Gabriel, te zien in het laatste Teen Mom 2 seizoen) is weer zwanger en daar is nogal een rel over ontstaan ofzo. Jenelle roept nu dat ze als escort werkt en weet ik veel wat. Alsof het zelf zo`n heilig boontje was. Damn.
pi_148383035
Ik snap die moeder van Jenelle ook niet hoor. Net zo explosief als dochter. Iedereen prijst haar wel dat ze zo goed voor Jace zorgt, maar daar heb ik mijn twijfels bij. Geen leuk mens.

Chelsea vind ik echt wel tof als moeder!
pi_148383105
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

Chelsea vind ik echt wel tof als moeder!
Ik ook. En ik snap de kudo's van dr. Drew wel dat ze als enige geen tweede kind heeft ^O^

De moeder van Jenelle schreeuwt veel, ja. Volgens mij is zij ook maar zo ongelukkig als ze maar kan zijn.
Het lijkt overigens ook wel een statistisch dingetje, dat alle tienermoeders een (tienermoeder)zus hebben die ook al zo jong kinderen krijgt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148383129
Dr. Drew... Mja... Ik krijg meestal jeuk van die vent :')
pi_148408829
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

Het lukt me niet goed te linken maar het is echt de moeite waard op bovenstaande te klikken! :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:44:22 #149
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148409009
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef Olf het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

Het lukt me niet goed te linken maar het is echt de moeite waard op bovenstaande te klikken! :')
Ik las het net, het is net een mislukt eendje :o
Echt een snaveltje :')
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148409797



:X
pi_148409955
Ze kan er zelf nog wel grapjes over maken:
pi_148410313
Die is echt een beetje van het padje af...
Waarom nog een keer die lippen vergroten?

Wel grappig dat ze er grapjes over maakt. Maar het komt toch wel uit, dan is ze in ieder geval iedereen voor. En misschien verdient ze er ook nog wel geld mee...
pi_148416995
Alsof deze mond niet vol genoeg was? Of dit waren injecties die al uitgewerkt waren en ze wilt weer opnieuw...

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148438406


:'( :'( :'(
Aids.
pi_148438481
Aids.
pi_148439138
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef Mss het volgende:
Tevens: Jenelle is verloofd.

http://www.mtv.com/news/1(...)an-griffith-engaged/
Die kan alvast naar het *sterren in scheiding-topic* :+

Oh en Farrah!!!! _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_148441371
‘Teen Mom’ Star Gary Shirley Confirms He Is About to Become a Dad Again

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EXCLUSIVE: Find Out When ‘Teen Mom’ Stars Catelynn Lowell & Tyler Baltierra Are Getting Married

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148444731
dr is een 'where are they now?' aflevering van t laatste seizoen van 16 & pregnant
heb net even gekeken en heb er een treurig gevoel aan overgehouden ;(
pi_148446508
Hoezo? :o
Aids.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 22:11:33 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148447167
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef Mss het volgende:
Tevens: Jenelle is verloofd.

http://www.mtv.com/news/1(...)an-griffith-engaged/
Waren ze dat nog niet dan? :D :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148447553
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:59 schreef Mss het volgende:
Hoezo? :o
met name t verhaal van jordan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:58:29 #162
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_148866724
quote:
zo 18 jan 2015, 20:17
Zwangere 'Teen Mom' betrokken bij ernstig auto-ongeluk

van onze redactie
Foto's - Maci Bookout, vooral bekend van MTV's Teen Mom, en haar zesjarige zoontje Bentley hebben een dramatisch auto-ongeluk gehad.
Zwangere Maci (23) was met haar zoontje aan boord aan het rijden toen het misging. Wat er precies is gebeurd, is onduidelijk, maar volgens de 'Teen Mom' sloeg haar jeep maar liefst drie keer over de kop. Wonder boven wonder hebben Maci en Bentley alleen een paar blauwe plekken aan het ongeluk overgehouden. Ook haar ongeboren kindje is in orde, twittert ze opgelucht.
"Ik wil de makers van mijn auto bedanken, want als de autogordels en veiligheidskooi hun werk niet hadden gedaan was het vast heel anders afgelopen voor mij en mijn gezin. Bedankt iedereen die ons te hulp schoot, dat was geweldig. Ik hoop dat alle andere betrokkenen ook in orde zijn."
Maci maakt deel uit van de eerste lichting Teen Moms. Op haar zestiende werden zij en haar inmiddels ex-vriend Ryan Edwards ouders van Bentley. Al snel na de bevalling liep hun relatie op de klippen, maar inmiddels is ze gelukkig met Taylor McKinney. In december maakte Maci bekend dat ze zwanger is van haar tweede kind, een meisje. De baby wordt in de zomer verwacht.
pi_148996658


:')
pi_149002380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:26 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Ik vraag me echt af of het niet enkel de waanzin van geld is waardoor ze zo ontspoort is.
Zo makkelijk zoveel geld binnen harken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149003406
Stijlvol die pop :')
Aids.
pi_149003412
Sodeju wat heeft ze dunne armen zeg!
Aids.
pi_149214047
Volgens de Teen Mom Facebook zit Farrah toch in het nieuwe seizoen van TM.
Aids.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 17:47:17 #168
382129 crew  Donna
pi_149215058
Ik las het ook net. }:|
pi_149215982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 09:39 schreef Mss het volgende:
Stijlvol die pop :')
En die voorste is ook niet veel. :P
pi_149215997
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:58 schreef Spunks het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bentley vind ik zo'n schatje. O+
pi_149242798
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Mss het volgende:
Volgens de Teen Mom Facebook zit Farrah toch in het nieuwe seizoen van TM.
En Amber, Maci, Catelynn. Teen Mom Original Girls gaat het heten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 februari 2015 @ 21:35:08 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149310514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Mss het volgende:
Volgens de Teen Mom Facebook zit Farrah toch in het nieuwe seizoen van TM.
*O* Dat seizoen 'Original Girls' lijkt me echt leuk!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149423511
Voorproefje van Amber en Gary, filmpje is in dit linkje te zien: Is Amber Okay? Portwood Lashes Out At Baby Daddy Gary Shirley In Shocking New Video

Het wordt genieten :). Alleen hopelijk gaat Amber niet opnieuw de fout in met het gedrag waarvoor ze in de gevangenis belandde.

-edit: Nog een voorproefje gevonden, van achter de schermen, Farrah en haar dochter. En iemand die ik niet had verwacht te zien :D .

Farrah Abraham Storms Off During "Teen Mom OG" Taping -- See the Sneak Peek!

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 06-02-2015 16:45:23 ]
pi_149424266
quote:
Wow, ik heb Farrah lang niet op bewegend beeld gezien, enkel de foto's, en hoopte dat de ingrepen er best oké uit zouden zien. Maar het is net een omgebouwde kerel -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149425219
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef Mylene het volgende:
Voorproefje van Amber en Gary, filmpje is in dit linkje te zien: Is Amber Okay? Portwood Lashes Out At Baby Daddy Gary Shirley In Shocking New Video

Het wordt genieten :). Alleen hopelijk gaat Amber niet opnieuw de fout in met het gedrag waarvoor ze in de gevangenis belandde.

-edit: Nog een voorproefje gevonden, van achter de schermen, Farrah en haar dochter. En iemand die ik niet had verwacht te zien :D .

Farrah Abraham Storms Off During "Teen Mom OG" Taping -- See the Sneak Peek!
wie had je niet verwacht te zien, "whatever michael" of dr moeder?
pi_149671616
quote:
EXCLUSIVE: “16 and Pregnant” Star Valerie Fairman Caught Prostituting–The Real Story

TMZ reported that Valerie, who gave birth to daughter Nevaeh on the show in 2009, was one of eight women arrested for prostitution in a recent sting.

