abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:27:43 #201
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_145532790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
als jij TWD kijkt voor de diepgang dan moet je maar stoppen met adviezen geven over wat iemand beter kan kijken :')
Sorry, maar niet iedereen hier wil alleen maar actie-actie-actie zien. Sommige mensen houden nou eenmaal van wat meer focus op menselijke ontwikkeling en drama.

Zo is TWD ook bedoeld. Niet alleen de tv serie maar ook de comics. Het is geen horror, het heeft alleen een horror setting.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_145533011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef Fylax het volgende:
Hoe weet je/Waar staat dat Morgan maanden later dat bord ziet?
http://i.imgur.com/Tv3rLbx.jpg

Zie de begroeiing
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:33:39 #203
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145533033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
als jij TWD kijkt voor de diepgang dan moet je maar stoppen met adviezen geven over wat iemand beter kan kijken :')
De ontwikkeling van de personen is dan ook helemaal niet te zien. :') :') :')
pi_145533239
Wat een geweldige opening van seizoen 5, hopelijk blijft het tempo er dit seizoen een beetje in zitten _O_
pi_145534191
Wow, wat een aflevering, binnen 2 afleveringen wordt er gewoon afgerekend met Terminus. _O_
pi_145534427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef Fylax het volgende:
Hoe weet je/Waar staat dat Morgan maanden later dat bord ziet?
http://www.amctv.com/show(...)eason-5/no-sanctuary

Naar details gaan en dan onderaan.
pi_145534782
Hardlopen liep gisteravond iets uit waardoor ik de eerste 7 minuten heb gemist }:| . Nu denk ik toch maar alsnog downloaden om te kijken of ik nog wat heb gemist.

Dat hele Morgan gebeuren had ik ook al gemist, net als the Making off die erna kwam. Toch maar even blijven zitten de volgende keer.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:21:29 #208
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145534902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILER: AMC over Morgan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, met een beetje pech zal dat dus pas seizoen 6 worden ofzo?

Sowieso een lastige beslissing geweest voor hem om uit z'n hideout te komen denk ik? Die vent had een gigantisch arsenaal.
pi_145538540
Hele goede ep, hopelijk een voorbode voor een goed seizoen

Maar wat was die gast met al dat vuurwerk nou aan het doen?
pi_145538578
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Damn, met een beetje pech zal dat dus pas seizoen 6 worden ofzo?
Sowieso een lastige beslissing geweest voor hem om uit z'n hideout te komen denk ik? Die vent had een gigantisch arsenaal.
Ze laten dat echt niet al nu zien terwijl het pas een volgend seizoen relevant zal zijn

Ik denk dat we zijn avontuur ook te zien krijgen de komende weken naast de groep uiteraard
pi_145539279
Denk dat we Morgan gaan zien in een aparte verhaallijn die een andere groep vindt en daar mee gaat, en uiteindelijk bij Rick komt.
(she/her)
pi_145539540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Hele goede ep, hopelijk een voorbode voor een goed seizoen
Maar wat was die gast met al dat vuurwerk nou aan het doen?
Walkers verspreiden en weghouden bij Terminus. Er waren nog 5 of 6 anderen op andere plekken, ze zouden het dan tegelijk afsteken.
pi_145539626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Walkers verspreiden en weghouden bij Terminus. Er waren nog 5 of 6 anderen op andere plekken, ze zouden het dan tegelijk afsteken.
Wel slim. Hadden ze bij de gevangenis ook moeten doen.
(she/her)
pi_145539819
Prima aflevering! Had wat mij betreft over twee eps uitgesmeerd mogen worden. Voor mijn gevoel ging het te snel. Maar wel heerlijk dat het weer begonnen is!
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:44:24 #215
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145542319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 03:55 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat ding gaat echt niet in en rechte lijn hoor ;) Het is altijd een boog. Maar de hoek waaronder het ding weggeschoten wordt was misschien wel wat groot.
Het is nogal onwaarschijnlijk dat je een vuurpijl 200 meter verder schiet en dan direct je doel raakt. Als je er eerst een stuk of wat hebt kunnen uitproberen is het een ander verhaal. Maar als dat het masterplan is om je vrienden te bevrijden, en direct de eerste poging werkt, is natuurlijk 'nogal mazzel'. Vooral omdat de tank gevuld is met explosief gas en niet leeg is, of vol met water zit of koeiemest of whatever.

Maar goed, ik kan met dit soort toevalligheden en supermazzel wel leven in een serie waar de doden opnieuw tot leven komen. Je zou de schrijvers van het scenario misschien wel kunnen verwijten dat ze het zichzelf wel makkelijk hebben gemaakt.

Anyway, een goeie eerste aflevering, vol met spanning (wie weet had men besloten Tyreese of Glenn te laten sterven) en heerlijk gewelddadig.

Wat ik schokkend vond, was die stapel teddyberen in de ruimte met spullen die de kannibalen hadden geroofd van hun slachtoffers. Ze vermoordden en aten dus ook kinderen!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:48:05 #216
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145542518
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:39 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wel slim. Hadden ze bij de gevangenis ook moeten doen.
Die walkers bij de gevangenis werden ook voor een deel in leven gelaten als bewaking tegen andere overlevenden. Alleen het overschot werd afgemaakt.

Bovendien; als je denkt dat je de lokale walkers afleidt met deze truc heb je gelijk, maar dit trekt uit een grotere omgeving juist walkers aan richting je vesting. Het worden er per saldo juist veel meer in de omgeving.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_145543420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Semi-offtopic: Dan schijnt wel echt een super mooi spel te zijn hoorde ik :o
Dat is echt een geweldig spel, daar werken ze het hele concept van The Walking Dead zo veel beter uit dan de serie. Er is in de game ook een stukje met kannibalen en is erg goed gedaan.

