abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145465633
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________


Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________


Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
dery1990, ex-hiker regio Groningen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:06:39 #2
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145466067
Bier in Vlaardingen _O_
pi_145467134
Duurt lang.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145467990
Riep er iemand bier?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145468407
Oke, hopen dat er binnekort een mooie zomerse dag is en iedereen toevallig vrij is. Dan tussen Meerkerk snelweg en de bushalte stoelen neerzetten, paar koelboxen en bier drinken en hikers die naar de bushalte lopen toe te juichen.
pi_145468817
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Drilboor het volgende:
Oke, hopen dat er binnekort een mooie zomerse dag is en iedereen toevallig vrij is. Dan tussen Meerkerk snelweg en de bushalte stoelen neerzetten, paar koelboxen en bier drinken en hikers die naar de bushalte lopen toe te juichen.
Kun je beter tegenover de Feestlocatie gaan zitten. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145468834
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Drilboor het volgende:
Oke, hopen dat er binnekort een mooie zomerse dag is en iedereen toevallig vrij is. Dan tussen Meerkerk snelweg en de bushalte stoelen neerzetten, paar koelboxen en bier drinken en hikers die naar de bushalte lopen toe te juichen.
Gewoon schandalig wat er daar in Meerkerk gebeurt. Het zou maar regenen en je moet daar afleveren...
pi_145468886
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Gewoon schandalig wat er daar in Meerkerk gebeurt. Het zou maar regenen en je moet daar afleveren...
U serious? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145469030
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
U serious? :')
Ja. Ga jij als er sneeuw ligt maar een half uur lopen op zo'n kutweg, met je hakken ofzo.
pi_145469046
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Drilboor het volgende:
Oke, hopen dat er binnekort een mooie zomerse dag is en iedereen toevallig vrij is. Dan tussen Meerkerk snelweg en de bushalte stoelen neerzetten, paar koelboxen en bier drinken en hikers die naar de bushalte lopen toe te juichen.
Haha ^^

Maar is er geen ijskarten in het noorden? die jongens hebben altijd al de pech dat zij altijd zover moeten reizen. :')
De uithof is waarschijnlijk geen optie, op de site staat iets dat ze de komende tijd gesloten zijn.
pi_145469475
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ja. Ga jij als er sneeuw ligt maar een half uur lopen op zo'n kutweg, met je hakken ofzo.
Ja hoor, geen probleem. Ik ben toch zeker niet van suiker. :') Leuk is anders maar kom op zeg. Een halfuur is geen wereldramp.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:07:24 #12
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145469791
Die heeft blijkbaar nog nooit bij Oosterhesselen gestaan met 10cm sneeuw en geen bussen die rijden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145470782
Staat dat bruggetje daar nog of was die weg gehaald? Ik weet nog dat ik tijdens een storm daar naar de bushalte moest lopen maar vrij snel door een ouder echtpaar mee kon rijden. Zij pikten op die weg wel vaker jongeren op om bij de bushalte af te zetten. :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:40:03 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145471926
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Drilboor het volgende:
Oke, hopen dat er binnekort een mooie zomerse dag is en iedereen toevallig vrij is. Dan tussen Meerkerk snelweg en de bushalte stoelen neerzetten, paar koelboxen en bier drinken en hikers die naar de bushalte lopen toe te juichen.
:D Haha ik ben voor.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145473381
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef DrSnuggle het volgende:
Staat dat bruggetje daar nog of was die weg gehaald? Ik weet nog dat ik tijdens een storm daar naar de bushalte moest lopen maar vrij snel door een ouder echtpaar mee kon rijden. Zij pikten op die weg wel vaker jongeren op om bij de bushalte af te zetten. :D
Bruggetje is al een tijd weg, nou moet je helemaal om dat terrein / restaurant heen :')
pi_145474909
Auto's voor morgen nog niet bekend, altijd leuk :') Maar wel een wisselritje Groningen - Oldenzaal.

In ieder geval vroeg op, busje van 8:20...
pi_145476155
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef ManScat het volgende:
Auto's voor morgen nog niet bekend, altijd leuk :') Maar wel een wisselritje Groningen - Oldenzaal.

In ieder geval vroeg op, busje van 8:20...
Lijn 12? Gezellig met scholieren altijd :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145476228
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef yosander het volgende:

[..]

Lijn 12? Gezellig met scholieren altijd :P
Immer lijn 12, altijd leuk :P
pi_145476369
Ich bin auch dabei in lijn 12 morgenochtend. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145476655
Mini-meet haha. Een vriend van me, die het werk sinds kort doet, zit ook in die bus.
pi_145478228
Jaja, komen we met z'n allen bij NL aan als Fok!-ers :P Weet al wel dat ik met de slechtste bak weg mag hoogstwaarschijnlijk :{
pi_145482078
Mogguh,
Hier alweer in de trein naar Delfzijl.. Veel te vroeg, maar gelukkig bestaat er koffie O-)
pi_145482222
De werkweek start weer goed. Trein vertrekt stipt om 07:32, zoals het hoort:

Bravo NS. Respect.
pi_145482441
Dudes. Geen idee hoe jullie eruit zien. Sarasi heeft een zwarte broek aan, een soort van coltrui met streepjes en een beige zomerjas. En rood haar dus. Zeg hallo! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145482445
Goeie morgen! :D ik sta naast je :P
pi_145482542
Guten morgen! Ik zit in een rode broek/zwarte jas naast iemand met een beige jas.

Ohja, het is vroeg :')
pi_145482626
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 08:16 schreef underground1009 het volgende:
Goeie morgen! :D ik sta naast je :P
durf je haar niet in het echt aan te spreken? Ze bijt niet hoor. ;) (tenminste, dat denk ik)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145482836
Ik denk/mag hopen dat dat meteen daarna is gebeurd :)
pi_145483221
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik denk/mag hopen dat dat meteen daarna is gebeurd :)
Dat bijten, of het aanspreken? :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145483593
Het aanspreken. :') Meestal bijt ik niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145483764
Zo, auto afgeleverd en een liftje naar een drukke bushalte gekregen. Betere dagen! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145484914
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik denk/mag hopen dat dat meteen daarna is gebeurd :)
Ja hoor, voor Sarasi hoefde ik niet bang te zijn :P Toffe meid :D

Nu net weg uit Naarden, aan het lopen naar de bushalte. Mevrouw had een behoorlijk maandagochtendhumeur die de auto aan moest nemen :+
Van Noordlease moest de berijdster tekenen, dus ik liet haar, een of ander HR-miepkw die "het wagenparkbeheer" deed, niet tekenen. Kwam de tekst "Ik ga hier iets van vinden hoor!" er uit :')
Toen maar vriendelijk een fijne dag gewenst :)
pi_145485382
Op Facebook zie je nu dan iemand die een Ford naar Ierland moest brengen/daar halen, wat dan ook.

Maar hoe worden deze ritten aangeboden? Iemand die drie dagen aaneengesloten beschikbaar is of iets? Niet via Facebook in ieder geval want dan zou ik het wel gezien hebben. Laatst ook foto van twee hikers in Parijs o.i.d.

Want zoiets zie ik ook wel zitten.
pi_145485491
Zo, bussie afgeleverd in Amsterdam. Wat een vreselijke apparaten zijn die Fiat Scudo's/Peugeot&Citroën versies toch. Lawaai, stuiterig en bij knooppunt Joure zat ik achter een MB 190D en ik kwam er niet voorbij.. Busjes met 90pk :')

Nu op naar Haarlem, alleen heb ik wel anderhalf uur over, even zien hoe we dat gaan invullen.
pi_145485610
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nu op naar Haarlem, alleen heb ik wel anderhalf uur over, even zien hoe we dat gaan invullen.
Misschien kan je gewoon eerder ophalen? :P Proberen waard.

Ik zit ook op het moment in Haarlem te wachten op mijn rit, maar ik woon dan ook in Haarlem.
pi_145485746
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef RacerDKB het volgende:
Op Facebook zie je nu dan iemand die een Ford naar Ierland moest brengen/daar halen, wat dan ook.

Maar hoe worden deze ritten aangeboden? Iemand die drie dagen aaneengesloten beschikbaar is of iets? Niet via Facebook in ieder geval want dan zou ik het wel gezien hebben. Laatst ook foto van twee hikers in Parijs o.i.d.

Want zoiets zie ik ook wel zitten.
Nou geloof het of niet, het werd op FB aangeboden. ;) je moest van donderdag t/m eventueel maandag kunnen.
Schijnbaar kon de auto alleen van maandag t/m vrijdag aangeboden worden, dus was je net te laat op vrijdag, dan kon je de auto pas op maandag afleveren. Zoiets kreeg ik via via te horen. Ik weet niet hoe de chauffeur dat afgehandeld heeft.
pi_145485758
Ophalen kan vast eerder, maar het is de aflevertijd die het 'm doet. Meer dan een uur eerder bij de klant aankomen wordt niet altijd gewaardeerd of er is niemand ;)
pi_145485767
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef RacerDKB het volgende:
Op Facebook zie je nu dan iemand die een Ford naar Ierland moest brengen/daar halen, wat dan ook.

Maar hoe worden deze ritten aangeboden? Iemand die drie dagen aaneengesloten beschikbaar is of iets? Niet via Facebook in ieder geval want dan zou ik het wel gezien hebben. Laatst ook foto van twee hikers in Parijs o.i.d.

