abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:46:28 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145539829
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.blijblij.com
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl

G
www.gaabenzoo.nl
www.gap.eu

H
www.hebbez.com
www.hippah.nl
www.shop.hm.com
www.hollandretro.nl
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ietjecompany.nl
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jadaoriginals.nl
www.jijwel.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.kleinesam.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nelly.com
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl/
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.reversible.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145540588
Ik ben de lijst nog eens aan t doorlopen, en er staan wel een paar dode linkjes in:

reversible doet niks
gaabenzo zegt gesloten

Ik zoek nog even verder naar (hernieuwde) ontdekkingen. Ben nog steeds bij met mijn herontdekking van Billy en Lilly :D
pi_145540650
http://winterwaterfactory.com
Prijzig. Maar zo mooi O+
pi_145540849
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Spees_Eend het volgende:
http://winterwaterfactory.com
Prijzig. Maar zo mooi O+
Wat doe je met mijn portemonnee :'(. $36 voor een longsleeve :o :X

Maar idd, wel mooie dingen. Weet je of ze wel eens sale hebben O-) Hmpf, ik zie t al, in de sale nog $27 :(

Voor de OP is de Duitse site misschien handiger? Prijzen in euro's, en verzending zonder gezeur met invoerrechten
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:15:10 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_145540864
www.derozeolifant.be
www.purestarters.nl
www.spookies.be
www.elrosa-kids.nl

[ Bericht 13% gewijzigd door SQ op 14-10-2014 19:23:48 ]
disclaimer
pi_145540993
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Wat doe je met mijn portemonnee :'(. $36 voor een longsleeve :o :X

Maar idd, wel mooie dingen. Weet je of ze wel eens sale hebben O-)
Ja, er is een kopje sale. Maar is relatief hoor, nog steeds meerdere tientjes (in dollars) voor een jumpsuit. Maar misschien verkoop je het ook wel weer door voor een goede prijs, geen idee...
pi_145544293
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Spees_Eend het volgende:
http://winterwaterfactory.com
Prijzig. Maar zo mooi O+
Oh, waarom herinner je me daar nou weer aan ... O+
pi_145545008
Omg. Ik zie het kerstjurkje voor Riley O+



Alleen beetje prijzig -O-
pi_145545051
Mag polarn er niet eens bij, of lees ik niet goed? http://www.polarnopyret.nl
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:40:36 #11
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145547968
quote:
Ok, het wordt tijd dat de kinderbijslag verhoogd wordt, of dat ik de loterij win O+
pi_145549053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ok, het wordt tijd dat de kinderbijslag verhoogd wordt, of dat ik de loterij win O+
Dan verwacht ik vanwege de tip wel een cadeaubon ;)
Wat ga je dan kopen? O-)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:03:04 #13
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145549238
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dan verwacht ik vanwege de tip wel een cadeaubon ;)
Wat ga je dan kopen? O-)
Ik zag heel vluchtig een aantal toffe longsleeves en vesten O+ . Heb snel weer weggeklikt, da's beter...

En een cadeaubon, ik zal er over nadenken ;)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:22:43 #14
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145550387
Ik ga ze morgen even toevoegen.

De roze olifant ben ik echt enorm te spreken over de service.
Ze doet veel moeite voor je, opmeten, nabestellen en geeft kortingscodes als dank voor het bestellen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:45:18 #16
381212 Gulara
From the future
pi_145565614
Ik haat jullie met jullie linkjes. ;(
pi_145567828
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:45 schreef Gulara het volgende:
Ik haat jullie met jullie linkjes. ;(
+1.... of eigenlijk mijn portemonnee en man ;)
pi_145568113
Dat Billy LIlly, hoe vallen die maten? Ik durf echt nauwelijks meer dingen in 110-116 te kopen voor de winter want bang dat ze dat niet eens haalt :S
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:03:20 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145568383
quote:
17s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Lijnloos het volgende:
Dat Billy LIlly, hoe vallen die maten? Ik durf echt nauwelijks meer dingen in 110-116 te kopen voor de winter want bang dat ze dat niet eens haalt :S
Als het goed is heb ik mijn pakket morgen binnen, dan kan ik je updaten ;)
pi_145568652
Top ^O^
pi_145569647
Ik vind t niet heel groot vallen. Heb je een foto op wa gedaan lijnloos.
Ik zou als ik jou was een maat groter kopen.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 20:53:50 #22
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145582098
Vandaag bij de lidl toch een skijack voor J. meegenomen. T was de laatste en ik mocht m van vriend niet laten liggen voor ¤13. Kan mooi als reservewinterjas op KDV en in het bos enzo. Ik heb die met blauw/ groene blokjes, eigenlijk een heel leuke jas *O*
pi_145597630
Over ski-jassen/pakken gesproken.

Ik dat nou handig voor een baby? M'n moeder had er 1 gekocht voor F maar afgezien van de te kleine maat zie ik niet echt het nut voor zo'n ding. Of mis ik iets :?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:25 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145599198
Nou het leek me soms voor in de auto wel echt heel fijn! Wij hadden niet een superhandige voetenzak voor de maxicosi, dus E had dan gewoon een jasje aan en een dekentje over dr voeten.
pi_145599403
Pakje was hier bedoeld voor op de fiets (J. had maat 74 bij 13 maanden). Of als je op wintersport gaat ;)

Jas gaat gewoon als winterjas gebruikt worden...
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:19:46 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145599448
Ik ga zo kijken of ze heeeeel misschien nog een broek hebben liggen. Lekker om buiten in te spelen of op de fiets als het echt koud is.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:08:31 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145602704
Check! Er was nog ruime keus zelfs!

Als iemand nog een nodig heeft wil ik best even terug hoor :)
pi_145603027
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Over ski-jassen/pakken gesproken.

Ik dat nou handig voor een baby? M'n moeder had er 1 gekocht voor F maar afgezien van de te kleine maat zie ik niet echt het nut voor zo'n ding. Of mis ik iets :?
boks :) Ik heb een skipak voor mijn liggende baby nooit gebruikt, ondanks enthousiast wintersporter en ook in NL een koude winter. Pas toen hij groter werd en kon staan, lopen en er in de sneeuw te spelen viel vond ik het nuttig worden. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat met een tweede kindje anders is, die gaat toch meer mee naar buiten.

In skipak in de auto lijkt me sowieso afschuwelijk warm, maar ook te dik om de gordeltjes goed te laten werken. Ik heb ooit iets gelezen over dat een winterjas/dikke trui eigenlijk uit moet in de autostoel, omdat die gordeltjes strak op het lichaam moeten zitten om goed te functioneren. Maar dat is wel een beetje een klok/klepel verhaal hoor!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:24:24 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145603181
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe warm je de verwarming zet in de auto ;) En of de auto in een garage staat of buiten.

Onze auto staat voor de deur, dus het eerste kwartier is het niet echt behaaglijk te krijgen. Dus dan pakte ik E echt wel dik in. En als het eenmaal warm was haalde ik het dekentje van haar af.
(en al gauw bleek ze de temperatuurregeling van dr vader te hebben, dus ging ze gewoon zonder jasje de auto in, en alleen een dekentje over voor in het begin)
pi_145603593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Mineola het volgende:

[..]

boks :) Ik heb een skipak voor mijn liggende baby nooit gebruikt, ondanks enthousiast wintersporter en ook in NL een koude winter. Pas toen hij groter werd en kon staan, lopen en er in de sneeuw te spelen viel vond ik het nuttig worden. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat met een tweede kindje anders is, die gaat toch meer mee naar buiten.

In skipak in de auto lijkt me sowieso afschuwelijk warm, maar ook te dik om de gordeltjes goed te laten werken. Ik heb ooit iets gelezen over dat een winterjas/dikke trui eigenlijk uit moet in de autostoel, omdat die gordeltjes strak op het lichaam moeten zitten om goed te functioneren. Maar dat is wel een beetje een klok/klepel verhaal hoor!
Thanks, precies wat ik al dacht dus. M'n moeder opperde nog dat het ook handig zou zijn voor in de draagzak, nah :+

LB, hier wordt het in de auto altijd erg warm, zelf trek ik eigenlijk altijd m'n jas uit :)
pi_145604051
Dik inpakken is wel wat anders dan een isolerend skipak-aan-een-stuk :)

Wij gebruikten idd gewoon de voetenzak, auto buiten voor de deur en niet stokend ;)
pi_145604184
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Over ski-jassen/pakken gesproken.

Ik dat nou handig voor een baby? M'n moeder had er 1 gekocht voor F maar afgezien van de te kleine maat zie ik niet echt het nut voor zo'n ding. Of mis ik iets :?
Ik vond het ideaal voor in het fietsstoeltje in de winter. Maar dan heb je het dus over 9+ maand-kinderen. Voor liggende baby's of kindjes die nog niet op een fietsstoel mogen heb je er niet bijzonder veel aan.
pi_145604411
quote:
17s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Lijnloos het volgende:
Dat Billy LIlly, hoe vallen die maten? Ik durf echt nauwelijks meer dingen in 110-116 te kopen voor de winter want bang dat ze dat niet eens haalt :S
Ik heb mijn bestelling binnen, superleuke dingen. Omdat 1 ding niet leverbaar was ook nog een leuk kadootje erbij gekregen :D

Over de maten (alles besteld in 86/92):

Ik vind de streepjestrui groot vallen, echt als 92, de andere trui en het vest zijn wat kleiner (tussenin, meer richting 86). t Shirt valt juist weer klein (als 86). Mijn tip: mail ze even of ze het willen opmeten, want het varieert dus nogal :+
pi_145610560
Denk eens even mee; mijn dochter van bijna 5 is heel moeilijk met kleding. Drama's iedere dag.
Ze wil geen broeken aan en zeker geen jeans. Ook geen truien en eigenlijk ook geen lange mouwen (en geen sokken ;( )
Alles moet van flexibele stof zijn. Vooral leggings is haar favoriet maar dat ziet niet zo best uit vind ik zelf.

Ik heb een lading leggings en rokjes en jurkjes/tuniekjes. Keus genoeg natuurlijk en we hebben de leukste setjes.
maar nee..

Ze wil de rokjes en jurkjes niet meer aan. Alleen de leggings en flexibele truitjes. Die kruipen dan natuurlijk op (met haar nog bolle buikje) en ze maakt zich dan ook nog eens iedere dag heel smerig (ik weet het niet maar volgens mij vegen ze met haar de vloer aan onder de kasten ofzo) dus: Ma Flodder in de dop (ja, de roze regenlaarzen draagt ze ook graag, zonder sokken welteverstaan)

Ik baal daar een beetje van dus ik dacht; jumpsuits!
Er zijn ontzettend leuke te krijgen maar is dat niet lastig met naar de wc gaan?
pi_145610631
Lijkt me wel lastig met naar de wc gaan. En nu met de winter in aantocht ook koud, zelfs als je er een hemd onder aan doet.

Heb je al eens jurkjes als van Duns geprobeerd? Dat zijn T-shirts eigenlijk, maar dan lang als een jurkje en van zo'n heerlijke stof. Het eerste wat S zei toen ze er een aantrok was "oo mama, dit zit echt lekker!"

Ik had deze laatst besteld en omdat ze er zo blij mee was, meteen nog maar twee gekocht.
http://www.kinderjurken.c(...)duns-folklore-b.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145610656
De dunne shirt jurkjes wil ze ook niet nee. Dat zit niet lekker want komt over haar billen...

zucht

deze leek me wel wat bijvoorbeeld..maar ja...de wc

pi_145610766
misschien is het een fase...ik hoop het maar en het zal ook wel
pi_145610779
Mijn zoons van 6 en 3 dragen ze graag. Naar de wc is het even iets lastiger maar verder draagt het heerlijk.
pi_145610929
Ze moet wel zelfstandig naar de wc op school. Ze krijgt daar geen hulp dus dat is wel een issue dan misschien.
Maar ja, gewoon eens proberen dan maar..

We wonen echt in het verkeerde land. Ze loopt het liefst alleen in onderbroek/korte joggingbroek (net als een van haar broers...die draagt ook nooit kleding thuis, zomer of winter. Trekt alles uit en loopt in boxer de hele dag).
pi_145611032
Wel een leuke inderdaad! Volgens mij krijg ik S met geen mogelijkheid in een onesie, hoe graag ik ook zou willen.
Je kunt er natuurlijk altijd eentje aanschaffen en kijken hoe het bevalt. Het lijkt me vooral een kwestie van oefenen en herhaaldelijk vertellen dat ze op moet passen dat alles niet in de wc hangt tijdens het plassen ;)

Dat doet S ook nog steeds het liefste, hoor :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145611056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:52 schreef miss_sly het volgende:
... en herhaaldelijk vertellen dat ze op moet passen dat alles niet in de wc hangt tijdens het plassen ;)
oh ja :D
pi_145611122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat doet S ook nog steeds het liefste, hoor :D
Ja..en dan gaat de bel... David, iemand voor jou, kom je naar buiten?
D vliegt de trap op...even aankleden ik kom zo...
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:26:34 #43
435650 lindagroene
Moeder van een dochter
pi_145617737
Wat geweldig al die vermeldingen op dit forum, ik was opzoek naar tweedehands merk kinderkleding en kwam dit forum maar ook www.fok.nl tegen. Dit wilde ik even delen met iedereen.

Wat vinden jullie eigenlijk van tweedehands kleding?

*EDIT* voor reklame en/of marktonderzoek mag je contact opnemen met info@fok.nl

[ Bericht 17% gewijzigd door debuurvrouw op 16-10-2014 21:38:46 (spam) ]
pi_145618064
Je hebt je aangemeld om dit even te melden? Dat doet spam vermoeden, niet helemaal de bedoeling...

Verder niks mis met 2e hand kleding, ik koop en verkoop alleen liever via Fok! en verschillende facebookgroepen.

op Fok! onder je eigen naam schrijven lijkt me trouwens ook niet zo handig...
pi_145618356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:38 schreef lily het volgende:
De dunne shirt jurkjes wil ze ook niet nee. Dat zit niet lekker want komt over haar billen...

zucht

deze leek me wel wat bijvoorbeeld..maar ja...de wc

[ afbeelding ]
Oh wat een ontzettend gave! Waar?

Eva is 3,5 en houdt van onesies. Het liefst draagt ze niets anders. Met pyjama's kreeg ik die mededeling al een beetje, dus ik zoek nageven naar leuke (die van de Hema heb ik al).
Maar ze heeft dus totaal geen problemen met een onesie als ze naar het toilet gaat.

Aan de andere kant....thuis is het toilet goed schoon. Hoe is het op school als er 25 4/5 - jarige van dat toilet gebruik maken op een dag? Dan hangt het bovenste deel misschien op de grond -O-
pi_145618583
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef danic het volgende:

[..]

Oh wat een ontzettend gave! Waar?

