abonnement Unibet Coolblue
pi_145569799


quote:
Oktober 2014



Barre tijden voor de KNVB. Barre tijden voor het Nederlands voetbal. Barre tijden voor Guus. Nederland staat in brand. Oranje presteert 'onder de maat' en het EK is in gevaar. Heel erg allemaal, alle talkshows nodigen voetbalmensen uit om hun veelzijdige mening te geven. Het RTL Nieuws rent naar Aad de Mos. Allemaal zeggen en adviseren ze hetzelfde: ''Guus, stap op''.

Ik ben het eens met het feit dat Guus het niet best doet, al heb ik zo mijn bedenkingen bij de verwachtingen en de wensen van het Nederlandse publiek. Het wereldkampioenschap bracht Nederland de derde plek, hoor ik u al zeggen. Ja, so wot? Je haalt de finale op de counter aangezien daar je beste kwaliteit ligt. Nu is de kwalificatiecyclus weer begonnen en nu moet Nederland het spel maken. Dat lijken ze niet meer te kunnen en de verdediging schuttert ouderwets.

Laten we maar even naar het belangrijkste gaan. De kritiek wordt alleen gericht op Guus Hiddink. Logisch, hij is verantwoordelijk voor de resultaten als hoofdcoach. Maar, ik vind het jammer dat de grote klootzak Bert van Oostveen buiten schot wordt gehouden. Kijkt u eens naar zijn lieve geforceerde glimlach. Dat doet iedereen zwichten voor hem. Niet dus, hij ziet eruit alsof hij voortdurend door een bende wordt afgeperst. Die blik heeft hij al een paar jaar.

Eerlijk zijn, wie zou Guus Hiddink aanstellen op 67-jarige leeftijd als je ook voor een dolgrage Ronald Koeman kunt kiezen die indruk maakt met Feyenoord? Hem laf een assistent-bondscoachschap aan willen smeren om in 2016 hen het zelf aan te kunnen pakken. Tsja, dan kies je maar voor Scholletje als de opvolger van Guus Hiddink. Waarom Scholletje? Waarom een onervaren trainer als hoofdcoach? Dit getuigt niet echt van voetbalkennis en voetbalgogme binnen de KNVB.

Hij had een beetje geluk met de keuze voor Louis van Gaal toen Bert van Marwijk opstapte, maar nu begaat hij een aardig grote fout. Sowieso, hij liet Guus wel het meest kritiekloze koffieclubje samenstellen. Danny Blind, Ruud van Nistelrooij en Patrick Lodewijks. Dan hadden zijn voorgangers het toch beter voor elkaar. Bert had zelfs Frank de Boer en Philip Cocu. Nu had Van Gaal ook geen spectaculaire staf met Kluivert en Blind maar van Louis weet je zeker dat je iets kunt verwachten.

Waar heeft die Van Oostveen gevoetbald dan? Op basis waarvan mag hij werken in de organisatie van de KNVB als directeur betaalvoetbal en bestuursvoorzitter? Een gezond mens zou liever een man zien die wat meer begaan is met voetbal dan Bert.

OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21 @Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Mijn vraag aan u. Wat vindt u van Bert van Oostveen?

Van Oostveen heeft zelf actief gevoetbald als keeper bij Amstelveen/Heemraad.
We zijn nu veertien maanden verder. Er is inmiddels veel gebeurd rondom het persoon van Bert en iedereen van de voor kritiek blinde koffieslurpende voetbalbobo's in Zeist. In november werd er overlegd en overlegd en overlegd en besloten dat Guus Hiddink mocht blijven. Dat is allemaal fantastisch. Aan die ellende hoefden ze vier maanden niet te denken.