Want zoiets zie ik ook wel zitten.
Die van EW? Werd wel via Facebook gedaan hoor, kijk maar paar topics terug, was een hele discussie over
pi_145485778
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:22 schreef DrSnuggle het volgende:
Nou geloof het of niet, het werd op FB aangeboden. ;)
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:23 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Die van EW? Werd wel via Facebook gedaan hoor, kijk maar paar topics terug, was een hele discussie over
oh :@
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:22:12 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145487462
Meerkerk in actie
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145490487
Nou helaas door wat miscommunicatie, het niet kunnen bereiken van mensen en het niet komen opdagen van de auto die ik moest rijden van drie naar twee naar nul ritjes gegaan vandaag.

Jammer.

edit:
En weer naar twee ritjes :') Mag hem over een half uur ophalen.

[ Bericht 30% gewijzigd door pfefferkatze op 13-10-2014 14:04:11 ]
pi_145491660
Zo, ook de Leon weer gedropt on Hoofddorp, op naar huis.
Die Leon had zo'n anti rook behandeling gehad, wat een lucht zeg. Kan je iemand mee plat gooien.
Overigens was CP echt O+ ! Ze was hooguit 25 en zonder het te vragen zou ze mee naar huis mogen :9 .
En nog even een lift gekregen naar 't station, altijd goed!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:29:12 #43
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145493847
Morgen voor de eerste keer locatiewerk, spannend. :D
pi_145494092
Mijn locatiewerk voor morgen is juist gecanceld ;(
In plaats daarvan twee losse ritjes gekregen.
pi_145494636
Net m'n focus afgeleverd bij NL, en foei, die dame was ook niet erg vrolijk :+ Maandagen zullen we maar zeggen
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:55:26 #46
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145494786
Vandaag een ritje naar station in een politiewagen gekregen. Toen kwam er onderweg een melding, dus ze hebben me vol gas en met sirene en al op station gedropt _O- Mensen keken wel een beetje raar toen ik uitstapte O+
pi_145495040
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:55 schreef Wave103 het volgende:
Vandaag een ritje naar station in een politiewagen gekregen. Toen kwam er onderweg een melding, dus ze hebben me vol gas en met sirene en al op station gedropt _O- Mensen keken wel een beetje raar toen ik uitstapte O+
Wow, dat is wel vet! Hoe kwam je in die politieauto terecht? Gelift? :D
pi_145495070
Nu vraag ik me meteen af of jullie wel eens liften tijdens het hiken, dus echt duim omhoog en naar andere automobilisten opsteken.
Soms twijfel ik wel eens als ik echt ver moet lopen of wanneer het regent, maar heb het nog nooit gedaan.
pi_145495125
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Nu vraag ik me meteen af of jullie wel eens liften tijdens het hiken, dus echt duim omhoog en naar andere automobilisten opsteken.
Soms twijfel ik wel eens als ik echt ver moet lopen of wanneer het regent, maar heb het nog nooit gedaan.
Al een aantal keer gedaan :) Valt me meestal nog mee hoe snel er iemand stopt, vaak nog mensen van oudere generaties die dat idealisme levend willen houden :D Ook aanzet tot hele interessante gesprekken meestal :)
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:36 #50
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145495147
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
[..]
Wow, dat is wel vet! Hoe kwam je in die politieauto terecht? Gelift? :D
Moest voor m'n studie een interview houden met een teamchef van de nieuwe nationale politie :) En achteraf bood ie dat aan
pi_145496512
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef underground1009 het volgende:
Net m'n focus afgeleverd bij NL, en foei, die dame was ook niet erg vrolijk :+ Maandagen zullen we maar zeggen
Die is nooit vrolijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145496522
Ik ga morgen liften! Lelystad - Nijverdal met een Up! Na die auto ben ik sowieso niet meer in staat om 3 km te lopen :')

Daarna nog even Hengelo-Almere met een Megane, dus dat maakt m'n dagje wel weer goed. Ook lang genoeg in het ov om tentamen te leren bij te slapen O+
pi_145496599
Werd trouwens vandaag nog gebeld voor Eindhoven - Nijmegen. Te kort, afgeslagen.

Pak woensdag wel m'n uren
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145499188
https://www.facebook.com/(...)5889/?type=1&theater

Vraagt er iemand of de rit naar Ierland een buitenlandrit is :')
Nee, toch niet
pi_145500265
Morgen +4 uur in het OV zitten om een C1 op te halen en terug te rijden naar Groningen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145502296
Eigenlijk wil ik een reactie erop zetten dat wanneer je godverdomme op het HBO zit je toch wel mag weten dat Ierland in het buitenland licht, maar dat vinden ze op het hoofdkantoor waarschijnlijk niet zo tof.
pi_145502630
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Drilboor het volgende:
Eigenlijk wil ik een reactie erop zetten dat wanneer je godverdomme op het HBO zit je toch wel mag weten dat Ierland in het buitenland licht, maar dat vinden ze op het hoofdkantoor waarschijnlijk niet zo tof.
Zelfde hier, had toen maar weer verwijderd :P

quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef yosander het volgende:
Morgen +4 uur in het OV zitten om een C1 op te halen en terug te rijden naar Groningen :')
:')
Nee, toch niet
pi_145503197
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Drilboor het volgende:
Eigenlijk wil ik een reactie erop zetten dat wanneer je godverdomme op het HBO zit je toch wel mag weten dat Ierland in het buitenland licht, maar dat vinden ze op het hoofdkantoor waarschijnlijk niet zo tof.
Oh, de ironie. :')
pi_145503233
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:32 schreef DrSnuggle het volgende:

0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Drilboor het volgende:
Eigenlijk wil ik een reactie erop zetten dat wanneer je godverdomme op het HBO zit je toch wel mag weten dat Ierland in het buitenland (b)licht(/b), maar dat vinden ze op het hoofdkantoor waarschijnlijk niet zo tof.
Oh, de ironie. :')
De dubbele ironie :')

Te langzaam DrSnuggle :7

Dat dubbel quoten werkt dus ook voor geen meter merk ik :')
Nee, toch niet
pi_145503326
Faalavond :')
Ik probeerde nog te ninja-editen maar het was al te laat :'(
pi_145503440
Matchday jongens. :7

Dat betekent bier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:52:26 #62
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145504159
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Amoeba het volgende:
Matchday jongens. :7
Dat betekent bier.
Het is zaterdag pas matchday hoor.
pi_145504790
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is zaterdag pas matchday hoor.
Dat klopt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:21:52 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145505338
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat klopt.
Club >>>>>> Nederlands elftal :7
pi_145509879
Nederlands elftal :')

Hiddink zit met Kerst weer gezellig bij z'n vrouw op de bank als ie zo doorgaat }:|

Oh en trouwens, de enige echte matchday die er toe doet komend weekend is natuurlijk zondag. Maar dat snapten jullie ook wel --> sc Heerenveen - sc Cambuur w/ *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 13 oktober 2014 @ 21:48:45 #66
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145510370
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
Nederlands elftal :')

Hiddink zit met Kerst weer gezellig bij z'n vrouw op de bank als ie zo doorgaat }:|

Oh en trouwens, de enige echte matchday die er toe doet komend weekend is natuurlijk zondag. Maar dat snapten jullie ook wel --> sc Heerenveen - sc Cambuur w/ *O*
_O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145511309
Eagles - PEC komend weekend *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:55 #68
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145511869
Ik ben vrijdag geweest. En niet omdat het in dat pauperstadion te 020 was, maar wat een kutsfeer zeg :') Het was gewoon een apres skifeest waar toevallig ook nog een voetbalwedstrijd plaats vond.

Zaterdag gelukkig weer gewoon naar De Kuip O+
pi_145512556
Het is weer dramatisch.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:40:27 #70
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145513895
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Amoeba het volgende:
Het is weer dramatisch.
Ik moet zeggen dat ik genoten heb van de inzet van die IJslanders.
pi_145514738
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben vrijdag geweest. En niet omdat het in dat pauperstadion te 020 was, maar wat een kutsfeer zeg :') Het was gewoon een apres skifeest waar toevallig ook nog een voetbalwedstrijd plaats vond.
Zaterdag gelukkig weer gewoon naar De Kuip O+
Naar voetbal gaan :') Naar het stadion, daar 2 uur lang samen met 40,000 andere idioten lekker schreeuwen, dan weer naar huis :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 23:17:11 #72
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145515622
Heb kaartjes voor Ajax- Barca geregeld als kado voor m'n vader O+
  maandag 13 oktober 2014 @ 23:19:13 #73
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145515699
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 23:17 schreef Wave103 het volgende:
Heb kaartjes voor Ajax- Barca geregeld als kado voor m'n vader O+
Niet een passe partout voor de EL bij Feyenoord kopen :')
pi_145515935
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Naar voetbal gaan :') Naar het stadion, daar 2 uur lang samen met 40,000 andere idioten lekker schreeuwen, dan weer naar huis :')
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:13:50 #75
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145517598
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Solidberg het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5889/?type=1&theater
Vraagt er iemand of de rit naar Ierland een buitenlandrit is :')
Hahahahaha teringggg :')
pi_145522238
Godver, kut NS en kut dagjesmensen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145525458
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:50 schreef yosander het volgende:
Godver, kut NS en kut dagjesmensen.
Het is het waard, je kan zo een kekke C1 rijden.
Nee, toch niet
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:55:27 #78
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145525673
Vanaf volgend jaar is het trouwens weer ijskarten in de Uithof. Rucphen is echt te ver weg voor een goeie meet, de Uithof ligt ook niet echt lekker op de route...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145525789
Gaan we toch iets anders doen?
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:04:49 #80
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145525911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:59 schreef Sarasi het volgende:
Gaan we toch iets anders doen?
Stel maar voor ^O^

Edit: Olivjeeee is Utrecht
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:05:48 #81
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145525933
Misschien maar gewoon karten? Origineel na de vorige keer, maar ja.

