abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145574661
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 16-10-2014 16:39:45 ]
pi_145574722
Eeen de OP faalt
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145574749
Ik ben nu met mezelf in de Mac, dus zit maar even tentamen te oefenen op m'n laptop, ziet er ook vrij autistisch uit geloof ik :9

Maar mag die auto pas tussen 7 en 8 afleveren en ben dr met een uurtje
pi_145574789
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Eeen de OP faalt
Was ik al bang voor. Die op de wiki is stokoud en in de tussentijd heeft iemand de opmaak verbeterd.

Ben er mee bezig.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:53:43 #5
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574800
Godver, Ctrl+C/Ctrl+V. Manmanman.

Kut OP, Kut TT.

Als je niet kunt Lapoën, doe het dan ook niet.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574855
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:53 schreef Fiorano het volgende:
Godver, Ctrl+C/Ctrl+V. Manmanman.
Kut OP, Kut TT.
Als je niet kunt Lapoën, doe het dan ook niet.
Geloof me ik zit al langer dan vandaag op FOK! en heb ook bijdrages geleverd aan de FOK!-wiki.
Dat de opmaak op de wiki volledig verneukt staat kan ik ook niks aan doen.

Op de wiki stond de OP niet tussen <pre>-tags waardoor alles kapot gaat als je het het kopieert vanaf de Wiki, kon alleen vanaf de ''bewerken''-pagina. Is nu verbeterd.

[ Bericht 12% gewijzigd door pfefferkatze op 15-10-2014 18:06:47 ]
pi_145574864
watkanjewel.nl
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:55:40 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574870
quote:
9s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof me ik zit al langer dan vandaag op FOK! en heb ook bijdrages geleverd aan de FOK!-wiki.
Dat de opmaak op de wiki volledig verneukt staat kan ik ook niks aan doen.
^O^

Fix it.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574970
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
^O^
Fix it.
Wat een gezeik zeg als het even twee minuten niet goed staat. Wilde jij per se de laatste post maken soms? Zal het volgende keer niet doen hoor :*

Inmiddels staat het weer goed en Drilboor en OMGitsSander hebben zichzelf er in gezet.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:59:23 #10
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145575003
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg als het even twee minuten niet goed staat. Wilde jij per se de laatste post maken soms? Zal het volgende keer niet doen hoor :*
Inmiddels staat het weer goed en Drilboor en OMGitsSander hebben zichzelf er in gezet.
Neuh juist niet, kan mij het schelen.

Fix it was overigens liefdevol bedoeld, niet ironisch oid.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145575077
Oké oké goed ik ben nog wel vriendjes met iedereen maar volgende keer wil ik het topic niet meer openen ;( Ik vind de TT nu zelf ook kut.

Laten we deze maar snel volposten.
pi_145575105
Wat is het record?
pi_145575231
Hoe herkennen jullie hikers bij bushaltes/stations?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:07:32 #14
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145575294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Hoe herkennen jullie hikers bij bushaltes/stations?
Beetje afwezige blik, goedkope nette schoenen, klapper in de hand, oortjes in en voor zich uit starend, slaperige ogen, ... , ... ,
pi_145575295
Kledingstijl/leeftijd en het feit dat er soms meerdere jongelui bij een halte staan waar normaal gesproken geen kip komt :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:08:02 #16
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145575308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Hoe herkennen jullie hikers bij bushaltes/stations?
Een jong iemand bij een bushalte in the middle of nowhere vlak bij een LM ofzo, mooie schoentjes, overhemd, geen spijkerbroek, kan niet missen.

En natuurlijk de EW-tas. :D
pi_145575353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:08 schreef CruisinDen het volgende:
En natuurlijk de EW-tas. :D
De EW-tas, misschien wel gewilder dan de beruchte Lingo-tas.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:11:45 #18
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145575429
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De EW-tas, misschien wel gewilder dan de beruchte Lingo-tas.
Absoluut! Met daarin die witte 'stressbal' (of wat het ook is :') ) in de vorm van een autootje voor als de CP chagrijnig was. :7
pi_145575551
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Maar jij bent heel imponerend, dus dat snap ik wel :P Volgende keer dat ik je tegenkom ga ik ook lekker autistisch voor me uitstaren :D
Ik ben helemaal niet imponerend, vraag maar aan ManScat en Yosander. Ik ben heel relatief normaal. :P
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:18:36 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145575659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:11 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Absoluut! Met daarin die witte 'stressbal' (of wat het ook is :') ) in de vorm van een autootje voor als de CP chagrijnig was. :7
Ik heb die stressbal nooit gehad :0

De tas wel, maar die ligt ergens onderin een kast.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145575845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet imponerend, vraag maar aan ManScat en Yosander. Ik ben heel relatief normaal. :P
Nergens om bang voor te zijn :D

Morgen wisselritje Grunn - Deventer, 2x een Passat. Nog mensen morgen in de 'beruchte' lijn 12 van 8.23 :P? Afleveren vanaf 11 uur, dus dat wordt 1 of 2 bussen later

[ Bericht 4% gewijzigd door yosander op 15-10-2014 18:34:12 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145576398
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:01 schreef Viezze het volgende:
Wat is het record?
Daar was een linkje voor toch om dat voor een bepaalde topicreeks na te zoeken?

Maar volgens mij hebben we het eens gepresteerd om binnen 48 uur een topic vol te spammen :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145576540
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Daar was een linkje voor toch om dat voor een bepaalde topicreeks na te zoeken?

Maar volgens mij hebben we het eens gepresteerd om binnen 48 uur een topic vol te spammen :D
Binnen 24 uur nog wel hoor :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145576603
Vraagje voor de mensen die wel eens in Eemshaven komen.
Hoe reizen jullie meestal? Ik zie op internet dat er in deze maanden geen bussen rijden? Dan met de taxi vanuit Roodeschool? En staan die altijd klaar of eerst bellen?

Wat een gepruts om in dat plaatsje te komen, geef mij maar liever de randstad. Is wel weer goed voor de uurtjes :)
pi_145576619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Binnen 24 uur nog wel hoor :P
Opschieten dus! Het eerste uur is al voorbij :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145576723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef rickkt het volgende:
Vraagje voor de mensen die wel eens in Eemshaven komen.
Hoe reizen jullie meestal? Ik zie op internet dat er in deze maanden geen bussen rijden? Dan met de taxi vanuit Roodeschool? En staan die altijd klaar of eerst bellen?
Wat een gepruts om in dat plaatsje te komen, geef mij maar liever de randstad. Is wel weer goed voor de uurtjes :)
Denk niet dat in Roodeschool taxi's klaarstaan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145576780
Weer vergeten te zeggen dat ik ook graag in de OP wil :') man wat praten jullie soms snel een topic vol

Werd net wel gebeld voor 3 ritten *O* mannetje van AR zei dat het om 'flinke' ritjes ging, was niet overdreven.. Morgen bijna 600km rijden en hoef alleen maar een klein stukje met de bus :)

En het kan aan mij liggen maar ik kom echt nooit iemand tegen, in tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier -O-
pi_145576841
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Daar was een linkje voor toch om dat voor een bepaalde topicreeks na te zoeken?
Maar volgens mij hebben we het eens gepresteerd om binnen 48 uur een topic vol te spammen :D
Ja op Arcee zijn website kan je van alles uitrekenen:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=324

Snelste topic was dus WGR / Studentchauffeur #136 | Escort service plakken die band? in 09u 00m 39s :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Weer vergeten te zeggen dat ik ook graag in de OP wil :')
Kan je nu nog toevoegen hoor. Wil je met regio er bij of niet?
pi_145576948
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:49 schreef yosander het volgende:

[..]

Denk niet dat in Roodeschool taxi's klaarstaan :P
Ben je er ooit eens geweest? Zag op internet dat je moet bellen. Maar neem aan dat er ook wel meer mensen werken in Eemshaven die met het openbaar vervoer moeten?
pi_145576951
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja op Arcee zijn website kan je van alles uitrekenen:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=324
Snelste topic was dus WGR / Studentchauffeur #136 | Escort service plakken die band? in 09u 00m 39s :')
[..]
Kan je nu nog toevoegen hoor. Wil je met regio er bij of niet?
Ja graag :)

Regio Groningen, AR
pi_145576974
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja op Arcee zijn website kan je van alles uitrekenen:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=324
Snelste topic was dus WGR / Studentchauffeur #136 | Escort service plakken die band? in 09u 00m 39s :')
[..]
Kan je nu nog toevoegen hoor. Wil je met regio er bij of niet?
Ik sta ook nog niet in de OP :P
Ook Groningen en ook AR :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145576996
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:24 schreef yosander het volgende:

[..]

Nergens om bang voor te zijn :D

Morgen wisselritje Grunn - Deventer, 2x een Passat. Nog mensen morgen in de 'beruchte' lijn 12 van 8.23 :P? Afleveren vanaf 11 uur, dus dat wordt 1 of 2 bussen later
Toch nog ritjes, nice! Passat is een lekkere auto om een dag in de vertoeven. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145577007
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef rickkt het volgende:
[..]
Ben je er ooit eens geweest? Zag op internet dat je moet bellen. Maar neem aan dat er ook wel meer mensen werken in Eemshaven die met het openbaar vervoer moeten?
Nee, maar een reserveren is wel handig lijkt mij.
Denk dat die met collega's meereizen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145577045
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Toch nog ritjes, nice! Passat is een lekkere auto om een dag in de vertoeven. :)
Klopt, heerlijke bakken. Vooral met DSG O+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145577432
stripe en yosander jullie staan er vanaf nu bij. En de namen staan nu per kopje op alfabetische volgorde zodat het minder lelijk staat.
pi_145577456
Intercity Utrecht-Amersfoort zat zo volgepropt dat de machinist er niet bij kon en we 11 minuten later vertrokken nadat er wat reizigers uit waren gezet.. :')
pi_145577489
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:24 schreef yosander het volgende:

[..]

Nergens om bang voor te zijn :D

Morgen wisselritje Grunn - Deventer, 2x een Passat. Nog mensen morgen in de 'beruchte' lijn 12 van 8.23 :P? Afleveren vanaf 11 uur, dus dat wordt 1 of 2 bussen later
Bekende route :D
Hoelang doe je dit al wel niet?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_145577569
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja op Arcee zijn website kan je van alles uitrekenen:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=324

Snelste topic was dus WGR / Studentchauffeur #136 | Escort service plakken die band? in 09u 00m 39s :')

[..]