In maart en juni bleef Guus onverstoorbaar doorgaan. Beetje booskijken naar Jack van Gelder, beetje praten met de spelers op het veld, maar in de zomer van 2015 gebeurden er gekke dingen. Er was vertrouwen in Guus maar Guus werd opeens ontslagen. Guus vertelde later dat hij een hele moeilijke zomer had. Gelukkig heeft Guus nog een bankrekening van hier tot Tokia. Dit meent Guus dus natuurlijk allemaal niet.

September: verder zonder Guus, verder met scholletje. Dat is fantastisch: zo onervaren, zo baantjesziek. De zwaarbeschadigde zetel van Guus had ook hevige impact op het werk van Danny Blind. Hij kon het al in augustus niet goed doen. De media had geen vertrouwen in zijn werk voor de naderende cruciale wedstrijden. En het geschiedde: Nederland ging niet naar het EK.

Je zou kunnen stellen dat de hele KNVB van top tot teen, inclusief Danny Blind en Bert van Oostveen, gefaald heeft. Hâh, daar denkt de KNVB anders over. Er is vertrouwen in Bert en in Blind sr. We zitten blijkbaar in een proces. En drie maanden geleden dan? Ik hoor u al een koekenpan door de tv gooien. Bert zegt 'dat we de komende jaren moeten bouwen'. Bouwen met Bert zou een leuk item zijn in Sesamstraat, maar het is in de echte wereld helaas geen satire.

Lang verhaal, kort verhaal. Het EK is niet gehaald waar 24 fucking landen mee aan konden doen. Zelfs Albanië (wijs het maar aan op de landkaart) mag mee doen. Ondertussen lult Bert over schimmige en vage dingen als 'bouwen' en het zitten in een 'proces'. Bert probeert ons, miljoenen televisiekijkers, te besodemieteren. De KNVB-top doet vrolijk mee. Met deze goedpraat- en wegkijkcultuur zijn we de komende jaren verzekerd van lachwekkende en 'cringeworthy' gewaarwordingen.

Het Nederlandse voetbal is doodziek. De artsen in Zeist weigeren te opereren. Long live Bert. Vandaag, 1 december, heeft hij zijn beloning gekregen. Een verlenging tot 2019.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 01-12-2015 19:15:54 ]
pi_145569868
Prima kerel, heeft zeer veel verstand van het spelletje.
pi_145570351
Rare snuiter
pi_145570796
Ik vind dit wel heel kort door de bocht allemaal hoor.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_145570974
Wie?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145571055
Heb je dit zelf geschreven Stijn? Best een aardig stukje, moet je iets mee gaan doen.
pi_145571076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
Heb je dit zelf geschreven Stijn? Best een aardig stukje, moet je iets mee gaan doen.
Ja.
pi_145571087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
De laatste pagina van VI schijnt vrij te zijn.
pi_145571570
Die reacties op zijn tweet :') wat een figuren
pi_145572466
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Leest lekker weg. Mijn complimenten Stijn. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145572478
Bert van Oostveengod is een topper
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:12:13 #12
435265 BadassFlipflops
I'll flip your flop
pi_145575449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
Heb je dit zelf geschreven Stijn? Best een aardig stukje, moet je iets mee gaan doen.
Sluit ik me bij aan, verwoord goed hoe ik er zelf ook over denk.
Waar ik voor mezelf alleen nog niet over uit ben is of Hiddink nog genoeg drive heeft om van Oranje weer een ploeg te maken die het spel kan maken of dat het toch beter is om iemand anders aan te stellen.
Because fuck you! thats why.
pi_145580540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Als je het zelf geschreven hebt mijn complimenten.
pi_145580777
Hoezo is die Bert van Oostveen een gore klootzak?
pi_145580836
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hoezo is die Bert van Oostveen een gore klootzak?
Omdat hij niks anders kan zeggen dan ''we gaan het evalueren'' en ondertussen laat hij Guus helemaal afbranden door de media.
pi_145580899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij niks anders kan zeggen dan ''we gaan het evalueren'' en ondertussen laat hij Guus helemaal afbranden door de media.
Types als Van Oostveen zijn sluw en zorgen er in eerste instantie voor dat ze zelf uit de wind blijven. Bij Feyenoord hebben we ook zo iemand.. Van Yellow (alle respect voor hem overigens)
pi_145580961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat hij niks anders kan zeggen dan ''we gaan het evalueren'' en ondertussen laat hij Guus helemaal afbranden door de media.
Dat de KNVB Guus in openbaar afvalt, dat is verwijtbaar maar dat maakt de fuhrer nog geen gore klootzak m.i. Wat is er mis met de situatie beoordelen en eventueel aan te passen?
pi_145581105
Stijn heeft een obsessie voor Bert :')
pi_145581499
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de KNVB Guus in openbaar afvalt, dat is verwijtbaar maar dat maakt de fuhrer nog geen gore klootzak m.i. Wat is er mis met de situatie beoordelen en eventueel aan te passen?
Hij heeft in ieder geval wel gezegd dat hij niet te spreken was over het optreden van het Nederlands Elftal: ''De problemen die eerst nog incidenteel leken te zijn, blijken nu eerder een structureel karakter te hebben''.