Eva is 3,5 en houdt van onesies. Het liefst draagt ze niets anders. Met pyjama's kreeg ik die mededeling al een beetje, dus ik zoek nageven naar leuke (die van de Hema heb ik al).
Maar ze heeft dus totaal geen problemen met een onesie als ze naar het toilet gaat.

Aan de andere kant....thuis is het toilet goed schoon. Hoe is het op school als er 25 4/5 - jarige van dat toilet gebruik maken op een dag? Dan hangt het bovenste deel misschien op de grond -O-
Ik vind deze ook zo leuk voor meisjes (de 3e en de 5e voor deze tijd van t jaar) met een lm shirt/ romper eronder: http://www.4funkyflavours(...)oupName%7Casc%7Cpost

Voor mijn jochie heb ik er ook 1 liggen jn de jongensvariant, maar die is nog veel te lang, moet ie nog even in groeien -O-

En die kleuterwc, ik vrees het ergste. Ik hoor wel eens verhalen van sm (is kleuterjuf) over poep op muren en deuren :r :X
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:51:32 #47
435650 lindagroene
Moeder van een dochter
pi_145619033
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:32 schreef mousemicky het volgende:
Je hebt je aangemeld om dit even te melden? Dat doet spam vermoeden, niet helemaal de bedoeling...

Verder niks mis met 2e hand kleding, ik koop en verkoop alleen liever via Fok! en verschillende facebookgroepen.

op Fok! onder je eigen naam schrijven lijkt me trouwens ook niet zo handig...
Het is niet mijn eigen webshop, wilde het graag delen omdat er allemaal webshops stonden. Sorry voor het ongemak.
pi_145620943
Sly zouden die broeken die jij laatst voor S kocht nog iets kunnen zijn voor Lily?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_145621187
Als ze geen broeken draagt, vrees ik van niet. Het zijn wel echt broeken, ook al zijn ze zachter, en geen leggings.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145621773
Lily wat lastig zeg. Wij hebben wat van die jeans-leggings, zachte stof, superflexibel, zit als een legging maar ziet eruit als een skinny. komt zoiets wel door de keuring bij haar?

Ik heb hetzelfde probleem met leggings hoor, ik vind het drie keer niks, net of je wat vergeten bent aan te doen nog xD
verder verkopen ze her en der nu ook weer van die leggings van gebreid spul met kabels of andere motiefjes erin, oogt wellicht al iets gekleder en is toch een legging?

E. is ook een naaktloper hier :') zodra zr de kans krijgt kleed ze zich uit. En liefst draagt ze alleen maar jurken of rokken. Ik moet er ook voor zorgen dat ik allebei de meiden hetzelfde soort kleed, want oh wee als de een wel een jurk heeft en de ander nie :')
:)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:48:50 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145621841
:D

Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat _O- O+
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:52:17 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145622011
En check de DPAM-aanwinst van deze vakantie O+

Ik vroeg haar om eens bij de bank te gaan staan zodat ik een foto kon maken, en ze deed het! :D O+
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:53:47 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145622082
Lily, ik heb voor mijn trainingsbroek-liefhebber een soort joggingachtige broek gekocht met een hangkruis bij Zara. Volgens mij hebben ze die ook op de kinderafdeling. En voor meisjes. Mijn middelste is ook nogal lastig met kleren en deze is dus goed bevonden
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_145622475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat _O- O+
mwhehe nouja misschien valt het wel heel erg mee hoor. Hier is het vooral de jongste die eisen stelt. Oudste boeit het niet zo erg allemaal, het liefst een jurk maar als dat niet kan dan doet ze niet moeilijk over iets anders. Jongste is wat ehm standvastiger zeg maar.
:)
pi_145622509
En wat een schetig setje O+ die laarsjes! Heel zoet ♡
:)
pi_145622865
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat _O- O+
Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hier :D


Leuk setje van je meisje O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 20-06-2023 13:39:51 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:22:24 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145623301
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hier :D

Krijg je bijvoorbeeld dit [ link | afbeelding ]

Leuk setje van je meisje O+
Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben! O+
Nou vooruit, de muts had niet gehoeven oO<
pi_145623525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben! O+
Nou vooruit, de muts had niet gehoeven oO<
Hahaha, van mij ook niet, maar dat was haar nieuwste aanwinst: een heuse My Little Pony beanie :')
Van de zeeman, hoor, dus voor die 2,5 euro kan het wel ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145623831
Treggings en jeggings van bijvoorbeeld H&M, C&A en Zara zijn echt heel fijn en zien er net wat gekleder uit dan leggings die je onder een rokje of jurkje draagt. Zijn ook niet zo duur gelukkig we hebben hier dan ook een flinke stash broeken en onderbroeken nodig :X

En dan heb ik voor de meisjes ook vaak shirts of dunne truitjes van de Zara erbij (want mooie prints en kleuren).

We zijn hier in de fase beland van de glitter- en lampjesschoenen ;( De laatste principes zijn overboord ;(
Hello Kitty heeft haar weg gevonden naar mijn huis, Disney prinsessen zijn geïnfiltreerd in dagkleding en de slaapkamers zijn suikerspinroze. Kan iemand me voorbereiden voor het volgende?

[ Bericht 33% gewijzigd door octopussy op 16-10-2014 23:40:42 ]
pi_145624243
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef octopussy het volgende:
Treggings en jeggings van bijvoorbeeld H&M, C&A en Zara zijn echt heel fijn en zien er net wat gekleder uit dan leggings die je onder een rokje of jurkje draagt. Zijn ook niet zo duur gelukkig we hebben hier dan ook een flinke stash broeken en onderbroeken nodig :X

En dan heb ik voor de meisjes ook vaak shirts of dunne truitjes van de Zara erbij (want mooie prints en kleuren).

We zijn hier in de fase beland van de glitter- en lampjesschoenen ;( De laatste principes zijn overboord ;(
Hello Kitty heeft haar weg gevonden naar mijn huis, Disney prinsessen zijn geïnfiltreerd in dagkleding en de slaapkamers zijn suikerspinroze. Kan iemand me voorbereiden voor het volgende?
Twinkle toe Skechers? Hier ook, zie foto :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145627785
Oeh die schoenen probeer ik dan nog wel te vermijden. Hopelijk blijven de dames dames dat ook met me eens.

Eva heeft ineens een lievelingskleur: geel.
Alles moet geel. Het is me gelukt een t-shirtje te vonden in het (beetje oker) geel met een grijze print van een konijn erop. Bij hema. Shirt werd helemaal platgeknuffeld toen ik ermee thuis kwam.
Ach....Dit is nog wel prima.
Maar toen kwam de volgende boodschap: 'en ik vind mijn kamer ook niet meer mooi. Ik wil geel!'

Eeeh. ...jammer joh! Volgende maand wil je alles blauw ;)
pi_145628296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat _O- O+
Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net). :')

Lastig hoor Lily... hoop dat je wel wat kunt vinden voor je kleine grote dame.

Hoe doen jullie dat trouwens met leggings en sokken dan? Want ik neem toch aan dat je ze niet met blote pootjes in een laars of schoen zet? Ik vind het zo onhandig en suf eruit zien?!
Maar ik ben allang blij dat sokken weer gedoogd worden (want RANDJES }) >:) :N )
pi_145628730
Leuk setje LB! Ik wil ook laarsjes voor mijn meiden O+

En ik lees ook vol verbazing idd. Mijn meiden kennende zullen die straks ook wel een mening hebben. M eist soms hooguit een spijkerbroek ipv een gekleurde broek dus die valt wel mee.
pi_145629064
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net). :')

Lastig hoor Lily... hoop dat je wel wat kunt vinden voor je kleine grote dame.

Hoe doen jullie dat trouwens met leggings en sokken dan? Want ik neem toch aan dat je ze niet met blote pootjes in een laars of schoen zet? Ik vind het zo onhandig en suf eruit zien?!
Maar ik ben allang blij dat sokken weer gedoogd worden (want RANDJES }) >:) :N )
Ik heb ook liever een maillot om die reden idd, het staat zo knullig. Maar als als, dan trek ik ze eerst die sokken aan, daarna de legging, dus zodat de sokken onder de legging zitten. Ze hebben allebei laarsjes als schoenen dus dat zie je dan niet.
:)
pi_145629257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:47 schreef mignonne het volgende:
Lily wat lastig zeg. Wij hebben wat van die jeans-leggings, zachte stof, superflexibel, zit als een legging maar ziet eruit als een skinny. komt zoiets wel door de keuring bij haar?
Ja, die komen wel door de keuring inderdaad :Y
pi_145629268
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Lily, ik heb voor mijn trainingsbroek-liefhebber een soort joggingachtige broek gekocht met een hangkruis bij Zara. Volgens mij hebben ze die ook op de kinderafdeling. En voor meisjes. Mijn middelste is ook nogal lastig met kleren en deze is dus goed bevonden
Ik zal eens kijken :) thx voor de tip
pi_145629297
En Danic :D O+ ik ben er nog steeds redelijk stug in :@ bepaalde dingen wil ik ze gewoon niet aan trekken omdat ik het geen porum vind. Mn grootste stond laatst helemaal verliefd in de primark met een of t andere hysterische Frozen legging. Ehm nou nee dus. Eigen mening enzo prima, ze hebben best inspraak in wat ik koop voor ze, maar zolang ik het koop heb ik de eindstem. Als ze kleedgeld krijgen moeten ze t zelf weten maar tot die tijd doseer ik wel eea. Pyjama's, sokken, ondergoed met the occasional character erop, prima. Ze krijgen nog wel eens een shirtje van opa's of oma's die ik zelf niet gekocht zou hebben, ook goed. Daar zijn ze dan extra blij mee, iedereen blij :P
En och, tot nu toe lukt het prima om met ze te winkelen en iets voor ze te kopen waar we allemaal blij van worden.
:)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:56:15 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_145629731
Bep heeft 1 lievelingsjurk die ze het liefst bij elke gelegenheid aantrekt. Ik kan het ding niet meer zien ondertussen :')
Verder zijn ze alledrie ultiem makkelijk in hun kledingkeuze. Ze trekken alles aan wat ik voor ze koop _O- Ook die lange van 14 vindt het wel erg makkelijk om aangekleed te worden. Prima, ik vind het niet erg om te shoppen voor ze :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:41:50 #69
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_145665244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
Omg. Ik zie het kerstjurkje voor Riley O+

[ link | afbeelding ]

Alleen beetje prijzig -O-
Wat een dotje O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_145671708
Oh ik mag mijne echt op mn blote knieën danken ;)..... 'Doe maar wat leuks mama!' is meestal het antwoord op wat ze aan wil. Heel af en toe dat ze een jurk wil maar met weinig moeite krijg ik haar dan alsnog in wat anders mocht dat handiger zijn ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_145679604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:33 schreef lily het volgende:
Denk eens even mee; mijn dochter van bijna 5 is heel moeilijk met kleding. Drama's iedere dag.
Ze wil geen broeken aan en zeker geen jeans. Ook geen truien en eigenlijk ook geen lange mouwen (en geen sokken ;( )
Alles moet van flexibele stof zijn. Vooral leggings is haar favoriet maar dat ziet niet zo best uit vind ik zelf.

Ik heb een lading leggings en rokjes en jurkjes/tuniekjes. Keus genoeg natuurlijk en we hebben de leukste setjes.
maar nee..

Ze wil de rokjes en jurkjes niet meer aan. Alleen de leggings en flexibele truitjes. Die kruipen dan natuurlijk op (met haar nog bolle buikje) en ze maakt zich dan ook nog eens iedere dag heel smerig (ik weet het niet maar volgens mij vegen ze met haar de vloer aan onder de kasten ofzo) dus: Ma Flodder in de dop (ja, de roze regenlaarzen draagt ze ook graag, zonder sokken welteverstaan)

Ik baal daar een beetje van dus ik dacht; jumpsuits!
Er zijn ontzettend leuke te krijgen maar is dat niet lastig met naar de wc gaan?
Oi, herkenbaar. Lastig he? Mijn oudste van 6 heeft ook zo zijn ideetjes over kleding, en die gaan met name over hoe lekker het zit, of juist niet. Op het moment leeft hij in joggingbroeken. Ik vind het afschuwelijk, echt, maar hij vindt het zo fijn, zo lekker zitten. Ondergoed en sokken zitten standaard niet lekker, hij heeft wel eens maanden gedaan met maar 2 paar sokken die hij afwisselde, hij heeft twee vesten die hij leuk vindt en daar onder draagt hij de basic shirts van de hema (volgens hem zitten die shirts wel lekker, hebben ook geen labels ofzo) dus die sla ik maar groots in. Verder geen tips ofzo, alleen herkenning. Ik heb echt de tofste dingen in de kast liggen, maar hij draagt het gewoon niet. Hij probeert wel eens iets, maar hij wordt er oprecht helemaal kriegel van, dus we willen hem daarin ook niet dwingen. Ooit gaat het over. Hoop ik. :P
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:59:32 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145680616
Ik heb vandaag E's nieuwe kledingkast ingeruimd (en dus de kleertjes geïnventariseerd), en ohhhhh boy ik mag echt los op kleertjes!! Het was vrij belachelijk om te zien namelijk; een kast van 1.30 breed en 2m hoog, en de kleertjes uit de huidige maat pasten allemaal makkelijk op 2 plankjes en 1 roede :D

En de stapel rompers was behoorlijk karig, dus ik ga ff inslaan als de Hema weer 3voor2 doet op de stretchrompers :9 En ik had een Zara-romper van iemand overgenomen en die was ook fijn! Hebben anderen ook de indruk dat die redelijk lang en smal vallen?
pi_145680786
Foto? :9
pi_145680843
Dus een grotere kast kopen is de manier om voor jezelf goed te praten dat er meer kleding nodig is? O+ :9

*kastkopengaat*
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:05:37 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145680863
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Kyara het volgende:
Foto? :9
Nog niet gemaakt, het was nog te rommelig :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef L-E het volgende:
Dus een grotere kast kopen is de manier om voor jezelf goed te praten dat er meer kleding nodig is? O+ :9

*kastkopengaat*
Duhhhh natuurlijk!! oO<
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:08:52 #76
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145681005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag E's nieuwe kledingkast ingeruimd (en dus de kleertjes geïnventariseerd), en ohhhhh boy ik mag echt los op kleertjes!! Het was vrij belachelijk om te zien namelijk; een kast van 1.30 breed en 2m hoog, en de kleertjes uit de huidige maat pasten allemaal makkelijk op 2 plankjes en 1 roede :D

En de stapel rompers was behoorlijk karig, dus ik ga ff inslaan als de Hema weer 3voor2 doet op de stretchrompers :9 En ik had een Zara-romper van iemand overgenomen en die was ook fijn! Hebben anderen ook de indruk dat die redelijk lang en smal vallen?
:Y

