abonnement Unibet Coolblue
pi_420721
quote:
Op 27 oktober 2000 00:44 schreef tanjalies het volgende:
Ik kan moeilijk geloven dat het gisteren al in elkaar is gezet. Wat wel duidelijk is, is dat de winnaar Veronica is geworden. Deze hele actie levert voorpagina nieuws en hogere kijkcijfers.
[offtopic]
Laten we wel wezen, dit is waar _wij_ om gevraagd hebben. Het publiek krijgt wat het publiek wil.
[/offtopic]

Ik vond het echt een bril voor iemand die lenzen heeft en zo'n bril ergens als 'backup' heeft liggen. Ze zag eruit als iemand die achterin de auto met 't kindje was meegekomen, lekker makkelijke outfit, net een kind gehad.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_420794
quote:
Op 27 oktober 2000 00:44 schreef tanjalies het volgende:
Ik kan moeilijk geloven dat het gisteren al in elkaar is gezet. Wat wel duidelijk is, is dat de winnaar Veronica is geworden. Deze hele actie levert voorpagina nieuws en hogere kijkcijfers.
Ed heeft gisteren al gezegd dat hij van plan was niet weg te gaan. Dus zo verrast zal VOO nooit geweest zijn. Heb het niet op tv gezien, dus ik weet niet hoe ze het daar brachten. Ed is in elk geval een kijkcijferkanon, door al die kijkers knallen de streams er de hele tijd uit
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_420821
Het is zo overduidelijk dat heel deze scene van tevoren bedacht is, maar het blijft een absolute publiciteits stunt.

Ze hebben bereikt wat ze wilden bereiken en straks ligt Ed daar met Bart in een Tentje in de tuin.
Bart kennende gaat ie hem nog steunen ook.

Hmmmmm

Proost
pi_420833
quote:
Op 27 oktober 2000 00:48 schreef Claudia_x het volgende:

Ze zag eruit als iemand die achterin de auto met 't kindje was meegekomen, lekker makkelijke outfit, net een kind gehad.


Ja, dat heeft ze ook en nog maar 3 weken geleden! Ze wou niet in beeld, dat was niet de bedoeling. Hoe ze eruit zag doet er wat mij betreft niet toe, ze zit nota bene in haar kraamtijd en ik vind het aardig knap dat ze zo relaxed kan omgaan met een man die de aandacht van haar kraamtijd weghaalt
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:17:37 #30
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_420840
zo strak geregiseerd en al, Beau die er zo makkelijk mee omging, dit moet vooropgezet zijn. Dat kan niet anders. Als er stront is gaan direct alle streams enzo op zwart, en dat is niet gebeurd.
Forum ® us
pi_420852
het was inderdaad erg gelikt, zeker na de interventie van vrouw en vriend
Proost
pi_420914
VOO verdient een hoop omdat de reclames nu meer opbrengen omdat iedereen weer naar BB gaat kijken!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:46:37 #33
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_420915
quote:
Op 27 oktober 2000 01:45 schreef meneer draak het volgende:
VOO verdient een hoop omdat de reclames nu meer opbrengen omdat iedereen weer naar BB gaat kijken!
Terwijl het hier toch veel leuker is!
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 08:57:31 #34
3455 Helsie
Proud to be
pi_421152
Ik denk ook dat het hardstikke nep is. Die huilbui was een 100% acteer huilbui. Janken zonder tranen en ook je hoofd zo houden dat niemand het verschil ziet tussen lachen en huilen... Erg slecht en ik ben blij dat ik vanavond niet in de gelegenheid ben om te kijken, maar gewoon aan het bier in de kroeg zit. Anders deed ik nog mee aan de actie van Veronica ook: nl dat vanavond een record aantal mensen moet kijken hoe het met Ed afloopt (maar ze lopen een dag achter, dus dat komt niet eens in de uitzending van vanavond.)
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_421158
Nu Bart niet in de tuin is verschenen, mogen we aannemen dat Ed zijn actie NIET door Veronica is voorgebakken.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 09:13:01 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_421173
Nou de opmerking van Beau: Dit had toch niemand kunnen verwachten.