Erg naïeve instelling voor de directeur betaald voetbal en de bestuursvoorzitter. Je mag in mijn ogen wel jezelf eens flink in de spiegel kijken wanneer je ons vertelt dat het incidentele problemen leken te zijn. Guus is op een heel verkeerd moment erin gekomen, weliswaar omdat hij voor het WK instapte en we destijds nog geen 'geweldige' resultaten hadden neergezet.

Door de prestaties op het WK is Guus ook wel met enige vrees begonnen. De druk staat er volledig op want iedereen verwacht resultaten. Die blijven nu uit en dus krijg je deze situatie. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij de 'evaluatiegesprekken' naar voren is gekomen na de eerste interlandperiode in september. Als je uitgaat van een incident, weet ik niet echt hoe idioot of blind je bent.

"Wij willen de Hollandse School met overleven combineren.", aldus Hiddink op zijn eerste persconferentie. De Hollandse School is erg kwetsbaar gebleken. Nederland moet weer met veel ruimte achter zich verdedigen en dat zijn ze niet gewend. Het is gokken op individuele kwaliteiten en er is helemaal geen herkenbaar voetbal te zien.

Ik durf het spel van Nederland ook best wel te vergelijken met dat van PSV. Er valt geen boeiende structuur of lijn in te zien. Alle ballen met volle vaart naar voren en dan hopen dat er iets uitkomt.
pi_145599156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
Stijn heeft een obsessie voor Bert :')
Maar hij heeft wel gelijk wat mij betreft. Hiddink opnieuw benoemen is al op zijn minst twijfelachtig, zeker als je Ronald Koeman ook kan aanstellen. Maar het is toch compleet debiel dat we nu al weten dat we over twee jaar Danny Blind als bondscoach hebben? Wie weet is een LvG of een FdB dan wel beschikbaar. Dan ga je toch niet voor Danny Blind?
pi_145599683
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef S15 het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk wat mij betreft. Hiddink opnieuw benoemen is al op zijn minst twijfelachtig, zeker als je Ronald Koeman ook kan aanstellen. Maar het is toch compleet debiel dat we nu al weten dat we over twee jaar Danny Blind als bondscoach hebben? Wie weet is een LvG of een FdB dan wel beschikbaar. Dan ga je toch niet voor Danny Blind?
De KNVB krijgt veel kritiek, ook over de jeugdopleiding. Men vindt, in mijn ogen terecht, dat we meer naar Duitsland moeten kijken. Ik denk dat Bert van Oostveen deels aan deze kritiek gehoor geeft. De assistent naar voren schuiven heeft daar ook goed gewerkt.....