“Valerie allegedly agreed to perform a sexual act for cash,” the site reported.

To find out the full scoop, we spoke with David Pryce, a former boyfriend of Valerie’s who just happens to be the uncle of Valerie’s baby-daddy, Matt. (Got all that?) Matt has also confirmed to us that the details posted below are correct.

Valerie dated Matt’s uncle after she split with Matt, and David said he’s been trying to help her get clean for years. Valerie has gone to rehab three times in the years since her ’16 and Pregnant’ episode was taped, with the most recent visit being last year.

“She wants to get better,” David tells exclusively. “She was always a really good girl. But she’s been on dope forever. It’s turned her into a monster.”

In 2013, we broke the news that Valerie has been in serious trouble since her ’16 and Pregnant’ days. Unfortunately, her legal trouble has continued. In April 2014,Valerie was arrested for violating her probation. She also spent time in rehab last year, but according to multiple sources, she has been unsuccessful in kicking her alleged drug habit.

David said that after Valerie “nearly burned down” his living room early 2014, he called her parole officer to try to get her into a rehab facility. She agreed to go and eventually spent time in a facility in Bowling Green, Kentucky. She was clean for a while, but eventually met people in rehab that got her back into her old ways.

David said that he found out that Valerie was prostituting around this time last year, and she has been doing it ever since.

“She’s a really pretty girl, so it is not hard for her,” David said. “Eventually, she got Hepatitis C and after that she just really gave up.”

Although Valerie is struggling, her daughter Nevaeh is thriving, David says. The five-year-old lives with Valerie’s parents, who share custody with Nevaeh’s father, Matt.

“Valerie never sees Nevaeh at all,” David said. “Matt’s a really good dad. Nevaeh is a happy girl and is well-loved. Matt will eventually try for full custody, but he wants things to be perfect before he does.”

Valerie’s parents no longer allow Valerie in their home, according to David.

“It’s very sad because Valerie is a real sweetheart and she wants to be clean,” David said. “When she was with me, she was fighting so hard to get clean. She would be sick every morning. But she can’t kick it.”

Valerie is currently behind bars at the Baylor Women’s Correction Facility in Delaware. David and Matt say that they both care for Valerie and want her to get better.


  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 13:28:05 #177
382129 crew  Donna
pi_149690607
She is a pretty girl?

Was, lijkt me.. Jeetje. 8)7
pi_149698517
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:28 schreef DonnaRush het volgende:
She is a pretty girl?

Was, lijkt me.. Jeetje. 8)7
Vindt het sowieso een rare, onnozele zin.
  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 20:10:52 #179
382129 crew  Donna
pi_149965482
Tyler en Catelynn gaan trouwen in augustus *O*
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 10:40:17 #180
382129 crew  Donna
pi_150022281
Van Starcasm

According to a new report, Maci Bookout is leaving Teen Mom OG after one season and refused to let MTV film Bentley about halfway through the season — both because the network brought Farrah Abraham back on the show!

The report comes from the Being Maci Facebook page. Here is the full post from moments ago:

Maci decided to not have her son Bentley filmed halfway through the upcoming season of MTV’s Teen Mom OG airing March 23rd, because Farrah Abrahams had been brought back on the show halfway through and she did not feel it appropriate to have her 6 year old son on the same show as her. She also decided this will probably be her last season of “Teen Mom” as well because of that reason, but said she has no hard feelings toward Farrah.

The Being Maci Facebook page was created in conjunction with MTV’s announcement of the Being Maci update special last year. It is not believed to be “official” in any way, but the page seems to always be accurate with its information that appears to come from access to Maci and her family’s personal social media accounts. We would assume that means that Maci or a family member recently posted this information, but we have yet to be able to confirm that.

(It should be noted that Bentley did participate in the “Getting To Know Maci” special, although it is unclear when that was filmed or if that would have even been an issue for Maci.)

The animosity between Maci and Farrah is well-documented, although Maci has almost always politely dodged the issue publicly. It has been reported that Maci was not alone in her disapproval of MTV allowing Farrah to be on the show, and I’m wondering whether or not all of this is Maci following through on some sort of ultimatum.

In a Blog Talk Radio interview with Malone’s Hype Line back in May of 2013, Maci voiced her opinion on Farrah’s infamous sex tape publicly for the first time, and although she did not disparage Farrah for making it and selling it, she did express frustration over Farrah allowing it to be titled Backdoor Teen Mom.

“One thing that I am upset about is that Teen Mom being in the title,” Maci said. “When Teen Mom is a part of that, it kind of falls on everyone else that was on Teen Mom.” Maci continues:

When people see that, and they see Backdoor Teen Mom, the title of it, and then maybe they thought about booking me for a speaking engagement, or maybe they thought about booking me for a talk show, but then they don’t want to anymore because people might think that everyone of Teen Mom as, like we all did a sex tape or we all did that, and that’s just not something that I would ever do, so that’s what irritates me is that I feel like even though I have nothing to do with it, I feel like I’m still kind of incorporated in that franchise, and that’s no longer a part of me. Teen Mom is over. I’ve moved on, and I’m doing my own thing now, but now I feel like that’s always going to be branded on me … I feel like 85 percent of the time, it’s going to be like, ‘Oh my God, that’s the girl that did that sex tape.’ Anything like that, I just, I don’t want to deal with the negative part of it.

If the report is true, it will be a HUGE bummer to not only miss out on half a season of Bentley, but also future seasons of Maci. I think the “Getting To Know” specials emphasized that, even more so than the original Teen Mom series, these young women lead COMPLETELY different lives that are not connected. If anything, I think having Farrah on Teen Mom OG will only further emphasize just how different her life is than the other moms on the show.

Of course, I suppose you could take the “glass half full” approach to the report and say that this move by Maci, combined with big ratings for Teen Mom OG, might result in four separate shows. Perhaps MTV could even revisit the Being Maci, Being Farrah, Being Amber and Being Catelynn titles! Perhaps they could air them in back-to-back half-hour blocks two nights a week or something like that? Or even stagger them throughout the year?
pi_150036901
ja hoor mensen, tis weer zo ver:
quote:
Jenelle Evans, Another Day Another Arrest

"Teen Mom" star Jenelle Evans spent an hour of her Tuesday behind bars in South Carolina ... busted for driving without a license.

South Carolina Highway Patrol busted Evans and booked her into the J. Reuben Long Detention Center around 3:00 PM. She posted a $237.50 bond about an hour later and was sprung.

Jail records don't give much in the way of details, but Evans explained the arrested via Twitter, when she retweeted a friend who wrote, "Yall chill she paid a speeding tick 3 days late in 2013 & license was just suspended recently & she had no idea.It's cleared up It's all good."

Evans is no stranger to jail. She's been arrested for heroin possession, attacking her husband, stalking, harassment, breaking and entering, violating her restraining order, etc. She's also famous for getting busted for beating the crap out of another girl on a front lawn.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 18:45:09 #182
382129 crew  Donna
pi_150038009
Er zat ook weer een mooi mugshot bij, ghehe.
pi_150078022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:45 schreef DonnaRush het volgende:
Er zat ook weer een mooi mugshot bij, ghehe.
;)

quote:
‘Teen Mom 2′ Star Jenelle Evans Arrested (Again)! See Her New Mugshot!


Another mugshot for Babs to hang on her fridge!