Pardon, maar iedereen op Fok! wist dat Ed dit al de hele dag liep te verkondigen. Luisterd VOO niet naar de streams. Houden ze geen rekening met al die mensen die dat wel doen.

Als VOO verstandig was geweest hadden ze voor de uitslag bekend werd gewoon een stukje van Ed laten zien waarin hij dit zei, en dan iets zeggen van 'we zijn benieuwd of hij zich aan dit standpunt houdt'.

En dan ook gewoon tegen Ed zeggen, 'ja, zoiets hadden we al verwacht.'

Dat was volgens mij veel Cooler geweest. Iedereen wist dat hij dit van plan was.

***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 09:39:51 #37
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421212
quote:
Op 27 oktober 2000 09:03 schreef tanjalies het volgende:
Nu Bart niet in de tuin is verschenen, mogen we aannemen dat Ed zijn actie NIET door Veronica is voorgebakken.
Deze indruk kreeg ik vanmorgen ook, ja!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:23:14 #38
4768 CarloZ
Soms........
pi_421301
Vanmorgen had robert jensen van veronicaFM hummie aan de telefoon.
En ze vertelde dat ze de plannen van ed al een dag geleden had gehoord. Maar ze had nooit verwacht dat ed dit daadwerkelijk zou doorzetten. En daarom was big brother verrast.
Ze wisten niet wat ze moesten doen, omdat het ook onmenselijk was om ed het huis uit te laten slepen door een groep agenten met honden.
Dit waren dus haar woorden.
En wat ik zelf denk? Ik geloof niet dat dit geacteerd is.
Vrouwen hebben het voordeel dat ze meestal niet in het bezit zijn van wijde broekzakken
pi_421313
Ed is wel een goed acteur. Ik heb nog nooit iemand horen snotteren om vervolgens geen waterige ogen te zien. Als je moet janken zijn ze minstens een beetje waterig.
Over het opkomen tegen de BB regels. Hij kon ze lezen hij heeft vorig jaar ook BB gezien dus hij weet wat hem te verwachten staat. Dit heeft niets met principes te maken. Hij gedraagd zich gewoon als een klein kind. Bovendien heeft Veronica hem met die actie van vorige week do nog gesteunt door soapsterren uit te nodigen om aan te laten geven dat zo'n persoon heel interessant voor het programma is. Maar met zijn domme (ja domme) gelul heeft ie gewoon zichzelf niet erg populair gemaakt.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:30:10 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_421316
Natuurlijk is dit niet geacteerd. Een filmregisseur zou drie weken bezig zijn om al deze scenes er op te krijgen, denk je dat de VOO dit zo uit haar mouw kan schudden, en enpassant nog een vrouw en vriend van Ed weet te regelen die het spelletje zo cool meespelen? No way!

Bovendien: waarom zou het niet echt zijn? Wat is er tegen om ervan uit te gaan dat dit gewoon 'echt' is.. er is toch niks boven-nartuurlijks gebeurd of zo? Nee, na zes weken big brother is er eindelijk eens spektakel. Omdat soektakel niet zo vaak voorkomt hoeft het nog niet meteen geregisseerd te zijn als het wél gebeurt. Toch? Tuurlijk komt het VOO goed uit. Maar ze kunnen toch ook gewoon mazzel hebben

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:32:30 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_421322
Iedereen kan zien dat dit een totaal voorbereid plan van JdM is. Beau bleef veel te rustig. Er verscheen nog geen zweetdruppel op zijn voorhoofd.

Ik heb het idee dat de hele Ed figuur een act is. Alles voor de kijkcijfers.

Ze hebben er gewoon eentje ingeknikkert die voor een beetje vuur moest zorgen. Dat heeft die gedaan. Dit is zijn laatste grote kunstje dat hij samen met de redaktie heeft opgezet en dat begon al de vorige nacht. Je zal zien dat hij straks gewoon weg gaat.

