abonnement Unibet Coolblue
pi_145589699


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145590081
WTF is dit!!!
pi_145590291
Rare shizzle, maar wel een naamtopique _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:20:12 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_145590385
Net Hellfire Ramparts aan het doen met onze monks...krijgen we twee keer een DC ( de hele party ). Instance is beide keren gereset :P Lol.

Daarnaast valt me op dat vooral healing tijdens het levelen enorm is generft. Kan nauwelijks wat pullen, omdat de healers het anders niet aan kunnen. Damage die ik doe is ook minder geworden bij het levelen ( en we levelen met looms...), maar de damage die mobs doen lijkt dan weer niet gescaled..:P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_145590465
Ah heerlijk, loopt er weer zo'n groep lafaards precies waar ik aan het levelen ben. Met z'n drietjes mij aan het corpsecampen :')

Kreeg er nog bijna eentje neer ook toen ze me weer van achteren aanvielen, dus heb wat PVP betreft wel iets van vertrouwen teruggekregen in mijn warrior. Maarja zolang het 3v1 is ben ik alsnog kansloos natuurlijk.
pi_145590501
ik kan nog steeds niet inloggen :(
pi_145590611
Fury dus maar even in de plaats van Arms gedaan. Opzich is het niet verkeerd, mijn rotation is nu als volgt:

- Charge
- Bloodthirst
- (Wildstrike)
- (Raging blow)

Die laatste twee dus meestal alleen als ze procced zijn.
Het is alleen wel een heel korte en ook best wel een saaie rotation, maar ik stond er wel fier mee bovenaan in een dungeon. Rage genereren is gelukkig geen probleem met Bloodthirst, dus geen auto-attacks meer.
Moet er wel bij zeggen dat het talent Unquenchable Thirst hiervoor noodzakelijk is, zonder dit talent heb je nog steeds geen fatsoenlijke rotation...

Misschien dus toch nog even doorlevelen, al heeft het voor mij lang niet meer het awesome gevoel dat het voor de patch had.

Hoe voelen de andere classes tot nog toe? Zijn daar de skillbars en rotations ook gehalveerd?

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 16-10-2014 01:01:02 ]
pi_145590963
Ik speel dit spel al sinds eind 2007 niet meer, maar hoe gaat het nu, jullie kunnen al spelen alsof de expansie er is die pas volgende maand uit komt?

Maar welk level ben je dan?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_145591025
Hunter is heel saai geworden:
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Cobra Shot voor 14 focus
- tussendoor een keertje Mend Pet
- hopen dat Thrill of the Hunt procced zodat je, verrassing, lekker goedkoop Arcane Shots hebt kunnen doen
- Kill Shot

*gaap*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145591160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik speel dit spel al sinds eind 2007 niet meer, maar hoe gaat het nu, jullie kunnen al spelen alsof de expansie er is die pas volgende maand uit komt?
Maar welk level ben je dan?
De nieuwe stats en abilities zijn er al (helaas, wat vallen ze tegen!) dankzij de patch. We kunnen nog niet naar Draenor toe ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145591168
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik speel dit spel al sinds eind 2007 niet meer, maar hoe gaat het nu, jullie kunnen al spelen alsof de expansie er is die pas volgende maand uit komt?
Maar welk level ben je dan?
Nou een hoop van de wijzigingen die in de expansion komen zijn vandaag doorgevoerd. De stats zijn bijvoorbeeld gewijzigd (sommigen zijn verwijderd) en de cijfertjes zijn omlaag gegaan (alles en iedereen doet minder dmg en heeft minder hp). Ook zijn de abilities van alle classes veranderd, dit betekent voornamelijk dat de skillbars zijn gehalveerd en de rotaties veel saaier zijn geworden.

Ook is er vanaf vandaag een pre-event bezig, is één van de lvl 100 dungeons al geopend (en geschikt gemaakt voor lvl 90) en zijn alle character models verbeterd.

Maar je kan nog niet levelen tot 100 en je kan ook het nieuwe gebied nog niet in ;)
pi_145591342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hunter is heel saai geworden:
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Cobra Shot voor 14 focus
- tussendoor een keertje Mend Pet
- hopen dat Thrill of the Hunt procced zodat je, verrassing, lekker goedkoop Arcane Shots hebt kunnen doen
- Kill Shot
*gaap*
Het moest allemaal simpeler en nu heeft de casual wereld zijn zin gekregen.
Ik denk dat Blizz een grote fout heeft gemaakt hiermee. In de auto-industrie weet men al jaren dat het versimpelen van dashboards en functies niet leidt tot het verkopen van meer auto's. Het tegendeel is zelfs waar, en dat terwijl veel automobilisten roepen dat het allemaal simpel en overzichtelijk moet :P

Simpel verkoopt niet. Simpel is saai.
pi_145591452
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het moest allemaal simpeler en nu heeft de casual wereld zijn zin gekregen.
Ik denk dat Blizz een grote fout heeft gemaakt hiermee. In de auto-industrie weet men al jaren dat het versimpelen van dashboards en functies niet leidt tot het verkopen van meer auto's. Het tegendeel is zelfs waar, en dat terwijl veel automobilisten roepen dat het allemaal simpel en overzichtelijk moet :P
Simpel verkoopt niet. Simpel is saai.
ten eerste, bedankt voor de uitleg hierboven

ten tweede.. de versimpeling was al de reden dat ik bij wotlk al afhaakte, dat is toch al die jaren alleen maar meer en meer geworden? Het is gewoon de voortzetting van de trend die al 3 expansies bezig is.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_145591538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ten eerste, bedankt voor de uitleg hierboven
ten tweede.. de versimpeling was al de reden dat ik bij wotlk al afhaakte, dat is toch al die jaren alleen maar meer en meer geworden? Het is gewoon de voortzetting van de trend die al 3 expansies bezig is.
Klopt.
Maar ze leren er ook niet van... al sinds Cataclysm daalt het aantal subscriptions en toch blijven ze versimpelen :N
WoD is poging zoveel om het tij te doen keren, maar ik vermoed dat het nu nog harder zal gaan...
pi_145591676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hunter is heel saai geworden:
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Cobra Shot voor 14 focus
- tussendoor een keertje Mend Pet
- hopen dat Thrill of the Hunt procced zodat je, verrassing, lekker goedkoop Arcane Shots hebt kunnen doen
- Kill Shot
*gaap*
Je hebt altijd nog black Arrow and eplosive shot, en voor mobs je multishot. Het enige waar ik echt van baal is dat scatter shot weg is, die ga je echt missen in PvP. Wat betreft PvE verandert er aan de hele opzet niet zoveel, alhoewel ik me wel afvraag waarom killshot eruit moest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145591727
Ik zit trouwens met een beetje een vage situatie, om de een of andere reden kan ik helemaal niet meer naar curse.com, die hele site wil gewoon niet laden op mijn comp, iemand enig idee waarom dit kan zijn? Het is een beetje irritant om steeds je addons van altenatieve sites te moeten halen, en niet geheel zonder risico ook volgens mij.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:17:25 #17
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145591756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De nieuwe stats en abilities zijn er al (helaas, wat vallen ze tegen!) dankzij de patch. We kunnen nog niet naar Draenor toe ;)
Vallen helemaal niet tegen trouwens.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:18:14 #18
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145591767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hunter is heel saai geworden:
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Cobra Shot voor 14 focus
- tussendoor een keertje Mend Pet
- hopen dat Thrill of the Hunt procced zodat je, verrassing, lekker goedkoop Arcane Shots hebt kunnen doen
- Kill Shot
*gaap*
Is allemaal afgestemd op lvl 100 hé.
pi_145591794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou een hoop van de wijzigingen die in de expansion komen zijn vandaag doorgevoerd. De stats zijn bijvoorbeeld gewijzigd (sommigen zijn verwijderd) en de cijfertjes zijn omlaag gegaan (alles en iedereen doet minder dmg en heeft minder hp). Ook zijn de abilities van alle classes veranderd, dit betekent voornamelijk dat de skillbars zijn gehalveerd en de rotaties veel saaier zijn geworden.
Ook is er vanaf vandaag een pre-event bezig, is één van de lvl 100 dungeons al geopend (en geschikt gemaakt voor lvl 90) en zijn alle character models verbeterd.
Maar je kan nog niet levelen tot 100 en je kan ook het nieuwe gebied nog niet in ;)
Dat we allemaal minder damage doen is natuurlijk alleen een cosmetische verandering, je targets gaan nog net zo snel plat als voor de patch, wat dat betreft verandert er dus helemaal niks. Het is alleen even raar om op je recount te zien dat je nu 6-7K dps doet inplaats van 220 oid. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145591795
Oude dungeons soloen is wel makkelijk geworden. Net yogg met 0 keepers gedaan op 25m zonder probleem. Freya was ook echt in 2 klappen dood :')
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:22:23 #21
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145591834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ten eerste, bedankt voor de uitleg hierboven
ten tweede.. de versimpeling was al de reden dat ik bij wotlk al afhaakte, dat is toch al die jaren alleen maar meer en meer geworden? Het is gewoon de voortzetting van de trend die al 3 expansies bezig is.
Dat is de grootste bullshit die er bestaat. Als je vanilla hebt gespeeld dan weet je dat werkelijk hersendood saai was eigenlijk. Als je geluk had castte je 10 spells per minuut in een raid.
pi_145591877
WotLK blijft imo de beste expansion. Daar had je nog uitgebreide talent trees, moest je moeite doen voor hit cap, vage meta gem requirements, spell ranks etc.