Kan je nu nog toevoegen hoor. Wil je met regio er bij of niet?
Heel graag, hiker voor AR regio Grunn :)
pi_145577863
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
stripe en yosander jullie staan er vanaf nu bij. En de namen staan nu per kopje op alfabetische volgorde zodat het minder lelijk staat.
Thanks!

quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef mergbot het volgende:
[..]
Bekende route :D
Hoelang doe je dit al wel niet?
Een halfjaar nog maar :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145578026
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja op Arcee zijn website kan je van alles uitrekenen:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=324
Snelste topic was dus WGR / Studentchauffeur #136 | Escort service plakken die band? in 09u 00m 39s :')
_O_

09u 00m en 39s .. Godver, stelletje autisten hier. En dat wil met z'n allen een meet? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145578224
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef trolley het volgende:
[..]
_O_
09u 00m en 39s .. Godver, stelletje autisten hier. En dat wil met z'n allen een meet? :')
Dat ie zo snel vol is geraakt is mede aan jou te danken hé :P 22 posts in dat snelste topic zijn van jou.
pi_145578417
quote:
9s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ie zo vol is geraakt is mede aan jou te danken hé :P 22 posts in dat snelste topic zijn van jou.
*O* :@
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145579168
Morgen een elektrische BMW, iemand ervaring? :+
Zie!
pi_145579362
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:42 schreef johnson555 het volgende:
Morgen een elektrische BMW, iemand ervaring? :+
Dat gedrocht van een i3? :') Of een i8.
pi_145579573
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk niet dat in Roodeschool taxi's klaarstaan :P
Nope. uur voordat je met de trein in Roodeschool bent even UVO(0595412611) of treintaxi nummer bellen, dan kont het goed. :) Naar borkumlijn is 4,50 dus ga maar uit van ongeveer 5,-.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145579642
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, maar een reserveren is wel handig lijkt mij.
Denk dat die met collega's meereizen :P
Er zijn maar weinig mensen in de Eemshaven die met het OV gaan. Vanaf station Roodeschool is het namelijk nog c.a. 10km(afhankelijk waar je moet zijn) dus t'is of auto of fiets.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145579741
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef trolley het volgende:
[..]
_O_
09u 00m en 39s .. Godver, stelletje autisten hier. En dat wil met z'n allen een meet? :')
En dan tijdens de meet met z'n allen een topic volknallen :+
pi_145580347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
En dan tijdens de meet met z'n allen een topic volknallen :+
:')
Nee, toch niet
pi_145580718
Zoo ik ben ook weer thuis, was een leuk adres om op af te leveren :) Kreeg een lift, thee en ze waren superblij met de auto, een bijna nieuwe Audi A3.
pi_145581658
Morgenavond/nacht een klant rijden die ik een jaar geleden ook heb gereden. Toen had ie een nieuwe 7-serie maar mocht hem alweer bijna inruilen, en hij zat er aan te denken om een Tesla te nemen. We zullen het zien morgen, ik ben wel benieuwd. :D
pi_145583414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
En dan tijdens de meet met z'n allen een topic volknallen :+
Dat moet een spektakel worden, die meet.
pi_145583623
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:42 schreef johnson555 het volgende:
Morgen een elektrische BMW, iemand ervaring? :+
Had een tijd terug een i3 en vond het best een leuk ding :D
Hij ziet er niet uit van buiten, maar is echt modernste van het modernste :)
pi_145584135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Had een tijd terug een i3 en vond het best een leuk ding :D
Hij ziet er niet uit van buiten, maar is echt modernste van het modernste :)
Ze hadden het beter bij een concept kunnen laten.
pi_145584225
Morgen waalwijk-meerkerk in een passat en rotterdam-son in een ibiza. Met superchille tijden dus lekker rustig aan!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:14:04 #55
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145585796
Collega's! Kan ik ook in de OP als EasyWay Hiker regio Leiden? :@
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145586675
Ik zat door de salarissen te gaan(als AutoResetter) en ik vroeg me af of ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt. AR stort wel elke vrijdag het salaris en EW iedere maand, maar als het zoveel scheelt wil ik wel om de maand mijn salaris binnenkrijgen. Of zie ik hier iets over het hoofd?

EasyWay
18 jaar ¤ 5,51
19 jaar ¤ 6,02
20 jaar ¤ 6,52
21 jaar ¤ 7,23
22 jaar ¤ 8,47
23 jaar en ouder ¤ 9,97

AutoReset
19-21 jaar ¤ 6,26
22 jaar ¤ 7,34
23+ jaar ¤ 8,63
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:37:26 #57
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145586707
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:36 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik zat door de salarissen te gaan(als AutoResetter) en ik vroeg me af of ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt. AR stort wel elke vrijdag het salaris en EW iedere maand, maar als het zoveel scheelt wil ik wel om de maand mijn salaris binnenkrijgen. Of zie ik hier iets over het hoofd?

EasyWay
18 jaar ¤ 5,51
19 jaar ¤ 6,02
20 jaar ¤ 6,52
21 jaar ¤ 7,23
22 jaar ¤ 8,47
23 jaar en ouder ¤ 9,97

AutoReset
19-21 jaar ¤ 6,26
22 jaar ¤ 7,34
23+ jaar ¤ 8,63
Bij EW zit het vakantiegeld in het uurloon en bij AR betalen ze dat apart uit in mei.
pi_145586752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij EW zit het vakantiegeld in het uurloon en bij AR betalen ze dat apart uit in mei.
is dat de 20% extra toeslagen? Of alleen het 8% vakantiegeld?
pi_145586774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef GrumpyCat het volgende:
Collega's! Kan ik ook in de OP als EasyWay Hiker regio Leiden? :@
Zelf aanpassen in de wiki werkt het beste!

quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij EW zit het vakantiegeld in het uurloon en bij AR betalen ze dat apart uit in mei.
Ik heb het idee dat AR iets beter verdient tot je wat ouder wordt.

Die 9,97 klopt trouwens niet, volgens mij is het nu 10,01 :7
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:40:57 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145586819
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

is dat de 20% extra toeslagen? Of alleen het 8% vakantiegeld?
Die 8%. Wat die 20% inhoudt weet ik niet, ik werkte zelf voor EW
pi_145586886
Bij AR krijg je nog 20% toeslagen op je uurloon: vakantiegeld, vakantiedagen, kort verzuim en feestdagen. Staat ook op je loonspecificatie :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145586910
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die 8%. Wat die 20% inhoudt weet ik niet, ik werkte zelf voor EW
ik heb namelijk 6,26 salaris en dat klopt ook. Daarbuiten heb ik 12% wat vrij opneembaar is en waarbij je alleen een mailtje moet sturen om het uitbetaald te laten worden(ik ben een lekker bedrag aan het opbouwen voor het einde van het jaar >:) ). en 8% vakantiegeld en dat wordt ergens aan het begin van de zomer gestort.
pi_145586940
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef yosander het volgende:
Bij AR krijg je nog 20% toeslagen op je uurloon: vakantiegeld, vakantiedagen, kort verzuim en feestdagen. Staat ook op je loonspecificatie :)
dat wist ik nog net :@ , ik vroeg me alleen af of dit ook geldt voor EW.
pi_145587022
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
ik heb namelijk 6,26 salaris en dat klopt ook. Daarbuiten heb ik 12% wat vrij opneembaar is en waarbij je alleen een mailtje moet sturen om het uitbetaald te laten worden(ik ben een lekker bedrag aan het opbouwen voor het einde van het jaar >:) ). en 8% vakantiegeld en dat wordt ergens aan het begin van de zomer gestort.
Moet je wel tijdig aangeven, want er zit een maximum aan het bedrag wat ze per week kunnen uitkeren aan loon zonder dat er belasting over wordt geheven (rond de 150 euro volgens mij) :s)
Dat kun je later trouwens wel weer terugvragen met je belastingaangifte volgens mij
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145587199
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je wel tijdig aangeven, want er zit een maximum aan het bedrag wat ze per week kunnen uitkeren aan loon zonder dat er belasting over wordt geheven (rond de 150 euro volgens mij) :s)
Dat kun je later trouwens wel weer terugvragen met je belastingaangifte volgens mij
Dat zal wel goedkomen denk ik :P . Maar ik weet genoeg en ik denk dat ik inderdaad de beste keuze qua salaris heb gemaakt. :Y
  donderdag 16 oktober 2014 @ 00:03:01 #66
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145589914
Met de kerstvakantie 3 dagen naar Gent geboekt met m'n vriendin. Mensen met tips?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145590429
Morgen moet ik naar Rotterdam vanuit Meerkerk met het ov(snelweglocatie). Welke halte is het dichtste bij dan: bazelbrug of postkantoor of iets heel anders?
pi_145590649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:21 schreef suikerbiet het volgende:
Morgen moet ik naar Rotterdam vanuit Meerkerk met het ov(snelweglocatie). Welke halte is het dichtste bij dan: bazelbrug of postkantoor of iets heel anders?
Ik denk lopen naar de bushalte P+R A27 (onder het viaduct door), dan bus 388 pakken richting Dordrecht? Als je dat doet, zorg wel dat de buschauffeur je kan zien als ie de afrit af komt, zag hem al een keer voorbij stuiven.. :P
pi_145593578
Hmm, die kan ik nergens vinden op 9292ov. Ik loop wel naar t postkantoor dan.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:07:57 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145593833
Aan alle hikers die zo door de kolere regen moeten lopen, succes!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:52:12 #71
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145594291
Droog op m'n werk gekomen met de fiets _O_
En Gent ken ik niet ben ik bang.. In België alleen nog maar Antwerpen en Brussel gehad.
pi_145595200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef GrumpyCat het volgende:
Collega's! Kan ik ook in de OP als EasyWay Hiker regio Leiden? :@
Hej concurrentie! haha.
pi_145595740
Moneys staan er al op bij mij! Ik heb alleen nog niet de gegevens ontvangen hoe ik mijn loonstrook kan bekijken, dus maar even voor gemaild want volgens mij mis ik wel wat.
pi_145595896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:11 schreef Loxodonta het volgende:
Moneys staan er al op bij mij! Ik heb alleen nog niet de gegevens ontvangen hoe ik mijn loonstrook kan bekijken, dus maar even voor gemaild want volgens mij mis ik wel wat.
Bij mij ook :Y

Maar de loonspecificatie volgt altijd één a twee dagen later. Via deze site kun je je loonstrookje dan opvragen :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145595897
Eerste auto al afgeleverd, nu vanaf Blommendaal naar R'dam, en btw als er staat auto om 16.00 afleveren terwijl dat betekent dat je 3.5 uur moet wachten, dan moet je je daar gewoon aan houden neem ik aan of ff een belletje doen?
pi_145596618
Jaaa ik heb ook geld. Bij mij is het meer dan ik had verwacht O+

Vorige maand kreeg ik 150 euro teveel, maar dat moest ik dan weer terug betalen :{
pi_145596682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef suikerbiet het volgende:
Eerste auto al afgeleverd, nu vanaf Blommendaal naar R'dam, en btw als er staat auto om 16.00 afleveren terwijl dat betekent dat je 3.5 uur moet wachten, dan moet je je daar gewoon aan houden neem ik aan of ff een belletje doen?
Je zou kunnen bellen of je hem eerder af mag leveren, maar meestal ga ik een beetje door de stad lopen of in de Mac koffiedrinken als ik hem al heb opgehaald. Beetje uren maken :Y
pi_145597541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef trolley het volgende:

[..]