Ik zit trouwens even op groupon te kijken voor iets, kom ik dit tegen van een bepaalde leasemij: http://www.groupon.nl/dea(...)nederland-1/41853291

Snapt iemand hier iets van :') :')
pi_145525944
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Stel maar voor ^O^

Edit: Olivjeeee is Utrecht
Ik kom niet veel verder dan bier drinken of iets in Groningen, wat ongeveer net zo asociaal is als Rucphen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145526135
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:05 schreef Wave103 het volgende:
Misschien maar gewoon karten? Origineel na de vorige keer, maar ja.

Ik zit trouwens even op groupon te kijken voor iets, kom ik dit tegen van een bepaalde leasemij: http://www.groupon.nl/dea(...)nederland-1/41853291

Snapt iemand hier iets van :') :')
Ik denk dat je met die 199 euro het recht koopt om daar een auto te kopen. Er staat ook dat de auto's die er staan alleen voor Groupon bestemd is en niet ergens anders aangeboden wordt.
Ik vind het wel een hele vage aanbieding.
pi_145526326
Wellicht een keertje airsoften ofzo? Zal vast wel ergens kunnen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145526534
Ga dan bowlen ofzo :7 goedkoper en dan kun je tussendoor tenminste nog bier drinken en slap lullen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145526646
Ik stem voor bowlen, leuker dan karten! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:29:49 #87
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145526679
Bowlen is best een redelijk idee
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145526731
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:47 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Het is het waard, je kan zo een kekke C1 rijden.
Goed voor de uren zullen we maar zeggen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145526739
Ik stem voor 21 november of ergens de week erna.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145526767
Bowlen is wel leuk ja en daarna borrelen. Andersom is niet zo'n groot succes kan ik je vertellen (het bowlen dan hè) :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145526826
Paintbal op de Veluwe

En daarna bier drinken
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:40:36 #92
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145526987
Zolang het op vrijdag- of zaterdagavond is en Feyenoord niet speelt vind ik alles best :+
pi_145527369
Die haltenamen hier: 'my home is my castle' en 'groot genoeg' :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:10:32 #94
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145527922
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:54 schreef yosander het volgende:
Die haltenamen hier: 'my home is my castle' en 'groot genoeg' :D
Wauw :D
pi_145529111
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:54 schreef yosander het volgende:
Die haltenamen hier: 'my home is my castle' en 'groot genoeg' :D
Haha :D

Ik bel 4 minuten na het binnenkrijgen van een sms voor een rit, al vergeven! Nu moet ik dus weer leren. :'(
pi_145529170
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:54 schreef yosander het volgende:
Die haltenamen hier: 'my home is my castle' en 'groot genoeg' :D
Foto? :')
pi_145529679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:45 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Haha :D

Ik bel 4 minuten na het binnenkrijgen van een sms voor een rit, al vergeven! Nu moet ik dus weer leren. :'(
Hihaho die rit heb ik nu :D
pi_145530921
Ik zeg ook bowlen! Nog nooit bij een EW bijeenkomst geweest maar eens moet de eerste keer zijn. Deze week 4 dagen rijden dus lekker uurtjes en kilometers maken! Zit op een gemiddelde van 4 50 km per dag :)
pi_145531318
Morgen drie ritjes. Megane Estate, Honda Insight en Citroën Nemo. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145531969
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:24 schreef BlackLining het volgende:
Ga dan bowlen ofzo :7 goedkoper en dan kun je tussendoor tenminste nog bier drinken en slap lullen.
doe ik niet mee. Bowlen vind ik geen reet aan.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145532007
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef Amoeba het volgende:
Paintbal op de Veluwe

En daarna bier drinken
dat is een beter idee. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145532200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:49 schreef Sarasi het volgende:
Morgen drie ritjes. Megane Estate, Honda Insight en Citroën Nemo. :)
Die Nemo vanuit de Bilt toevallig? Moet ik wel namelijk, ook in een Nemo.

Daarvoor Groningen - Amsterdam in een Jetta en Amstelveen - Amersfoort in een BMW 528i *O*
pi_145532424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:12 schreef ManScat het volgende:

[..]

Die Nemo vanuit de Bilt toevallig? Moet ik wel namelijk, ook in een Nemo.

Daarvoor Groningen - Amsterdam in een Jetta en Amstelveen - Amersfoort in een BMW 528i *O*
Haha yes! Eerst Groningen Amsterdam, dan Amsterdam Amersfoort en dan De Bilt Groningen. Hoe laat ben je morgen bij NL? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145532484
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha yes! Eerst Groningen Amsterdam, dan Amsterdam Amersfoort en dan De Bilt Groningen. Hoe laat ben je morgen bij NL? :)
Redelijk hetzelfde :P

Vanaf 9:00 uur ophalen, denk dat ik er 10 voor 9 ben. De, inmiddels beruchte, lijn 12 van 8:22 neem ik.

Ninja edit: ik begin en eindig er, misschien dat ik ook wel op de fiets ga.
pi_145532534
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:19 schreef ManScat het volgende:

[..]

Redelijk hetzelfde :P

Vanaf 9:00 uur ophalen, denk dat ik er 10 voor 9 ben. De, inmiddels beruchte, lijn 12 van 8:22 neem ik.
Tot morgen dan maar. :P

Niet zo ninja edit: Ik niet, mij te ver vanaf Paddepoel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145532606
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha yes! Eerst Groningen Amsterdam, dan Amsterdam Amersfoort en dan De Bilt Groningen. Hoe laat ben je morgen bij NL? :)
Waar staat NL eigenlijk voor?

Al 2 weken niet gebeld :Z
pi_145532645
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Waar staat NL eigenlijk voor?
Voor een grote leasemij in het noordelijke Groningen.
pi_145532675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef ManScat het volgende:
[..]
Voor een grote leasemij in het noordelijke Groningen.
Ik kom zelf uit Groningen. Als ik in Groningen moet beginnen dan vaak vanuit wismar. Doel je daarop?
pi_145532683
Morgen Utrecht - Den Haag - Driebergen in een (oude) Toyota Prius.

Volgens mij heb ik deze klant wel eens bij een andere klant in de auto gehad, en het is wel een klant die veel eisen heeft. Alles moet perfect gaan, ik moet de route zeer goed voorbereiden met alternatieven e.d., en ik ben bang dat ik de navigatie ook niet mag gebruiken. :'(
Ze is dan ook al klant vanaf 2004 :{
pi_145532752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Groningen. Als ik in Groningen moet beginnen dan vaak vanuit wismar. Doel je daarop?
Nee. NL zit tegenover de Hooghoudt distilleerderij. Naar mijn weten maken ze vrijwel alleen maar gebruik van AR. Wismarweg is EW toch? Daar kom ik namelijk nooit.
pi_145532848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:26 schreef ManScat het volgende:
[..]
Nee. NL zit tegenover de Hooghoudt distilleerderij. Naar mijn weten maken ze vrijwel alleen maar gebruik van AR. Wismarweg is EW toch? Daar kom ik namelijk nooit.
Ah ik heb 'm! Dat verklaart veel. Wismarweg alleen maar EW'ers tegengekomen.
pi_145532907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen Utrecht - Den Haag - Driebergen in een (oude) Toyota Prius.
Volgens mij heb ik deze klant wel eens bij een andere klant in de auto gehad, en het is wel een klant die veel eisen heeft. Alles moet perfect gaan, ik moet de route zeer goed voorbereiden met alternatieven e.d., en ik ben bang dat ik de navigatie ook niet mag gebruiken. :'(
Ze is dan ook al klant vanaf 2004 :{
Ik ken wel een klant die al heel lang bij EW zit maar een vrij nieuwe Prius plug-in hybrid rijdt. Is dit een andere? Daarvan mag je gewoon altijd de navigatie gebruiken.
pi_145533825
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Hihaho die rit heb ik nu :D
Naaaah. Dan dank ik je bij deze alvast voor het goede cijfer voor mijn tentamen!
pi_145533943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen Utrecht - Den Haag - Driebergen in een (oude) Toyota Prius.
Volgens mij heb ik deze klant wel eens bij een andere klant in de auto gehad, en het is wel een klant die veel eisen heeft. Alles moet perfect gaan, ik moet de route zeer goed voorbereiden met alternatieven e.d., en ik ben bang dat ik de navigatie ook niet mag gebruiken. :'(
Ze is dan ook al klant vanaf 2004 :{
Hel!
Daarom zou het al niets voor mij zijn... zonder navigatie zou ik een kluizenaar zijn.
pi_145534540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Naaaah. Dan dank ik je bij deze alvast voor het goede cijfer voor mijn tentamen!
Graag gedaan!
Ik belde binnen 3 minuten zag ik. :P Je hebt een spectaculaire focus gemist. ;(
pi_145535096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Hel!
Daarom zou het al niets voor mij zijn... zonder navigatie zou ik een kluizenaar zijn.
Gelukkig heb ik al meer info gekregen van RTS91, de navigatie mag aan! :D
Al heb ik wel een paar keer zonder navi moeten rijden, erg lastig maar met een goede voorbereiding kom je een heel eind.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:29:33 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145535169
Morgen toch maar niet werken.

Ik ga mezelf echt door m'n hoofd schieten:

Vrijdag, inlever deadline Design: (individual design) bijna af
Volgende week donderdag/vrijdag: Presentatie modelleeropdracht numerieke analyse (veel werk, nog niet eens op de helft laat staan een report)
Volgende week donderdag: presentatie en verslag inleveren over Extreme Weather Events
Volgende week vrijdag: Inlever deadline Team Design + Individual Design Template
Volgende week maandag: Responder assignment inleveren

WAAROM ALLES IN EEEEEEN WEEK :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:32:57 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145535282
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:29 schreef Amoeba het volgende:
Morgen toch maar niet werken.