Ik vind de rompers van Zara fijn en ze vallen naar mijn idee ook lang en smal idd. Samen met de Hema strechies de fijnste rompers voor mijn E
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:59:55 #77
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_145683210
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
W
Z
E
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:28:25 #78
381212 Gulara
From the future
pi_145684555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Oi, herkenbaar. Lastig he? Mijn oudste van 6 heeft ook zo zijn ideetjes over kleding, en die gaan met name over hoe lekker het zit, of juist niet. Op het moment leeft hij in joggingbroeken. Ik vind het afschuwelijk, echt, maar hij vindt het zo fijn, zo lekker zitten. Ondergoed en sokken zitten standaard niet lekker, hij heeft wel eens maanden gedaan met maar 2 paar sokken die hij afwisselde, hij heeft twee vesten die hij leuk vindt en daar onder draagt hij de basic shirts van de hema (volgens hem zitten die shirts wel lekker, hebben ook geen labels ofzo) dus die sla ik maar groots in. Verder geen tips ofzo, alleen herkenning. Ik heb echt de tofste dingen in de kast liggen, maar hij draagt het gewoon niet. Hij probeert wel eens iets, maar hij wordt er oprecht helemaal kriegel van, dus we willen hem daarin ook niet dwingen. Ooit gaat het over. Hoop ik. :P


De mijne kan ook zo slecht tegen dingetjes in z'n kleding. Sokken gaan tegenwoordig binnenstebuiten. Anders stonden we elke drie meter stil ivm een kriebel aan z'n voet.
Ik vond wel ergens een soort sticker voor over labeltjes. Misschien een idee?
pi_145684964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
Softshelljas misschien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145690512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
Ik heb van m'n schoonzus een poncho van Jip en Janneke gekregen, dat was wel gewoon van materiaal waar ook regenbakken van zijn (volgens mij, maar heb al 100 jaar geen regenpak meer aangehad) dus ik vermoed bij de Hema. Al was dit ook wel een 2e handse van geen idee hoe oud, dus ook niet zeker of ze ze nog hebben.
  zondag 19 oktober 2014 @ 08:54:37 #81
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145692151
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Softshelljas misschien?
Softshell is wel wind, maar niet waterdicht. Bij een echte regenbui word je dan gewoon zeiknat :(

Hier een degelijk knalrood regenpak van een Zweeds merk (weet ff niet welk), met zo'n broek met bretels erbij, kan t niet afzakken ;). Ik heb een hekel aan ponchos, waaien op, zitten in de weg, niet mijn ding.
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:15:39 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145713828
*raffle*

Zie hier de -tamelijk lege- nieuwe kast voor mijn dochter O+


Wat ze nu aanheeft ligt rechts op 2 plankjes en hangt aan de roede. :D
De bovenste plank is nog te groot spul en wat reserve, en helemaal onderin liggen slaapzakken. Ohja, en 1 lade met maillots, daar heb ik dan wel weer aardig wat van...
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:16:26 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_145713881
Daar moet meer bij :7
disclaimer
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:16:43 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145713906
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Daar moet meer bij :7
Ik bedoel maar! *O*

Hoeveel setjes heb jij inmiddels? :D
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:23:49 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_145714402
Best wat, al ben ik wel kritisch denk ik :D Die paar genderneutrale Hema newborn setjes had ik achteraf niet moeten kopen geloof ik, denk niet dat ze die ooit gaat dragen :') maar ben wel blij dat ik niet naar schoonmoeder heb geluisterd want ik heb nog niet 1 pakje in een kleine maat gekregen _O-
disclaimer
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:28:27 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145714682
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Best wat, al ben ik wel kritisch denk ik :D Die paar genderneutrale Hema newborn setjes had ik achteraf niet moeten kopen geloof ik, denk niet dat ze die ooit gaat dragen :') maar ben wel blij dat ik niet naar schoonmoeder heb geluisterd want ik heb nog niet 1 pakje in een kleine maat gekregen _O-
Neeee maar dat doen de meeste mensen toch ook niet? :? Ik kreeg van 1 vriendin een pakje maat 56, maar die was ook vrij snel op kraamvisite.

Ik geef zelf ook minimaal maat 62 als ik kleertjes koop. Maargoed, ik maak meestal slofjes en daarin vergis ik me bijna altijd in de maat :')
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:30:49 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_145714834
Nee, dat dacht ik ook al, dus mocht ik van mezelf los op hippe jumpsuits :@ :')
disclaimer
pi_145714924
Toffe kast LB! Maar er kan inderdaad nog wel wat meer in.

Hier ook weinig kleding gekregen van kraamvisite. En wat ik dan ook nog kreeg kwam seizoenstechnisch heel vervelend uit (winterkleding die in de zomer eindelijk past) of heeel erg groot (M past nu een pyjama die ik als kraamcadeau kreeg....).
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:38:22 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145715303
Ik kreeg op mijn fb-tijdlijn een reclame van Zulily.co.uk, en er komen denk ik binnenkort nog wat meer pakjes deze kant op O-)
pi_145715621
Ik had best wel veel kleding gekregen van kraamvisite. Helaas niet alles gedragen, omdat Riley nog niet in die maat zat tijdens de zomer en het echt zomerkleding was

Mooie kast LB O+
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:14:14 #91
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145751353
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
Ik kwam deze toevallig tegen, is dit wat je zoekt? Is jongens, maar de rode kan evt ook voor een meisje. Is regenjassenspul.

http://nl.nextdirect.com/nl/boys/younger-boys/track-team/3

O, ook een mesijesvariant: http://nl.nextdirect.com/nl/x543634s2#697711
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 04:46:19 #92
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145764700
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg op mijn fb-tijdlijn een reclame van Zulily.co.uk, en er komen denk ik binnenkort nog wat meer pakjes deze kant op O-)
De verzendkosten zijn zo duur bij hen helaas :( want wel altijd leuk spul in de aanbieding.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:27:00 #93
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145765584
Dat zulily lijkt een beetje de Britse Limango. Daar vind ik het vaak lang duren voordat je het binnen hebt, maar wel goede deals soms :D

Wat zijn de verzendkosten, zag t zo snel niet staan...
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:48:56 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145766808
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef mousemicky het volgende:
Dat zulily lijkt een beetje de Britse Limango. Daar vind ik het vaak lang duren voordat je het binnen hebt, maar wel goede deals soms :D

Wat zijn de verzendkosten, zag t zo snel niet staan...
Ja soort Limango inderdaad :Y en ik had de verzendkosten ook nog niet gezien... duur dus? -O-

En sommige dingen zijn wel erg, eh...... brits truttig :')
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:19:04 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145770832


:D O+
De groene gekocht voor Sillie.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:41:06 #96
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145771483
Leuk shirt Eendje :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:44:53 #97
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145771595
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]

:D O+
De groene gekocht voor Sillie.
O+

Welke ebayshop is dat?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:45:22 #98
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145771609
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef laziness het volgende:
Leuk shirt Eendje :D
Leuk he :D ik twijfelde even of hij niet te babyachtig was voor een grote jongen, en toen realiseerde ik me dat hij nog geen twee jaar oud is :+ Hoe zat dat ook weer met het overschatten van oudere kinderen na de geboorte van een baby? :')
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:45:50 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145771626
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]

O+

Welke ebayshop is dat?
Nogwat 365. Ik ga even het linkje zoeken.
http://m.ebay.co.uk/itm/301099628074?_mwBanner=1
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:50:10 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145771739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nogwat 365. Ik ga even het linkje zoeken.
http://m.ebay.co.uk/itm/301099628074?_mwBanner=1
Woohoo. En size-wise, wat heb jij voor S. gedaan? Ik zoek 86/92, is dat 2/3 of 3/4 jaar in Chinese/Koreaanse maten :?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:54:37 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145771905
Ik heb maat 11 gepakt, hiervoor heb ik een trui van Zara die nu een klein beetje ruim zit gemeten. (Een 92 geloof ik). Het poezenshirt in maat 11 is een paar cm langer geloof ik, dus ik verwacht dat deze wat ruim zal zijn nog voor S. En S zit nu in 86-92, afhankelijk van het merk. Ik denk dat jouw zoon wat smaller is, maar gister was de optie voor één maatje kleiner uitverkocht.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:17:45 #102
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145772507
Thanks, ik ga voor maat 9, die lijkt er nu weer te zijn! Eens kijken hoe het er uit ziet/ of t een beetje kwaliteit is :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:20:35 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145772611
Ah tof. Ik heb de grootste maat voor M besteld....(de gele).
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:22:09 #104
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145772650
Groen hier ^O^
Lopen er over een paar weken opeens allemaal poezenjongetjes rond in NL.

Ps. Kyara, niet ook 2 voor je meisjes? Ik vind m ook leuk voor meiden! Kunnen een keertje ze alledrie matchen ;)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:26:40 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145772812
Ik geloof niet dat er bij de meiden nog iets in hun kast erbij past :@

Hooguit nog een (dunne) trui of zo.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:29:00 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145772891
Dit was vorig jaar M's kerstshirt. Ik ben geneigd om hem weer te kopen :D

  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:30:41 #107
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145772962
Erg fout, maar wel tof!

Ik moet die ebayshops toch eens opslaan, ik krijg ze zelf anders nooit gevonden. Eh voor die paar euro is zo'n kerstshirt bv wel leuk, meer dan een ¤10 wil ik daaraan eigenlijk niet uitgeven...
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:07:05 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145774359
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Erg fout, maar wel tof!

Ik moet die ebayshops toch eens opslaan, ik krijg ze zelf anders nooit gevonden. Eh voor die paar euro is zo'n kerstshirt bv wel leuk, meer dan een ¤10 wil ik daaraan eigenlijk niet uitgeven...
Exact dat :D

En M kan dat shirt hebben :Y Vind t shirt voor S ook echt leuk Spees!
pi_145775286
Spees! Wat een leuke!

Ik heb wel een beetje een idee maar ik wil graag wat meer merken zoeken die smal vallen voor Jibs..
Hier past Kidscase, Imps en elfs (& noppies maar vind ik niet zo heul leuk) het beste maar wat zijn nog meer merken waar ik op kan zoeken :)?
♥ J & S
pi_145775338
klap: 4ff?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:43:17 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145775648
Misschien voor in de OP:

Bubble.kid berlin
Velours jurkjes, suits, hoodies O+
pi_145775693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef L-E het volgende:
klap: 4ff?
Ohja! Thnx
♥ J & S
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:48:08 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145775798
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Erg fout, maar wel tof!

Ik moet die ebayshops toch eens opslaan, ik krijg ze zelf anders nooit gevonden. Eh voor die paar euro is zo'n kerstshirt bv wel leuk, meer dan een ¤10 wil ik daaraan eigenlijk niet uitgeven...
Dat was dus ook mijn idee ;)
pi_145776001
Als iemand eens een lijstje shops hier weg kan zetten.... :+
Verder dan Veanait ben ik nog niet gekomen.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:49:34 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145794896
Ik wou deze maar hij is er alleen nog maar voor >4 jaar, *jank*! :'(

pi_145800243
Even een rare vraag en ik denk dat ik het antwoord ook al wel weer hoor, maar toch :{

Ik heb als kraamcadeau een leuk driekwart broekje gekregen in de maat die ze nu past. Beetje jammer aangezien het volgens mij een best duur (en leuk) broekje was (vingino). Is het te doen om een driekwart (spijker)broek over een maillot aan te doen? Net als een korte broek
(Denk het niet hè? ;( )
Of wat vinden jullie (ik ben echt een nitwit qua mode of kledingcombi's :@ )
Tja en anders is het gewoon jammer van her broekje..
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:13:32 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145800366
Hangt een beetje af van wat voor maillot en wat voor schoentjes / laarsjes denk ik!

Foto's dus oO<

Oh en someone stop me, ik heb een mandje van 85 pond(!!) bij de Next :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:03:31 #118
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145807045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hangt een beetje af van wat voor maillot en wat voor schoentjes / laarsjes denk ik!

Foto's dus oO<

Oh en someone stop me, ik heb een mandje van 85 pond(!!) bij de Next :')
Kun jij shoppen in ponden bij Next? Hier altijd euro's, via de nextdirect.com site. De co.uk site accepteert geen bestellingen uit Nederland.

Maar, hoe veel is er van je mandje overgebleven? Ik begin vaak met 150 euro bij next, en eindig dan met (veel) minder...

Hilliebillie, wat mij betreft een nee. Korte broekjes met maillot voor een meisje tot daar aan toe (vind ik ook niet geweldig, maar soit), maar driekwart? Ze is nog een baby denk ik omdat je het hebt over een kraamkado? Want voor een groter meisje zou met hoge laarzen nog een optie zijn...
pi_145809544
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Leuk he :D ik twijfelde even of hij niet te babyachtig was voor een grote jongen, en toen realiseerde ik me dat hij nog geen twee jaar oud is :+ Hoe zat dat ook weer met het overschatten van oudere kinderen na de geboorte van een baby? :')
haha, dat had ik met een traktatie! Dat ik serieus nadacht of een soepstengel te kinderachtig zou zijn voor een tweejarige :D
Leuk shirt! Ik vind die winkel sowieso tof, de kwaliteit is prima ook. Kleding valt relatief lang en smal is mijn ervaring. Heel goed voor mijne dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Cathmar het volgende:
Als iemand eens een lijstje shops hier weg kan zetten.... :+
Verder dan Veanait ben ik nog niet gekomen.
Ik heb tnt alleen bij Vaenait en Fox-town 365 besteld geloof ik, dus ik kan je niet verder helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef hilliebillie het volgende:
Even een rare vraag en ik denk dat ik het antwoord ook al wel weer hoor, maar toch :{

Ik heb als kraamcadeau een leuk driekwart broekje gekregen in de maat die ze nu past. Beetje jammer aangezien het volgens mij een best duur (en leuk) broekje was (vingino). Is het te doen om een driekwart (spijker)broek over een maillot aan te doen? Net als een korte broek
(Denk het niet hè? ;( )
Of wat vinden jullie (ik ben echt een nitwit qua mode of kledingcombi's :@ )
Tja en anders is het gewoon jammer van her broekje..
Gewoon proberen, wat is er tegen? Als jij het leuk vindt staan, prima! Met een vrolijke maillot kan het best denk ik. Ik heb er zelf weinig boodschap aan of iets zogenaamd mode is, zeker bij mijn kind.
pi_145811812
Van de linkjes in de op doet blijblij.com het niet meer (de webshop is gesloten).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 12:19:20 #121
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145812087
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Ik zal even alles uit dit en vorig topic aan een modje doorgeven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145812510
Super. :). Ik ben alle linkjes aan het bekijken (want ik heb toch niets beters te doen :+), als ik nog iets tegenkom zet ik het hier wel even bij. Dan heb je het direct compleet.

www.blijblij.com is dus gesloten.
www.hebbez.com is alleen dameskleding.
www.gaabenzoo.nl is gesloten.
www.shop.hm.com doet het niet op deze manier, moet www.hm.com worden.
www.hollandretro.nl doet het niet.
http://www.ietjecompany.nl/ is gesloten.
http://www.advico.nl/jadaoriginals/ doet het niet.
www.kleinesam.nl is supertof, maar ze verkopen er geen kleertjes. :+.
www.nelly.com is alleen dameskleding.
http://www.reversible.nl/ doet het niet.