Bij mij ook :Y

Maar de loonspecificatie volgt altijd één a twee dagen later. Via deze site kun je je loonstrookje dan opvragen :)
Ah thanks! Dan wacht ik geduldig af. :D
pi_145597889
Wie staat er nu allemaal bij bushalte Blommendaal in Meerkerk? Ik tel vijf hikers maar niemand durft met elkaar te praten :D
pi_145598019
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Wie staat er nu allemaal bij bushalte Blommendaal in Meerkerk? Ik tel vijf hikers maar niemand durft met elkaar te praten :D
Je kunt zelf ook een gesprek beginnen hè? :')

Ik zat gisteren trouwens voor het eerst in zo'n bla coupé, waar het de bedoeling is dat je een gesprekje aankoopt met vreemden. Leek me wel leuk. Vervolgens had iedereen oordopjes in. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145598378
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat gedrocht van een i3? :') Of een i8.
I3, reed wel lekker maar spuuglelijk :+
Zie!
pi_145598439
Kwam er pas ook één tegen in Meerkerk met een koptelefoon op en die geschrokken keek toen ik groette. :')
Echter ouwehoer ik bijna altijd wel met hikers als ik ze tegenkom, valt dus best wel mee op zich met het aantal autisten. :P
pi_145598543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Had een tijd terug een i3 en vond het best een leuk ding :D
Hij ziet er niet uit van buiten, maar is echt modernste van het modernste :)
Helemaal mee eens wereld van verst tussen binnen en buiten

Hij kon ook maar 130 km per opgeladen ding ofso :') :')
Zie!
pi_145598678
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:53 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens wereld van verst tussen binnen en buiten

Hij kon ook maar 130 km per opgeladen ding ofso :') :')
Je kan er een Range Extender in laten zetten :)
Als ik naar zo'n i3 kijk, zie ik best wel een toekomst voor elektrische auto's. Het ding rijd ontzettend fijn, ziet er wel lelijk uit en zijn top is maar 150, maar harder dan 130 mag men toch niet :D

Als die accu's een stuk groter worden en sneller volledig zijn opgeladen is een elektrische auto ideaal :)
pi_145598808
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:57 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Je kan er een Range Extender in laten zetten :)
Als ik naar zo'n i3 kijk, zie ik best wel een toekomst voor elektrische auto's. Het ding rijd ontzettend fijn, ziet er wel lelijk uit en zijn top is maar 150, maar harder dan 130 mag men toch niet :D

Als die accu's een stuk groter worden en sneller volledig zijn opgeladen is een elektrische auto ideaal :)
Rijstijl is ook geen probleem, meer dst ie gewoon lelijk Is van buiten dan, van binnen echt Is ie echt netjes.

Reed er bijna 145 mee, is dat erg? :@ >:O
Zie!
pi_145598904
Als we opa en oma worden dan kunnen wij tegen onze kleinkinderen vertellen dat onze auto's toen op een zwart vloeibaar goedje reed en dat wij onze handen en voeten moesten gebruiken om vooruit te komen met twee of drie van die vierkante plaatjes voor de voeten en een rond wielding gebruikten om bochten door te komen. En wat te denken van die twee stokken die telkens als een malle heen en weer bewegen om water van de voorruit te halen.
:'(
pi_145598934
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Rijstijl is ook geen probleem, meer dst ie gewoon lelijk Is van buiten dan, van binnen echt Is ie echt netjes.

Reed er bijna 145 mee, is dat erg? :@ >:O
Zolang je geen ongelukken maakt of geflitst wordt is het niet erg :)

Ik had in de i3 echt het idee dat ie ontzettend snel acceleerde (doordat de koppel direct beschikbaar is), voor het gevoel klopt die 0-100 tijd echt totaal niet.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:46:21 #88
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145600271
Zoooo die M5 op Facebook O+ O+ _O_ _O_
pi_145600432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:46 schreef Wave103 het volgende:
Zoooo die M5 op Facebook O+ O+ _O_ _O_
M6 ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:55:02 #90
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145600536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

M6 ;)
Oeps, dat was dom :)
pi_145604890
Mijn loon van september was heel simpel, 16 uur gewerkt tegen uurloon 6,02 + (0,35 * 4) aan onkostenvergoeding. Totaal dus ¤97,72. Wat krijg ik vandaag overgemaakt: ¤79,57. Hoe lastig is het?
pi_145606393
Waarom staat er zo ontzettend vaak TA aan bij radio's van auto's? Dat je muziek/radiozender onderbroken wordt en er ineens keihard berichten over files door de auto tetteren.

Benutten mensen die functie daadwerkelijk of snapt gewoon niemand hoe je het uitschakelt? Ik heb er een pesthekel aan.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:06:58 #93
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145606655
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom staat er zo ontzettend vaak TA aan bij radio's van auto's? Dat je muziek/radiozender onderbroken wordt en er ineens keihard berichten over files door de auto tetteren.

Benutten mensen die functie daadwerkelijk of snapt gewoon niemand hoe je het uitschakelt? Ik heb er een pesthekel aan.
Ik ga daar serieus voor stil staan als me dat 1x gebeurd met taxi rijden. Zo'n gloeiende Kut hekel aan. Welke idioot heeft die functie bedacht?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145606714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:12 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Mijn loon van september was heel simpel, 16 uur gewerkt tegen uurloon 6,02 + (0,35 * 4) aan onkostenvergoeding. Totaal dus ¤97,72. Wat krijg ik vandaag overgemaakt: ¤79,57. Hoe lastig is het?
De mensen bij de belasting moeten ook eten ;)
pi_145606867
EW Groningen alweer werk gekregen?
Nee, toch niet
pi_145607245
Easyway salaris is al binnen :D
pi_145607375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:28 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Easyway salaris is al binnen :D
Vanochtend al :)

Maar ik meende mij te herinneren dat jij jezelf hier had geïntroduceerd als een senior AR?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145609084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:33 schreef trolley het volgende:

[..]

Vanochtend al :)

Maar ik meende mij te herinneren dat jij jezelf hier had geïntroduceerd als een senior AR?
Goed geheugen heb je! Maar net niet goed genoeg :D
Ik vroeg hier een keer namens mijn vader of senioren worden aangenomen bij AR. Zelf rijd ik voor EW :)
pi_145609483
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
pi_145609529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
Reply op mailtje
pi_145609569
Nieuwe hiker uit regio Haarlem meldt zich :)
pi_145609645
Zojuist de auto even weggebracht voor een winterinspectie en verse olie + filter voor 20 dollar _O-
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:53:53 #103
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145609658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Zarandan het volgende:
Nieuwe hiker uit regio Haarlem meldt zich :)
Welkom!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145610315
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
Extreme oplossing, ziek melden :D
Zie!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:34:14 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145610575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
Bellen. Eerlijkheid duurt het langst. Zou nog wel even afwegen of het je andere afspraak echt waard is.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145610582
Dank aan mijn favoriete planner! *O*

Morgen Leek-Groningen, Groningen-Hoofddorp en Amsterdam-Almere. BMW 1, Corsa en Punto. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145611657
Morgen de eerste bandenwissel van dit seizoen.

Joure - Bedum in een Vivaro. Krap aan net goed voor 3 uurtjes -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145611709
Waarom Bedum?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145612905
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:11 schreef Marco001 het volgende:
Waarom Bedum?
Ik zal even de planning bellen om te vragen waarom :P

Nee, zonder gekheid. Ik denk dat het bedrijf van wie die busjes zijn een contract heeft met die garage in Bedum. Afgelopen winter ook twee keer met busjes van hun daarheen gemoeten voor bandenwissel. Dus daarom denk ik ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145614665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

De mensen bij de belasting moeten ook eten ;)
Heb loonheffingskorting aanstaan..
  donderdag 16 oktober 2014 @ 20:41:54 #111
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145615272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Heb loonheffingskorting aanstaan..
Wacht nou maar eerst je loonstrook af
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145615479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Heb loonheffingskorting aanstaan..
Dat betekent niet dat er niks ingehouden wordt, maar dat er minder ingehouden wordt ;)
pi_145615877
Had gister een nieuwe E-klasse en vandaag een redelijk nieuwe C-klasse. Gaat goed ^O^
pi_145618753
Da bike staat in Eindje _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145620695
God wat gaan jullie weer hard, tentamens komen er weer aan zeker :D
Morgen:
Halsteren-Apeldoorn: Volvo XC70 van een goede maand oud.
pi_145623486
Wanneer gaan we bier drinken in Grunn? :9 *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145623499
Gezellig in de trein met waarschijnlijk allemaal ADE gangers, en DrSnuggle zit ertussen, strak in pak tussen al die zatte gasten. :'(
pi_145624086
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef yosander het volgende:
Wanneer gaan we bier drinken in Grunn? :9 *O*
Utreg
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:42:18 #119
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145624176
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Utreg
Dit.

Olievjeee
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145624182
Ik zit morgen vrij lang op Utrecht CS te studeren, dus als iemand daar nog langs komt, laat het even weten. :) Vanaf vijf uur ofzo.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145624752
Ik heb morgen al drie korte poepritjes (langste is 45 minuten) en uren in het OV zitten.

Als je zo tegen het einde van sluitingstijd gebeld wordt weet je eigenlijk wel dat je wat vervelende restritjes krijgt, dat is mijn ervaring in ieder geval. En dat was vandaag hoe het ging :')
pi_145627808
Mag ik het noodnummer bellen? Ik zie dat er iets niet klopt in mijn loonstrook.

Easyway :')
pi_145627833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 07:02 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Mag ik het noodnummer bellen? Ik zie dat er iets niet klopt in mijn loonstrook.

Easyway :')
Mail gewoon even? Noodnummer lijkt me wat overdreven voor iets wat ze toch niet per direct gaan overboeken of corrigeren.