Adam Lind still holds the record for most driving offenses (and arrests) of any Teen Mom 2 cast member, but it looks like Jenelle Evans is trying to give him a run for his (bond) money! Jenelle was picked up by Horry County cops last night. (Before we move forward, let’s all just take a moment to appreciation that somewhere in South Carolina, there’s a county called “Horry.”)

Anyway, Jenelle was pulled over while driving last night. When the officer discovered that she did not have a valid driver’s license (hers had been suspended), she was arrested and hauled down to the county jail. She was booked, mugshotted and eventually released on her own recognizance, after paying the $237.50 bond.

She is due back in court on March 23 to face the charge.

After she was released from jail, Jenelle took to her Twitter account to explain how she ended up behind bars yet again. (She’s been arrested over a dozen times in her lifetime.) She tweeted that she had no idea that her license had been suspended in North Carolina.

“How r u going to suspended my license becuz a seat belt ticket was paid 3 days late back in 2013 ?!” she tweeted, adding that she likely didn’t get the notice from the North Carolina DMV because it went to her mother, Barbara‘s house. (Perhaps Babs got the letter but didn’t tell Jenelle because, well, Babs likes to have fun too?!)

According to public records, Jenelle was, indeed, issued a seatbelt violation ticket in October 2013.

She stated that she got the ticket fees cleared up yesterday and got her license reinstated.

It’s been a while since we’ve had a new Jenelle mugshot. The last time she was arrested was in December 2013 (while pregnant with her second son, Kaiser) for disturbing the peace, after getting into a fight with her fiance, Nathan Griffith.

Jenelle’s latest arrest certainly won’t help her win the fight against her mother for custody of her oldest son, Jace. Jenelle and Babs are reportedly set to battle it out in court next month to see who will get custody of Jace.

See a fantastical collection of Jenelle’s mugshots, created by an Instagram parody account of Jenelle’s mother, Barbara.



Jenelle is currently filming the sixth season of ‘Teen Mom 2,’ and, since there are cameras placed in the stars’ cars to record what happens while driving, it’s likely that we’ll see the arrest play out in an upcoming episode!


[ Bericht 5% gewijzigd door JaneDoe op 26-02-2015 19:19:12 ]
pi_150079300
quote:
5 Things We Learned from Watching the New ‘Teen Mom’ Season 5 Trailer

It’s been more than two years since we’ve had a new season with the Teen Moms who started it all: Maci, Catelynn, Amber and Farrah. To prepare for the upcoming fifth season of the show, which premieres on March 23, MTV released the first trailer for Teen Mom: OG (Original Girls) today and boy is it a doozy! Here are the Top 5 things we learned while watching it:

Everyone is pregnant. Maci and Catelynn are both pregnant and Gary has knocked up his new girlfriend. Why weren’t they all using Gary’s own brand of condoms?

Amber claims Gary doesn’t want his new child. Uh-Oh.

Ryan is still a sucky dad. “I’m not gonna have my son be ignored,” Maci drawls.

Amber’s new man proposes to her. Let’s hope it’s not another $24 Wal-Mart ring.

Farrah is back and all of the other cast members are not happy about it. We will get to see their reactions when they find out Farrah (and her backdoor) are back on the show. (More on in a later post…)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It looks like this season may turn out to be the best one yet. As you may know, this time the cast will be “breaking the fourth wall.” Previously, the cast had to go about their daily lives pretending the cameras weren’t there. This season, we will actually get to see the cast interacting with the crew and we will get a closer look of what goes into making the show happen. Get ready because all of the Farrah-ugly-crying, fighting and pregnancy test-taking starts on March 23 on MTV!

Watch the full trailer below:

http://on.mtv.com/1BUy5qp
  Moderator vrijdag 27 februari 2015 @ 11:46:02 #185
382129 crew  Donna
pi_150106333
Morgen J Freeman legt uit waarom Farrah toch in Teen Mom OG zit;

http://starcasm.net/archives/308004
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 07:13:00 #186
382129 crew  Donna
pi_150239097
Jo (ex Kailyn) en Vee krijgen een baby!!! O+
pi_150239240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:13 schreef DonnaRush het volgende:
Jo (ex Kailyn) en Vee krijgen een baby!!! O+
ah, heeft vee hem eindelijk weten over te halen?
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 07:52:49 #188
382129 crew  Donna
pi_150239342
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ah, heeft vee hem eindelijk weten over te halen?
Haha dat dacht ik ook. :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:11:02 #189
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_150240124
De 16 and pregnant afleveringen die nu op maandag op MTV uitgezonden worden, zijn die nieuw? Of herhalingen? Ik ken ze helemaal niet :o
pi_150240740
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ah, heeft vee hem eindelijk weten over te halen?
Ze waren een tijd terug uit elkaar, misschien wilde ze hem anders niet meer terug :7

Ik sta er wel van te kijken, nooit verwacht dat die twee een kind zouden krijgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150251998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze waren een tijd terug uit elkaar, misschien wilde ze hem anders niet meer terug :7

Ik sta er wel van te kijken, nooit verwacht dat die twee een kind zouden krijgen.
ja, precies
volgens mij zijn de gevoelens van jo voor haar ook minder sterk dan andersom, zo kwam het tenminste altijd over
pi_150252043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:11 schreef Hilzillah het volgende:
De 16 and pregnant afleveringen die nu op maandag op MTV uitgezonden worden, zijn die nieuw? Of herhalingen? Ik ken ze helemaal niet :o
is volgend mij van het laatste seizoen dat vorig jaar in de us is uitgezonden
pi_150270384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

is volgend mij van het laatste seizoen dat vorig jaar in de us is uitgezonden
Nieuw voor Nederlandse begrippen dus. Ik dacht dat ik al iets gemist had :o
Ik krijg het niet voor elkaar om de US afleveringen te kijken :(
  donderdag 5 maart 2015 @ 03:21:53 #194
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150304682
http://hollywoodlife.com/(...)le-evans-teen-mom-2/

Goh, verbaasd me nou totaal niet...
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 16:01:30 #195
382129 crew  Donna
pi_150317487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 03:21 schreef purebliss het volgende:
http://hollywoodlife.com/(...)le-evans-teen-mom-2/

Goh, verbaasd me nou totaal niet...
Pffftt....

Laat seizoen 6 maar komen, ben benieuwd ghehe.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:50:55 #196
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_150418947
quote:
Farrah Abraham Slams Other ‘Teen Mom’ Star Authors, Starts Twitter Brawl

Farrah Abraham angered several of her Teen Mom franchise co-stars last night when she decided to post a tweet aimed at those girls who have written books about their lives.

Farrah, who as you may remember wrote what is possibly the most poorly written book ever produced outside of a school project, basically called out Amber Portwood, Kail Lowry and Catelynn Lowell for not putting photos of their children on the cover of their books. (Farrah’s book, the ever-so-delicately titled My Teenage Dream Ended, features a picture of Farrah and Sophia on the cover).

“Look@ covers as you collect them #ActionsSpeakLouder why aren’t there more children on the covers #TrueStory,” she tweeted earlier this week. (No word on why it sounds like an English Second Language student is writing her tweets.)

This angered Amber and Kail, who understandably took Farrah’s tweet as a slam.

“What does this mean?” Amber tweeted in response to Farrah. Amber later explained why her daughter, Leah, does not appear on the cover of her book, Never Too Late.

“I did it out of respect for my 6 year old who shouldn’t be on the cover of a book talking about drugs and sex..love not hate,” Amber tweeted.