Ik ga mezelf echt door m'n hoofd schieten:

Vrijdag, inlever deadline Design: (individual design) bijna af
Volgende week donderdag/vrijdag: Presentatie modelleeropdracht numerieke analyse (veel werk, nog niet eens op de helft laat staan een report)
Volgende week donderdag: presentatie en verslag inleveren over Extreme Weather Events
Volgende week vrijdag: Inlever deadline Team Design + Individual Design Template
Volgende week maandag: Responder assignment inleveren

WAAROM ALLES IN EEEEEEN WEEK :'(
Omdat, omdat. Wist je lang van te voren, beter plannen maakt het leven makkelijker.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145535744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha yes! Eerst Groningen Amsterdam, dan Amsterdam Amersfoort en dan De Bilt Groningen. Hoe laat ben je morgen bij NL? :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:12 schreef ManScat het volgende:

[..]

Die Nemo vanuit de Bilt toevallig? Moet ik wel namelijk, ook in een Nemo.

Daarvoor Groningen - Amsterdam in een Jetta en Amstelveen - Amersfoort in een BMW 528i *O*
Gezellig, ik moet morgen ook een Nemo ophalen in de Bilt :D
Daarvoor ook naar Amersfoort, maar het afhaaladres is in Elburg :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145536023
Bowlen is wel een goed alternatief voor een ijskartmeet ja. Wat je ook zou kunnen overwegen is paintballen in een oude (melk)fabriek. Weet niet of ze dat in Groningen ergens hebben, maar hier in Friesland ( _O_ ) wel in ieder geval. Zit je ook niet met het kloteweer wat er straks gegarandeerd aan gaat komen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:56:42 #121
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145536027
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Omdat, omdat. Wist je lang van te voren, beter plannen maakt het leven makkelijker.
Nou, ik geef toe dat dat report voor EWE al af had kunnen zijn. Verder gaat het echt niet omdat lesstof in laatste collegeweek enzo. :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145536166
Mijn voorkeur gaat toch uit voor het midden van het land, aangezien ik richting bijvoorbeeld Groningen al 4 uur reistijd enkele reistijd heb.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:05:01 #123
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145536329
Verder dan Amersfoort zie ik ook niet zo zitten (vanuit Vlaardingen).
pi_145536927
Ja, want van 't midden/zuiden van het land naar het noorden is verder dan van het noorden naar het midden/zuiden van het land :') 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:24:10 #125
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145537092
Denken dat de metropool Vlaardingen in het midden/zuiden van het ligt :|W
pi_145537806
Dat met die Nemo wordt nu al leuk. Met een strakke planning ben ik op z'n vroegst rond 3 uur in de Bilt. Never dat ik die voor 16:00 in Groningen kan afleveren.

AR gebeld, en die zeggen dat ik morgen moet bellen als ik hem echt niet ga halen. Dat beloofd wat 8)7
pi_145537842
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Foto? :')
Helaas niet _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145537909
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 17:42 schreef ManScat het volgende:
Dat met die Nemo wordt nu al leuk. Met een strakke planning ben ik op z'n vroegst rond 3 uur in de Bilt. Never dat ik die voor 16:00 in Groningen kan afleveren.
AR gebeld, en die zeggen dat ik morgen moet bellen als ik hem echt niet ga halen. Dat beloofd wat 8)7
Ik wil je 5-serie wel overnemen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:50:54 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145538134
Komt m'n pa thuis met een zak van 3KG Kruidnoten _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145538548
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 17:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik wil je 5-serie wel overnemen :P
Laten we dat maar even niet doen :6
pi_145538833
_O- _O- _O-
pi_145538913
Overigens na 10 maanden mag ik eigenlijk wel eens in de OP, alleen weet ik bij godsnaam niet hoe het moet.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:17:17 #133
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145539000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:14 schreef Drilboor het volgende:
Overigens na 10 maanden mag ik eigenlijk wel eens in de OP, alleen weet ik bij godsnaam niet hoe het moet.
Je kan de wiki aanpassen via de link in de OP, en als dan de OP wordt geupdate sta je er in!

Hier: http://wiki.fok.nl/index.(...)hauffeur&action=edit
pi_145539097
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:17 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Je kan de wiki aanpassen via de link in de OP, en als dan de OP wordt geupdate sta je er in!

Hier: http://wiki.fok.nl/index.(...)hauffeur&action=edit
Alleen moet er in de nieuwe OP de tekst uit de wiki gekopieert en geplakt worden.
pi_145539251
Aangepast, wilt de volgende lapo hunter hem uit de wiki overnemen.

Bij voorbaat dank.
pi_145539461
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:12 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik belde binnen 3 minuten zag ik. :P Je hebt een spectaculaire focus gemist. ;(
Wow nu ben ik echt jaloers. :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al meer info gekregen van RTS91, de navigatie mag aan! :D
Al heb ik wel een paar keer zonder navi moeten rijden, erg lastig maar met een goede voorbereiding kom je een heel eind.
Ik presteer het om met navigatie nog verkeerd te rijden, dus respect haha.

Mag ik ook op meet komen? :X
pi_145539525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:33 schreef Loxodonta het volgende:
Mag ik ook op meet komen? :X
Als je die uiteindelijk weet te vinden wel ja :')

Sorry, die was te makkelijk :P Maar hoe meer vrouwen zielen, des te meer vreugd!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145539905
morgen breda-nijverdal in een citroen c1.

Het adres in breda ligt echt 5 minuten lopen van mijn huis, alleen het ov vanuit nijverdal is een beetje jammer. eerst 34 minuten lopen naar de eerstvolgende busstation en vervolgens nog 3 en een half uur naar huis ov'en :') . Ik heb dan als gelukje dat er een bijna directe trein naar breda rijdt waar ik twee uur in zit en dus 3 afleveringen van The Blacklist kan kijken op mijn tablet in de trein ^O^ .
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:08:35 #139
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145540594
Dagje vestigingswerk gehad. Prima als afwisseling en gegarandeerd veel uren. :7
pi_145541374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:33 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Ik presteer het om met navigatie nog verkeerd te rijden, dus respect haha.
Och, heb ik ook last van. Ik vind het geluid van een navi irritant dus ik zet het uit, met het gevolg dat ik soms een afslag mis :') En ik denk het altijd beter te weten van de navi :P
pi_145542654
ik heb morgen mijn eerste ritten als Hiker voor Autoreset. Moet ik altijd innameformulieren invullen, of alleen als het vermeld staat op de ritbeschrijving? (ik moet o.a. rijden voor Noordlease) Bij voorbaat dank :)
pi_145542682
Morgen toch nog een ritje. Amsterdam - Groningen in een Golfje. Dus eerst met de trein van Groningen naar Amsterdam, precies andersom als normaal. Vindt het wel prima, nog een groot deel van de dag over ook!
pi_145543972
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:49 schreef maxjuhhhh het volgende:
morgen breda-nijverdal in een citroen c1.

Het adres in breda ligt echt 5 minuten lopen van mijn huis, alleen het ov vanuit nijverdal is een beetje jammer. eerst 34 minuten lopen naar de eerstvolgende busstation en vervolgens nog 3 en een half uur naar huis ov'en :') . Ik heb dan als gelukje dat er een bijna directe trein naar breda rijdt waar ik twee uur in zit en dus 3 afleveringen van The Blacklist kan kijken op mijn tablet in de trein ^O^ .
Je kan ook naar station Nijverdal lopen, had ik vandaag maar gedaan. Was wel 10 min verder lopen, maar 30 min minder in het OV :) (Geen idee of dat voor Breda ook zo is).

Liften was trouwens geen succes daar, alleen maar chagrijnige mensen haha
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:07:32 #144
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145546261
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:49 schreef maxjuhhhh het volgende:
morgen breda-nijverdal in een citroen c1.

Het adres in breda ligt echt 5 minuten lopen van mijn huis, alleen het ov vanuit nijverdal is een beetje jammer. eerst 34 minuten lopen naar de eerstvolgende busstation en vervolgens nog 3 en een half uur naar huis ov'en :') . Ik heb dan als gelukje dat er een bijna directe trein naar breda rijdt waar ik twee uur in zit en dus 3 afleveringen van The Blacklist kan kijken op mijn tablet in de trein ^O^ .
Blacklist _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:15:45 #145
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145546780
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 17:20 schreef trolley het volgende:
Ja, want van 't midden/zuiden van het land naar het noorden is verder dan van het noorden naar het midden/zuiden van het land :') 8)7
Doe gewoon Utrecht man, met je Fryslân :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:18:46 #146
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145546933
Als ik bij iemand kan pitten vind ik het noorden geen probleem, want dan kan ik de auto nemen EN zuipen :7

Naar de bewoonde wereld is altijd goed, want daar gaan altijd wel nachttreinen naar Rotterdam en vanaf daar nachtbussen naar Vlaardingen.
pi_145547094
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Blacklist _O_
pi_145547400
Ik bied twee slaaplekken in Grunn aan (eventueel 3 ;) :P )
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145547543
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:28 schreef yosander het volgende:
Ik bied twee slaaplekken in Grunn aan (eventueel 3 ;) :P )
Laat me raden, die derde is alleen mits vrouwelijk persoon _O- :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145547972
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

doe ik niet mee. Bowlen vind ik geen reet aan.
Het gaat dan ook niet om het bowlen maar om het buurten :7

En het is nog altijd leuker dan karten. Karten :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145548178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef danieldeventer het volgende:
ik heb morgen mijn eerste ritten als Hiker voor Autoreset. Moet ik altijd innameformulieren invullen, of alleen als het vermeld staat op de ritbeschrijving? (ik moet o.a. rijden voor NL Bij voorbaat dank :)
Klantnamen niet noemen, is niet handig :)

Mensen uit Grunn in dr stad te vinden vanavond?