Vind het spel nu ook prima hoor, maar Lich King blijft voor mij de top. Ook vanwege Ulduar _O_
pi_145592259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hunter is heel saai geworden:
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Arcane Shot
- Cobra Shot voor 14 focus
- tussendoor een keertje Mend Pet
- hopen dat Thrill of the Hunt procced zodat je, verrassing, lekker goedkoop Arcane Shots hebt kunnen doen
- Kill Shot
*gaap*
Wanneer was het spelen van een hunter wel uitdagende gameplay dan? :')
pi_145592269
lol werd zojuist gewoon zonder waarschuwing uit het spel geflikkerd en alle servers zijn nu incompatible en moet patchen :P
pi_145592731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is de grootste bullshit die er bestaat. Als je vanilla hebt gespeeld dan weet je dat werkelijk hersendood saai was eigenlijk. Als je geluk had castte je 10 spells per minuut in een raid.
Maar je had veel meer keuze met talents en met obscure spells

Ja, een mage caste 95% alleen maar frostbolts, dat geef ik meteen toe. Maar in pvp gebruikte je wel 20 spells. (geen idee of dat nu nog zo is, hoor)

En er zijn behalve je abilities gebruiken natuurlijk nog een massa andere aspecten van het spel die versimpelt zijn. Sommige daarvan zijn ook wel goed. Die eerste expansies hadden ook zo hun zwakke kanten. Maar ik nam die voor lief en vond het spel leuker. (Ik heb nog wat over de schouder van anderen meegekeken met de latere, dus ik ben niet helemaal onwetend)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_145592749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:24 schreef Sapstengel het volgende:

Vind het spel nu ook prima hoor, maar Lich King blijft voor mij de top. Ook vanwege Ulduar _O_
_O_



NB dit heb ik dus allemaal gemist
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_145593670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat op Fok! vooral als er linksonder in beeld staat dat ad.360yield.com geladen wordt, dan zie ik alleen de eerste post van de pagina, tot ik een pagina terugga ofzo, dan springt alles tegelijk in beeld, rete-irritant.
Dat is precies wat ik gisteren steeds had! Wat ontzettend irritant was dat zeg.

Moet weer wat downloaden vandaag voor ik op wow kan, een soort hotfix?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145593680
Ik vind mijn dwarf, gnome en human overigens een stuk lelijker geworden. Mijn draenei en undead mooier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145594106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn dwarf, gnome en human overigens een stuk lelijker geworden. Mijn draenei en undead mooier.
Vind mijn humans ook lelijker. Mijn gnomes zijn wel gaver geworden, vind ik.
pi_145594491
Ik ben blij dat mn main een panda is, die zijn onveranderd O-)

Dat loopje van taurens is wel irritant :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 09:35:33 #31
159966 lifeblind
pi_145595031
Gisteren toch nog heel even gespeeld om te kijken wat er nu al nieuw was (heb nog 5 dagen op m'n subscription over, daarna is 't klaar :o ), grafisch ziet 't er wel tof uit moet ik zeggen, maar op de een of andere manier speelde het toch niet zo lekker meer, ook gewoon kleine dingen als die groene/rode lijntjes om andere characters/npc's/mobs heen moet ik ff aan wennen :P

Leuke was, ik dacht nog 'oooh, er zijn zo te zien niet zo heel veel veranderingen op m'n prot pally', tot ik die nieuwe dungeonversie ging doen :'(
pi_145595478
Gisteren ICC 25 HC gesolo'ed, echt leuk om die bazen te downen met 1 tot 3 miljoen DPS.
Helaas geen mountje.

Daarna UBRS gedaan, maar daar snap ik nou niets van. We konden een paas baasjes doen en opeens kan je niet meer verder. Is dit gewoon een demo instance ofzo?
pi_145595492
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ben blij dat mn main een panda is, die zijn onveranderd O-)

Dat loopje van taurens is wel irritant :{
Ik vind het loopje van de Nightelves niet veel beter, moest meteen aan die snelwandelaars op de olympische spelen denken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:00:19 #34
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145595499
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef lifeblind het volgende:
r, ook gewoon kleine dingen als die groene/rode lijntjes om andere characters/npc's/mobs heen moet ik ff aan wennen :P
Dat kan je uitzetten :P (Heb ik ook meteen gedaan!)
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 10:10:53 #35
159966 lifeblind
pi_145595722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:00 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dat kan je uitzetten :P (Heb ik ook meteen gedaan!)
Gelukkig! Verder heb ik namelijk nog niet echt gekeken wat er allemaal nieuw was, ik heb die nieuwe questline gedaan, en na de eerste wipe in die dungeon (na 30 seconde :') ), heb ik WoW maar afgesloten en ben ik Diablo III maar weer gaan spelen :')
pi_145597000
Hmmm Kitty is ook aardig uitgekleed, mangle is nu alleen nog maar voor bearform en ravage bestaat al helemaal niet meer. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145597303
Hebben mobs opeens nog minder HP dan gisteren gekregen, of ligt het aan mijn questgebied :? :?
pi_145597957
Ik las ook ergens dat levelen (1-85) echt veel moeilijker is geworden en dat daar nog een hotfix voor gaat komen. Mensen die daar last van hebben? Levelen was toch retesimpel? Hoe kan dat nou ineens 'moeilijk' zijn :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:43:06 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_145598108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ook ergens dat levelen (1-85) echt veel moeilijker is geworden en dat daar nog een hotfix voor gaat komen. Mensen die daar last van hebben? Levelen was toch retesimpel? Hoe kan dat nou ineens 'moeilijk' zijn :D
Klopt. Gister op Paladins gespeeld ( tank en healer met heirloooms ) en m'n vriend moest echt spam healen in dungeons om me levend te houden, terwijl hij eerst nauwelijks wat hoefde te doen. Zelfde met onze monk combo. Onze hp en Damage en healing zijn verminderd, maar de dps die mobs doen lijkt dan weer niet evenveel gedaald te zijn..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 11:45:15 #40
159966 lifeblind
pi_145598201
Naja, alles is nu al veranderd naar de situatie dat lvl 100 de max is, dus het kan nu best wat unbalanced nog zijn op lvl 90.
pi_145598517
Ik kon net een Zandalari warscout solo'en. Ik ben lvl 88 :{ dit was eerder toch ondenkbaar :?
pi_145598624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kon net een Zandalari warscout solo'en. Ik ben lvl 88 :{ dit was eerder toch ondenkbaar :?
Ja :D

Zelfs op lvl 90 kost het nog wel een beetje moeite
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145598762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kon net een Zandalari warscout solo'en. Ik ben lvl 88 :{ dit was eerder toch ondenkbaar :?
Ik dacht eerst: welneeeeee, solo'en was prima te doen! En toen zag ik lvl 88 staan 8-) Nee, volgens mij kon dat niet _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145598847
Stampede voor hunters trouwens ook weg, kom ik net pas achter. :') En dat was er niet eens zo lang.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145599055
Darn, ik wil naar Isle of Thunder maar kan nergens de quest oppakken. Zowel in Townlong als in Shrine of Seven niet
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145599121
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:08 schreef pl4kkie het volgende:
Darn, ik wil naar Isle of Thunder maar kan nergens de quest oppakken. Zowel in Townlong als in Shrine of Seven niet
Die questgiver stond altijd net buiten de shrine, daar al gekeken?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145599155
Mijn 88 frostmage doet ineens een heel stuk minder dps, dus nee, een warscout moet ik niet aan denken :P

Sommige veranderingen vind ik goed zo (helemaal op 100 dalijk), maar soms denk ik ook dat de classes gaan missen wat ze aparter maakte, d'r is door de jaren heen aardig wat verdwenen wat sommige classes wat meer een uniek gevoel gaf (ook al was 't soms een spell die je meer voor de leuk had).
pi_145599176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die questgiver stond altijd net buiten de shrine, daar al gekeken?
Jep, maar niks. Nu weer terug naar townlong, daar kijken. Ik ben gisteren van server verhuist en van horde naar ally, mss heeft dat ermee te maken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145599680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ook ergens dat levelen (1-85) echt veel moeilijker is geworden en dat daar nog een hotfix voor gaat komen. Mensen die daar last van hebben? Levelen was toch retesimpel? Hoe kan dat nou ineens 'moeilijk' zijn :D
Klopt, was een post over op mmo-champion net. Ook over dat ze bezig zijn met hunters omdat die blijkbaar echt kut zijn.
pi_145599918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Holyme het volgende:
Mijn 88 frostmage doet ineens een heel stuk minder dps, dus nee, een warscout moet ik niet aan denken :P

Sommige veranderingen vind ik goed zo (helemaal op 100 dalijk), maar soms denk ik ook dat de classes gaan missen wat ze aparter maakte, d'r is door de jaren heen aardig wat verdwenen wat sommige classes wat meer een uniek gevoel gaf (ook al was 't soms een spell die je meer voor de leuk had).
Ik dacht juist dat ze dat nu zo veranderd hebben dat het juist meer bij de classes past. Dat bijv mijn fury warrior meer "fury" is ipv een zeer strakke getimede rotation wat imo meer bij een arms warrior past.
pi_145599948
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:

Klopt, was een post over op mmo-champion net. Ook over dat ze bezig zijn met hunters omdat die blijkbaar echt kut zijn.
Ik las het over mage, dat dat niet te doen was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145599953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Holyme het volgende:
Mijn 88 frostmage doet ineens een heel stuk minder dps, dus nee, een warscout moet ik niet aan denken :P
Maar de warscout heeft ook een stuk minder health :)
pi_145600056
Mijn warrior doet het btw erg goed. :p nog geen enkele keer niet top dps geweest terwijl ik dat voor de patch nooit was
pi_145600065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las het over mage, dat dat niet te doen was.
Lekker dan, net nou frost een beetje leuk begon te worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145600081
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Mijn warrior doet het btw erg goed. :p nog geen enkele keer niet top dps geweest terwijl ik dat voor de patch nooit was
Dan ben je vast geen Arms.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 12:40:59 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145600090
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik was op een week na mijn naam niet kwijt.

(gestopt op 20 november 2008, als ik een week eerder was gestopt had ik nieuwe namen kunnen gaan verzinnen)
Wanneer komen die namen precies vrij?