Ik mag over een halfuur alweer de deur uit. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145627839
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb morgen al drie korte poepritjes (langste is 45 minuten) en uren in het OV zitten.

Als je zo tegen het einde van sluitingstijd gebeld wordt weet je eigenlijk wel dat je wat vervelende restritjes krijgt, dat is mijn ervaring in ieder geval. En dat was vandaag hoe het ging :')
Ik word vrij vaak tijdens of na het avondeten gebeld, met prima ritten. Maakt naar mijn idee weinig verschil.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:04:11 #125
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145628079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 07:02 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Mag ik het noodnummer bellen? Ik zie dat er iets niet klopt in mijn loonstrook.

Easyway :')
_O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:05:30 #126
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145628090
Ben ik dan de enige waarbij het salaris in 4 jaar hiken altijd klopte?
pi_145628100
Nee, ik heb ook nog nooit teveel of te weinig gehad.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:10:15 #128
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145628122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:07 schreef Sarasi het volgende:
Nee, ik heb ook nog nooit teveel of te weinig gehad.
Maar ik werkte voor EW.
pi_145628133
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar ik werkte voor EW.
Iedereen maakt fouten.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:14:23 #130
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145628154
Is die hiker whatsappgroep nog steeds zo'n zieke spam als eerst?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:18:08 #131
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145628184
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten.
Ik heb anders mooi nog een slipcursus gehad van EW :7
pi_145629321
Ik ben gebeten door de hond van mijn eerste ophaaladres. :') Kutbeest. Niks aan over gehouden gelukkig. Vervolgens nog langs een ongeluk gereden, bij de oprit naar de snelweg in Leek. Busje was zo voorover de geul in gereden, maar er stonden twee mannen bij te lachen en foto's te nemen dus ik ben maar door gereden. :P

Nu mag ik veertig minuten lopen naar mijn tweede ophaaladres, maar dat is oké want ik heb eindelijk een fijne winterjas. *O* En met OV zou ik eerst een uur moeten wachten en dan anderhalf uur moeten bussen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145629524
Die Vivaro die ik voor een bandenwissel moet rijden is echt smerig van binnen. Rooklucht en alles. Heerlijk op zo'n vroege vrijdagochtend :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145629949
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef trolley het volgende:
Die Vivaro die ik voor een bandenwissel moet rijden is echt smerig van binnen. Rooklucht en alles. Heerlijk op zo'n vroege vrijdagochtend :r
Ramen open en verwarming volledig aan :D
pi_145629970
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij het salaris in 4 jaar hiken altijd klopte?
Reken je het na? :P
pi_145630735
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:04 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ramen open en verwarming volledig aan :D
Die is dus kapot :X Evenals de remlichten :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145631006
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef trolley het volgende:
Die Vivaro die ik voor een bandenwissel moet rijden is echt smerig van binnen. Rooklucht en alles. Heerlijk op zo'n vroege vrijdagochtend :r
Snap echt niet hoe sommige mensen met hun auto omgaan, is toch gewoon de hele dag je werkplek? :S
pi_145631184
Bij mij is het verschil enkel 2,5 uur over 6 ritten, dus schilt niet veel, maar heb wel even email verstuurd. Op jaarbasis kan het toch wel behoorlijk wat uitmaken :P
Nee, toch niet
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:59:37 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145631326
Hup, hier weer een eurootje boven m'n uurloon op door m'n verjaardag. Lekker.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145631836
Gisteren de meest smerige auto ooit gereden. Ding was zo vies dat mijn broek onder de vlekken zat. Het stuur plakte en de pook was alleen een stuk metaal. Bij het ophalen brandde het reserve-tank lampje en een motormanagementlampje. Startte alleen bij volgas (en na 5 minuten kloten :') )
pi_145633750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:20 schreef stripe het volgende:
Gisteren de meest smerige auto ooit gereden. Ding was zo vies dat mijn broek onder de vlekken zat. Het stuur plakte en de pook was alleen een stuk metaal. Bij het ophalen brandde het reserve-tank lampje en een motormanagementlampje. Startte alleen bij volgas (en na 5 minuten kloten :') )
Dat klinkt extreem, hoe oud was dat ding?

Ik heb een pakje vochtige huishouddoekjes van de Albert Heijn in mijn werktas trouwens, voor scenario's die jij omschrijft of het schoonmaken van navigatiezuignapvlek.
pi_145634357
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat klinkt extreem, hoe oud was dat ding?

Ik heb een pakje vochtige huishouddoekjes van de Albert Heijn in mijn werktas trouwens, voor scenario's die jij omschrijft of het schoonmaken van navigatiezuignapvlek.
Ding was nog niet eens heel oud, maar was waarschijnlijk een bus geweest van schilders of andere werklui. Hij moest terug naar NL en kwam zonder papieren en dergelijke, waren ze niet blij mee. Helaas vergeten ze soms dat hikers daar weinig aan kunnen doen.
pi_145634587
Mijn baas heeft een Outlander op lease bij de maatschappij aan de Wismarweg. Ze kwamen langs voor een afspraak. Had gehoopt dat meneer M. zou binnenlopen maar er kwam iemand anders :P
pi_145635217
Punto ook afgeleverd bij de vogel. Toffe mensen altijd daar. :) Nu door naar de Corsa, staat: rijdend. :P

Ik zie nu pas dat mijn ophaaladres aan dezelfde straat zit als AR hoofdkantoor. :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Sarasi op 17-10-2014 13:16:07 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_145636154
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
Punto ook afgeleverd bij de vogel. Toffe mensen altijd daar. :) Nu door naar de Corsa, staat: rijdend. :P

Ik zie nu pas dat mijn ophaaladres aan dezelfde straat zit als AR hoofdkantoor. :D
Ga er langs voor een rondleiding op kantoor en een uitleg over het plansysteem en deel je ervaringen :)
pi_145637025
Ibiza Cupra _O_

Net heerlijk in gereden.
pi_145637083
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ibiza Cupra _O_

Net heerlijk in gereden.
Wat voor motor? Zie dat die dingen 1.4 TSI met 180 pk hebben, dat is idd wel lekker :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Solidberg op 17-10-2014 14:09:51 ]
Nee, toch niet
pi_145637278
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ibiza Cupra _O_

Net heerlijk in gereden.
heerlijke auto. Keertje mee mogen racen in Lelystad bij het RDW testterrein.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145637466
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ga er langs voor een rondleiding op kantoor en een uitleg over het plansysteem en deel je ervaringen :)
Had ik best leuk gevonden, maar ik wist niet of ze een bezoekje wel zouden waarderen, dus ik ben maar door gelopen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145645729
Morgen wisselrit Groningen - Sliedrecht in Clio Estate 1.5d en Seat Ibiza 1.2d met 75pk -O-
Nee, toch niet
pi_145646101
Morgen PC ritje, ouders en broertje op Schiphol afzetten voor hun vakantie. En dan leren voor mn tentamen maandag :'(

Maaar mag wel de hele week de auto lenen, wat ook best handig uitkomt :P
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:26:04 #152
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145646754
M'n ma denkt eraan om haar auto in te ruilen vertelt ze net. Eens kijken of ik hem in de familie ga houden want ik hou inmiddels best een beetje van 'm en was toch al op zoek naar een auto.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:52:30 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145647638
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n ma denkt eraan om haar auto in te ruilen vertelt ze net. Eens kijken of ik hem in de familie ga houden want ik hou inmiddels best een beetje van 'm en was toch al op zoek naar een auto.
Wat is't?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145648140
Een Swift toch?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:18:42 #155
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145648432
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat is't?
Wat Viezze zegt. Vorig jaar roadtrip mee gedaan, hier een pic tijdens het wachten op de ferry Frederikshavn - Oslo



Het is een 1.5 van januari 2009. Zag alleen net op de Anwb dat ie bij inruil nog zo'n 6.5k kan opleveren en dat wordt me helaas een beetje gortig ;(
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:22:07 #156
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145648550
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat Viezze zegt. Vorig jaar roadtrip mee gedaan, hier een pic tijdens het wachten op de ferry Frederikshavn - Oslo

[ afbeelding ]

Het is een 1.5 van januari 2009. Zag alleen net op de Anwb dat ie bij inruil nog zo'n 6.5k kan opleveren en dat wordt me helaas een beetje gortig ;(
Kekke wagentjes 8-) Toevallig met precies hetzelfde model twee jaar terug met twee vrienden naar Zweden een roadtrip gemaakt. Goed te doen
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:26:06 #157
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145648697
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Kekke wagentjes 8-) Toevallig met precies hetzelfde model twee jaar terug met twee vrienden naar Zweden een roadtrip gemaakt. Goed te doen
Vorig jaar naar Noorwegen, Zweden en Denemarken geweest. Prima te doen inderdaad. M'n moeder doet er normaal 8k per jaar mee en komt niet tot nauwelijks buiten de woonplaats, wij hebben vorig jaar 3,5k in 2 weken gedaan met 2 volwassen mannen en volle bepakking ipv mijn moeder van 1.62m en een boodschappentas van de AH. Viel me erg mee dat hij op al die bergachtige Zweedse weggetjes geen krimp heeft gegeven :D

En dat ie dit kon op de Autobahn had ik ook niet verwacht _O- Geen eens een slipstream voor nodig gehad of heuvelaf gegaan ofzo.

pi_145648814
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat Viezze zegt. Vorig jaar roadtrip mee gedaan, hier een pic tijdens het wachten op de ferry Frederikshavn - Oslo

[ afbeelding ]

Het is een 1.5 van januari 2009. Zag alleen net op de Anwb dat ie bij inruil nog zo'n 6.5k kan opleveren en dat wordt me helaas een beetje gortig ;(
Ja zijn leuke auto's. Heb er voor EW wel eens in moeten rijden. Was denk ik een poolauto of voorloper want van binnen was alles kapot, maar rijdt goed. 6.5k is inderdaad wel een beetje veel in jouw geval :P
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:31:55 #159
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145648889
Kan het op zich wel betalen, maar het is wel erg veel. Voordeel is wel dat de wegenbelasting voor dit ding vergeleken met de auto's waar ik naar keek 80 tot 100 per kwartaal lager is. Maar goed, dan praat je dus al over een jaar of 7 voordat je het verschil met mijn budget eruit hebt, dat is ook wel veel :') En dit is geen V6 :P
pi_145649466
Qua onderhoud zit je waarschijnlijk wel weer goed met zo'n auto. En je weet wat er aan gedaan is.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:46:23 #161
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145649519
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:44 schreef Viezze het volgende:
Qua onderhoud zit je waarschijnlijk wel weer goed met zo'n auto. En je weet wat er aan gedaan is.
Dat is inderdaad zo. Mankeert niks aan. Altijd netjes op tijd z'n beurtjes gehad en in die bijna 6 jaar nog maar 45k op de teller.