Ninjaedit: aangepast, dankjewel :) sorry, ben zowel aan het bussen als kingsen en drankpokeren geweest :D

[ Bericht 14% gewijzigd door underground1009 op 14-10-2014 21:49:52 ]
pi_145548264
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:43 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Klantnamen niet noemen, is niet handig :)

Mensen uit Grunn in dr stad te vinden vanavond?
Quote hem dan ook niet :+ dan kan hij het nog aanpassen
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145548311
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Laat me raden, die derde is alleen mits vrouwelijk persoon _O- :D
Ghehe :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145548485
1 slaapplek in Grunn beschikbaar mits eigen slaapmatje, 2 mits je m'n vriendin weet te overtuigen :+
pi_145548539
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Je kan ook naar station Nijverdal lopen, had ik vandaag maar gedaan. Was wel 10 min verder lopen, maar 30 min minder in het OV :) (Geen idee of dat voor Breda ook zo is).
Liften was trouwens geen succes daar, alleen maar chagrijnige mensen haha
ik zat even te kijken en de directe trein rijdt niet vanwege de werkzaamheden bij tilburg. Het is dan inderdaad slimmer om via nijverdal naar zwolle te gaan en vervolgens over rotterdam te reizen. thx _O_
pi_145548569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef danieldeventer het volgende:
ik heb morgen mijn eerste ritten als Hiker voor Autoreset. Moet ik altijd innameformulieren invullen, of alleen als het vermeld staat op de ritbeschrijving? (ik moet o.a. rijden voor NL) Bij voorbaat dank :)
Ik gebruik alleen een formulier als het erbij staat, soms krijg je een formulier bij het afhaalpunt mee. Succes morgen en misschien zie ik je bij NL! :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145548951
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef trolley het volgende:
Bowlen is wel een goed alternatief voor een ijskartmeet ja. Wat je ook zou kunnen overwegen is paintballen in een oude (melk)fabriek. Weet niet of ze dat in Groningen ergens hebben, maar hier in Friesland ( _O_ ) wel in ieder geval. Zit je ook niet met het kloteweer wat er straks gegarandeerd aan gaat komen :')
Friesland zou voor mij, nu ik sinds kort vlakbij Leeuwarden woon, ideaal zijn. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145548997
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:28 schreef yosander het volgende:
Ik bied twee slaaplekken in Grunn aan (eventueel 3 ;) :P )
Ik heb ook wel wat slaapplekken, wel eigen slaapmeuk meenemen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145549197
Hoezo gaat het over slaapplekken in Grunn? :') Dat is toch helemaal niet relevant. Kan zoiets niet wat centraler?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145549250
Groningen de koningen :D gewoon doen dus :)
pi_145549294
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:
Hoezo gaat het over slaapplekken in Grunn? :') Dat is toch helemaal niet relevant. Kan zoiets niet wat centraler?
Omdat.

Bovendien, volgens mij komen de meesten hier uit het noorden, wet van meerderheid dit dat alles enzo :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145549327
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Omdat.

Bovendien, volgens mij komen de meesten hier uit het noorden, wet van meerderheid dit dat alles enzo :7
Ik kom niet uit het noorden :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145549497
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het noorden :{w
:W

Maar centraler maakt voor mij ook geen reet uit hoor, als er dan maar genoeg slaapplekken zijn voor iedereen die uit het noorden komt :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145549592
Als het dan perse in het noorden moet reserveer ik een slaapplek bij Sarasi :7 of hadden we al meer hikerchicks tegenwoordig?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145549760
Er lopen hier zo af en toe nog twee chicks rond, waarvan één al had aangegeven wel te willen komen :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145550419
Loxodonta :D toch? In Grunn is het als single trouwens best makkelijk, even naar de Blauwe Engel en je hebt zowel vermaak als een slaapplek :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:26:53 #167
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145550574
Ik ga echt niet naar fucking Groningen jongens. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145550674
Ik wil ook wel komen :)

Utrecht is wel beter ja, dan kom ik tenminste nog in Amsterdam/Rotterdam ^O^ Anders moet ik even een auto lenen ergens :9
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:29:21 #169
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145550690
Utrecht *)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:29:22 #170
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145550691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef BlackLining het volgende:
Als het dan perse in het noorden moet reserveer ik een slaapplek bij Sarasi :7 of hadden we al meer hikerchicks tegenwoordig?
Moet je die niet omkopen met Bossche bollen? :D
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:31:55 #171
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145550809
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik wil ook wel komen :)
Utrecht is wel beter ja, dan kom ik tenminste nog in Amsterdam/Rotterdam ^O^ Anders moet ik even een auto lenen ergens :9
Ik kom vanuit Rotterdam (nou ja, Vlaardingen), mocht het in het noorden zijn kan je wel met mij mee rijden (als ik een auto kan regelen, maar daar ben ik niet zo bang voor :D ). Alleen ga ik dan als die mogelijkheid er is wel een dag later pas weg zodat er gebierd kan worden :P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:32:07 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145550816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef Wave103 het volgende:
Utrecht *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145550821
Maar wie heeft er dan slaapplek in Uutje?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145550828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef Wave103 het volgende:
Utrecht *)
Utrecht heeft ook de laatste trein naar Grunn nog voor twaalven :{
pi_145550832
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je die niet omkopen met Bossche bollen? :D
Hij is zelf al een bossche ba/ol. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:39 #176
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145550893
Uutje heeft een nachttrein naar Roffa, dan hoef ik nergens te pitten.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:51 #177
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145550901
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is zelf al een bossche ba/ol. :)
Dat is zeker waar ja.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:36:29 #178
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145551011
Thank God is Alphen aan den Rijn in het nachtnet opgenomen _O_
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145551074
Misschien mogen wij wel op kosten van EW en AR een taxibusje bestellen voor terug naar Groningen :D

Onder het mom van iets als teambuilding en verhoging arbeidsproductiviteit, ofzo :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145551126
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Rotterdam (nou ja, Vlaardingen), mocht het in het noorden zijn kan je wel met mij mee rijden (als ik een auto kan regelen, maar daar ben ik niet zo bang voor :D ). Alleen ga ik dan als die mogelijkheid er is wel een dag later pas weg zodat er gebierd kan worden :P
Oja dat scheelt wel dan :) auto van mn ouders rijd ook 1 op 10, da's eigenlijk niet te doen zo ver
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:40:43 #181
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145551209
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Oja dat scheelt wel dan :) auto van mn ouders rijd ook 1 op 10, da's eigenlijk niet te doen zo ver
Als dit allemaal doorgaat zal ik m'n best doen om de leasebak van m'n pa te regelen zodat het gratis is :P
En de auto van m'n ma doet nog altijd 1 op 13, dus dat is ook al beter :P
pi_145551237
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je die niet omkopen met Bossche bollen? :D
Een zachte G en een zakje friet zal wel volstaan denk ik O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:42:14 #183
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145551267
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een zachte G en een zakje friet zal wel volstaan denk ik O+
_O-

Om tien voor half opeten, dat dan weer wel!
pi_145551323
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
_O-
Om tien voor half twintig over opeten, dat dan weer wel!
:{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145551434
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een zachte G en een zakje friet zal wel volstaan denk ik O+
Het is patat. :{w

(met mayo? :@ O+ )
Your opinion of me is none of my business.
pi_145551526
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is patat. :{w

(met mayo? :@ O+ )
Ja *)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:49:03 #187
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145551571
Patat speciaal is toch echt het best
pi_145551645
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja *)
Vooruit dan. :9
Your opinion of me is none of my business.
pi_145551825
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vooruit dan. :9
And that's how it's done 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145551919
Patatje oorlog (met ui uiteraard)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145552690
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:56 schreef yosander het volgende:
Patatje oorlog (met ui uiteraard)
Deze man snapt het.

Oh, en Groningen _O_
En als we het dan toch over slaapplekken hebben, bij mij kunnen ook wel 2 mensen pitten
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:25:17 #192
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145552952
Nee geen Groningen. Moet m'n motor nog showen jwz :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:26:16 #193
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145552973
Gewoon Uutje of Amersfoort dan
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:28:48 #194
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145553050
Heeft Foortje nachtnet tegenwoordig?
pi_145553137
Zonet een hiker tegen gekomen die een PC rit had. Dat was een rit die twee keer op FB heeft gestaan en waar ik twee mailtjes van heb gehad, was een rit die eindigde in Dalen.
Ik vertelde hem dat ik als PC bijna alleen nog maar Volvo V60s rijdt, maar vandaag een Volvo S80 zou hebben. Blijkt dat ik wederom een V60 had, nummer 5 voor mij. :'(
Het zijn heerlijke auto's, maar ik wil wel weer eens iets anders.

Nu ook lekker misselijk aan het worden in de bus, echt, waar hebben ze deze chauffeur vandaan getoverd, het lijkt wel alsof ie niet met de koppeling overweg kan, terwijl de bus niet eens een koppeling heeft.
pi_145553240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Zonet een hiker tegen gekomen die een PC rit had. Dat was een rit die twee keer op FB heeft gestaan en waar ik twee mailtjes van heb gehad, was een rit die eindigde in Dalen.
Ik vertelde hem dat ik als PC bijna alleen nog maar Volvo V60s rijdt, maar vandaag een Volvo S80 zou hebben. Blijkt dat ik wederom een V60 had, nummer 5 voor mij. :'(
Het zijn heerlijke auto's, maar ik wil wel weer eens iets anders.