Zo, dat was het. Ik ga nu eerst even bijkomen van al het lelijks dat ik heb gezien. :D.

[ Bericht 8% gewijzigd door DevilsAndDust op 22-10-2014 13:34:02 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:21:44 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145813970
Haha DaD goed bezig! Lekker he, verlof O+

MM, ik ging er nog een nachtje over slapen, maar ik vrees dat ik dus op de uk-site zat :( Straks even op de laptop kijken... (oh en het was 140 geworden want ik zag ook nog toffe laarsjes :') )
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:25:30 #124
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145814066
Haha

Sites als nelly.com hadden vroegah wel kids spul.
En kleinesam is helaas gesloten -O-

Ik moet nog ff toevoegingen uit het vorige topic vissen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145843806
Zara heeft weer een leuke collectie O+ De mini collectie vond ik steeds wat karig voor jongens maar nu F in 62-68 zit is er opeens veel keuze :9

Ik was er gisteren met hem en heb (o.a. :+ ) deze gekocht O+ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145843867
Oh zo leuk!!!! O+
Kwak
pi_145844040
Dat poezenshirt!! Ebay O+
Ik houd me ook aanbevolen voor shops!
Home is where the O+ is...
pi_145844099
De kast ligt hier al vol met Zara vanaf maat 62, ik vind de kleertjes daar echt heel leuk! O+. Dat broekje (tweede plaatje) heb ik ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:55:16 #129
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145844135
Die eekhoornbroek O+
pi_145844234
Fazz, superleuke kleertjes! Dat eekhoornbroekje O+ .

Mijn vriend en ik gingen gisteren even samen met I de stad in. Komen we in de H&M wijst mijn vriend naar een bordje: oh kijk, op de 1e verdieping zijn de kinderkleertjes.
En ik: ja duh. Denk je dat ik dat niet weet? :D .

Maar goed, een mooi moment. Want hij heeft voor het eerst ook iets uitgezocht voor onze dochter. Het is deze trui geworden. :D .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:00:31 #131
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145844254
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Franny_G het volgende:
Fazz, superleuke kleertjes! Dat eekhoornbroekje O+ .

Mijn vriend en ik gingen gisteren even samen met I de stad in. Komen we in de H&M wijst mijn vriend naar een bordje: oh kijk, op de 1e verdieping zijn de kinderkleertjes.
En ik: ja duh. Denk je dat ik dat niet weet? :D .

Maar goed, een mooi moment. Want hij heeft voor het eerst ook iets uitgezocht voor onze dochter. Het is deze trui geworden. :D .

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200238478%20001%2032%208202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
:D dat is Dommel!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:36:49 #132
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145845133
Dommel O+

Ik vind de kleertjes van de Zara zo leuk. Maar als mijn kind het dan aan heeft, slaat het nergens op. Broekjes hebben de verkeerde pasvorm, en de kleuren van de truien/ shirts zijn het voor hem gewoon net niet. Te flets/ pastel, hij lijkt er heel ziek bij :'(

Heb ook een paar keer gehad dat J. niet meer zijn hoofd door de opening van een shirt kon, en hij heeft een gemiddeld tot klein hoofd :? Ik denk dat Spaanse kindjes allemaal heel kleine hoofdjes hebben ofzo... ;)

De Zara hier in de stad heeft trouwens echt belachelijk weinig jongensspul. Ik heb dus een aantal keer online besteld, maar dat doe ik dus maar niet meer. Moet toch steeds 90% terugsturen...
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:58:58 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145845724
Oeh Fazzoletti, wat een schattige kleertjes!

Ik heb voor E deze zomer wat Zarakleertjes besteld, daar groeit ze nu zo'n beetje in :9

En ik heb zojuist de Nextbestelling de deur uit gedaan (moest alles overnieuw want ik zat inderdaad in de UK-versie :') ) en ik heb het teruggedrongen tot 'slechts' 90 euro :X Maar dat waren dan wel 16 items ofzo, dus ik vond t kunnen :)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:08:34 #134
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145845957
Ik vind die soepele Zarabroekjes zo leuk altijd O+ maar Silvijn ziet er dan uit als een reuzechampignon, zo'n grote peuterbuik boven twee van die relatief dunne pootjes :+

Maar niet getreurd verder want nieuwe baby :7
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:15:03 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145846143
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die soepele Zarabroekjes zo leuk altijd O+ maar Silvijn ziet er dan uit als een reuzechampignon, zo'n grote peuterbuik boven twee van die relatief dunne pootjes :+

Maar niet getreurd verder want nieuwe baby :7
E begint dat nu ook echt te krijgen :D Ze had gisteren een rechte jurk aan, en die buik stak echt enorm uit _O- O+!

En voor minimeisjes hebben ze vast ook heul schattige soepele broekjes toch? :D
pi_145849850
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Franny_G het volgende:

Mijn vriend en ik gingen gisteren even samen met I de stad in. Komen we in de H&M wijst mijn vriend naar een bordje: oh kijk, op de 1e verdieping zijn de kinderkleertjes.
En ik: ja duh. Denk je dat ik dat niet weet? :D .

lol, ik besefte me toen ik dit las ' :o er zijn natuurlijk hele volksstammen die dat inderdaad niet weten!' :@
Wat lief dat hij wat voor zn dochter heeft uitgezocht!

Ik ben ook Zarafan! Eigenlijk pas vanaf maat 74 of zo ontdekt moet ik zeggen. Die broekjes zijn zo leuk ja O+
Ik heb net deze besteld, want kerststemming. Je kan het maar vast in huis hebben :+



En babymeisjesmoeders, deze O+
Zara vindt die gouden stipjes paarden. Kan ook best voor een babyjongetje vind ik, maar in maat 98 misschien niet meer :+



En nu moet ik een meisje O+
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:48:40 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145850498
Net binnen:




O+
KuikenGuppy
pi_145851060
Zara <3

Ik was/ben opzoek naar broekjes voor de dame, een hele opgave!
Nu heb ik deze gescoord van noppies, te schattig:



Mocht iemand nog iets in deze stijl weten, dan hou ik mij van harte aanbevolen!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:28:25 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_145853471
OMG dat zaraspul! O+ Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?

Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes :')
disclaimer
pi_145853513
Bambino sokjes van de kruidvat!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:33:35 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145853632
De kniekousjes van HEMA O+
(Als ze nog te krijgen zijn, ik heb ze in april gekregen)

Deze:
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:37:54 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145853773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat zaraspul! O+ Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?

Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes :')
Vaenait, daar hebben ze zoveel leuks O+

http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

Voor sokken gebruikte ik sock-ons. Of ook kniekousen van de HEMA.
KuikenGuppy
pi_145853948
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat zaraspul! O+ Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?

Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes :')
sock ons over sokken doen. Ook handig als ze moedwillig aan sokken gaan trekken.....
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:53:52 #144
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145854248
En maillotjes! Mijn baby heeft eigenlijk altijd een maillot aan, extra laagje, geen gedoe met sokken en babybeentjes in maillots zijn gewoon O+
Oude (on)bekende.
pi_145855567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
En maillotjes! Mijn baby heeft eigenlijk altijd een maillot aan, extra laagje, geen gedoe met sokken en babybeentjes in maillots zijn gewoon O+
Wat zij zegt!
Verder ben ik niet ontevreden met de hemasokjes eigenlijk.
pi_145855707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat zaraspul! O+ Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?

Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes :')
Ik heb nog een paar witte en (ongebruikte) zwarte socks on als je wilt.
En sokken van de h&m bleven heel goed zitten.

Ik heb trouwens nog babysokjes liggen.
Van de prenatal (2 paar roze 0-3 mnd, 1 paar grijs/wit 3-6 mnd)
Van frendz (v&d, 62-68 setje van 2: roze met wit stipje + witte)
Van ah als ik me goed herinner (denk ook 0-3 maanden, wit met bloemetjes O+ en roze met streepjes). Was een setje van 3 maar ik heb maar 1 paar gebruikt.

Als je wilt proberen? Ze zijn allemaal nieuw.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:02:29 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_145856208
Danic, ja graag! Pm je even wat je er voor wil hebben?
disclaimer
pi_145856584
ik zie die leuke dingen die jullie posten echt nooit op de zarasite... -O- en de meeste dingen zien er uit als meisjesdingen (niet wat ik hier zag, maar wat ik nu op de site zie... ik word er altijd een beetje moedeloos van.
Kwak
pi_145857042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef olivia_321 het volgende:
Bambino sokjes van de kruidvat!
Die ja! Kosten geen drol en zijn de enige die echt echt echt blijven zitten.
pi_145857463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik zie die leuke dingen die jullie posten echt nooit op de zarasite... -O- en de meeste dingen zien er uit als meisjesdingen (niet wat ik hier zag, maar wat ik nu op de site zie... ik word er altijd een beetje moedeloos van.
Ik heb toch echt net een paar broekjes besteld voor een jongetje :+

Kijk je ook bij 3-24 maanden? Iig niet die minibaby. Want dat is vooral wit/crème/geslachtsloos ja. Vind ik ook niet zo.

Dat geel/blauw pak burdie 😍 brings back memories, ik had er ook een paar (wel andere kleuren), dat stond zo lief.

Ik vind dat wolkenpakje wat Vaenait nu heeft ook zo leuk!
pi_145857917
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik heb toch echt net een paar broekjes besteld voor een jongetje :+

Kijk je ook bij 3-24 maanden? Iig niet die minibaby. Want dat is vooral wit/crème/geslachtsloos ja. Vind ik ook niet zo.

Dat geel/blauw pak burdie 😍 brings back memories, ik had er ook een paar (wel andere kleuren), dat stond zo lief.

Ik vind dat wolkenpakje wat Vaenait nu heeft ook zo leuk!
ah dan kijk ik inderdaad verkeerd!

ik mag pas weer bestellen als mijn baby er is en ik weet welke maat hij nu past :P geen idee nog wat hij deze winter zal dragen qua maat...
Kwak
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:36:50 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145892732
Wat vinden jullie leuke a@pies voor jongetjes...?
En welke maat moet ik hebben bij schoenmaat 20?

Edit: laat maar, ik heb hier toevallig een paar a@pies maat M liggen en die zijn duidelijk te groot. Dat zou dus een S moeten worden. Alleen dan moet ik ze wel hebben met klittenband, anders krijgt 'ie ze echt niet aan wegens een hoge wreef, deze gingen ook maar amper aan... of heeft iemand tips voor andere leuke jongensslofjes? Ik vind maar weinig slofjes leuk van wat ik zo tegen kom -O-.

[ Bericht 71% gewijzigd door Burdie op 24-10-2014 17:04:48 ]
KuikenGuppy
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:13:22 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145893838
ik had halfhoge aapies voor M. Maar mijn meiden hadden vorige winter maat M en die zitten nu (dus 9 maanden later) in maat 20.... Er kan dus nogal verschil tussen zittten....
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:34:29 #154
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145894478
Ik had Oxxy slofjes voor J gekregen als kraamkado. Heb een paar in V&A staan in maat 20, want hij heeft ze in de zomer nauwelijks aangehad. Met hoge wreef zou dan moeten lukken, bij J. zaten ze erg ruim.

Aapies had ik ook vorig jaar in maat M, schoenmaat was toen 18/19 denk ik. Ze passen nu iig allang niet meer. Gewoon even voeten meten, en dan bij de maattabel van aapies kijken?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:33:28 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_145904386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat zaraspul! O+ Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?

Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes :')
ik heb vandaag de badstof sokjes van Hema meegenomen evenals een setje bambino. Die van Hema slagen vooralsnog prima voor de test!
disclaimer
pi_145929073
Kent hier iemand het merk Tom-Du? Wat ik graag wil weten is of dat een duur merk is? Ik kan nergens prijzen vinden op hun site. Of ik kijk er overheen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145929343
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:53 schreef Tally het volgende:
Kent hier iemand het merk Tom-Du? Wat ik graag wil weten is of dat een duur merk is? Ik kan nergens prijzen vinden op hun site. Of ik kijk er overheen :')
Ik las net wel dat ze alleen kleding verkopen via een party-systeem. Dus je komt t zo vooral tweedehands tegen. Blijkbaar.
pi_145929748
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik las net wel dat ze alleen kleding verkopen via een party-systeem. Dus je komt t zo vooral tweedehands tegen. Blijkbaar.
Ik ben dus uitgenodigd voor zo'n partij. Maar als ik 60 euro voor een jurkje moet betalen dan heb ik wel iets anders te doen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145933402
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb vandaag de badstof sokjes van Hema meegenomen evenals een setje bambino. Die van Hema slagen vooralsnog prima voor de test!
Frendz sokjes van de V&D! Die hebben een driedubbele omslag en blijven daardoor heel goed zitten.
pi_145933476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:36 schreef Burdie het volgende:
heeft iemand tips voor andere leuke jongensslofjes? Ik vind maar weinig slofjes leuk van wat ik zo tegen kom -O-.
Le Collégien! O+
Vooral als ie zo een beetje gaat banjeren :Y
pi_145933614
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb vandaag de badstof sokjes van Hema meegenomen evenals een setje bambino. Die van Hema slagen vooralsnog prima voor de test!
Bambino ftw! Enige sokken die we hier hebben. Vallen wel klein na een rondje droger.
pi_145934361
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben dus uitgenodigd voor zo'n partij. Maar als ik 60 euro voor een jurkje moet betalen dan heb ik wel iets anders te doen :')
Tom Du was altijd heel erg betaalbaar! Ik neem aan nu ook nog wel ;) Heb er een keer op een beurs wat van gekocht. Longsleeve iets van 12,- geloof ik.
pi_145950320
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Le Collégien! O+
Vooral als ie zo een beetje gaat banjeren :Y
Bedankt, nu heb ik daar reclames van en zn Lodger slofjes voldoen prima }:|
  zondag 26 oktober 2014 @ 09:43:47 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145950878
quote:
12s.gif Op zondag 26 oktober 2014 08:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Bedankt, nu heb ik daar reclames van en zn Lodger slofjes voldoen prima }:|
+1 _O-

Geweldig zien ze er uit, maar E heeft fijne slofjes en ik wil eigenlijk echt geen geld uitgeven aan dingen die ik in een avond zelf kan maken.

Damn you, principes! :')
  zondag 26 oktober 2014 @ 10:48:12 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145951808
Ik ben me ook maar gaan verdiepen in zelf maken van slofjes :@ :').
KuikenGuppy
pi_145952149
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef Burdie het volgende:
Ik ben me ook maar gaan verdiepen in zelf maken van slofjes :@ :').
Ook erg leuk ja!

