abonnement Unibet Coolblue
pi_420372
Wat slaat die ineens om als een blad aan een boom. D'r uit dat mens. Wat een gezeur zeg. ED Rulez! Hij heeft gelijk!

--- Jilles

pi_420383
GADVER!!!

is iedereen hier voor ed, ofzo???

ED GAUW eruit!!

  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 23:58:07 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_420386
Juist! Wat krijg ik ineens de kriebels van die Hieke.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_420390
quote:
Op 26 oktober 2000 23:55 schreef Jilles het volgende:
Wat slaat die ineens om als een blad aan een boom. D'r uit dat mens. Wat een gezeur zeg. ED Rulez! Hij heeft gelijk!

--- Jilles


DIT IS WAT ED BEDOELD!!!!!!!!!! HIEKE IS SUPER FOUT!!!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_420412
JoH! Hieke voelt zich gewoon bedreigd door Ed. Ze is behoorlijk geschrokken van zijn liefdesverklaring en was heel blij dat ie op moest rotten, en nou wil hij niet. Verwarring ten top, en de enige manier om daar tegen in te gaan is keihard schoppen!!!!

Hieke laat zich niet kennen, Hieke verdedigd zichzelf

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:03:06 #6
3807 Vohaul
Support yourself
pi_420431
Hij moet gewoon oprotten. Het enige wat hij wil is Hieke in meerdere posities. Zij wil dat niet, en hij maar al te graag.

Ik kan het me verdomd goed voorstellen dat ze hem eruit wil hebben.

I am merely a human being. And I must admit, a sickening specimen. I have little to offer to the world, and even less to give. But must I continue this life and become one of many? Become one of the mass? I hope not. In order to achieve something, I must
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:03:44 #7
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_420435
Allemaal eruit als het zo doorgaat, behalve ED
Die blijft nog ff. HAHAHAHAHA
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:04:20 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_420443
HIEKE
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_420459
quote:
Op 27 oktober 2000 00:04 schreef Harry het volgende:
HIEKE
Dat in ieder geval maar ik zou het toch jammer vinden als Ed er uit gaat. Er gebeurt tenminste nog eens wat. Zal straks wel saai worden.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:07:32 #10
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_420460
Hieke hoeft er van mij nog niet uit, maar wat ze nu doet heet niet verdedigen maar zeiken.

En ja ik denk dat ze zich op deze manier wel laat kennen. Hieke is helemaal niet zo aardig als ze de afgelopen weken is overgekomen.

Ed denkt dat hem onrecht is aangedaan en blijft daarom.
Het feit dat Ed blijft doet in Hiekes belevingswereldje haar onrecht aan, en daarom dreigt ze met opstappen ????

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:10:57 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_420484
quote:
Op 27 oktober 2000 00:07 schreef marqiemarq het volgende:
Hieke hoeft er van mij nog niet uit, maar wat ze nu doet heet niet verdedigen maar zeiken.
Heb je Koos, Annet,Bianca en niet te vergeten Desiree gehoord !!??

Eruit met die man !

Regels zijn regels !

Moet jij eens doen morgen op je werk...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_420497
Ben benieuwd hoe het gaat met de volgende nominatieronde.

Dan zegt iedereen nee ik voel het niet als goed dat ik stem dus ik doe het niet.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:13:07 #13
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_420505
Ja, 't is een aardig script.
pi_420508
De enige winnaar is Big-Brother. Die zal niets doen. Dit is geweldig voor de kijkcijfers. Hier halen ze het nieuws wel mee. Ik kijk zo even op de ANP site of er al een pers-bericht uit is.

--- Jilles

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:13:29 #15
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_420510
Ik vind Hieke eigenlijk steeds leuker worden en snap al dat gezeik niet zo. Ook ik vind: regels zijn regels.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_420566
Ik zie Big Brother een beetje als een pokerspel met hoge inzet (kwart miljoen) met een speler (Ed) die valsspeelt door wat azen uit zijn mouw te schudden en andere spelers (waaronder Hieke) die dat niet pikken. En godverdomme terecht!

Overigens toch knap van Ed dat ie iets doet wat niemand durft. Alleen tegen de wereld.
Hij blijft een lief kind.

pi_420619
Maar met welke aas komen de vrouwen nu. Welk een wreed complot is er gesmeed in de dagboekkamer om Ed er uit te krijgen? We zullen het morgen zien...

--- Jilles

pi_421242
trevanian zei het volgende -->

"Ik zie Big Brother een beetje als een pokerspel met hoge inzet (kwart miljoen) met een speler (Ed) die valsspeelt door wat azen uit zijn mouw te schudden en andere spelers (waaronder Hieke) die dat niet pikken. En godverdomme terecht!"

Boeit toch niet dat hij valsspeelt want hij is nu toch "out of competition". Hij is in feite al uit het spel en is vanaf vandaag te gast in het big brother huis.