Hij stuur trilt alleen wel een beetje als je tussen de 130 en 150 rijdt :( Daarboven gelukkig niet meer :7
pi_145651130
Swift. O+ Heerlijke wagentjes.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145651392
Jaaa Swift. Ik heb 'm ook, alleen dan uit 94 haha. :D
pi_145654407
En dat trillen zou best gewoon de bandjes kunnen zijn. Had ik ook met de 308.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145664340
Maandag weer een post project, In Oosterhout nieuwe bus ophalen en die naar Breda brengen, dan een oude meenemen en hier proberen ergens zonder hinder in de wijk neer te zetten en die dinsdag morgen weer naar Oosterhout brengen. Hopelijk maandag nog een spoedje of dinsdag ritten erna.
pi_145665798
Gisteravond op de Brink in Deventer nog een verdwaalde PC gezien, ik herkende hem aan de prachtige EW tas :D. Hij liep twee keer langs, als ie nog een keer langs zou lopen dan was ik wel even naar hem toe gelopen.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:02:41 #167
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145667259
Ouwe bus mee vandaag, dik 4,5 ton op de teller. Beetje jammer dat m'n koplamp linksvoor kapot is en ik ik motorkap niet open krijg :'). Zometeen maar even naar de garage.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145670045
Zag dit net op de EW website, wel mooi die 2e reactie :P

https://twitter.com/Ruben(...)699438665728/photo/1
Nee, toch niet
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:02:10 #169
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145670341
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:50 schreef Solidberg het volgende:
Zag dit net op de EW website, wel mooi die 2e reactie :P

https://twitter.com/Ruben(...)699438665728/photo/1
_O-
pi_145670461
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n ma denkt eraan om haar auto in te ruilen vertelt ze net. Eens kijken of ik hem in de familie ga houden want ik hou inmiddels best een beetje van 'm en was toch al op zoek naar een auto.
Ik heb laatst ook naar een Swift gekeken, de sport. Nog behoorlijk aan de prijs, maar hij ziet er wel aardig uit. Maar ik heb mijn C1 ingeruild voor een Mini One uit 2005. Ben ik ook erg blij mee.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:11:32 #171
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145670550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:07 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb laatst ook naar een Swift gekeken, de sport. Nog behoorlijk aan de prijs, maar hij ziet er wel aardig uit. Maar ik heb mijn C1 ingeruild voor een Mini One uit 2005. Ben ik ook erg blij mee.
Mini ligt wel heerlijk op de weg ja! Kom je wel een beetje mee met zo'n One? Ik heb volgens mij alleen een keer een Cooper gereden, dat was prima.

Sport is er toch alleen in 3-deurs? Die vind ik qua uiterlijk iets minder dan de 5-deurs, maar zal wel lekker vooruit komen iig. Gaat met de 1.5 in deze ook goed zat. En het gaat leuk de bocht om.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:13:03 #172
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145670582
Heeft alleen wel de kleinste kofferbak die ik ooit gezien heb, zo'n Swift.
pi_145670672
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mini ligt wel heerlijk op de weg ja! Kom je wel een beetje mee met zo'n One? Ik heb volgens mij alleen een keer een Cooper gereden, dat was prima.

Sport is er toch alleen in 3-deurs? Die vind ik qua uiterlijk iets minder dan de 5-deurs, maar zal wel lekker vooruit komen iig. Gaat met de 1.5 in deze ook goed zat. En het gaat leuk de bocht om.
Ja hoor hij trekt goed door. Zeker als je een C1 bent gewend kom je niet veel te kort. Overigens is de kofferbak van een Mini ook mini hoor ;-)!
pi_145671669
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:50 schreef Solidberg het volgende:
Zag dit net op de EW website, wel mooi die 2e reactie :P

https://twitter.com/Ruben(...)699438665728/photo/1
Klopt het wel wat Mitsubishi zegt? Die hiker staat nota bene bij een elektro-oplaadpaal langs de weg dus zou wel erg triest zijn als ie niet de PHEV heeft maar doet alsof :')

Zit er verschil in uiterlijk tussen de gewone en de PHEV? En daarmee bedoel ik niet die plaklogootjes aan de zijkant van de auto, als je als klant een auto besteld kan je aangeven dat je dat soort zaken er niet op wilt.
pi_145671865
PHEV:

Gewone



Zie zelf geen verschil, maar volgens mij zit dat PHEV plaksel er standaard op en kan het ook niet eraf.
Nee, toch niet
pi_145672066
Waar je het echt aan zou moeten kunnen zien is de locatie van de tankdop, maar dat zie je net niet. Misschien dat de PHEV alleen in bepaalde kleuren is geleverd maar dat zou ik niet weten.
pi_145672172
Die tankdop voor de accu zit aan de rechter kant, is ook een vrij grote, maar je ziet inderdaad geen kleine zwartje lijntjes. Die kleur kan je iig wel als PHEV krijgen, had ik nog paar dagen voor jaarwisseling gereden in zelfde kleur als PHEV
Nee, toch niet
pi_145672389
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:00 schreef Solidberg het volgende:
Zie zelf geen verschil, maar volgens mij zit dat PHEV plaksel er standaard op en kan het ook niet eraf.
Hmm zolang er geen bevestigingsgaatje achter het plaksel zit, en het echt gewoon op een normaal stuk chassis zit dan kan het er af!
Dit kan je aangeven als je een nieuwe auto gaat kopen en inderdaad zullen ze daar in Japan dit wel bevestigen maar dan halen ze het hier bij aankomst in Nederland/België tijdens het installeren van de accesoires/opties er wel af, of bij de dealer zelf ofzo.

Bij Toyota kon dit tenminste, dus ik neem aan dat andere merken dit ook wel doen. Alleen het merklogo zullen ze er nooit af halen maar de rest mag je wel over kiezen. Ik zie regelmatig auto's op straat waar geen type of modelnaam op staat. Audi's met niks anders dan het Audi logo bijvoorbeeld.
pi_145672922
De grill van die foto van Ruben is anders dan een PHEV. In plaats van recht, lopen de lijnen in het midden naar boven toe, net als in onderstaande afbeelding van de gewone Outlander.


De PHEV met rechte grill:
pi_145673362
Dus die Easyway-gozer lult uit z'n nek? :')

Ook echt de foto genomen bij zo'n Fastned snellaadstation en niet gewoon parkeerplaats :')
pi_145673676
Die grill heb je dus ook bij de normale Outlander, check website van Mitsubishi , of ze hebben zelf verkeerde fotos erop gezet
Nee, toch niet
pi_145673935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Solidberg het volgende:
Die grill heb je dus ook bij de normale Outlander, check website van Mitsubishi , of ze hebben zelf verkeerde fotos erop gezet
Maar die niet-rechte grill zit juist alleen op de normale Outlander, de PHEV heeft altijd een rechte grill.

En die foto van die tweet heeft een niet-rechte grill dus moet het een normale zijn. Toch?
pi_145674249
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar die niet-rechte grill zit juist alleen op de normale Outlander, de PHEV heeft altijd een rechte grill.

En die foto van die tweet heeft een niet-rechte grill dus moet het een normale zijn. Toch?
Ah, dat zal het inderdaad zijn, maar is wel erg triest nu je het zo bedenkt :')
Nee, toch niet
pi_145674686
Net de eerste echte rit met de motor achter de rug. Ruim 600km gereden vandaag en tot de conclusie gekomen dat Luxemburg echt klein is. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145696919
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:57 schreef Drilboor het volgende:
Maandag weer een post project, In Oosterhout nieuwe bus ophalen en die naar Breda brengen, dan een oude meenemen en hier proberen ergens zonder hinder in de wijk neer te zetten en die dinsdag morgen weer naar Oosterhout brengen. Hopelijk maandag nog een spoedje of dinsdag ritten erna.
Haha, veel plezier. Ik heb dat in augustus ook een stuk of 6 keer mogen doen. Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten. We hebben er een aantal keer tot 7 uur gezeten(vanaf 15:15) voor we mochten vertrekken. Maakt opzich niet uit, want je zit er met meerdere chauffeurs, maar als je met dezelfde mensen 2x per week 4 uur moet wachten is de gespreksstof ook maar mager.

Mij belde ze vrijdag om 16:21, maar ik was net te laat met opnemen. Direct m'n voicemail afgeluisterd en inderdaad werk voor maandag. Bel ik om 16:22 terug: 'Ze kan je niet gebeld hebben hoor, er staat niets in het systeem.' Na wat aandringen zou ze het dan na gaan vragen dus werd ik even in de wacht gezet. Nog geen 2 seconde later: 'Ja ze is in gesprek, ze belt je wel terug als ze inderdaad ritten voor je heeft.' :{
Nu bel ik maandag om 8:30 wel of er nog ritten zijn vanuit Roosendaal/Breda naar Eindhoven o.i.d. Tilburg ligt open, en heb weinig zin in die snelbussn :X
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:59:34 #186
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145698296
[twitter]https://twitter.com/wikowiko/status/523804782973427712?s=03[/twitter]

Iemand die kan? Stuur mij dan ff een pb. Moet helaas zelf lijndienst rijden. Bij voorkeur wel pc
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145700114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:24 schreef Sarasi het volgende:
Swift. O+ Heerlijke wagentjes.
Inderdaad een vette auto! Heb er dikke offroad trips in Zuid-Afrika mee overleefd :D


pi_145729791
Heb vrijdag ook email gestuurd naar EW dat ik 2,5 uur tekort kom, heb vandaag 2x emails gekregen van 2 verschillende EW medewerkers in 6 minuut verschil van elkaar met de mededeling dat ik die 2,5 uur bij mijn volgende salaris erbij krijg. Eens kijken of ik nu teveel krijg met het volgende salaris :P
Nee, toch niet
pi_145730803
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef Fiorano het volgende:
[twitter]https://twitter.com/wikowiko/status/523804782973427712?s=03[/twitter]

Iemand die kan? Stuur mij dan ff een pb. Moet helaas zelf lijndienst rijden. Bij voorkeur wel pc
Heb je gepmd.
Zie!
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:21:18 #190
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145735306
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Heb je gepmd.
Jup, voor de duidelijkheid. Is al gefixt door iemand niet van hier.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145735825
Vanaf vanavond 4 nachten in Amsterdam verblijven voor mijn werk. Met nog 2 collega's moeten we de voltallige board van een bekend Chinees telefoonmerk 3 dagen vervoeren.

