abonnement Unibet Coolblue
pi_145990115
pi_145990135
mydevice.io
my Viewport width :
618px
39em
pi_145990238
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

de link met [my punt device punt io] werkt niet. De weergave van FP is bij mij inderdaad de mobiele weergave zoals beschreven in je tweede linkje mbtr devices lager dan 1024pixels.

Ik heb ook desktopversie opvragen' geprobeerd, dat verandert niets aan de weergave...

Ik weet niet of het correct is of niet, lijkt me zeker dat laatste lijkt me niet kloppen :P
Link aangepast, http://mydevice.io :)
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_145990301
Viewport is zo klein omdat er geen rekening wordt gehouden met de daadwerkelijke DPI, blijkbaar.
pi_145990330
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Link aangepast, http://mydevice.io :)
Ok, dan krijg ik inderdaad:
360px (23em) portait
640px (40em) landscape
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145990543
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:56 schreef RetRy32 het volgende:
Viewport is zo klein omdat er geen rekening wordt gehouden met de daadwerkelijke DPI, blijkbaar.
Als je op mydevice.io verder naar beneden scrollt zie je een testfoto van 360 pixels breed, die neemt gewoon het halve scherm in beslag.
Is it a bug or a feature? Webpagina's laden zo wel sneller natuurlijk.

Jouw 618 ipv 640px komt waarschijnlijk doordat je statusbalk in beeld is..
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_145990640
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:05 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Als je op mydevice.io verder naar beneden scrollt zie je een testfoto van 360 pixels breed, die neemt gewoon het halve scherm in beslag.
Is it a bug or a feature? Webpagina's laden zo wel sneller natuurlijk.

Jouw 618 ipv 640px komt waarschijnlijk doordat je statusbalk in beeld is..
Nee dat komt omdat het een skeere website is die de device DPI niet gebruikt.
Maar dat is eigenlijk ook de realiteit, want de browsers doen inzoomen.

Hier met zoom uitgeschakeld, 1:1 mapping.


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 12:13:24 ]
pi_145990864
Ok, bedankt all, dit verklaart het probleem. Ik dacht dat ik een instelling verkeerd had staan maar is dus gewoon een opo dingetje door de hoge resolutie.
Geen idee hoe ik die zoom kan uitschakelen maar dat lijkt me in de praktijk ook niet echt handig.

[ Bericht 22% gewijzigd door Adfundum op 27-10-2014 12:39:07 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:57:58 #234
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145991937
Vanmiddag gaat de OnePlus een uurtje in de vrije verkoop. Zit erover te denken er een voor mijn schoonvader te bestellen, die al heeft aangegeven er graag een te willen.

Wat zijn nou de must-have extra's die je erbij moet bestellen? Ik had zelf mijn OnePlus gewoon 'kaal' besteld want ik heb dat ding toch meestal gewoon 'binnen', maar mijn schoonvader zal hem vaak buiten bij zich hebben, en is ook misschien iets onhandiger. Daarnaast wil mijn vriendin voor haar OnePlus ook nog zo'n sleeve enzo, maar misschien dat we dan liever 3rd party bestellen ipv officiele, want die officiele vind ik niet echt mooi...



Ik denk dat ik voor die sleeve dan dus liever voor de 3de optie op deze page ga:
http://www.mobilegeeks.com/top-3-oneplus-one-smartphone-cases/

Maar wat zijn de must-haves om erbij te bestellen qua screen-protectors, clear-case, etc etc?
pi_145992225
Als screen protector kun je misschien ook een met tempered glass overwegen. Als ik de verhalen moet geloven kun je er ongeveer met een hamer op slaan zonder dat het onderliggende glas breekt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:14:54 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145992437
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Adfundum het volgende:
Als screen protector kun je misschien ook een met tempered glass overwegen. Als ik de verhalen moet geloven kun je er ongeveer met een hamer op slaan zonder dat het onderliggende glas breekt.
Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?

Dat willen we natuurlijk het liefst vermijden.

Ik heb nu na zo'n 2 maanden gebruik van de OnePlus nog geen enkel krasje ofzo erop, dus ik vraag me ook af hoe nodig zo'n screenprotector nog is, gezien de huidige kwaliteit van het glas (Gorilla?)
pi_145993118
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?

Dat willen we natuurlijk het liefst vermijden.

Ik heb nu na zo'n 2 maanden gebruik van de OnePlus nog geen enkel krasje ofzo erop, dus ik vraag me ook af hoe nodig zo'n screenprotector nog is, gezien de huidige kwaliteit van het glas (Gorilla?)
Over dat barsten weet ik niets, dat ga ik even opzoeken, ik wilde dat namelijk zelf bestellen. Dat temered glass is ook meer als valbescherming dan tegen krassen. Het glas van de one+ ligt boven op de telefoon dus als hij face down op straat valt vraag ik me af of hij niet gewoon uit de beschermhoes valt en alsnog beschadigt. Een flip cover is ook nog een overweging als de telefoon vaak buiten gebruikt wordt maar die vind ik weer niet zo handig. Scherm gaat wel gelijk aan als je hem openklapt.
Zelf heb ik net deze besteld. Niet het eerste hoesje uit het filmpje maar de tweede:
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_145993159
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?