Ik had het trouwens leuker gevonden Als Ferdi, Georgie, Robin hem er zelf op een hardhandige manier uit hadden gewerkt.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:43:59 #42
4768 CarloZ
Soms........
pi_421358
Op 27 oktober 2000 10:32 schreef marky het volgende:
Iedereen kan zien dat dit een totaal voorbereid plan van JdM is. Beau bleef veel te rustig. Er verscheen nog geen zweetdruppel op zijn voorhoofd.
ONZIN! Waarom in vredesnaam zou beau zweetdruppels krijgen van dit voorval

Ik heb het idee dat de hele Ed figuur een act is. Alles voor de kijkcijfers.

Ze hebben er gewoon eentje ingeknikkert die voor een beetje vuur moest zorgen. Dat heeft die gedaan. Dit is zijn laatste grote kunstje dat hij samen met de redaktie heeft opgezet en dat begon al de vorige nacht. Je zal zien dat hij straks gewoon weg gaat.
Wat heeft weggaan met acteren te maken

Ik had het trouwens leuker gevonden Als Ferdi, Georgie, Robin hem er zelf op een hardhandige manier uit hadden gewerkt.
Dream on!..

Vrouwen hebben het voordeel dat ze meestal niet in het bezit zijn van wijde broekzakken
pi_422599
*Big Brother Bart staat voor de deur, Hummie heeft nog gezegd geen oude BB'ers in dat huis.*
---------------------------------------------
Daar was inderdaad nog zo'n heisa om i.v.m. Mona, die uit naam van het roddelblad **** verslag van binnenuit zou doen.
Maar als het VOO uitkomt kan het ineens allemaal wel.

Opzet of niet, het komt VOO allemaal heel mooi uit want reken er maar op dat de kijkcijfers stijgen.

Dit was ook al het geval met de entree van Ed. Tot nu toe kwam iedereen door de voordeur binnen. Ed moest gelijk al een rol spelen en veroorzaakte met zijn 1e actie in het huis dus al de nodige verwarring onder de bewoners.

Mooi vind ik het om te zien hoe geschokt de bewoners zijn nu hun beschermde wereldje ineens niet zo veilig blijkt te zijn en volgens regeltjes blijkt te lopen.

Al met al hoop ik wel dat het niet in scene is gezet wat mijn waardering voor de actie van Ed alleen maar doet stijgen al vind ik dat hij uiteindelijk toch na zijn punt gemaakt te hebben op had kunnen stappen.

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 07:54:13 #44
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_424004
Vond het niet echt nut hebben om er een heel nieuw topic over te openen maar wilde het toch ff kwijt en het past het best hier:

Telegraaf leest Fok!forum?

bron: telegraaf zaterdag 28 oktober 2000

Ed vandaag BB huis uit?

De onpopulaire bewoner Ed verlaat naar alle waarschijnlijkheid het BBhuis vnadaag. Hij weigerde donderdag te vertrekken nadat de kijkers hem massaal wegstemden.
De programmamakers waren met stomheid geslagen. Na gesprekken met Ed, die vindt dat hij als nieuwkomer geen eerlijke kans heeft gekregen, werd besloten dat hij nog even mocht blijven.
Zijn medebewoners reageerde woedend omdat Ed zich niet aan de regels hield. Ook de kijkers hadden geen goed woord vor zijn onsportieve gedrag over, zo blijkt uit de reacties op het Internet.
Op internet wordt ook de discussie gevoerd dat Eds actie hem door de BBredactie zou zijn ingefluisterd in een poging om de kijkcijfers op te krikken. DAt wordt van officiële zijde krachtig ontkend. De kijkcijfers liggen aanmerkelijk lager dan vorig jaar.
----------------------------

lezen ze toch niet goed. Volgens mij is Ed hier op het Forum (zie ook frontpage poll) behoorlijk populair en was het wel een strakke actie

Hallo...?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')