Catelynn, who just released Conquering Chaos, her book with fiance Tyler Baltierra, kept quiet, but Kail spoke up to let everyone know how ridiculous she thought Farrah’s comment was.

“I’m not a great mom because my sons are not on my book cover, everyone,” she tweeted sarcastically, before adding, “Low blows for no reason though? Get it together girl.”

Farrah’s original tweet seemed in response to a fan sending her a photo of her book, along with Kail’s and Amber’s. Farrah was basically implying that she was the better parent because her own book featured her kid on the cover and the other girls’ did not. Farrah’s book, like Kail’s and Amber’s, deals with adult subjects. In fact, Farrah’s book is quite graphic.

(An actual sentence featured in Farrah’s book, in the part where she describes her water breaking on the night she gave birth to Sophia:

“I had to laugh because all I could think was that the smell reminded me of having Derek’s cum inside of me.” Um…yeah….) :X

Anyway, fans began adding their two cents into the argument.

“IDK why she would want her kid on a book titled My Teenage Dream Ended basically saying her kid ruined her life,” one commented.

Even ‘Teen Mom’ star Gary Shirley got into the act.

“You go girls!” he tweeted. “Spread the love!’

Kail later told a fan that she felt Farrah was out of line by insulting her co-stars.

“We are all on the same show trying to get across the same message… Some more than others,” Kail tweeted. “But us especially in this whole thing together should be lifting each other up not tearing down.”

Farrah’s random insults are certainly not making her any more popular with her co-stars, who are already upset that Farrah was allowed back on ‘Teen Mom.’ As previously reported, the girls were less-than-thrilled when they found out that Farrah was back, and from the looks of it, the feelings really haven’t changed.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:54:01 #197
164755 Mss
kutHOEr
pi_150740835
http://www.mtv.com/news/2(...)ell-tyler-baltierra/





Pics van de baby van Tyler en Catelynn!
Aids.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 09:36:48 #198
382129 crew  Donna
pi_150764119
Awww, super cute! O+
  zondag 22 maart 2015 @ 12:53:41 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_150907692
Morgen de première van Teen Mom OG in de VS :D .

Ik heb zojuist de catch-up aflevering gezien met stukjes voorproefjes. Hier het moment dat Maci te horen krijgt dat Farrah terugkomt.

pi_150908135
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Mylene het volgende:
Morgen de première van Teen Mom OG in de VS :D .

Ik heb zojuist de catch-up aflevering gezien met stukjes voorproefjes. Hier het moment dat Maci te horen krijgt dat Farrah terugkomt.

[ afbeelding ]
"you can leave right now, this is over!"

:9
  zondag 22 maart 2015 @ 13:10:23 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150908179
OG als in Original Gangsters?
Geeft wel de teneur weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 22 maart 2015 @ 13:44:01 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_150909272
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

"you can leave right now, this is over!"

:9
Ja, geweldig. Ze heeft ook duidelijk de broek aan in die nieuwe relatie.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 13:44:09 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150909276
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Mylene het volgende:
Morgen de première van Teen Mom OG in de VS :D .

Ik heb zojuist de catch-up aflevering gezien met stukjes voorproefjes. Hier het moment dat Maci te horen krijgt dat Farrah terugkomt.

[ afbeelding ]
Linkje naar de catch-up? :9 Ik kijk normaal Teen Mom op de Nederlandse tv maar ga nu maar eens kijken of ik het ergens vandaan kan hengelen. Ben benieuwd!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 22 maart 2015 @ 13:47:40 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_150909407
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Linkje naar de catch-up? :9 Ik kijk normaal Teen Mom op de Nederlandse tv maar ga nu maar eens kijken of ik het ergens vandaan kan hengelen. Ben benieuwd!
Ik kijk gewoon op de Amerikaanse MTV met Hola Unblocker.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 14:44:40 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150911448
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon op de Amerikaanse MTV met Hola Unblocker.
Ik heb geloof ik ook zo'n ontblokker, ik ga het eens checken ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 22 maart 2015 @ 18:37:38 #206
16715 Mylene
*schatje*
  zondag 22 maart 2015 @ 18:58:06 #207
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_150920764
Ze is iets minder mager, ziet er wel beter uit. Al was ze voor al die ingrepen veel mooier natuurlijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150920816
quote:
t enige wat ontbreekt is de look at me i'm an attention whore-handstand
pi_150942446
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze is iets minder mager, ziet er wel beter uit. Al was ze voor al die ingrepen veel mooier natuurlijk.
Precies, ik heb wel ergere foto's van haar gezien. Dat minder magere staat haar echt beter.
pi_150942885
Kun je die afleveringen ook ergens terug kijken van die teen mom OG???
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150942937
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:37 schreef Mylene het volgende:
Hier toch alle vier op de foto.

[ afbeelding ]

Ik ben echt benieuwd hoe het met Amber gaat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 12:46:11 #212
382129 crew  Donna
pi_150944749
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef MissStevie het volgende:
Kun je die afleveringen ook ergens terug kijken van die teen mom OG???
MTV.com met een unblocker zoals MediaHint of Hola.
  maandag 23 maart 2015 @ 18:37:27 #213
164755 Mss
kutHOEr
pi_150956374
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Mylene het volgende:
Morgen de première van Teen Mom OG in de VS :D .

Ik heb zojuist de catch-up aflevering gezien met stukjes voorproefjes. Hier het moment dat Maci te horen krijgt dat Farrah terugkomt.

[ afbeelding ]
Zijn dat die 'Getting to know'-afleveringen of moet ik nog op zoek naar een andere aflevering?
Aids.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:34:01 #214
164755 Mss
kutHOEr
pi_150984736
Zo die eerste aflevering was weer tof.

OMG die Farrah ziet eruit, en die moeder van haar ook zeg. Sodeju _O-
Aids.
pi_151086538
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:34 schreef Mss het volgende:
Zo die eerste aflevering was weer tof.

OMG die Farrah ziet eruit, en die moeder van haar ook zeg. Sodeju _O-
na de eerste aflevering is mn sympathie voor catelyn en tyler een stuk verminderd, gewoon door hun doen en laten weer...zo ondoordacht lijkt t allemaal

en ryan die nog steeds bij zijn ouders woont en ook die voor een groot deel bentley laat opvangen als hij bij hun is :')
pi_151087280
nog wat nieuwtjes:

‘Teen Mom 2′ Star Adam Lind Arrested After Court Hearing

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Teen Mom 3′ Star Mackenzie McKee Totals New Car While Looking for Husband Josh :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151087736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

na de eerste aflevering is mn sympathie voor catelyn en tyler een stuk verminderd, gewoon door hun doen en laten weer...zo ondoordacht lijkt t allemaal

Nu ben ik wel benieuwd, vanavond eens zoeken naar de aflevering.

Catelyn is ook pas 21 natuurlijk. Ik noem iemand van 21 altijd nog een tienermoeder ;)

En Ryan is gewoon een lazy ass lamzak.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 12:07:43 #218
382129 crew  Donna
pi_151087789
Ik ga vanavond ook even kijken. Lekker begin van het weekend.
pi_151088629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd, vanavond eens zoeken naar de aflevering.