Verder gaan we ons natuurlijk gewoon makkelijk kwalificeren. Er is nog vanalles mogelijk.
pi_145600475
Bert houdt niet zoveel van koude kroketten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 12:58:36 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145600686
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef Happel het volgende:
Bert houdt niet zoveel van koude kroketten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_151183164
Even een schopje.

Hulde voor deze lul.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:42:38 #25
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151183251
Na morgen het voltallige bestuur eruit. Met Bertje voorop.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:43:05 #26
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151183256
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een schopje.

Hulde voor deze lul.
Vertel eens?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151183290
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertel eens?
pi_151183359
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:42 schreef MPC60 het volgende:
Na morgen het voltallige bestuur eruit. Met Bertje voorop.
Bertje gaat Guus nooit ontslaan, hij weet dat hij dan niet anders kan dan ook Scholletje meesturen, maar die hebben ze net een contract tot het volgende WK gegeven. Dus ja, dan kan Bert niet anders dan ook opstappen als hij moet erkennen dat deze mannen het niet kunnen bolwerken en hij ze dusdanig veel vertrouwen heeft gegeven.
pi_151183412
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertel eens?


Eens te meer blijkt maar weer dat Bert van Oostveen een incapabele technisch directeur is. Met betrekking tot Oranje durft hij zich totaal niet uit te spreken, nou ja: wat standaardteksten. Hij toont zijn verantwoordelijkheid niet, hij verantwoordt zich niet voor zijn keuzes. Hij laat Hiddink een pijnlijke marteldood sterven zonder zijn hand in het vuur te steken. Best opzienbarend.

De keuze tussen een seniele 67-jarige en een welwillende 51-jarige. Hij kiest voor de seniele. Om vervolgens ook nog Scholletje senior aan te stellen. Wat heeft hij nou gepresteerd om bondscoach te mogen worden? Zelfs Rik van den fucking Boog lacht om deze keuze.
pi_151183478
Nou nou nou Stijn, laten we niet vergeten dat de CV van Hiddink er niet om liegt, er zijn er met minder bondscoach geworden. Maar ze hadden hem niet op deze leeftijd nog dit 'project' moeten aanbieden. En zeker niet een assistent dan al over het graf laten regeren door die nu al aan te stellen als opvolger. Dat is echt een epische fuckup. Want wat als Guus nu weg moet? Blind is op z'n minst medeverantwoordelijk. Je zou zelfs kunnen stellen dat Blind er nu baat bij heeft als Guus faalt, want dan kan hij waarschijnlijk eerder aan de klus beginnen. Gezonde werkomstandigheden wel.
pi_151183494
Oh je bedoelt Blind :')

Dan ben ik het met je eens. Matig jaartje Ajax, en verder een beetje overal de juiste bruine anjer likken zodat hij weer een baantje kreeg.
pi_151183964
Bert van Oostveen gaat ons het EK kosten.Bedankt Bert
pi_155810244
Even een nieuw schopje.

#Burtiseenlul
pi_155810301
Schandalig dat deze vent zo buiten schot blijft.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:23:03 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155810341
Tijd dat Bertje vertrekt. Heeft er een puinhoop gemaakt bij Oranje. Ook een mooi moment om die play-offs eredivisie af te schaffen en weer de sterkste teams Europa in te sturen. KNVB breekt lekker het Nederlandse voetbal af zo.
pi_155810373
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd dat Bertje vertrekt. Heeft er een puinhoop gemaakt bij Oranje. Ook een mooi moment om die play-offs eredivisie af te schaffen en weer de sterkste teams Europa in te sturen. KNVB breekt lekker het Nederlandse voetbal af zo.
dit vooral. Verkeerde bondscoach is tot daar aan toe. Maar die play offs en beloftenteams zijn echt schandalig
pi_155821975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een nieuw schopje.