Want ik ga nu weer spelen, maar mijn hele guild is naar een andere server verhuisd. Een behoorlijk drukke Horde server wel te verstaan. Ik probeerde daar gisteren even een char aan te maken wat nog niet mee viel, want al mijn gekozen namen waren continue in gebruik :(

Waar ik ontzettend van baal, want de chars die ik ga migraten moet ik misschien dus een naamsverandering geven. Dat hangt af van wanneer ze die namen op gaan schonen aangezien de naam van mijn main is bezet door een lvl 1 waarvan ik hoop dat ie voor 2008 is aangemaakt :D

Dus, iemand een idee over die namen? :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145600193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ben je vast geen Arms.
Nope, fury masterrace :7
pi_145600359
Die namen zijn al vrijgekomen, was met de patch
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 12:51:01 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145600426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die namen zijn al vrijgekomen, was met de patch
Oh, dan heb ik pech :(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145600516
Eerder kon je een naam claimen als die account 3 maanden niet online was geweest, heb zo de naam voor mm main gekregen. Weet alleen niet of dat nog steeds kan nu.
pi_145600526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Nope, fury masterrace :7
Misschien ook maar eens gaan respeccen dan, iedereen is er lyrisch over.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145600723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Eerder kon je een naam claimen als die account 3 maanden niet online was geweest, heb zo de naam voor mm main gekregen. Weet alleen niet of dat nog steeds kan nu.
3 maanden maar?? Dat is wel heel erg snel.
pi_145600796
Hier staat niet precies vermeld hoelang het was, maar ik dacht enkele maanden niet actief https://eu.battle.net/sup(...)e-released-for-reuse
pi_145601026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht eerst: welneeeeee, solo'en was prima te doen! En toen zag ik lvl 88 staan 8-) Nee, volgens mij kon dat niet _O-
Moet eerlijk bekennen dat het deels ook aan de abilities lag. Een tweede scout die ik zojuist tegenkwam bleek te sterk omdat ik zijn abilities moeilijk kon ontwijken (die AOE storm doet nog altijd 28k dmg :')
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:13:45 #65
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145601117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Eerder kon je een naam claimen als die account 3 maanden niet online was geweest, heb zo de naam voor mm main gekregen. Weet alleen niet of dat nog steeds kan nu.
Dat gold overigens wel alleen voor chars van lvl 10 of lager.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145601233
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat ze dat nu zo veranderd hebben dat het juist meer bij de classes past. Dat bijv mijn fury warrior meer "fury" is ipv een zeer strakke getimede rotation wat imo meer bij een arms warrior past.
Ja klopt, bv Renew is nu alleen voor hpriests, frostmage heeft geen firespells meer, en de spells zijn zo idd wat meer op je specifieke spec aangepast, wat ik leuk vind :Y Dat je echt het idee hebt van 'nou ben ik frost' ipv ik-heb-m'n-standaard-spells-en-wat-extra-frost. Maar ik doel meer op de spells die door de jaren heen verdwenen zijn. Hymn of Hope als recent voorbeeld, ik had juist verwacht dat er miss meer hymns zouden komen (ook door de minor glyph over hymns) en dat was iets wat ik wel bij priests vond horen. En dat je ook de raid een beetje in de gaten houdt, vooral de andere healers, en zo'n spell goed kan timen enzo. Mind control was niet echt useful maar wel een leuke spell, iets wat voor mij ook goed bij de class paste. Nu is dat een talent en is dat niet iets wat ik snel zou kiezen. Misschien dat ik zo wat duidelijker ben :)

quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wanneer komen die namen precies vrij?

Want ik ga nu weer spelen, maar mijn hele guild is naar een andere server verhuisd. Een behoorlijk drukke Horde server wel te verstaan. Ik probeerde daar gisteren even een char aan te maken wat nog niet mee viel, want al mijn gekozen namen waren continue in gebruik :(

Waar ik ontzettend van baal, want de chars die ik ga migraten moet ik misschien dus een naamsverandering geven. Dat hangt af van wanneer ze die namen op gaan schonen aangezien de naam van mijn main is bezet door een lvl 1 waarvan ik hoop dat ie voor 2008 is aangemaakt :D

Dus, iemand een idee over die namen? :s)
Geen idee, maar wat ik heb gedaan toen ik zo'n situatie had en mijn namen al bezet waren, was de namen die ik dan evt. wel wilde vast boeken met een lvl1. Na transfer je 1 deleten en je char die van naam moet veranderen, inloggen en die naam geven. Werkt overigens ook als je een gratis naamsverandering wil na transfer, je oude naam vast gebruiken daar voor je transfer.
pi_145601724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat ze dat nu zo veranderd hebben dat het juist meer bij de classes past. Dat bijv mijn fury warrior meer "fury" is ipv een zeer strakke getimede rotation wat imo meer bij een arms warrior past.
Ik kan me niet voorstellen dat er veel warriors bij Arms blijven deze patch
pi_145602839
M'n warrior gaat dus terug naar z'n roots: fury en prot :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145602922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net Hellfire Ramparts aan het doen met onze monks...krijgen we twee keer een DC ( de hele party ). Instance is beide keren gereset :P Lol.

Daarnaast valt me op dat vooral healing tijdens het levelen enorm is generft. Kan nauwelijks wat pullen, omdat de healers het anders niet aan kunnen. Damage die ik doe is ook minder geworden bij het levelen ( en we levelen met looms...), maar de damage die mobs doen lijkt dan weer niet gescaled..:P
Ik kan ook niet meer healen ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145603036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Hathor het volgende:
Stampede voor hunters trouwens ook weg, kom ik net pas achter. :') En dat was er niet eens zo lang.
Zo dom is dat ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145603246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er veel warriors bij Arms blijven deze patch
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat alles gemaakt is voor lvl 100. Wie weet wordt arms uiteindelijk beter dan fury. Met levelen was arms altijd vele malen beter met dps dan fury en bij lvl 90 werd fury iets beter.
pi_145604361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Zo dom is dat ;(
Inderdaad, dat was nou juist een toffe iconische spell. Het is trouwens niet echt weg, maar een (kapotgenerfde) talent geworden. En BM is echt nog maar 3 knoppen rotatie. :s Niet dat het al lastig was, maar nu is het helemaal van de gekken.

Zelfde voor Symbiosis, eeuwig zonde dat dat nu al verdwenen is.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145604640
Maar mangle alleen voor bearform krijgt van mij echt de kut van de week award. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:17:35 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145605022
Ik snap ook niet waarom ze het steeds versimpelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145605468
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het steeds versimpelen.
Dingen als ammo, oude soul shards, regents e.d. ben ik wel blij mee dat ze die weg hebben gehaald. Maakte het spel op geen enkele wijze moeilijker, alleen frustrerender. Zo kan ik het ook begrijpen dat spells die nooit gebruikt werden ook weggehaald worden, of spells die altijd gebruikt werden, en daardoor andere opties verdrongen, verwerkt worden in andere spells/passives. Eenvoud is ook makkelijker te balancen.

Spells weghalen omdat ze zeer situationeel zijn en door velen niet goed worden gebruikt, vind ik wel een kwalijke zaak, zoals bijvoorbeeld het weghalen van rank 1 spells :(
pi_145605875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef GlenSpey het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat er veel warriors bij Arms blijven deze patch
Vriendlief blijft arms als dps spec, zegt hij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145606721
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat alles gemaakt is voor lvl 100. Wie weet wordt arms uiteindelijk beter dan fury. Met levelen was arms altijd vele malen beter met dps dan fury en bij lvl 90 werd fury iets beter.
Goed punt, is daar eigenlijk al iets over bekend? Welke abilities en spells er tussen lvl 90 en 100 voor iedere class bij gaan komen?
pi_145606947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Goed punt, is daar eigenlijk al iets over bekend? Welke abilities en spells er tussen lvl 90 en 100 voor iedere class bij gaan komen?
http://wod.wowhead.com/talent#zww

Alleen maar passives en een nieuwe talentrow zo te zien
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145607633
Kom helaas erg veel van dit soort fouten tegen:



Een item met een lager ilvl welke uiteindelijk betere stats aflevert dan het item met het hogere ilvl. Kan wel merken dat ze at random stats verwijderd hebben en er niet goed over nagedacht hebben over wat ze nou precies terugplaatsen.

Erg slecht uitgevoerd die stat squish, had trouwens ook wel iets minder hard gemogen wat mij betreft, want nu hebben ze overal volgens mij zo'n 90% weggetrokken. 60-70% was wat mij betreft beter geweest, had gearen ook nog wat leuker gehouden. Als ik nu een 'beter' item krijg dan levert dat bijvoorbeeld +1 strength en +1 haste op :O
pi_145608085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef GlenSpey het volgende:
Kom helaas erg veel van dit soort fouten tegen:

[ afbeelding ]

Een item met een lager ilvl welke uiteindelijk betere stats aflevert dan het item met het hogere ilvl. Kan wel merken dat ze at random stats verwijderd hebben en er niet goed over nagedacht hebben over wat ze nou precies terugplaatsen.

Erg slecht uitgevoerd die stat squish, had trouwens ook wel iets minder hard gemogen wat mij betreft, want nu hebben ze overal volgens mij zo'n 90% weggetrokken. 60-70% was wat mij betreft beter geweest, had gearen ook nog wat leuker gehouden. Als ik nu een 'beter' item krijg dan levert dat bijvoorbeeld +1 strength en +1 haste op :O
Die squish is dan ook met name met het oog op de toekomst gedaan, niet om leveling items super nauwkeurig af te leveren.
Comfortably numb
pi_145608274
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Die squish is dan ook met name met het oog op de toekomst gedaan, niet om leveling items super nauwkeurig af te leveren.
Nee maarja, erg netjes is het allemaal niet gedaan. Bovendien hadden de hoge cijfers ook wel iets van charme. Het is iig duidelijk dat het allemaal niet zo makkelijk is als 'trek overal maar 90% vanaf jongens' :')

Iets minder had best gemogen :)
pi_145608663
Kut dat de aspect bar weg is.
pi_145609969
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Hathor het volgende:
Stampede voor hunters trouwens ook weg, kom ik net pas achter. :') En dat was er niet eens zo lang.
Is een talent geworden ;)

Ik dacht dat ze de legendary cloak req hadden verwijdert voor Ordos ?

