abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_147806172
registreer om deze reclame te verbergen
Yep ben ook gestopt. Van mij mogen ze ook stoppen nu met de serie. Seizoen 1 en 2 waren nog wel tof, maar seizoen 3 en 4 gaan echt ergens meer over vind ik :N Kijkcijfers zakken ook steeds meer als ik Wikipedia moet geloven.

Maarja volgens mij komt er gewoon nog een seizoen 5 :{
pi_147828717
Tijd voor een TT change naar American "Horror" Story
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 22 december 2014 @ 09:43:25 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147834030
Ze hebben nu sinds afgelopen aflevering ook echt seizoen 2 en seizoen 4 aan elkaar geknoopt via Pepper. Wat eigenlijk raar is, want als ze in het Asylum zit en de krant oppakt waar Elsa instaat... zou ze t dan ook niet erg vreemd moeten vinden dat de hoofd van t gesticht er wel erg veel op lijkt? ;)

En idd, "horror". Het is steeds meer een drama serie geworden met liedjes, zeker dit seizoen. Mooie beelden nog steeds, sterk acteerwerk, maar geen horror. Met de thema's dit jaar (outcasts, freak, gepest worden, liedjes) is t gewoon Glee met bloed.
L'Amour menaçant
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O+ Ang3l fantopic O+
  maandag 22 december 2014 @ 09:45:47 #54
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_147834071
Hij staat hier nog wel op meestal, maar als 'achtergrond', terwijl ik wat anders doe. Haak denk ik echt af na dit seizoen. Dit en vorige seizoen sloeg helemaal nergens meer op. Verhaallijnen zijn compleet onduidelijk of worden te snel afgeraffeld, overmatige aanwezigheid van 'muziek' ineens, en totale afwezigheid van échte horror.
pi_149037218
Baggerfinale, baggerseizoen en eigenlijk ook al best lang een baggerserie inmiddels ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 januari 2015 @ 13:24:15 #56
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_149037447
Het was echt een heel slecht seizoen ja. Ik dacht na vorige seizoen 'dit kan niet beroerder', daar was vooral de 2e helft non-interessant. Maar ze kregen t nu voor elkaar om na ep 2 al niks boeiends meer te kunnen voorschotelen. Ik ben er wel klaar mee. Wacht de recensies van het volgende seizoen wel af, maar zou ook niet rouwig zijn als ze het cancellen. Niet meer dan terecht. Die hele obsessie met muziek ook de afgelopen 2 seizoen :')
pi_149039288
Dat happy end was ook zo volslagen debiel. Elsa die op haar oude dag ineens alsnog een big celebrity wordt, een paar freaks die een happy life gaan hebben en de rest zit gezellig in freak heaven :')

Echt minachting van de kijker. Nu hebben ze echt iedereen die in seizoen 1 fan is geworden wel weggejaagd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149046724
Ik dank u allen voor uw berichten. Dit seizoen kan ik skippen dus.
pi_149046960
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik dank u allen voor uw berichten. Dit seizoen kan ik skippen dus.
Echt zonder twijfel. Zat echt helemaal niets in wat ook maar enigszins interessant is. Helaas ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 25 januari 2015 @ 18:14:51 #60
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_149047791
Dat happy end ja, wat een armoe. Ik kijk een horror serie, niet The Bold and The Beautiful :')
pi_149080697
Ik heb het ook nog niet gezien, maar dat is als ik de berichten lees geen slechte keuze geweest ;)
pi_150038067
Oktober nieuw seizoen. Hotel is de titel. Lady Gaga zit er ook in.
anigif_original-30381-1424883596-6.gif
pi_150038375
Een horrorhotel kan heel tof zijn, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in.

Gaga past er wel tussen in American Glee Story.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_150057364
Echt, serieus why? :(
pi_150058525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Echt, serieus why? :(
omdat Ryan Murphy blijkbaar een groot Lady Gaga fan is... hij schreef blijkbaar ook een Glee aflevering waarin ze centraal stond. Ik heb haar in heel kleine rolletjes gezien in Sin City 2 en Machete 2 en dat was niet echt overtuigend.