Ik vind de TV-serie vermakelijk maar had graag gezien dat ze qua verhaal, karakterontwikkelingen, onderlinge verhoudingen en emoties meer naar het spel keken. Dan had het mijn favoriete serie ooit kunnen worden :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:15:23 #218
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_145543785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:56 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb gisteren de aflevering gezien van het nieuwe seizoen en ik moet zeggen, het is weer helemaal duidelijk geworden waarom dit mijn favoriete serie is (zelfs beter dan Game of Thrones). Om te zien hoe het slachtproces feitelijk gebeurt was wel even slikken, maar het is mooi dat ze de boel niet hebben verhuld en die Terminusmensen gewoon hebben weergegeven zoals ze zijn. Enige puntjes van kritiek, en dat betekent niet dat ik me daar constant aan zit te ergeren, maar gewoon dat het beter had gekund, is zoals al eerder aangegeven de vuurpijl-als-mortiertruuk, Tyreese die (aanvankelijk) weer overmeesterd wordt (hoe voorspelbaar :') ) en het is toch ook vreemd om Rick te horen met zijn stoere taal (they're fucking with the wrong people) terwijl hij dit totaal niet waar heeft kunnen maken. Zonder Carol hingen ze met z'n alleen gewoon aan een vleeshaak. Rick maakte natuurlijk al veel eerder een cruciale fout door niet eerst een paar dagen rond Terminus te kamperen, proberen Terminusverkenners te grijpen en te ondervragen en dan pas ingrijpen, i.p.v. meteen als een idioot het kamp te bestormen.
Maar goed, ik ben vooral blij verrast door Carol, die echt een interessante ontwikkeling heeft doorgemaakt van onderdanig vrouwtje naar bad-ass. _O_ _O_
Ik kan me ook niet goed voorstellen waarom Terminus Ricks groep zou achtervolgen, totaal onzinnig, ze kunnen gewoon weer hun oude leventje oppakken nl.
Na maanden lang afwezig te zijn geweest ben ik toch even speciaal voor deze post ingelogd.
TWD beter vinden dan GOT X :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:16:38 #219
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_145543836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Na maanden lang afwezig te zijn geweest ben ik toch even speciaal voor deze post ingelogd.
TWD beter vinden dan GOT X :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wanneer dalen je balletjes in?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:19:23 #220
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_145543958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wanneer dalen je balletjes in?
Wat hebben mijn teelballen te maken met mijn post?
pi_145544188
Hebben we alle hoofdpersonen van Terminus dood zien gaan? Rick wou terug om te kijken of ze wel allemaal dood waren maar toch doen ze het niet.
Zal wel weer een Governor 2.0 revanche worden.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:48:18 #222
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145545264
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is nogal onwaarschijnlijk dat je een vuurpijl 200 meter verder schiet en dan direct je doel raakt. Als je er eerst een stuk of wat hebt kunnen uitproberen is het een ander verhaal. Maar als dat het masterplan is om je vrienden te bevrijden, en direct de eerste poging werkt, is natuurlijk 'nogal mazzel'. Vooral omdat de tank gevuld is met explosief gas en niet leeg is, of vol met water zit of koeiemest of whatever.
Maar goed, ik kan met dit soort toevalligheden en supermazzel wel leven in een serie waar de doden opnieuw tot leven komen. Je zou de schrijvers van het scenario misschien wel kunnen verwijten dat ze het zichzelf wel makkelijk hebben gemaakt.
Anyway, een goeie eerste aflevering, vol met spanning (wie weet had men besloten Tyreese of Glenn te laten sterven) en heerlijk gewelddadig.
Wat ik schokkend vond, was die stapel teddyberen in de ruimte met spullen die de kannibalen hadden geroofd van hun slachtoffers. Ze vermoordden en aten dus ook kinderen!
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om 2-3 vuurpijlen af te schieten. Maar een wolk gas is 'nogal' wat groter dan het volume van de tank waar het uit komt. Dat er ook echt gas in zit, is wel logisch. Of het zou op moeten zijn. Maarja, Terminus is nog in werking en er staan ook treinwagons. Wellicht ook een wagon met gas.

Enneh, Rick sneed z'n tiewrap-boeien niet door, hij stak het puntje onder het lipje van de tiewrap. Dat doe ik wel eens met een mes en dat werkt ook ;) Het is dat ze het niet hebben laten zien ...

Waar ik nog het meeste over struikel is dat ik echt heel erg slecht in namen ben. Ik weet nog maar net wie Rick en Carl zijn, maar wie Carol is :? Ja, dat haal ik uit het vuurpijlverhaal :') Ze moesten maar naamkaartjes gaan dragen :Y
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:58:10 #223
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145545744
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:59:25 #224
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145545803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]

Wellicht is Z Nation wat voor je. Gaat ook over zombies maar heeft geen diepgang.
Bedankt voor de tip!

Nog geen topic over, zag ik?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:07:30 #225
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145546260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef tralalala het volgende:
Hebben we alle hoofdpersonen van Terminus dood zien gaan? Rick wou terug om te kijken of ze wel allemaal dood waren maar toch doen ze het niet.
Zal wel weer een Governor 2.0 revanche worden.
Die mannelijke hoofdpersoon (zoon van die oudere vrouw?) werd wel door een kogel geraakt en viel, maar hij is vast niet dood.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')