Ik vraag me wel af hoe goed genaaide slofjes blijven zitten. Bij gehaakte doe ik er toch meestal een strikje door. Maar zoiets vind ik wel erg lief: http://shwinandshwin.com/2011/05/little-man-shoes.html.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:12:30 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145952257
Zoiets wil ik idd maken :) liefst met klittenband of een lintje idd. Gisteren heb ik al wat geprobeerd met vilt, maar ik had geen rekening gehouden met de zoom dus die zijn te klein geworden :').
KuikenGuppy
pi_145994751
In de zomer kunnen ze ook prima buiten, de Collégiens O-)
(De zool is niet waterdicht)

Maar zelf maken is ook tof natuurlijk.
pi_146026141
Ik zoek al een tijdje van die schoentjes met lichtjes. Riley zit nu in maat 21/22. Waar zijn die te koop?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:58:55 #170
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146028322
Omen, ik weet niet of ze ze al hebben in de kleine maatjes. Ik heb ze bv bij Next gezien (online), maar das geloof ik vanaf 24... Loopt Riley al goed genoeg voor stuggere zolen?

Enne, weet je t zeker? Ik vind die lichtjesschoenen echt een beetje erg fout, en als het aan mij ligt komen die er nooit in hier :{w
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:59:35 #171
5428 crew  miss_sly
pi_146028346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zoek al een tijdje van die schoentjes met lichtjes. Riley zit nu in maat 21/22. Waar zijn die te koop?
Skechers heeft ze, ook in vrij kleine maatjes, maar weet niet of ze onder 23 hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:00:20 #172
5428 crew  miss_sly
pi_146028367
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef mousemicky het volgende:
Omen, ik weet niet of ze ze al hebben in de kleine maatjes. Ik heb ze bv bij Next gezien (online), maar das geloof ik vanaf 24... Loopt Riley al goed genoeg voor stuggere zolen?

Enne, weet je t zeker? Ik vind die lichtjesschoenen echt een beetje erg fout, en als het aan mij ligt komen die er nooit in hier :{w
Dat jij ze echt een beetje erg fout vindt, wil toch niet zeggen dat een anders datzelfde moet vinden? dus ik neem aan dat ze dat wel zeker weet, als ze erom vraagt :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:01:27 #173
5428 crew  miss_sly
pi_146028405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zoek al een tijdje van die schoentjes met lichtjes. Riley zit nu in maat 21/22. Waar zijn die te koop?
O, hier dus bijvoorbeeld: http://www.nelson.nl/skec(...)lver-5214418092.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146028592
E. heeft die skechers gehad in een heel klein maatje :Y ik geloof 20 ofzo. Volgens mij gaan ze wel zo klein.
:)
pi_146029540
Thanks. Ik vind die skechers echt leuke schoenen. Zo lief gewoon O+

Deze wil ik bestellen

  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:20:21 #176
5428 crew  miss_sly
pi_146031521
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef Omentielvo het volgende:
Thanks. Ik vind die skechers echt leuke schoenen. Zo lief gewoon O+

Deze wil ik bestellen

[ link | afbeelding ]
S heeft nu deze, was ze helemaal verliefd op

Het zijn niet mijn favorieten, maar zij is er helemaal blij mee. Ze heeft al twee paar eerder gehad, maar die lampjes blijven aantrekkelijk ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146031545
Als je ziet hoe blij je kind er van wordt dan maakt het niet uit of je zelf een schoen (of kleding) wel of niet mooi vindt O+.
Ben dus ook ooit gezwicht ;)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:25:22 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146031710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Als je ziet hoe blij je kind er van wordt dan maakt het niet uit of je zelf een schoen (of kleding) wel of niet mooi vindt O+.
Ben dus ook ooit gezwicht ;)
dit dus
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:28:33 #179
5428 crew  miss_sly
pi_146031824
Ik trok wel even een grens bij deze:

Dat werden deze:
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:33:01 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146031957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok wel even een grens bij deze: [ afbeelding ]

Dat werden deze:
[ afbeelding ]
ik vind de onderste mooi maar van mij had ze de bovenste ook best mogen hebben
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:34:49 #181
5428 crew  miss_sly
pi_146032018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind de onderste mooi maar van mij had ze de bovenste ook best mogen hebben
Ik vind haar luipaardbadjas wel even voldoende, ik hou er echt zo ontzettend niet van, die vachtjesdingen :')

Voordeel ook van de tweede is dat ze gevoerd en dus lekker warm zijn. Vond ik wel belangrijk ook voor de winter :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146032282
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Als je ziet hoe blij je kind er van wordt dan maakt het niet uit of je zelf een schoen (of kleding) wel of niet mooi vindt O+.
Ben dus ook ooit gezwicht ;)
Dat!

Voor mijn dame zie ik mezelf die sketchers ooit wel kopen.
Oudste had van oma van de c&a lichtjes schoenen gekregen. Helemaal afgedragen die dingen, geweldig vond hij ze O+

Maar we moeten dus toestemming vragen aan MM of we iets mogen kopen?
pi_146032310
Whehe sly :D
Die onderste combineren ook wel makkelijker denk ik :+
pi_146032329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok wel even een grens bij deze: [ afbeelding ]

Dat werden deze:
[ afbeelding ]
:D
Misschien heb ik ook wel makkelijk praten met twee jongens die eigenlijk alles aantrekken wat ik voor ze koop en weinig interesse hebben in kleding en schoenen. Als het maar makkelijk is om aan te trekken.
Vind het daardoor juist leuk als ze wel hun mening uitten. Tijdje terug wilden ze bijvoorbeeld graag vestjes met rits, daar heb ik dus rekening mee gehouden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:46:26 #185
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

Maar we moeten dus toestemming vragen aan MM of we iets mogen kopen?
Welja overdrijf ff lekker.

Ik lees hier regelmatig posts van Omen, en dacht bij haar dochter niet meteen aan Sketchers lichtjes schoenen. Als zij ze mooi vindt moet ze ze vooral kopen. Gelukkig reageert Omen niet zo flauw :)

En ook al wordt mijn kind heel blij met cars schoenen met lichtjes, die komen er dus echt echt echt niet in. Ik heb daar andere, misschien verkeerde volgens jullie, associaties bij, en ik vind ze vooral erg lelijk... Ik mocht die dingen vroeger ook niet, en achteraf ben ik mijn moeder daar erg dankbaar voor
pi_146032606
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

:D
Misschien heb ik ook wel makkelijk praten met twee jongens die eigenlijk alles aantrekken wat ik voor ze koop en weinig interesse hebben in kleding en schoenen. Als het maar makkelijk is om aan te trekken.
Vind het daardoor juist leuk als ze wel hun mening uitten. Tijdje terug wilden ze bijvoorbeeld graag vestjes met rits, daar heb ik dus rekening mee gehouden.
dat is ook extra leuk, als ze dan ineens wél een mening hebben en graag iets willen. En dan zeker als ze zo extra trots ermee zijn O+ O+
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:48:48 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146032646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind haar luipaardbadjas wel even voldoende, ik hou er echt zo ontzettend niet van, die vachtjesdingen :')

Voordeel ook van de tweede is dat ze gevoerd en dus lekker warm zijn. Vond ik wel belangrijk ook voor de winter :)
ik denk dat ik twee paar gekocht zou hebben, 1 met zo'n printje, dan maar zonder voering, dat heb je tenslotte ook niet elke dag nodig in de winter en dat andere paar.
Meestal koop ik zoiets, als met dat printje, dan voor een prikkie voor erbij.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:49:28 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146032667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Welja overdrijf ff lekker.

Ik lees hier regelmatig posts van Omen, en dacht bij haar dochter niet meteen aan Sketchers lichtjes schoenen. Als zij ze mooi vindt moet ze ze vooral kopen. Gelukkig reageert Omen niet zo flauw :)

En ook al wordt mijn kind heel blij met cars schoenen met lichtjes, die komen er dus echt echt echt niet in. Ik heb daar andere, misschien verkeerde volgens jullie, associaties bij, en ik vind ze vooral erg lelijk... Ik mocht die dingen vroeger ook niet, en achteraf ben ik mijn moeder daar erg dankbaar voor
Waarom ben je je moeder daar dan dankbaar voor? Ik kan me nou echt niet druk maken om wat ik vroeger droeg hoor :D, al zag het er niet uit.
pi_146032762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Welja overdrijf ff lekker.

Ik lees hier regelmatig posts van Omen, en dacht bij haar dochter niet meteen aan Sketchers lichtjes schoenen. Als zij ze mooi vindt moet ze ze vooral kopen. Gelukkig reageert Omen niet zo flauw :)

En ook al wordt mijn kind heel blij met cars schoenen met lichtjes, die komen er dus echt echt echt niet in. Ik heb daar andere, misschien verkeerde volgens jullie, associaties bij, en ik vind ze vooral erg lelijk... Ik mocht die dingen vroeger ook niet, en achteraf ben ik mijn moeder daar erg dankbaar voor
waar ben je je moeder dan dankbaar voor?
pure nieuwsgierigheid overigens, ik kom er niet op wat het zou moeten zijn ;)

er zijn genoeg dingen die ik niet koop en die er niet in komen, ondanks dat ze er Heel Erg Blij van zouden worden. Lichtjesschoenen hebben ze wel gehad maar hadden ze toen gekregen van mn vader geloof ik. En later zaten ze in een pakket wat ik over nam van SC. Ik merk aan mezelf wel dat ik gradaties heb van dingen die ik niet wil kopen.

Dierenprints zijn echt een no go :@ veerkamp-associaties heb ik ermee en hoewel sommige kindjes dat behoorlijk rocken vind ik het meh. Disneyprints en zulks vind ik best op sokken/ondergoed/pyjama's maar bij voorkeur niet op bovenkleding. Ze hebben wel enkele printshirts, die hebben ze gekregen. Ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven en koop dan liever niet van die shirts :+ maar goed, oma mag zich graag populair maken zo en das prima.
Onderhandelbaar enzo zijn dingen als lichtjesschoenen, glitterprints. Soms, met mate best leuk.

Ook een no go voor mij zijn van die hysterische molo prints en hele drukke prints. Vreselijk vind k dat. :X

en verder...
met stip op 1...

verrassing verrassing.

Paars :') :r :r :r
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:52:51 #190
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Waarom ben je je moeder daar dan dankbaar voor? Ik kan me nou echt niet druk maken om wat ik vroeger droeg hoor :D, al zag het er niet uit.
Omdat ik bepaalde kleiding (die ik misschien als kind graag gedragen zou hebben) er nu verschrikkelijk lelijk en soms ook asociaal (na ja, niet het goede woord, maar iig niet 'netjes') uit vind zien. Ik snap mijn ouders nu dus heel goed.

Zoonlief krijgt later echt wel inspraak in zijn kleding hoor, maar cartoonfiguren en lichtjes komen er hier voor boven/ buitenkleding niet in. Als ie later wil, mag ie wel een cars pyjama ofzo ;)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:54:56 #191
5428 crew  miss_sly
pi_146032851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik denk dat ik twee paar gekocht zou hebben, 1 met zo'n printje, dan maar zonder voering, dat heb je tenslotte ook niet elke dag nodig in de winter en dat andere paar.
Meestal koop ik zoiets, als met dat printje, dan voor een prikkie voor erbij.
O, dat zou ik nog willen overwegen als we er toevallig tegenaan lopen :Y
maar we waren nu op zoek naar 'het goede paar laarzen' voor de winter. En twee paar laarsjes voor 100 eur p.p. gaat me wel wat te ver. Dat doet ze straks maar als ze kleedgeld heeft ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146032877
Trouwens, Lily... ik weet niet of je meeleest. Ben je inmiddels geslaagd met je leggingspeurtocht? Ik zag deze en moest aan jullie denken. Voor die prijs als extra nep-broek erbij kan t geen kwaad toch?

http://www.zeemanshop.com(...)cts/meisjes-broek--8

-edit-
zie dat de maat hier maar tot 104 gaat, zou zweren dat k ze in de winkel groter had gezien?
:)
pi_146032902
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Waarom ben je je moeder daar dan dankbaar voor? Ik kan me nou echt niet druk maken om wat ik vroeger droeg hoor :D, al zag het er niet uit.
Die roze trui van Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:57:00 #194
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032910
Oh, en glitters en dierenprints ben ik ook niet zo'n fan van, maar met een zoon zal dat denk ik niet zo'n vaart lopen... Roze voor een jongen zou voor mij dan bv best mogen, als ie zelf wil, maar vriendlief wil het nu niet hebben, dus dat zien we later wel weer.

Het is een beetje wat jij zegt: ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven, en dat doe ik dan dus het liefst aan kleding die stevig, duurzaam en ook nog mooi ja dat is subjectief is. Oma's houden hier ook niet van Disney en lichtjes, dus dat geluk heb ik nu nog ik weet niet hoe ze straks eventuele smeekbeden van J gaan doorstaan...
pi_146032929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Die roze trui van Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
:D
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:04 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146032977
Hahaha, Mignonne :D

Ik vind dierenprintjes best bespreekbaar in beperkte mate, als ze er een lekker punkige outfit bij zou dragen ofzo :D er is hier tot nu toe maar één ding niet ingekomen: polo's :@

Die Skechers zou ik best kopen als Peach daar in de toekomst blij van wordt. Mijn dochter draagt ook shirtjes met Hello Kitty (hier ook wel bekend als 'Hewwo titie' (Bella) en Halo Kitty (Stef)) en Stef heeft veel comic-heldenspul want ik hou van comics O+

Ik vind het juist zo leuk dat kinderen eigenlijk alles wel kunnen hebben, met een boel van die dingen schijn ik zelf niet meer weg te komen :P
3!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:05 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146032978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

waar ben je je moeder dan dankbaar voor?
pure nieuwsgierigheid overigens, ik kom er niet op wat het zou moeten zijn ;)

er zijn genoeg dingen die ik niet koop en die er niet in komen, ondanks dat ze er Heel Erg Blij van zouden worden. Lichtjesschoenen hebben ze wel gehad maar hadden ze toen gekregen van mn vader geloof ik. En later zaten ze in een pakket wat ik over nam van SC. Ik merk aan mezelf wel dat ik gradaties heb van dingen die ik niet wil kopen.

Dierenprints zijn echt een no go :@ veerkamp-associaties heb ik ermee en hoewel sommige kindjes dat behoorlijk rocken vind ik het meh. Disneyprints en zulks vind ik best op sokken/ondergoed/pyjama's maar bij voorkeur niet op bovenkleding. Ze hebben wel enkele printshirts, die hebben ze gekregen. Ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven en koop dan liever niet van die shirts :+ maar goed, oma mag zich graag populair maken zo en das prima.
Onderhandelbaar enzo zijn dingen als lichtjesschoenen, glitterprints. Soms, met mate best leuk.