[ Bericht 5% gewijzigd door pl4kkie op 16-10-2014 18:20:37 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145610970
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Die squish is dan ook met name met het oog op de toekomst gedaan, niet om leveling items super nauwkeurig af te leveren.
Het zal in WoD ook wel weer iets harder oplopen inderdaad. En op zich ook wel nodig ja, op een gegeven moment had je wapens met 4000 strength ofzo, zit je straks met 1 miljoen agility op een ring oud.
pi_145612320
Lol, server reboot, en da's maar goed ook, want dingen waren compleet verneukt :') Ik moest een questgiver beschermen in Eversong Woods, de mob kwam tevoorschijn, rende 3x zo snel als anders en oneshotte eerst de questgiver en daarna mij. Lvl 8 hunter guildie deed voor de gein een duel met een lvl 20 warrior en oneshotte hem _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145612887
Beetje jammer weer dat er dan een 15 minutes notice komt terwijl ik precies aan t begin van de dungeon ben. Daar heb ik dan weer fijn een kwartier voor in de que gestaan.
pi_145612915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:39 schreef GlenSpey het volgende:
Beetje jammer weer dat er dan een 15 minutes notice komt terwijl ik precies aan t begin van de dungeon ben. Daar heb ik dan weer fijn een kwartier voor in de que gestaan.
Had net een groep gevonden die al vrij ver was in SoO :'(

Niks gesloopt, dus zal wel weer niet gesaved zijn....
pi_145612942
Al loopt het hele spel nu naar de kutklote, dus die 15 minuten hebben we niet eens gehaald. Ik kan er nu al niet meer in :')
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 19:48:26 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145613297
Hmm, ik krijg te zien dat alle servers offline zijn. En een groot gedeelte is "incompatible"
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145614724
hebben jullie ook flinke lag?
pi_145614769
Oke gasten, ben nu lvl 90 op warrior.
Wat is er nu en de komende drie weken voor mij te doen, behalve een kort event? Gearen heeft niet echt zin, en PVP betekent dat ik door iedereen wordt geoneshot want daar heb ik ook geen gear in. Tips? :)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 20:36:47 #92
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_145615037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, server reboot, en da's maar goed ook, want dingen waren compleet verneukt :') Ik moest een questgiver beschermen in Eversong Woods, de mob kwam tevoorschijn, rende 3x zo snel als anders en oneshotte eerst de questgiver en daarna mij. Lvl 8 hunter guildie deed voor de gein een duel met een lvl 20 warrior en oneshotte hem _O-
Dat is wel heel ernstig :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 20:46:42 #93
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145615490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
Oke gasten, ben nu lvl 90 op warrior.
Wat is er nu en de komende drie weken voor mij te doen, behalve een kort event? Gearen heeft niet echt zin, en PVP betekent dat ik door iedereen wordt geoneshot want daar heb ik ook geen gear in. Tips? :)
Niet veel denk ik. Ga wat gold grinden? Misschien Firelands heroic doen voor de mount. Euhm. Dat soort dingen?
pi_145615623
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
Oke gasten, ben nu lvl 90 op warrior.
Wat is er nu en de komende drie weken voor mij te doen, behalve een kort event? Gearen heeft niet echt zin, en PVP betekent dat ik door iedereen wordt geoneshot want daar heb ik ook geen gear in. Tips? :)
Altjes lvlen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145616133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
. Lvl 8 hunter guildie deed voor de gein een duel met een lvl 20 warrior en oneshotte hem _O-
Dat is de oplossing tegen ganken, dit moet zo blijven! *)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145621443
Gekke avond net. Eerst die reboot. Toen kreeg ik last van de 90% loading screen bug.
En de raidframes hadden een eigen leven. Soms waren ze er wel en dan waren ze weer weg.
Toen kwamen we er achter dat DBM MoP addon nu apart zit. En lol Thrash dmg is wel OP nu. Doet 66% van mijn dmg. :) Lekker veel spammen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_145621690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las het over mage, dat dat niet te doen was.
Ik merk het. Voor de gein een belf mage gemaakt, tot lvl 10 was alles koek en ei, maar nu moet ik minstens 9x Frostfire Bolt casten om één mob om te leggen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145622771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Niet veel denk ik. Ga wat gold grinden? Misschien Firelands heroic doen voor de mount. Euhm. Dat soort dingen?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Altjes lvlen :P
Nou mooi is dat. Ik denk dat ik maar rep ga grinden voor Shaohao :r
Tenminste ik neem even aan dat daar nu nog regelmatig wat te doen is, als het straks lvl 100 is allemaal dan is Timeless Isle natuurlijk net zo dood als al die andere daily zones.

Dat ze die 10% rep bonus van guilds nou juist weg moesten halen :'(
pi_145622948
quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

[..]

Dat ze die 10% rep bonus van guilds nou juist weg moesten halen :'(
WUT :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:04:05 #100
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145624946
Mythic SOO was wel lol. Ongeveer net zo moeilijk als LFR SOO voor 6.0.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:23:51 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_145625481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendlief blijft arms als dps spec, zegt hij.
Ik ook gewoon. In alle dungeons gewoon #1, ook in vergelijking met verschillende Fury warriors van hetzelfde of hoger item level. Snap niet waarom iedereen dus Fury zo de lucht inpraat..maar oke :P

Vanavond lekker SoO heroic ( oude normal ) gedaan met guild. Healen samen met m'n vriend. Ik op druid, hij op priest. 8 items erbij gekregen inclusief bonus rolls, en ben van 539 naar 550 gegaan. Maandag verder vanaf de Spoils.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_145625923
Fuck, vindt er geen reet aan zo. Kan niet gearen, kan niet PVP'en zonder kansloos te zijn :')
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
pi_145626269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
Fuck, vindt er geen reet aan zo. Kan niet gearen, kan niet PVP'en zonder kansloos te zijn :')
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
kom op man, char speel je welke je leuk vindt, niet om min/max of FOTM
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:08:25 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145626346
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:02 schreef topdeck het volgende:

[..]

kom op man, char speel je welke je leuk vindt, niet om min/max of FOTM
Ik vind alles wel geinig, behalve Shaman.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145627095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:02 schreef topdeck het volgende:

[..]

kom op man, char speel je welke je leuk vindt, niet om min/max of FOTM
Ik vind FOTM het leukst :P
pi_145628015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
Fuck, vindt er geen reet aan zo. Kan niet gearen, kan niet PVP'en zonder kansloos te zijn :')
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
Ga timeless isle doen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145628083
Mm Hunter is ook vertieft nu. :')
pi_145628117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
Fuck, vindt er geen reet aan zo. Kan niet gearen, kan niet PVP'en zonder kansloos te zijn :')
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
Level je proffessions ;). Probeer ook wat gear te halen zodat je normal raids kunt doen voor Garrosh Heirlooms. Of anders achievements halen van oude raid content voor mounts?
pi_145628372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:09 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Level je proffessions ;). Probeer ook wat gear te halen zodat je normal raids kunt doen voor Garrosh Heirlooms. Of anders achievements halen van oude raid content voor mounts?
In WoD kun je je profs lvlen zoals gathering nu ook al is, gewoon op lvl 1 al WoD spul maken en er zijn ook wat dingen voor extra skillups. Handig voor als je een dure prof wil lvlen, maar ik ben wel al m'n oude meuk aan 't verkopen nu, denk dat je er na WoD een stuk minder voor krijgt!

Gister waren de servers hier behoorlijk laggy, hopelijk vandaag weer beter :) Om een of andere reden zijn de prijzen van sommige dingen verdubbeld nu de stacks tot 200 gaan :? Must sell all the things! *O*
pi_145628419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
Wtf :')
pi_145628767
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:45 schreef TwyLight het volgende:

Wtf :')
Hij moet dit spel eigenlijk gewoon niet spelen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145629069
Afgelopen woensdag had ik weer gametime gekocht omdat ik had gelezen dat het levellen wat lastiger was geworden. Dat was inderdaad waar en heb me in de 27 levels die ik woensdag heb gespeeld enorm vermaakt, log ik gisteren in, is alles weer teruggevallen in het oude oneshotten en overal doorheen rushen. Jammer, maar het was een leuke dag :P
pi_145629372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:26 schreef Stranger het volgende:
Afgelopen woensdag had ik weer gametime gekocht omdat ik had gelezen dat het levellen wat lastiger was geworden. Dat was inderdaad waar en heb me in de 27 levels die ik woensdag heb gespeeld enorm vermaakt, log ik gisteren in, is alles weer teruggevallen in het oude oneshotten en overal doorheen rushen. Jammer, maar het was een leuke dag :P
Als je dat leuk vindt kan je altijd jezelf een keer een wow-Ironman challenge opleggen :7 Alleen grey/white gear dragen (dus geen greens etc) en niet dood gaan. Dood = game over. Ik heb er best veel lol mee gehad, want je wordt plots stukken voorzichtiger, gebruikt meer tactics om te vechten etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145629400
http://www.wowironman.com/rules

Only White or Grey gear. No Heirlooms of any kind.
No transfer of gear, items, or money from any other character (yours or others).
No gear enhancements, including gems, enchanting, and reforging. Class abilities are allowed (eg. Rogue poisons, Shaman imbues).
No specialization, talent points, or glyphs. No pet talent points.
No professions or secondary skills, except for First Aid.
No potions, flasks, or elixirs except for required quest items.
No food buffs or other external buffs (including buffs from items and other players).
No groups or assistance from other characters, even if not grouped.
No dungeons, raids, battlegrounds, or arenas.
No guilds, except for level 1 guilds created specifically for the Ironman Challenge.
No Refer-A-Friend.
No addons which assist in combat and/or leveling (eg. leveling guides, Ovale).
THE BIG ONE: No deaths. Character death for any reason disqualifies the character

The following are allowed:

All class abilities, racials, and personal buffs.
All mounts, bags, and non-combat pets.
All quests, including holiday events and dailies (unless prohibited by some other rule, eg. Fishing and Cooking dailies).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:57:00 #115
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145629748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
Fuck, vindt er geen reet aan zo. Kan niet gearen, kan niet PVP'en zonder kansloos te zijn :')
Wil best een alt levelen maar dan moet ik eerst weten welke classes top zullen gaan zijn op lvl100, en dat weet ook niemand.
Gewoon lekker dungeons en raids doen?
pi_145630459
Ik zie net een van de lvl100 talents van feral, kiek die screenshots :D :')
http://wod.wowhead.com/spell=171746
pi_145630982
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Holyme het volgende:
Ik zie net een van de lvl100 talents van feral, kiek die screenshots :D :')
http://wod.wowhead.com/spell=171746
Ziet er gaaf uit :o
pi_145631105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Holyme het volgende:
Ik zie net een van de lvl100 talents van feral, kiek die screenshots :D :')
http://wod.wowhead.com/spell=171746
Ik zie alle furries al voor me ;(
pi_145632100
Volgens mij is het spel een beetje stuk. Gisteren SoO Mythic gedaan met de guild en bijna alles geoneshot :') En de helft had nog geen Heroic ervaring/gear :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:00 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145632319
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Holyme het volgende:
Ik zie net een van de lvl100 talents van feral, kiek die screenshots :D :')
http://wod.wowhead.com/spell=171746
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145632810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Holyme het volgende:
Ik zie net een van de lvl100 talents van feral, kiek die screenshots :D :')
http://wod.wowhead.com/spell=171746
:D

Maar best gaaf, en toffe PvP talent wss O+
Net toen je dacht dat je veilig was..
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:59:47 #122
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145633127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:30 schreef KataStrofe het volgende:
Volgens mij is het spel een beetje stuk. Gisteren SoO Mythic gedaan met de guild en bijna alles geoneshot :') En de helft had nog geen Heroic ervaring/gear :P
Klopt _O-

Ff mounts farmen komende paar weken.