Catelyn is ook pas 21 natuurlijk. Ik noem iemand van 21 altijd nog een tienermoeder ;)
ja ze zijn zeker nog jong
maar als je moeder wordt op je 16de en dan besluit eerst te werken aan je zelf (school, baan, relatie etc.) en dan 5 of 6 jaar later bewust weer zwanger worden terwijl er feitelijk weinig veranderd is...
pi_151090239
Is Farrah nu gewoon fulltime pornstar? Want het is niet bij die ene film gebleven zag ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151090407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Farrah nu gewoon fulltime pornstar? Want het is niet bij die ene film gebleven zag ik.
ho ho, t was een gelekte sekstape hè! :')
maar ze/was nu paaldanseres en seksspeeltjesontwerpster
pi_151097572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja ze zijn zeker nog jong
maar als je moeder wordt op je 16de en dan besluit eerst te werken aan je zelf (school, baan, relatie etc.) en dan 5 of 6 jaar later bewust weer zwanger worden terwijl er feitelijk weinig veranderd is...
Dat verbaasde mij ook. Allebei nog geen vervolgopleiding afgemaakt.
Hadden ze net zo goed Carly niet voor adoptie op kunnen geven.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151099768
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook. Allebei nog geen vervolgopleiding afgemaakt.
Hadden ze net zo goed Carly niet voor adoptie op kunnen geven.
Dat laatste zat ik me ook te vragen, sowieso al, geen idee waarom, want ik heb nog niks gezien. Misschien omdat ik ook nog weinig bijzonders over ze had gelezen, de laatste jaren.
Pijnlijk :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151102145
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook. Allebei nog geen vervolgopleiding afgemaakt.
Hadden ze net zo goed Carly niet voor adoptie op kunnen geven.
nou dat laatste dacht ik dus ook, maar durfde t niet hardop uit te typen..
pi_151102598
Catelyn ziet er OUD uit, voor zo een jong meisje, zal wel het gewicht zijn...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151108824
Ik vond Catelynn vroeger een stuk aardiger en socialer overkomen dan nu. Vreemd idd dat ze bewust voor een baby kiezen en dan zeggen: nou dan gooien we ons plan toch gewoon een beetje om? Catelynn eerst een stay at home mom, kan ze altijd nog studeren. Dat is niet helemaal wat ze eerst voor ogen hadden volgens mij. Zijn er trouwens ook een beetje problemen tussen Tyler/Catelynn en de adoptieouders van Carly? Daar leek het een beetje op in de preview van aflevering 2.
Wat ik ook raar vind is dat Tyler al een paar keer niet zeker is geweest over de relatie. Daarom misschien zo snel een baby?

Van de vier denk ik dat Maci er nog het beste uit is gekomen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:27:43 #227
164755 Mss
kutHOEr
pi_151110108
Ik vond het opvallend dat ze zó ontzettend veel bezig waren met wat er op social media over hun gezegd wordt. Dat ze daar hele gesprekken over hebben en overal alle comments gaan lezen. Waarom doen ze dat? :')
Aids.
pi_151130902
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:27 schreef Mss het volgende:
Ik vond het opvallend dat ze zó ontzettend veel bezig waren met wat er op social media over hun gezegd wordt. Dat ze daar hele gesprekken over hebben en overal alle comments gaan lezen. Waarom doen ze dat? :')
Ze zijn pas 21. Denk dat dit het vooral zal zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:29:53 #229
16715 Mylene
*schatje*
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:27:08 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151234970
Hoezo zit er een lock op de laatste aflevering?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151235188
‘Teen Mom 3′ Star Briana DeJesus Has Ex Arrested for Posting Lewd Videos of Her to Social Media
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151244951
zojuist de tweede aflevering gezien
samenvatting: ryan :r
pi_151297542
Ik zit nu pas de eerste aflevering te bekijken, grappig dat de moeder van Tyler helemaal niet positief reageert op het zwangerschapsnieuws.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151298605
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
zojuist de tweede aflevering gezien
samenvatting: ryan :r
Gelukkig zien zijn ouders het na 5 jaar ook wat meer helder :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151299280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu pas de eerste aflevering te bekijken, grappig dat de moeder van Tyler helemaal niet positief reageert op het zwangerschapsnieuws.
de moeder van tyler is altijd al de meest nuchtere ( :D )/verstandige van de (groot)ouders geweest
jammer dat de vader van catelynn veel afwezig is geweest in haar leven, volgens mij is hij ook wel ok, maar voor de rest...

butch die de porno in wil ;(
pi_151299353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de moeder van tyler is altijd al de meest nuchtere ( :D )/verstandige van de (groot)ouders geweest
jammer dat de vader van catelynn veel afwezig is geweest in haar leven, volgens mij is hij ook wel ok, maar voor de rest...

Nou dat allemaal ja. Nuchtere moeder en best een prima vader van Catelynn.

Dat van Butch heb ik nog niet gezien, goeiemorgen zeg, die man _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151299485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dat van Butch heb ik nog niet gezien, goeiemorgen zeg, die man _O-
oh, sorry voor de spoiler dan..
t was gelukkig een grapje van em, hoop ik..
pi_151324055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oh, sorry voor de spoiler dan..
t was gelukkig een grapje van em, hoop ik..
Geen sorry nodig, ik moest hardop lachen gister :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:33:16 #239
164755 Mss
kutHOEr
pi_151440349
Jenelle gaat een boek schrijven over haar zware leven! Ik denk dat iedereen daar op zit te wachten :')
Aids.
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:00:34 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_151451316
Aflevering 3 net gezien. Wat een misbaksel is Gary als Amber emotioneel aan de telefoon raakt. Dan zie je zo'n duivels gemeen lachje bij hem. Het ging over dat ze wilde dat Leah een nachtje bij haar door de week tijdens schooltijd kwam slapen. Voor het signeren van haar boek ging gebeuren. Daar wilde hij eigenlijk niet aan omdat de regelmatig bij Leah dan werd verstoord. De nieuwe vriendin van Gay, Christina, wat een feeks zeg.
pi_151451637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Mylene het volgende:

De nieuwe vriendin van Gay, Christina, wat een feeks zeg.
Ik heb de 3e aflevering nog niet gezien, maar, die Christina... ze lijkt creepy. Ze praat zo rustig en op een bepaalde toon, dat ik er rillingen van krijg. :X

Als Gary al die maanden dat Amber in de cel zat Amber aan het lijntje hield, terwijl hij al met Christina een relatie had, dan is het ook echt een hufter :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151586152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:55 schreef Reismeis het volgende:
Zijn er trouwens ook een beetje problemen tussen Tyler/Catelynn en de adoptieouders van Carly? Daar leek het een beetje op in de preview van aflevering 2.

Ik zie dit net in de 3e aflevering (even doorheen gezapt, nog niet de hele aflevering gezien). Tyler die de camera inkijkt en zegt dat mensen er op moeten letten wie ze kiezen al adoptieouders? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151590164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie dit net in de 3e aflevering (even doorheen gezapt, nog niet de hele aflevering gezien). Tyler die de camera inkijkt en zegt dat mensen er op moeten letten wie ze kiezen al adoptieouders? :')
Ook net aflevering 3 gezien. Ik vind Tyler raar reageren, hij heeft soms een beetje van die oprispingen als het op de adoptie aankomt. Ik vind eigenlijk dat Brandon en Theresa best wel heel veel mogelijk hebben gemaakt. Ze sturen foto's, ze krijgen Carly te zien. En dan snap ik best dat ze willen dat er geen foto's van nu het internet opgegooid worden in verband met privacy. Ze willen haar toch beschermen. Maar wat bedoelde Tyler met die magazine cover? En dat Brandon en Theresa met twee maten aan het meten zijn?
pi_151590717
Tyler oogt en doet als een puber.
Ze hebben afstand gedaan van Carly en dus moet hij het verzoek respecteren, maar als een dwarse jongen gooit hij iets online.
En roept dan iets van "better pop this kid out, so we can...", ja nee dat klinkt niet als vervanging voor je eerste dochter :') , kuch.

