abonnement Unibet Coolblue
pi_145643064
Hoi,

Ik weet nu ongeveer een jaar dat ik waarschijnlijk bi ben. Begon als kind als hetero en tegen mijn pubertijd kreeg ik ook oog voor bepaalde jongens.

Korte samenvatting van mijn 'liefdes'

Toen ik 7 was eerste keer aangetrokken tot een meisje
Toen ik 10 was eerste keer verliefd op een meisje
Toen ik 12 was eerste keer aangetrokken tot een jongen
Toen ik 12 was eerste keer gezoend met een meisje
Toen ik 15 was eerste keer seks met een meisje

Daarna altijd relaties en seks gehad met vrouwen, wat ook altijd goed voelde.
De laatste tijd zit het veel in mijn hoofd iets met een man te proberen. Het probleem is alleen dat deze gedachte zo aanwezig is, dat ik een beetje de interesse in vrouwen begin te verliezen.
Als ik met een vrouw zoen of seks heb voel ik er de laatste tijd maar wenig bij (niet meer die vlinders die ik vroeger had), en heb ook weinig zin om vrouwen aan te spreken.
Het kan zijn dat het te maken heeft met dat ik me irriteer aan de hoge standaarden die (leuke) vrouwen eisen van mannen. Met niet echt interessante vrouwen heb ik normaal gesproken geen probleem om contact mee te krijgen, maar de vrouwen die ik 'echt' leuk vind vinden me vaak 'schattig' en gewoon niet interessant genoeg :P

Gek genoeg als ik uitga en een man raakt me aan voel ik wel een bepaalde spanning. Ben er nog nooit op in gegaan, maar vraag me wel af hoe het komt dat ik vroeger dit altijd had bij vrouwen, maar nu de laatste tijd meer bij mannen...

Heeft iemand van jullie ook weleens zoiets doorgemaakt? Is dit een fase? En als ik het een keer probeer met een man komt dan mijn gevoel voor vrouwen weer terug?
pi_145643089
Nee je bent hommo
pi_145643189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:06 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nee je bent hommo
Dat is knap, als ik ook gewoon vrouwen leuk vind/vond
pi_145643254
Wat maakt het uit? Doe gewoon wat/wie goed voelt.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:13:49 #5
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_145643263
Je weet pas dat je bi bent als je het probeert eh
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_145643781
hou ook rekening met familie/vrienden die je waarschijnlijk gaat kwetsen als je met een vriend thuis komt in plaats van vriendin... Ik zou dat niet doen persoonlijk maar ja is mijn mening
pi_145644129
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat maakt het uit? Doe gewoon wat/wie goed voelt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:13 schreef imikethat het volgende:
Je weet pas dat je bi bent als je het probeert eh
Misschien moet ik het inderdaad gewoon proberen. Ben wel atlijd bang dat ik dan met een vent beland die gewoon zonder gevoel seks wilt en dat ik aids krijg :')

Hoe vind je een goeie voor de eerste keer?
pi_145644158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:36 schreef xodox het volgende:
hou ook rekening met familie/vrienden die je waarschijnlijk gaat kwetsen als je met een vriend thuis komt in plaats van vriendin... Ik zou dat niet doen persoonlijk maar ja is mijn mening
Daar is mijn keuze niet van afhankelijk. Uiteindelijk is het mijn leven en doe ik er in alle redelijkheid mee wat ik wil.
pi_145644910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:50 schreef mijnnaamisdaan het volgende:

[..]


[..]

Misschien moet ik het inderdaad gewoon proberen. Ben wel atlijd bang dat ik dan met een vent beland die gewoon zonder gevoel seks wilt en dat ik aids krijg :')

Hoe vind je een goeie voor de eerste keer?
:') Dan zoek je een vent en beland je daarmee in bed waarbij er wederzijdse gevoelens zijn en gebruik je een condoom.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:32:33 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145645224
Je hebt vrouwen geprobeerd en wil nu eens aan de man. Veel bisexueler kun je niet zijn lijkt me. Daar hoef je je geen zorgen over te maken zou ik zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145645267
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') Dan zoek je een vent en beland je daarmee in bed waarbij er wederzijdse gevoelens zijn en gebruik je een condoom.
Ja maar hoe vind je zo een vent. Heb al geprobeerd te kijken op Bendr en gaydar (oid) maar daar zitten alleen maar oversekste relnichten :P
Hetzelfde gevoel heb ik bij gaybarren.

En ik ben niet het type wat zomaar op een man af stapt en er mee gaat flirten... wordt liever verovert :@
Het allerliefste wil ik een gast van mijn leeftijd die ook denkt bi te zijn en het een keer wilt uit proberen. Waar vind ik die?
pi_145645350
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
Je hebt vrouwen geprobeerd en wil nu eens aan de man. Veel bisexueler kun je niet zijn lijkt me. Daar hoef je je geen zorgen over te maken zou ik zeggen.
Goeie post
pi_145658961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:34 schreef mijnnaamisdaan het volgende:

[..]