Leuke opdracht :)
Nee.
pi_145735895
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Vanaf vanavond 4 nachten in Amsterdam verblijven voor mijn werk. Met nog 2 collega's moeten we de voltallige board van een bekend Chinees telefoonmerk 3 dagen vervoeren.

Leuke opdracht :)
Dat klinkt prima inderdaad! Veel plezier! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145736507
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Vanaf vanavond 4 nachten in Amsterdam verblijven voor mijn werk. Met nog 2 collega's moeten we de voltallige board van een bekend Chinees telefoonmerk 3 dagen vervoeren.

Leuke opdracht :)
Dat is echt een geniale opdracht, ik had ook zoiets, maar dan voor iets minder belangrijke mensen. ^^
4 dagen met een busje klanten rond rijden en overal mee aanwezig zijn, één van de leukste opdracht die ik heb gedaan voor EW.
Maar dat van jou is niet voor EW toch?
pi_145737774
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat is echt een geniale opdracht, ik had ook zoiets, maar dan voor iets minder belangrijke mensen. ^^
4 dagen met een busje klanten rond rijden en overal mee aanwezig zijn, één van de leukste opdracht die ik heb gedaan voor EW.
Maar dat van jou is niet voor EW toch?
Nee, dit is inderdaad niet voor EW. Dit is voor het taxibedrijf waar ik voor werk.
Nee.
pi_145742798
Wel mooi dat busproject in Oosterhout.Mijn oorspronkelijke rit ging niet door, maar doordat een aantal mensen niet in de buurtbus paste kreeg ik een rit van iemand anders, morgen tussen half 9 en tien de bus weer afleveren.

Nu komt de lastige situatie dat ik er morgen weer voor mag rijden, en dus om 16:00 daar weer aanwezig zijn, tussendoor maar ff naar Huis dan denk ik.
pi_145743455
Wat houd dat busproject eigenlijk in?
Nee, toch niet
pi_145743531
Nieuwe bussen ophalen in Oosterhout waar bij een bedrijf stellages ingebouwd worden, die vervangen bussen waarvan het contract eindigt, je neemt van die mee naar huis en levert die in bij het stellagebedrijf die de stellages eruit haalt.
pi_145743548
Op die locatie worden bussen (Sprinters) omgebouwd (stellingen erin, beveiligingssysteem, etc). Die bus moet je dan ergens heenbrengen en vanaf daar (volgens mij altijd, had ik wel iig) een oude bus naar een andere locatie brengen.

Omdat de bussen om 4 uur nog niet allemaal af zijn heb je goede kans op veel uren ^O^

Ik had Oosterhout - Rotterdam - Zwolle en was die ochtend al om iets van 8 uur begonnen *)
pi_145744186
Vandaag gingen er van de 18 ritten 9 nog niet door, dus die zullen morgen gedaan worden. Vandaag moest ik een nieuwe naar Breda brengen en die overnacht nu bij mij dus, zit alleen met het probleem dat ik er morgen 6 1/2 uur later weer moet zijn, dan dus ff lekker reizen naar mijn kamer en terug. Paar mensen pasten overigens niet in de bus, ik had mooi een bus eerder en heb een culinaire hoogstandje gegeten bij de Mac.
pi_145747255
Iemand die weet hoe een auto uit Belgie importeren werkt, heb deze op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145752348
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Drilboor het volgende:
Iemand die weet hoe een auto uit Belgie importeren werkt, heb deze op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verzorg het transport wel voor je
pi_145757709
Voor het importeren kan je het beste de RDW even bellen, dan kan je ze ook meteen vragen hoeveel BPM je mag aftikken.m😄
pi_145760693
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Drilboor het volgende:
Iemand die weet hoe een auto uit Belgie importeren werkt, heb deze op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kom ik hem wel brengen :)
pi_145765037
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Drilboor het volgende:
Iemand die weet hoe een auto uit Belgie importeren werkt, heb deze op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijdelijk kenteken aanvragen, ophalen en dan langs RDW voor keuring.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145766644
Je zal maar moeten hiken vandaag :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:52:38 #206
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145766862
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef trolley het volgende:
Je zal maar moeten hiken vandaag :+
Ze wilden me gisteren nog hebben. :P Maar ik sla ff deze week over, moet nu elke ochtend voor het ED rijden. :')

Betaalt wel veel beter. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145767020
Helemaal verzopen bij een benzinestation koffie drinken. Gelukkig is 't de auto van een dealer zelf, dus alle schades wist ie zo aan te wijzen. :Y

Wel prettige auto mee, Audi Q3 én op een of andere manier geen files tussen Amstelveen en Alkmaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 10:02:02 ]
pi_145767357
Zo, weer op mijn kamer, over een paar uur weer richting Oosterhout.
pi_145779847
Morgen 3 ritten voor de LM op de feestlocatie :P

Drachten - Barneveld per Caddy :+
Putten - Houten in een Fiat 500 :+
Houten - Meerker in een A4 :)

Het afleveradres voor Barneveld is voor die autoveiling, maar die is nu verhuisd naar een andere locatie in Barneveld. Nu moet je 17 minuten lopen naar de bushalte, terwijl de oude locatie praktisch naast het station Barneveld Noord lag :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:43:42 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145780390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef trolley het volgende:
Morgen 3 ritten voor de LM op de feestlocatie :P

Drachten - Barneveld per Caddy :+
Putten - Houten in een Fiat 500 :+
Houten - Meerker in een A4 :)

Het afleveradres voor Barneveld is voor die autoveiling, maar die is nu verhuisd naar een andere locatie in Barneveld. Nu moet je 17 minuten lopen naar de bushalte, terwijl de oude locatie praktisch naast het station Barneveld Noord lag :'(
Hoelaat denk je in Barneveld te zijn?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145780510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef trolley het volgende:
Morgen 3 ritten voor de LM op de feestlocatie :P

Drachten - Barneveld per Caddy :+
Putten - Houten in een Fiat 500 :+
Houten - Meerker in een A4 :)

Het afleveradres voor Barneveld is voor die autoveiling, maar die is nu verhuisd naar een andere locatie in Barneveld. Nu moet je 17 minuten lopen naar de bushalte, terwijl de oude locatie praktisch naast het station Barneveld Noord lag :'(
Laatst ook geweest, zit ook nog een bushalte dichterbij, met een bus naar station Barneveld centrum en een bus de andere kant op richting Nijkerk :) Die zit net naast de rotonde vlakbij de veiling ;)
pi_145781252
Nog meer mensen van AR die hun loon nog niet binnen hebben?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:11:40 #213
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145781273
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Laatst ook geweest, zit ook nog een bushalte dichterbij, met een bus naar station Barneveld centrum en een bus de andere kant op richting Nijkerk :) Die zit net naast de rotonde vlakbij de veiling ;)
Die gaat 4x per dag, heb je waarschijnlijk net geluk gehad ;)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145781308
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef yosander het volgende:
Nog meer mensen van AR die hun loon nog niet binnen hebben?
Maandag had je het moeten hebben, vrijdag hadden ze wat problemen. Wel een specificatie gehad?
Your opinion of me is none of my business.
pi_145781451
Morgen Amsterdam-Heerlen in een Golf en Eindhoven-Cruquius met een Megane. Ben benieuwd wat dat dan weer voor gehucht is :{

Enn ik kan het adres in Amsterdam niet vinden. 9292 kent 'm niet, volgens google maps is het verkeerd gespeld en volgens google staat het te huur/leeg. Het is ergens in Zuid-Oost, iemand die me kan helpen? O+
pi_145781452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maandag had je het moeten hebben, vrijdag hadden ze wat problemen. Wel een specificatie gehad?
Nee ook niet
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145781486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Amsterdam-Heerlen in een Golf en Eindhoven-Cruquius met een Megane. Ben benieuwd wat dat dan weer voor gehucht is :{

Enn ik kan het adres in Amsterdam niet vinden. 9292 kent 'm niet, volgens google maps is het verkeerd gespeld en volgens google staat het te huur/leeg. Het is ergens in Zuid-Oost, iemand die me kan helpen? O+
Heb al vaak genoeg gehad dat de straatnaam verkeerd gespeld was. Klopt de postcode wel?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145781508
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Nee ook niet
[ afbeelding ]
Heb je wel alle dagen van die week gedeclareerd? Als er nog een dag open staat, krijg je de hele week niet uitbetaald. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145781541
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef yosander het volgende:

[..]

Heb al vaak genoeg gehad dat de straatnaam verkeerd gespeld was. Klopt de postcode wel?
Haha oja. Dat zou kunnen werken :Y

Edit:
Nope "Helaas, de opgegeven locatie "XXXXXX" is onbekend. Vul iets anders in:"

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 17:20:22 ]
pi_145781596
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Heb je wel alle dagen van die week gedeclareerd? Als er nog een dag open staat, krijg je de hele week niet uitbetaald. ;)
Ja, donderdag m'n laatste (en daarmee alle) declaratie(s) ingevoerd.
Administratie is al naar huis, morgen maar even bellen dan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145781623
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja, donderdag m'n laatste (en daarmee alle) declaratie(s) ingevoerd.
Administratie is al naar huis, morgen maar even bellen dan :P
Ja doos, dat moet voor woensdag. :P Je krijgt het dan gewoon volgende week. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145781690
Hoe kan je nou op woensdag al je gewerkte uren van de donderdag invoeren :P
pi_145781740
Nee, als je in week 1 gewerkt hebt, moet je die uren voor 12:00 of 14:00 op de woensdag in week 2 declareren om het de vrijdag in week 2 uitbetaald te krijgen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145781742
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:19 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Haha oja. Dat zou kunnen werken :Y

Edit:
Nope "Helaas, de opgegeven locatie "XXXXXX" is onbekend. Vul iets anders in:"
Heb je niet een naam van het bedrijf? Dan dat Googlen en op dat adres afgaan? :P
Ik kom wel eens in Zuid-Oost om een auto te halen, maar tot nu toe alles kunnen vinden.

En Cruquius is een dorp dichtbij Hoofddorp en qua inwonertal is het wel een gehucht maar er zit een flink grote winkelboulevard en het ligt naast/op een drukke weg dus het is niet een rustig dorpje zoals je in Brabant aan zult treffen.
pi_145781870
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef Sarasi het volgende:
Nee, als je in week 1 gewerkt hebt, moet je die uren voor 12:00 of 14:00 op de woensdag in week 2 declareren om het de vrijdag in week 2 uitbetaald te krijgen. :)
Ah, ik was vorige week gewoon laat met declareren (woensdagavond pas). Normaal voer ik het de dag zelf nog in :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145782059
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb je niet een naam van het bedrijf? Dan dat Googlen en op dat adres afgaan? :P
Ik kom wel eens in Zuid-Oost om een auto te halen, maar tot nu toe alles kunnen vinden.