Ik vind dat als hij blijft gewoon huur moet betalen

  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:20:06 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_421297
quote:
Op 27 oktober 2000 00:10 schreef Harry het volgende:

Eruit met die man !

Regels zijn regels !


Gebeurt er eindelijk eens wat, gaan er hier mensen in een wolk spruitjeslucht lopen verkondigen dat het 'tegen de regels is'...

Tegen de regels... NOU EN??!!! Het is toch hartstikke mooi dat zoiets als dit gebeurt! Wat een top-avond was dit zeg! Als iedereen zich houdt aan DAS GEBOT 'Regels zijn regels' houdt dan gebeuren er nooi dit soort dingen..

Natuurlijk, als niemand zich aan de regels houdt wordt het ook een zooitje, maar daarom hoef je iemand die het lef heeft om eens een keer tegen de stroom in te gaan nog niet direct terug in het gelid te trappen.

Los daarvan: als je (zoals Hieke) niet beseft dat je deel uitmaakt van een unieke tv-avond die morgen de kranten haalt, maar kinderachtig gaat zitten zeiken over dat het 'oneerlijk is' en dat ze 'hier niet voor getekend heeft', dan val je voor mij vreselijk door de mand.
Ook al is het dan een van de mooiste vrouwen die momenteel op TV te zien is, de echte glans is er wat mij betreft af..

Als ze nou echt doorzet, en het huis verlaat, dan kan ze wat respect terugwinnen. Want dat getuigt tenminste nog van standvastigheid en lef. Hieke heeft gisteren minstens tien keer gezegd dat ze weg is als Ed nog één nacht blijft.
Nou, Ed is nog een nacht gebleven. Eens kijken wat Hieke doet. Waarschijnlijk niets. Ja,"regels zijn regels" roepen, dat zal ze nog wel een paar keer doen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_421347
Het persbericht is er uit (aparte threat):

ALMERE BIGBROTHER BEWONER

Bewoner Big Brother weigert huis te verlaten

N i e u w bericht, bewoner vertrekt toch

ALMERE (ANP) - Bewoner Ed van het Big Brother-huis in Almere heeft donderdagavond tijdens een live-uitzending geweigerd het huis te verlaten. De 48-jarige Ed kreeg na de nominatie van de bewoners ruim 67 procent van de stemmen van het kijkerspubliek tegen zich. Na de uitzending verzekerde hij zijn medebewoners dat hij vrijdag toch vertrekt, zo meldt de Big Brother-website. De bewoner, die twee weken geleden als nieuweling in het huis kwam, vindt dat nieuwe bewoners geen eerlijke kans krijgen. Tot nu toe zijn bewoners die later aan de oorspronkelijke groep werden toegevoegd, steeds genomineerd door de groep en weggestemd door de kijkers. De negen nog overgebleven bewoners die vanaf het begin meegedaan hebben aan de tweede editie van Big Brother toonden zich donderdag zeer ontstemd over de actie van Ed. De meeste bewoners vinden dat het om een spel gaat en dat iedereen zich aan de regels moet houden. Ed stelt dat ,,Big Brother al genoeg regels oplegt en dat hij onrechtvaardig behandeld is.'' De redactie van het programma wist donderdagavond niet wat er met de weigerachtige deelnemer moest gebeuren. Een inderhaast geregeld gesprek met zijn vrouw Caroline en een vriend leidde slechts tot een huilbui van Ed en nog meer halsstarrigheid. Ed kondigde toen aan nog zeker enkele dagen te willen blijven. ,,Ik ben nog niet klaar hier en wil nog een heleboel laten zien'', zei hij in de rechtstreekse uitzending. Daar kwam hij niet veel later dus op terug.

Veronica zal wel blij zijn met deze actie, al geven ze het nooit toe. Zo krijg je weer wat *gratis* aandacht in de media.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:45:16 #21
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_421360
Hieke heeft gelijk.
Ed doet me denken aan een klein ventje dat met de grote kinderen verstoppertje wil spelen, en als hij dan als eerste gevonden wordt en 'm nu zelf 'is', gaat ie huilen.
Weet je wat wij vroeger met die kiddo's deden, daar stuurden we de ME op af.
Oke, dat is niet waar, maar Ed is ook geen kind meer, dus voor hem is 't misschien een aardige oplossing, LOL
Ik vind Willem eng, jij ook?
  zondag 29 oktober 2000 @ 18:09:33 #22
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426824
FF off to topic, vanaf deze plaats wil ik NUM hartelijk bedanken voor mijn *plaatjesprobleem* Thankxxxxxxxx
  zondag 29 oktober 2000 @ 18:18:39 #23
909 Num
Núm dus!
pi_426841
Geen probleem Aztjuh , maar volgende keer maar wel weer ONtopic he
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2000 @ 18:20:48 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_426842
Darius er weer in! Probleem opgelost.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_426857
Ik vind ook dat Hieke eruit moet en dan mag ze Ferdi gelijk meenemen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')