#Burtiseenlul
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Ik ben inmiddels overleden.
  Forum Admin zondag 6 september 2015 @ 19:36:26 #38
35723 crew  GGMM
pi_155874284
Goed topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 september 2015 @ 19:36:47 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155874301
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:21 schreef Cara het volgende:
Schandalig dat deze vent zo buiten schot blijft.
Is dit een verkapte doodsbedreiging?
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 19:37:10 #40
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_155874323
Als ik nu zeg dat ik Van Oostveen niet zo goed vind, zou hij dan aangifte doen?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_155904550
http://nos.nl/artikel/205(...)r-wel-zorgelijk.html

Wat een ongelofelijk enge vent.

Al die uitspraken van hem deden me kotsen. Hij geeft geen ene fuck om wat er resultaattechnisch gebeurt. Als hij maar op het pluche kan blijven zitten. Eng, eng, eng en nog eens eng.

Joep: ''Is het crisis?''
Bert: ''Nee, maar de situatie is wel zorgelijk. Het is heel makkelijk om na twee duels te zeggen dat het crisis is''.

Hoe de fuck kan het geen crisis zijn als je twee keer verliest van fucking IJsland, je verliest van een slecht Turkije en door debiele fouten de boot in gaat tegen Tsjechië. Nee, Bert kijkt alleen naar de korte termijn. Bert probeert kundig te lullen zodat zijn baantje behouden blijft. Burt zal nooit toegeven dat hij gefaald heeft.

Bert: ''Of het Nederlands voetbal doodziek is, weet ik niet en daar moeten de deskundigen zich over uitspreken''.
  maandag 7 september 2015 @ 20:25:24 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155904800
Ik zou hem graag een keer in zijn Kut schoppen.

Of gaat hij dan aangifte doen, als ik dat type?
pi_155905028
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)r-wel-zorgelijk.html

Wat een ongelofelijk enge vent.

Al die uitspraken van hem deden me kotsen. Hij geeft geen ene fuck om wat er resultaattechnisch gebeurt. Als hij maar op het pluche kan blijven zitten. Eng, eng, eng en nog eens eng.

Joep: ''Is het crisis?''
Bert: ''Nee, maar de situatie is wel zorgelijk. Het is heel makkelijk om na twee duels te zeggen dat het crisis is''.

Hoe de fuck kan het geen crisis zijn als je twee keer verliest van fucking IJsland, je verliest van een slecht Turkije en door debiele fouten de boot in gaat tegen Tsjechië. Nee, Bert kijkt alleen naar de korte termijn. Bert probeert kundig te lullen zodat zijn baantje behouden blijft. Burt zal nooit toegeven dat hij gefaald heeft.

Bert: ''Of het Nederlands voetbal doodziek is, weet ik niet en daar moeten de deskundigen zich over uitspreken''.
Als Nederland zich definitief niet plaatst dan denk ik dat Bert er wel wordt uitgekieperd hoor.. De RvC moet daarover beslissen geloof ik, en die mensen lezen ook de krant.
  maandag 7 september 2015 @ 22:27:55 #44
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_155909943
Je bedoelt Bart van Oosterveen..
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_155919374
Het viel wel op gisteravond bij VI dat Oosterveen als de tweede kop van jut werd opgevoerd voor blamage van Oranje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2015 11:41:43 ]
pi_156746482
Goed topic.
pi_156746803
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
Goed topic.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_156749499
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
Goed topic.
pi_156757849
Ik zeg Bert eruit en Piet de Visser erin, die man heeft tenminste verstand van zaken en hij kent alle jonge Afrikaantjes en Braziliaantjes die hij naar Nederland kan halen om hun een Nederlands paspoort te geven
want de generatie van tegenwoordig is ook niet veel.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156765241
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:24 schreef TLC het volgende:
Ik zeg Bert eruit en Piet de Visser erin, die man heeft tenminste verstand van zaken en hij kent alle jonge Afrikaantjes en Braziliaantjes die hij naar Nederland kan halen om hun een Nederlands paspoort te geven
want de generatie van tegenwoordig is ook niet veel.
Leuk grapje zeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')