Had je ook dat bij nuroshen iedereen naar binnen ging? Stuk of 20 adds buiten opeens _O-
pi_145633159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga timeless isle doen :Y
Mja, is zoveel werk en dan heb ik feitelijk gezien niets aan die gear :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:09 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Level je proffessions ;). Probeer ook wat gear te halen zodat je normal raids kunt doen voor Garrosh Heirlooms. Of anders achievements halen van oude raid content voor mounts?
Achievements halen is een optie :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Gewoon lekker dungeons en raids doen?
Ik keek gisteren ff in die premade groep finder. Ze vragen allemaal 550+ _______________ :') ik bungel nog ergens rond de 400 :P
pi_145633212
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:50 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

:D
[ afbeelding ]
Maar best gaaf, en toffe PvP talent wss O+
_O-
pi_145633275
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:45 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Wtf :')
Ik speel meestal niet met een 'main' zoals veel spelers. De characters die ik op de cap heb gespeeld zijn dan ook vaak maar tijdelijk voor ik weer met iets nieuws begin. En gezien ik de meeste classes wel leuk vindt is het handiger om voor de class te gaan die het sterkst is op dat moment :) kan ik ook nog een beetje meekomen zonder eerst een half jaar tijd in de class te investeren.
pi_145633653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:00 schreef GlenSpey het volgende:

Ik keek gisteren ff in die premade groep finder. Ze vragen allemaal 550+ _______________ :') ik bungel nog ergens rond de 400 :P
Dus je had verwacht een groep te vinden die je mee zou nemen met ilvl 400? :')
Ga dungeons doen,timeless isle of whatever
pi_145633773
Glen Spey :') _____!!!
pi_145634013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:18 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus je had verwacht een groep te vinden die je mee zou nemen met ilvl 400? :')
Ga dungeons doen,timeless isle of whatever
Dat zeg ik toch niet? :')
Zeg alleen dat ik daar nog lang niet in de buurt kom.
pi_145634025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef Ratsnest89 het volgende:
Glen Spey :') _____!!!
Ahja, iemand met een afwijkende speelstijl is natuurlijk raar, rot op man :')
pi_145634097
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? :')
Zeg alleen dat ik daar nog lang niet in de buurt kom.
Je post alsof je het belachelijk vindt dat ze 550+ durven te vragen door :') te gebruiken!
Doe er dan wat aan ipv steeds lopen te mekkeren hier :')
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:35:32 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145634174
Ik trok ook vaak een :')-hoofd als ze een bepaald ilvl voor een dungeon vroegen. Die veranderde dan heel snel in een dubbele :') toen ik mijn eigen ilvl zag _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:35:33 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145634175
Je kan vandaag de dag ook gewoon een char naar 90 boosten voor 50 euro? :D

Wtf :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145634308
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Je post alsof je het belachelijk vindt dat ze 550+ durven te vragen door :') te gebruiken!
Doe er dan wat aan ipv steeds lopen te mekkeren hier :')
Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar de :')

Maar als je het zo erg vindt dan kan je ook gewoon lekker niet reageren hoor :W mij een zorg.
pi_145634313
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Je kan vandaag de dag ook gewoon een char naar 90 boosten voor 50 euro? :D

Wtf :')
De expac heeft ook een ingebouwde boost he ;)
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:41:51 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145634349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

De expac heeft ook een ingebouwde boost he ;)
True. Maar na jaren van mage en dr00d spelen is het wel eens tijd voor wat anders.
Wellicht boost ik er 2. 1 voor Pve en de ander voor PvP. Waarvan er gelukkig 1 gratis is. 50 euro :')
Alsof dat Blizzard nog niet genoeg geld maakt :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145634403
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

True. Maar na jaren van mage en dr00d spelen is het wel eens tijd voor wat anders.
Wellicht boost ik er 2. 1 voor Pve en de ander voor PvP. Waarvan er gelukkig 1 gratis is. 50 euro :')
Alsof dat Blizzard nog niet genoeg geld maakt :{
Ze hebben de prijs expres zo hoog gemaakt, ze willen deels dat nieuwe mensen gelijk met vrienden mee kunnen en deels dat oude rotten niet stoppen met levelen. Low level content moet ook nog speelbaar zijn, vandaar dus die relatief hoge(ik vind lage) prijs.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:45:02 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145634430
Oude rotten niet stoppen met lvlen :')

Ik beschouw mezelf ook als een ouwe rot, maar man wat heb ik de tyfus aan lvlen :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145634448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar de :')

Maar als je het zo erg vindt dan kan je ook gewoon lekker niet reageren hoor :W mij een zorg.
Je bent zo hoger gegeared door timeless isle,lfr en flex
pi_145634512
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:59 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Klopt _O-

Ff mounts farmen komende paar weken.

Had je ook dat bij nuroshen iedereen naar binnen ging? Stuk of 20 adds buiten opeens _O-
Haha yep :D
En Spoils soort van zonder tanks doen, omdat die alleen maar kratten aan het openen zijn, zo hard ging het :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145634603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je dat leuk vindt kan je altijd jezelf een keer een wow-Ironman challenge opleggen :7 Alleen grey/white gear dragen (dus geen greens etc) en niet dood gaan. Dood = game over. Ik heb er best veel lol mee gehad, want je wordt plots stukken voorzichtiger, gebruikt meer tactics om te vechten etc.
Misschien van het weekend eens doen, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat je dood kan gaan tijdens het levellen en die geen dungeons regel is een beetje jammer :P

Anders heb ik dalijk 12 euro betaald voor 1 middag, is ook weer zoiets :P
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:51:25 #141
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145634630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar de :')

Maar als je het zo erg vindt dan kan je ook gewoon lekker niet reageren hoor :W mij een zorg.
550. beetje pvp gear. Wat timeless Isle en wat flex. Ben je zo.

Maar je kunt gewoon lfr doen :D
Lfr _O_
pi_145635148
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ahja, iemand met een afwijkende speelstijl is natuurlijk raar, rot op man :')
:') _____
pi_145635411
Hoe zat het ook alweer dan, met dat Timeless isle? Kan ik daar gewoon alle gear vinden op ilvl 496? Ik dacht namelijk dat het maar om een paar items ging zoals cloak en chest :@
pi_145635865
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zat het ook alweer dan, met dat Timeless isle? Kan ik daar gewoon alle gear vinden op ilvl 496? Ik dacht namelijk dat het maar om een paar items ging zoals cloak en chest :@
http://www.icy-veins.com/wow/timeless-isle
pi_145637020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zat het ook alweer dan, met dat Timeless isle? Kan ik daar gewoon alle gear vinden op ilvl 496? Ik dacht namelijk dat het maar om een paar items ging zoals cloak en chest :@
Je hebt geen cloak meer nodig voor Ordos
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145637110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
Oke gasten, ben nu lvl 90 op warrior.
Wat is er nu en de komende drie weken voor mij te doen, behalve een kort event? Gearen heeft niet echt zin, en PVP betekent dat ik door iedereen wordt geoneshot want daar heb ik ook geen gear in. Tips? :)
Dungeon is 510 il om erin te mogen
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145637160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mythic SOO was wel lol. Ongeveer net zo moeilijk als LFR SOO voor 6.0.
LFR Garry was zo neer en ik had maar 1 phase gehad :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145637161
Iemand een toon op frostmane alliance en geïnteresseerd in pets? Heb er een aantal te koop
pi_145637292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:02 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een toon op frostmane alliance en geïnteresseerd in pets? Heb er een aantal te koop
Welke? :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145637334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Welke? :)
frigid frostling
fungal abomination
peddlefeet
anubisath idol
son of animus
pi_145637388
Ah, allemaal al in bezit -O-

Moet dan ook vooral nog TCG pets, of pets die je niet meer kan krijgen zonder er absurd veel geld voor te betalen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145637818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ah, allemaal al in bezit -O-

Moet dan ook vooral nog TCG pets, of pets die je niet meer kan krijgen zonder er absurd veel geld voor te betalen
Ik heb nog wel een kaartje over voor een mini tyrael.. 600 euro en hij is voor jou :P
pi_145637971
;( Was ik nu maar een Saoedische prins
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145638182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Je hebt geen cloak meer nodig voor Ordos
Jawel hoor ;)
pi_145638996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Je hebt geen cloak meer nodig voor Ordos
Op MMO:
Ordos and Legendary Cloak Requirement
Edit: Spoke too soon. The change below has been reverted. Eligibility for loot from defeating Ordos has not changed. It still requires one of the characters on an account license to have obtained the Legendary Cloak.