Ja maar hoe vind je zo een vent. Heb al geprobeerd te kijken op Bendr en gaydar (oid) maar daar zitten alleen maar oversekste relnichten :P
Hetzelfde gevoel heb ik bij gaybarren.

En ik ben niet het type wat zomaar op een man af stapt en er mee gaat flirten... wordt liever verovert :@
Het allerliefste wil ik een gast van mijn leeftijd die ook denkt bi te zijn en het een keer wilt uit proberen. Waar vind ik die?

Liever veroverd? Tja je bent een vrouwelijk type blijkbaar en echt leuke meisjes willen uiteraard echte mannen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145659192
Ik val net zo makkelijk op mannen als vrouwen, maar beschouw mezelf meer als een omniseksueel als een biseksueel, waar een biseksueel iemand is die van uitstapjes houd, maakt het mij echt geen flikker uit, maar qua relaties de laatste 15 jaar bij jongens gehouden, maar dat is meer praktisch omdat je anders hele dag dat gezeik van wijfen aan je kop hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145668825
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:12 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Liever veroverd? Tja je bent een vrouwelijk type blijkbaar en echt leuke meisjes willen uiteraard echte mannen.
Door een man wel. Verder gedraag ik me wel gewoon mannelijk bij vrouwen en verover ik uiteraard liever een vrouw.
pi_145668858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:30 schreef raptorix het volgende:
Ik val net zo makkelijk op mannen als vrouwen, maar beschouw mezelf meer als een omniseksueel als een biseksueel, waar een biseksueel iemand is die van uitstapjes houd, maakt het mij echt geen flikker uit, maar qua relaties de laatste 15 jaar bij jongens gehouden, maar dat is meer praktisch omdat je anders hele dag dat gezeik van wijfen aan je kop hebt.
Dan zie ik mezelf denk ik eerder als biseksueel. Zou denk ik niet zo 123 een relatie met een man willen, liever met een vrouw en af en toe experimenteren.
pi_145668889
Je bent gewoon nieuwsgierig. Probeer eens seks met een man te hebben, dan ben je er wrs wel klaar mee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145670447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:09 schreef Fascination het volgende:
Je bent gewoon nieuwsgierig. Probeer eens seks met een man te hebben, dan ben je er wrs wel klaar mee.
Gewoon even naar de gaysauna, lekker anoniem en genoeg keuze, vooral als je een lekker groentje bent, laat even weten wanneer ga je gaat, dan duw ik je wel even aan ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145672298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:06 schreef raptorix het volgende:
laat even weten wanneer ga je gaat, dan duw ik je wel even aan ;)
_O-
pi_145676247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon even naar de gaysauna, lekker anoniem en genoeg keuze, vooral als je een lekker groentje bent, laat even weten wanneer ga je gaat, dan duw ik je wel even aan ;)
Ik zeg doen! :Y
pi_145722117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon even naar de gaysauna, lekker anoniem en genoeg keuze, vooral als je een lekker groentje bent, laat even weten wanneer ga je gaat, dan duw ik je wel even aan ;)
Gaat dat er echt zo aan toe in gay sauna's?
pi_145723208
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gaat dat er echt zo aan toe in gay sauna's?
Dat gaat inderdaad vrij makkelijk, als je wilt heb je daar binnen 10 minuten een 1 op 1 date, maar groepsseks is ook een optie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145724047
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 06:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad vrij makkelijk, als je wilt heb je daar binnen 10 minuten een 1 op 1 date, maar groepsseks is ook een optie.
En dan gewoon in de sauna? Gaat men er daar vanuit dan dat als je daar komt dat je zoiets wil of gaan er ook mensen heen die 'gewoon naar de sauna' willen? En komen er niet vooral veel griezels op af? Ben niet van plan om erheen te gaan, maar hoorde laatst voor het eerst van het bestaan ervan (ook door FOK! toevallig :P ) en ben nu wel nieuwsgierig hoe die dingen überhaupt werken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 08:41:01 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145724077
quote:
5s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En dan gewoon in de sauna? Gaat men er daar vanuit dan dat als je daar komt dat je zoiets wil of gaan er ook mensen heen die 'gewoon naar de sauna' willen? En komen er niet vooral veel griezels op af? Ben niet van plan om erheen te gaan, maar hoorde laatst voor het eerst van het bestaan ervan (ook door FOK! toevallig :P ) en ben nu wel nieuwsgierig hoe die dingen überhaupt werken.
Je gaat naar gayplekken omdat je seks wil hebben. Anders ging je wel naar een gewone sauna.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145724121
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Je gaat naar gayplekken omdat je seks wil hebben. Anders ging je wel naar een gewone sauna.
Tja, als zo'n ding om de hoek is en je wil gewoon naar de sauna... Maar dat is naïef dus, goed om te weten. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')