En Cruquius is een dorp dichtbij Hoofddorp en qua inwonertal is het wel een gehucht maar er zit een flink grote winkelboulevard en het ligt naast/op een drukke weg dus het is niet een rustig dorpje zoals je in Brabant aan zult treffen.
Ik bel morgen wel even :P De straat is verkeerd gespeld en het nummer bestaat niet.. Volgens hun site zit er een vestiging 2 km verderop en geen op mijn adres, maar daar heb je wel alle dealers zitten enzo, dus ga het maar niet gokken :s)

Nou ik ga 't meemaken, het dorpje klinkt in ieder geval een stuk beter zo O+
pi_145782540
Morgen 260km afleggen in een Suzuki Alto ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145782542
Morgen een wissel naar Zwartsluis, onbekende kentekens. Wel oké, maar ik had eigenlijk op een wat voller dagje gehoopt.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:10:58 #229
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145783148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef Schaapje96 het volgende:
Enn ik kan het adres in Amsterdam niet vinden. 9292 kent 'm niet, volgens google maps is het verkeerd gespeld en volgens google staat het te huur/leeg. Het is ergens in Zuid-Oost, iemand die me kan helpen?
Ik woon in Amsterdam en haal de meeste auto's dus op in zuid-oost. Als je naam bedrijf/straat ff DM'd weet ik het misschien wel!
pi_145783291
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoelaat denk je in Barneveld te zijn?
11 uur denk ik.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:03:21 #231
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145787939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef trolley het volgende:

[..]

11 uur denk ik.
Hm, dan heb je net pech inderdaad. Dat wordt lopen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145789684
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hm, dan heb je net pech inderdaad. Dat wordt lopen.
Of liften :D Stopte voor mij toen ik op de bus wachtend met de duim omhoog stond wel een paar mensen :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:48:08 #233
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145790220
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:38 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Of liften :D Stopte voor mij toen ik op de bus wachtend met de duim omhoog stond wel een paar mensen :)
Bij mij fietste een keer 2 ventjes langs van een jaar of 15, vroegen waar ik heen moest en gaven me toen een lift. :D
pi_145793916
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hm, dan heb je net pech inderdaad. Dat wordt lopen.
Haha, bummerrr :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145797373
Zo, weer twee busjes voor de post gereden, maar man wat zijn die dingen verschrikkelijk met dit weer, vangen zo veel wind en hebben een flinke dode hoek, bijna twee keer een botsing omdat ik naar links wou maar een of andere domme kut niet snapt dat als ik al een lange tijd mijn richtingaanwijzer aanheb en een bus van een paar meter ik haar daar niet kan zien.

Ook nog dikke hagelbuien gehad waardoor de weg wit was, opspattend water waardoor je bijna niks ziet.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:34:45 #236
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145797995
Kut.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:37:25 #237
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145798227
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:
Kut.
Dit belangrijker vinden dan Rijeka - Feyenoord :')
pi_145798429
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit belangrijker vinden dan Rijeka - Feyenoord :')
Als je me zou zeggen dat het een godvergeten oord is waar ik morgen een auto moet brengen met hiken, had ik het ook geloofd. :')

Maar goed, ik begrijp dat de jaloezie overheerst dat Ajax wel tegen Barça _O_ mag spelen, en jullie tegen een nietszeggend Oost(?) Europees clubje, waar jullie ook zomaar nog eens van zouden kunnen verliezen :*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145798441
Edit faal :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145798684
Ach, Donderdag slachten wij sowiezo die failliet ouzo drinkende gyros vreters op.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:49:32 #241
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145799074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Als je me zou zeggen dat het een godvergeten oord is waar ik morgen een auto moet brengen met hiken, had ik het ook geloofd. :')

Maar goed, ik begrijp dat de jaloezie overheerst dat Ajax wel tegen Barça _O_ mag spelen, en jullie tegen een nietszeggend Oost(?) Europees clubje, waar jullie ook zomaar nog eens van zouden kunnen verliezen :*
Nog steeds gefrustreerd vanwege Cambuur? :D
pi_145806514
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nog steeds gefrustreerd vanwege Cambuur? :D
:6
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145806547
Op naar mystery car #1. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145806607
Ik heb echt al 2 weken geen rit meer gereden. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145806723
De dag beginnen met betaald een kopje koffie drinken is niet verkeerd, maar ik had toch liever mijn bus gered :D (lijn 12 :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 08:45:27 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145806763
Pf 6.10 op m'n werk is echt te vroeg hoor. En nog steeds geen koffie gehad...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145806837
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:42 schreef yosander het volgende:
De dag beginnen met betaald een kopje koffie drinken is niet verkeerd, maar ik had toch liever mijn bus gered :D (lijn 12 :P)
Ik moet zo overstappen op Kardinge. Denk ook niet dat ik 'm ga halen. :')

Edit: hurray! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145806941
Gebeld door AR, want vergeten de mail te bevestigen gisteren. Oeps. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_145807057
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik moet zo overstappen op Kardinge. Denk ook niet dat ik 'm ga halen. :')

Edit: hurray! *O*
^O^

Ik heb nog een spoedje terug richting het Noorden gekregen. Werkdagje van +10 uur :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:38:10 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145807678
KOFFIE

EN HAPPY CAPS LOCK DAY EVERYBODY
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145807850
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
pi_145809116
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
Vergeet je paraplu niet! :+
pi_145810314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
Net niet. Ca 14:15 ben ik in Meerkerk. :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145810820
Eerste keer dat ik meemaak dat 9292 mij verder wou laten lopen dan nodig zou zijn geweest }:|

Gelukkig beschik ik over enige logica wat mij ongeveer 8 - 10 minuten scheelt lopen.

Voor degenen die in de toekomst naar de nieuwe locatie in Barneveld moeten en de 87 niet rijdt; bij de rotonde aan de N303 waar je afslaat richting het afleveradres zit een bushalte (lijn 102 naar Apeldoorn/Amersfoort) maar 9292 stuurt je dus naar een halte verderop .. }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145811581
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:04 schreef yosander het volgende:

[..]

^O^

Ik heb nog een spoedje terug richting het Noorden gekregen. Werkdagje van +10 uur :9
Netjes! Ik had uiteindelijk twee Megane's. Nu even naar huis racen om mijn college van één uur te halen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145812330
Tussenstand: 2 koffie, lift, croissantje en (nog) niet natgeregend. O+

Nu m'n Megane ophalen in Eindhoven, waar ik nog even 30 minuten kan koffiedrinken voordat ik 'm mag halen :P
pi_145812679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
Heb je mij net gemist, zit nu op station Arkel te wachten op de trein.
pi_145812890
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Netjes! Ik had uiteindelijk twee Megane's. Nu even naar huis racen om mijn college van één uur te halen.
Nice, productief dagje :P

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:27 schreef Schaapje96 het volgende:
Tussenstand: 2 koffie, lift, croissantje en (nog) niet natgeregend. O+

Nu m'n Megane ophalen in Eindhoven, waar ik nog even 30 minuten kan koffiedrinken voordat ik 'm mag halen :P
Ik ben net weg uit Eindhoven. Straks drie kwartier wachten op Best, tijd om een studieboek open te klappen :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145812946
Kut. Heb zojuist tijdens het typen van het vorige bericht station Best gemist _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145814647
Ik had vandaag een Peugeot 308sw uit 2014 en toen een Peugeot 308sw uit 2014 en toen een Peugeot 308sw uit 2014.

En die tweede auto die ik noem heb ik vorige week zelf naar het adres gereden waar ik hem vandaag moest halen :D ;(

Wat een diversiteit.
pi_145814762
Fijne auto's wel
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145815541
Iemand al gebeld voor morgen?
pi_145815816
Audi A4 s-line O+ _O_

Foto's volgen vanavond :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145816258
308 is erg fijn inderdaad. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145818327
Ik had vanochtend dit beestje mee, 14 km op de teller :o

  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:31:01 #266
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145818405
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik had vanochtend dit beestje mee, 14 km op de teller :o

Lekker bakkie :9 Je kan alleen het beste dat kenteken weghalen, mogen we hier niet posten. Nou weet ik niet of het met zo'n kenteken heel erg is, maar toch.
pi_145818479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Lekker bakkie :9 Je kan alleen het beste dat kenteken weghalen, mogen we hier niet posten. Nou weet ik niet of het met zo'n kenteken heel erg is, maar toch.
Had al even gecheckt ofdat dat kenteken op te vragen is, blijkt niet zo te zijn. Geen man overboord dus :P
pi_145818698
Deze maand alweer aardig wat uur erop zitten en hoop dat ik de 90 nog ga halen. Nu ook lekker aan het werk. Hebben jullie het nog een beetje droog kunnen houden? Het was vanmorgen aardig windy op de afsluitdijk. Zit nu in Groningen, straks weer richting huis en onderweg ergens eten:) Goed dagje weer!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:45:49 #269
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145818987
Is deze al is voorbijgekomen hier?
http://www.studenten.net/(...)_als_prive-chauffeur

Ik citeer: ""Omdat ik niet elke maand evenveel werk, verdien ik ook niet elke maand hetzelfde. Ik krijg prima betaald (vanaf 23 jaar ¤9,97, red.), maar ik ben er niet van afhankelijk. Overigens werk ik altijd voor hetzelfde uurloon. Ik werk eigenlijk nooit 's avonds of in het weekend."

Serieus? 27 zijn en dan roepen dat je prima betaalt krijgt met 9,97 per uur :')
pi_145819410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef QuiCk01 het volgende:
Is deze al is voorbijgekomen hier?
http://www.studenten.net/(...)_als_prive-chauffeur

Ik citeer: ""Omdat ik niet elke maand evenveel werk, verdien ik ook niet elke maand hetzelfde. Ik krijg prima betaald (vanaf 23 jaar ¤9,97, red.), maar ik ben er niet van afhankelijk. Overigens werk ik altijd voor hetzelfde uurloon. Ik werk eigenlijk nooit 's avonds of in het weekend."

