abonnement Unibet Coolblue
pi_157191652
Laatste aflevering was goed _O_ Dat acteerwerk, vooral van Jeffrey Dahmer & Aileen Wuornos ^O^
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:06:52 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157200413
Ik vind dit seizoen beter dan zijn voorganger(s). Het is minder chaotisch met 1001 verhaallijnen. Plus het is nog steeds oogstrelend mooi. Ja, het blijft style over substance, maar dat is gewoonweg Ryan Murphy. Echt eng of horror vind ik t ook al lang niet meer. Maar ben al blij dat de liedjes iig opgerot zijn!

Lady Gaga valt me 100% mee.
Nou ja, oke.... 95% dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  roze woensdag 4 november 2015 @ 23:25:38 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157326954
Net laatste 2 afleveringen gekeken. Aflevering 4 was wel erg goed ja.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:35:10 #129
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157327170
Beste seizoen in jaren. Mis Jessica Lange ook totaal niet, het was wat dat betreft misschien toch te veel de Jessica-Lange-Show geworden.
Ik ga naar huis.
  roze woensdag 4 november 2015 @ 23:49:54 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157327473
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef nietzman het volgende:
Beste seizoen in jaren. Mis Jessica Lange ook totaal niet, het was wat dat betreft misschien toch te veel de Jessica-Lange-Show geworden.
Jessica Lange O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:48:14 #131
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_157356376
Ep 5 was tof! En Liz Taylor is stiekem gaaf! :o
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:43:53 #132
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157361431
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef nietzman het volgende:
Beste seizoen in jaren. Mis Jessica Lange ook totaal niet, het was wat dat betreft misschien toch te veel de Jessica-Lange-Show geworden.
Die speelt ook alsmaar dezelfde rol
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:44:34 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157361459
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, de eerste 2 afleveringen waren behoorlijk goed naar mijn mening. Ik zat er gelijk al weer in. Dat had ik sinds seizoen 1 niet meer gehad namelijk.
Persoonlijk vond ik seizoen 1 maar niks.
  zondag 13 december 2015 @ 10:44:28 #134
202348 Susi
Temple of Love
pi_158210732
Actrice Rose Siggins (43) overleden

De Amerikaanse actrice Rose Siggins is zaterdagochtend overleden.
De actrice overleed op 43-jarige leeftijd in het ziekenhuis in Denver. Siggins zou maandag zijn opgenomen om nierstenen te laten verwijderen maar overleed zaterdag na een aantal complicaties, zo meldt TMZ.

Een woordvoerder van de actrice bekend van de populaire serie American Horror Story: FREAK SHOW heeft laten weten dat Rose is overleden aan de gevolgen van een infectie. De actrice werd geboren met een zeldzame genetische aandoening die bekend staat als Sacrale Agenesis.
Siggins laat twee kinderen (Luke en Shelby) achter.

Bron

Zij speelde Legless Suzy in Freakshow
  roze zondag 13 december 2015 @ 14:10:55 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158214460
quote:
2s.gif Op zondag 13 december 2015 10:44 schreef Susi het volgende:
Actrice Rose Siggins (43) overleden

De Amerikaanse actrice Rose Siggins is zaterdagochtend overleden.
De actrice overleed op 43-jarige leeftijd in het ziekenhuis in Denver. Siggins zou maandag zijn opgenomen om nierstenen te laten verwijderen maar overleed zaterdag na een aantal complicaties, zo meldt TMZ.

Een woordvoerder van de actrice bekend van de populaire serie American Horror Story: FREAK SHOW heeft laten weten dat Rose is overleden aan de gevolgen van een infectie. De actrice werd geboren met een zeldzame genetische aandoening die bekend staat als Sacrale Agenesis.
Siggins laat twee kinderen (Luke en Shelby) achter.