Ze komen heel erg over alsof ze kicken op de aanwezigheid van de camera's. Beetje jammer. Verder ook niks gedaan qua opleiding, alles valt me best tegen.

Amber doet heel erg haar best, vind ik best wat waard.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:42:45 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151590728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:33 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ook net aflevering 3 gezien. Ik vind Tyler raar reageren, hij heeft soms een beetje van die oprispingen als het op de adoptie aankomt. Ik vind eigenlijk dat Brandon en Theresa best wel heel veel mogelijk hebben gemaakt. Ze sturen foto's, ze krijgen Carly te zien. En dan snap ik best dat ze willen dat er geen foto's van nu het internet opgegooid worden in verband met privacy. Ze willen haar toch beschermen. Maar wat bedoelde Tyler met die magazine cover? En dat Brandon en Theresa met twee maten aan het meten zijn?
http://www.teenmomjunkies(...)a-threaten-cut-ties/

Maar dit is al van een paar weken geleden...
En de magazine cover is al van 2½ jaar geleden...
http://hollywoodlife.com/(...)n-parents-interview/

En nog een link: http://www.firstmotherfor(...)s-open-adoption.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151590956
Ah, dus Brandon en Theresa kozen eerst Tyler en Catelynn, maar later werd het Tyler en Catelynn in een Mtv programma.
Kan me voorstellen dat dat ook tegenvaller is geweest. En nu jaren later gaat de serie wéér door.

Catelynn zei het goed: de andere kinderen hebben geen normaal leven meer. Én ze heeft liever contact met Carly en de adoptieouders dan iets anders. Tyler lijkt niet volwassen te zijn geworden en / of opgefokt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:50:17 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151591175
Overigens begrijp ik best dat die adoptie-ouders er niet op zitten te wachten dat er foto's van hun dochter op social media gezet worden, zeker niet op social media die zo intensief gevolgd worden.
Niet dat het hebben van slechts 40 volgers wel reden is je kind maar online te gooien, maar toch...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151591283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

http://www.teenmomjunkies(...)a-threaten-cut-ties/

Maar dit is al van een paar weken geleden...
En de magazine cover is al van 2½ jaar geleden...
http://hollywoodlife.com/(...)n-parents-interview/

En nog een link: http://www.firstmotherfor(...)s-open-adoption.html
Oh een cover voor een blad over adoptie. Ik kon het al niet plaatsen waarom ze op een cover zouden willen staan.
Carly staat er wel als een poppetje op :)

Af en toe snap ik Farah bijna die steeds 'trailer trash' roept, tijdens discussies met Catelynn. Ik vind ze nu ook niet echt geweldig overkomen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:54:19 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151591347
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh een cover voor een blad over adoptie. Ik kon het al niet plaatsen waarom ze op een cover zouden willen staan.
Carly staat er wel als een poppetje op :)

Af en toe snap ik Farah bijna die steeds 'trailer trash' roept, tijdens discussies met Catelynn. Ik vind ze nu ook niet echt geweldig overkomen.
Ja ze maakten dus min of meer reclame voor dezelfde organisatie als waarvoor Catelynn en Tyler ook langs scholen zijn gegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151591379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef Leandra het volgende:
Overigens begrijp ik best dat die adoptie-ouders er niet op zitten te wachten dat er foto's van hun dochter op social media gezet worden, zeker niet op social media die zo intensief gevolgd worden.
Niet dat het hebben van slechts 40 volgers wel reden is je kind maar online te gooien, maar toch...
Dat ja.

En ze worden ook weer gelinkt aan de families van Tyler en Catelynn. En daar speelt zoveel. Ik zou er ook niet blij van worden.
En ze wisten dus van te voren ook niet dat die show maar door zou gaan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:41:17 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151593559
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat ja.

En ze worden ook weer gelinkt aan de families van Tyler en Catelynn. En daar speelt zoveel. Ik zou er ook niet blij van worden.
En ze wisten dus van te voren ook niet dat die show maar door zou gaan.
Idd, alles waar je je kind eigenlijk tegen wilde beschermen wordt nu toch iedere keer aan het kind gekoppeld....

En ik vind echt dat Catelynn en Tyler destijds van alle teen moms de beste opvoeding voor hun kind gekozen hebben, maar ik vind ook dat ze bij die keuze hadden moeten blijven, en niet moeten doen alsof het ook hun "recht" is om Carly maar in de publiciteit te gooien als het ze uitkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151643257
quote:
'Farrah Abraham wil plastisch chirurg worden'

Realityster Farrah Abraham zou plastisch chirurg willen worden. De 23-jarige Abraham doet momenteel al ervaring op bij een plastisch chirurg.
Dat meldt TMZ.

Abraham zal volgens de chirurg meerdere operaties meemaken. Onder meer aanpassingen aan de kont, neus, buik en borsten zal de jonge reality-ster van dichtbij zien.

Door haar eigen ervaringen met plastische chirurgie, Abraham heeft meerdere operaties ondergaan, kan ze anderen helpen en bijstaan. Ook zegt Abraham dolblij te zijn met haar nieuwe carrièrekeuze.
pi_151643797
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef kvd het volgende:

[..]

_O-
Nog een lange weg te gaan dan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:30:39 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_151684784
Net aflevering 4 gezien. Wel leuk hoe Bentley van Maci te horen kreeg dat ze in verwachting is. Door een verjaardagskaartje, want de jongen was jarig, waarin de baby hem feliciteerde met zijn verjaardag en dat hij een broertje of zusje krijgt. Het viel mij nog mee dat Ryan zijn gezicht liet zien op het verjaardagsfeestje dat Maci had georganiseerd. Wat een akelige rotgozer is dat toch verder.
pi_151697443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:30 schreef Mylene het volgende:
Net aflevering 4 gezien. Wel leuk hoe Bentley van Maci te horen kreeg dat ze in verwachting is. Door een verjaardagskaartje, want de jongen was jarig, waarin de baby hem feliciteerde met zijn verjaardag en dat hij een broertje of zusje krijgt. Het viel mij nog mee dat Ryan zijn gezicht liet zien op het verjaardagsfeestje dat Maci had georganiseerd. Wat een akelige rotgozer is dat toch verder.
Nog ontwikkelingen met betrekking tot Brandon en Theresa?
pi_151698698
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O-
Nog een lange weg te gaan dan.
Ik zou niet graag bij haar onder het mes gaan.
Ik kan het mis hebben maar ik denk dat het boven haar niveau is. :')
  woensdag 15 april 2015 @ 08:32:41 #257
16715 Mylene
*schatje*
pi_151701133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:29 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Nog ontwikkelingen met betrekking tot Brandon en Theresa?
Ze gaan elkaar binnenkort ontmoeten met de bemiddelaar adoptie, een open gesprek. Tyler is er na 5 jaar klaar mee om zich in hun schoenen te verplaatsen. Brandon en Theresa moeten begrijpen waar hij vandaan komt. Zij moeten zich beseffen dat Carly geboren is en haar geboorteouders worden gevolgd op MTV. Hij had ook niet kunnen weten dat er miljoenen mensen zouden zijn die hen zouden volgen op sociale media. Dit dus na aanleiding van het plaatsen van filmpje Carly. Een rare manier van redeneren. Ze mogen blij dat ze zo tegemoet worden gekomen met toegestuurde foto's van Carly en haar mogen zien. Catelynn snapt het tenminste nog.
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 09:30:27 #258
382129 crew  Donna
pi_151702118
Ik moet alles nog zien haha.
pi_151702322
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze gaan elkaar binnenkort ontmoeten met de bemiddelaar adoptie, een open gesprek. Tyler is er na 5 jaar klaar mee om zich in hun schoenen te verplaatsen. Brandon en Theresa moeten begrijpen waar hij vandaan komt. Zij moeten zich beseffen dat Carly geboren is en haar geboorteouders worden gevolgd op MTV. Hij had ook niet kunnen weten dat er miljoenen mensen zouden zijn die hen zouden volgen op sociale media. Dit dus na aanleiding van het plaatsen van filmpje Carly. Een rare manier van redeneren. Ze mogen blij dat ze zo tegemoet worden gekomen met toegestuurde foto's van Carly en haar mogen zien. Catelynn snapt het tenminste nog.
Ik snap ook niet dat Tyler het niet begrijpt. (Het lijkt trouwens net of hij verlaat aan het puberen is). Het hele 'probleem' aan adoptie lijkt mij juist; geen controle hebben en letterlijk je kind uit handen geven en niet of nauwelijks contact hebben.
Hij heeft meer moeite met de adoptie op zichzelf dan een eis van Brandon en Theresa lijkt mij.