Nu ook lekker misselijk aan het worden in de bus, echt, waar hebben ze deze chauffeur vandaan getoverd, het lijkt wel alsof ie niet met de koppeling overweg kan, terwijl de bus niet eens een koppeling heeft.
De buschauffeur hier denkt dat hij alleen kan remmen als hij 'm tot op het asfalt drukt :{ Niet erg chill dus :+
pi_145553291
Dudes en dudettes. We kunnen ook twee meets doen, eentje in Stad en eentje in waar de rest van jullie buitenlanders mag wonen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145553366
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:34 schreef underground1009 het volgende:

[..]

De buschauffeur hier denkt dat hij alleen kan remmen als hij 'm tot op het asfalt drukt :{ Niet erg chill dus :+
Haha, daar heeft deze ook last van. Hij heeft ook al een passagier gemist bij de bushalte en hij moest uitstappen om zijn spiegel goed te zetten omdat ie ergens een tikje heeft gegeven
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:38:45 #199
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145553381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Dudes en dudettes. We kunnen ook twee meets doen, eentje in Stad en eentje in waar de rest van jullie buitenlanders mag wonen. :)
Over buitenland praten als je Gronings bent :')
Niet weten dat regio Rotterdam het centrum van de wereld is :')
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:41:27 #200
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145553481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Dudes en dudettes. We kunnen ook twee meets doen, eentje in Stad en eentje in waar de rest van jullie buitenlanders mag wonen. :)
En dan Rucphen asociaal vinden :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:47:16 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145553699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Dudes en dudettes. We kunnen ook twee meets doen, eentje in Stad en eentje in waar de rest van jullie buitenlanders mag wonen. :)
Meet met jezelf organiseren :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145553826
Er zouden meer mensen in Groningen komen :{w
Nee, toch niet
pi_145553896
Die meet gaat nooit wat worden zo :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145553921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Dudes en dudettes. We kunnen ook twee meets doen, eentje in Stad en eentje in waar de rest van jullie buitenlanders mag wonen. :)
Bij. Pintelier?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:55:00 #205
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145553980
Gewoon in Tallinn doen dan. Dat is voor iedereen ver weg, maar afgelopen zomer gemerkt dat dat een ontzettende bazenstad is.

Hoewel ik het uitgaan in Riga dan weer beter vond.
pi_145553987
Jongens, waarom niet in Arnhem?? ;-P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:57:00 #207
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145554048
Poll: Bazenmeet. Waar?
Grunn
Amersfoort/Utrecht
Tallinn
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145554061
Weekendje Gdanks, 40e retour vanaf Groningen. Verdien je zo terug met het bier.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:57:42 #209
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145554068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:55 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens, waarom niet in Arnhem?? ;-P
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:58:43 #210
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145554102
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Bazenmeet. Waar?
Je hebt gestemd op: Tallinn
pi_145554265
Stockholm O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145554309
Hurghada :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:07:39 #213
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145554342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Stockholm O+
Uppsala!!
pi_145554352
Oeteldonk O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145554365
Eindje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145554407
Nee even oprecht, heb aardig wat landen in de EU gehad. Budapest ^O^

Hurghada :r kutvolk daaro
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145554439
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:53 schreef yosander het volgende:

[..]

Bij. Pintelier?
Oblomov, minder keuze maar is wel goedkoper :P
pi_145554479
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:11 schreef ManScat het volgende:

[..]

Oblomov, minder keuze maar is wel goedkoper :P
Mofongo, al is Pintelier ook altijd goed.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:13:26 #219
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145554489
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
Nee even oprecht, heb aardig wat landen in de EU gehad. Budapest ^O^

Hurghada :r kutvolk daaro
Ik heb sinds deze zomer exact 30 landen in Europa bezocht :D

Budapest is wel mooi inderdaad, maar deze zomer zijn Riga en Tallinn toch wel in mijn top 3 favoriete steden gekomen. Met - heel saai - Barcelona als derde erbij.
pi_145554642
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb sinds deze zomer exact 30 landen in Europa bezocht :D

Budapest is wel mooi inderdaad, maar deze zomer zijn Riga en Tallinn toch wel in mijn top 3 favoriete steden gekomen. Met - heel saai - Barcelona als derde erbij.
Scandinavië ben ik nooit geweest, helaas. In het voorjaar ga ik een weekendje Oostenrijk doen omwille Green Lake _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145554756
Barcelona :r

Ben er sinds deze zomer toch wel uit dat Stockholm de beste stad van Europa is O+ O+

Op Oeteldonk na, natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145555256
Waarom anders niet even een roadtrip door Amerika organiseren :P? Iedereen even een Mustang V8 huren :s)
Nee, toch niet
pi_145555290
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:11 schreef ManScat het volgende:

[..]

Oblomov, minder keuze maar is wel goedkoper :P
Altijd goed :D
De Koffer is ook tof (terras iig, zit toch bij mij om de hoek :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145555309
Budapest is sowieso _O_
Komend zomer Sziget *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145556812
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. :)
Arnhem is leuker dan je denkt. In ieder geval leuker dan Eindhoven.
pi_145557783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 00:25 schreef BlackLining het volgende:
Barcelona :r
:')

Barcelona O+ _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:45:16 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145557901
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:36 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Barcelona O+ _O_
Dit.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145558160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:36 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Barcelona O+ _O_
Ik vind het een kutstad, niet te zuinig. Mooie gebouwen maaar daar is dan ook alles mee gezegd. Madrid is leuker.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145558396
Zojuist gebeld om vandaag nog een BMW 5 serie met 245 pk van Velp naar Delft te brengen, oke :)
pi_145558421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:18 schreef Ordinateur het volgende:
Zojuist gebeld om vandaag nog een BMW 5 serie met 245 pk van Velp naar Delft te brengen, oke :)
De 528i met 8-traps automaat? Fijne motoren hoor :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 09:33:09 #231
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145558627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:36 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Barcelona O+ _O_
Inderdaad. Prachtige stad, lekker eten, goed weer, ligging aan zee....
Het is alleen wel een beetje afgezaagd maar /care. Ik vind een veel leukere stad dan Madrid.

Andere aanrader in Spanje is trouwens Pamplona tijdens de San Fermin-feesten.
pi_145559158
Nou ja, alles beter dan Roffa in ieder geval :s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145559448
Ga in december met vrienden naar Gdansk. Retourtje vanaf Groningen/Eelde ¤20. ^O^
Iemand van hier daar al eens geweest?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:14:50 #234
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145559572
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, alles beter dan Roffa in ieder geval :s)
Rotterdam O+
pi_145559741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:11 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ga in december met vrienden naar Gdansk. Retourtje vanaf Groningen/Eelde ¤20. ^O^
Iemand van hier daar al eens geweest?
Ha! Gisteravond besloten om daar met t huis naar toe te gaan :P

Van het zomer in Wroclaw en Krakau geweest, lijp land dat Polen _O_
De snelwegscam was echt :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145560173
Doordat gehaktstaaf gisteren over de loonstrookjes begon bedacht ik mij ineens dat ik de maand Augustus nog niet had gecontroleerd. Daarin zat een fout en diezelfde fout zat ook in mijn loonstrookje van Juli.

Zoals vaker voorkomt had ik te weinig onkosten vergoeding gekregen voor de ritten buiten de gratis reis periode. Voor Juli had ik al een compensatie gekregen om dit weer recht te trekken. Uit mijn loonstrookje van Augustus bleek eveneens dat ze er weer naast zitten. Toen ik het verschil ging uitrekenen bedacht ik mij nog iets. Ik reken alleen de reiskosten uit, maar we krijgen ook een vergoeding voor het printen e.d., deze kwam hier nog eens boven op en dus ook nog voor Juli. Normaal gesproken boeit me die paar cent per maand geen reet, maar als het over 31 ritten(a.k.a. 13 bier vanavond) gaat, wil ik daar best even voor mailen.

Op mij mail kreeg ik het volgende antwoord:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de toon van het mailtje nogal vreemd. Ik vul mijn ritbonnen altijd dezelfde avond nog in en heb daarin geen fouten gemaakt. Als ik dan achter een fout kom welke volledig bij hun ligt lijkt het mij logisch dat ik daar nu nog een mail over stuur. Gefeliciteerd dat het een hele klus is om het uit te zoeken, maar dan had je je werk maar beter moeten doen, niet mijn fout. Of ben ik nou gek?

Ook vreemd dat ik tot midden November moet wachten op reiskosten welke ik in Juli heb gemaakt, normaal gesproken is een spoed overboeking geen probleem.

Heerlijk SOG'en dit *O*
pi_145560655
Gdansk is echt een geweldige stad! Kan ook niet anders, voor een groot deel ontworpen door Nederlanders. Je kan in het gemeentehuis op die toren klimmen, dan kan je de hele stad overzien, dat was wel mooi :P

En verder heb je superveel terrasjes aan het water en kan je gekke Poolse dingen eten en er is een winkelcentrum *O*

Als je aan het water wil eten kom je trouwens wel een beetje in de buurt van normale prijzen (nog steeds goedkoop, dat wel). Maar wij zijn uiteindelijk in een soort kroeg belandt, waar zo'n oma voor ons ging koken :Y
pi_145560948
quote:
3s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 04:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Arnhem is leuker dan je denkt. In ieder geval leuker dan Eindhoven.
Geboren in Nimma jonguh.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145561038
Gdansk staat ook nog op mijn lijstje :P

Oh, en kudo's voor berijders die je even naar het dichtstbijzijnde Metro-/treinstation brengen _O_

Edit: thanks Amoeba. En waarom is mijn autocorrect vercrackt...?

