abonnement Unibet Coolblue
pi_420645
Ben ik nu de enige die zich verbaasd over de 'stemuitslag' van vanavond? 66% voor Eddepet, terwijl 2 leading sites (Fok en Voorspel) beide aangaven dat het een close race tussen Ed en Annet zou worden...
pi_420649
Dat zei ik inderdaad ook gelijk tegen mijn medekijker! Vreemd wel!
dat waren nog eens tijden...
pi_420651
De gemiddelde FOK!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB kijker he.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_420652
quote:
Op 27 oktober 2000 00:36 schreef TimberWolf het volgende:
Ben ik nu de enige die zich verbaasd over de 'stemuitslag' van vanavond? 66% voor Eddepet, terwijl 2 leading sites (Fok en Voorspel) beide aangaven dat het een close race tussen Ed en Annet zou worden...
Was inderdaad opmerkelijk, maar wordt door alle commotie een beetje naar de achtergrond gedrongen...
pi_420660
Hoi,

Dat komt omdat de wereld buiten Fok! enigszins anti-ED is.

Topo

pi_420673
Nee, je bent zeker niet de enige. Maar deze meer dan verbazingwekkende verhouding is door alle onwikkelingen denk een beetje uit het beeld verdwenen. De percentages van Veronica en alle andere hebben nog nooit zo ver van uit elkaar gelegen, en dat geeft te denken.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:41:55 #7
5955 Miracle
Been there, done that
pi_420681
Kan me herinneren dat 'onze' polls er vorig zelden meer dan 5% naast zaten. Snap er niks van.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_420690
quote:
Op 27 oktober 2000 00:40 schreef tanjalies het volgende:
Nee, je bent zeker niet de enige. Maar deze meer dan verbazingwekkende verhouding is door alle onwikkelingen denk een beetje uit het beeld verdwenen. De percentages van Veronica en alle andere hebben nog nooit zo ver van uit elkaar gelegen, en dat geeft te denken.
Psies. Ik ben dus ook niet met Digger eens dat de werelden Fok! en IRL verschillen in dat opzicht (sorry Dig )
Vorige BB hadden zowel Fok als Voorspel alle nominaties goed, met marginale verschillen in de percentages. Ook bij BB2 ging alles nog redelijk gelijk op. En nu plotseling een verschil?
Sorry, maar je vertelt mij niet dat Ed en Annet zo ver uit mekaar lagen.
pi_420693
Dat vroeg ik me idd ook al af.
Toch wel knap geregiseerd allemaal.


(edit: spelvaut)

[Dit bericht is gewijzigd door Seestar op 27-10-2000 00:45]

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:46:40 #10
862 Arcee
Look closer
pi_420707
Het verschil tussen Ed en Annet was veeeeel te groot, vond ik ook. Sterker nog: het was opzich al vaag dat Ed weggestemd werd, maar helemaal met deze enorme voorsprong.
pi_421142
De poll op http://www.komodo-services.com/bb/2000/polls.phtml kwam wel redelijk overeen. Bij de vorige stemming zat voorspel.nu er ook ernstig naast, terwijl FOK! en Komodo een goede voorspelling hadden. Komodo is deze keer als enige overgebleven, raar maar waar. Volgende keer kan het andersom zijn, maar dat zal dan wel een nieuwigheidje zijn... Ook vorig jaar zat de poll steeds goed in de buurt.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:48:06 #12
3498 Barb
Graduated Fool
pi_421706
quote:
Op 27 oktober 2000 00:37 schreef DIGGER het volgende:
De gemiddelde FOK!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB kijker he.....
De gemiddelde Fok!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB beller, lijkt het mij eerder. Zeg nou zelf, heb jij gebeld om Ed erin te houden? Ik niet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_421710
quote:
Op 27 oktober 2000 12:48 schreef Barb het volgende:
De gemiddelde Fok!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB beller, lijkt het mij eerder. Zeg nou zelf, heb jij gebeld om Ed erin te houden? Ik niet.
Ik geef toe, ik wel

En hai barb

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:50:50 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_421716
quote:
Op 27 oktober 2000 12:48 schreef Barb het volgende:
De gemiddelde Fok!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB beller, lijkt het mij eerder. Zeg nou zelf, heb jij gebeld om Ed erin te houden? Ik niet.
Je kunt ook niet bellen om iemand erin te houden, maar als de meerderheid dat heeft gedacht verklaart DAT het verschil misschien?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:51:53 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_421721
Een manipulatie om de stemming meer anti-Ed te krijgen (om nu te kunnen zeggen) "met meerderheid van stemmen is bepaald dat..." lijkt me niet onmogelijk.

En als het de werkelijke uitslag is, is het toch ongelovelijk?
Is zo'n Ed erger dan een Annet?
Ik snap het niet...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_421748
En wat te denken van 1 op de 10 die op Georgie heeft gestemd, die we de hele week niet in beeld hebben gezien en als dat wel het geval was zijn pedo-praktijken op Kimmie uitoefende omdat ie blijkbaar niet tot meer in staat is.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:14:09 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_421801
quote:
Op 27 oktober 2000 12:48 schreef Barb het volgende:
De gemiddelde Fok!ker is niet hetzelfde als de gemiddelde BB beller, lijkt het mij eerder. Zeg nou zelf, heb jij gebeld om Ed erin te houden? Ik niet.
Dat lijkt mij inderdaad het grote probleem: het realiteitsgehalte van polls op sites als deze is niet erg groot. Of mijn stelling klopt weet ik niet precies, maar ik vermoed dat het grootste gedeelte van de BB-watchers hier zo'n kritische of wellicht zelfs cynische houding hebben tegenover de BB-organisatie, dat zij het niet in hun hoofd halen om te gaan stemmen via een 0909-lijn. Een soort modern media-engagement vanuit-de-luie-stoel:

"Ja fuck you ik ga echt niet bellen, moet ik 1 gld/min betalen en dat geld verdwijnt rechtstreeks in de zakken van de grote bazen en bovendien manipuleert VOO toch dus mijn stem is niks waard."

Aldus de gemiddelde FOK-ker? (ik redeneer tenminste zo). Hoewel een groot gedeelte van de totale BB-aanhang hier zijn/haar zegje doet, waagt geen poster het hier zich voor te doen als de "gemiddelde Nederlander": die stemt immers toch altijd op de verkeerde persoon, wil de suffe mensen juist IN het huis houden en wijst elke druktemaker het liefst zo snel mogelijk de deur. Geen individu om je mee te identificeren, dus, want als Internet-watcher ben je bezig op het scherpst van de snede, weet je altijd meer dan 'de rest', heb je het psychologische spelletje al lang en breed door en hoop je op felle confrontaties en ruzies want dat levert alleen maar veel interessante gesprekstof en pittige discussies op.

Klopt dit beeld eigenlijk?

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')