Access to Ordon Sanctuary or eligibility for loot from Ordos no longer requires players to have completed the Legendary Cloak questline.
pi_145639243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Jawel hoor ;)
Ow op die blog over die patch stond van niet, vaag
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145639265
Doen jullie Addons het trouwens al? Ik wil xpearl ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145639318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:03 schreef Roma-Totti het volgende:
Doen jullie Addons het trouwens al? Ik wil xpearl ;(
http://www.wowace.com/addons/xperl/files/

die bovenste werkt prima hier :) Curse loopt soms een beetje achter
pi_145639440
Enige addon die het bij mij opgegeven heeft is VoiceEncountersMod , stuk handiger dan dbm
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:27:35 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145640033
House Ordos:



Dat is het enige dat in me op komt als ik die naam lees :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:31:01 #161
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145640135
550 Lesser Charms farmen _O_

:'(
pi_145640258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
550 Lesser Charms farmen _O_

:'(
Is zo gedaan hoor :) Gewoon een LFM frog farm joinen op timeless of er zelf een maken
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:36:17 #163
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145640297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Is zo gedaan hoor :) Gewoon een LFM frog farm joinen op timeless of er zelf een maken
Die frogs hebk nog nooit gedaan, dacht altijd dat die mannetjes op die heuvels het snelst waren. Bedankt voor de tip :)
pi_145640632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Die frogs hebk nog nooit gedaan, dacht altijd dat die mannetjes op die heuvels het snelst waren. Bedankt voor de tip :)
Die kikkers hebben heel weinig hp ;) Ben gister ook ff geweest, had er zo 600. Maar het was veels te druk dus ga vannacht wel terug :D Als je horde bent, ben je welkom :P
pi_145640997
Blingtron dropt een nieuwe pet :o Sky-Bo
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:30:42 #166
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145642027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Die kikkers hebben heel weinig hp ;) Ben gister ook ff geweest, had er zo 600. Maar het was veels te druk dus ga vannacht wel terug :D Als je horde bent, ben je welkom :P
Hmm alweer klaar d'r mee dat ging een stuk sneller dan verwacht. En het was echt stervens druk :P. 40 man daar bezig ofzo.
583 ilvl :7
pi_145642237
Ik ga de laatste tijd vaak naar die druid mannekes boven aan de heuvel. Droppen ook lekker veel andere spullen. En bijna niemand doet ze.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_145642379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Blingtron dropt een nieuwe pet :o Sky-Bo
Past goed bij mijn mount. :)
pi_145643077
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Blingtron dropt een nieuwe pet :o Sky-Bo
Ahwwww O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145643092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

http://www.wowace.com/addons/xperl/files/

die bovenste werkt prima hier :) Curse loopt soms een beetje achter
Thnx :* O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:52:57 #171
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145644222
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Blingtron dropt een nieuwe pet :o Sky-Bo
Moet. Hebben. Ik. Pet collectie! :D
pi_145644520
Gaap. Loop nu een uur rond op Timeless isle. Alle groepen wijzen me af :') fijn weer hoor, dat ze je ilvl kunnen zien als je signed.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:47:07 #173
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_145645599
Kan je de WotLK raids nu soloen?

Holy fuck die damage. Ja dus _O-

[ Bericht 71% gewijzigd door pl4kkie op 17-10-2014 18:54:55 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145646896
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Gaap. Loop nu een uur rond op Timeless isle. Alle groepen wijzen me af :') fijn weer hoor, dat ze je ilvl kunnen zien als je signed.
Kijk uit, een uur :') ___
Ebay was misschien een betere oplossing voor jou...
pi_145647234
zow.. en dat was MOP dus... 3 maanden gedaan, nu al beu en geen zin om weer alle ellende te gaan leren ;) dus cancel subscription en terug naar private servers ;) mij zien ze over een jaar of 2 (misschien) wel weer :P
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:13:22 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145648260
Heuj, Undead krijgen eindelijk dat adembalkje niet meer als ze onderwater zijn :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145649476
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Gaap. Loop nu een uur rond op Timeless isle. Alle groepen wijzen me af :') fijn weer hoor, dat ze je ilvl kunnen zien als je signed.
Ga kistjes looten en helpen met rares te killen daar heb je geen groep voor nodig
pi_145650283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Moet. Hebben. Ik. Pet collectie! :D
Ik ken die obsessie :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145650537
Hah, ik had mooi een saddle bewaard en heb nu de [Vicious War Ram] :7 Bijna niemand heeft 'em al
pi_145650961
voor wat heeft iedereen plots die 550 lesser charms nodig ? duidelijk iets gemist :@

heb er 584 dus farmen hoeft gelukkig al niet meer
pi_145651048
Je kan je gear nu upgraden met 50 lesser coins per upgrade
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145651094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef Syphixx het volgende:
voor wat heeft iedereen plots die 550 lesser charms nodig ? duidelijk iets gemist :@

heb er 584 dus farmen hoeft gelukkig al niet meer
per 4 ilvl level moet je 50 charms betalen. dus 4*50 = 200 per armor piece om die volledig up te graden.
Daarnaast heb je elder charms of good fortune die voor 20 lesser charms ps kosten.

waarom 550 precies, dat weet ik niet
pi_145651160
ah ok, bedankt, en bij wie moet je inwisselen ? intussen even naar timeless vliegen :)
pi_145651502
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan je gear nu upgraden met 50 lesser coins per upgrade
Ik heb er 18.000. Kan ik er nog iets anders mee? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145651696
Skadi, eerst kreeg ik die van die draak af met 3 spears, nu 6 :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145652779
jezus... wat zijn die bots traag bij die frogs .. instant marken en zij maken hem voor je af _O- _O- _O-
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:07:14 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145652831
lvlen gaat wel redelijk snel met die heirlooms :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:11:10 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145652959
Welke spec is het beste om te lvlen voor een huntard?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145653119
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Welke spec is het beste om te lvlen voor een huntard?
Bm speelt lekker
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:17:09 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145653160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:15 schreef Syphixx het volgende:

[..]

Bm speelt lekker
quote:
MM is the only viable spec for hunter since the patch, and it's great for lvling
Dat wordt er gezegd in general. Mee eens of bullshit?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145653251
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Dat wordt er gezegd in general. Mee eens of bullshit?
nja "sinds de patch" kan dus daarover niet beoordelen
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:50:20 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145654349
MM is waardeloos, BM is momenteel de prettigste spec om te lvlen, tenzij je graag zonder te Arcane Shotten stilstaat en snipet :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145657466
Ben nu zo'n 7 weken achter elkaar álles aan het doen in LFR, elke week alle world bosses etc. en ik krijg gewoon niks behalve gold :'( doe ik iets fout ofzo? Ik word een beetje moe van mijn druid die niet hoger komt dan ilevel 483.
pi_145657470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MM is waardeloos, BM is momenteel de prettigste spec om te lvlen, tenzij je graag zonder te Arcane Shotten stilstaat en snipet :')
hunters zijn toch voorlopig sowieso naar de kloten :P
pi_145657754
Zo, ook ff een druid gemaakt die versatility trekt me wel aan.
pi_145662969
Is het mogelijk om in 1 hallow's end 1000 tricky treats te verzamelen?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:46:22 #197
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145663021
Daar gaan we dan! Op voor de Headless Horsemans Horse! Die ik toch nooit ga krijgen...

En 2 nieuwe pets! :o
pi_145663273
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Syphixx het volgende:

[..]

hunters zijn toch voorlopig sowieso naar de kloten :P
Nou ze zijn weer gebuffed. :)

General
Arcane Shot, Cobra Shot, Explosive Trap, Kill Shot, and Steady Shot damage has been increased by 15%.
Multi-Shot damage has been increased by 30%.
Marksmanship
Aimed Shot and Chimaera Shot damage has been increased by 15%.
Survival
Black Arrow, Explosive Shot, and Serpent Sting damage has been increased by 15%.
Hunter Pets
Hunter Pets now inherit 60% of the Hunter's Attack Power (up from 33%).
Talents
A Murder of Crows' damage has been increased by 80%.
Barrage, Dire Beast, Exotic Munitions, Focusing Shot, Glaive Toss, and Powershot damage has been increased by 15%.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:51:09 #199
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145664219
Gister mooi 20k verdient door Heroic Garrosh te verkopen _O-
Ander half uurtje bezig :P
pi_145664333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:00 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Nou ze zijn weer gebuffed. :)

General
Arcane Shot, Cobra Shot, Explosive Trap, Kill Shot, and Steady Shot damage has been increased by 15%.
Multi-Shot damage has been increased by 30%.
Marksmanship
Aimed Shot and Chimaera Shot damage has been increased by 15%.
Survival
Black Arrow, Explosive Shot, and Serpent Sting damage has been increased by 15%.
Hunter Pets
Hunter Pets now inherit 60% of the Hunter's Attack Power (up from 33%).
Talents
A Murder of Crows' damage has been increased by 80%.
Barrage, Dire Beast, Exotic Munitions, Focusing Shot, Glaive Toss, and Powershot damage has been increased by 15%.

deze ochtend gelezen.. streling voor het oog *O*
pi_145664355
Iemand met chars op twisting nether horde en frostmane?

Wil graag mijn gold op TN ruilen naar Frostmane. Op Frostmane heb ik wel geen horde, maar via AH kan ik dat wel oplossen. Gaat ongeveer om 10.000
pi_145664502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand met chars op twisting nether horde en frostmane?

Wil graag mijn gold op TN ruilen naar Frostmane. Op Frostmane heb ik wel geen horde, maar via AH kan ik dat wel oplossen. Gaat ongeveer om 10.000
... je gaat toch geen Horde spelen op Frostmane?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145664560
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... je gaat toch geen Horde spelen op Frostmane?
Nee heb daar al vele alliance 90s. Wl nu mijn gold op TN overzetten naar Frostmane. Alleen TN is alleen horde, maar via AH kan is nu toch beiden factions?

Gaat trouwens om 15k, met 500g extraatje voor de ruiler
pi_145664707
Volgens mij idd mogelijk.

Maar misschien kan je het beste een rare pet kopen op Twisting Nether en die verkopen op Frostmane.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145664934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij idd mogelijk.