Serieus? 27 zijn en dan roepen dat je prima betaalt krijgt met 9,97 per uur :')
Zal nog wel bij z'n ouders wonen, met 2-3 dagen werken zou ik echt niet rondkomen :')
pi_145819570
Nooit geweten dat een Fiat 500 een sjansbak is trouwens :') _O-

Reed vanmiddag op de A28 bij Utrecht toen een blauwe Opel Corsa mij op cc voorbij kwam. Dus ik kijk naar binnen, oude vrouw achter het stuur :N Kijk ik nog een keer, zit er op de achterbank een chick van een jaar of 20 :D kennelijk vond zij het luttele seconden durende oogcontact ietwat ongemakkelijk, want ze keek snel weg. Alpha als ik ben geef ik iets meer gas (hopelijk geen flits/trajectcontrole daar :+) en ga er links voorbij, de kant die zij wegkeek. Weer was er enkele seconden oogcontact en er kon nu zelfs een kleine lieve glimlach van af :D Vervolgens liet ik het gas weer los, waarop haar moeder oma mij weer inhaalde. Nu begreep ze volgens mij waar ik mee bezig was want ze lachte zichtbaar hardop en zwaaide zelfs naar me, waarop ik uiteraard vriendelijk met een glimlach terugzwaaide :W

Helaas gingen zij er toen bij de volgende afslag af, en heb ik haar nummer dus niet kunnen vragen ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145819660
Die Megane heeft dus 2 kinderzitjes achterin. En nu word ik aangestaard door een fronsende man bij de andere pomp. Bijna de neiging om te zeggen: 'ja meneer u kunt me misschien kennen van 16 and pregnant, de oudste is al bijna 3, leuk he' :')
pi_145819735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Schaapje96 het volgende:
Die Megane heeft dus 2 kinderzitjes achterin. En nu word ik aangestaard door een fronsende man bij de andere pomp. Bijna de neiging om te zeggen: 'ja meneer u kunt me misschien kennen van 16 and pregnant, de oudste is al bijna 3, leuk he' :')
"Ik krijg al 2x alimentatie, wilt u mijn 3e inkomstenbron worden?"
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:16:05 #274
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145820235
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef trolley het volgende:
Nooit geweten dat een Fiat 500 een sjansbak is trouwens :') _O-

Reed vanmiddag op de A28 bij Utrecht toen een blauwe Opel Corsa mij op cc voorbij kwam. Dus ik kijk naar binnen, oude vrouw achter het stuur :N Kijk ik nog een keer, zit er op de achterbank een chick van een jaar of 20 :D kennelijk vond zij het luttele seconden durende oogcontact ietwat ongemakkelijk, want ze keek snel weg. Alpha als ik ben geef ik iets meer gas (hopelijk geen flits/trajectcontrole daar :+) en ga er links voorbij, de kant die zij wegkeek. Weer was er enkele seconden oogcontact en er kon nu zelfs een kleine lieve glimlach van af :D Vervolgens liet ik het gas weer los, waarop haar moeder oma mij weer inhaalde. Nu begreep ze volgens mij waar ik mee bezig was want ze lachte zichtbaar hardop en zwaaide zelfs naar me, waarop ik uiteraard vriendelijk met een glimlach terugzwaaide :W

Helaas gingen zij er toen bij de volgende afslag af, en heb ik haar nummer dus niet kunnen vragen ;(
_O_ _O- Hosselen in een Fiat 500.

Moet je niet mee aankomen op een homo-parkeerplaats, ben je meteen het vrouwtje :@
pi_145821902
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Schaapje96 het volgende:
Die Megane heeft dus 2 kinderzitjes achterin. En nu word ik aangestaard door een fronsende man bij de andere pomp. Bijna de neiging om te zeggen: 'ja meneer u kunt me misschien kennen van 16 and pregnant, de oudste is al bijna 3, leuk he' :')
:D
Nee.
pi_145822103
Zo stond ik ooit bij een parkeerplaats foto's te maken van de Cayenne GTS die ik bij me had, krijg ik de opmerking of ik em net nieuw heb. "Jazeker. :')."
Nee.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:29:10 #277
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145822955
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Dimitri_ het volgende:
Zo stond ik ooit bij een parkeerplaats foto's te maken van de Cayenne GTS die ik bij me had, krijg ik de opmerking of ik em net nieuw heb. "Jazeker. :')."
Rond Driebergen is dat redelijk normaal hoor ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145822990
Morgen Goes-Nieuwegein in een 508 en Apeldoorn-Breda in een Iveco Daily.

Probleem is alleen dat in goes de auto tussen 8 en 9 opgehaald moet worden, en ik uit Breda kom en er tussen Kruininge Yrseke en Goes bussen rijden. Dus mag om 6:20 de deur uit.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:36:33 #279
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145823210
Er was hier toch een hiker die, toen er naar gevraagd werd beweerde dat 'ie een klapper met Bitcoin gemaakt had? >:) _O-
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:01:52 #280
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145823886
Hoppa, 2 dagen beschikbaar en niet gebeld :X
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145823975

nailed it :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145824448
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:05 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
nailed it :7


:+ :+
Zie!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:23:17 #283
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145824656
Ouwe Caddy VS nieuwe Caddy
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145825655
Nice :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145831241
quote:
11s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef trolley het volgende:
Eerste keer dat ik meemaak dat 9292 mij verder wou laten lopen dan nodig zou zijn geweest }:|

Gelukkig beschik ik over enige logica wat mij ongeveer 8 - 10 minuten scheelt lopen.

Voor degenen die in de toekomst naar de nieuwe locatie in Barneveld moeten en de 87 niet rijdt; bij de rotonde aan de N303 waar je afslaat richting het afleveradres zit een bushalte (lijn 102 naar Apeldoorn/Amersfoort) maar 9292 stuurt je dus naar een halte verderop .. }:|
Is dat daar waar je eerst nog onder een viaduct door moet en dan nog en stuk rechtdoor? En dan bij de rotonde wil 9292 je nog een heel stuk naar links sturen, terwijl er rechts meteen een bushalte is?

Zo ja, dan heb ik deze zomer dezelfde prestatie geleverd als jij :)
pi_145831697
Is dat bij een bedrijf die goed verstopt zit? Door 9292 liep ik 1 uur extra in dat geval :') Had toen uit eindelijk 1uur30min gelopen :')
Stap je uit de bus bij de halte, en zie je die bus gewoon de goeie richting verder rijden :r


Jullie hebben het over de AV van A volgens mij

[ Bericht 7% gewijzigd door Solidberg op 22-10-2014 21:28:58 ]
Nee, toch niet
pi_145832159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Is dat daar waar je eerst nog onder een viaduct door moet en dan nog en stuk rechtdoor? En dan bij de rotonde wil 9292 je nog een heel stuk naar links sturen, terwijl er rechts meteen een bushalte is?

Zo ja, dan heb ik deze zomer dezelfde prestatie geleverd als jij :)
Ja, die bedoel ik inderdaad. :+

Kuddo's voor jou! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:26:11 #288
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145832349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Is dat daar waar je eerst nog onder een viaduct door moet en dan nog en stuk rechtdoor? En dan bij de rotonde wil 9292 je nog een heel stuk naar links sturen, terwijl er rechts meteen een bushalte is?

Zo ja, dan heb ik deze zomer dezelfde prestatie geleverd als jij :)
Loop meestal expres naar links want het is daar 9 van de 10 keer lang wachten. :+ Je kan in ieder geval zitten/schuilen voor regen, als je links gaat. :D
pi_145832525
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef Solidberg het volgende:
Is dat bij een bedrijf die goed verstopt zit? Door 9292 liep ik 1 uur extra in dat geval :') Had toen uit eindelijk 1uur30min gelopen :')
Stap je uit de bus bij de halte, en zie je die bus gewoon de goeie richting verder rijden :r
Ik snap dat echt niet, 9292 heeft dat wel vaker. Zou het zo zijn dat de locatie hemelsbreed dichterbij die halte is ofzo?
pi_145832527
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Loop meestal expres naar links want het is daar 9 van de 10 keer lang wachten. :+ Je kan in ieder geval zitten/schuilen voor regen, als je links gaat. :D
Als de bus die ik moet hebben, waar dan ook, maar éénmaal per uur rijdt, en dat is hier het geval, dan plan ik mijn aankomsttijd gewoon zo dat ik inclusief de wandeltocht nooit langer dan ± 5 minuten hoef te wachten. Dus vanochtend heb ik een halfuur bij een tankstation koffie staan lurken, zodat ik dan niet dat halfuur bij de bushalte autistisch voor me uit hoef te staren met m'n oortjes in :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145832564
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:28 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet, 9292 heeft dat wel vaker. Zou het zo zijn dat de locatie hemelsbreed dichterbij die halte is ofzo?
Kan goed kloppen, hemelsbreed was het 1km ofzo, maar zat een sloot tussen, en moest in totaal ~5-6km lopen ;(
Nee, toch niet
pi_145832698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef Solidberg het volgende:
Jullie hebben het over de AV van A volgens mij
:Y

ABC maar dan anders :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145832922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef trolley het volgende:

[..]

:Y

ABC maar dan anders :P
Nu lijkt het alsof je de LM bedoelt ipv de AV :+
Nee, toch niet
pi_145833158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nu lijkt het alsof je de LM bedoelt ipv de AV :+
Dat klopt ook, deels. De AV van A is, volgens mij, ondergebracht bij de LM ABC maar dan niet zoals we die in Breda kennen, die omschrijving is namelijk cryptischer. Maar deze zit dus in Barneveld, op een nieuwe locatie. Voorheen lag de vestiging pal naast station Barneveld Noord. OV technisch gezien dus een stuk voordeliger ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145833250
Bedoelen jullie nu dat de AV onderdeel is van ABC?
pi_145833454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef Drilboor het volgende:
Bedoelen jullie nu dat de AV onderdeel is van ABC?
Nee :+

DM.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:47:18 #297
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145833478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef Drilboor het volgende:
Bedoelen jullie nu dat de AV onderdeel is van ABC?
Ik geloof dat AV = ABC, alleen dan "ABC AV", toch? :D

Blijft toch mooi die schuilnamen voor bedrijven. _O-
pi_145833565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:47 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Ik geloof dat AV = ABC, alleen dan "ABC AV", toch? :D
Ladies and gentlemen, we've got a winner! w/
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145835110
Morgen eerste ritje van de week:
Bergen op zoom-ridderkerk: Peugeot 208
Moet om 10 uur ophalen, en het is voor die LM waarvoor je altijd EW moet bellen ivm dat elke schade doorbelast wordt. Kan ik direct vragen of er nog spoedjes zijn :)
pi_145836387
Die namen komen bij mij echt niet binnen, de enige die ik na één keer goed begreep was de feestlocatie. :P

Ennnn niet gebeld voor morgen. Maar eigenlijk ga ik ook wel liever even uitslapen, zet m'n beschikbaarheid wel weer aan als ik wakker ben O+
pi_145836460
Next! :W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')