Ook een no go voor mij zijn van die hysterische molo prints en hele drukke prints. Vreselijk vind k dat. :X

en verder...
met stip op 1...

verrassing verrassing.

Paars :') :r :r :r
Oh paars, das mn lievelings O+
En ik hou van roze en glitters en dierenprints en molo O+

Maar mijn dochter heeft een beste vinger in de pap wat kleding betreft. Bij mij ligt de grens van een jurk bijvoorbeeld bij de knie, korter dan dat wordt het niet. Ik maak me verder niet zo druk om disney enzo, mijn oudste zoon houdt daar niet van maar wel van vleermuizen, ik vind het prima. Mijn andere zoon houdt enorm van mario, prima, wat hij wil. En weer een andere zoon houdt van lichtjes op zn trui, nah, prima, whatever makes him happy. Mijn dochter heeft een zeer gevarieerde smaak, de ene dag een dierenprint, de andere dag een paars shirt met rouches, en glitters doen het over het algemeen wel goed, maar effen kleding wordt ook wel gekozen. Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima.
pi_146032984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Die roze door oma gebreide trui van Franciens katten Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
:|W
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:02:30 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033083
Maar ik kwam eigenlijk vragen of iemand hier laatstelijk nog tegen niet al te dure longsleeves met col aangelopen zijn (voor meisjes) :)
3!
pi_146033087
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, Mignonne :D

Ik vind dierenprintjes best bespreekbaar in beperkte mate, als ze er een lekker punkige outfit bij zou dragen ofzo :D er is hier tot nu toe maar één ding niet ingekomen: polo's :@

Die Skechers zou ik best kopen als Peach daar in de toekomst blij van wordt. Mijn dochter draagt ook shirtjes met Hello Kitty (hier ook wel bekend als 'Hewwo titie' (Bella) en Halo Kitty (Stef)) en Stef heeft veel comic-heldenspul want ik hou van comics O+

Ik vind het juist zo leuk dat kinderen eigenlijk alles wel kunnen hebben, met een boel van die dingen schijn ik zelf niet meer weg te komen :P
Jij komt toch met alles weg? O+

Ik ben er vrij zeker van dat veel dingen mijn dames prima zouden staan. Sommige tinten van bepaalde kleuren maakt ze wellicht wat flets/pips/bleekjes maar och. Het is gewoon echt dat ik er zelf niet gelukkig van wordt. Ik luister wel naar wat ze wel mooi vinden enzo hoor, maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet (zelf) aanschaf voor ze.
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:02:55 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

:|W
_O- :@
3!
pi_146033152
Ik ben op zoek naar een winterpak als dit (in 80 of 86)



Geen skipak dus. Iemand de tip?
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:04:28 #203
5428 crew  miss_sly
pi_146033153
Ik kan helemaal mijn gang niet gaan met kleding kopen, want ze trekt het simpelweg niet aan als het niet door haar keuring komt. En in principe hou ik niet veel beperkingen aan. Lengte van een jurk vind ik wel een goede. En de dierenprintjes, tja, ze overviel me ermee, en ik hoop stiekem wel dat het nog overwaait, want ik hou er echt niet van.

Ik probeer haar wel te behoeden voor verkeerde combi's. Of tenminste, heel erg verkeerde combi's, zoals een tuniek tot op de billen op een dunne gele legging waar je de onderbroek doorheen ziet. Of een combinatie die niet zo mooi valt. Qua kleuren en dessins combineren laat ik haar helemaal haar gang gaan. Zolang ze zelf vindt dat het leuk is, moet het dat voor mij ook maar zijn :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:05:04 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jij komt toch met alles weg? O+

Ik ben er vrij zeker van dat veel dingen mijn dames prima zouden staan. Sommige tinten van bepaalde kleuren maakt ze wellicht wat flets/pips/bleekjes maar och. Het is gewoon echt dat ik er zelf niet gelukkig van wordt. Ik luister wel naar wat ze wel mooi vinden enzo hoor, maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet (zelf) aanschaf voor ze.
Haha, nouja.. Daar verschillen de meningen over, maar ik trek het gewoon toch wel aan :') (maar wel O+, thnx :* )

Jah, snap ik hoor, logisch toch? Mijn kinders gaan mij vast nog wel haten om de vage shit die ik ze nu allemaal aantrek :')
3!
pi_146033199
oh maar zo werkt het hier ook wel hoor, als ze t niet aan willen dan houdt het op :P dus in die zin hou ik zeker rekening met ze. Ik koop niet iets wat zij zelf niet mooi vinden. Maar het is ook weer niet zo dat het omgekeerde waar is, dat ik alleen koop wat zij zelf mooi vinden.
:)
pi_146033200
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Omdat ik bepaalde kleiding (die ik misschien als kind graag gedragen zou hebben) er nu verschrikkelijk lelijk en soms ook asociaal (na ja, niet het goede woord, maar iig niet 'netjes') uit vind zien. Ik snap mijn ouders nu dus heel goed.

Zoonlief krijgt later echt wel inspraak in zijn kleding hoor, maar cartoonfiguren en lichtjes komen er hier voor boven/ buitenkleding niet in. Als ie later wil, mag ie wel een cars pyjama ofzo ;)
Nou ja, volgens mij waren we vroeger en masse lelijk, tbh :+ Maar 'dankbaar' vind ik wel een bijzondere term in deze context :)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:09:27 #207
5428 crew  miss_sly
pi_146033312
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef mignonne het volgende:
oh maar zo werkt het hier ook wel hoor, als ze t niet aan willen dan houdt het op :P dus in die zin hou ik zeker rekening met ze. Ik koop niet iets wat zij zelf niet mooi vinden. Maar het is ook weer niet zo dat het omgekeerde waar is, dat ik alleen koop wat zij zelf mooi vinden.
Ik probeer het wel een beetje te sturen, uiteraard :D
En zoals die laarsjes, daarvan heb ik gewoon gezegd dat we dat niet gingen doen, punt.
Maar weet je, hoe meer ze nu echt inspraak heeft en zelf keuzes mag maken, hoe meer ik denk en hoop dat ze straks een eigen smaak heeft en niet per se hoeft te schoppen met kledingkeuzes ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146033320
Ophelia, die kattentrui :D!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:09:47 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033322
Godsamme, ja, ik moet ineens aan die neontrui denken waar ik zo vreselijk fan van was dat 'ie pastel was tegen de tijd dat 'ie niet meer paste. Zo'n echt eighties-model, drie kleuren neon in grote blokken en dan incluis joggingstof en zakje op de borst :')

En ja! Die mening he?? Wist ik veel dat dat al begon als ze één is? Ik heb al meerdere kledingstukken teruggebonjourd naar de winkel wegens gillen bij het passen (toppunt: de winterjas, elke keer als ik probeerde te passen ging ze huilen en gillen en rende dan naar de gang om haar andere jas aan te wijzen :')) .
3!
pi_146033334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef L-E het volgende:

[..]

[b]Nou ja, volgens mij waren we vroeger en masse lelijk, tbh[/b] :+ Maar 'dankbaar' vind ik wel een bijzondere term in deze context :)
Mwhehehe :D dat sowieso ja :Y

Soms zie ik foto's van vroeger en dan vraag ik me af hoe ik over 20 jaar naar de foto's van mijn meiden kijk en wat dan de (kinder)mode zal zijn. Ik vind het zo leuk hoe dat verandert steeds :D

Kijk dan, foto van mezelf met mn zusje in '92 of '93 ofzo denk ik?

*weg*

Die bolletjes en streepjes :D ik herinner me die outfit ook echt nog precies :D volgens mij heb k die combi heel veel gedragen O+ overigens ook met die zelf gefröbelde hier-nauwelijks-te-zien rubber oorbellen :D :')

[ Bericht 9% gewijzigd door mignonne op 28-10-2014 23:13:02 ]
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:11:33 #211
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033381
Playmobile-kapsel! *O* als dat geen eighties is.. :D
3!
pi_146033430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Incantrix het volgende:
Playmobile-kapsel! *O* als dat geen eighties is.. :D
hahahaha :D ja of zo'n kuif in de nineties :')
:)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:13:15 #213
5428 crew  miss_sly
pi_146033439
Mijn lievelingsbroek was een flannellen geruite broek, deze kleuren ongeveer:
En dan ook ruitjes van 5x5 cm of zo. Echt prachtig :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:13:15 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146033440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan helemaal mijn gang niet gaan met kleding kopen, want ze trekt het simpelweg niet aan als het niet door haar keuring komt. En in principe hou ik niet veel beperkingen aan. Lengte van een jurk vind ik wel een goede. En de dierenprintjes, tja, ze overviel me ermee, en ik hoop stiekem wel dat het nog overwaait, want ik hou er echt niet van.

Ik probeer haar wel te behoeden voor verkeerde combi's. Of tenminste, heel erg verkeerde combi's, zoals een tuniek tot op de billen op een dunne gele legging waar je de onderbroek doorheen ziet. Of een combinatie die niet zo mooi valt. Qua kleuren en dessins combineren laat ik haar helemaal haar gang gaan. Zolang ze zelf vindt dat het leuk is, moet het dat voor mij ook maar zijn :)
dat is hier ook een no go. En hier laat ik haar ook vrij in het combineren van kleur en patroontjes.
pi_146033463
Oh god, de jaren-90 kuif ja, hou op schei uit :'(
pi_146033528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:13 schreef L-E het volgende:
Oh god, de jaren-90 kuif ja, hou op schei uit :'(
dit ding schijnt ook weer hip te worden las ik ergens een poosje terug :')

:)
pi_146033875
Jaren 90 was ook gewoon lelijk qua kleding :')

Whehe mignonne, dat vraag ik me idd ook af. Hoe we dat over 20 jaar vinden, de kleding van nu :D

Oh god, die ketting :D :')

Inca, herkenbaar. Ik heb ook schoenen weggebracht omdat passen al steeds: nee! was.
Ook wat jurken trouwens :')
pi_146034713
De oudste (3) roept in de winkel keihard: DAT GA IK NIET AANTREKKEN HOOR WAT VOOR SCHUT!!! :')
En de jongste roept: nee. Uit. Uit. UIHUIT! Nee!

:')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:59:34 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146034934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterpak als dit (in 80 of 86)

[ link | afbeelding ]

Geen skipak dus. Iemand de tip?
Villervalla? http://www.villervalla.se(...)verall-pile-drk-aqua

In verschillende kleuren, ik vind ze leuk! De blauwe in de link is er alleen nog in 74/80 zie ik, maar groen bv ook in 86/92.

En vorig jaar had ik er eentje van Katvig, overgenomen van Kyara, maar geen idee waar zij die vandaan had (was echt supertof, maar ja, maat 74)
pi_146034999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Villervalla? http://www.villervalla.se(...)verall-pile-drk-aqua

In verschillende kleuren, ik vind ze leuk! De blauwe in de link is er alleen nog in 74/80 zie ik, maar groen bv ook in 86/92.

En vorig jaar had ik er eentje van Katvig, overgenomen van Kyara, maar geen idee waar zij die vandaan had (was echt supertof, maar ja, maat 74)
Echt precies wat ik zoek, dankjewel! O+
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:03:32 #221
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146035068
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Echt precies wat ik zoek, dankjewel! O+
Ik ben nu zelf enorm aan het twijfelen of ik er niet zelf ook weer 1 wil. Het was zo fijn in de draagzak... Maar ja, J. loopt, en wie zegt dat ie deze winter nog in de draagzak wil...
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:06:03 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146035159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef mousemicky het volgende:
En vorig jaar had ik er eentje van Katvig, overgenomen van Kyara, maar geen idee waar zij die vandaan had (was echt supertof, maar ja, maat 74)
Ja, die was leuk he! O+

Ook geen idee meer :@
pi_146035164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik ben nu zelf enorm aan het twijfelen of ik er niet zelf ook weer 1 wil. Het was zo fijn in de draagzak... Maar ja, J. loopt, en wie zegt dat ie deze winter nog in de draagzak wil...
Ja precies. Ik wil m dus idd voor in de draagzak. Gehannes met een dikke winterjas lijkt me onprettig.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:11:24 #224
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146035355
Winterjas in draagzak ik voor mij echt een no no, veel te warm voor mijn warmbloedige kind...

Kieknou, spelen in het zand (dit is in februari/maart, hoezo zachte winter 8)7 )

  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:15:15 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146035529
Hier ook veel binnen gedragen trouwens:
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:21:48 #226
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146035814
O+

Echt een superdegelijk pak trouwens, je ziet niet dat al 2 kindjes m (veel) aan hebben gehad...

Ik kan er nog geen afscheid van nemen... misschien ooit, deze winter, ofzo...
pi_146054969
oh dat pak reminds me dat k voor mn jongste eigenlijk nog een nieuw huispak of iets moet scoren. Die ze nu heeft worden wat krapjes.

Vandaag een goeie score voor de oudste O+ *O* Blij! ze had verleden week een gat in haar goeie broek gevallen :X dus hmpf. En kon wel wat longsleeves gebruiken. Alles bij elkaar 25e. bij de zeeman xD


t shirtje is overigens meer creme ofzo? wat donkerder en de handschoenen zijn roze, maar blijkbaar lijken ze paars :P trust me, they're not xD
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:45:13 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146055610
Whaa dat shirtje met meisje-met-hoed! O+

Hier ook wel aardig wat principes (geen glimmertjes, drukke prints en cartoons, en idd ook géén paars!), maar er zijn al aardig wat scheuren in ontstaan... :') Zo stonden de paarse laarsjes uit een kledingpakket toch wel erg tof bij dat shirtje laatst.... en heb ik in mijn supercoole Next-bestelling toch ook een 3-pack shirtjes waarvan er 1 glimmertjes heeft en de ander een figuurtje met pailletjes :')

En ik ben zéér benieuwd naar de smaak / mening van mijn dochter straks :D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:59:48 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146056411
Er zijn sowieso al de nodige "principes" gesneuveld. M heeft al een Bob de Bouwer shirt. Voor de meiden sluit ik niets uit maar ik hoop wel de Disneymeuk zo lang mogelijk te kunnen weren (muv de princessenverkleedkleding en de films zelf...)
pi_146062050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:02 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik kwam eigenlijk vragen of iemand hier laatstelijk nog tegen niet al te dure longsleeves met col aangelopen zijn (voor meisjes) :)
Bonprix heeft ze, valt wel groot.
Home is where the O+ is...
pi_146062611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

dit ding schijnt ook weer hip te worden las ik ergens een poosje terug :')

[ afbeelding ]
oh god nee. De tattoo ketting en die oorbellen :X

Overigens ken ik iemand die zo'n tattooketting nog altijd om heeft :X ze zat bij mij op school en ging ook elke keer naar dezelfde school als ik ( maar dan een jaar lager ). Ik heb haar op Facebook en zie soms wel eens foto's voorbij komen. Die ketting is elke keer van de partij :X vréselijk.