[ Bericht 10% gewijzigd door ManScat op 15-10-2014 11:23:01 ]
pi_145561110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:14 schreef ManScat het volgende:
Gdansk staat ook nog op mijn lijstje :P
Oh, en kudo's voor bereiders die je even naar het dichtstbijzijnde Metro-/treinstation brengen _O_
bereiders :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:33:01 #241
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145561588
Krakau _O_
pi_145561860
Moet je als hiker eigenlijk zorgen voor je eigen navigatiesysteem/TomTom? Ik kan me namelijk voorstellen dat niet elke auto een ingebouwde navigatie heeft...
Of gebruiken jullie je smartphone met een houdertje en oplader? Zo ja, welk model is dan volgens jullie handig voor een Samsung Galaxy S3? Dank!
pi_145562251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:43 schreef NeuNeu het volgende:
Moet je als hiker eigenlijk zorgen voor je eigen navigatiesysteem/TomTom? Ik kan me namelijk voorstellen dat niet elke auto een ingebouwde navigatie heeft...
Of gebruiken jullie je smartphone met een houdertje en oplader? Zo ja, welk model is dan volgens jullie handig voor een Samsung Galaxy S3? Dank!
Hoeft niet, is natuurlijk wel handig.

En ik gebruik gewoon m'n smartphone. Heb destijds bij dealextreme een houder en een autolader gekocht.
pi_145562578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:43 schreef NeuNeu het volgende:
Of gebruiken jullie je smartphone met een houdertje en oplader?
Als je een autolader koopt moet je er op letten dat de output 1 ampère is, oftewel 1A oftewel 1000mA.

Lager dan dat en je mobiel zal sneller leegraken dan bijladen, zeker bij een Galaxy S3.

Ik heb mijne bij de Hema gehaald.
pi_145562933
Mooie vrouw bij het afleveradres! :D Als ik haar liet zien hoe de automaat werkte, wilde ze me wel een liftje naar het ophaaladres geven. Heel gezellig! Wel direct de linkervoet op de rem. :')

In Amersfoort eindelijk een andere bushalte gevonden, want de standaard bus rijdt natuurlijk weer niet want schoolvakantie. Hopelijk ben ik om half twee in De Bilt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145563604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef Sarasi het volgende:
Mooie vrouw bij het afleveradres! :D Als ik haar liet zien hoe de automaat werkte, wilde ze me wel een liftje naar het ophaaladres geven. Heel gezellig! Wel direct de linkervoet op de rem. :')

In Amersfoort eindelijk een andere bushalte gevonden, want de standaard bus rijdt natuurlijk weer niet want schoolvakantie. Hopelijk ben ik om half twee in De Bilt. :)
Ik ben er om kwart voor 2 :P
Ben te herkennen aan een bruingroene jas en blauw overhemd :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145563651
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik ben er om kwart voor 2 :P
Ben te herkennen aan een bruingroene jas en blauw overhemd :)
Kom jij ook aan bij bushalte de holle Bilt? Het is een tyfuseind lopen namelijk en beetje sneu als we dan achter elkaar gaan lopen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145563667
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een autolader koopt moet je er op letten dat de output 1 ampère is, oftewel 1A oftewel 1000mA.
Lager dan dat en je mobiel zal sneller leegraken dan bijladen, zeker bij een Galaxy S3.
Ik heb mijne bij de Hema gehaald.
Goede tip!
pi_145563733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kom jij ook aan bij bushalte de holle Bilt? Het is een tyfuseind lopen namelijk en beetje sneu als we dan achter elkaar gaan lopen. :')
Was eerst wel het plan, maar daarvoor was ik te laat in Amersfoort :P
Ik hoef nu maar 4 min te lopen, heb vanochtend al 25 minuten gelopen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145563776
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:44 schreef yosander het volgende:

[..]

Was eerst wel het plan, maar daarvoor was ik te laat in Amersfoort :P
Ik hoef nu maar 4 min te lopen, heb vanochtend al 25 minuten gelopen :')
Jammer voor mij, beter voor jou. _O- Dan zie ik je wel bij het adres!
Your opinion of me is none of my business.
pi_145563979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jammer voor mij, beter voor jou. _O- Dan zie ik je wel bij het adres!
Tot zo :W als ik mijn bus red op Utrecht :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145564818
Bushalte voorbij gereden, dus ik ben er pas iets voor twee uur. :')
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:23:04 #253
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145564908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:19 schreef Sarasi het volgende:
Bushalte voorbij gereden, dus ik ben er pas iets voor twee uur. :')
Hoe krijg je dat vooral elkaar? :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145564911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:19 schreef Sarasi het volgende:
Bushalte voorbij gereden, dus ik ben er pas iets voor twee uur. :')
Oef :')
Ik mag zo nog flink rennen over Utrecht CS _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145564986
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat vooral elkaar? :')
De bus had vijf minuten vertraging en dat hele bord flipte 'm. Natuurlijk was de volgende bushalte pas een heel stuk ringweg over dus nu maar weer met andere bussen, anders moest ik 50min lopen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145565033
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kom jij ook aan bij bushalte de holle Bilt? Het is een tyfuseind lopen namelijk en beetje sneu als we dan achter elkaar gaan lopen. :')
De Holle Bilt, daar zit het bedrijf waar ik m'n afstudeeronderzoek doe vanaf november :)
pi_145565520
Ik ben pas lekker om 14:50 in de Bilt :')
pi_145565761
Ik ben er bijna, nog een paar minuutjes lopen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145566122
En de woensdag middag bolide was nice :P


BMW 528i

ik hoop dat de foto het doet, fok is kut op de mobiel
pi_145566193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:01 schreef ManScat het volgende:
En de woensdag middag bolide was nice :P
[ afbeelding ]
BMW 528i
ik hoop dat de foto het doet, fok is kut op de mobiel
Hij doet het niet bij mij...
pi_145566927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:39 schreef S-RS het volgende:
Doordat gehaktstaaf gisteren over de loonstrookjes begon bedacht ik mij ineens dat ik de maand Augustus nog niet had gecontroleerd. Daarin zat een fout en diezelfde fout zat ook in mijn loonstrookje van Juli.
Zoals vaker voorkomt had ik te weinig onkosten vergoeding gekregen voor de ritten buiten de gratis reis periode. Voor Juli had ik al een compensatie gekregen om dit weer recht te trekken. Uit mijn loonstrookje van Augustus bleek eveneens dat ze er weer naast zitten. Toen ik het verschil ging uitrekenen bedacht ik mij nog iets. Ik reken alleen de reiskosten uit, maar we krijgen ook een vergoeding voor het printen e.d., deze kwam hier nog eens boven op en dus ook nog voor Juli. Normaal gesproken boeit me die paar cent per maand geen reet, maar als het over 31 ritten(a.k.a. 13 bier vanavond) gaat, wil ik daar best even voor mailen.
Op mij mail kreeg ik het volgende antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de toon van het mailtje nogal vreemd. Ik vul mijn ritbonnen altijd dezelfde avond nog in en heb daarin geen fouten gemaakt. Als ik dan achter een fout kom welke volledig bij hun ligt lijkt het mij logisch dat ik daar nu nog een mail over stuur. Gefeliciteerd dat het een hele klus is om het uit te zoeken, maar dan had je je werk maar beter moeten doen, niet mijn fout. Of ben ik nou gek?
Ook vreemd dat ik tot midden November moet wachten op reiskosten welke ik in Juli heb gemaakt, normaal gesproken is een spoed overboeking geen probleem.
Heerlijk SOG'en dit *O*
Hoe durven ze zo'n toon tegen je op te zetten terwijl ze je dik 20 euro schuldig zijn!? Vind dat echt niet kunnen!
In plaats van een excuus krijg je dit :')
pi_145567370
Vond dat mailtje nou niet zo heel grof hoor. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145567803
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:35 schreef Amoeba het volgende:
Vond dat mailtje nou niet zo heel grof hoor. :')
Ik heb het niet zo op werkgevers die minder uitbetalen dan dat ze eigenlijk zouden moeten. Vreemd genoeg komt het bijna nooit voor dat ze je te veel betalen...
Maar dat komt vast en zeker door mijn verleden bij de Albert Heijn, die gasten daar hebben me vaak genoeg proberen op te lichten...
pi_145567896
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:23 schreef underground1009 het volgende:
Loxodonta :D toch? In Grunn is het als single trouwens best makkelijk, even naar de Blauwe Engel en je hebt zowel vermaak als een slaapplek :)
Jaaaaa ik!
Ik woon in dhuhegwageningenihwehf. :{ Dus ik ben ook voor midden des lands of slaapplek mocht ik al enige inspraakrecht hebben opgebouwd.