Dat willen we natuurlijk het liefst vermijden.

Ik heb nu na zo'n 2 maanden gebruik van de OnePlus nog geen enkel krasje ofzo erop, dus ik vraag me ook af hoe nodig zo'n screenprotector nog is, gezien de huidige kwaliteit van het glas (Gorilla?)
Die van mij zit onder de krassen hoor.
Maar is al 30 keer op de grond getieft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 13:40:08 ]
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:50:00 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145993454
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Over dat barsten weet ik niets, dat ga ik even opzoeken, ik wilde dat namelijk zelf bestellen. Dat temered glass is ook meer als valbescherming dan tegen krassen. Het glas van de one+ ligt boven op de telefoon dus als hij face down op straat valt vraag ik me af of hij niet gewoon uit de beschermhoes valt en alsnog beschadigt. Een flip cover is ook nog een overweging als de telefoon vaak buiten gebruikt wordt maar die vind ik weer niet zo handig. Scherm gaat wel gelijk aan als je hem openklapt.
Zelf heb ik net deze besteld. Niet het eerste hoesje uit het filmpje maar de tweede:
Ziet er ok uit. In ieder geval beter dan die eerste die hij laat zien. Ik vind het alleen zo zonde om mijn OnePlus helemaal te 'verbergen' in een case enzo.

Heb je een mooie phone, qua design, en dan gooi je er een plastic case omheen... :P

Waar heb je besteld? Hoe duur?
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:50:28 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145993467
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Die van mij zit onder de krassen hoor.
Maar is al 30 keer op de grond getieft.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_145994110
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ziet er ok uit. In ieder geval beter dan die eerste die hij laat zien. Ik vind het alleen zo zonde om mijn OnePlus helemaal te 'verbergen' in een case enzo.

Heb je een mooie phone, qua design, en dan gooi je er een plastic case omheen... :P

Waar heb je besteld? Hoe duur?
Via ebay. 10 euro voor de case en 13 euro voor de verzending :@

-edit-

v v Ik heb veel van die Chinese hoesjes bekeken maar de afwerking is toch vaak slecht of ze zijn gewoon lelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Adfundum op 27-10-2014 14:46:11 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:10:51 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145994188
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Via ebay. 10 euro voor de case en 13 euro voor de verzending :@
Dat vind ik nogal prijzig voor een hoesje :'(

Er zijn toch genoeg China-shops die free shipping doen?
pi_146000487
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal prijzig voor een hoesje :'(

Er zijn toch genoeg China-shops die free shipping doen?
Vind je dit niks: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5668f121ca
Heb dit hoesje al een tijdje, en vind hem erg netjes. Je krijgt er ook een screen protector bij ;)
pi_146001904
Heeft iemand nog een invite? Want dan kun je hem volgens mij wel meteen bestellen.

edit: nevermind hij is al door de pre order gekomen.

[ Bericht 40% gewijzigd door ssebass op 27-10-2014 17:57:55 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146001959
kom er nu pas achter maar meer mensen die problemen hebben met mp3's luisteren? ringtones gaat perfect maar via de mp3 app vind ik zelfs geen enkel mp3 bestand. Staat toch echt 20 gig op dus ergens gaat het mis
Hooray for boobies!
pi_146002271
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
kom er nu pas achter maar meer mensen die problemen hebben met mp3's luisteren? ringtones gaat perfect maar via de mp3 app vind ik zelfs geen enkel mp3 bestand. Staat toch echt 20 gig op dus ergens gaat het mis
start telefoon opnieuw, of gebruik een media refresher ofzo (root).
pi_146003597
Beiden gedaan geen effect. Zie nu ook dat het een mogelijke bug is
Hooray for boobies!
pi_146006529
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
Beiden gedaan geen effect. Zie nu ook dat het een mogelijke bug is
Google Play gegevens verwijderen of eventueel Poweramp gebruiken.
Laatste optie werkt sowieso.
pi_146027496
Zo, vandaag een opdracht gemaakt voor mijn opleiding op mijn OPO in Quickoffice, ging nog lekker moet ik zeggen. Dat grote beeld helpt daar wel mee.
pi_146027585
M'n N4 overleden :'( toch maar aan de OnePlus One dan?

Wat kostie nou eigenlijk ongeveer omgerekend in euro's incl alle bijkomende kosten als shipping & handling (als die er zijn)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')