Maar zolang zij het maar tof vindt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146063663
Aaw. Mignonne! Ik had een rood-met-witten-stippen-spijkerjasje. Het was mijn lievelings O+

Ik probeer nu al een tijdje te bedenken wat mijn principes zijn met betrekking tot de outfit van M. maar ik kan eigenlijk niets bedenken. Ze heeft niet zo veel teksten op shirts. Omdat ik het een beetje raar vind dat ze een tekst op haar borst heeft staan, terwijl ze niet weet wat er staat. Maarrr dat geldt dan weer niet voor teksten die ik hilarisch vind. :')
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:37:31 #233
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_146063741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:34 schreef Limone het volgende:
Aaw. Mignonne! Ik had een rood-met-witten-stippen-spijkerjasje. Het was mijn lievelings O+

Ik probeer nu al een tijdje te bedenken wat mijn principes zijn met betrekking tot de outfit van M. maar ik kan eigenlijk niets bedenken. Ze heeft niet zo veel teksten op shirts. Omdat ik het een beetje raar vind dat ze een tekst op haar borst heeft staan, terwijl ze niet weet wat er staat. Maarrr dat geldt dan weer niet voor teksten die ik hilarisch vind. :')
:D

Dat van die teksten heb ik ook. Ik vind het wel leuk als afbeeldingen of teksten een beetje aansluiten op de belevingswereld van kinderen.
Oude (on)bekende.
pi_146063828
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:37 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

:D

Dat van die teksten heb ik ook. Ik vind het wel leuk als afbeeldingen of teksten een beetje aansluiten op de belevingswereld van kinderen.
Ik ging nog verder denken over die teksten (gisteravond hè) en bedacht me dat als ze wat ouder is ze dan dingen kan zeggen als: "hier staat ijs in een andere taal!" . En toen kreeg ik natte ogen van mijn toekomstige kind.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:45:33 #235
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146063958
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:37 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

:D

Dat van die teksten heb ik ook. Ik vind het wel leuk als afbeeldingen of teksten een beetje aansluiten op de belevingswereld van kinderen.
Geen trui met het partijprogramma van het CDA?
:+
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:50:09 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146064080
Ik heb een The Beatles t-shirt voor kuiken. Terwijl hij (nog?) geen fan is ofzo :P.
KuikenGuppy
pi_146064096
Haha herkenbaar :D Principes, ach... er zijn wel behoorlijk veel dingen die ik niet zo mooi vind, maar tot op heden kan ik meneer geheel kleden naar mijn smaak (en die van zijn vader). :P Maar ik ben wel heel benieuwd naar die eigen mening en smaak! We vinden er vast wel een tussenweg in.

Teksten en plaatjes moeten wel een beetje kindproof zijn ja, ik zie soms teksten :X
Ik slaag goed bij Zara en Imps en Elfs bijvoorbeeld, al mogen de kleuren iets minder pastellerig. En soms Scandinavische dingen, maar de meeste prints vind ik leuker voor jumpsuits dan voor longsleeves.

Dat pak van KidKid is echt O+ O+ O+
pi_146064540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterpak als dit (in 80 of 86)

[ link | afbeelding ]

Geen skipak dus. Iemand de tip?
Ik heb ook zo'n pak van Carter's, heel fijn!

http://www.carters.com/ca(...)el2&prefv1=Jumpsuits

Het valt wel klein, want Stip heeft nu met maat 74 de 9 maanden kleertjes aan. Als je iets wilt bestellen wil ik wel meedoen met verzendkosten O-)
pi_146065979
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Geen trui met het partijprogramma van het CDA?
:+
van de SGP O+
:)
pi_146066051
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik ging nog verder denken over die teksten (gisteravond hè) en bedacht me dat als ze wat ouder is ze dan dingen kan zeggen als: "hier staat ijs in een andere taal!" . En toen kreeg ik natte ogen van mijn toekomstige kind.
Wacht maar! mwuahaha daar is ie weer xD
Nog 3 jaar en dan gaat jouw kind naar school en dan komen ze misschien ook wel met zulke dingen thuis xD (filmpje van vorig jaar, let ook op de eerste kleur die ze opnoemt ;( *karma* )

[ Bericht 19% gewijzigd door mignonne op 29-10-2014 11:24:03 ]
:)
pi_146066625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wacht maar! mwuahaha daar is ie weer xD
Nog 3 jaar en dan gaat jouw kind naar school en dan komen ze misschien ook wel met zulke dingen thuis xD (filmpje van vorig jaar, let ook op de eerste kleur die ze opnoemt ;( *karma* )

Wat een leuke wachtmaar! Welk t-shirt was dat? :+
pi_146066700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat een leuke wachtmaar! Welk t-shirt was dat? :+
ghehehe :D
die komen pas als ze ook kunnen lezen :P volgend jaar ofzo.
:)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 12:08:10 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146068420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:54 schreef Cwen het volgende:

[..]

Bonprix heeft ze, valt wel groot.
Oh, wat een goeie, thnx! Daar zou ik echt nooit op zijn gekomen.
3!
pi_146068487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:07 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n pak van Carter's, heel fijn!

http://www.carters.com/ca(...)el2&prefv1=Jumpsuits

Het valt wel klein, want Stip heeft nu met maat 74 de 9 maanden kleertjes aan. Als je iets wilt bestellen wil ik wel meedoen met verzendkosten O-)
:D

Ik moet er vanavond even goed naar kijken, kom ik op terug! :)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:55 #245
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_146075478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:09 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Ik moet er vanavond even goed naar kijken, kom ik op terug! :)
Ik ook wel :+ Die verzendkosten weerhouden mij ervan om iets te bestellen daar...
Oude (on)bekende.
pi_146076131
Ik wil een bestelling plaatsen bij Zara en nu moet ik voor mijn schattige peutertje ineens naar de grote jongenskleding. Tot 14 jaar.....kweenie hoor maar ik vind het verschil tussen een een peuter en een tiener nogal groot :X

En ze hadden zulke leuke shirtjes bij de babyjongetjes :'(

Iemand trouwens nog een tip voor effen meisjessokken in maat 21/21? Bij de Hema gaat het van maat 12-18 maanden (te klein) naar maat 23/24 (te groot). In de graaibakken van Zeeman kon ik weinig terugvinden.....
pi_146076436
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:11 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Ik ook wel :+ Die verzendkosten weerhouden mij ervan om iets te bestellen daar...
Ik word ook hebberig van die site. Maar idd, de verzendkosten :X
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:43:39 #248
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146076484
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef Kyara het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen bij Zara en nu moet ik voor mijn schattige peutertje ineens naar de grote jongenskleding. Tot 14 jaar.....kweenie hoor maar ik vind het verschil tussen een een peuter en een tiener nogal groot :X

En ze hadden zulke leuke shirtjes bij de babyjongetjes :'(

Iemand trouwens nog een tip voor effen meisjessokken in maat 21/21? Bij de Hema gaat het van maat 12-18 maanden (te klein) naar maat 23/24 (te groot). In de graaibakken van Zeeman kon ik weinig terugvinden.....
Vallen de hema-meisjessokken anders dan de jongenssokken? J. heeft maat 22, en bij hem zit de 23-27 ( :o ) van de hema prima....

En staat hier anders niks bij? http://www.sokkenkraam.nl/effen-kinder-sokken.htm

Ik heb er laatst anti-slipsokken voor J. besteld, en ze leverden echt de volgende dag. Vind ze niet duur, ookal komen er nog verzendkosten bij.
pi_146076624
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik word ook hebberig van die site. Maar idd, de verzendkosten :X
Shel wet van die site. Wat een leuke spullen hebben ze daar O+
pi_146076826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Vallen de hema-meisjessokken anders dan de jongenssokken? J. heeft maat 22, en bij hem zit de 23-27 ( :o ) van de hema prima....

En staat hier anders niks bij? http://www.sokkenkraam.nl/effen-kinder-sokken.htm

Ik heb er laatst anti-slipsokken voor J. besteld, en ze leverden echt de volgende dag. Vind ze niet duur, ookal komen er nog verzendkosten bij.
geen idee maar het zag er wel vrij groot uit vond ik. Maar hier dus maat 20 dus dat scheelt ook weer 2 maten.... zou dan eerder de 12-18 maanden proberen eerlijk gezegd.

Bij de sokkenkraam hebben ze in hun maat hele mooie met roezels.... en de goedkopere varianten gaan ook vanaf maat 23 helaas.

Ik vind het echt zo raar dat er gewoon niks tussen zit. En het stomme is dat ik bij de H&M laatst een setje in mijn handen had maar terug heb gehangen om verder te kijken. En daarna hadden ze ze dus niet meer.... :(
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:58:39 #251
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146077004
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

geen idee maar het zag er wel vrij groot uit vond ik. Maar hier dus maat 20 dus dat scheelt ook weer 2 maten.... zou dan eerder de 12-18 maanden proberen eerlijk gezegd.

J. past ook nog (net) in zijn hema sokken van vorig jaar in maat 12-18 maanden, dus met maat 20 zou dat dan ook nog wel moeten gaan denk ik? Volgens mij is de grootste babymaat bij hema vergelijkbaar met 20-21. De babyregenlaarsjes gaan bv ook tot 21...
pi_146077189
Ja precies.... ik denk dat ik M's sokkenmandje maar eens ga uitmesten. Kijken of daar ook iets zonder autootjes tussen zit :@
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:08:28 #253
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146077327
Haha, hier vooral sterren en streepjessokken, die zouden voor een eventueel meisje ook nog wel kunnen. De stapel fegekleurde next sokken met allerlei dieren (die nu toch echt te klein zijn :() zeker...

En als je nu winterlaarsjes voor je dames koopt, dan ziet niemand de sokken, en kunnen autotjes ook best ;)
pi_146077360
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef mousemicky het volgende:
Haha, hier vooral sterren en streepjessokken, die zouden voor een eventueel meisje ook nog wel kunnen. De stapel fegekleurde next sokken met allerlei dieren (die nu toch echt te klein zijn :() zeker...

En als je nu winterlaarsjes voor je dames koopt, dan ziet niemand de sokken, en kunnen autotjes ook best ;)
Ze hebben binnen eigenlijk zelden schoenen aan. En op zich is het niet erg als ze dan iets met auto's hebben maar ik vrees dat M die sokken dan meteen komt opeisen. Want auto's....
pi_146085503
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef Kyara het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen bij Zara en nu moet ik voor mijn schattige peutertje ineens naar de grote jongenskleding. Tot 14 jaar.....kweenie hoor maar ik vind het verschil tussen een een peuter en een tiener nogal groot :X

En ze hadden zulke leuke shirtjes bij de babyjongetjes :'(

Iemand trouwens nog een tip voor effen meisjessokken in maat 21/21? Bij de Hema gaat het van maat 12-18 maanden (te klein) naar maat 23/24 (te groot). In de graaibakken van Zeeman kon ik weinig terugvinden.....
Zelfde sokkenprobleem hier :Y. Maat 22 en geen goed passende sok te vinden :(.
Home is where the O+ is...
pi_146087290
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Cwen het volgende:

[..]

Zelfde sokkenprobleem hier :Y. Maat 22 en geen goed passende sok te vinden :(.
+1 :(
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:23:08 #257
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146088106
En de 22-24 van de H&M? Sinds de babymaatjes van de Hema te klein waren hebben wij eigenlijk altijd die 7-pakken van de H&M.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146089056
H&M heeft ook 19-20 :Y
Alleen geen effen en die zocht ik....
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:08:57 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146094089
Ik heb net deze van Carters gekocht. Mijn jongetje is er heel gelukkig mee.

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146094704
Die sokken van de H&M zitten hier ook precies goed bij maat 21/22 :Y. Ze hebben wel effen met alleen een gekleurd randje bovenaan (maar zit in een 5-pack geloof ik).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_146094818
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef laziness het volgende:
Ik heb net deze van Carters gekocht. Mijn jongetje is er heel gelukkig mee.

[ afbeelding ]
Leuk! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146094944
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:08 schreef laziness het volgende:
Ik heb net deze van Carters gekocht. Mijn jongetje is er heel gelukkig mee.

[ afbeelding ]
Met die verzendkosten? Ik heb een stapeltje gekregen toen mijn ouders naar Amerka gingen en ik hoop dat we voor kerst nog een stapeltje kunnen bestellen O-) Ik vind die badstoffenpyjama's uit een stuk echt super fijn.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:38:37 #263
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146095615
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Met die verzendkosten? Ik heb een stapeltje gekregen toen mijn ouders naar Amerka gingen en ik hoop dat we voor kerst nog een stapeltje kunnen bestellen O-) Ik vind die badstoffenpyjama's uit een stuk echt super fijn.
Ik geloof dat Lazy net terug is uit NYC ;)

* mousemicky is wel een klein beetje jaloers...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:39:47 #264
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146095676
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Met die verzendkosten? Ik heb een stapeltje gekregen toen mijn ouders naar Amerka gingen en ik hoop dat we voor kerst nog een stapeltje kunnen bestellen O-) Ik vind die badstoffenpyjama's uit een stuk echt super fijn.
Nee in NYC geshopt vorige week ;)
Voor enkel een paar pyjama's heb ik die verzendkosten niet over.
Helaas zat er weinig Carters in New York.
Ik ben ook erg fan van The Children's Place en hun sleepwear.

Voor een gezamenlijke bestelling ben ik altijd te porren maar ik vrees dan de douane kosten wel een beetje.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:18:10 #265
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146097430
Ja! +1 voor het sokkenprobleem! Welke maat h&m zit bij jullie goed? 29-21 of 22-24?
3!
pi_146103496
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:39 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee in NYC geshopt vorige week ;)
Voor enkel een paar pyjama's heb ik die verzendkosten niet over.
Helaas zat er weinig Carters in New York.
Ik ben ook erg fan van The Children's Place en hun sleepwear.

Voor een gezamenlijke bestelling ben ik altijd te porren maar ik vrees dan de douane kosten wel een beetje.
Jaloers!

Ik heb familie in Amerika die graag voor me zou shoppen, maar hoe het dan zit met verzenden en douane weet ik niet, dus tnt vraag ik het altijd gewoon als iemand op bezoek gaat.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:00:14 #267
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146103655
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:41 schreef Dot. het volgende:

[..]

Jaloers!