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:35 schreef trolley het volgende:
[..]
Als je die uiteindelijk weet te vinden wel ja :')
Sorry, die was te makkelijk :P Maar hoe meer vrouwen zielen, des te meer vreugd!
Heel makkelijk. :o
pi_145568014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op werkgevers die minder uitbetalen dan dat ze eigenlijk zouden moeten. Vreemd genoeg komt het bijna nooit voor dat ze je te veel betalen...
Maar dat komt vast en zeker door mijn verleden bij de Albert Heijn, die gasten daar hebben me vaak genoeg proberen op te lichten...
Mooi. Bij EasyWay staan ze erom bekend het niet zo serieus te nemen bij de loonadministratie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145568367
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mooi. Bij EasyWay staan ze erom bekend het niet zo serieus te nemen bij de loonadministratie.
Jawel hoor, maak je geen illusies. Maar aangezien je daar niet werkt zul je dat ook niet doen :P
pi_145569513
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maak je geen illusies. Maar aangezien je daar niet werkt zul je dat ook niet doen :P
Het klopt nooit. Zolang als ik in dit topic post komt dat gezeur dat er te weinig overgemaakt wordt iedere maand wel weer een paar keer langs. Dat kan toch geen 'toeval' zijn?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145569948
quote:
2s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het klopt nooit. Zolang als ik in dit topic post komt dat gezeur dat er te weinig overgemaakt wordt iedere maand wel weer een paar keer langs. Dat kan toch geen 'toeval' zijn?
Maar daarvoor kan je bij ons een 25-euro tegoed bon winnen! *O*

;(
Nee, toch niet
pi_145570136
Dat gezeik gelukkig nooit gehad bij A. Gemaakte kosten werden direct contant afgetikt en loon klopte altijd gewoon.
pi_145570521
quote:
16s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Maar daarvoor kan je bij ons een 25-euro tegoed bon winnen! *O*
;(
En nog wel van de VVV. Zo'n eentje die je dan al een jaar bij je hebt maar nergens kan inleveren. ;(
pi_145570722
Ik sta met een lurkhiker bij de bushalte. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:10:54 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145570875
Echt briljant. Studentenuitzendbureau en het taxibedrijf organiseren een chauffeursbijeenkomst. Goed bedacht, fijne actie. Wanneer zullen we een vergadering met studenten plannen?

Uhm, Dinsdagmiddag om 14.30? Dan hebben ze vast geen college. :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145571692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik sta met een lurkhiker bij de bushalte. *O*
Is dat Vogeltje nogwat toevallig :P ?
Nee, toch niet
pi_145571812
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik sta met een lurkhiker bij de bushalte. *O*
Keek hij echt naar dit topic? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145572334
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Is dat Vogeltje nogwat toevallig :P ?
Nee, iemand zonder account. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145572454
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:10 schreef Fiorano het volgende:
Echt briljant. Studentenuitzendbureau en het taxibedrijf organiseren een chauffeursbijeenkomst. Goed bedacht, fijne actie. Wanneer zullen we een vergadering met studenten plannen?

Uhm, Dinsdagmiddag om 14.30? Dan hebben ze vast geen college. :')
Als je het in de avond zou doen dan moeten die medewerkers 's avonds werken, en kom niet aan hun vrije avond. :')
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:55:18 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145572459
Dat was nou 1 ding waar ik nooit over begon als ik een hiker tegen kwam: FOK. Dadelijk denken ze nog dat ik autist ben, kom nou even zeg :{w
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:00:17 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145572677
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als je het in de avond zou doen dan moeten die medewerkers 's avonds werken, en kom niet aan hun vrije avond. :')
Eind van de middag zou toch handiger zijn, denk je niet?
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was nou 1 ding waar ik nooit over begon als ik een hiker tegen kwam: FOK. Dadelijk denken ze nog dat ik autist ben, kom nou even zeg :{w
9 vd 10 Hikers zijn Autisten, zeker bij bushaltes. Dus wat dat betreft...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145572715
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was nou 1 ding waar ik nooit over begon als ik een hiker tegen kwam: FOK. Dadelijk denken ze nog dat ik autist ben, kom nou even zeg :{w
Hij herkende mij van mijn beschrijving in dit topic, ik begon er niet over! Inmiddels is yosander ook aangehaakt trouwens. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145572766
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij herkende mij van mijn beschrijving in dit topic, ik begon er niet over! Inmiddels is yosander ook aangehaakt trouwens. *O*
Heuh *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145573098
Nou, de Nemo ook eindelijk afgeleverd. Wat maakt dat ding en herrie als je een beetje doorrijdt :')

En nog even gechilld bij NL, was de laatste van vandaag :P
pi_145573232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef ManScat het volgende:
Nou, de Nemo ook eindelijk afgeleverd. Wat maakt dat ding en herrie als je een beetje doorrijdt :')

En nog even gechilld bij NL, was de laatste van vandaag :P
Haha wat sneu! :') En dat ding trilt inderdaad helemaal uit elkaar.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:14:24 #283
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145573303
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
9 vd 10 Hikers zijn Autisten, zeker bij bushaltes. Dus wat dat betreft...
Behooorlijk.

Alhoewel, de gesprekken als 'Pff nog 20 minuten wachten, maar gelukkig regent het niet', 'Wat voor ritten had je vandaag?', 'Moest net een half uur lopen naar de bushalte, maarja, dat hoort er bij hè', 'Wat is de beste auto die jij tot nu toe gehad hebt dan?' ook niet bepaald gezellig zijn. Soms probeer ik er nog een goed gesprek van te maken maar het autisme komt dan vaak naar boven bij sommige hikers, in dat geval kan je beter je oortjes inhouden. :')

Een enkele keer een tof gesprek. Of jullie hebben allemaal hele gezellige gesprekken, dan ligt het gewoon aan mij. :'(
pi_145573684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Een enkele keer een tof gesprek. Of jullie hebben allemaal hele gezellige gesprekken, dan ligt het gewoon aan mij. :'(
Ik had vanochtend nog een gezellig gesprek :P

En daarna stonden we met z'n 5'en in het kleine hokje bij NL. Was ook leuk.
pi_145574067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:23 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ik had vanochtend nog een gezellig gesprek :P

En daarna stonden we met z'n 5'en in het kleine hokje bij NL. Was ook leuk.
Wat toevallig, ik ook!
Your opinion of me is none of my business.
pi_145574153
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef CruisinDen het volgende:
[..]

Een enkele keer een tof gesprek. Of jullie hebben allemaal hele gezellige gesprekken, dan ligt het gewoon aan mij. :'(
Ik kom bijna nooit collega's tegen :') Echt zeer sporadisch.
pi_145574218
Ik zei vandaag hoi tegen een andere hiker bij de bushalte in Vianen, hij reageerde met om zich heen kijken en daarna in de bus aan de andere kant te gaan zitten. Dan niet he :')

Hij had geen oortjes in trouwens ofzo
pi_145574274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Behooorlijk.
Alhoewel, de gesprekken als 'Pff nog 20 minuten wachten, maar gelukkig regent het niet', 'Wat voor ritten had je vandaag?', 'Moest net een half uur lopen naar de bushalte, maarja, dat hoort er bij hè', 'Wat is de beste auto die jij tot nu toe gehad hebt dan?' ook niet bepaald gezellig zijn. Soms probeer ik er nog een goed gesprek van te maken maar het autisme komt dan vaak naar boven bij sommige hikers, in dat geval kan je beter je oortjes inhouden. :')
Een enkele keer een tof gesprek. Of jullie hebben allemaal hele gezellige gesprekken, dan ligt het gewoon aan mij. :'(
Als ik een gesprek had was het meestal wel prima, beetje klagen over de standaard dingen is toch al snel beter dan voor je uit staren vind ik :P
pi_145574276
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:36 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik zei vandaag hoi tegen een andere hiker bij de bushalte in Vianen, hij reageerde met om zich heen kijken en daarna in de bus aan de andere kant te gaan zitten. Dan niet he :')
Hij had geen oortjes in trouwens ofzo
Die arme dove hiker daar in Vianen toch.
pi_145574303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:36 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik zei vandaag hoi tegen een andere hiker bij de bushalte in Vianen, hij reageerde met om zich heen kijken en daarna in de bus aan de andere kant te gaan zitten. Dan niet he :')

Hij had geen oortjes in trouwens ofzo
Die reactie krijg ik ook weleens ja. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:41:09 #291
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574353
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik ook weleens ja. _O-
Dat zijn inderdaad de echte ras autisten/hikers
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574369
Oh nog 10 posts, wie wilde er nou in de openingspost komen?
pi_145574388
quote:
11s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Oh nog 10 posts, wie wilde er nou in de openingspost komen?
Drilboor, gewoon de wiki pakken bij lapo.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145574399
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die reactie krijg ik ook weleens ja. _O-
Maar jij bent heel imponerend, dus dat snap ik wel :P Volgende keer dat ik je tegenkom ga ik ook lekker autistisch voor me uitstaren :D
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:42:51 #295
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574404
quote:
11s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Oh nog 10 posts, wie wilde er nou in de openingspost komen?
Gewoon Wiki OP Kopiëren, wie hem dan ook opent. Gozert had zichzelf er in gezet als het goed is
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574413
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die arme dove hiker daar in Vianen toch.
:') Dit doet me herinneren aan een keer bij de bushalte bij de grote in Breda. Ik probeerde een gesprekje op gang te brengen en vroeg of hij nog een mooie auto had zojuist. Geen reactie...kijk ik nog eens goed naar hem heeft hij een gehoorapparaat dus waarschijnlijk hoorde hij me helemaal niet :'(
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:44:15 #297
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574444
Pf wat zou ik dit slagschip graag kopen zeg:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=260380090&asrc=st



Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574477
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:44 schreef Fiorano het volgende:
Pf wat zou ik dit slagschip graag kopen zeg:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=260380090&asrc=st
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bijpassende interieur _O_
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:45:46 #299
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145574502
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat bijpassende interieur _O_
Dat is inderdaad eigenlijk het mooist/

Ooit bezig ik een Caddilac. Ooit.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145574608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:36 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik zei vandaag hoi tegen een andere hiker bij de bushalte in Vianen, hij reageerde met om zich heen kijken en daarna in de bus aan de andere kant te gaan zitten. Dan niet he :')

Hij had geen oortjes in trouwens ofzo
Stelletje autisten. :')
Ik kom zelden een hikeres tegen. :'(

Twee stuks in totaal ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145574634
LA PO
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')