Bron

Zij speelde Legless Suzy in Freakshow
Ah sneu ;(
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 15:23:27 #136
368283 ato
pi_158216311
Ik vind Hotel weer een geweldige serie..
Life can be a bitch, so like it..
pi_158333475
Lol dat einde van aflevering 10 :+

En dat nummer van drake _O-
pi_159203761
Ook weer afgelopen. Volgt iemand dit nog? Topic is ook een beetje dood :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:15:16 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_159203867
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook weer afgelopen. Volgt iemand dit nog? Topic is ook een beetje dood :P
Gekeken. Oke seizoen, zeker vergeleken met de vorige. Deze had al iets minder losse verhaallijnen. Gaga was ik vooraf bang voor, viel me zeker niet tegen. Maar Golden Globe erg overdreven. Dat wat ze deed was prima, maar ook erg dichtbij haar "normale" doen. Einde was overigens flink zoetsappig.

Kortom: American Horror Story... horror? Mja. Horror elementen. Maar eng? Nee, niet meer. Eerder campy en gay. Nog steeds style over substance, maar beter in dit seizoen. Minder rommelig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_159204340
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gekeken. Oke seizoen, zeker vergeleken met de vorige. Deze had al iets minder losse verhaallijnen. Gaga was ik vooraf bang voor, viel me zeker niet tegen. Maar Golden Globe erg overdreven. Dat wat ze deed was prima, maar ook erg dichtbij haar "normale" doen. Einde was overigens flink zoetsappig.

Kortom: American Horror Story... horror? Mja. Horror elementen. Maar eng? Nee, niet meer. Eerder campy en gay. Nog steeds style over substance, maar beter in dit seizoen. Minder rommelig.
mee eens ja, Gaga deed het niet slecht als harteloze bitch maar zodra het wat dieper ging zoals in de laatste afleveringen zag je toch wel duidelijk dat ze geen actrice is. Die Golden Globe lijkt dan ook meer om een superster dat ding te geven dan iemand die het meer verdienden, zoals Kirsten Dunst in Fargo.

Ik heb het seizoen na een paar afleveringen opgespaard en in de afgelopen weken gekeken en dat beviel me best wel. De uitkomsten van de meeste verhalen waren (net als eigenlijk elk seizoen na 1) wat matig maar al met al was het best te pruimen. Hotel was iig beter dan Freak Show en Coven.

Leuke crossover met Coven trouwens :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:42:18 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_159204480
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

mee eens ja, Gaga deed het niet slecht als harteloze bitch maar zodra het wat dieper ging zoals in de laatste afleveringen zag je toch wel duidelijk dat ze geen actrice is. Die Golden Globe lijkt dan ook meer om een superster dat ding te geven dan iemand die het meer verdienden, zoals Kirsten Dunst in Fargo.

Ik heb het seizoen na een paar afleveringen opgespaard en in de afgelopen weken gekeken en dat beviel me best wel. De uitkomsten van de meeste verhalen waren (net als eigenlijk elk seizoen na 1) wat matig maar al met al was het best te pruimen. Hotel was iig beter dan Freak Show en Coven.

Leuke crossover met Coven trouwens :P
En crossover met seizoen 1: het medium ;)

Ik vond de crossover met seizoen 3 iets te geforceerd. En ook meteen Queeny weg... :'(

Vind dat ze die crossovers er nu iets te geforceerd in gaan zetten, omdat het eerst speculatie was dat de seizoenen elkaar raken. Toen ineens "ja, dat was bewust". En dat was in S4 nog subtiel, maar nu is het wel dik er bewust ingeschreven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_159204928
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En crossover met seizoen 1: het medium ;)

Ik vond de crossover met seizoen 3 iets te geforceerd. En ook meteen Queeny weg... :'(

Vind dat ze die crossovers er nu iets te geforceerd in gaan zetten, omdat het eerst speculatie was dat de seizoenen elkaar raken. Toen ineens "ja, dat was bewust". En dat was in S4 nog subtiel, maar nu is het wel dik er bewust ingeschreven.
oh daar was dat medium van, die van dat tv programma toch? Dacht al dat ze in een ander seizoen speelde, maar S1 is alweer wat jaren geleden. Kan me haar rol daarin niet goed meer herinneren.