Maar ik heb het vertrouwen in deze serie toch al verloren, Freak Show had veel potentie maar dat werd alweer totaal niet waargemaakt. S1 en S2 (op de laatste 2 afleveringen na) waren erg vermakelijk maar daarna is het meer soap met niet enge horror geworden.

Het nieuwe seizoen zou veel nieuwe castleden met zich meebrengen en dat is misschien maar goed ook. Hoewel ze een goede actrice is zijn de rollen van Jessica Lange redelijk hetzelfde geweest. Evan Peters daarentegen mag wel blijven
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:30:07 #67
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_150058829
Ik haak écht af hoor, dit wordt weer een seizoen Glee wat een beetje verknipt en griezelig is, maar de horror is allang vertrokken.
pi_150059278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

omdat Ryan Murphy blijkbaar een groot Lady Gaga fan is... hij schreef blijkbaar ook een Glee aflevering waarin ze centraal stond. Ik heb haar in heel kleine rolletjes gezien in Sin City 2 en Machete 2 en dat was niet echt overtuigend.

Maar ik heb het vertrouwen in deze serie toch al verloren, Freak Show had veel potentie maar dat werd alweer totaal niet waargemaakt. S1 en S2 (op de laatste 2 afleveringen na) waren erg vermakelijk maar daarna is het meer soap met niet enge horror geworden.

Het nieuwe seizoen zou veel nieuwe castleden met zich meebrengen en dat is misschien maar goed ook. Hoewel ze een goede actrice is zijn de rollen van Jessica Lange redelijk hetzelfde geweest. Evan Peters daarentegen mag wel blijven
Ah oke, dat verklaard het 1 en ander.
S1 en S2 waren idd erg goed.

Ik vond de castleden toch niet echt een probleem, eerder de warrige verhalen.
Echt zonde dit. :(
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:02:05 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150061066
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:17 schreef Tim86 het volgende:
Baggerfinale, baggerseizoen en eigenlijk ook al best lang een baggerserie inmiddels ;(
T is gewoon steeds meer Ryan Murphy zoet en kitsch ipv nog echt iets wat de titel HORROR story mag dragen. En da's jammer. Bij een serie als Scream Queens die hij gaat maken snap ik dat. Dat mag campy en kitschy en gay. Maar voor AHS vind ik dat je dat gescheiden moet houden, als goede serie maker. Anders ben je gewoon een one trick pony.
L'Amour menaçant
O+ Ang3l fantopic O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:03:17 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150061096
L'Amour menaçant
O+ Ang3l fantopic O+
pi_150061297
Is het al 100% zeker dat Jessica Lange niet terugkeert? :'(
pi_150062461
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef bdd8 het volgende:
ze had eerder aangekondigd dat Freak Show haar laatste zou zijn maar dat is daarna nergens meer bevestigd. Als ze een interessante rol voor haar hadden was het misschien toch nog een optie.

Maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee, vooral in S2 was ze erg goed maar verder vind ik haar best wel overschat. Veelal hetzelfde
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:11:09 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150064959
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef bdd8 het volgende:
Nee. Had weer ergens gelezen dat ze toch weer overgehaald is door Murphy.
Wordt een beetje Heintje Davids zo.
L'Amour menaçant
O+ Ang3l fantopic O+
pi_150065891
Gewoon lekker terug naar zijn origine, het idee van seizoen 1 en 2. Die waren zeer tof _O_ Daarna ging het rap bergafwaarts. Maak het inderdaad gewoon meer horror. Een hotel is een toffe setting, dus ik hoop dat ze er wat leuks mee doen en dan ze de kritiek gehoord hebben. :)

Ik hoef Jessica Lange ook niet per se terug te zien. Heb haar wel gezien nu, is toch een beetje hetzelfde altijd.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150065993
Emma Roberts :9~
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')