Ik weet nu hoe het juridisch in elkaar zit, wbt een open adoptie. Het houdt toch niet in dat je maandelijks foto's krijgt?

Maar Tyler is zelf (zeer graag) in the public eye en lijkt niet te begrijpen dat anderen het niet willen.
Ik vraag me ook af waar zij (Tyler - Catelynn) nu zouden zijn zonder Teen Mom.
Ze menen het nu voor elkaar te hebben, maar hoe is dat huis betaald? Teen Mom betaalt lekker, als je verder niks doet, en ze doen toch ook niks verder? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151703233
Dus Christina van Gary is 'shocked' en zwanger.
Macy was ook ongepland zwanger.
Goede promo voor het programma wel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151709509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet alles nog zien haha.
Ik ook :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 15 april 2015 @ 14:41:15 #262
16715 Mylene
*schatje*
pi_151709966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar Tyler is zelf (zeer graag) in the public eye en lijkt niet te begrijpen dat anderen het niet willen.
Ik vraag me ook af waar zij (Tyler - Catelynn) nu zouden zijn zonder Teen Mom.
Ze menen het nu voor elkaar te hebben, maar hoe is dat huis betaald? Teen Mom betaalt lekker, als je verder niks doet, en ze doen toch ook niks verder? :')
Ze hebben beide fulltime banen, werken in de zorg, voor verstandelijke gehandicapten.
pi_151713476
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze hebben beide fulltime banen, werken in de zorg, voor verstandelijke gehandicapten.
Waarom komt dit niet naar voor??!
Ik ben ook een zgn bankhangert maar ik doe best veel ookal is het niet betaald
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 20:43:27 #264
382129 crew  Donna
pi_151721370
Schijnt dat Jeremy de scheiding heeft doorgezet en Leah naar rehab moet.

http://starcasm.net/archives/312582

:N
pi_151721908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze hebben beide fulltime banen, werken in de zorg, voor verstandelijke gehandicapten.
Oh, niks van gezien in de eerste drie afleveringen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151721979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
Schijnt dat Jeremy de scheiding heeft doorgezet en Leah naar rehab moet.

http://starcasm.net/archives/312582

:N
Begin 20, 3 kinderen en straks dan 2 keer gescheiden. :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151721998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Waarom komt dit niet naar voor??!
Ik ben ook een zgn bankhangert maar ik doe best veel ookal is het niet betaald
Jij bent superwoman!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:00:13 #268
16715 Mylene
*schatje*
pi_151722321
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh, niks van gezien in de eerste drie afleveringen.
Het is volgens mij nooit aan bod geweest in alle afleveringen met Tyler en Catelynn er in. Ik wist het ook niet totdat ik het in een artikel las. Ik stond er wel even van te kijken.

quote:
“I am an adult and I can tell when I’m ready and idc what ANYONE says I’m gonna do me! We ARE READY for a baby,” Catelynn posted yesterday, and also told InTouch that she and Tyler, who both have full-time jobs caring for developmentally disabled adults, are now a solid enough couple to take on the responsibility. “We’ve learned from what our parents did wrong,” she said. “Tyler and I own our own home, have two cars and actually have money to support a kid.”
bron
pi_151723095
Grappig dat je ze bij afleveringen dus nooit thuis ziet komen of vertrekken. Zag je bij anderen voorheen wel. Ik zie nu enkel hang shots.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151723146
En catelynn heeft geld ja, ze krijgen allebei een flink bedrag voor de serie. Dat tikt wel aan, aangezien ze het allebei krijgen (en een uitzondering zijn, van een stel dat nog samen is).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151724325
wel mooi dat gary bijna teleurgesteld leek omdat amber niet flipte toen hij vertelde over de zwangerschap

en wtf? tegen een 6 jarige zeggen dat haar broertje/zusje een ongelukje is :X
pi_151724386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
wel mooi dat gary bijna teleurgesteld leek omdat amber niet flipte toen hij vtertelde over de zwangerschap

en wtf? tegen een 6 jarige zeggen dat haar broertje/zusje een ongelukje is :X
Dat dus ja.
Ik vond Amber altijd aardig psycho, maar Gary nu.. wat een idioot.
En dan dat gekke wijf van hem. Met die dode blik en zoete stem.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151724469
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dus ja.
Ik vond Amber altijd aardig psycho, maar Gary nu.. wat een idioot.
En dan dat gekke wijf van hem. Met die dode blik en zoete stem.
zal me niks verbazen als die kristina expres zwanger is geworden

en ligt t aan mij of komt ryan echt over alsof hij aan de drugs is?
pi_151724697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zal me niks verbazen als die kristina expres zwanger is geworden


Dacht ik ook aan.

En dan labiel (tranen) zeggen dat ze niet getrouwd zijn, dat hij weg kan gaan, etc. Mens, dan moet je niet per ongeluk zwanger worden als je zekerheid wil :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151724793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:43 schreef JaneDoe het volgende:


en ligt t aan mij of komt ryan echt over alsof hij aan de drugs is?
Hij heeft al jaren zo een speed-blik met de grote donkere ogen. :D Maar is gewoon nukkig als de pest. Niks veranderd in al die jaren.
Die ouders zeurden over dingen eisen en dat hij maar Macy naar de rechter kon slepen, maar ik neem aan dat ze nu zien hoe hij is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151724959
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij heeft al jaren zo een speed-blik met de grote donkere ogen. :D Maar is gewoon nukkig als de pest. Niks veranderd in al die jaren.
Die ouders zeurden over dingen eisen en dat hij maar Macy naar de rechter kon slepen, maar ik neem aan dat ze nu zien hoe hij is.
is idd niet iets van de laatste tijd, maar had ineens een ingeving
josh van tm3 bleek toch later ook aan zelfmedicatie te doen en daardoor zo wat als een zombie door t leven te aan
en dat gehang in bed en op de bank ook de hele tijd, al doen meerdere van de vaders en moeders dat
pi_151725125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
wel mooi dat gary bijna teleurgesteld leek omdat amber niet flipte toen hij vertelde over de zwangerschap

en wtf? tegen een 6 jarige zeggen dat haar broertje/zusje een ongelukje is :X
Verschrikkelijke mensen, zowel Amber als Gary. Halen het slechtste in elkaar naar boven.
Leah vind ik zo'n schatje. O+
pi_151725350
oh en hoeveel uur heeft leah rond gelopen met die poepbroek?
niet dat hij dr even gaat verschonen bij amber thuis of aan haar moeder vraagt dat te doen
nee hij moet amber eerst vertellen dat zn fatal attraction-vriendin zwánger is
want dat wordt ze vast boos en kan hij weer even lachen