Ik heb familie in Amerika die graag voor me zou shoppen, maar hoe het dan zit met verzenden en douane weet ik niet, dus tnt vraag ik het altijd gewoon als iemand op bezoek gaat.
Dan zit je met hetzelfde probleem. Tenminste als het een klein pakketje is en ze zetten er op gift $20 dan zit dat binnen de grens maar alles daar boven moet je officieel voor aftikken en hoe groter het pakket hoe meer het de douane opvalt.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:47 #268
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146108323
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Dan zit je met hetzelfde probleem. Tenminste als het een klein pakketje is en ze zetten er op gift $20 dan zit dat binnen de grens maar alles daar boven moet je officieel voor aftikken en hoe groter het pakket hoe meer het de douane opvalt.
Gift gaat tot ¤ 45,= toch? Wij hebben pasgeleden een dergelijke constructie gebruikt voor een racebaan van $ 50 en die kwam er zonder kleerscheuren doorheen. De verzender heeft bij de postkamer van zijn werk geïnformeerd en volgens hen is $ 50 binnen de grens. (en met dat bedrag kun je natuurlijk best een beetje spelen, als er geen pakbon bij zit..)

[edit]Ik zat al te googlen, check hier de belasting-site.[/edit]
3!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:53:40 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_146108508
Ik moet voor drie threadless shirts helaas regelmatig douanekosten betalen -O- het is ook een beetje geluk hebben!
disclaimer
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:57:43 #270
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146108607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet voor drie threadless shirts helaas regelmatig douanekosten betalen -O- het is ook een beetje geluk hebben!
Dat is niet particulier naar particulier, dat zijn andere regels. En Threadless zet er ook geen gift op :)
3!
pi_146108809
Mijn zus neemt vaker kleding van the children's place voor R mee uit New York! Vind het echt heel leuk wat ze hebben.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:10:12 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146110685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:57 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat is niet particulier naar particulier, dat zijn andere regels. En Threadless zet er ook geen gift op :)
Ja maar groepsbestellingen bij Carters zijn dus per definitie niet particulier en dus bijna onmogelijk.
Tenzij je inderdaad met een tussen iets/persoon gaat werken. Maar ook dan zijn de verzendkosten niet mals.
PostNL rekent voor een pakkrt naar Amerika ook flinke bedragen. Dus het particulier verzenden levert niet altijd winst op helaas.
Je omzeilt wel de naheffing douanekosten, dat is waar.

Ik heb uit NYC ook racebanen ed meegesleept in mijn koffer :D
Doe eens in het speelgoedtopic showen wat je voor Stef hebt geregeld.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:20:35 #273
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146112952
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:10 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja maar groepsbestellingen bij Carters zijn dus per definitie niet particulier en dus bijna onmogelijk.
Tenzij je inderdaad met een tussen iets/persoon gaat werken. Maar ook dan zijn de verzendkosten niet mals.
PostNL rekent voor een pakkrt naar Amerika ook flinke bedragen. Dus het particulier verzenden levert niet altijd winst op helaas.
Je omzeilt wel de naheffing douanekosten, dat is waar.

Ik heb uit NYC ook racebanen ed meegesleept in mijn koffer :D
Doe eens in het speelgoedtopic showen wat je voor Stef hebt geregeld.
Oh, ik dacht dat het ging over familieleden van Dot in de VS en het verzenden van kleding :D die groepsbestelling is sowieso geen gift, waar ik het dan weer over had :)

Moet ook zeggen dat de postage van de racebaan me ook even deed slikken hoor :X maarja, dan heb je wel een baan die in NL niet te krijgen is :)

Ah, heb jij de jouwense al geshowd? Ik zal ff kijken voor een plaatje :)
3!
pi_146151425
Schoenen zijn binnen. Riley vindt ze super O+

  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:26:51 #275
5428 crew  miss_sly
pi_146151644
Ze staan haar ook geweldig goed O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146156427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:45 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Gift gaat tot ¤ 45,= toch? Wij hebben pasgeleden een dergelijke constructie gebruikt voor een racebaan van $ 50 en die kwam er zonder kleerscheuren doorheen. De verzender heeft bij de postkamer van zijn werk geïnformeerd en volgens hen is $ 50 binnen de grens. (en met dat bedrag kun je natuurlijk best een beetje spelen, als er geen pakbon bij zit..)

[edit]Ik zat al te googlen, check hier de belasting-site.[/edit]

Oh, $50 is wel een net bedrag!

Maar volgens mij belooft Carter's dat je geen extra kosten krijgt bij een bestelling. Ga even zoeken :)

quote:
How do you calculate shipping, taxes, and duties?

Back to the Top
Shipping is calculated based on your shipping location, the number of units, and the weight of your order. Taxes and duties are set by the destination country and determined by the products included in your order. You will be presented with all of these costs at checkout. Guaranteed. No additional charges will be applied to your order.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:54:20 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146156553
Zo wordt een gezamenlijke order wel een stuk aantrekkelijker als dat inderdaad het geval is.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:59:12 #278
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146156692
Carters heeft toch geen invloed op het Nederlandse belastingstelsel en de douane hier :? Of zouden ze een soort van deal hebben gesloten?

De extra heffing die je krijgt bij invoer betaal je ook aan de NL douane, en niet aan Carters, dus daar klopt hun verhaal dan wel... Wel iets dus of even extra na te vragen misschien? Weet niet hoe de klantenservice daar is?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:00:55 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146156755
Ik denk dat je dat dan beter aan de douane hier kunt navragen ;)

Misschien dat zij de invoerrechten betalen? Weet niet hoe dat werkt en of dat mogelijk is. Misschien bieden bepaalde postbedrijven zoiets aan?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:12:41 #280
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146157183
Als Carters geen extra kosten garandeert dan staan zij er ook voor in als je het wel krijgt lijkt me.

Dus count me in voor een bestelling :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146250529
Ik omzeil de douane dagelijks door inderdaad een laag bedrag erop te laten zetten + gift en een vage omschrijving 'used babyclothes' (onder de 15 dollar) omdat verzendkosten ook meegerekend worden. Ik heb onlangs 8 pyjama's (carters) uit de US laten komen, gewoon via een vriendin daar, die het dan met lage waarde doorstuurt naar mij + reeses ;)

Of via iemand op een legerbasis, die ontduiken alles
  maandag 3 november 2014 @ 13:10:15 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146250757
Zei er iemand Reeses? :o
pi_146250891
Zei er iemand groepsbestelling bij Carters?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_146251220
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Zei er iemand Reeses? :o
Te smerig voor woorden eigenlijk (als je bezig bent aan reese nummer 5)
pi_146251799
Reeses O+
Carter's O+

Ik wil weer terug! :'(
Home is where the O+ is...
pi_146253135
Is Oshkosh wat kwaliteit betreft een aanrader? Otje is uit haar tuinbroek gegroeid en ik vind er nergens eentje naar mijn zin.
  maandag 3 november 2014 @ 14:39:37 #287
381212 Gulara
From the future
pi_146253671
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:34 schreef Limone het volgende:
Aaw. Mignonne! Ik had een rood-met-witten-stippen-spijkerjasje. Het was mijn lievelings O+

Ik probeer nu al een tijdje te bedenken wat mijn principes zijn met betrekking tot de outfit van M. maar ik kan eigenlijk niets bedenken. Ze heeft niet zo veel teksten op shirts. Omdat ik het een beetje raar vind dat ze een tekst op haar borst heeft staan, terwijl ze niet weet wat er staat. Maarrr dat geldt dan weer niet voor teksten die ik hilarisch vind. :')
Ik zag ooit in een Spaanstalig land een meisje van een jaar of vier met een t-shirt met de tekst: "I love to play with my boyfriend and his friends." Ik vond het net niet zeg maar. ;(


Overigens heb ik een brede smaak maar vind ik sommige dingen wel ronduit lelijk.
Maar van belachelijke principes ben ik al vrij snel afgestapt. Mijn kind heeft een Nijntje trui die niet heel stylisch verantwoord is, maar de grote glimlach die hij ervan krijgt is priceless. Hij moet het dragen en zich er fijn in voelen.
En het zijn ook maar kleren hoor. Ik hoop graag dat mijn kind een beetje openminded wordt. En dan kan ik best het goeie voorbeeld geven. Polo's vind ik heel stom en van Cars shirts word ik ook niet blij. Maar als er door de jaren heen eens wat van in de kast ligt omdat hij dat leuk vindt. Helemaal goed!
Het is niet mijn persoonlijke project runway project of zo.

En haten op O+ lichtjesschoenen O+ kan echt niet.
Als ik 18 zou zijn met benen tot aan de hemel dan combineerde ik ze met een glimheelallegging en een pakje roze hubbabubba kauwgom en zou de personificatie van awesomeness zijn. *O* :7 Ook in het donker! 8-)
  maandag 3 november 2014 @ 14:46:51 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146253913
kweenie hoor Gulara.... met schoudervullingen en beenwarmers erbij is het helemaal een jaren 80 outfit.... maar het zou je ongetwijfeld fantastisch staan! O+
pi_146257540
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:00 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat je dat dan beter aan de douane hier kunt navragen ;)

Misschien dat zij de invoerrechten betalen? Weet niet hoe dat werkt en of dat mogelijk is. Misschien bieden bepaalde postbedrijven zoiets aan?
ws gebruikt Carters een wereldwijd shopsysteem als eshopworld.com. Dat is iig bij Victoria's secrets zo. Eshopworld vangt je pakje op, berekent dan de invoerrechten en btw, en stuurt je een factuur. Zodra je die betaald hebt, laten ze je pakje doorgaan.

Nouja, net zoiets dus, maar dan al in het afrekenloket van Carters.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 3 november 2014 @ 16:28:34 #290
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146257829
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is Oshkosh wat kwaliteit betreft een aanrader? Otje is uit haar tuinbroek gegroeid en ik vind er nergens eentje naar mijn zin.
Ja is een prima merkje :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 3 november 2014 @ 16:39:30 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146258371
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ws gebruikt Carters een wereldwijd shopsysteem als eshopworld.com. Dat is iig bij Victoria's secrets zo. Eshopworld vangt je pakje op, berekent dan de invoerrechten en btw, en stuurt je een factuur. Zodra je die betaald hebt, laten ze je pakje doorgaan.

Nouja, net zoiets dus, maar dan al in het afrekenloket van Carters.
Klinkt goed.
Weet je in elk geval waar je aan toe bent.

En oeh Victoria's Secrets O+
  maandag 3 november 2014 @ 16:45:27 #292
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146258681
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Klinkt goed.
Weet je in elk geval waar je aan toe bent.

En oeh Victoria's Secrets O+
Dat vond ik best een tegenvaller. 60 dollar voor een bh. Nou heb ik een maat die overal goed te koop is dus misschien maakt dat nog verschil hoe je er naar kijkt.
Maar alle vrouwen in mijn NYC gezelschap vonden het stevig aan de prijs.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146258719
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ws gebruikt Carters een wereldwijd shopsysteem als eshopworld.com. Dat is iig bij Victoria's secrets zo. Eshopworld vangt je pakje op, berekent dan de invoerrechten en btw, en stuurt je een factuur. Zodra je die betaald hebt, laten ze je pakje doorgaan.

Nouja, net zoiets dus, maar dan al in het afrekenloket van Carters.
Maar dan zou het ook duurder worden voor een grote bestelling of niet? Dan is een groepsbestelling nog steeds niet heel aantrekkelijk... Ik ga thuis eens een hele lading zooi in een wagentje mikken bij Carters, want ik wil nog een paar pyjama's :)
  maandag 3 november 2014 @ 17:03:40 #294
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146259463
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:46 schreef Dot. het volgende:

[..]

Maar dan zou het ook duurder worden voor een grote bestelling of niet? Dan is een groepsbestelling nog steeds niet heel aantrekkelijk... Ik ga thuis eens een hele lading zooi in een wagentje mikken bij Carters, want ik wil nog een paar pyjama's :)
Het is een percentage van het aankoopbedrag volgens mij.
Dus dan zou je ook naar rato van wat je besteld hebt moeten betalen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146289090
Even een vraagje:
23 nov ben ik uitgerekend en m'n moeder wil graag een pakje geven voor kerst. Ik heb al op internet gekeken wat er is. Maar kan eigenlijk weinig leuks vinden. Ik hou wel van jurkjes en rokjes. Iemand tips?
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:13:33 #296
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146289180
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even een vraagje:
23 nov ben ik uitgerekend en m'n moeder wil graag een pakje geven voor kerst. Ik heb al op internet gekeken wat er is. Maar kan eigenlijk weinig leuks vinden. Ik hou wel van jurkjes en rokjes. Iemand tips?
Heb je al bij Next gekeken? Daar hebben ze vaak (over the top) kerstspul. http://nl.nextdirect.com/en/girls/newborn-girls/snow-dust/1
Het rode jurkje in de link vind ik best schattig bv, maar als je verder klikt (onderaan) dan hebben ze nog veel meer...
pi_146290554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even een vraagje:
23 nov ben ik uitgerekend en m'n moeder wil graag een pakje geven voor kerst. Ik heb al op internet gekeken wat er is. Maar kan eigenlijk weinig leuks vinden. Ik hou wel van jurkjes en rokjes. Iemand tips?
Deze is misschien ook wel toepasselijk?

(Vaenait ebay dus)
pi_146295994
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik omzeil de douane dagelijks door inderdaad een laag bedrag erop te laten zetten + gift en een vage omschrijving 'used babyclothes' (onder de 15 dollar) omdat verzendkosten ook meegerekend worden. Ik heb onlangs 8 pyjama's (carters) uit de US laten komen, gewoon via een vriendin daar, die het dan met lage waarde doorstuurt naar mij + reeses ;)

Of via iemand op een legerbasis, die ontduiken alles
Waar wordt het dan mee verstuurd? Ik zag dat de USPS toch nog aardige bedragen rekent.
pi_146302695
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even een vraagje:
23 nov ben ik uitgerekend en m'n moeder wil graag een pakje geven voor kerst. Ik heb al op internet gekeken wat er is. Maar kan eigenlijk weinig leuks vinden. Ik hou wel van jurkjes en rokjes. Iemand tips?
Jurkjes en rokjes totaal niet handig bij newborns. Kruipt op. Zit raar.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_146302731
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:46 schreef Dot. het volgende:

[..]

Maar dan zou het ook duurder worden voor een grote bestelling of niet? Dan is een groepsbestelling nog steeds niet heel aantrekkelijk... Ik ga thuis eens een hele lading zooi in een wagentje mikken bij Carters, want ik wil nog een paar pyjama's :)
Ja grote kans. Want dan ga je sneller boven de drempel uit. 125 euro ofzo is die.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_146302843
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat vond ik best een tegenvaller. 60 dollar voor een bh. Nou heb ik een maat die overal goed te koop is dus misschien maakt dat nog verschil hoe je er naar kijkt.
Maar alle vrouwen in mijn NYC gezelschap vonden het stevig aan de prijs.
Ik had voor ik zwanger werd van Jaap een enorme bestelling gedaan. Drie beha's. Tig bijpassende slips. Met gebruik kortingscoupons was het noet veel duurder dan hier in NL iets kopen. Maar ik kan dan ook niet bij Hema of h en m terecht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')