Die crossovers vind ik opzich wel leuk, vond deze niet overdreven ofzo. Wel geinig, die heks die zo stoer in S3 was en hier makkelijk afgemaakt wordt :P
  maandag 18 januari 2016 @ 17:05:54 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_159204973
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

oh daar was dat medium van, die van dat tv programma toch? Dacht al dat ze in een ander seizoen speelde, maar S1 is alweer wat jaren geleden. Kan me haar rol daarin niet goed meer herinneren.
Daar was ze een vriendin van buurvrouw Constance.
quote:
Die crossovers vind ik opzich wel leuk, vond deze niet overdreven ofzo. Wel geinig, die heks die zo stoer in S3 was en hier makkelijk afgemaakt wordt :P
Ja dat gemakkelijk dood gaan vond ik dus nergens op slaan. "Your power has nowhere to go".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_159205183
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar was ze een vriendin van buurvrouw Constance.

[..]

Ja dat gemakkelijk dood gaan vond ik dus nergens op slaan. "Your power has nowhere to go".
opzich wel goed gevonden, een dode manipuleren kan niet :P
  maandag 18 januari 2016 @ 17:17:54 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_159205238
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

opzich wel goed gevonden, een dode manipuleren kan niet :P
Dat vond ik dus raar. En sowieso was t geen dode, maar een ondode. Net als Gaga. Je kan een lijk toch nog wel een snee toebrengen? Dat ie er niet dood aan kan gaan oke, maar we zagen allemaal dat Gaga en consorten wel degelijk pijn voelden. En dus dood konden gaan! (want Gaga was dood, maar ging dood, en werd geest)

En een geest kan dan weer wel fysiek letsel toebrengen en telefoons oppakken en zo? :D
Vage regels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 21:42:19 #146
368283 ato
pi_159214047
Eerste afleveringen van Hotel vond ik goed, later had ik zo iets van ' ik weet het nu wel'
Moet nog de laatste afleveringen zien, ik kom er nog op terug.
Life can be a bitch, so like it..
pi_159381445
Ik ga dus nog niet lezen wat er allemaal in dit topic staat, bijna klaar met seizoen 2, maar wat een geweldige serie. Het is wel een beetje over de top allemaal, en inderdaad na een bepaalde hoeveelheid afleveringen denk je van nu weten we het wel, maar dat heeft ook z'n charme.
Algemene Voorwaarden
pi_159397405
Wat is er zo leuk aan deze serie? Ben van plan om het te gaan volgen, maar als ik af en toe een losse aflevering kijk op Fox denk ik van méh. Ik hoor er wel goede verhalen over verder. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_159397682
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze serie? Ben van plan om het te gaan volgen, maar als ik af en toe een losse aflevering kijk op Fox denk ik van méh. Ik hoor er wel goede verhalen over verder. :)
Echt helemaal niks meer. Seizoen 1 was heel goed, seizoen 2 had al wat meer pieken en dalen en daarna is het eigenlijk gewoon slecht en heeft het gros hier de hoop dat het ooit nog beter wordt.

Moet daarbij zeggen dat ik dit seizoen niet meer heb gekeken. Na Freakshow was voor mij de maat wel vol.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:33:14 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_159407803
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt helemaal niks meer. Seizoen 1 was heel goed, seizoen 2 had al wat meer pieken en dalen en daarna is het eigenlijk gewoon slecht en heeft het gros hier de hoop dat het ooit nog beter wordt.

Moet daarbij zeggen dat ik dit seizoen niet meer heb gekeken. Na Freakshow was voor mij de maat wel vol.
Laatste seizoen is echt wel coherenter en beter dan Freakshow, maar nog steeds style > substance.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')