;(
pi_151725434
Wat ik wel grappig vind, allemaal zijn ze nét zwanger, zoveel stellen ook. Lijkt bijna gescript ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151728233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
Schijnt dat Jeremy de scheiding heeft doorgezet en Leah naar rehab moet.

http://starcasm.net/archives/312582

:N
Ik vind starcasm toch zo erg een kutsite :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151728314
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij bent superwoman!
Allesbehalve maar ik hou je in die waan :P

Tnx beeb :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 23:09:01 #282
382129 crew  Donna
pi_151728493
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind starcasm toch zo erg een kutsite :@
Mijn guilty pleasure. c_/
pi_151728719
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mijn guilty pleasure. c_/
Nee! Dat is HD :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 15:48:59 #284
382129 crew  Donna
pi_151775752
Hahaha, ik kijk nu de catch up van Teen Mom OG (dat was het begin, dus al van een paar weken terug) maar die Gary in dat paashaas pak. HILARISCH! ~O>
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:25:17 #285
164755 Mss
kutHOEr
pi_151790771
Godver, wat zijn Ryan en Gary ook een debielen, echt :') ;(
Aids.
  Moderator zondag 19 april 2015 @ 21:25:19 #286
382129 crew  Donna
pi_151840093
Zo te zien op Twitter zoekt Jenelle een huis...


zonder Nathan..
pi_151841156
mackenzie en josh lijken nu ook echt kaput

quote:
'Teen Mom' Mackenzie Mckee; Marriage, and Ring In the Toilet

"Teen Mom" star Mackenzie McKee may have wrecked more than her car last month when she drove it into a ditch ... because hubby Josh just 86d her ring and walked out for good.

Sources close to the couple say their two year marriage has been on the rocks for a while. The breaking point was when Mackenzie crashed her uninsured, new Kia Sorento. 301 Shakes stepped up and threw her $10k to cover the damage, but it wasn't enough for Josh.

They had a huge blowout last weekend, Josh said he was done, threw her ring in the toilet and stormed out.

When Mackenzie came on TMZ Live, there were warning signs ... she said she crashed because she was out searching for his "no good huntin' hog ass."

If things do go down divorce road ... it won't be too costly, we're told the ring cost $398.

Or in "Teen Mom" terms: about 22 cases of Natty Light.
pi_151841195
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:25 schreef DonnaRush het volgende:
Zo te zien op Twitter zoekt Jenelle een huis...

zonder Nathan..
well juh-nelle...
pi_151841251
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:25 schreef DonnaRush het volgende:
Zo te zien op Twitter zoekt Jenelle een huis...


zonder Nathan..
:{

Relatie met een baby is ook weer heel anders natuurlijk..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151841705
quote:
‘Teen Mom OG’ Star Amber Portwood Reveals Fiance Matt Baier Cheated on Her

Amber Portwood took to Twitter on Thursday to report that she’s hit a snag in her relationship with fiance Matt Baier. The Teen Mom OG star, who became engaged to Matt in November, basically told her 149,000 Twitter followers that her fiance cheated on her.

“Every man I give my heart to uses me and cheats on me @mattbEPT,” she tweeted.

Amber, who recently said that she and Matt started out as friends before getting into a relationship, was shown plenty of support from her fans, who tweeted her encouraging messages.

“That’s so sad you’re such a wonderful person you will find the man of your dreams,” a fan wrote to her in a tweet, which Amber retweeted.

When Amber confirmed her engagement last month, she talked about how great she and Matt get along, and how different Matt is from her former fiance, Gary Shirley.

“My life now with my new fiancé is amazing and our relationship is completely different than what mine and Gary’s was,” Amber said. “There’s not really fighting or anything like that. It’s not perfect, but we’re so happy together. I never thought I could find another man that could make me feel love again, honestly. I feel more love for him than I ever have for anybody.”

Matt is originally from Boston, according to Starcasm, and, at 43, is much older than 24-year-old Amber. They are currently living together in Indiana.

It seems that Amber has come a long way in the way she handles relationship troubles. A few hours after she announced that Matt had cheated on her, Amber revealed that she is giving her fiance another chance.

“We’re going to try to work it out,” Amber tweeted, adding in Matt’s Twitter handle.

The couple recently spent the weekend in Los Angeles, where they attended the MTV Movie Awards alongside their ‘Teen Mom OG’ co-stars Farrah Abraham, Tyler Baltierra and Catelynn Lowell.

Matt has not made any comments regarding the cheating on his Twitter account.
:{w
pi_151842163
Ze trouwen en verloven en fokken ook altijd alsof ze haast hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 09:59:58 #292
382129 crew  Donna
pi_151851459
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

well juh-nelle...
Ik ben benieuwd wanneer Kieffahh weer in the picture komt. :X
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 10:01:50 #293
382129 crew  Donna
pi_151851492
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ze trouwen en verloven en fokken ook altijd alsof ze haast hebben.
Apart he? Mijn oom en tante uit Amerika waren vorige maand in Nederland. Ik heb ze toen gevraagd of dat 'normaal' is, want dat idee krijg ik bijna wel aan de hand van al die programma's tegenwoordig. Maar hij zei dat het eigenlijk heel uitzonderlijk is als je jong trouwt, tenzij je erg Christenlijk bent, dan zijn de stellen dikwijls jonger wanneer de in het huwelijk treden.

Maar goed, daar is hier niet echt sprake van natuurlijk. Zou het dan aan de laag van de bevolking liggen waarin ze zich bevinden?
pi_151852658
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:01 schreef DonnaRush het volgende:

Zou het dan aan de laag van de bevolking liggen waarin ze zich bevinden?
Jup. Het is toch sowieso al een bepaalde categorie, die tienermoeders. Is in Nederland volgens mij ook wel.

En ik denk dat Amber weer snel wilde verloven, ter compensatie, want 'de rest is ook al weer zwanger/verloofd/samenwonend'. Ze volgen elkaar allemaal op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 10:54:12 #295
382129 crew  Donna
pi_151852676
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jup. Het is toch sowieso al een bepaalde categorie, die tienermoeders. Is in Nederland volgens mij ook wel.
Ja dat is waar natuurlijk. :Y

Nou ik word zo wel nieuwsgierig naar seizoen 5 van TeenMom 2 ghehe!
pi_151859391
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat is waar natuurlijk. :Y

Nou ik word zo wel nieuwsgierig naar seizoen 5 van TeenMom 2 ghehe!
ik ook! en dan met name die leah/jeremy toestand
pi_151859439
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:59 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer Kieffahh weer in the picture komt. :X
i <3 babs
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 14:53:11 #298
382129 crew  Donna
pi_151859552
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik ook! en dan met name die leah/jeremy toestand
Ja, al zou ik het ook erg naar vinden als Jenelle nu weer compleet afzakt :(. Ondanks alles doet ze het de laatste tijd toch goed op school en voor de 'toekomst'.
pi_151859773
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik ook! en dan met name die leah/jeremy toestand
Oehhh dat wordt smullen :7

Tis btw behoorlijk rustig met nieuws over die twee.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 15:20:57 #300
382129 crew  Donna
pi_151860374
Ja klopt, ben benieuwd of hun divorce nou echt doorzet. oO<
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 15:21:18 #301
382129 crew  Donna
pi_151860381
slotsie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')