Maar misschien kan je het beste een rare pet kopen op Twisting Nether en die verkopen op Frostmane.
Is gelukt :) Via trade gevraagd, kwam een kerel aan. Eerst 5k gedaan daarna 10k meer. Heb nu lekker al mijn centjes op een realm :)

Wou eerst character transfer maar dat is een beetje prijzig daarvoor
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:30:33 #206
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145667996
Geen mount, wel de eerste van de twee nieuwe pets binnen! :D
pi_145668143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef Ratsnest89 het volgende:

Is gelukt :) Via trade gevraagd, kwam een kerel aan. Eerst 5k gedaan daarna 10k meer. Heb nu lekker al mijn centjes op een realm :)

Wou eerst character transfer maar dat is een beetje prijzig daarvoor
Helemaal super! ^O^ Als je dingen samen wilt doen of hulp nodig hebt dan whisper je maar ;)
Saskia#2684 is mijn battlenetnaam
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145668806
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef MarkyB het volgende:
Is het mogelijk om in 1 hallow's end 1000 tricky treats te verzamelen?
Die Lich King zeker? Misschien als je langs alle pompoentjes in de Inn's gaat
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145668853
Je krijgt nou wel 550 il gear in die Halloween dungeon :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145670747
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Nezhi het volgende:
Ben nu zo'n 7 weken achter elkaar álles aan het doen in LFR, elke week alle world bosses etc. en ik krijg gewoon niks behalve gold :'( doe ik iets fout ofzo? Ik word een beetje moe van mijn druid die niet hoger komt dan ilevel 483.
Timeless isle is sneller om mee te starten
pi_145670768
Vandaag Crazy cat lady & The Hallowed achies gehaald *O* *O* *O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145671032
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:07 schreef Roma-Totti het volgende:
Je krijgt nou wel 550 il gear in die Halloween dungeon :D
540, maar je kan het niet upgraden. Als je caster/healer bent kun je 2 ringen halen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_145673416
Is het waard om geboost te worden bij garrosh voor zo;n heirloom wapen? Ik kan voor 15k ergens mee
pi_145674482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Is het waard om geboost te worden bij garrosh voor zo;n heirloom wapen? Ik kan voor 15k ergens mee
Is het niet waard, heroic( oude normal)is echt een lachertje geworden na de patch, gewoon in schrijven voor een heroic groep en je best doen zou voldoende moeten zijn

Heb donderdag nog een full clear gedaan op heroic in nog geen 2 uur
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:42:19 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145675263
Stomme bug met die pets! Revive Battle Pet button, soms werkt ie gewoon niet. Geen enkele pet wordt gehealed, of zojuist maar twee van de drie. En zojuist al 4x betaald bij een trainer om ze te healen, maar mooi dat ze niet gehealed worden! :(

Reload UI gedaan, en toen leken ze allemaal vol gehealed! En toen ging ik een pet battle in, bleken ze helemaal niet gehealed! }:|

[ Bericht 26% gewijzigd door Bienelientjee op 18-10-2014 19:59:18 ]
pi_145682040
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:29 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

540, maar je kan het niet upgraden. Als je caster/healer bent kun je 2 ringen halen..
k heb net 1 geloot van ilvl 540 die je 2x kan upgraden
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 00:24:02 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145687230
Hmm, ik krijg net een paar disconnects om de oren :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 01:11:18 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145688924
Voor degenen die met me willen ouwehoeren; mijn battle.net tag is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)

[ Bericht 19% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 19-10-2014 01:27:07 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145689038
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor degenen die met me willen ouwehoeren; mijn battle.net tag is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
welke realm active ?

[ Bericht 12% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 19-10-2014 01:27:28 ]
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 01:27:37 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145689450
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 01:14 schreef Syphixx het volgende:

[..]

welke realm active ?
Khadgar EU
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145690421
help :') mijn kat liep op het toetsenbord en nu is alles weg :o spells,chat etc :{

Edit: alt-z dus :P
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 02:53:14 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145691085
Crazy cat lady :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145691310
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Crazy cat lady :+
~O>
pi_145691345
Wtf, Aimed shot staat bij dat het 1600 hoort te hitten (ben lvl 64)

Maar het crit voor 500 nu.

What de.
pi_145691353
Ik lijk gewoon veel minder hard te hitten.
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 03:50:45 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145691392
Geile vent wel, die undead rogue van me:



:9~
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145691407
Denk dat ik stop met WoW helaas voor de komende maanden.

Sowieso die hunter changes kan ik niet begrijpen.

Helaas jongens. ;(

Tot ziens.
pi_145691814
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 03:56 schreef Skillstorm het volgende:
Denk dat ik stop met WoW helaas voor de komende maanden.

Sowieso die hunter changes kan ik niet begrijpen.

Helaas jongens. ;(

Tot ziens.
:') doei
pi_145692018
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 02:10 schreef Maureentje het volgende:
help :') mijn kat liep op het toetsenbord en nu is alles weg :o spells,chat etc :{

Edit: alt-z dus :P
Hier moest ik even om lachen, die van mij "spelen" ook wel 'ns mee :+
pi_145692102
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 03:56 schreef Skillstorm het volgende:
Denk dat ik stop met WoW helaas voor de komende maanden.

Sowieso die hunter changes kan ik niet begrijpen.

Helaas jongens. ;(

Tot ziens.
Hunters :') Ga dan een andere class spelen man.
pi_145694673
Kapt bij jullie die world server er ook telkens mee? Nu al vier keer in een uur :')
pi_145695159
World server ligt er hier ook regelmatig uit ja.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145697262
Dat staat ook gewoon bij Breaking News, maar da's alleen pandaland, de rest zou 't gewoon moeten doen. Draenor heeft dat al zo'n 2.5 dag }:|
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 16:34:33 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145702736
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:13 schreef GlenSpey het volgende:
Kapt bij jullie die world server er ook telkens mee? Nu al vier keer in een uur :')
Ik had gisteravond en afgelopen nacht zeker 3x per uur een disconnect, ook enorm irritant, vooral in dungeons :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145706764
Mijn feline familiar is vergeten dat ze een bezemsteeltje heeft |:( Ze wandelt nu met me mee in de lucht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:50:31 #237
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_145707060
heb alle materialen voor de Sky Golem bij elkaar, merk ik nu pas dat er 30 daily cooldowns eraan vast zitten. Maarja.....dan heb je wel wat.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:50:44 #238
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145707067
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn feline familiar is vergeten dat ze een bezemsteeltje heeft |:( Ze wandelt nu met me mee in de lucht.
Haha, had ik het gister toch goed! Iemand vroeg welke van de drie het leukst is en ik zei dat Feline op een bezemsteel vliegt. Maar toen ik die summonde, deed ie dat niet! :D Ik dacht al, werd ik nou gek?!

Ben nu candy buckets aan het jagen voor die tweede nieuwe pet!
pi_145707231
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef trigt013 het volgende:
heb alle materialen voor de Sky Golem bij elkaar, merk ik nu pas dat er 30 daily cooldowns eraan vast zitten. Maarja.....dan heb je wel wat.
:')"alle materialen"

letterlijk 2 verschullende materialen waarvan 1 met een daily cooldown
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:57:04 #240
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_145707279
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:55 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')"alle materialen"

letterlijk 2 verschullende materialen waarvan 1 met een daily cooldown
270 Black Trillium Ore,
270 White Trillium Ore,
600 Ghost Iron Ore,
90 Spirit of Harmony....
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_145707455
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef Bienelientjee het volgende:

Haha, had ik het gister toch goed! Iemand vroeg welke van de drie het leukst is en ik zei dat Feline op een bezemsteel vliegt. Maar toen ik die summonde, deed ie dat niet! :D Ik dacht al, werd ik nou gek?!

Ben nu candy buckets aan het jagen voor die tweede nieuwe pet!
Ik ben op mijn main bezig voor LK costume en dan op mijn alts doe ik de pets wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145707462
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn feline familiar is vergeten dat ze een bezemsteeltje heeft |:( Ze wandelt nu met me mee in de lucht.
Serieus? :'(
pi_145707548
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef trigt013 het volgende:

[..]

270 Black Trillium Ore,
270 White Trillium Ore,
600 Ghost Iron Ore,
90 Spirit of Harmony....
30 living steel
30 energy source
pi_145707569
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 08:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hier moest ik even om lachen, die van mij "spelen" ook wel 'ns mee :+
Nu was ik gewoon candy buckets aan het doen maar ze presteren die fratsen ook tijdens het raiden }:| Voor mijn beeld zitten, perse dan op schoot willen en rollen op het toetsenbord maar altijd zonder gevolgen :D
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:19:50 #245
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_145708067
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef TwyLight het volgende:

[..]

30 living steel
30 energy source
En dat groeit aan welke boom?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_145708952
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nu was ik gewoon candy buckets aan het doen maar ze presteren die fratsen ook tijdens het raiden }:| Voor mijn beeld zitten, perse dan op schoot willen en rollen op het toetsenbord maar altijd zonder gevolgen :D
Ja ik ken 't, en dan ook spontaan gruwelijk eigenwijs zijn he, of ineens keihard gaan miauwen als je wat zegt O+

Net even m'n mistweaver monk gelogd, die heeft nog zo'n beetje alle spells, stond ik eigenlijk best wel van te kijken met de hoeveelheid spells die verwijderd/samengevoegd zijn :o Leuk om op te healen, maar kan al zo moeilijk kiezen tussen sommige healers, dus dat negeer ik maar even :')
Hoop wel dat ze hunters weer wat extra spells geven, was er een aan 't lvlen maar tis nou wel erg basic allemaal. Dus die blijft voorlopig op 86 geparkeerd staan. Nog een paar weekjes *O*
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 20:10:28 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145710221
Jeuh, undead rogue alweer 40 :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145711102
Ik snap er niks van.

Moet nog 1 candy bucket halen in Pandaria, die in Eastwind rest (Kun-Lai summit). Voordat je dat dorp in kan moet je echter een questline voltooien, die begint met deze: http://www.wowhead.com/quest=30460

Nou heb ik dus deel 1 gedaan, en deel 2 zou van General Nazgrim komen als questgiver. Echter ligt deze in de inn en geeft geen quest :+
pi_145713885
Sta ik eerst in de queue,kan ik inloggen,is de worldserver down :')

Edit: al weer over :P
pi_145716406
free mythic garrosh kill volgende week *O* *O*
pi_145718337
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn feline familiar is vergeten dat ze een bezemsteeltje heeft |:( Ze wandelt nu met me mee in de lucht.
Mijne ook steeds ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145718381
quote:
En die in Westwind rest, Kun - lai? Bij mij staat dat dorp in de fik en staat er niks ;( ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145718575
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

En die in Westwind rest, Kun - lai? Bij mij staat dat dorp in de fik en staat er niks ;( ;(
Dan zal je wel de quests missen om in dat dorp te kunnen ;) Heb die dit jaar niet gedaan want had maar 300 coins nodig voor de 2 pets. Zal morgen eens kijken ^O^
pi_145719122
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

En die in Westwind rest, Kun - lai? Bij mij staat dat dorp in de fik en staat er niks ;( ;(
Daarvoor moet je eerst wat quests doen in die zone. Op een gegeven moment phased dat dorp naar normaal. Best snel al, denk misschien na 10 quests.
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 00:52:22 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145721407
Zo, vandaag flink doorgestampt en ben alweer lvl 45 op m'n rogue :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145722142
Warrior is inmiddels in paarse gear gekleed. Allemaal ilvl 496 of hoger. Het enige wat nog ontbreekt zijn de weapons. Vanmiddag al vier raids gelopen, maar geen geluk. De DPS valt dan ook erg tegen nu met mijn ilvl 450 en 463 swords :')
pi_145722639
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:45 schreef GlenSpey het volgende:
Warrior is inmiddels in paarse gear gekleed. Allemaal ilvl 496 of hoger. Het enige wat nog ontbreekt zijn de weapons. Vanmiddag al vier raids gelopen, maar geen geluk. De DPS valt dan ook erg tegen nu met mijn ilvl 450 en 463 swords :')
Als je bij ToT LFR doet krijg je Shadow Pan Assault rep. En als je friendly bent kun je allerlei 522 item kopen in Towlong Steppes bij die vendors.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_145724558
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Als je bij ToT LFR doet krijg je Shadow Pan Assault rep. En als je friendly bent kun je allerlei 522 item kopen in Towlong Steppes bij die vendors.
Dat zijn alleen geen wapens volgens mij.
Comfortably numb
pi_145724656
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:58 schreef Syphixx het volgende:
free mythic garrosh kill volgende week *O* *O*
Hoe dat? :o
pi_145724846
Ik dacht toen Hallow's End begon laat ik die dungeon maar op elke 90 die ik heb doen, heb ik blijkbaar 8 90's.. lol

Speel er maar 2 :')
pi_145726267
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst wat quests doen in die zone. Op een gegeven moment phased dat dorp naar normaal. Best snel al, denk misschien na 10 quests.
Oke zal is kijken, thnx O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145726302
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht toen Hallow's End begon laat ik die dungeon maar op elke 90 die ik heb doen, heb ik blijkbaar 8 90's.. lol

Speel er maar 2 :')
Deed gister die dungeon 6 x met iemand anders, krijgt hij die mount terwijl die hem vorig jaar al had gehad ;( ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:01:01 #263
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145726739
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Hoe dat? :o
Omdattie zo makkelijk is dat je em in timeless gear nog kan doen.
pi_145726813
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:01 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Omdattie zo makkelijk is dat je em in timeless gear nog kan doen.
Ja true dat, als de mensen een paar hersencellen hebben iig.... Die groepen ben ik nog niet tegengekomen helaas...
pi_145727036
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Als je bij ToT LFR doet krijg je Shadow Pan Assault rep. En als je friendly bent kun je allerlei 522 item kopen in Towlong Steppes bij die vendors.
Welke raid delen zijn dat? Ik zie ToT er namelijk niet tussenstaan...
pi_145727268
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Welke raid delen zijn dat? Ik zie ToT er namelijk niet tussenstaan...
Het is dat ik nu niet kan inloggen, maar een beschrijving kan ik wel geven:

De laatste 4 parts zijn allemaal voor SoO. De 4 daarvoor zijn voor ToT.
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:24:58 #267
296917 Abby79
Being myself!
pi_145727404
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Welke raid delen zijn dat? Ik zie ToT er namelijk niet tussenstaan...
http://www.wowhead.com/zone=6622/throne-of-thunder :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_145728171
Het valt me nu pas eigenlijk op dat het gras beweegd als je er overheen loopt :@
pi_145728174
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:01 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Omdattie zo makkelijk is dat je em in timeless gear nog kan doen.
Ik heb m gisteren gedaan. Die vierde fase is nog best kut en zorgde toch nog voor aardig wat wipes, ook al was de helft HC gegeared. Het 'normal' deel van het gevecht is idd best wel een lachertje nu :D Zelfs Flex was moeilijker voorheen.

[ Bericht 3% gewijzigd door KataStrofe op 20-10-2014 11:57:46 ]
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145729044
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:20 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Het is dat ik nu niet kan inloggen, maar een beschrijving kan ik wel geven:

De laatste 4 parts zijn allemaal voor SoO. De 4 daarvoor zijn voor ToT.
quote:
Top, ga ik vanmiddag mee aan de slag :)
pi_145729067
Ik deed net nog even Terrace of the endless spring. De laatste boss dropte een weapon dus ik was al helemaal happy... kijk ik nog eens goed en blijkt het een one hander te zijn :'(
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 12:29:53 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145729538
Head & Leg Heirloom kan je gewoon bij je guild vendor kopen toch?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145729662
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Head & Leg Heirloom kan je gewoon bij je guild vendor kopen toch?
ja!
pi_145729678
ik heb trouwens nu al een hekel aan de achtergrondmuziek van de startup scherm
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 12:35:56 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145729706
quote:
2s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ja!
Mooi, want ik vond het lvlen al redelijk snel gaan. Alleen kom er net achter dat ik deze 2 heirlooms nog mis. Lvlen zal straks dus nog sneller gaan *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145729814
Zeg, ICC is nu ook een makkie, maar hoe doe je dat schip eigenlijk in je eentje? Ik heb nu hulp gevraagd en dat ging prima, maar alleen lukte het me niet (dan wordt mijn schip eerder vernietigd dan ik hun schip kapot heb gemaakt met een kanon)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145730277
Fury warriors hebben atm meer aan crit en mastery dan aan haste, toch?
pi_145730434
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ICC is nu ook een makkie, maar hoe doe je dat schip eigenlijk in je eentje? Ik heb nu hulp gevraagd en dat ging prima, maar alleen lukte het me niet (dan wordt mijn schip eerder vernietigd dan ik hun schip kapot heb gemaakt met een kanon)
Dat heb ik ook :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 13:05:53 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145730612
Als het goed is heb ik de HH mount al een jaar of 4 op m'n 85 warrior maar kan hem niet in de lijst vinden :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145730715
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ICC is nu ook een makkie, maar hoe doe je dat schip eigenlijk in je eentje? Ik heb nu hulp gevraagd en dat ging prima, maar alleen lukte het me niet (dan wordt mijn schip eerder vernietigd dan ik hun schip kapot heb gemaakt met een kanon)
Wachten op realm restarts:

Icecrown Citadel

[Requires a realm restart.] Damage dealt by the cannons in the Gunship Battle now scales with the player’s item level.
[Requires a realm restart.] Sindragosa's Chilled to the Bone damage has been reduced to a more reasonable amount.
[Requires a realm restart.] The Lich King: Harvest Souls' damage has been toned down to a more reasonable amount.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2014 @ 13:30:47 #281
159966 lifeblind
pi_145731368
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ICC is nu ook een makkie, maar hoe doe je dat schip eigenlijk in je eentje? Ik heb nu hulp gevraagd en dat ging prima, maar alleen lukte het me niet (dan wordt mijn schip eerder vernietigd dan ik hun schip kapot heb gemaakt met een kanon)
Ongeveer 8 maanden geleden heb ik 'm nog gesoloed op 25m, en dat ging op zich wel prima, voornamelijk een kwestie van heel snel heen en weer springen, en dat hele schip als een malle kapot spammen met een cannon. Helaas was het me nog niet gelukt op 25m HC (de overige bosses overigens wel solo zonder problemen)

EDIT: Dat was met m'n paladin, prot spec met retri gear wat rond de 565 iLvl zat toendertijd.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:57:43 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145732283
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Wachten op realm restarts:

Icecrown Citadel

[Requires a realm restart.] Damage dealt by the cannons in the Gunship Battle now scales with the player’s item level.
[Requires a realm restart.] Sindragosa's Chilled to the Bone damage has been reduced to a more reasonable amount.
[Requires a realm restart.] The Lich King: Harvest Souls' damage has been toned down to a more reasonable amount.
Echt, ze maken het veeeel te simpel allemaal. Ik heb gunship op 25m ge-oneshot :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:58:36 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145732307
Wilt er iemand trouwens "been waiting a long time for this" achiev doen met mij in ICC25 , kan hem niet soloen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145733093
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:57 schreef Smoofie het volgende:

Echt, ze maken het veeeel te simpel allemaal. Ik heb gunship op 25m ge-oneshot :')
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je het er nu moeilijk mee hebt _O-
De bedoeling is dat iedereen het solo kan doen voor transmog gear, items en de mounts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2014 @ 14:35:05 #285
159966 lifeblind
pi_145733679
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je het er nu moeilijk mee hebt _O-
De bedoeling is dat iedereen het solo kan doen voor transmog gear, items en de mounts.
Inderdaad, er zijn een aantal aanpassingen gedaan in bossfights wanneer je alleen bent, dat het daardoor mogelijk is om een boss daadwerkelijk te kunnen soloën en je niet afhankelijk bent van bepaalde mechanics waar je meerdere mensen voor nodig hebt.
pi_145733870
Voor progressionwipes in ICC is het een beetje laat :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145733955
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Voor progressionwipes in ICC is het een beetje laat :')
Dat hebben we al ~52 weken kunnen doen in wotlk.
Wat een feest was dat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:43:08 #288
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145734009
Isa, heb jij een hunter of druid tank oid? I need some1 for meta achiev.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:45:11 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145734086
Insom, wil je RAF?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145734100
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Insom, wil je RAF?
nee heb een geld meer nu ik terug ben van murrica
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_145734119
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Isa, heb jij een hunter of druid tank oid? I need some1 for meta achiev.
Nee, geen tank (mijn druid is healer). En 0 hunters.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:47:35 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145734171
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

nee heb een geld meer nu ik terug ben van murrica
:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145734222
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:{
Ik wil wel raffen! Koop jij een nieuw account?
pi_145734237
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik wil wel raffen! Koop jij een nieuw account?
Haha, kijk naar z'n UI en dan denken dat Smoofie ooit geld zal uitgeven :{
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_145734295
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Haha, kijk naar z'n UI en dan denken dat Smoofie ooit geld zal uitgeven :{
:')
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:22 #296
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145734308
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Haha, kijk naar z'n UI en dan denken dat Smoofie ooit geld zal uitgeven :{
Ik vergeet steeds mijn UI te veranderen, dit is nog steeds van maanden geleden :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145735834
Maar wordt er nu nog geraft of wat?!
pi_145736854
Neuh, niet door mij, geen zin daar tijd in te stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:33:09 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145738455
Ik wil alleen iemand anders raften voor mount :D>
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 16:57:22 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145739403
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Haha, kijk naar z'n UI en dan denken dat Smoofie ooit geld zal uitgeven :{
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')